Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- One mobilszolgáltatások
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Telekom mobilszolgáltatások
- Megjelent a Realme GT7, a márka legolcsóbb csúcsmobilja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
baly81
aktív tag
válasz
Donki Hóte #81049 üzenetére
Azt is a visszatérítési igénynél kell megadni, akkor amikor megegyeztek. Szerintem utólag aligha sikerül bármit is behajtani.
Általánosságban elmondható, hogy a termék visszaküldésének költségét nem nagyon szokták visszafizetni. Én a korábban említett esetben azért kaptam vissza, mert ebből a store-ból rengeteget vásárolok. Elég jó "barátság" és bizalom alakult ki köztünk. Ráadásul valahogy el tudja az eladó intézni, (valami biztosítás), hogy neki se legyen a tizenx EFt szállítási díj, illetve a ~$130 termékár bukó. Nagyon korrektek.
Korábban volt egy Vapcell S4+ töltőm, aminek kiderült, hogy a firmware-ében hiba van. Felvettem az eladóval a kapcsolatot, akik amúgy a hivatalos boltja volt a gyártónak. Elmondtam mi a problémám, kaptam tőlük Whatsup elérhetőséget, megkértek, hogy ott folytassuk... Alin kívül megegyeztünk, Paypal-on küldtek 10 dollár kártérítést.
joy_k
Igen, olvastam nem is olyan rég, hogy ez történt veled. Ahogy tőletek tudom itt a fórumon, vannak ügyeskedő eladók... -
-
efemm
tag
válasz
Donki Hóte #81046 üzenetére
Nem tudom, volt-e már valakinek olyan pozitív tapasztalata, hogy akár EU-ba, akár Kínába visszaküldött tételnél visszafizették a visszaküldés postaköltségét is?
-
válasz
Donki Hóte #80743 üzenetére
Nos, lezárult a dispute a fake akkupakk ügyében.
Előre jelzem, hogy pusztán méregből nem adtam fel a legelején az egész ügyet, merthogy tavaly volt egy hasonló akkus ügyem, akkor is rossz akkut küldtek, de akkor az eladó genyó volt, írta, hogy ha törlöm a dispute-t és nekik közvetlenül elküldöm a videót az akku rosszalkodásáról, akkor ők közvetlenül visszaadják a pénzt. Töröltem a dispute-t, de mondanom sem kell, hogy addig húzták az időt, amíg kifutottam a védelmi időből, utána egyszerűen letiltottak az üzenetküldésről és az értékelésről is, pénzt természetesen nem adtak vissza semmit
Mivel most is azt írta ez az eladó, hogy töröljem a dispute-t, ők közvetlenül visszaadják a pénzt, ezért nekem bedurrant az agyam és azt mondtam, hogy csakazért is végigcsinálom az ügyet, semmilyen körülmények között sem törlöm a dispute-t
Naszóval, mint a legutóbbi hsz-emben írtam, az ali úgy döntött, hogy küldjem vissza az akkupakkot és visszakapom az árát. "Kicsike" probléma volt, hogy a múltkor berakott képen látható csirkeláb mintát adták meg címnek, amire a magyar posta nem volt hajlandó felvenni a csomagot.
Chaten felvettem az ali ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, megírtam az ügyszámot, elküldtem nekik a csirkeláb minta képernyőképét és jeleztem, hogy erre a címre nem lehet csomagot feladni. Türelmet kértek, két nap után küldtek egy emailt a fehér ember által is olvasható betűkkel írva a címet.
Persze írták, hogy a cím pontosítása érdekében vegyem fel a kapcsolatot az eladóval. Ezt megtettem, de az eladó minimálisan sem volt segítőkész, azt írta, hogy az alinak megadta a visszaküldési címet, nekem már nincs szükségem a címre.
A megadott címre fel is adtam a csomagot, a csomagszámot megírtam az alinak.Kb. 2 hét múlva jött a dörgedelmes levél az alitól, hogy a megadott csomagszámú csomagot nem lehet kézbesíteni, biztosan rossz címet írtam rá, küldjem meg, hogy milyen címre küldtem.
Megküldtem nekik az általuk küldött címet, meg a csomag fényképét, hogy ők adták a címet, ha rossz a cím, az nem az én hibám
Erre írták, hogy ők azt írták, hogy pontosíttassam a címet az eladóval is, mire megküldtem az eladó levelét, hogy nem mutatott segítőkészséget, ő megadta az alinak a címet, a vevőnek már nem adja meg mégegyszer (milyen jó, hogy megfutottam ezt az elsőre feleslegesnek tűnő kört
).
Ali innentől nem tudott több kifogást felhozni, visszautalták az eredeti vételárat, ami meg is jött a számlámra
A sztori vége az, hogy jött a postás, hozta a Spanyolországból visszajött csomagot
Nem jártam jól (a csomagküldés 5000 Ft-os díját nem fizetik vissza), de van egy a meghirdetetthez képest negyed kapacitású akkupakkom és főként az ali nem fizette ki a csaló eladónak a vételárat, hanem visszaadta nekem -
válasz
internetezoo #81041 üzenetére
150 € alatt nincs vámhatóság, egyébként is a szállító logisztikai cégek csinálják az elektronikus vámolást, nincs hatóság.
-
stomi61
tag
válasz
internetezoo #81041 üzenetére
Szia!
Nekem sem, se a DPD, se az EO. -
internetezoo
senior tag
Üdv, ma valakinek átvette a futár a vámhatóságtól a csomagot? Nekem nem, ismerősnek se.
-
dredjudge84
őstag
Sebességkorlát van a repülnél is?
2 napja szállt fel, de még nem ért ide, pedig másnap már itt szokott lenni.
-
Értelek, de ennél a kevesebb kedvezmény, eddig 50% volt és most 25 % az nem tekinthető drágulásnak. Ezért nem ehhez viszonyítok.
Az év eleje óta változtak a piaci viszonyok, amit írtam áremelés az több dologból jön össze, Kínában is van infláció, a szállítási és termelési költségek is növekedtek. Az AliExpress is csökkentett eladói támogatásokat, azokis beépülnek az árakba, ezeket veszem szokványos ár felhajtó tényezőknek.
USA irányába az eladók részéről három dolgot láttam:
1. nem szállít oda
2. csökkentett árat, amivel neki észszerű határig kompenzálja a kivetett vámokat, hátha így is megveszik
3. mivel a termékét nem gyártják az USA-ban nem változtatott semmit, mert akinek kell az megveszi az eredeti áron aztán kifizeti majd a vámot az USA vámhivatalnak.
A gond az eljuttatás, a Hong Kongi Posta nem szállít, a DHL EXpress is értékhatártól függően nem szállít és a Kínai Posta is fogcsikorgatva még szállít, a Fedex meg egyenlőre csinálja a vámolást, de pontosan nem látni a szétzilált szállítási utak problémájának a megoldását -
A Welcome deal az ugye nem a normál kereskedés, több dolog lehet hogy miért kisebb mértékű kedvezményt adnak, erre nem kéne hagyatkozni drágulás témában. Nekem mostanában nem is jön, hiszen folyamatosan vásárolok.
Én nem vettem észre komolyabb kereskedői drágulást (az USD árfolyam változás az érzékelhető az árakban), a mi irányunkba emelni az árakat öngyilkos mód lenne, ha kiszorul az USA piacról és az EU irányba emeli az árakat akkor itt is ki fog szorulni, mert drágábban nem biztos hogy el tudja adni.
Visszanézve januárra néhány terméknél 3-4,5 % drágulás látható, de ez még a szokásos szint ilyen gazdasági körülmények közt, azért Kínában sem megy mindig jól a gazdaság.Még egy dolog Trump őrültségének eredményeként gyengül az USD, így többet kell költeni belőle, ez nem árdrágítás, árfolyam kockázat, mert nem biztos hogy az eladók USD-t kapnak a bankszámlájukra hiába abban fizetünk, gyengülő USD -> erősödő Jüan
Egyébként is az import áfát a vevő fizeti, mert amikor a termék belép az USA-ba akkor vámolják és számolják fel. Náluk nem volt IOSS, csak 800 USD-ig vámmentesség.
Az hülyeség hogy az USA piacról az elmaradt bevételt tőlünk kompenzálja, nem ilyen egyszerű a képlet. -
cof
veterán
Szoktak így trükközni, hogy előresorolja őket a rendszer ha növekvő ár szerint rendezed a keresést, de a szállítási költség meg jó drága. Másik trükk, hogy valami gagyi dolog olcsó, és a valós termék meg áránál van.
Más: Valaki kérdezte nemrég, hogy tapasztalható-e drágulás. Én a Welcome deal promóknál vettem észre, hogy igen és jó 5x-es szorzóval. Példa, egy eddig 380 Ft-os termék Welcome deal-ben most 2-2500 Ft. Eddig az April Sale promónak tudtam be, de az ugye ma reggel véget ért.
-
internetezoo
senior tag
Nekem a SunYou csomag tegnap vasárnap ment át a vámon, szombaton jött meg.
-
laleeee
őstag
Valaha meg fog még érkezni ez a csomagom vajon ?
ECSCCA0060677292 🤔 -
válasz
Intruder2k5 #77461 üzenetére
Ezt csak úgy itt hagyom, hátha valakinek jó lesz később.
Nálam azóta is jelen volt ez a
Due to our system upgrades, this content is currently unavailable in your region.
probléma, hogy szinte sosem tudtam értékeléseket nézni AliExpress-en, így elkezdtem keresgélni a témában, és egy Reddit thread alapján arra jutottam, hogy a problémát a Google DNS okozza. Mivel nálam eddig is együtt voltak beállítva a Cloudflare szerverekkel, így csak a sorrendet módosítottam, most a Cloudflare került előre, a Google pedig másodlagosnak, és a hiba azonnal elmúlt. -
válasz
dredjudge84 #81024 üzenetére
Oké túl tárgyaltuk, annak ellenére hogy nem egyezik a véleményünk. Trump vámháborúja és az EU 150 €-os vámmentes határ eltörlése teljesen más szituáció.
-
válasz
dredjudge84 #81020 üzenetére
A vámok emelése Kína felé büntetésből szembe megy az észszerű gazdasági tevékenységekkel, a WTO egyezménnyel.
Az EU-nak semmi ilyen érdeke mint az őrült Trumpnak nincs. Az EU miért követné az usákok példáját, itt még tisztességes és értelmes emberek irányítják 27-1 országban a gazdaságot.
Nem fognak olyan baromságot meglépni hogy azért vámolnak, mert valaki azt állítja hogy Kína árasztja el fentanillal az EU-t hogy tönkretegye.
Te azt írtad hogy követni fogja Trumpot az EU. Arra írtam hogy nem igazán az várható.Bennünket is büntetővámmal fenyeget, azzal nem szerzünk magunknak semmi hasznot ha belerúgunk egy potenciális és értelmesen gazdálkodó nagy piaccal rendelkező országba. Kiszorulunk mi is az USA-ból, a kisebb rossz érdekében érdemes átgondolni az eddigi Kína irányú gazdasági politikánkat, USA-n kívül más országokkal egyeztetni az felborított ellátási, szállítási láncok normális működését. Egyáltalán szükség van-e USA termékekre. Téves a Trump adminisztráció elképzelése és az kimondottan gáz hogy elfelejtették hogy a Smoot–Hawley Tariff Act nevű vámtörvény igencsak hozzájárult a gazdasági világválsághoz a 30-as években
-
Wolfram
aktív tag
válasz
dredjudge84 #81020 üzenetére
Láncreakcióra gondolok, a vámok miatt lemondott megrendeléseket, kiesett bevételt a megmaradt vevőkön fogják leverni.
Az alis árak hamarosan megindulnak felfelé mindenkinek. 🧐 -
Churpik
tag
válasz
Wolfram #81016 üzenetére
Nekem pont az ellenkezője logikus. Amikor elveszítem a vevőim felét, mert pld. a török rányit az én gyros büfémre, akkor gyorsan árat csökkentek, azért, hogy megmaradjon a forgalmam, és lőn szabad piaci árverseny. A kieső bevételt áremeléssel kompenzálni az konkrétan a boltom halála lenne, a maradék potenciális vevőt is elveszíteném, mennének a törökhöz gyrost enni, én meg húzhatnám le a rolót.
A termelésre ez fokozottan igaz: ha beragad az általam gyártott árukészlet a depóban, akkor vagy termelést csökkentek, leépítem a melósokat, és végignézem az ordibáló tüntetőket a gyáraim előtt (akiket persze tankkal letaposhatok), vagy engedek a profitból és olcsóbban viszem a tojást arra a piacra, ahol a potenciális vevők várnak. Így nem rohad rám az áru.
-
válasz
dredjudge84 #81015 üzenetére
Tévedsz az eddigi történések is mások mint amire utalsz. Ki az a marha aki az ellenségessé vált régi barátját támogatná elfogadná a hülyeségeit?
De ez már egy másik téma ami nem itt tárgyalandó. -
válasz
Wolfram #81016 üzenetére
Azért az USA vásárlók nem 50%-ban prezentáltak.
Ha emelkednek a kölségek mert vámot tesznek rá akkor nincs mit csodálkozni hogy többet kell fizetni. Trump eltörölte a 800 USD-s vámmentes határt, így mindenképp emelkedtek volna az árak.
Senki nem mutatott be olyat hogy ha egyszer Trump ténylegesen felemeli a kínai vámokat - mert most csak összevissza pofázik - akkor milyen mértékben csökken a vásárlók száma, van sok olyan dolog amit vagy 5 évig nem képesek előállítani vagy még drágább lesz mint a kínai vámmal növelt. Hazudik Trump mert nem véletlen hogy a külföldiek több terméket szállítanak, eleve nincs USA gyártó kapacitás és ezért külföldről importálnak, nem mi tukmáljuk rá őket, egyszerűen kell nekik. -
Wolfram
aktív tag
válasz
dredjudge84 #81015 üzenetére
csak nekem logikus, hogy ha kína bukja a vevői felét, akkor a maradéknak duplájára emeli az árakat? 🤔
-
Wolfram
aktív tag
Nagy vörös lángoszlopok: [link]
-
CMR
tag
Erre miért dobja ezt:
Order unsuccessful There's a problem with this order. Please try again without using an AliExpress coupon code or shop different items.
-
AE ír szállítási határidőt, azt nem szabad komolyan venni. Dehogynem, 90 %-ban igaz.
Az egy számolt statisztikai adat, az adott országba, az adott szállítási mód és a vásárló által leigazolt megérkezési adataiból készül.Van ami nem kerül bele és a szállítási körülmények és akár naponta változnak.
90 nap a szállítási védelmi idő egyébként. -
Puro
aktív tag
válasz
jojoando #81009 üzenetére
Cainiaoval váltottam pár sort ők is azt mondták várjak türelmesen. De már ezek az infók is többek, mint amit az eladó válaszolt, mert az full néma vagy nem tud angolul, de a kínai google fordítós mondatokra sem írt
Ezek szerint amit az AE ír szállítási határidőt, azt nem szabad komolyan venni. -
jojoando
aktív tag
Ez attól függ a vámosok melyik konténerbe teszik. szállítási száma: LP00722657252066 amíg az EO nem veszi át fizikálisan addig nincs értelme úgy keresni.
Ablakmosóval én is így jártam, 3 hétig repülésre várt, most legutóbb egy másik rendelésem 4 félét egy csomagba tettek, abban is hasonló cucc és 1 hét alatt ideért éppen az ünnepek miatt vár majd a kiszállításra, jó 1 hét alatt ideért Shationból.Kellemes Húsvéti ünnepeket! All!
-
-
válasz
luciferc #81004 üzenetére
Egyáltalán nem körülményes, de az első vásárlói kupon esetén amit felajánlanak abból érdemes vásárolni és más kedvezményt nem használni.
Még a regisztráció után be kell állítani a fiókot - meg kell erősíteni az e-mail címet, meg kell adni a szállítási címet, be kell állítani a fizetési módot, ha nem PayPal-t választod akkor hozzá kell rendelni a a fiókhoz egy bankkártyát - és azután vásárolni ha minden rendben van. És ne EUR legyen a deviza, ha csak nem EU-s raktárból történik a vásárlás.
Több első vásárlás pl elhasalt az oldal fordításon vagy kupon halmozáson. -
-
luciferc
őstag
Sziasztok. Mi lehet a gond, ha friss regisztrációval welcome deal-ben szeretnék venni valamit, de amint fizetnék, közli, hogy nem szállítható a régiómba. Válogatás közben is be volt állítva, hogy Hungary, akkor nem is volt gondja, csak fizetésnél. Nem működik se bankkártyával (ekkor azt közli, hogy vegyem ki kupon kódot, amit ugye nem lehet), se PayPal-lal (ilyenkor írja ki, hogy nem szállítható). Mindkét féle próbálkozás után már a termék oldalon is nem szállíthatónak írja, de csak a welcome deal-es csomagot. Ha másik kiszerelést választok (tehát ugyanabból dupla csomagot), akkor már szállítható.
-
Ez elismervény, ami igazolja hogy beszedték az áfát, valójában eddig is csak erre a célra szolgált az Invoice megnevezésű dolog. Egyiknek sincs jelentősége számodra, csak az IOSS rendszer elfogadásával az AliExpressnek az áfa átutalását a megfelelő ország adóhatóságához hozzá kellett kötni a vevőhöz és a termékhez.
Mivel az eddigi invoice a vámmentes termék áfa igazolása volt, így nem lehet vám probléma.
Egyébként sem felelt meg az EU-s és magyar számla szabályoknak amit kaptál.
A valódi ok meg írva van ha rákattintasz a Receipt gombra, lényege az hogy mivel nem az AliExpresstől vásárolsz ezért ők nem adnak számlát. Viszont adniuk kell egy igazolást amit fentebb írtam.Things to note:
1. Items are sold by a third-party seller, not AliExpress. For more information on the seller, please check online or in the AliExpress app.
2. Import tax, duties and fees may be applicable upon importation. This will depend on the tax and customs policies in your destination country.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max - White Titanium - Használt, karcmentes
- UHH! Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1280P 16/1TB Iris Xe 4K UHD OLED
- Asus Tuf Gamer PC. AMD Ryzen 5 3600/GTX 1080 Ti 11 Gb/16 Gb DDR4/500 Gb M2
- Canon EOS 200D gépek, objektívekkel, kiegészítőkkel. (3870 vagy 42200 expoval)
- Xbox 360 E 500 GB Konzol Fekete
- 230 WATTOS GIGABYTE AORUS 15P KD TÖLTŐT KERESEK!
- ASRock B550M-ITX/ac
- Huawei AF23 4G USB modem / stick megosztó 300 Mbps WiFi router - Új, dobozos, hibátlan
- Shin Megami Tensei V dobozos Nintendo Switch játék - Új, bontatlan, fóliás
- Garmin nüvi 55LM GPS navigáció - Közép-Európa 22 országa térkép élettartam frissítéssel
- Lenovo Thinkpad T480 csak belső akku. 8-32GB 256GB-2TB
- BESZÁMÍTÁS! Sapphire NITRO+ RX 5700 XT 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max - White Titanium - Használt, karcmentes
- BESZÁMÍTÁS! HP USB C G5 Essential (5TW10AA) dokkoló hibátlan működéssel garanciával
- Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Keyboard Folio hibátlan működéssel garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest