Hirdetés

2019. február 21., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-02-02 22:39:04

Mobilarena

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28101) Flashy válasza Frenk (#28097) üzenetére


Flashy
(PH! kedvence)

kínából rendelt villanykörténél ez nagyjából "normális". (a fogyasztás nem egyenlő és nem pont egyenesen arányos a fényerővel, de ezek kb annyival kevesebb fényt is adnak ki) ha van kedved, megpróbálhatod megreklamálni, készíts fényképet a fogyasztásmérőről, valószínűleg a felét vagy az egészet vissza fogja adni. ez ilyen, behazudják nagyobbnak (vagy a gyár a doboz feliratával) és bíznak benne hogy emiatt pár centtel többért elmegy de nem fogják olyan sokan visszakérni. én eleve nagyobbat keresek, mint ami elég lenne, többe kerül, de tudja azt amennyi nekem kell, és talán tovább is bírja, mint az olcsók. persze nem reklamálok most már, mert tudom hogy ez van, az első 1-2-nél még indítottam vitát jó pár éve, de már nem.

(#28102) Nerazim


Nerazim
(őstag)

#28091 Fryskitt & #28093 V/
Köszi akkor várok türlemesen. Hogy is van, h még a 21 nap letelte előtt kell érdeklődni, h mizujs a csomaggal vagy utána, ha esetleg nem jönne meg? Egyébként China Post Registered Air Mail -al jönne...

[ Szerkesztve ]

Be my computer.. Baby I'm a user!!

(#28103) V/ válasza Nerazim (#28102) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nyugodtan várhatod, ha letelik ez a nap és nem érkezne meg addig, van 15 napod a pénzt visszakérni.
Előtte viszont van lehetőséged ezt az időpontot kitolni, lehet kérni a szállítási idő védelmének megnövelését.
A jövő héten szerintem lesz valami változás.

(#28104) Lala6


Lala6
(PH! addikt)

Sziasztok!

Érkezik egy csomagom, amit vámkezelnek, 28$ értékű, elküldtem a megbízást és a kérelmet is a 2017. évi CLII. törvény 162 § (5) -re hivatkozva.
Új státuszt láttam a posta követésében: Vámmentes Vámkezelés Kezdeményezése

Tudja valaki, hogy ez pontosan mit jelent?

(#28105) bl4ze válasza Lala6 (#28104) üzenetére


bl4ze
(PH! addikt)

Amit ír : Vámmentes Vámkezelés :O

.:. bl4ze .:.

(#28106) V/ válasza Lala6 (#28104) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ahogy bl4ze is írta, a 3 szó jelentését nem igazán lehet megmagyarázni jobban.
Bekérték az igazolást, megnézték és a vámeljárást azzal hogy vám és áfamentes a küldemény lezárták. Mivel nincs befizetni való, így vámeljárási költség sem lesz kérve. Valamelyik nap viszi a postás.

(#28107) bl4ze válasza V/ (#28106) üzenetére


bl4ze
(PH! addikt)

Beérkezett az Ali German Warehouse pack, nem nyúlták le Feucht-ban :)

18.02.2019 02:19
Magyar Posta
Processing (internal transaction)
Bp. 3. sz. csomagkézbesítő bázis

18.02.2019 03:52
Magyar Posta
Closure of allocation data
Bp. 3. sz. csomagkézbesítő bázis

18.02.2019 13:53
Magyar Posta
Successfully delivered at address

:R

.:. bl4ze .:.

(#28108) kokixy válasza V/ (#28082) üzenetére


kokixy
(újonc)

Helló!
Az Aliexpress nem nagyon akar a javamra ítélni. Azt írják, hogy mivel nem csatoltam semmi bizonyítékot, hogy az eladó lenne a hibás, így a termék árát visszaadják (mondjuk 1 dollárral kevesebbet, ezt se értem), de a 22 dolláros szállítási költséget nekem kell állnom. Erre futottam velük még egy kört, jeleztem, hogy el se hagyta a csomag Kínát, így nem az én hibám, hogy visszaküldésre került, de végül tojtak rám, maradtak az eredeti ajánlatuknál. Most van valami fellebbezés gomb (appeal), annak van még értelme?
Köszi.

(#28109) Lala6 válasza V/ (#28106) üzenetére


Lala6
(PH! addikt)

Nem gondoltam, hogy így is vámkezelik, felesleges papírmunka.

(#28110) V/ válasza Lala6 (#28109) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Minden küldeményt kellene, de van egy folyamat azt meg kell csinálni.
Az értékigazolást vámeljárás keretében lehet bekérni és annak összegétől függ hogy végén fizetni kell vagy nem, de a teljes munkafolyamatnak végig kell futni.

(#28111) V/ válasza kokixy (#28108) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A nyomkövetési információ képként nem lett csatolva? Az is bizonyíték, nem fogják nézegetni a nyomkövetési oldalakon, vagy nem biztos hogy megnézik, ezért kell.

(#28112) kokixy válasza V/ (#28111) üzenetére


kokixy
(újonc)

Nem csatoltam, nem is gondoltam, hogy kellhet, mert ugye két dolog volt a csomagban és amit elsőként megreklamáltam, arra szinte rögtön jött a visszajelzés, hogy megnézték a nyomkövetési infókat, látják hogy visszament a feladónak, elfogadják a reklamációt. A második termékkel és a postaköltséggel szívóztak, de azt hiszem feladom.
Köszi azért.

(#28113) McReay válasza V/ (#28080) üzenetére


McReay
(fanatikus tag)

Megjött a csomag időközben, bár vicc az egészben, hogy egész délután itthon voltam, lementem kidobni a szemetet és be volt dobva az értesítő, hogy nem voltam itthon. Átvehetem a legközelebbi postán. Odamentem és mondtam, hogy szeretném bejelenteni a postást, hogy nem is próbálta kézbesíteni csak az értesítőt kaptam meg. Erre az volt a válasz, hogy ők egy kézbesítői azonosító alapján nem tudnak vele mit kezdeni, jelentsem be a központnál!? (ha ők nem tudják beazonosítani egy azonosítón keresztül akkor én hogyan tegyem ezt meg :DDD )

Mindegy, nem lepődöm meg a híres Magyar Postán, legalább a csomagom megérkezett, még ha nekem is kellett érte menni.

Samsung Galaxy Note 8

(#28114) V/ válasza McReay (#28113) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Minden kézbesítőnek egyedi kézbesítőkörzet száma van, ha helyettesítő megy, na az állandós annak is alá kell írni az aznapi könyvelt küldeményes listát és a részlegvezető az bizony tudja, hogy adott nap kit küldött ki. Ha az értesítőre rá van írva hogy 5130 akkor azt is tudják hogy ki az, még ha egy macskakaparás is van rajta, nálunk az értesítőt alá is írja a postás mert azt is kell, egyébként nem "hivatalos".

[ Szerkesztve ]

(#28115) Ance válasza McReay (#28113) üzenetére


Ance
(őstag)

Gyalogos postás nem visz csomagot, csak értesítőt, vagy levelet, ha abba jött.

(#28116) SzűkTanár


SzűkTanár
(újonc)

Ezekre valakinek tippjei?

RY499001098CN
RY496799395CN
RY487096310CN

10 napja "Bejövő küldemény belföldi továbbküldése"... A sima tracking nélküli unregistered meg már megérkezett 1,5 hete ami azonos időpontba volt rendelve, kicsit vicces. Félek, nehogy visszaküldjék random.

(#28117) johniee válasza SzűkTanár (#28116) üzenetére


johniee
(senior tag)

Kérdezz rá az ügyfélszolgálaton - posta.hu
Nekem egyszer csak így lökték végre tovább az egyik küldeményt :DDD

"Nekem a paszta szenvedély" by Tesco-Zsömle =)

(#28118) V/ válasza Ance (#28115) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Hát nekem kihozza azt ami belefér a postaládába és hozott már 1 kg alatti aláíróst is, az felettieket gjmű postás hozza. mert levélküldemény minden 2 kg alatti.

(#28119) V/ válasza SzűkTanár (#28116) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Mindegyiknek a településed postáján kellene lenni. Esetleg nem kaptál értesítőt. Ugye lakás címre vannak címezve?

[ Szerkesztve ]

(#28120) SzűkTanár válasza V/ (#28119) üzenetére


SzűkTanár
(újonc)

Igen, természetesen lakás címre, a postások már ismernek minket. Értesítőt sajnos nem kaptam, de mielőtt hozni szokták a regisztrált küldeményeket mindig nyomkövetésnél is látszódik, hogy adott nap átadták a postásnak és szállítás alatt. Lehet, hogy ennyire betorlódtak? BKKP posta amúgy. Nincs kedvem ezért személyesen odarohangálni kérdezősködni.

(#28121) V/ válasza SzűkTanár (#28120) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Annyit tényleg megér ha a telefonos ügyfélszolgálatot felhívod -mert ők látják a másik rendszert is-, hogy legalább azt megmondják, hogy a kézbesítő postánál van-e, mert akkor tényleg valami torlódás van.

(#28122) Ance válasza V/ (#28118) üzenetére


Ance
(őstag)

Biztos van amikor kihozza, ha ismered, vagy jóban vagytok, vagy olyan helyen laksz, ahol nem nagy a körzet, de azért gondolj bele egy sűrű körzetben 10 db 1,5 kilós csomag már eléggé komoly tud lenni a levelek mellett és nem 10 van belőle naponta.

(#28123) V/ válasza Ance (#28122) üzenetére


V/
(Topikgazda)

1 kg alattit írtam és sűrű körzet. Vannak helyek ahol azokat sem szállítják ki amelyeket háznál kell kézbesíteni, mert önhatalmúlag felülbírálják a szerződési feltételeket, a könyvelt küldemény címen kézbesítendő.

(#28124) axlfsi válasza Ance (#28115) üzenetére


axlfsi
(őstag)

Bizony, egy ideje ez így van már, hogy nem kötelesek kivinni azon küldeményeket, melyek nem férnek be egy postaláda nyílásán. Ezért olyan sok az értesítő... De ez már vagy egy éve így van...

|| LCD PANELT keresek (107cm LG LCD TV-hez; Panel tipusa: LC420WUG-SCA1 (esetleg LC420WUY) | http://goo.gl/Y6RcIP

(#28125) t420s


t420s
(fanatikus tag)

Aliexpress szórakozik velem hogy dec 8-i rendelést feb 19-én postáz? Vagy ez mi?

Életemben először rendeltem aliexpressről.
Rendelés dec 8, fizetve azonnal kártyával.

Már épp azon tanakodtam hogy még mindig nem jött meg és lassan kérek egy refundot, amikor ma jön a levél:
Your Order xxxxxxxx has been shipped

Bakker dec 8-i rendelés feb 19-én kerül postára???
Azonnal írtam a supportnak hogy ez amikor megrendeltem egy pre-order státuszú termék volt?
Nem-ez a válasz. elvileg 1-2 napos posta lett volna, mert In stock termék volt.

Akkor vajon mi a búbánat került 2 és fél hónapba???????

(#28126) galaxys80 válasza t420s (#28125) üzenetére


galaxys80
(PH! kedvence)

Mondjuk bennem az is kérdéseket vet fel, hogy mi a búbánatért vártál 2.5 hónapot, mikor láttad, hogy el sem indult?
Persze ez még a tényen nem változtat.

(#28128) V/ válasza t420s (#28125) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Valami nem stimmel, mert ha december 8.-i volt a fizetés és nem adta fel, maximum 3 héten belül a vásárlás automatikusan törlődik és a pénzt visszakapod.
Ha lejár a processing time akkor nem kell semmit sem tenni, jön az értesítő a vásárlás zárásáról és hogy jön vissza a pénz, de ilyen hosszú idő elképzelhetetlen, még a kínai újévnél, amikor a rendszer 15 napot tett rá, sem volt 32 napnál hosszabb.
Nem az AliExpress szórakozik veled, hiszen több ezer eladó piactere, az az eladó akitől vásároltad.
Szóval a vastagított kiemelésed nem igazán találó.

Nem supportozni kellene, hiszen ez az eladó és a te problémád.
De honnan veszed ezt a stock termék dolgot, hiszen ilyen információ nem látható a vásárlásnál, bár jó lenne ha valós készlet információ alapján tudnánk vásárolni, de ez nincs biztosítva.
Most egyébként akkor a szállítási védelem ilyesmi határidő: Your order will be closed in: 58 days 13 hours 52 minutes

[ Szerkesztve ]

(#28129) Frenk


Frenk
(fanatikus tag)

RANPO Led izzók

Megkérdeztem "RANPO" nevű Led izzó kereskedőt, hogy a rendelt termékei nem érik el a meghirdetett teljesítményt - a válasz meg is érkezett:
"We know it not meet your expectations.But we have low profit in aliexpress,and this product also can be used normally.
We suggest to refund $3 to you and you keep the item to save your time and money, is it ok?
Waiting for your reply and Have a nice day."

Tehát Ő a felvetett problémával tisztában van és ennek "szellemében" értékesíti termékeit.

Akkor viszont segítséget kérnék, hogy tudtok e ajánlani olyan Led izzó kereskedőt aki minőségben és teljesítményben is korrekt terméket forgalmaz. Elsősorban 80-100W-os hagyományos izzóval egyenértékű (nem szabályozható fényerejű) Led izzó érdekelne. Vásároltam már egy-két eladótó ( pl.:MALITAI ) ilyen teljesítményű Led izzókat csak a minőséggel voltak problémák - amivel már fél év múlva nem hiszem, hogy lehet valamit kezdeni ( a Led izzók többsége nem bírt többet fél évnél - az izzón lévő egyik led sor elkezdett villódzani majd volt olyan is, hogy már "amperszagot" lehetett érezni). A lényeg, hogy nem voltak hosszúéletűek és semmi közük nem volt a meghirdetett "100,000 hours" üzemidőhöz.

Segítségeteket előre is köszönöm.

[ Szerkesztve ]

(#28130) pulutodurumo válasza Frenk (#28129) üzenetére


pulutodurumo
(őstag)
LOGOUT blog

Én nem a fővárosban lakom, de amikor évente kétszer az IKEA útbaesik, veszek mindig pár LED "izzót". Nem olcsó annyira (1000 lm 2000 Ft) de nem villog, és jó a színe.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#28131) V/ válasza Frenk (#28129) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Az hogy megértették nem felel meg a te elvárásaidnak (We know it not meet your expectations), az nem biztos hogy úgy értelmezendő hogy tisztában vannak a problémával, mert lehet hogy nincs probléma. Az elvárások egyediek és ez a megfogalmazás akár egy udvarias gesztus is lehet, mert a vevőnek mindig igaza van. Azért is írhatták azt hogy használható. Az hogy kevesebbet fogyaszt az esetleg még jó dolog is.
Mint írtam, nem a te fogyasztás mérésed a meghatározó, hanem az hogy a kisebb fogyasztás ellenére adja-e a megadott fényerőt, a 1100-1150 lument, azt kell mérned. Ha nincs meg annyi, akkor tényleg probléma.
Mindenesetre azt a 3 $-t fogadd el, a csökkentett fogyasztáshoz, csökkentett vételár jár. :))

Meglepő módon a nem filléres dolgaik jó minőségűek.
Erre és ehhez hasonlóakra gondoltam

[ Szerkesztve ]

(#28132) atyca


atyca
(senior tag)

Üdv!
Dispute nyitás után az Aliexpress látja az addig az eladóval folytatott levelezést?
(töltöttem fel videókat az eladónak, és benne vannak a linkek)

Win10 Home/64

(#28133) V/ válasza atyca (#28132) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Mindent látnak. Ha a My Orders menüben a Refunds & Disputes menüpontban megnézed az adott vásárlás dispute Status oszlopban a View Detail-t, akkor ott lesz, ha görheted lejjebb az oldalt van egy Message History a Dispute History előtt.

(#28134) atyca válasza V/ (#28133) üzenetére


atyca
(senior tag)

Köszönöm!

Win10 Home/64

(#28135) n@p@lm


n@p@lm
(őstag)

Gombelemet vásárolt már valaki Aliról?
AG13-as elem kellene de az Alin kilistázott márkák nem mondanak semmit.
Van esetleg valakinek tapasztalata?
230V-os fogyasztásmérőbe kellene 2 db.
Listázás

Husqvarna CTH 163T, Partner 53-160 DW (5553D), Stihl FS 400, Komatsu Zenoah BCZ5010CL, Makita DCS-6400, Hitachi CS30EH, Stihl SR420, Honda WJR 2525, Honda HHH25D 75

(#28136) Flashy válasza n@p@lm (#28135) üzenetére


Flashy
(PH! kedvence)

csak onnan veszek. 1 dollárért kapsz 10-et, érdemes erre két karaktert is pazarolni? már fel is adták volna ha megrendeled. szerintem mind ugyanabból a gyárból jön. tele a fiókom alis gombelemmel, hogy legyen ha kell és ne kelljen háromszázért venni darabját (ami szintén ugyanonnan jön, csak ollóval szétvágják). amiből tizet adnak 1 dollárért (bőséges profittal együtt) az annyira egyszerű dolog, hogy fölösleges nekik ezerféle gyártósort üzemeltetni hogy mind különböző kapacitású legyen különböző áron. szerintem még a márkásnak mondott is ugyanonnan potyog kifelé milliószámra.

(#28137) johniee válasza n@p@lm (#28135) üzenetére


johniee
(senior tag)

Én régebben vettem 10db-ot és talán még van is kettő belőlük :)) LCD kijelzős ébresztőórában egész sokáig bírta eddig mind

"Nekem a paszta szenvedély" by Tesco-Zsömle =)

(#28138) 8nemesis8


8nemesis8
(PH! kedvence)

Sziasztok!

Van egy 7 dollár cucc ami úgy érkezett be, hogy szar.
Vissza kellene küldenem kínába de többe kerül a küldés, mint amennyi a termék és kedvem sincs vele foglalkozni.
Mégis tracking code-ot kérnek, így még soha nem jártam. Eladó és aliexporess sem írt vissza 6-8 nap alatt.
Mit tegyek? Küdjek valami kamu kódot?

(#28139) V/ válasza 8nemesis8 (#28138) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ha jól értelmezem akkor indítottál egy dispute-t, mert rossz a kézhez vett termék, ez a megérkezést leigazolását követő 15 napon belül volt, ott az eladó nem ajánlott semmit, te kérted az AliExpress beavatkozását és ők azt írták elő, hogy valós a probléma, de küldd vissza a terméket és azután kapod meg a pénzed?

(#28140) 8nemesis8 válasza V/ (#28139) üzenetére


8nemesis8
(PH! kedvence)

Pontosan, ahogyan írod is!

(#28141) n@p@lm


n@p@lm
(őstag)

Köszönöm mindenkinek, meg is rendeltem :)

Husqvarna CTH 163T, Partner 53-160 DW (5553D), Stihl FS 400, Komatsu Zenoah BCZ5010CL, Makita DCS-6400, Hitachi CS30EH, Stihl SR420, Honda WJR 2525, Honda HHH25D 75

(#28142) Drughi


Drughi
(őstag)

Üdv,

Kicsit elhamarkodottan rendeltem egy 31$ -os fitnessz karperecet, kínai raktárból.

Mire számíthatok? gond nélkül bejön, vagy lesz vám, áfa, stadionadó?

(#28143) anadroid válasza Drughi (#28142) üzenetére


anadroid
(fanatikus tag)

Simán bejön.

Csak mi vagyunk itt, értelmes gépek...

(#28144) V/ válasza Drughi (#28142) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ha esetleg bekérnék a vételárigazolást, egészen úgy 42 $-ig nem kell megfizetni semmit. Az Összefoglalóban nézz rá a 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai részre.

(#28145) Ixion77 válasza 8nemesis8 (#28140) üzenetére


Ixion77
(senior tag)

Akkor így jártál. Velem is esett már meg. Az Ebay ilyen szempontból jóval korrektebb. Alinál vagy visszaküldöd és megkapod a pénzed, vagy benyeled a veszteséget.

Én múlt év végén egy $300-os csillárt kaptam meg kritikán aluli csomagolásban. Több helyen sérült volt a festés, ráadásul görbe és csúnya volt az egész - láthatóan már küldés előtt leejtették. Reklamációmra az eladó felszólított hogy küldjem vissza a saját költségemen (1m x 1m x 30cm csomag Kínába nem két forint...). Végül dispute-ra az Aliexpressz nagy kegyesen megítélt kb. 5% (!) kártérítést...

[ Szerkesztve ]

"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."

(#28146) atyca


atyca
(senior tag)

Üdv!
Ennél a terméknél ki lehet hozni az ügyből az eladó által ajánlottnál többet,ha vitát nyitok?
10$ újraküldés, vagy 35% visszatérítés volt a kezdő ajánlat.
Most 8$ újraküldés, vagy 50% visszatérítésnél tartunk.

How about pay us $8 resend postage ?or we can refund 50% without returning the item,because we paid the send postage and can't get any compensation from supplier.

A termék használhatatlan, ezt videóval is alátámasztottam...

[ Szerkesztve ]

Win10 Home/64

(#28147) V/ válasza atyca (#28146) üzenetére


V/
(Topikgazda)

A hiba jellegétől is függ, ha semmiképp nem használható akkor nem sokra mész a 50%-os refunddal, a visszaküldés meg úgy 6000 Ft, de azt nem fizetik ki.

(#28148) Pakmara


Pakmara
(tag)

Sziasztok!

Valakinek van esetleg itt tapasztalata alis rendelésekkel, német o.-i rendelési cím esetében? ÁFA és vámmentes értékhatárok érdekelnének. Ua. mint itthon (22 ill 150-es határ csak az ÁFA ér el vagy a határ is más)

Köszönöm,. Pakmara

[ Szerkesztve ]

(#28149) V/ válasza Pakmara (#28148) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ua. csak 19% az Áfa.

(#28150) atyca válasza V/ (#28147) üzenetére


atyca
(senior tag)

A hiba jellege, hogy meg sem mukkan az akkuval a laptop.
(tesztelve másik utángyártottal, azzal működött)
Nyeljem ezt így be?
Gondolom az Ali visszaküldéshez fogja kötni a full refundot...

[ Szerkesztve ]

Win10 Home/64

(#28151) V/ válasza atyca (#28150) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Mérd le mennyi lenne a súlya becsomagolva, a legolcsóbban küldve Kínába 2 kg alatt az elsőbbségi, ajánlott, tértivevényes lenne ami sajnos ha 501 g és 2000 g közt van az 8250 Ft ami még az MNB $ árfolyammal is 29,44 $, így oda kellene írni hogy mivel teljesen használhatatlan, nincs értelme visszaküldeni ilyen költséggel, ezért tekintsenek el ettől. Mert több mint a vételár és az eladó is azt írta hogy nem tud vele mit kezdeni.
Csomagként meg 1 kg-ig 13900 Ft.

[ Szerkesztve ]

(#28152) fdisk


fdisk
(őstag)

Nem érkezett meg a termék.

Nyitnék egy dispute-t. Kérném vissza a pénzem.
Tudnátok segíteni, hogy mit kell kiválasztani?

A célba először a csíkóhal ért be, a remény hal meg utoljára.De a reményhal megdöglött, az új kedvencem egy szarok rája! ¤¤¤ Honor 8 32gb ¤¤¤

(#28153) atyca válasza V/ (#28151) üzenetére


atyca
(senior tag)

Még az eladóval megy a birok.
Gondolom az Alinál full refundra semmi esély visszaküldés nélkül?
(Ilyenkor bosszant,hogy nincs Paypal fizetési lehetőség....)

[ Szerkesztve ]

Win10 Home/64

(#28154) pulutodurumo válasza fdisk (#28152) üzenetére


pulutodurumo
(őstag)
LOGOUT blog

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#28155) V/ válasza atyca (#28153) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ha ilyen sok a postaköltség akkor meggyőzhetőek, nekem is maradt a szekrénybe egy laptop akksi, az sem nyikkant meg és visszakaptam a pénzem. Nyilván csak kidobom nem tudom minek őrizgettem eddig.

(#28156) V/ válasza fdisk (#28152) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Összefoglaló, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás

(#28157) fdisk válasza pulutodurumo (#28154) üzenetére


fdisk
(őstag)

Rendesen vagy, de azt én látom 😂
Azon belül mit kell választ nincs, arra volnék kíváncsi.

A célba először a csíkóhal ért be, a remény hal meg utoljára.De a reményhal megdöglött, az új kedvencem egy szarok rája! ¤¤¤ Honor 8 32gb ¤¤¤

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.