Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Ádám16 #220903 üzenetére

    a 1.6/2.0JTD es a 1.75TBI-nel ki kell csereltetni az olajszivattyu szivokosar tomito O gyurujet
    erre van egy ilyen megoldas: [link]

    az 1.9-nel ez maskepp volt megoldva

    mondjuk 10-12+ evente egyebkent is ajanlott leszedetni az olajteknot kb akarmi mason is, mert a korabban elnagyolt olajcserek miatt lehetnek nem vart meglepetesek
    pl mm-s olajsarlerakodas, ami a sima olajcserevel nem urul ki

    több drón kell ;P

  • cappa72

    nagyúr

    válasz Ádám16 #220903 üzenetére

    Itteni kollégák segítségére szorultam én is, 1.4TB alapesetben 120LE, egyszerű turbó motor.
    Fogyasztás terén nem a legjobb... 7.2
    Amiket olvastam, hogy a legkevésbé problémás motor Giulietta esetén ez az 1.4TB, nem MultiJet.
    Az 1.75 az már 235LE (300LE-ig húzható), ekkora kasztninál szépen megindulhat, de erről is csak olvastam, hogy rendben lévő motor.

    Nekem nagyon tetszik a futóműve. Egy baja van, a magyar utak. Apró hibákra is jelez. Viszont kanyarban nagyon bent marad. Én laikus hobbivezető is be merem tenni a kanyarokba úgy, hogy nincs határon, de a mögöttem tolakodók eddig mind lemaradtak a kanyar kijáratáig...
    Hátul kicsi a hely, ez tény - oda max 178cm-ig szabad embert "tervezni".

    Aztán lehet ám, hogy egy Golf racionálisabb választás lehet, de a hozzáértők majd úgyis kisegítenek ebben.

    (Megjegyzem, másfél hónapig boldogítottam az itteni közönséget, és készségesen segítettek. Így lett az eredetileg Renaul Mégane/ufó Civic elképzelésből egy Giulietta.. ;) )

    B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF

  • pepucs

    tag

    válasz Ádám16 #220903 üzenetére

    1.4 TB-vel kevesebb a gond mint a kategória többi típusával, fogyasztása átlag, futóműve viszont kifejezetten szórakoztató. A TCT automata megbízhatóbbnak tartott mint a DSG, nekem a jobban is tetszik. Hátul valóban 180 a max.
    November vége óta nézem a piacukat (főleg 1.75tbi miatt), elég sokat volt lehetőségem kipróbálni. Nagyon meg/át kell nézni őket mert megbízhatóságuk miatt a lelakható kategória. Mindegyikkel úgy mentem el próbakörre, hogy a körbemérés és kasztni átnézés után már éreztem hogy nem lesz deal.

    Viszont nem nagyon forognak. Pont tegnap panaszkodott az egyik 1.4TB-t hirdető Úr, hogy December óta én vagyok az első érdeklődő... majd 30p múlva jött az SMS, hogy ennyiért inkább el se adja. :C(Minek rakta ki újra akkor jóval olcsóbban mint decemberben?)
    Több kereskedő is érdeklődés után elkezdte tukmálni.

    Kedvenc: Leegyeztettük, hogy pénteken megnézem a kocsit... 5p múlva csörög a telefon: "Hívott az előző tulaj (aki állítólag egy Stelvioba számolta be a banki bejegyzéses Giuliettat), hogy most gyűjti a pénzt és pénteken visszaveszi... Ha holnap jössz 200-al olcsóbban odaadom..." Nem mentem :U

    [ Szerkesztve ]

    "azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

Új hozzászólás Aktív témák