Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
TeeJay #225744 üzenetére
Ford akkor még talán az 1997 ccm PSA motor volt ami ajánlott (kézi váltóval), utána az 1995 ccm problémás aminek száraz helyett olajban futó vezérműszíja van, szóval motortérben is könnyen látszik. AdBlue nélkül futott egy darabig azt hiszem, kérdés, hogy 2018 elott/2018-ban/2020 volt a váltás, passz...
TDI nyugodtan vehető, olajpumpa szíj csere és magasnyomású megelőző felújítása ajánlott.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
TeeJay #221414 üzenetére
1. Kódos forgalminak örülj, ha motorcsere kell bármikor az autó életében, nincs papír gond.
2. Ez nem kamu. Ez egy vállalás, hogy friss vizsgával adják át az autót, benne van az árban.
3. Piac földbe van állva, néhány hónap full átlagos.
4. Futómű stb hibára rá lehet kérdezni, szerintem egy gömbfej csere aktuális (15-20e Ft?), de alá kell nézni. -
kenguru99
senior tag
válasz
TeeJay #221414 üzenetére
"Most akkor minek higyjek? JSZP-n nem kellene fent lennie valósan hogy meddig van műszaki rajta? "
De, egyértelműen. Elírták véletlenül vagy szándékosan. Én azt tapasztalom, hogy a kereskedők a külföldről behozott autóknál, sokszor beírják a hirdetésbe, hogy érvényes műszaki, forgalomba helyezve. Valójában meg majd csak akkor csináltatják meg ha jön a vevő. Itt is ez van szerintem. Lejárt a műszaki 2023 októberben, a hirdetésbe meg beírták a plusz két évet."Ez azt jelenti hogy minimum azóta van az autókereskedésben vagy még régebb óta és nincs műszaki csak bekamuzzák?"
Azt.Amúgy nagyon nehéz lesz (közel lehetetlen) ilyenből szépet találni, ennyi kilométerrel. És még ha lesz is, az is sok pénzt fogy benyelni. Szóval azon ne akadj fel, hogy rozsdás a fék, szar az akku, kopott a gumi stb. Ezeket eladás előtt senki nem fogja kicserélni. Átírás, első szerviz egy ilyen autóval minimum 500 ezer. De inkább több.
-
szebe
addikt
válasz
TeeJay #221401 üzenetére
Becsapta a kocsit és vissza ment a kis kuckójába hogy felesleges innentől beszélnünk
Ha "hozzáértő" megy, azt nem szokták szeretni, mert nem tudják eladni "akadékoskodás" nélkül, közel teliáron. Meg nem tudja nyomni a parasztvakító rizsát.Ja köszönöm megnéztem már hogy 40-50ezer egy Exide vagy Varta akku bele meg kopott nyári gumi volt rajta az is vagy 150-160ezer és már pörgettem a számokat hogy mennyivel olcsóbban kellene elvinnem hogy ne bukjak nagyot
Ezeken szvsz felesleges fennakadni, olyan kopó dolgok, amiknek a cseréje használtnál bele kell (kéne) férjen. -
válasz
TeeJay #221344 üzenetére
Taxis ismerősömnek is Galaxy-ja volt. Kettő is.
Azt mondta, hogy mivel hosszú távon használja (nem városi taxi, hanem cégekkel szerződott személyszállító - vendégeket fuvaroz gyárak és repterek között), nem fél attól, hogy baja lesz.
Valahol 700k környékén volt az egyikben, amikor VAG csoportra váltott.
Még hozzátette, hogy "karbantartás, odafigyelés". -
TeeJay
félisten
válasz
TeeJay #221343 üzenetére
Parkolóban láttam ütött kopott melós autónak néz ki
NXN 980
Ford Galaxy 103kw 2006.09 gyártás 2009.01 óta Magyarországon
Van benne valósan kb. 600e km és megy basszus
2. tulajnál van most, ahogy látom első tulaj autókereskedésnek adhatta és azok szépen 150e km-t vissza is tekertek (törne le a keze mindnek aki tekeri az órát)
Kimegy tényleg a világból a 2.0 tdci motor? -
válasz
TeeJay #221338 üzenetére
Eselyes hogy akkor a nemet elso tulaj (vagy ottani kereskedes?) kerte dpf-el. Hozzateszem, 12 eves koraig nem is volt gond vele. Pedig kapta az ivet renddsen, napi 2-10 alkalommal ingaztak az uzletuk es a lakasuk kozott vele ami 1km
Plusz rengeteg ugralgatas gyerekek utan, ugyintezes, stb. Persze kapott mellette azert autopalyas egetest is, Europat is korbejarta, de nekem meglepő volt hogy ilyen sokaig problemamentes volt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
TeeJay #221303 üzenetére
Meg kell nézni olvasóval... jobb minőségű AutoCom kiírja nem csak azt mekkora táv volt az utolsó regeneráció óta / mennyire telített jelenleg de azt is kiköpi mennyi hamu/el nem égethető cucc van benne. Fogod látni hány gramm a gyári limit és jelenleg mennyi van benne. (Jellemzően ~80% körül már lesznek bajok pl 50g-ra van belőve gyárilag akkor 40 körül már nagyon gyakran fog regenerálni / végbe sem fog menni.)
---
DPF nem jelent automatikusan EURO5-öt arra azért figyelj, az Astra GTC nekem is EURO4 de már DPF-es.
-
kenguru99
senior tag
válasz
TeeJay #221157 üzenetére
Tekerik az órát simán egy külföldről behozott autónál. Kicsi a lebukás esélye.
" Az a baj a legtöbb 300e km felett van én meg inkább 200e körül vennék maximum."
Ezt a nepperek is pontosan tudják és oda is fogják tekerni. Jó ha vannak szervizszámlák, műszaki vizsga papírok az autóhoz, azokat nem könnyű hamisítani.
"Osztrákból minden autó rozsdásan jön? Ott nem csinálnak x évente alvázvédelmet?"
A német-osztrák autók jellemzően hamarabb korrodálnak ha sokat jártak velük télen. Ott nem sajnálják a sót. (mondjuk az utóbbi években már Magyarországon sem).
Utólagos alvázvédelmet nagyon kevesen csináltatnak a nyugat európai munkadíjak mellett. Meg nem is fáj nekik eladni a kocsi és venni egy újat ha már öregszik. -
426os
őstag
válasz
TeeJay #221157 üzenetére
Osztrákból minden autó rozsdásan jön? Ott nem csinálnak x évente alvázvédelmet?
Alapvetően jellemző a rozsda, főleg azokra az autókra, amit hegyvidéken, gyakran sózott helyeken használtak. Ha pl nagyobb városban használták, akkor simán megúszhatja. De nagyon sok függ a gazdájától is (milyen gyakran, mennyire alaposan takarítja).
Max azok csinálnak külön alvázvédelmet, akik nagyon odafigyelnek az autójukra, de az elenyésző része a tulajoknak.
Tizenéves korban jellemzően vagy a rozsda vagy a közelgő drágább javítások miatt adják el a kocsikat, szóval fokozott óvatossággal érdemes közelíteni őket. Amelyik autó jó, az drága és nem is jellemző, hogy azt vigyék haza a magyar nepperek... -
kenguru99
senior tag
válasz
TeeJay #221130 üzenetére
Megbukott a műszaki vizsgán. Akkor kerül be a jszp-be ilyen bejegyzés. Utána nyilván újravizsgázott, azért érvényes a műszaki rajta.
Az én véleményem. Egy 16 éves osztrák piacos fordot el sem mennék megnézni. Hacsak nincs nagyon közel. Szinte biztosan rozsdás az alja. -
Vismajor01
addikt
válasz
TeeJay #207556 üzenetére
Én VW Transporterben nőttem fel, 1.9tdi világból ki megy. Akár 6 személyes is és szép nagy rakodó terület.
Csak 2 misi kicsit karcsú, sajnos bármi olyan autó ami pénz keresésre használható az drága, és mivel te is arra használnád ezért nyilván bármilyen személyauto kompromisszumos lesz
-
tboldi
nagyúr
válasz
TeeJay #207558 üzenetére
Nem ajanlas egyaltalan, csak elgondolkodtam az elere allitast olvasva...
Vajon a Jazz-be mennyi cucc ferne be a Magic Seatet felhajtva? Gyanitom, kevesebb, mint egy Zafiraba, de azert megis.Es a sinen tologatast meglepo modon a nagyon nem praktikus Lancia Ypsilon is tudja.
-
mauimagic
senior tag
válasz
TeeJay #207558 üzenetére
Mindig csodálkozva figyelem, mikor a nagykerben látok klímást személyautóval szerencsétlenkedni, tetriszezni a dobozokkal.
Normális szerszámozottsággal nem férsz be, Doblo méret a minimum, 3 klímával az is fullon van.
Ha mindenképpen 3 személyes kell, akkor scudo méretet vegyél szerintem, ha beindul a biznisz 1 havi lóvéból veszel egy családi verdát... -
vzsryl
nagyúr
válasz
TeeJay #207556 üzenetére
A dízel nyomatékosabb, ezért jóval dinamikusabb, és kevesebbet fogyaszt. Viszont bonyolultabb szerkezet, több olyan (ritkán)kopó alkatrész tartozik hozzá, amiknek a cseréje költséges. Milyen távokra tervezed a kiszállásokat? Ha csak helyben, vagy 20km-es körzetben, akkor a dízel be se melegszik rendesen. Ha hosszabb távokra is sűrűbben használnád, akkor viszont már elgondolkodtató.
A dobozos verdák általában könnyebben rozsdásodnak, ezért az egyterűek ilyen szempontból jobbak. Pl. a Touran és a Zafira is abszolút jók. Szomszédunknak 1.9CDTI B Zafirájuk van (ez DPF/részecskeszűrős volt, amíg volt benne), csak helyben, pár km-ekre használják (kormol is rendesen DPF nélkül), utcán tartják, de semmi korrózió sincs rajta. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
TeeJay #207549 üzenetére
Egye fene, akkor legyen egy Toyota Hiace régi kamrás szívó Dénes. Hegeszteni mondjuk nem árt tudni, de viszonylag tartós szekér. Vagy Caddy 1.9 (régi)/2.0 (újabb) SDI, mert szívó dízellel nyugodt az élet. Sőt, Transit Connect 1.8 TDDI is élhető, csak fel kell henkölni rá egy mechanikus adagolót
Továbbiak a józan észhez közelebb:
Dobló/Combo Fiat benzinesek olcsón fenntarthatók szerintem. A 2010 utánit ismerem picit, hátsó spirál rugó miatt talán személyautónak is kényelmesebb, bár nagy terhelésre kevésbé való. 1.3 dízel részecskeszűrővel annyira nem az igazi, 1.6 ideális, de az és a 2 literes esetén is olajpumpa tömítés problémát orvosolni érdemes.
Skoda Roomster 1.4-1.6 szívó, netán 1.2 TSI, 1.9 PD TDI?
VW Caddy benzinesek is vállalhatóak, plusz 2.0 PD SDI és 1.9 PD TDI?
Cégre véve egy ÁFA máris lejönne, de személyautónak kisebb a fenntartása… -
-
válasz
TeeJay #207333 üzenetére
Szóba, persze. Focus Mk2.5 is belefér 1.6 benzinnel, hasonló évjáratban. Bár olyat néznek ami gyakori, hogy ha sérül akkor legyen hozzá alkatrész, és emiatt ne álljon a munka. Egyterűkben nem vagyok otthon, ott inkább a Diesel erőforrás hódít, így sok leendő munkaeszköz kiesik.
-
-
aero.
veterán
válasz
TeeJay #175865 üzenetére
Az 1.8-2.0 mazda motor, nem a benyat, hanem az olajat szereti. A 2.0 dizel 136 lo az psa hdi, durvajo motor, az 1.6 is psa, turbo olajkor szivokosarat szoktak eltavolitani belole, mert szetet eltomodni es azt a turbo nem dijazza, egyebkent az is egy tisztesseges iparosmunka.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- HP 14 Elitebook 1040 G9 FHD+ IPS i5-1245U 10mag 16GB 512GB 5G Modem Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RTX 2060 6GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest