Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
vendingo #221421 üzenetére
Szomorúan vesszük tudomásul
lehet én értettem félre valamit, de én csak a "melyiket" kérdést láttam. A dák fb csoportok az szekta, meg lett véve az új autó, nehogy valaki rosszat merjen rá mondani, hiszen 4 év alatt 10 ezer kilométert ment már hiba nélkül (csak kispórolta a gyár a reléket). Tisztelet a kivételnek. Gépműhely munka alatt a hüvely problémára utaltam a korábbiakban.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
vendingo #221421 üzenetére
Robnál kérdezz rá esetleg, szerintem kifejti.
De pl. itt egy rövidebb összefoglaló.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
vendingo #221409 üzenetére
Kevés éves km miatt elsőre talán előnyös lenne aminek láncos a vezérlése, de ha van szerelő aki emberi áron dolgozik, akkor (száraz) szíj sem elvetendő szerintem, némelyik hiba el tud vinni többet is...
Clio 1.2 szívó egy szavazat, faék egyszerű régi motor, lehet vele tervezni hosszabb időre nyugodtan - 1149 ccm szívó vagy turbós változatban is ajánlott, 1197 köbcentis turbós a problémás. (0.9 TCe is neccesebb eset, rokona az 1.2 azonos problémákkal, annál kb 2016 végére lettek elvileg kijavítva a problémái, de nekem nincs sok bizalmam így sem, komoly gépműhely munkával sem feltétlenül menthető némelyik eset, ami aztán nem túl pénztárca barát.) 1.0 sce motorról nincs információm. 1.5 dci esetén magasnyomású hiba fordulhat elő, előbb-utóbb felújítás megelőzésképp megéri, de ez igényli a hosszú utakat is a DPF miatt, szerintem nem dízel a nyerő az adott használatra.
Citroën 1.2 pár éve lett csak láncos, olajos szíjjal kockázatosabb az is, plusz a cseréje is drágább a száraz szíjnál.
Újabb 1.0-1.2-1.4-1.5 TSI motorok kifejezetten jól sikerültek.
-
-
válasz
vendingo #202302 üzenetére
Hm... Ez határon van a nagy kisautók és a kicsike kompaktok között. Így elsőre én az első kategóriát céloznám. Egy jó(!) mocival hasonlóan rugalmas mint a mostanid.
Tágasabb kisautók: Pl 208 1.2 (szívó is már elég lehet, bőven jobban megy mint a korábbi 1.4es C3unk, gyorsan bemelegszik, nem annyira kicsi). Clio3, Punto, Rio, vagy PriusIII. Bár a keretbe inkább a kettesekből férnek be szebb darabok, de ki kell próbálni, nekem a 3-as üti meg az autó szintet. Nem akarok senkit megbántani, de ilyen felhasználásra inkább ha nem fér bele a 3as, inkább kéziváltós kisautót választanék; döntően városi araszolásra szódával elmenne a P2 is.Kisautó alapú 'családi': Én szeretem a Rapidot is, de a 110 lovas újabb 1.2 tsi-vel venném, az már nem biztos hogy belefér. Másik nyújtott B szegmenses könnyű versenyző a Cactus, gyanítom az meg nem tetszik (pedig elég jól fogyaszt és kb G4 méretű, helyenként spóros megoldásokkal). Sandero/Logan 0.9tce-t kipróbálhatod, bár elsőre sztem fapadosnak fog tűnni (Stift is valószínű, de ott még a csomi is kicsi).
Én nem szívesen vennék ilyen távra dízelt (meg minek ha a fentiek fel eljár 4.x-5.x literrel).
-
vzsryl
nagyúr
válasz
vendingo #202307 üzenetére
2. vasaló Swift 1.2 benzin (2011-2017). Jobb a fogyasztása sok dízelnél, jól is megy és olyan megbízható, mint az “ősmagyar” Swift. Belül elég nagy, de a csomagtartója sporttáska méretű.
Vismajor01: Na a Prius valamiért nem ugrott be. A küllemén kívül valóban csak előnye van.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
vendingo #202302 üzenetére
-Golf 6 1.6-2.0 CRTDI
-Pug 308 1.6-2.0 HDI
-Focus 2.5 1.6-2.0 TDCIA 2x8km nem a legoptimálisabb, de a többi oké. Btw nálam a 2.0 CRTDI télen 5km után bőven 80°C+-os olajhőmérsékletet ír ki (nyáron 90°C), de ettől függetlenül legalább 20km ajánlott ahhoz, hogy bemelegedjen.
Daciak rohadósak, legalábbis azokban az évjáratokban, és egy Golf 4-hez képest is visszalépés lenne mindegyik kényelemben.
-
vendingo
veterán
válasz
vendingo #154980 üzenetére
Megnéztük. Egy foskupac volt.
Összes nagyobb elemen horpadás, karc volt, bal eleje korábban sérült, nem stimmelnek a színek, illesztések, elég jól meggyűrődhetett, mert a hátsó ajtók is elmásztak, utastérben rozsda....Néztünk egy ceed-et is "102000" km-el. Gyakorlatban volt benne 250km minimum.
-
-
-
válasz
vendingo #148135 üzenetére
1 db bringa kiszerelt első kerékkel és 2 felnőtt elfér egy 5 ajtós Golf méretű autóban is. Csomagnak hely nem sok marad.
A Roomster szvsz frankón néz ki.
A keret viszont szerintem is kicsit sovány az elvárásokhoz. Esetleg Golf 6 Variant (made in Mexico), Astra kombi fér bele a volumen gyártmányokból. Meg gondolom Ford. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz
vendingo #148090 üzenetére
ha beállítod a hahut a megadott keresési feltételekkel és gyanúsan kicsi a merítés (300 autó alatt), akkor sejtheted, hogy valamiből engedni kell
egyébként évjáratban mindenképp engedni kell, ez amit szeretnél reálisan inkább 2,5-3M kategória, ha nem tekergetett és törött autót szeretnél.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
vendingo #130245 üzenetére
Kell rá műszaki és biztosítás (kgfb), aztán az okmányirodában visszahelyezik forgalomba.
Tehát jelen körülmények között nincs túl sok választásod...
Vagy elbontatod vagy megcsináltatod vagy műszaki hiányában nagyon nyomott áron eladod.
mod:
BigBlackDog: Első körben inkább a bérelhető autók között néznék szét. Azt nem te szervizeled.
-
tresh
veterán
válasz
vendingo #119402 üzenetére
1.2 8szelep a faja motor még olyan igénytelen hogy valami vicc a helykínálat meg brutál, 4-en ültünk benne 189 cm volt a legkisebb embörke lazán utaztunk vele 120km-t és nem akartam meghalni a hátsó ülésen igaz a 2 rekesz sör a kezünkbe volt mert csomagtartó az nincs. Bár pl vannak benne jó funkciók előre húzható hátsó üléssor. (így picit nagyobb csomi tér stb). Gombokért javítható és nem igazán szokott baja lenni.
-
roberto211
őstag
válasz
vendingo #119399 üzenetére
Meg sokkal csúnyább is... Szeretem a renaultokat de ha kettő közül kéne inkább egy b corsa mint egy régi twingo..
(#119400) kew : Bla..blaa.blaa.. Fűztek hozzá indokot is vagy csak mondták szájról szájra terjedés alapján...?
Speciel ebben a topicban a francia autóknak a nyűgjeit hallom a legkevesebbszer annak ellenére h fikázva van... MIndenből kilehet fogni sz@rt nem azt mondom , valmaiből meg különösebben de nem nyűgösebb mint pld egy német.. Ha lesz clio jó áron , meg jó is akkor azt vedd meg.. Mondjuk nem feltétlen dízelbe inkább 1.4 16v jól mozgatja a kis kasztnit.. -
Kornel
veterán
válasz
vendingo #117576 üzenetére
egyébként vicc nélkül, én is azt hittem, hogy az enyém pont ott javított, de az enyémen csak egy elcseszett gyári varrás volt, körbe volt mérve, alul felül átnézve, de sehol semmi.
szóval semmi se kizárt.
nekem még a casco szemlés ember is megdicsérte, hogy mennyire egybe van, akkor nyugodtam meg véglegamugy annyira nem keni el, gyorsulásban persze, mert ugye nem kevéssel erősebb a motorja, de ugye azért nehezebb is, nem is kevéssel.
technikás pályán meg ez is jó, elég jó a futóműve.
pont múltkor linkelgettem a nordschlife köridőket -
Kornel
veterán
válasz
vendingo #117574 üzenetére
király, pont ezt linkeltem valamelyik nap, amikor szó volt a típusról, hogy megeszi a swift sportot, csak ugye azért jóval drágább annál.
arra azért számíts, hogy felgumizni se olcsó, nekem most a télik 110k-ba fognak fájni, ha maradok az r17-nél, a nyáriak szintén.
Szerintem 150-et nem fog engedni, valahol 2M környékén lesz az alja, de tényleg attól függ, hogy átvizsgálásnál mit fogsz találni.
Ha tudja a nepper, hogy tökéletes az autó, akkor lehet nem enged semmit se.
Én semmit se tudtam alkudni az 1,6M-ból, de sérülésmentes külső, kopásmentes belső, hibátlan futómű és motor kombóval nehéz lett volna milyen alapon, amikor ráadásul pont itt kezdődtek azok, amik nem két autóból voltak összelegózva, stb., de inkább 1,8M körül mozogtak a normálisak.
Ami az alku ellen szólhat, az az, hogy ha a múltkor jól néztem, ez a legolcsóbb 3gen clio rs...
Aztán ha találsz ezt azt, akkor bele kell alkudni.
Nekem a vétel utáni szerviz 65k volt, (+35k a hosszabb 5. fokozat cseréje, de ez csak saját hóbort volt)
úgy hogy ugye nekem nem kellett vezérléscsere... összes folyadék, összes szűrő, gyertyák, kb. ennyi lett cserélve, de ugye ezek se 5 ft. -
runner 125
nagyúr
válasz
vendingo #114172 üzenetére
Megvan még a motorod, nem? Jó időben h h nem azzal jársz? Vagy 80.000ft-ért venni egy 50-es robogót és meg van oldva a napi 3-4km 8 hónapon át, 3 literből 100-on.
Pedig egy jó 2.0 - 2.4 Accord-ot mondtam volna én is, esetleg S60 2.4 szívóbenzinnel? 60k-ért ATC-ék előcsalogatják belőle a 190 lovat és még az adóterhei is kedvezőbbek lesznek.
-
válasz
vendingo #98387 üzenetére
Ezt olvasd el ha még nem láttad. Én az i10-et és a picantot is megnézném a helyébe. Nem tudom hogy az 1.0-ás volkswagen motortól kell e tartani, de a láncos motorokkal szívtak még a közelmúltban is a konszernnél (és nem nem csak a turbósok, 1,2-es alapnál is volt ahol hamar jöttek motorhibák ha jól emlékszem). Én speciel ezért húztam ki az új skodákat, pedig különben tetszenek (ugye egy octavia + magasított futómű megoldás lett volna fekvőrendőr mániámra).
Twingo jópofa ha valami különlegesre vágyik (hátsókerék hajtás, ugye gyakorlatilag ugyanaz mint a smart forfour).
-
sasa134
addikt
válasz
vendingo #98087 üzenetére
Az R32 mk V eleg szep helyen van a Top gear laptime listan is, mar, ha ez szamit barmit is...: [link]
odacsap az S4 quattronak, 996 Turbonak, M3 e46-nak stb. Annyit ment mint egy Aston Martin DB7 es 0.3mp-el volt lassabb egy WRX STI-nel
Tudom, ez "akkor es ott" eredmeny, de mindenkepp latszik, hogy mire kepes. -
sasa134
addikt
válasz
vendingo #88980 üzenetére
Az az 1.6-os öreg VW motor sokat eszik de legalább nem megy (volt, meg van is a családban), szereti csipegetni az olajat.
Mint mindent, azt is ki lehet nyírni, de amúgy egy megbízható motor ( tipikus hibája az alapjárat ingadozás).
Én is Jazz-t , vagy mondjuk egy Corollát javasolnék. Meg egy " Autókarbantartás alapok" kézikönyvet. -
Damage401
senior tag
-
runner 125
nagyúr
válasz
vendingo #70588 üzenetére
Terepen azért könnyen ki lehet nyírni ezeket a kis japó Suzukikat is. Sok a rohadt, szétoffroadolt. Igazán szépet szvsz valahol 8-900k-1m környékén lehet vásárolni, de akad belőlük 2.0 HDI is, 1,2-1,3 körül.
mod.
Lehet már azokat is rendszámozni, lett kategóriája úgy 2 éve.
De, eleve árulnak rendszámmal is. 7-800k körül azért akad munkaquad. Suzuki LTF250, Kymco, Honda TRX, Polaris -
mycso
veterán
válasz
vendingo #70534 üzenetére
Mondjuk első ködből még nem nagyon találkoztam olyannal, ami zavarna, tehát tőlem járkálhatnak úgy a barmok.
Viszont ami zavar az a hátsó köd....városban, lámpánál, mindenhol.....lesz@rja a barom, hogy ott mész/állsz mögötte, had világítson.Tízből kb. ha kétszer sikerül lekapcsoltatni velük úgy, hogy villogok rá min t a barom. A többi azt sem érti, hogy miért villogok....
-
-
szőröscica
addikt
válasz
vendingo #70519 üzenetére
Akkor Jimny. És hozhatsz jobbkormányost is, ha csak csapatni kell, akkor nem lesz vele gondod.
Papíroztatni biztosan lehetséges, itt Miskolcon is szaladgál több jobbkormányos kocsi is magyar rendszámmal, legutoljára amit láttam, annak MML volt a rendszáma, szóval nem is rég kaphatta az okmányait.Csak az Angliából ide elhozás sem két fillér, nyilván ezt bele kell kalkulálni.
-
szőröscica
addikt
-
vendingo
veterán
válasz
vendingo #70510 üzenetére
A legfontosabb lemaradt, még mielőtt valaki benyögné: Megane 1 se kell, akkor se ha 15-ös kereke, meg ködlámpája van!
Allroad se...joamilestoné: közülük szeretnék, csak gondoltam megkérdezem a népet, hátha tudnak valami jobb tippet amik megfelelnek az igényeknek.
Illetve ki melyiket ajánlaná inkább és miért? -
válasz
vendingo #70419 üzenetére
Nekem is többségben van a rövid táv, és így is 3-4 év 1 akksi.
(#70420) Alvin_ti4200: ha nem akarsz kockáztatni beviszel egy példányt ahol iktatják az érkeztetést és akkor nincs sömmi kérdés később! 15 napon belül tedd meg szerintem, nem nagy dolog, de sokat nyerhetsz veel ha gubanc van.
-
giigz
veterán
válasz
vendingo #70324 üzenetére
Gondolkozom a 185/60 R14-re váltáson, megnyílnának a lehetőségek, akkor Conti, Pirelli, Bridgestone vagy Vredi lenne
Csak ugye el kellene adni négy 13"-os felnit, aztán szerezni valahonnan négy jó 14"-os felnit...
Ja igen, és amit még nem tudok, akkor most rakhatok a kocsira 185/60 R14-et? Műszakin át fog menni, vagy egy esetleges balesetkor nem én állok majd a .... rossz oldalán?
Új hozzászólás Aktív témák
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- FRISSÍTETT ÁRLISTA - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók (ELKELT)
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Xiaomi Redmi 10 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest