Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
joshua7
veterán
válasz
Lisztok #223906 üzenetére
A családban 180e km fölött megy egy ilyen. 130-nál cseréltettem láncot, ami 70e-nél is csörgött már, de semmi gondot nem okozott. Kellemes vele a kocsi, ,ahhoz képest' jól megy és jól fogyaszt (a városban az sem tud csodát tenni persze).
Ha a konkrét példánynál cserélték már a láncot és egyébként is jó a kocsi, simán venném.
-
joshua7
veterán
Ez a téma időről-időre előjön.
Szüleim '03-as Ignis-ében most van 92e km. Mióta csak ők használják, előfordul, hogy évente 1500-2000 km-nél nem megy bele több (1/2 évente ugyanakkor viszik márkaszervizbe). Simán előfordul az ilyen.
-
joshua7
veterán
válasz
HUTCHDB #204414 üzenetére
Én első körben adnák még esélyt a Tiguannak s megíratnám a DSG-t. Egy Highline Tiguant nem engednék el ennyire könnyen.
Olyan helyzetben vagyunk most, hogy minden értelmesnél nagy pénzmagot kéne hozzátenni különben.A Galaxy elektromos kézifékének mi volt a gond és mennyibe volt a javítása, ha szabad tudni?
-
joshua7
veterán
válasz
dong86 #199488 üzenetére
No, akkor csak nincs tapasztalatod azokkal. ;)
Nyilván a láncnyúlás probléma lehet a régebbieknél, oda kell figyelni rá, de nem az a szint, mint ami a Prince motorral előfordulhat.
A sima 1.4 TSI teljesen jó G6-ban (a GTI is), amennyiben karban volt tartva (ez mondjuk hol nem érvényes...), pláne ha cserélve volt a vezérlés is. Sosem vennék olyan helyett egy 1.4/1.6 szívót.
Régebbi 1.2 TSI-nél lehet több probléma, meg a kettős feltöltésű 1.4 TSI-nél. De nem lehet egy kalap alá venni az összeset. Mint ahogy a TC csinálja a mai napig. -
joshua7
veterán
-
joshua7
veterán
válasz
gippazoid #194311 üzenetére
Amúgy pedig 2011-es évből NEM veszünk TSI motort mert láncos és csak sz.pni lehet vele!
Ez ebben a formában általánosító hülyeség. Nekem konkrét jó tapasztalatom van. Neked?
Nyilván oda kell figyelni a láncra + kokszosodás, amit írsz, de korántsem sz*rf*s az összes.
slett27, #194286: van hahu-s link arról a kocsiról? Megnézném, mi az, ami ennyire rossznak tűnik. Ha 2011, akkor Golf 6, amit mondjuk egy lelakott, múanyag kormányos Trendline esetén tudok elképzelni.
-
joshua7
veterán
válasz
focvis #193765 üzenetére
Jól látod. :) Az elmúlt 2 évben pályáztam elég sokat (magamhoz képest), az megnyomta a fogyasztást.
Ha onnan indulok ki, hogy
1. 16-os nyárik, 90% országút, 10% város, 0 pálya - átlag 5,7-5,8
2. akkor a 18-as nyárik a fönti eloszlás mellett + fél litert jelentettek - átlag 6,2
3. 18-as kerék + több pályázás (60% pálya, 30% országút, többi város) - átlag 6,61-2: itt az útvonal ugyanaz, stílus sem változott. Szóval a kettővel nagyobb kerék szinte decire pontosan + fél liter.
Bár hozzáteszem, akkor is sikerült akár 6L alatti átlagot is 1-1 tankolásra visszaszámolva. A 3. útvonal aztán sokat változott, Bp-Kecskemét pályázás ment, tavalyig.
Korlátozástól függően ide szoktam belőni a tempót: 97, 111 és 132 km/h, tempomattal, amikor csak lehet. -
joshua7
veterán
válasz
slett27 #193750 üzenetére
Megnézném azt az ,autószerelőt', milyen konkrétumot tudna róla. TC-n is a 10+ éves beragadt szöveget nyomják a mai napig, a TSI egy sz@r! Ennyire képesek...
A 122 lovas verziót simán bevállalnám (meg kell nézetni, mit csináltak rajta, de ez mindenhol így megy). Sosem vennék helyette egy 1.6 szívót.Nekem egy láncos CAXA 1.4 TSI van, 130e-nél cseréltettem vezérlést (már csörgött, de baja konkrétan nem volt). Relatíve jól megy, fogyasztása is rendben.
-
joshua7
veterán
válasz
focvis #129935 üzenetére
Pontosan. Leginkább azok kárognak a lánctémán, akik az életben nem láttak még ilyen motorral szerelt autót, pláne nem használtak, de hallották egy havertól, aki látott valamit egy oldalon, hogy...
Teljesen vállalható típus a sima turbós 1.4 TSI. Százszor inkább azt venném akár Golf-ba, akár A3-ba, mint az 1.6 FSI-t, nem is beszélve (ez most szubjektív lesz!) arról a vérgagyi Corolláról.
Amit viszont lenko linkelt a 129917-ben azt én is elkerülném, turbós-kompis verziót inkább ne.focvis, ki vett ilyet?
Ja, és kisebb autó, de az 1.4 turbós Grande Punto is jó cucc!
-
joshua7
veterán
válasz
jozefgucci1 #92199 üzenetére
Nem konkrét emberre írtam. Én is sok helyen olvasom, hallom így. Ennyi.
Dluinet : ok, de akkor ki is fejthetnéd, mert ez így...
DeFranco: erről jut szembe a TC-s használt Renault Espace teszt, ahol az volt a szavazás, hogy hogy kell kiejteni a típus nevét. Ahogy nézem, a legtöbb szavazat az angolos (helytelen) megoldásra ment.
Talán mert itt meg az angol 'space' szót látják.
-
joshua7
veterán
válasz
szőröscica #92196 üzenetére
Sok ember tájékozatlan, buta stb., eszébe sem jut, hogy urambocsá' az a szó jelent valamit más nyelven és próbál értelmet keresni neki a sajátjában. Szvsz.
-
joshua7
veterán
válasz
!Overdose! #89784 üzenetére
6. fokozatban elég szokatlan a 3300 számomra.
-
joshua7
veterán
válasz
parandroid #89779 üzenetére
140-nél már 3300 körül forog.
Az komoly. Milyen autó is ez?
-
joshua7
veterán
-
joshua7
veterán
Nekem a szüleim az elmúlt évben nem mentek 1000 km-t a kocsival. 11 év és ~73k.
-
joshua7
veterán
válasz
roberto211 #86141 üzenetére
Nekem ha lenne elkölthető fél millióm, max negyed millióért néznék autót átírással, mindennel együtt. Sokéves autóra hitelt, egyáltalán akármire hitelt fölvenni, főleg a meglévő pénzed mellé többszörös összeget - én biztosan nem csinálnám.
Az jó, hogy kiszámolod, hogy mennyi lenne a havi részlet, de azt is vedd figyelembe, hogy előre nem látható dolgok is bejöhetnek 2 vagy mondjuk 3.5 év múlva. Simán bejöhetne egy nagy kiadás, ami mellett nem lenne pénz a részletre vagy mondjuk elvesztenéd az állásod. Szerintem gondold át alaposan, mert ez így a tipikus elúszott magyar hitelező kezdősztorija. -
joshua7
veterán
válasz
focvis #84496 üzenetére
Én anno több japánt is néztem (Auris/ufoCivic/Mazda3), de nem láttam olyant, ami tetszett volna belül anyagminőségre. Akármilyen kiadás is volt. Illetve volt 1 db Németből behozott Auris, az volt a kivétel (tudom, nem magyar specifikációt kell keresni). Viszont a Golf 6 ahhoz képest is más kategória. Igaz, csak a Highline. A műanyag kormányos Trendline-tól elhányom magam ugyanúgy. A Comfortline az a szint kb., mint japánból az itthon kapható legjobb. Sőt, egy haverom a németektől hozatott egy jól felszerelt 3 éves Mazda 3-at tavaly (2L benzin, automata, navigáció, 17-es kerék stb.), de belül az is
-
joshua7
veterán
válasz
Typhoon47 #84132 üzenetére
Szerintem ott vannak az élbolyban a racsingos
hülyegyerekek is, akik kintről hozzák be százötvené' a már a törökök által is levetett 20-25 éves f0sokat, aztán itthon üvegelik őket...
Kétségtelen viszont, hogy az idősek igen veszélyesek tudnak lenni. Mikor meglátok pl. egy Ticot/Matizt az országúton, ami 50-nel poroszkál, kb. 90% az esélye, hogy egy öreg vezeti. Ilyenkor a figyelmem 110%-on pörög. -
joshua7
veterán
Ja, Golf VI-ban is pont így működik. Az egyik leghasznosabb extra. Én a 21-es/3-as úton szoktam járni, ott sajnos sok a tönymörgő (80 vagy akár 70 km/h(!) a max), sokkal kényelmesebb egy gombot nyomogatni, mint fékezni vagy a gázt nyomni folyamatosan. Miután kitapasztalta az ember, még fékezni sem kell, csak lelövöd a tempomatot és gurulsz, majd ha látod, hogy már gyorsul az előtted lévő, visszakapcsolod. Én városon kívül már a bal mutatóujjal gyorsulok/lassítok leginkább.
-
joshua7
veterán
-
joshua7
veterán
válasz
!Overdose! #76508 üzenetére
mínusz Mazda
Értő olvasás?
Másrészt nem én írtam be, hogy a Vw a sz@r, a japó meg az isten...Zsombe:
A Mazdát írtam én is. A Kia, hmm... Nagyon jó kocsi persze, simán előzi a japánokat már..
A Honda Jazz etalon a maga nemében, igen.
Motorok terén egyértelműen futnak a konkurencia után. Lásd mikor jöttek ki a cdti dízelekkel. A downsizing meg bármennyire is baromság, a japánok épp ezt csinálják most a benzines turbóknál is.Csak itt is x éves lemaradásban. Lásd Nissan, Hyundai-Kia, vagy az új 1-1.5-2 literes Honda benzines turbók. Illetve a Honda motorok még nem is elérhetők.
A hibridek tényleg jók, de pont a Honda a rossz példa ott is. Mivel az Insight meg a CR-Z a kutyát nem érdekli, ki is vonják őket Európából. Usákoknál mondjuk az Insight-ot gondolom viszik még. A Toyota hibrid sztori meg '97-ben indult, vagy 17 éve.
-
joshua7
veterán
válasz
Zsombe #76501 üzenetére
Ja és Golf az a kategóriateremtő, non plusz ultra, pedig közel sem az, vannak tőle sokkal jobb alternatívák. VW felett eljárt az idő.
Ha már ilyet bedobtál, igazán kifejthetnéd, hogy szerinted mi az etalon akkor. A japánok termékei például (mínusz Mazda), akiknél 10 éve megállt az idő autófejlesztésben?
-
joshua7
veterán
válasz
feka007 #76453 üzenetére
A képek alapján az 1. kocsi is Trendline, nagyon fapadnak néz ki. A másik szerintem élből felejtős a 80 LE miatt.
Városban semmi nem eszik keveset. Én országúton járok vele többnyire (1.4 TSi), városban a min. 7 liter a reális.
Komfortra nincs panasz, megbízhatóságnál meg csak a szokásos: állapotot veszünk, szépen át kell nézetni a kocsit. A TSI-nél figyelni kell a motorra, mivel láncos és előfordulhat vele probléma. Erről sokszor szó esett itt is, elég ha visszakeresel.
Anno Astra J-t is próbáltam, szerintem az is elég korrekt autó. -
joshua7
veterán
válasz
Antonio #75252 üzenetére
Nekem a középső link ismerős. Beszéltem velük tavaly, egész korrekten álltak a dolgokhoz, elég pontos lebontást adnak, konkrét linkek alapján, amit adsz nekik. Aztán nem éltem a lehetőséggel, mert találtam itthon egy példányt. 1 haverom viszont a tavasszal rajtuk keresztül hozott be aztán egy Mazda3 benzines automatát, ő meg volt elégedve a lebonyolítással.
-
joshua7
veterán
válasz
Sholom #70614 üzenetére
Ez pedig facelift lesz. A lámpák formája, a hűtőmaszk alapján ez faceliftes.
A hátsó lámpa is egyértelmű teszi. Facelift előtt lent volt a tolatólámpa, facelift után meg följebb költözött picivel és keskenyebb is lett. Ugyanígy van a hirdetésben is.
Az első lámpa talán azért más, mert nem xenon, hanem egyszerűbb. -
joshua7
veterán
válasz
!Overdose! #69761 üzenetére
Én Pesten talán ha kétszer láttam 9gen-t. 8-as azért előfordul, de a 9-es szerintem mint a fehér holló.
-
joshua7
veterán
Én addig, másokhoz hasonlóan, vígan fogom használni a TSi-t.
Az viszont igaz, hogy turbó-kompi + dsg kombót én sem vennék a típusból.
Japánok, hmm.. Én anno nézegettem japán verdákat is a Golf kategóriában, de jól felszerelt kiviteleknél is olyan szinten igénytelen a belük, hogy undorító... új Auris + Corolla, régi Mazda3, aktuális Civic, S-Cross broáf mind. Még az ufóCivic az, ami tetszett, de az meg kívülről no komment.
Az új Mazda3 viszont tetszik, igaz, a bele nem üti meg a formaterv szintjét, de még okés. Az ára viszont -
joshua7
veterán
válasz
Sholom #68678 üzenetére
Mehet úgy mint az 1.9-es JTD Punto? (2003) Az 85LE volt
Ugye ezt viccnek szántad?
Nagyon jó kis konstrukció, viszont oda kell figyelni, h a szervizelése rendben legyen. Hogy ne hagyják ki a szervizeket, hogy ne 40k-t menjen el olajcserék között stb.. Láncos, szóval azt is meg kell nézni, rendben van-e. -
joshua7
veterán
válasz
Balupapa #55205 üzenetére
Azt nyilván nem. Csak olyan jól néz ki 18-cal.
Múltkor voltunk Kenderesen és bakker, milyen utak vannak az Alföldön... Ahhoz képest az, amit Nógrádban tapasztalok, tükörsima osztrák autópálya-minőségű.
Szóval oda még a /55-ös R16-ot is sajnáltam.
TaaT, #55208: köszi, ezt is láttam már. Tényleg mindent megnéztem már.
Nem jó az ET sajnos, mókolni meg nem akarok.
-
joshua7
veterán
Ha már felnik..
Golf VI-ra tud vki 8x18-at, ET45-51-est? BBS típusok érdekelnének leginkább. CH, RT stb.
Nézem a 'tunnigos' oldalakat meg a fácsén is a csoportokat, de nem nagyon találok olyat, ahol jó a speckók. -
joshua7
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #54775 üzenetére
Ezt is nőknek?
-
joshua7
veterán
válasz
Psychonaut #47418 üzenetére
Nem egyszer láttam már olyat, hogy befelé indexel a versenyző, kifelé meg nem.
-
joshua7
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mobil flották
- Vezetékes FEJhallgatók
- iPhone topik
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- MacBook Pro 16 i7-9750H 16GB RAM 512GB SSD RX 5300M 1 év garancia
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3037, 96% Akkumulátor
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3010
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest