Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
-
-
-
-
-
-v-
addikt
válasz
Dluinet #91550 üzenetére
Mondjuk ez azért is van, mert az emberek sajnos marha nagy része nem tudja felmérni a távolságot vagy helyzetet. Ha azonnal látná hogy hopp itt most ahogy rálépek satu kell, nem lenne para. Annyira agyfaszt kapok sok ember mellett amikor ülök, érted nincs vészhelyzet meg para, de már amikor elkezd fékezni érzem és látom hogy nagyobb fék kéne .. persze pár mp múlva rájön hogy ez kevés lesz és nyom még féket, de nyilván nagyobb para esetén ugyanígy nem tudná felmérni jól ... azon kívül hogy mocskos idegesítő azt érzi az ember, bármikor lehet belőle valami, ha kicsit is több szerencsétlen tényező összeadódik vagy még jobban benézi. És adott esetben nem nagy időkről csak mondjuk fél-1 mp -ről beszélek, de pl. pályatempónál az sok sok métert jelenthet, ha már az elejétől állsz a féken, mintha csak a végén van jajistenem. Nekem változatlanul meggyőződésem, hogy ez a szüttyögős belassult közlekedés kombinálva azzal, hogy igen kis százalék rendelkezik bármilyen gyakorlati vezetéstechnikai ismerettel, tök veszélyes ... megy marikanéni 40-el, bármi történik az ahhoz képest a szüttyögéshez képest annyira de annyira kívül van a komfort zónán, hogy esélye sincs reagálni. Nincs semmi helyes berögződés, ha bármit cselekedni kell nem jön ösztönösen a helyes reakció. Meg normál közlekedés esetén annyira messze van az ember a határoktól, hogy ha valami váratlan helyzet miatt mégis a közelébe vagy azon túl kerül, akkor pánik van meg leblokkolás. Tehát nem méri fel jól a távolságot, először azt se látja para van, ha utána rájön para van bepánikol és leblokkol, plusz a helyzetre szükséges helyes reakciók se jönnek, mert nincs beidegződés, tehát ha még el is indul az autó vagy valami van, akkor aztán végképp over. Na szerintem ezért van minden kurva héten baleset az m7-esen, amikor kettőnél több autó van ...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Dluinet #91550 üzenetére
Többnyire még akkor sem sajnos (a vészfékaszisztens tényleg hasznos).
Az összes vezetési tréning azzal kezdődik, hogy megtanítanak fékezni. -
parandroid
félisten
válasz
Dluinet #91529 üzenetére
Ja, meg gyerekülés se volt, mégis mind felnőttünk, sőt, hátsó (de néha még első) biztonsági öv sem volt, nemhogy légzsák, meg ABS, meg ESR, meg gyűrődőzónák.
Kisvárosunkban gyerekkoromban volt talán 100 autó összesen, nem csoda, hogy állandóan az utcán fociztunk, most csak a mi utcánkban van vagy 15 az itt lakó 12 családra, pedig hármat kell kanyarodni a főútról, mire egyáltalán idejutsz, és a célforgalmon kívül nem jár erre szinte senki.
Gyerekként a főutakon biciklizgettünk csak úgy hobbiból 20-30 km-eket egyik városból a másikba, alig volt forgalom, most ha nincs bicikliút, gyakorlatilag öngyilkosság kimerészkedni lakott területről.
70-es, 80-as években a magyar utakon 100 LE már jóformán versenyautónak számított, az autók gyorsulása, dinamikája, mérete, ereje is teljesen más volt, 100-120 már bőven autópályatempó volt, és gyakorlatilag végsebesség egy ladával, trabanttal, wartburggal, daciaval.
Egy Bp-i út innét a világ végéről egy napos program volt, és még csak nem is oda-vissza útról beszélek. Most beülök a kocsiba, és a megengedett legnagyobb sebességeket betartva is 2-2,5 óra alatt háztól házig fent vagyok valamelyik belső kerületben.
Szóval lehet jönni azzal, hogy minek kell ez a sok frinc-franc, csak azóta egysmás azért változott körülöttünk - és főleg mi magunk is változtunk.
p
-
neduddki
nagyúr
-
szentkuti11
addikt
válasz
Dluinet #91435 üzenetére
A kérdésem az volt, hogy mennyire kockázatos venni egy stabil forrásból származó 86 lóerős 1,2 TSI Fabiát (benzines!). Esetleg vegyek ismeretlen forrásból származó 1,4 16V-t (szintén benzines)? Egy betű erejéig nem volt szó dízelről. Azért meg elnézést kérek, mert nekem nem tetszik a Prius, és jóval túl is menne a keretemen.
#91435) Dluinet Köszönöm a korrekciót. Milyen hibák a legjellemzőbbek ennél a motornál?
-
szentkuti11
addikt
válasz
Dluinet #91433 üzenetére
Ez egy biztos forrásból származó autó lenne, ami autópályán ment le 100k-t, a tulajdonosa (jóbarátunk) kicsit feljebb került a ranglétrán, vett is gyorsan egy Passat 2,0 CR TDI-t. Számomra is világos, hogy 1,4 16V ugyanezzel a kasztnival új korában jobb választás, de ismeretlen autót nem vásárolnánk annyira szívesen.
"Ha mindenki kizárólag az eszére hallgatna, korunk egyetlen autótípusát Toyota Priusnak hívnák."
Ezek szerint akkor vegyen Priust az is, aki csak autópályázik, meg az is, akinek terepre kell menni az autójával. Köszönöm szépen, ezt a cikket inkább kihagyom. Ennyi km mellé amúgy sem kéne olajkályha.
-
giigz
veterán
-
Dare2Live
félisten
válasz
Dluinet #90792 üzenetére
az a baj, hogy ez nem csak brembo.... kína ránézésre félelmetesen jó minőségben másol, tökéletes minőségben fest/szitáz, egyszerűen csak vakartam a fejem amikor a megholt SD kártyára amire sandisk 10év garit ad közölte sandisk, hogy semmi köze nincs hozzá és tényleg. És nem ebayon rendeltem és magyar kisker uannyiért adta mint az eredeti sandisket.
Ugyanez memóriaval. Annyira tökéletesen volt szitázva, hogy amikor fura lett mert mért fagy alapfrekin... és másik mellé raktam nem vettem észre a difit. Le kellett szedni a bordát!!! róla, hogy kiderüljön a kehe. Még a dobozt is ~tökéletesen lekoppintották.Persze ez memoria meg memó kari, de amikor a fék murdál meg és szerencsés esetben csak totálkár a kocsi mert bárdi... ezen gazdagszik na az bicskanyitogató.
Nem is tudom mit lehetne tenni egyszerűen ha nem vagy az adott téma szakértője simán lyukra futsz.
-
bigmasterg
addikt
válasz
Dluinet #90622 üzenetére
Akkor ez az email mi volt?
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
Dluinet #90378 üzenetére
Attól, h egy autógyár tulajdonosa kínai lesz, nem azt jelenti, h ezt követően szarfosgagyikínai termékek fognak legördülni és a teljes gyártósort odaköltöztetik a picisárgák közé.
A Volvo Car Corporation ugyanúgy működik Götbeborg-ban most is.mod.
A 2m ft-os Volvo meg ízig vérig svéd még.
-
#03969024
törölt tag
válasz
Dluinet #89982 üzenetére
Kicsit benéztem, azt hittem, mostani a post...
A dízelek "befeketítése". Nézzük csak a környezetvédelmi felülvizsgálatot: A benzineseket stabil fordulatszámon, míg a gázolajost "szabadgyorsításon" méricskéljük. Mi lenne, ha megfordítanánk? Állandó fordulaton egy megfelelően karbantartott dízel szinte nem is füstölne, gyorsításkor pedig meglepő dolgok jönnek ki egy benzinesből is... Az meg csak hab a tortán, hogy az én szidott fekete plakettes "olajkályhám" német, vagy osztrák gázolajjal csak jókora terheléssel füstölget, míg a hazaival... -
Kornel
veterán
válasz
Dluinet #89599 üzenetére
Írta, hogy 2006 óta megvan az autó, és 7 éve benne van a gáz.
Szvsz rég behozatal az árát, főleg, hogy régen arányaiban is olcsóbb volt a gáz.
Az ezres swiftemmel kb. 60k km-t nyomtam le gázzal, kb. fél millát sporoltam a benzinhez képest.
Igaz azóta nem éri meg annyira, de ha valakinek be van szerelve, még így is olcsóbban jár vele. -
-
-
neduddki
nagyúr
válasz
Dluinet #88762 üzenetére
HI!
gyuneszmbe tudok egy escort kombit 88Mm-vel, kopott tetokarpittelk, de kivul gyonyoru 300khuf
udv
neduddki
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Dluinet #88742 üzenetére
fizetem az extra fogyasztásban
@Tiger.huhhhh: naja
amúgy azért volt ez érdekes, mert tavaly vettem az autót, akkor volt töltve a rendszer, nem is olyan kevéssel (170/740), és utána mértem egyszer még azon a nyáron, de rosszul. Most igazából arra voltam kíváncsi csak, hogy rendesen hűt-e a "műszer" szerint is jó bő egy év után, mert akkor nem is ellenőriztetem a töltést megint, feleslegesen nem abuzáltatom a rendszert, nehogy túlnyomják mint Muneznek. Ezekkel az eredményekkel szerintem rendben van, nem kell ellenőrizni.
-
-
zsolt19900
őstag
válasz
Dluinet #88133 üzenetére
ugyan az a színhős fehér ledek vannak ott is, mint elől
nem tudom miért lett kékes
malac: hát nem nem hazudnak, csak néha megviccelnek
Typhoon47: ha te éjszaka a h4 rendes izzó fénye mellett, meglátod a HELYZETJELZŐ lámpámon, hogy az vakít akkor vendégem vagy egy raklap sörre
-
Dany007
veterán
válasz
Dluinet #87078 üzenetére
Na jó de csak a telepítetteket ismeri... Itthon azért abból kevés van. Meg ha van is... ha időközben újakat telepítenek akkor bukta? Vagy frissíti a netről? : )
Tényleg mi a hír arról, hogy az útdíjas autók is mérni fognak? Mikortól lesz ez? Meg az a hír, hogy 500 új trafipaxot vesznek... mikortól lehet ezekre számítani?
Sőt, olyat is hallottam ,hogy az m7-est telenyomatják trafipax-szal ami köztes átlagot is mér majd...
Ergo nagyon be leszünk szabályozva a 130-ra... =/ -
válasz
Dluinet #86805 üzenetére
Azért írtam mert közben teszteltem , hogy nem a kuplungos és hogy húz a motor .
Dany007 .: Sajnos már csak a porvédők árát engedték el .Így hoztam el 3.65 millióért .Szóval átírással +olajcsere és új gumi majd 4 millió lesz a vége de remélem jó darabig kiszolgál majd .
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Vezetékes FEJhallgatók
- iPhone topik
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3059
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- 150db - 24600Ft/szett - DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest