- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
Hirdetés
-
A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
ph Az Aurora azért nagyon megközelítette, de ez nem volt elég a trónfosztáshoz.
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
cheeka
tag
Elmélkedés, mert nincs rá most keret, talán jövő tavasszal.
Milyen konfig. lehet a nekem való?
Összeg: 500k, hátulkaparós, kézi váltó, diesel +110le, alacsony tömeg.
A teljesítmény elérése elfogadható egy motorcserével is, de csak mechanikus adagolóval.
Ez második autó lenne (a családi egy e46 bmw). A majdnem tökéletes egy e30 324td, csakhogy az van vagy 1300kg. -
cheeka
tag
válasz strabowsky #70162 üzenetére
mutatós darab, érdemes megnézni.
Nem tudom, hogy miért nem teszi a használtautó kötelezővé a km feltüntetését mint pl. a mobile. Ennél az lemaradt, pedig nem látszik sok kilóméteresnek, esetleg a váltógomb gyanús picit.
Typhoon47
Kinek mi a bimmer, létezik ám 316 is, a fehér szerintem jó csajozni és nekem adja. Sokat fogyaszt relatív, de legalább sok gond nincs a motorjával, szerintem. Milyen extrákat hiányolsz?[ Szerkesztve ]
-
cheeka
tag
válasz Dr.FantastiK #70136 üzenetére
Ezt a mercit komolyan kérdezted?
Nem találom, hogy Te mit is keresel valójában és mennyi pénzed van rá? -
cheeka
tag
válasz strabowsky #70189 üzenetére
Nem feltétlen kell félni. Én 320d-t használok, tesómék is ilyet már vagy 6 éve, most 270000 van benne, ez nem egy szar típus.
Milyen szempontok alapján keresel kocsit? -
cheeka
tag
válasz Dr.FantastiK #70185 üzenetére
Szerintem poénkodsz.
Jobb kormányos biztosan nem jó, előnye nincs, csak az utcasöprésnél jön ki.
Azokba a mercikbe a légrugó egy beteg szar, az tönkremegy milliók repülhetnek, de ha a korpa nem számít... -
cheeka
tag
válasz strabowsky #70196 üzenetére
Szerintem a Bmw a nyerő, akinek egyszer volt az beleszeret. A vezetés élményét a hatsókerék és a Bmw-k alap sportossága adja. Ezeket a típusokat annyira nem ismerem, de aki annyira nem teljesítmény orientált annak jobb egy 318, az is megy rendesen. A privát véleményem, hogy a normál 1-es egy elcseszett kasztni, viszont a coupe az a kedvencem, ideális autó méret és forma. 123d coupe a legjobb autó 10 éves kor alatt.
Szép külső, 6l fogyasztás, 204le. Tartja is az árát rendesen.[ Szerkesztve ]
-
cheeka
tag
válasz strabowsky #70199 üzenetére
Igen ezt mondtam, nagyon tartja az árát.
[link]
Ez szinte egy új autó, éves szinten beleteszel 20000km-t öt év múlva még mindig csak 180000km fog mutatni.
Ja és ez valóban tud 5l-t fogyasztani, a 320 benzin pedig majdnem a dupláját.
Szerintem nem kérdés a diesel, azért is van sokkal több belőle, Németországban is szinte csak azt adnak el.
Az enyém 2000 évj. 320d kombi, 1m volt névre írva, 178000km, vezetett szervizkönyv. -
cheeka
tag
válasz strabowsky #70201 üzenetére
Ez az évi 30000 felett nem tudom honnan jön, régebben volt nagyobb jelentősége, mikor még a diesel sokkal többe került. Az biztos, hogy a diesel bonyolultabb (turbo, adagoló, izzítás stb.), de a gyárak beleteszik a mai benzinesekbe is a direkt elromló alkatrészeket. Ez a diesel-benzin story végtelen.
Személy szerint nekem utcai használatra nem kell benzin:
1. mert az a lábam alatt nagyon sokat eszik egy benzines, volt 318is-em, átlag 12l, a mostani 320d 7l.
2. a diesel hangja nem zavar, a 320d szerintem nagyon halk
3. a nyomatéka nagyon szerethető, ez nem kérdés, a benzines visszaváltogatós
4. van egy diesel ktamgiigz
a nyomaték sokkal fontosabb adat és hogy milyen fordulat tartományban adja le, ha nem volt még dieseled, akkor nem tudhatod.joamilestoné
Én is ezt mondtam:
"Ja és ez valóban tud 5l-t fogyasztani, a 320 benzin pedig majdnem a dupláját"
kipróbáltam hosszú távon, 110 országút, pálya 130, kerültem az intenzív gyorsulást, 5 valamennyi átlag jött ki.
Kérdezz meg egy két szerelőt, melyik a jobb motor 20d vs 30d.
Amúgy sem használod ki az erőtöbbletet, csak szájkaratéban, esetleg néha lámpánál, de az többet kajál, és 1,5x több a baja.
Hidd el, Bmw e46 dieselbe a 20d (vagy 18d szinte ua.) a legkedveltebb és legjobb motor. -
cheeka
tag
válasz Dr.FantastiK #70215 üzenetére
Az a passat nem turbós véletlen? Én a szívó benzinről beszéltem, az alacsony fordulati nagy nyomatékot a turbó okozza. Persze a V8 az más téma, oda nem kell feltöltő, az az őserő.
CL500-at vezettem, valóban kényelmes, annak a példánynak a légrugója nem volt jó (kb.200000km), a csere kb.1m-ba fájt volna, azt mondták típusbetegség, egyébként az öregem vette volna valami 700k-ért.
Véleményem szerint érdemes megnézni az audi A6-A8 quattrokat [link] és akkor már maradva a vw-nál a phateon w12-t, az is összkerék. [link]Ausztria tele heggyel, ott hasznos lehet a 4x4 és egyébként is, egyszerűbb aszfaltra vinni azt a teljesítményt.
Ezek a példákat csak úgy bedobtam, nem sok időm volt átnézni a kínálatot, de vannak érdekes szettek, pl. S változatokban, lambó motoros v10, ami Győrben készül, az milyen dolog -
cheeka
tag
válasz strabowsky #70216 üzenetére
Szerintem minimum 2000-től minden kocsiban benne van
Ezek az autók már nem a tartósságra lettek tervezve, nézd meg, hogy mennyi manapság és mennyi volt régebben egy típus periódusa. Kb. cseréld max. 4 évente, mert kijött az új, szép utód és egyébként is, ez a mostani öreg már kezd bomlani. Vicc az egész. -
cheeka
tag
Volt strabowsky listájában 116-os is, az sem egy erőbajnok, de!!
Ez egy számítástechnikával nagyban összefüggő fórum, a pc-ket mindenki ide oda húzza, a kocsiban lévőt miért ne lehetne, a 18d motor tudomásom szerint ua. mint a 20d, a cm3 az tuti. Egy jó szoftver csodákra képes a turbó motorok esetén, és ez lehet negatív hatások nélküli is. (tudok rá példát)
A 20d 150 le hidd el nagyon jól tépi, még ezt a nehéz kasztnit is.
318d:
[link]
320d adatok:
[link]
330d:
[link]nem tudom biztosra, hogy neked ez van, de ez kikapot papíron a 18d-től is, a 20d-ről nem is beszélve:
[link]
ez a szívó 2.0, de ezt még te is elvered egy jó váltással:
[link]
Okey ez a bajnok:
[link]Egyébként ez a gyorsulás dolog számomra vicc.
Fontosabb lenne mindenkinek egy vezetési tréning, hogy ne legyen annyi hülye az utakon. Tisztelet a kivételnek! -
cheeka
tag
válasz strabowsky #70221 üzenetére
Szerintem simán, ez is egy jó gép! Bőven marad pénzed téli gumira, síelésre, vagy bármire.
-
cheeka
tag
-
cheeka
tag
Kocsis elmélkedős kérdésemre nem válaszolt senki, pc ügyben tudna valaki segíteni? Lehetséges, hogy ti jobban tudnátok segíteni, mint a szakosodott topik-okban.
-
cheeka
tag
válasz killer1203 #70623 üzenetére
golf 3 jó ötlet, nekem volt kb. 4 évig, 110le, kombi, 97évj. A rozsdásodás volt vele gond és az a típushiba, hogy lekokszol a turbo és ezért az első országúti előzésnél, 2800 fordulaton letilt és átmegy szervizmódba (belassul mint a szar). Ezeket leszámítva jó típus, mert olcsó hozzá az alkatrész, keveset fogyaszt, megbízható. Én 400k-éert adtam el, 330000km-el, jól felszerelt volt. Érdemes a kintről behozottak között szemezgetni, talán ott még akad kevésbé rozsdás, szerintem a 90le-s változat is nagyon jó.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest