- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- One mobilszolgáltatások
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
dong86
csendes tag
válasz
Integrale #171882 üzenetére
Nem 0-100-at írtam hanem 40-100-at.
https://www.youtube.com/watch?v=yGGMlPOQ-UM
23. másodperctőlJobban megy sokkal mint a 0-100 alapján várnád mert azonnal ottvan a teljes nyomaték. Álló helyzetből nem lehet csúsztatott kuplunggal megindítani vagy rajtprogrammal ezért ottmarad egy jó fél másodperc.
Nem miszitfikálom túl a képességeit mert 140-nél elfogy mint a jobbikból a lendület. -
Nerazim
őstag
válasz
Integrale #171427 üzenetére
Nem magamtól találtam ki, rokonságban van régi vágású autószerelő ő mondta még anno. Gondolom azóta sok minden változott én jómagam a Fordokkal még ki is békülnék, de franciát inkább kerülöm. Nincs vele tapasztalat csak amiket hallottam róla amiatt.
(#171434) tboldi
Honda FR-V én is nézegettem tetszett is sokáig ,de a szerelőm azt mondta el kell felejteni, angolok csinálják.(#171429) zoo8800
Feleségem ülne be hátra közéjük, aki kis termetű. Sajnos most így kellett egy utat végigszenvednünk, hogy elől ült, mert hátul nem volt hely, elől meg a légzsák miatt nem tudtuk a gyerkőcöt bekötni (nem is lehetett kikapcsolni) Mit jelent az, hogy D-E szegmensbe tartozó kocsi?Túl régit se akarunk nagyjából 10-12 éves lenne jó.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Integrale #171432 üzenetére
Tudom és olvastam is, de szegény autó nem hajlandó tudomást venni erről és semmi bajuk kb az olajfogyasztáson kívül (1.6 nem érintett), ugye a nagyobb motorok pont Mazdás együttműködésben készültek... Gyakori, megbízható, sok és olcsó alkatrész, de kinek mi, FFF lehet ízlésbeli kérdés is
Camry formaterve sem váltja meg a világot, de arra a hibridre lehet, hogy ráreppennék.
-
Declare
őstag
válasz
Integrale #171229 üzenetére
+ (#171234) eTrade
Nyilvan mindenki a velemenyet irja le
Nalunk a csaladban pont renault megane sport volt amikor megvettük az A3 at, illetve utana mar az ujabb megane került a regi megane helyere. SZoval azert is irtam, mert összehasonlitasnak ez nem rossz. Szamomra sokkal gyengebb a renault megane, minden téren. SZük pedalkiosztas, billegös kasztni, fekezeskor bologat, mint a vw polo. Csak ugye az egy kis varosi auto, ott ez ok.
Szoval ezer bocsi mindenkitöl, de en tartom a szavazatom az A3 ra
(amugy meg nem arrol megy a vita, hogy mi mennyivel roszabb, dragabb, ar-arany stb...megane vagy A3. EN leirtam, de akkor ti szavazzatok a meganre, aztan a kerdezö majd szummazza, kiprobalja öket es dönt
)
-
-
válasz
Integrale #171197 üzenetére
Most költök rá annyit amit hetes éve senki sem. Nálam jó helyen van, de azt nem tűröm, hogy a szervizek annyira gyakoriak mint ahogy a boltba járok.
Nyugi nem érint itt senkit a suzukim, más dimenzióba vagytok. Amit ti autóra elszortok azt én motorra. Az autó lehet piszkos nálam, egy ideig, a motor az eső utáni első karikáig, karbantartást is sokszor többet kap. Máshogy kezeljük ezeket.
Nézzetek be a Corsa c fórumba, én már szórakozni járok oda kinek mi hullik épp ki belőle.
Na legyetek jók. -
-
w333
félisten
-
#20221952
törölt tag
válasz
Integrale #170928 üzenetére
Nem arra adta az ajánlatot, hanem a komplett rendszer szét- és összeszerelésére és javítására, viszont én ezt nem fogadtam el és inkább elhoztam az autót.
Annyit még megjegyeznék, hogy az autónak van húzása, a motor hangján - én - nem hallok semmi olyat, ami alapján azt gondolnám, hogy nagy gond van és a kuplung tényleg fenn fog, de eddig is ott fogott és simán tudok váltani.
Nem mondom, hogy hibátlan az autó (mert nem az, van más gondom), de attól eddig is ment az autó. -
vzsryl
nagyúr
válasz
Integrale #170880 üzenetére
Valaki említette kb. fél éve itt a topikban a nagy Suzuki ínség közepette, hogy a a pár hónapos SX4 Scross-át a parkolóban megvették volna magasabb összegért, mint amennyiért Ő szalonból kihozta, és csak azért, mert túl sokat kellett volna várni a rendelésre. Én is egyébként ilyen típus vagyok. Ha valami kell, akkor azonnal kell, mindegy mennyivel drágább emiatt...
-
válasz
Integrale #170110 üzenetére
Egy 2015. nyári (?) autóról van szó, de típusismeret hiányában bizonytalan vagyok a FL kérdésében, elég öreg típus, feltételezem, több FL-t is megélt. Némileg modernebb kiállású a haverom volt 2011-esénél.
Nem a HPFP, csak a normál üzemanyagszivattyú döglött meg benne, ami 250 e lett volna a kiterjesztett garancia hiányában. -
válasz
Integrale #169892 üzenetére
Értem én, de egy 5008-ba? Szükség 7 személy, jó ülések, minőségi beltér, jobb hifi miatt vonzana. De azért 1.4t-ből átszállva kicsit gyenge lenne.
Plusz ha jól tudom kén érzékenysége miatt ezt a motort itthon első éveiben maga a peugeot nem engedte forgalmazni. Remélem most azért engedi mert ezt kiküszöbölték, de tudni nem tudom.
-
w333
félisten
válasz
Integrale #169794 üzenetére
Fix. kárpit nem ragasztott ami alatt szivacs van !
Nekem volt 406 FL persze a beltér jobb + szebb és modernebb, de összeszerelési minőségben a 306 fényévekkel jobb !
Az tény hogy fapadosabb de masszívabb minden a beltérben !
A 306 váltója olyan mint egy Suzukinak, a 406 sokkal pontatlanabb volt !
(#169795) batai15
Mondtam én hogy jó az az autó !
(#169797) batai15
Hmmm akkor viszont jobb is így hogy elvitték ...
-
footy
addikt
válasz
Integrale #169641 üzenetére
Te tuti nem az alapfutomuvest vezetted akkor. A sima futomuvel inkabb ilyen szivacsos semmilyen.
(#169645) focvis
Nekem volt G5 es G6 kombi, mindketto bluemotion(1cm ultetes) kivitelben. A G6nak joval feszesebb volt a futomuve. Az egesz karosszeria is masszivabb volt, parkolohazban sokkal kevesbe csavarodott a kaszni a 6osnal. -
-
fagylalt
senior tag
válasz
Integrale #169390 üzenetére
Tehát, ha jó értem, akkor az alábbi a sorrend (javíts ki, ha nem jól írtam)?
Futómű szerint: G4 = A3 8L <<< 147 = Focus
Beltér minőség szerint: Focus < Alfa ~= G4 << A3 8LIlletve az előbbiekben említett Mondeo, Passat, A4 hova sorolható be? Ugye ezek nagyobb méret kategória, így gondolom valamivel a beltér is jobb (bocsánat, hogy háklis vagyok erre
). Érezhető-e vagy csak minimális a különbség, mert ha az utóbbi, akkor inkább a kompaktok közül válogatok.
A 147-ek esetében mi az ami gond szokott lenni az itthoni példányokkal?
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Integrale #169332 üzenetére
Ez benne van szerintem is a pakliban.
Egyik kollégám járt úgy hogy volt egy Audi A4 1.8T Quattrója. Megvette mert osztrákban a hegyekben dolgozott. Na ő azzal az autóval keményen felült a szopórollerre, mindig volt valami nyavajája amit meg kellett javíttatni. Egy vagon pénzt rálocsolt aztán meghirdette nyomott áron mert már úgy volt hogy felgyújtja. Végül elvitték aztán idén vett egy új Suzuki S-Crosst szalonból hogy ne menjenek rá az idegei az autóra. -
LilProphet90
senior tag
válasz
Integrale #169091 üzenetére
A középet a felszereltségre írtam, 308-ban az Active már középfelszereltség, míg 2008-ban az az alap. A motort már próbáltam C3 Aircross-ban, élhető volt, de aztán 110-est is, és azért ég és föld. Viszont 2008-asban már bőven ötmillió fölött megy azzal a motorral, annyiért meg mást vennék. Amúgy 2.0 HDI-t váltana, így a nyomaték meg a turbó azért hiányozna.
De tény, hogy a legjobb vétel a 308 SW, elvileg ennek a felszereltségnek az új ára 6 millió felett van.
Többieknek is köszi a tippeket, egyik "nagy autós" ismerősöm Fiatról lebeszélt, i30-at nézegettem, a Kiákat nem annyira, de vetek rájuk egy pillantást. A Vitara nagy elterjedtsége miatt sem tetszene (tudom ne ez legyen a fő szempont, de mégis), az SX4 Cross eleje viszont dögös, és jó felszereltséggel adják. Ezek szerint tágasabb, mint a Vitara?
-
rbalint88
addikt
válasz
Integrale #168987 üzenetére
Ossze kell szamolni az airbag feliratokat
A konkret tipusoknal alfa, mazda, renault a sorrend. Ha nem rohadna es a 2.0 dizelt is beraktak volna, akkor mazda lenne az elso. Ebben az arban focusbol nincs 2.0tdci, aminek nem log a bele? Sogornak 1.6-os van, palyatemponal azert forog, hangoska. Alfakban a zajszigeteles eleg jo (amig nem oregszik el), a 156 is csendes volt palyan. Btw mindharom dizel, szoval kell manna a farzsebbe, ha barmi lekonyul rajtuk...
-
-
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Integrale #168334 üzenetére
Csak dízel (arról volt szó ugye). Benzinesből már az Euro3-as is bejöhet ha szmogriadó van.
De itt leírják részletesen: Budapestinfó: legkorábban 8-10 év múlva valósítható meg a dízelautók kitiltása
-
#94529552
törölt tag
válasz
Integrale #168287 üzenetére
Igazad van, már maga a felvetés is komolytalan. Minden egyes alkatrész, az utolsó csavarig az adott autógyártó, vagyis most a Suzuki felelőssége, akár saját gyártás, akár beszállítótól jön az lényegtelen. Mert ő építi be az ominózus váltót, miután jóvá hagyta beépítésre, és az ismert probléma(típushiba) ellenére x idő után sem kér termékmódosítást.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 1700X 16GB DDR4 128GB SSD 1TB HDD GTX 1650 Super 4GB Zalman T7 Chieftec 400
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest