Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #190027 üzenetére
Nekem az analóg országúti volt 900.000 Ft, 2 év alatt mentem 5500 km-t így 163 Ft/km jött ki de nem érdekel mert ez egy sporteszköz ami a hobbim is egyben.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
IMIIKE1998 #189993 üzenetére
Amíg nincs fix munkád, fizetésed addig az autót felejtsd el. Nehogy diákhitelre vegyél mondjuk mint valami okos tette korábban (TC-n volt asszem cikk róla).
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
bernel #189224 üzenetére
1.2-es Balenoval (860 kg - 90 Le) szoktam pályázni is. El lehet vele közlekedni de megpakolva nem ezzel kell hirtelen előzni. Prágát megjártuk 4 felnőttel az autóval, tűrhető volt de így már meg kellett gondolni mikor ugrok át a belső sávba előzni.
1, max 2 fővel a motor méretéhez képest egész virgonc kis gép. -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
BigBlackDog #188902 üzenetére
Már nem mert azóta drágultak, most már 4 M felett vannak ilyesmik. Én még örülök hogy annyiért megvettem, elégedetten használjuk.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
molnarpeter #188114 üzenetére
Én is úgy adtam el a Hondát hogy nem volt meg a törzskönyve (valahova sikersen eldugtam). Ahogy a fórumtárs mondta ilyenkor köröztetik a Magyar Közlönyben (nekem mondjuk ilyen 14 nap rémlik) és utána simán átírható.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
PeeterssoN #187810 üzenetére
Ja az új Corolla meglepően ütős lett, simán kéne külső alapján is.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Dare2Live #184415 üzenetére
Lene Kft-t ajánlom Fehérváron ( [link] ). Nekem ők csinálták a Balenót mikor a furgonnal nekimentek az oldalának. Olyan szép lett hogy észre se venné senki hogy javított. Mondjuk nem olcsóak de ha a vétkes biztosítója álja akkor ez nem lényeges szempont.
Feleségem mesélte hogy amikor a BMW-nél dolgozott akkor is ide vitték a sérült autókat javítatni pedig azok nem ilyen 3-4-5 milliós kocsik voltak. -
Napfénysüti
nagyúr
-
Napfénysüti
nagyúr
Furgon nem is rossz ötlet.
Mi voltunk haverokkal az Alpokban bringázni Renault Trafficcal meg Ford Transittal úgy hogy az első két sorban ültünk, mögöttünk meg a bringák voltak. Át is mentünk így megpakolva a hágókon (Pl Stelvio, Gavia) és bírták.
Ilyen hosszú úton én se szívesen vinném tetőn a bringám mert eléggé ki van téve az elemeknek. Itthon mondjuk kénytelen vagyok mert másképp nem fér el de olyankor meg max 100 km-re megyek annyit meg azért kibír a drága technika.JackFeryll : alkalmanként hányan utaznátok és mennyi bringát vinnétek?
-
Napfénysüti
nagyúr
Ilyen kell neked: Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+ 4 door
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Dare2Live #177802 üzenetére
Havira simán vállalható. Mi is szoktunk az 1.2-es szívó Suzukival pályázni mikor apósékhoz megyünk. Nyilván nem ezzel kell száguldozni meg mindenkit előzni, de a maga keretei között teljesen korrekt. Mondjuk a Suzukinak ez a blokkja párosítva az alacsony tömeggel elég normálisan viszi az autót. Napi pályázásra mondjuk én se ajánlanám feltétlenül.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Vesztor87 #173972 üzenetére
Ha augusztusra lesz rá pénz akkor Balenót max használtan tudsz venni, már nem lehet sokáig rendelni ahogy írták.
Nekem ez van én szeretem, belül meglepően tágas. A csomagtartója mondjuk nem olyan méretes de ha nem nagycsaládos vagy el lehet lenni vele. Fogasztása az tényleg zseniális, a motorját nagyon eltalálták. -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Csabroncka #172697 üzenetére
Nekem a 1,5 éves kocsin nemrég cseréltek bal első ajtót mert egy céges furgonnal beletolattak a parkolóban.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
kisza25 #171656 üzenetére
Én pont egy "komolyabb" autóból ültem át, Honda Civic, már a '98-as árlistán másfélszer drágább kocsi volt mint a Suzuki 2017-ben (ma kb egy 8 millás kategóriának felelne meg). Nagyobb is volt de valahogy az erejét leszámítva mégse hiányzik semmi pedig szerettem és majd 8 évig nálam volt.
Régen tiszta autób*zi voltam de valahogy már annyira nem érdekelnek csak vigyen el A-ból B-be megbízhatóan.Most már inkább kétkerekűre költök azt jobban élvezem.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
realist #171630 üzenetére
Anyósomék meg az öccséék két hét eltéréssel vettek egy Suzuki Balenót meg egy Opel Corsát. Ott is volt az Opellal hamar valami garanciális javítás. Amúgy ültem benne, valóban minőségibb a beltere mint a Suzukinak de jóval szűkebbnek tűnt. Nekem annyira nem nyerte el a tetszésem de ízlések és pofonok.
A Suzuki mellett szólhatna a motor (Swift, Ignis) ez a K12C nagyon jó lett. Apóséknál szívóbenzines létére 4,5 literes fogyasztással elmegy, nálam mondjuk mivel én sokat megyek rövid városi utakat ilyen 5,2 l az átlag (télen inkább 6 l).Cyrin: pont most gondolkozom pedig hogy hátul lefóliáztatnám a kocsit a nyári meleg miatt.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
rbalint88 #171545 üzenetére
Jól összefoglaltad, 4 M alatti kisautóknál kár prémium belteret várni. Ennyi pénzért nem fogják szűz Conolly marhák bőrével bevonni a műszerfalat...
Mondjuk vezetés közben az ember a kormányt fogja, néha a váltót meg esetleg pihenteti a könyökét, ha ezeken a kontaktpontokon korrekt a borítás az már bőven kibírható. Sose értettem azokat akik a műszerfalborításra gerjednek. Hányszor fogdozza azt ember?
Lehet venni olyan gépet ahol az is minőségi de az nem kisautó lesz és pláne nem 4 M alatt. -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
kisza25 #170529 üzenetére
Most kíváncsiságból megnéztem a Balenónál mennyibe fájt volna ha az 1 literes turbóst veszem. Nekem amúgy nincs ellene kifogásom, simán választottam volna azzal a motorral.
Csak a turbós egyedül a GLX felszereltséggel kérhető amit ha az 1.2 literes GLX szívóhoz nézem akkor kerek 600k FT felár, a saját GL-emhez képest meg "csekély" 1,4M Ft plusz lett volna... Na azt hiszem ennyit nem dobnék rá egy csupán 3,3M Ft-os autónál. -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Integrale #169332 üzenetére
Ez benne van szerintem is a pakliban.
Egyik kollégám járt úgy hogy volt egy Audi A4 1.8T Quattrója. Megvette mert osztrákban a hegyekben dolgozott. Na ő azzal az autóval keményen felült a szopórollerre, mindig volt valami nyavajája amit meg kellett javíttatni. Egy vagon pénzt rálocsolt aztán meghirdette nyomott áron mert már úgy volt hogy felgyújtja. Végül elvitték aztán idén vett egy új Suzuki S-Crosst szalonból hogy ne menjenek rá az idegei az autóra. -
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
gyenesmartin #165821 üzenetére
GL-ben van.
Mod: sőt ha jól látom a felszereltségi listát akkor már a GA-ban is van klíma.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
gyenesmartin #165540 üzenetére
Baleno ha kicsit hosszabbakat megy elvan 4,5 literrel. Nekem rövid városi utakon 5,2 litert kér.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
LuckyL #163798 üzenetére
Asszony mikor még a BMW-nél dolgozott volt náluk egy 6-os kupé aminek 100k km után szétment a motorja. Ha jól tudom az a blokk volt ami a TC-n is a 20 legrosszabb listában szerepelt. Na ott kicserélték a komplett motort de ez 7,2 M forintjába fájt az ügyfélnek mindennel együtt. Mondjuk az egy újkorában is elég drága járgány volt.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
BigBlackDog #163323 üzenetére
Az E38-at sokan elcsúfitják pedig gyári állapotban nagyon szép és elegáns autók. Az utód E65 meg olyan ronda mint a bűn szerintem, valahogy ssoe tudtam megszokni ezt a Bangle-féle dizájn vonalat a BMW-nél.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
szőröscica #162879 üzenetére
Kb így voltam én is vele tavaly mikor átvettem a szalonban az autót. Örültem hogy új az autó, nem is nézegettem ezerrel hogy hol van esetleg karc rajta.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
kisza25 #161562 üzenetére
Nekünk nagyon bevált. Persze aki bőr belsőre meg hatszázféle extrára vágyik, plusz 300 lóerőre annak nem ajánlom.
De én tök jól elvagyok vele pedig erőben igen komoly visszalépés (160 Le -> 90 Le). Nem mondom ha pályázik az ember néha jól jönne némi plusz ménes (bár amúgy van 1 literes turbós is akinek kell) de normálisan közlekedve teljesen élhető. A fogyasztása az speciel döbbenetes és méretéhez képest meglepően tágas belül.
Ezt hamarosan majd jobban tesztelhetjük mert gyarapodik a család.Amúgy kettő Baleno is van a családban mert apósék is azt vettek annó.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
hülyegyerek #161557 üzenetére
Az S2000 meg asszem 2 l és 240 Le szívó négyhengeres.
kisza25: az 1,5 ils az 115 lovas volt, az 1.6 VTi volt 160 Le (ilyenem volt).
-
Napfénysüti
nagyúr
Ha jól néztem utána akkor 320 literes. Viszont azt nem tudom hogy ebbe az alsó rekeszt is beleszámolják vagy sem. Hazafelé az tele volt pakolva sörrel felette meg a csomagjaink.
Nem mondom így fullra meg volt rakva.
A Hondáé asszem 460 literes volt, ami jóval nagyobb de rosszabbul is pakolható (4 ajtós szedán).Mod: na másik tesztben azt írják ha kivesszük az elválasztót akkor 355 literes lesz a csomagtartó. Ekkora autótól szerintem korrekt.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
BigBlackDog #159009 üzenetére
Én is tavaly cseréltem le a Civicet bár az csak egy 6gen volt.
De amúgy szintén az első autóm és nagyon szerettem. -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
AMD Power #157560 üzenetére
Nyilván a belső tértől ne várjuk el egy Merci szintjét anyaghasználatban de mindennapi rohangálósnak tényleg teljesen oké.
Ahogy a FB csoportjából kivettem az ott található tulajok mind nagyon szeretik és elégedettek vele.A forma meg szubjektív, szerintem nem néz ki rosszul főleg a GLX alufelnivel.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
szőröscica #155960 üzenetére
Pont most lett meg hétvégén a 3000 km és gondolkodtam is hogy meddig használjam még óvatosabban a gépet.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
grizlisandor #154966 üzenetére
A Kraz nem fogja.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
BigBlackDog #154596 üzenetére
Pont tegnap pályáztam vele. Talán olyan 3000-es fordulattól érezhető hogy élénkebb lenne. Persze a 180-nal közeledő elé nem kell kivágni de nem leszel forgalmi akadály a pályán.
Városba meg bőségesen elég szerintem ez a motor. Még egyelőre nem is merem nagyon forgatni mert bejáratós a gép de így is simán megyek a forgalommal.
A beltér anyagai olcsóak azzal meg kell barátkozni. Cserébe remélhetőleg tartósak lesznek meg kevésbé kényesek. Zajszigetelését jónak mondanám simán lehet beszélgetni normál tempónál.
Ami egyértelmű gyenge pont többek véleménye alapján az a fényezés: nagyon kényes és könnyen karcolódik. Nálam ugyan még nincs semmi mert nagyon vigyázok rá de ezt már sajnos sokaktól hallottam. Ilyen gépi kefés mosóba tuti nem viszem.Feleségemnek még a 2005-ös gombóc Switje van de ő imádja a Balenót. Ha tehetné most rögtön lecserélné rá a sajátját.
A Hondámat bezzeg nem szerette. -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
vzsryl #154593 üzenetére
Így van, a GL-t azt egész pontosan 3,2 M-ért szokták adni (nekem is annyi volt).
Fogyasztásban úgy 5,2 l az átlagom hogy heti öt nap, naponta kétszer megyek rövid városi távot (4-5 km). Aki hosszabb utakra indul az simán leviheti 4,4 - 4,5 l környékére.
3,8 M-ért meg már a GLX hozható el. -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
aero. #154545 üzenetére
Apróságok voltak még (hátsó központi zár nem ment pl). Ami miatt olcsó volt hogy ráfért volna egy telifény ami meg nem olcsó. Egész egyszerűen eladni akartam és nem árulni. Párom már nagyon rágta a fülem hogy cseréljem le. Hibátlanul ért volna max 800k-t, 20éves autó már. Csak sokan baromi drágán árulják mert VTi...
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Morris #154542 üzenetére
Ha csak annyit kérsz akkor hirdesd meg. Nekem műszakival együtt kb 60k volt amit rá kellett áldoznom de cserébe nem 200k-ért ment el az autó hanem 400k-ért. Nekem így speciel megérte. Na meg egy műszakis autót szerintem könnyebb is eladni mint egy olyat amin már lejárt.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Morris #154538 üzenetére
Én hasonló cipőben jártam, nálam is a küszöb meg az emelőpont volt rozsdás (így nem ment volna át műszakin). De kerestem egy igazi régivágású lakatos szakit aki tök korrekt áron rendbehozta, lett friss műszaki a kocsira és utána el is adtam. Nekem így sikerült megfelelő áron meghirdetve 1 nap alatt eladni a kocsit, az ország végéből képesek voltak érte eljönni.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
szabonagyur #154326 üzenetére
Ezek csak megirigyelték a VW Polo Harlequin vidám színeit.
[link] -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
lenko #153835 üzenetére
Ja nem, ez egy új Baleno.
Mondjuk párom 1.3-as 2005-ös Swiftjével is szoktunk pályázni (sőt a másik Suzuki előtt csak azzal jártunk) és azzal se kell cammogni. Nyilván nem kell kimenni a 160-nal közeledő elé a másik sávba de lehet vele haladni normális tempóban. A Hondám nem szerette annyir a apályázást mert a rövid váltó miatt magas fordulaton kellett vele menni és akkor azért tudott fogyasztani rendesen. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Energiaital topic
- Mit tud egy retró kézikonzol?
- PlayStation 5
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen széket vegyek?
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3009
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Dell Latitude 5550 notebook - Intel Ultra 7 165U 16GB DDR5 RAM 1TB SSD Intel Graphics WIN11
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest