Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
yodamester10 #200508 üzenetére
En varosban bicajozok.
Tok jo, mert napi 30km fixen megvan, rendesen karban tart. Es meg csak zoldnek sem kell tetetnem magam.
Jah, es csak 5 perccel tart tovabb az utam. De ne hivjuk mar zoldnek a villanyautot... Az pont annyira zold, mint nehany pap, aki colibatust fogad, aztan gyerekeket molesztal.
-
MPowerPH
félisten
válasz
MPowerPH #200428 üzenetére
Lecsekkoltam, es ugy nez ki, rendben van a futas.
De ma nem mentem fel, gondoltam egybekotom egy atvizsgalassal. Oda nem akarom vinni, ahol szervizeltek. A Totalcar musorabol ismert muhelybe pedig megint nem, mert ott a vezerlesre, akksikra nem tudnak ranezni. Keressek olyan embert, aki Lexusokkal foglalkozik? -
MPowerPH
félisten
válasz
szőröscica #200427 üzenetére
Igen, megadjak a lehetoseget, hogy barhova elvihessem bevizsgaltatni. Igazabol csak ket dolog erdekel, a vezerles es az akksik allapota.
-
MPowerPH
félisten
válasz
szabonagyur #200424 üzenetére
Ez elso tulajos, magyarorszagi auto. Oda hordtak szervizbe, ahol az auto vasarolva lett 2014 -ben.
-
MPowerPH
félisten
Hali, Itthon hol tudok lekerdezni a kinezett autorol bovebb informaciot? Carvertical -t toljak folyamat, de hallani jot es rosszat is az oldalrol. Van valami ugyfelkapus ut is, vagy az csak a kilometerekre jo?
Holnap mennek megnezni egy autot, gondoltam elotte ellenoriztetem. -
MPowerPH
félisten
válasz
szőröscica #199196 üzenetére
Akkor ezt skippelem. Ez, pontosabban ez a tipus lenne a masik. Meroben mas kategoria, arban ugyan ott van persze. Ez nem plug in, es igazabol fogalmam sincs, hogy elektromos modban mennyit tud elmenni. Varosban lenyeges csak, utana az, hogy kozuton csak tolti magat, vagy esetleg kigyorsitasokra rasegity, az mar nem erdekel.
-
MPowerPH
félisten
válasz
yodamester10 #199193 üzenetére
Konszernes szemetem soha nem lesz.
De mar a tobbi nemet autoval is ugy vagyok, hogy koszonom, de nem. Koreai, vagy japan.
Ampera kivetel, mert osszegezve jo velemenyeket olvastam rola.Doki16: Munkahelyi, csaladi tapasztalat. Skodakkal, de tobbet ilyen lomokba nem ulok bele. Skoda, VW, egyre megy. Nincs az a penz, amiert egy ilyet fent lehet tartani.
-
MPowerPH
félisten
válasz
szőröscica #199186 üzenetére
Neked milyen evjarat van es a hany lovas verzio? Mennyit megy el atlagosan 1 toltessel?
Milyen sulyos kompromisszumokra gondolsz? Nem hasznalnam nagy tavolsagokra, kulfoldi utazasra sem. Varos, es max. 100-100km -es korokre.
Pont ezert, es a keves futas miatt filoztam az Amperan, de ugyan igy nezegetem a GS450h -kat is. Ampera a zold rendszam miatt is jo...Nem tul kenyelmes, kicsi is, de ilyen tavokon igazabol nincsen sok jelentosege.
Persze vehetnek egy hot unalmas 2015 -os Accordot is a takarekos diesellel, de a mostanit sem szeretem, es meg csak nem is kenyelmes. Ott a Legend, de akkor mar inkabb Lexus. (vagy egy MPS, de nehez jot kapni, a forgalmi meg kell)
Vegre nem autoban kell leeljem a fel eletem, igy nem a fogyasztas az elsodleges...Bar e miatt az anyagi keret is megfelezodott.
-
MPowerPH
félisten
válasz
szőröscica #199176 üzenetére
Milyen az Ampera igy tobb esev tapasztalattal?
-
MPowerPH
félisten
Ezt az MPS -t nagyon megkivantam. Ha minden igaz a leirtakbol, akkor joforman a motorja meg bejaratos. |
Bakancslistas gep, de valahogy mindig elkerultok egymast. -
MPowerPH
félisten
Hi! Van vakakinek tapasztalata itt Citroen C6 -al? Tudom, hogy a 2.7 diesel beteges, de a 3.0 -as diesel -rol jokat olvastam. Az Aisin automatara is azt irjak, hogy ugyan gyenge, korlatozni kell a motor nyomatekat, es eleg lassu, de megbizhato szerkezet.
Maga az auto milyen? C5 -ot ismerosom nagyon dicseri, ugyan ezzel a 3.0 -as diesel -el hasznalja. -
MPowerPH
félisten
Az a baj, amikor az ember elkezd nezegetni egy tipust, es kozben atvalt egy masikra, ami mar egy csoppet dragabb. Aztan meg azok kozott raakad egyre, ami tetszik neki, persze mar joval dragabban. Az erzes leirhatatlan....
Es persze anno csorgattam a nyalamat pont erre, mikozben a cikket olvastam. Jah, es ugy engedek szepen lassan az elore meghatarozott fogyasztasbol.
-
MPowerPH
félisten
válasz
hdman #172986 üzenetére
5.5 meg belefer. Egyszer jottem ilyennel hazafele UK -bol, akkor 6.4 -es atlagot hoztam, 4 szemellyel, eroltetett menetben, hazafele Thule -al. Majdnem kenyelmesebb gep, mint az F10 -em volt.
Ugy kuldtek nekem is, hogy nezzek ra, mert a motorja rendbe van rakva teljesen. Ez mar joval tul mutat azon, amit raszannek, pluszban egy Volvo -t nem vinnek roncstelepre sem. De nem anyagi korlatok vannak, hanem folosleges lenne egy jo autot par ev alatt nullazni munkabajarassal. -
MPowerPH
félisten
Kozben talaltam ezt. Plusz egy kat, de legalabb auto... S60 D5, szepeket irnak. Tan igy nem lenne szopoag. Fogyasztasban ezek mit tudnak?
Seat -ot majd megnezem. -
MPowerPH
félisten
Van meg itt egy Leon. Ez mar dragabb, es nekem nem kell a 110 loero.
rbalint88: Semmikeppen, folosleges lenne 1 millat kidobni az ablakon egy ilyenre. Azert irtam, hogy 1-2 ev, es mehet a roncstelepre. Azert ezeket nezem, mert legendasan jo motorok. Saxo -t nem ismerem semennyire sem.
Az E60 marad hetvegere, akkor majd kiszelloztetem a gozt.mod: Nem, azert a Saxoba mar nem ulok bele.
Az mar tul sok, akkor inkabb buszozok.
-
MPowerPH
félisten
válasz
bitpork #172971 üzenetére
Semmi csucson jaratas. Napi 2x50km autopalya, kenyelmes 110-el. Legalabbis reszemrol.
rbalint88: Nem akarok ra tobbet kolteni. 500k a plafon, mindennel egyutt. Mint irtam, nem erdekel maga az auto. Csak ne egye a rozsda, fogyasszon keveset, es aproert legyen alkatresz. Tobbi hidegen hagy.
Belteret kitakaritanam, 1x, vetel utan. Utana soha tobbet. -
MPowerPH
félisten
Errol velemeny? Azt irtatok a 90 -es jobb, mint a 110 -es.
Itt van nem messze, akar holnap megnezhetnem. Futast nem nezem, szerintem mar 3x ennyi benne van minimum. Rozsdat hol keressem? Alul mit nezzek, ha bemaszok?
-
MPowerPH
félisten
válasz
molnarpeter #172924 üzenetére
Okes, akkor ezeket dobtam. Akkor marad a Golf, Octavia, A3, es a Leon?
-
MPowerPH
félisten
válasz
molnarpeter #172921 üzenetére
Az 5 alatt maradjon inkabb.
Ez a Passat pl.? Tiptronic. Persze ez PD, azoktol felek kicsit.
Koszi az infot, igy mar tudom hova pakolni a motorokat. -
MPowerPH
félisten
válasz
molnarpeter #172916 üzenetére
Pfu, akkor korulnezek a piacon. Sok penzt nem szannek ra, ez biztos. Tehat bagobol akarok autot talalni.
Lista legalso reszerol kinezek valamit. Csak akkor melyik az a motor? Van belole 90, 100, es 110 loeros is. Nekem ez semmit nem mond.
_adaml21_: Privatban meg talan megirom, itt nem. BMW -s 'kollegak' a szomszed topikbol idelatnak. Egyebkent lesz egyszer talalkozo, es eljutok, akkor ugyis azzal megyek, ha nem robban le az odauton.
-
MPowerPH
félisten
válasz
rbalint88 #172907 üzenetére
Nehez normalisat talalni, tisztaban vagyok vele. Igazabol ezeket mar olcson rendbe lehet hozni, ha jo a motor, es nincs szetrohadva. Nekem az is eleg, ha kihuz par evet ugy, hogy nem romlik el Nem tudom, hogy itt a motorban mi az, ami beadhatja a kulcsot. Turbo mennyibe kerulhet?
-
MPowerPH
félisten
válasz
Doki16 #172909 üzenetére
Hidd el, bele lehet... Azert jo volt az F10 a seggem alatt, hianyzik meg igy is.
Nem a markabol abrandultam ki, hanem par embertol, aki hasznalja. Eleg volt abbol a par gy*kerbol is a BMW topikban, nem jarok mar oda. Jottek a Suzuki motoros csettego, fapados sz@rjaikkal, amit par honapja vettek, es osztottak az eszt. Es amikor en sok ev es sok km hasznalat utan le mertem irni, hogy ez rossz, az rossz, szegyen stb, akkor nem tetszett nekik. En nem ajanlom senkinek, hogy BMW -t vegyen, ez teny. Ha van penze ra, akkor viszont hajra, mert mas, mint akar egy kozepkatos VW vagy Ford. De meg kell fizetni a jot.De most is BMW -m van....
Megleptem. Sokat nem fogom hasznalni, nem is arra valo, igy megerte.
-
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Tudtok ajanlani valami regi tipusu diesel autot, ami meg megbizhato, de kozben a kaszni sem rohad szet. Evi 50k km -re kellene, csak munkaba hasznalnam, igy az se baj, ha nyugodt tempoban megelegszik 4-5l gazolajjal. Nem kell nagy kombi, akar jo lehet a seggberugott is. Olcso legyen, ne legyen ertekvesztese, valszeg tolem egyebkent is mar a roncstelepre megy. Egyebkent a Kopasz altal mindig odazott regi konszernes TDi -re gondoltam. De nem tudom, pontosan melyik az a motor. Aztan hogy ezen belul mi a jobb, a Seat, vagy az Octavia, esetleg regi Passat. Az automatat mar meg sem emlitem, ez mondjuk tan csak a Passatnal volt elerheto ezzel a motorral, de azt elviselnem. Mondnjuk az ules nem baj, ha kenyelmes, de nem akarom elvezni az autot, inkabb tojnek ra, nem kell az adrenalin, arra mar erkezett megoldas.
-
MPowerPH
félisten
válasz
szőröscica #170177 üzenetére
En azt sem tudtam, hogy letezik.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Lobeu #170173 üzenetére
Az eleg lenne, nem rakatnek tartalyt a csomiba, csak a potkerek helyere.
A csomiban egyebkent mi az a kiemelkedes?mod: En is sokat mentem eves szinten, azert csereltem. Most egy Octavia van, de ruhellem, es minel elobb szeretnek tuladni rajta. Nem mennek sokat, tehat a fogyasztas nem lenyeges.
-
MPowerPH
félisten
Honda Legend? Teljesul az osszes elvarasom, meg tul is teljesiti.
Ismeri valaki? Milyen ez a 3.5L -es motor? Csomiban mintha egy akkupak lenne, az ott mi celt szolgal? -
MPowerPH
félisten
válasz
Elektrosokk #170149 üzenetére
Az is regi mar, azert nezem a 159 -eket, ugyan ugy 3.2L -el.
-
MPowerPH
félisten
válasz
rbalint88 #170123 üzenetére
En sem, egyaltalan nem vennek dieselt. De lebeszeltetek a benzinesrol, a 159 -es meg tetszik, es ez a ket hasznalhato motorral lehet csak megvenni. Valamit biztosan veszek.... 2 unnep kozott megnezem ezt az MPS -t. Bar dragallom, lehet, hogy megerdemel egy eselyt.
-
MPowerPH
félisten
Erre akkor erdemes lehet ranezni? Ez 4x4. Olyat, ami automata es 4x4 egyszeruen nem talalok.
-
MPowerPH
félisten
válasz
diegho #170080 üzenetére
Brera kicsike, nincs benne hely, es az is elol kapar. Legacybol van 3.0 -as, de szinten ritka, es nem tetszenek, nem is ismerem oket.
mod: Bar sedanban jol nez ki, csak nagyon regi. A fene tudja... Az a gond, semmit nem tudok ezekrol. Van 2008 -as, az mar uj modell, szerintem visszaraktak ugyan azt a 3L -es motort bele.
-
MPowerPH
félisten
válasz
szőröscica #170071 üzenetére
Ezen jot nevettem.
Ertettem a celzast.
-
MPowerPH
félisten
válasz
rbalint88 #170067 üzenetére
A gondom az elsokerekhajtas.
Vagy osszkerek, vagy hatsokerek. Na most a hatsokerek az kiesett, osszkerekbol pedig nagyon keves van.
Dieselt pedig nem biztos, hogy szeretnek. Egyszeruen nem megyek annyit, hogy megerje, foleg most, hogy van 40Ft kulonbseg/ liter.
De igazad lehet, tenyleg nem lep akkorat. Azert meg jo vetel lehetne, mar ha csak annyi gondja van, amit leirtam.LuckyL: En abbol indultam ki, hogy egy egyszeru szivo motor. Ami persze mar nem egyszeru, de megsem tartogat annyi meglepit, mint a diesel. Akartam kerdezni rola Alfa forumon is, de meg nem jutott ra idom. Nagyon keves van ebbol az eroforrasbol.
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Egyik Alfa b*zi ismerosom hivta fel erre az autora a figyelmemet. Alfa 159 3.2JTS, automata es osszkerek. Az auto ezzel a motorral eleg ritka....
Na most ugye nem is hibatlan... "Motorja magas fordulaton kopogo hangot ad ki"
Nem vagyok szerelo, de ezt ezeknel a motoroknal igazabol nem sok hiba okozhatja. Az egyik, hogyt problema van a gyujtorendszerben, mondjuk valamelyik trafo nem jo. Esetleg a fotengely, forgattyus tengely jeladoi kozul lehet valamelyik rossz.
Mi a velemenyetek errol, erdemes lehet foglalkozni vele? Az auto ara alacsony, tehat a keretbe beleferne egy nagyobb javitas. Persze nem motorcsere... -
MPowerPH
félisten
Nekem ezzel is szenvedes, pedig biztos nem annyira rossz. Boros, navis, szal jol felszerelt, de katasztrofa a motorja, gyenge mint a harmat, elozest nagyon meg kell gondolni, mellette kulturalatlan, hangos, es varosban nem tudsz 4. et kapcsolni, mert 1500 alatt tartva a fordulatot szetesik. Autorol alkotott fogalmamtol nagyon messze van.
Ma Bp. -n jartam, egyetemtol nem messze volt ez, megneztem. Rozsda volt, tuti visszatekert oras az allapotabol tippelve. Az auto maga fantasztikus, kezre all minden, szepet lep allorol, es jo volt vezetni. Nem is tudom, hogy fogtam e mar valaha ilyen jo valtot. Igazi short shift. De ezt nem vennem meg... Azt mondtak, erdemes lenne megnezni azt, amelyiknek meg lett bontva a motorja, mert azt lehet huzni egy nagyobb turboval.
-
MPowerPH
félisten
Koszi szepen, felveszem vele a kapcsolatot, amint megvan a kivalasztott.
Regen is, most is UK-bol hazajovet Bp.-re hordtam a BMW -t is szervizelni, szoval ezzel nincs gond. Szerencse, hogy nem Debrecenben van....
A tatar nem hajt, itt van addig a fosh Octavia taadeei, mert az Ampera is Karacsonyra van betervezve. -
MPowerPH
félisten
válasz
LuckyL #167314 üzenetére
Steril annyit tesz, hogy nem Te iranyitod az autod, hanem az vezet teged. Feedback nincs a kormanyrol, mert annyira tultolt, az esp es tarsai beleugatnak, elveszik. Az E46 -al ilyen gondok meg nincsenek, sot, az E92 -vel sem. De az E46 -ban az M3 -on kivul nincs rendes motor, az E90 -ben is csak a dieselek vehetoek. Azert ahhoz, hogy beinduljon az adrenalin termeles, nem eleg egy 150 loeros olajkalyha, foleg nem 4 hengerrel. A szivok pedig lustak, a 231 loerovel is teljesen erdektelen az auto, tudvan, hogy barmelyik 200 lovas 2l turbo megeszi. A bugihoz nem kell, hogy egy auto tudja a 300 -at, de azert egy minimalis elvaras e teren is van.
Az E46 -ra pedig pluszban nyugodtan raszamolhatsz 1 millat, amilyen lelakottak. A 100% -uk szenved a futomu elhasznalodastol, majd az utangyartott olcso cserealkatreszektol, amik miatt az auto regen nem ugy mozog, ahogy kell. Fekek szinten. Rozsda mar ott is van, sajnos. Es ez csak az eleje. Sajnos betegagy mind, mert idosodnek, szethajtottak, es nem voltak megfeleloen szervizelve.Nem dontottem meg el az MPS -t, csak utanjarok, mielott megnezem azokat, amiket megvennek. Nem ugrok bele semmibe, de a turbo motor es az AWD miatt elsoszamu kiszemelt. Nem 6 -os Mazdat keresek, hanem annak a sport valtozatat, aminek csak a nevenek elso ket tagja egyezik meg az eredetivel. Itt nem olyan minimalis kulonbsegek vannak, mint az S60 R, Mondeo ST220, Vectra OPC, etc es azok nem sportos valtozatai kozott. Az egy teljesen mas auto, es garantalom, hogy az E46 330i -t reggelire megeszi egy szerpentinen (is).
Es jobban szorakozol, mert ebben nem jatek awd van, mint a VW fele 4motion, es tenyleg befordul mindenhol.
-
MPowerPH
félisten
válasz
LuckyL #167311 üzenetére
Azert az MPS -nek nem sok koze van egy mezei 6 -os Mazdahoz.
3 evig csucsultek rajta, mire kesz lett a generacio megjelenese utan. Zero egyezoseg van kozottuk a belson, alvazon, es par kaszni elemen kivul. Meg a kinezete is mas... A GTI Golf meg semmi extrat nem tud. Ott is az R az, ami domborit, es nem csak a teljesitmenyevel. De az is szintetikus, mint a mai autok nagy resze.
Az ilyen 318 borzadajok nem tartogatnak semmi vezetesi elmenyt. Meg annyi ero sincs bennuk, hogy keresztbe alljon.
-
MPowerPH
félisten
válasz
LuckyL #167301 üzenetére
Eddig csak BMW -m volt... Nincs most alternativa, regi BMW szivok mar se nem korszeruek, se nem harapnak. M3 persze jo lenne, de az draga, es csak egy elso fekszett 300k. Tudnek keriteni E92 335i -t, de betegagy mindegyik. BMW -nek nincs rendes benzinmotorja mar regota. Diesel meg vetek lenne ilyen hasznalatra, pedig a 35D az killer, 6 ev utan rossz is volt elengedni.
Nem kell premium, de furge turbost keresek, nem sok ccm -est. -
MPowerPH
félisten
válasz
Integrale #167293 üzenetére
Mivel konkretan ez volt az elkepzeles, ezert megragadtam itt. Irok Mazda forumra is, ott gondolom azert tobben ismerik. Eddig egyebkent 1db hasznalhato hsz erkezett.
Vehetnek BMW -t , de most mar kiprobalnek valami mast is. Nem veletlen koltom el 1 auto arat 2 -re.
-
MPowerPH
félisten
válasz
bitpork #167290 üzenetére
Nincs belole erosebb.
Nekem az eddigi diesel BMW -im mind remapposak voltak, ahogy azt tudod is. Az utolso az 313 -rol lett felhuzva 382 -re, nyomatek meg 730nm -re. Elozo coupem 360le/660nm volt. Soha nem volt vele problemam, pedig ha lehetett, akkor parkettaztam, es azert a coupeba beleszaladt majd 90k hibamentes km.
A remap nem ordogtol valo, csak az alap lehet rossz hozza. Volt cegemnel az osszes Mercedes es DAF hutos kamion remappolva volt. Jobb fogyasztas, nagyobb teljesitmeny. Csak ezt nem a sarki fuszeresnel kell megcsinaltatni.Nekem ez a 2. auto evi 5-6k km -re kell. Rozsdara meg van az a megoldas, hogy ujrafenyeztetem az egeszet, kap rendes alapozot ala. Ha 2.7 helyett 2 millioert talalok egyet, akkor az belefer a keretbe. Nem sok van az orszagban, tudom, hogy az alkatreszt is ugy kell hozza rendelni, legalabbis a 6 MPS -hez, mert minden teren mas, mint a sima 6 -os, fekek, futomu is.
-
MPowerPH
félisten
válasz
LuckyL #167287 üzenetére
En vagyok az. Van veluk tapasztalatod? Ismersz olyat, aki ilyet hasznal, es elmondta, hogy problemas? Nem a rozsda resze, hanem a technika. Sok elektronika nincs benne, a motorja meg jobb, mint a mostani lancszaggato, betegagy 1.4, 1.6, 2.0 turbok.
Irtam is, 2. autonak lenne egy Ampera melle.
-
MPowerPH
félisten
Vagy itt van ez, elso tulajos, azt irja uregvedoztette, Csak a gusztustalan hatso lampakat kellene ledobni rola.
-
MPowerPH
félisten
válasz
tboy93 #167273 üzenetére
Lehet hulye kerdes, de van konkret pont, ahol rohadnak, vagy ugy az egesz kasznit, alvazat eszi?
En mar lattam, meg kint UK -ban egyik kollegamnak volt egy rozsdamentes darabja. Akkor gondolkodtam el, hogy nagyon keene.... Csak nem kerdeztem soha utana.Ez gondolom rendesen vissza van tekerve.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Integrale #167236 üzenetére
JTD volt az a GT. Nem volt vele problema 3 honap alatt, egyszeruen csak nem volt jo vezetni. E92 utan nekem kin volt a probaut is.
Egy sportos auto ott kezdodik, hogy RWD, az AWD csak par autonal mukodik jol. Legalabbis nalam, borzalom, amikor tolja az orrat, es rangatja a kormanyt.Kozben kiderult, hogy az MPS -el nincs motorikusan problema, a sima 2.3 -as szenved az olajmennyiseg miatt.
Qru: Akkor ha nem rozsdas meg, meg szabad venni? Gondolom ha meg jo az allapota, erdemes alvazvedozni?! Eleg ritka autok, nehez infot talalni roluk. Csak az autos ujsagirok odait lehet olvasni mindenhol, de ugye azok uj autok voltak.
bitpork: Nem tetszenek ezek az A4 -ek.
S60 R -t neztem meg, de az hiaba AWD -s, borzalmasan tolja az orrat, orrnehez, elmenyautozas kizarva, hiaba tudna 360 lovat, kenyelmesen. Van meg a 2.5T Mondeo, de azok sem tetszenek, es bugi sincs bennuk, unalmas cegautok.
-
MPowerPH
félisten
válasz
focvis #167227 üzenetére
Hazakoltoztem(-tunk).
Nem nagyon. Ugy igazan egyik nemet sem gyerebe. BMW -bol ilyen arkategoriaban nincs megfelelo. E92 -bol a 335i szuper lenne, de draga is, es az a motor egyebkent is egy katasztrofa, diesel meg erre nem jo.
Teljesen oszinten, nem tudnek VW -t venni.Es ugye az fwd.
-
MPowerPH
félisten
válasz
bitpork #167220 üzenetére
Miert adnad kolcson a tehenet, es mi van Magus2 -nek Kassan?
Komolyan, tenyleg egy olyan autot keresek, amire akar a slick szettet is feltudom pattintani ott helyben, es mehessek palyazni, ha ugy tartja kedvem. De neha a gyerekules is belemenne, es azert nyugisan, 'kenyelmesen' le lehessen vele ugrani a balcsira is akar.
-
MPowerPH
félisten
válasz
hobizoli #167215 üzenetére
Az MPS AWD -s, akar 100% -ban tamaszkodhat a hatso kerekekre. Nem vagy otthon a temaban.
Nekem hetvegi auto kell.
Olasz nem kell, nem akarok penztemetot. Es a kiprobalt GT(sogorome volt 3 honapig) is egy lapat k@ki volt.
bitpork: Valami hasonlo. Van egy Supram, meg kint UK -ban, de az ha haza is er, jo par ev lewz, mire autonak lehet majd hivni. Addig kell valami, ami 300 loero folott van, es nem fwd. Ez a kriterium sok autot egybol ki is poccint.
Mellette meg az Ampera -val megmentem a bebifokakat.8th: Nem ulhetek motorra... Nem vagyok erett hozza, soha nem is leszek. Mar a 2. napon ugy kellene osszelapatolni. Nem.mindenki alkalmas ra, en legalabb bevallom.
-
MPowerPH
félisten
Kell valami mas. Egy kozel 400 lovas autot valtana. Sokan erre mondjak, hogy elmeny vezetni, de megy is, ha kell. Kenyelem, extrak nem szamitanak, ezek puritan sz@rok mar egy uj Suzukihoz kepest is.
Ampera lesz mellette, ami csak kozlekedni alkalmas. En meg fiatal vagyok, es kell egy kis plusz, amig a Supra nem lesz keszen.(az egyebkent is palyaauto lesz...)
-
MPowerPH
félisten
Gyari alkatresz, par erositett dolog, ami nem terdel le nagyobb turbonyomasnal sem. Nagyobb cooler sem ordogtol valo. MPS errol szol, ez meg konkretan jonak tunik, mert megcsinaltak rajta par dolgot, amit nekem mar nem kell. Dokumentalt, kepekkel egyutt, nem igen van ezekkel gond. Maga a tuning pedig szinten nem elitelendo, foleg nem egy ilyen autonal. Erositett hajtokarra, kovacsolt dugattyukra normal korulmenyek kozott nincs szukseg. De ha benne van, akkor az nem lesz gyenge lancszem.
Azert kerdezem, milyen gyengesegei vannak a 6 -os Mazdaknak, es konkretan ennek a motornak. Turbo nem fontos, mert rendelnek hozza japanbol egy nagyobbat. -
MPowerPH
félisten
válasz
dellfanboy #167205 üzenetére
A remap az jo, mert en is megcsinaltatnam. De ki lett a motorban cserelve jopar dolog, kapott erosit3st is, dokumentalva van. En meg egy nagyobb turbot vennek hozza...
Milyen nyugje lehet ezeknek?
-
MPowerPH
félisten
Jol gondolom, hogy ezt az MPS -t erdemes lehet megnezni?
Hobbi celra lenne, hetvegere, kozutra. -
MPowerPH
félisten
válasz
bitpork #160177 üzenetére
En meg egy koztorvenyes gyorshajto vagyok...
Itt UK -ban csak ilyenre futja, sajnos sok a jeloletlen rendor auto, es mar 160 -nal repulhet a jogsi.
De eszrevettem, ha eros autoban ulok, akkor nyugodt vagyok, nem janizok, maximum begurulok ha valaki tologat, vagy benazik.
Bezzeg mikor otthon voltam, es hasznaltam az Octaviat. Ott nem tudtam emberelni magam. Ezert nem is lesz kismotoros autom. Ezzel a Lexussal meg maga a nyugalom foldje lenne...Mikor evente 2-3x atszelem az EU -t, akkor van 880km -em iranyonkent, hogy a gazpedal nyomot hagyjon a szonyegen.
Na de mind1, hetvegen szep ido lesz, egy kirandulas kereteben meglesem az autot, mert nagyon szep.
-
MPowerPH
félisten
válasz
bitpork #160175 üzenetére
Azert valamilyen szinten jo erzes, hogy kitolod az auto szemet egy 180kph -s atlaggal, es meg ugy sem eszik 10l -t, es melle tartja az iramot a benzinzabalo V8 -akkal ugy, hogy 3000 -nel elvaltasz.
Engem ez, es a dieseles nyomatek az, ami igazan megragadott. De ugye Lexusek sajnos nem csinalnak bitdi -ket, igy ha 300 x lovas gepet akarsz, akkor marad a szivo v8. -
MPowerPH
félisten
Ebbe bele szabad ugrani? ugy 2 evre max. LS 600h Azert ilyen olcso, mert cat d, le is van irva az indok. Lexusnal volt helyreallitva...
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
bitpork #158888 üzenetére
Legrugorol mindig az jut eszembe, hogy ott ha valami elromlik, az auto akar mar ebben a korban is gazdasagi totalkaros... Itt hegyekben allnak az S Mercik, mindegyik leeresztett futomuvel. Azok csereje nem takarja be az auto arat, igy mindegyik bontoban vegzi, hiaba van egyebkent jo allapotban.
A felelem targya, hogy egyaltalan nem ismerem az autot. -
MPowerPH
félisten
Audi A8 -akrol van tapasztalat? Facebookon kerestem, de nincs csoportja, es ugy alapjaban keves infot talalni roluk. En pluszban teljes tudatlansagban elek az Audik teren...
D4 -es generacio elejebol nezelodok, 2010-11 korul, 4.2 TDi -ket. A valasztek nem nagy... Hetvegen mennek ezt meglesni, es ha tetszik, es megtudunk egyezni, akkor van esely ra, hogy elhozom.
Azt olvastam, hogy az A8 csak legrugoval letezik, es igazabol ez az, ami a legjobban aggaszt. -
MPowerPH
félisten
válasz
BigBlackDog #158655 üzenetére
Jogos! Ulesfutes kell, es a malomkerekre sincs szukseg.
-
MPowerPH
félisten
Ez a Civic nem rossz igy elsore.
-
MPowerPH
félisten
válasz
SzlobiG #158631 üzenetére
Egyszeruen hulladek mind. De ez igaz a 4 hengeres dieselekre is. A 2.0 turbo meg kerdeses, de a problemak teren ugyan azokat produkalja, mint a tobbi turbos es kozvetlen befecskendezeses.
Szegyen, foleg az utan, amit az M50-M52-M54 -el letettek az asztalra. Mar az M -es motorok is egy kalap sz@rt ernek. Kozben meg az S50 es S52, S54 -es eroforrasok meg koszonik, kivaloan vannak. -
MPowerPH
félisten
válasz
Mauzes #158609 üzenetére
Az kiesik a koltsegvetesbol. Es ismet tul sok dolog tud meghibasodni. Az eselyt sem akarom megadni, hogy megtortenjen. Eleg volt a mostani Octavia...
mod: Tudom, de akkor sem jo befektetes megvenni egy kozel 10 eves hibridet. Biztos uj koratol nincs vele gond, de utana a korabol adodoan ugyis lesz. Es ha egy Priusban valami elromlik, az nem lesz olcso.
Nem lenyges, hogy mennyi lesz az auto fogyasztasa, akkor maradna a diesel. Egyszeruen csak megbizhato, szog egyszeru motor kell . Ez pedig csak egy szivo lehet, ha rovid tavokat jarsz.(nem varos, de videk)
Es a Prius tovabbra sem ferne bele a koltsegvetesbe az 1.8 -as motorral. -
MPowerPH
félisten
válasz
footy #158604 üzenetére
"Az egyik baratom lassan egy eve vett ecoboost focust "
Akkor majd kerdezd meg 3 ev utan, egy valamire valo futas utan.
A totalcaron olyan cikkek jelennek meg, ahol evi tobb 10k km futas utan, tobb ev hasznalat alatt irnak velemenyt egy autorol. Varosba ezek sem jok, akkor hatvanyosan nagyobb a koxosodas.
-
MPowerPH
félisten
válasz
footy #158598 üzenetére
Uj turbos motorok is felejtosek. Tele van az internetes autos sajto, hogy mennyit is ernek. Turbo egyebkent is egy plusz hibaforras. Az 1.0 Eco boost remseget ismerem haveri koron belul is, es egy katasztrofa...
90k km alatt mar ketszer trelereztek azt is, meg diozas, es igy az egesz egy zsakutca.
Szivo eleg lesz, nem kell jol menjen, nem versenyauto kell, de ha visszavaltasz, elozni meg jo lesz.
Ha a Civic megbizhato azzal az 1.8-al, akkor a fele nezelodunk. Nem szamit a fogyasztas sem evi par ezer km-nel. De ne kelljen vagyonokat se rakolteni a hajtaslancra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mit tud egy retró kézikonzol?
- PlayStation 5
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen széket vegyek?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mini-ITX
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 512GB lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Bezámítás! Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 üzleti notebook - Ultra 5 135U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Win11
- PS Plus előfizetések
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest