Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamester10
őstag
-
válasz
MPowerPH #200483 üzenetére
jóaz, sokan viccnek kezelik az alvást, pedig, nálam spec az alapja mindennek. Már 6.5 órára korlátozott alvás után is totálisan labilis a keringésem, nyugalmi szívfrekim az egekben, kis erőfeszítésre is nagyon megszalad a szívem, és, még a vérnyomásszabályozásom is erősen laggos (felállás= blackout -seképsehang- hosszú másodpercekre). Az emocionális szabályozás megborulását, a szuicid intenciókat v késztetést kötekedésre már "ignorálom", úgyis csak átmeneti.
Ha kialvatlan vagyok, bicikli, autóskurvulás vagy vonat
A nyolcóra alvás nem alku tárgya.
-
MPowerPH
félisten
válasz
MPowerPH #200428 üzenetére
Lecsekkoltam, es ugy nez ki, rendben van a futas.
De ma nem mentem fel, gondoltam egybekotom egy atvizsgalassal. Oda nem akarom vinni, ahol szervizeltek. A Totalcar musorabol ismert muhelybe pedig megint nem, mert ott a vezerlesre, akksikra nem tudnak ranezni. Keressek olyan embert, aki Lexusokkal foglalkozik? -
-
-
-
szőröscica
addikt
válasz
MPowerPH #199191 üzenetére
Csaladdal szvsz felejtos, ket emberes auto ez igazabol, hatul szuk is, es nyaron meg is sulnek az utasok. Viszont jol pakolhato, mivel 5 ajtos.
A felszereltsege szar, egyzonas klimaja van, nincs esoerzekelo, carplay, radaros tempomat, kb. tenyleg semmi, csak egy usb, meg egy kb. vga felbontasu tolatokamera, ami sotetben teljesen hasznalhatatlan.
Fenyszoroi kritikan aluliak, ha sokat jarsz ejszaka vadveszelyes helyen, akkor abszolut felejtos - persze kinai xenont lehet bele kendacsoltatni, de legalis keretek kozott a legjobb emelt fenyereju izzo is csak pislakol benne. Rosszul szellozik, telen allando kuzdes van a parasodas ellen, mert a klimat nem lehet kezzel bekapcsolni, az elektronika donti el, hogy kapcsoljon-e vagy sem.
Az anyagminoseg minimum velemenyes, valahol a corsa es az astra kozott lehet feluton, ellenben legalabb jol ossze van rakva, nem zorog.
Az ulesei szerintem nem kenyelmetlenek, csak kicsik. Derektamasz sincs, de nekem valahogy megis pont jo, es legalabb jo melyre eresztheto. Viszont a konyoklo fix es tul hatul van.
Ismet kiemelnem a gyenge szervizhatteret, talan az a legnagyobb hatrany mind kozul.
Amit szeretek, az a jo hatotav, a zsenialis hajtaslanc (tartom, hogy ennel jobb plugin vagy rex-es auto nincs a mai napig), a nyugodt es csendes futas, valamint telen az elofutes. Meleg autoba beulni, mindenfele jegkaparas nelkul eleg nagy kiralysag.
Ez az auto az Excel tablas embereknek valo, kb mint egy tulfejlett Prius. Illetve nincs az az erzesem allandoan, hogy valami le fog terdelni, nem erzodik gatyabbnak az auto mint mikor bo 3 eve megvettem, es ez az E61 utan azert eleg lelki es anyagi megkonnyebbules.
Igaz, csak 135 ezer km van benne.
-
szőröscica
addikt
válasz
MPowerPH #199177 üzenetére
Praktikus auto, turheto fenntartasi koltsegekkel. 55 ezer km-en 1.9l/100km az atlagfogyasztas, plusz a villany. Igazabol ugy mondanam, hogy tisztan benzinuzemben 6-6.5 kozott alakul, arammal pedig nyaron 13-15kwh/100km, telen 20-22.
Szoval az uzemeltetes uzemanyagkoltseg resze igen barati.
Lehet csak en vagyok balszerencses, bar igyekeztem egy keveset futott autot venni anno, megis minden evben van 1-1 varatlan kiadas, 50-100 ezer ft kozotti nagysagrendben: toltocsatlakozo, kormanyzar, futes keringetoszivattyuja, nagyfeszultsegu rendszer szoftverfrissites volt eddig nalam.Nagyon nyugisan lehet vele utazni, varosban pedig mivel elektromos, teljesen leszedal. Nincs zaj, nincs vibracio, nincsenek valtasok, azert az nagy kiralysag egy reggeli dugoban.
az autozas klasszikus elmenye hianyzik belole, bar eleg jo futomuve van es alacsony sulypontja, de ha elkezded kicsit kergetni egy jobb szerpentinen, akkor hamar lemerul, utana meg bombol a kis egynegyes, szoval nem valami lelkesito.
A legnagyobb hatranyanak a gyer szervizhalozatot mondanam. Van a hivatalos Opel, akik mar 3 evvel ezelott is 20 ezres oradijjal dolgoztak, aztan van egy csavo, aki a szereldmagadnal berel beallot es ott mokol, meg van egy solymari szerviz. Mindegyikhez tobb hetes varolista, a kevesbe szokvanyos alkatreszekre hosszu varakozas, stb.
Tovabbra is tartom, hogy bizonyos elethelyzetekhez ez egy tokeletes kozlekedoeszkoz, de nagyon meg kell gondolni mielott belevag az ember, mert minden mas esetben sulyos kompromisszumokkal jarhat. En ujra megvennem, a mai napig nem tudnek jobb plugint talalni, sem gazdasagosabb autot a felhasznalasi modunkhoz, de kozel sem olyan rozsaszin a kep, mint ahogy mondjuk a klubos csoportba beeso erdeklodoknek lefestik paran. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MPowerPH #199166 üzenetére
Igen akkor nem ennyi lenne az ara velhetoen.
Muszakin ha alaneznek a kipu instant buko pl. De azt meg akar a rendor is kiszurja ha nagyon hangos, hogy nem gyari. Es akkor ugrik a forgalmi. De a rugo ha nem fekete azt is kiszurhatja, vagy ha a kerek nagyon kilog pl. A motorba nyilvan nem lat bele az nem para.
-
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz
MPowerPH #172973 üzenetére
azt hittem kb 1M-t rászánsz azért, ha már ennyit mennél vele, gondoltam fontos a megbízhatóság. max 500k-ból saxo 1.5d, buddha üzemmód ON és max 4 literrel elketyeg a bárhová is, ha nem kell 110-nél gyorsabban menni. apósnak ridegtartásban van egy ilyen helyi csoszogásra, olajcserén kívül nem nagyon kért semmit az elmúlt 5 évben és 300+ e km van benne már.
ja és megjárták vele Erdélyt is többször gond nélkül, amikor épp csak ez volt kéznél. mondjuk a 400 lovas E60 után lehet agyérgöcsöt kapsz benne, de ha nem feltétel hogy lehessen vele hirtelenkedni, tényleg elvisz bárhová, csak lehet sokáig nézed egy kamion seggéta leonba beülésnél legalább nem jön fel a büfi azonnal, normális beltere van. persze ettől még lehet szar.
-
-
rbalint88
addikt
válasz
MPowerPH #172970 üzenetére
azt értem, hogy olcsó A-B járgány kell, de azért na. egyérszt, azért ilyen szakadt ülésű, okádék mocskos belterű kutyaólba csak akkor ülnék, ha menni kell és nincs keret jobbra. másrészt szerinted ha a beltere ilyen állapotú, akkor a mechanika milyen lesz? egy milla környékén se várnék csodát, de ez tényleg a legalja a golf4-nek, azt meg aztán végképp hanyagolnám.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
MPowerPH #172922 üzenetére
Ezeknek a futóműve (B5-5.5 Passat és B5-6 A4) pénzbe kerül, elöl sok lengőkaros történet, Golf padlólemez primitívebb cucc elöl, ott kb egy 3000 Ft-os szilenttel meg lehet úszni a dolgokat
Automatával bőven meglesz 5 szerintem (6-7 talán reálisabb), itt a kézi SDI kombiban, pályán és futóval is járva 5,5 éves átlag volt múltkor, ha keveset használom (minimális Bp/pálya, és csak 100 alatt megy, de futó előfordul), akkor 5,2 jött ki. Spritmonitoron van sok 1.9 user, szvsz reálisak az adatok. 90 lovas TDI talán a legjobb fogyira, mert hosszabb a váltó rajtuk.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
MPowerPH #172920 üzenetére
64/68 ló a szívó (abszolút low-cost, egytömegű kuplung, nincs turbó), 90-110 lovas a turbós adagolós motorok, van fix és VGT is, motorkód függvénye. 100-105-115-131-150 lovas motorok PD-sek, igazából az sem roller feltétlenül, de hát a semminél a valami az több, kanyec. Ha a menetdinamika hiánya nem zavar, SDI 5-5,5 literrel kimegy a világból, de az nem volt mindenben (A3 pl nem kapott, G4 Variant meg de).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
MPowerPH #172914 üzenetére
Első sárvédő, küszöb eleje, csomagtérajtó legyen jó, akkor nem lesz rozsda, galvanizált az egész. Első dobbetétet ki kell kapni, úgy meg tudod nézni, pár csavart elég hátul kitekerni és félrehajtani a műanyagot. Felül van egy szivacs, azt kukába, és évente egyszer legalább kimosni kb ott a küszöb elején (szintén burkolat bontásával), és viszlát rohadás
Hátsó híd festése nem túl tartós, azt szokta még támadni a korrózió. Adagolóssal kuplung, turbó nagyjából a nagy tételek, meg pár apróság (fűtőmotor, klíma csappantyúk, stb ami olcsó, de nyűg).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
MPowerPH #172902 üzenetére
Ugyanannyi fenntartani az első gen A3-at, mint egy Golf 4-et vagy Octavia 1-et, illetve tudtommal volt mind TDI+automata (még ha ritka is). A hagyományos 4 fokozatú automata elég necces pályára, a 6-os kézi le szokik kotlani, én egy hosszú 5-ösre szavaznék vagy esetleg a rendes tiptronic, mert hát drága a kettőstömegű is stb
-
BigBlackDog
veterán
válasz
MPowerPH #170170 üzenetére
Mintha olvastam volna, hogy ennél a generációnál a váltóra panaszkodnak (mármint nem a tartosságára, hanem a stílusára). Egyébként a méretén és a fogyasztásán kívül nem tudnék belekötni, kacérkodtam még én is korábban a gondolattal. Motorral szerintem nem kéne gond legyen, habár láttam már olyat belőle, aminél 180e körül motorcsere volt (az okát sajnos nem tudom).
-
Lobeu
csendes tag
válasz
MPowerPH #170174 üzenetére
Szerintem siman padlomerevites, ugy nezem hogy eleg alacsonyan van a csomagter padlojanak az alja es az mar ott a hatso hid kornyeke es a padlolemez belenyal a hasznos terfogatba.
Octaviat ne is mondd, nem nekem talaltak ki, volt szerencsem hozza par ezer km-en keresztul(2015os evjaratu gep), nem nekem talaltak ki, 185cm es 130kg vagyok, kb cipokanallal kellett magam azokba az ulesekbe bepreselnem magam.
Superb az viszont kiraly, a 2016 utani!
-
Lobeu
csendes tag
válasz
MPowerPH #170172 üzenetére
Csak az amugy sem tul nagy csomagtartobol egy hatalmas hordo rengeteg helyet vesz el, egy potkerek tartallyal meg mehetsz 200km-enkent tankolni.
Mondjuk nem rossz otlet, legalabb nem egy penznyeloben all a della. Ha nekem sem lenne letelemem a sok autokazas, tuti valami olcso egyszeru, nem tul szervizigenyes gepet tartanek, de evi 50.000++++ km-re a jo magyar/roman utakra kell valami kenyelmes nagy batar.
Bar most remenykedek, hogy par honapon belul lesz cegauto, nagyon tudnam ertekelni, ha nem az en zsebemre menne a kocsi javitasa.
-
Lobeu
csendes tag
válasz
MPowerPH #170170 üzenetére
Nagy bugit ne varj tole. Volt fonokmnek volt Legend-je, azt hiszem mar ez a fajta, o imadta, mert megbizhato, csendes, nyugodt, kenyelmes auto. Fogyasztasa nem erdekelte, de o nem is nyomta, nem a stilusa a raccsingolas. Iszonyatosan kenyelmes auto es hihetetlenul csendes(Q7-esem nem olyan csendes mint ez a Legend).
De neked nem egy fullos fasza kis F10-ed volt? Mi ez az eles valtas?
-
Elektrosokk
veterán
válasz
MPowerPH #170151 üzenetére
régi bizony, de élményben kiváló ( az ára már esni sem fog) . A 159-ben lévő v6 már nem olyan finom műszer, persze azt is lehet szeretni.
Nekem is tetszik a 159 egyébként, de sajnos a középkonzol miatt számomra nem komfortos, illetve ha már 159 azt meg merném venni dízelben is.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
MPowerPH #170125 üzenetére
A belsejéről nincs kép, én párszor már futottam lyukra így (azóta tudom, hogy ez általában nem véletlen).
De lehet, hogy csak túllihegem. Viszont felmerült bennem a kérdés, hogy P betűjelű ideiglenes rendszáma van-e? 2006-os, de nem EU-s rendszám, viszont a grüne Plakette fent van rajta.
Mondjuk megnézném én is. Ha jó, akkor nem annyira drága azért szerintem.
-
rbalint88
addikt
-
válasz
MPowerPH #167316 üzenetére
ha ennyire speciális igényeim lennének, akkor inkább utólag vennék minőségi sportfutóművet, esetleg tuningolnék, iylesmi
az olyan lesz, mint amit kigondolsz
de akkor már megint visszatértünk oda, hogy bmwhez minden van, mps mazdához meg szerelőt se fogsz találin, ha nem pesti vagy -
8th
addikt
válasz
MPowerPH #167316 üzenetére
Egy ötödik generációs haldex és egy torsen összkerékhajtási rendszer között érzetre teljesítményre már semmiféle különbség nincs. Pont ugyan úgy leteszi az útra az erőt és pont ugyanúgy befordulsz vele mindenhol mint pl. egy torsen hajtással. Rég elmúltak azok az idők, hogy a haldexet játék awd-nek lehessen nevezni, hogy mást ne mondjak az van a Lamborghini Aventador LP 700-4 és a Bugatti Chiron alatt is.
-
válasz
MPowerPH #167312 üzenetére
miért ne tudna egy 150le-s hátsókerekes dízel keresztbeállni?
nem igazán értem mihez képest méred te a vezetési élményt
pl egy golfnál vagy passatnál sokkal sportosabb, jobb futóművű autó egy hármas, és igenis élvezetes vezetni
egy m3-hoz képest persze nem
de amugy meg te már eldöntötted hogy mazdát veszel, csináld nyugodtan, hisz a te pénzed, engem nem kell meggyőznöd
még ezt a steril dolgot amugy definálhatnád, mert itt viszont egy nagy zavart érzek -
válasz
MPowerPH #167307 üzenetére
a te pénzed, végülis te tudod mit szeretnél
csak nem értem, hogy egy hobbiautónál, ahol a vezetési élményt keresed, hogy lehet egy hatos mazda bmw alternatíva
multkor kipróbáltam ismerős új hármasát, 318-as dízel csak, de még azt is annyira jó vezetni, hogy tényleg nem sokan tudják ezt a bmw után csinálni
olyan kanyarokat vettem be, szinte már elhittem hogy nem az esp csinálja, hanem tudok vezetni
főleg egy m3-ashoz hasonlítani, azért az más szint
amugy még a golf gti jutott eszembe, azt vezettem már és imádtam, igaz az csak 200le körül volt(#167303) Qru
200k-s telifény is max csak a pajtában lesz jóskabá által szabadidőben -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MPowerPH #167272 üzenetére
Az olajköre rendben van igen. A motor felújítás sok mindentől lehet. Akár hobbi tuningos aki belefáradt a dologba, vagy megunta, vagy megszorult anyagilag, vagy csak úgy járt mint én és egy gyártási hibás szűrő miatt elfosta az olajat a gép az M3-on és beállt a motor. Szóval nem kell megijedni de azért nem árt óvatosnak és körültekintőnek lenni. Ne várd a csodát de ha megtörténik élvezd a gyümölcsét.
Alvázvédőt mindenképpen mert az egy neuralgikus pont és - noha ezt kevesen tudják - de az autóban nem a motor a legdrágbb tétel hanem a karosszéria. Egy telifény 200k-nál indul és akkor nem volt lakatolva a gép, nem vettél javítóívet, stb... Na most 200k-ból kijön egy nagy generál. Nyilván itt a spéci motor miatt drágább (főleg ha tuning cuccok mennek bele) de ha jó a kasztni akkor megvehető. Turbót úgyis cserélnéd, a bele meg már fel van újítva. Nagy gond nem lehet vele de azért még olvasgass utána meg nézesd át vmi szakival (pl MazdaMester).
-
válasz
MPowerPH #167288 üzenetére
minden 10+éves autó problémás
lehet hogy új korában jó volt, de mostanra megöregedett
ha iylet akarsz előbb hozzáértő szerelőt keress szvsz, aki már látott ilyet, különben fejvakarás lesz, ha beszarik valami
ha már ez a neved is, miért nem bwm-t nézel, amihez minden városban van hozzáértő
hobbiautónak is élvezetesebb egy jó hármas mint egy mazda utazósedan -
dnelb
veterán
válasz
MPowerPH #167288 üzenetére
Én is akartam 3-as mpst, ami biztos hogy az injektorokat tisztítani kell 60-70 ezrenkent, tömítést erősebbre kell cserélni, vezérlés szintén max 70k, nem szabad padlózni 3000 rpm alatt mert szétmegy a motor.. Koxosodas itt is keményen jelen van, leszoktak falazni az egrt + catch can.. Itthon kb 2 ember tudja szerelmi, egyik az a redsun. Féket azonnal cserélni kell egy nagyobbra mert alul van méretezve.
Nekem az jött le hogy fogta a Mazda az alap 3ast, bele rakta a nagy motort és ennyi, semmi sincs utána húzva. Motor belső szar, fék szar, futómű szar, kaszni rohad, ja es ezek mellé még 4 literrel többet is eszik mint egy hasonló autó. Chip meg utólagos erősítes felejtős, itthon nem tudják hogy ennyire kényes az mps motor, lesz 300lo/500nm és fél éven belül kuka a motor.
En lemondtam róla. -
-
Integrale
veterán
válasz
MPowerPH #167219 üzenetére
"Olasz nem kell, nem akarok penztemetot."
De azért nézegeted a rozsdásodó, 200e km után felújított, már a gyárból kigurulva sem tartós Mazda 6 MPS-t. (szinte biztos, hogy kevesebb gondod lenne a GTA-val
sógorvalakié pedig gondolom fos JTS volt. )
Golf 7 R kell, mustársárga vagy aranybarna (tököm tudja, hogy mi a hivatalos megnevezése) színben. Na az egy szép autó!
-
#94529552
törölt tag
válasz
MPowerPH #167211 üzenetére
Szerintem is rizikós vétel lenne, és elég véres lehetett a torka, ha ennyi mindent, motor, váltó,vezérlés, stb egyszerre felújítgatnak, cserélnek. Ráadásul ki hiszi el, hogy eladásra ennyit ráköltenének? Vagy nem frissek a fotók? Harmadik autóként azért belement 207k, persze lehet, hogy kintről való. Meg még az is bizonytalan, hogy hányadik totálkárból hozták már vissza, ha itthoni autó. 200k futás után szimplán csak gyűrűket cserélni, hát nem tudom..., mondjuk semmit nem tudunk, csak van pár kép, de aztán, ha minden ok, még a mazdákra jellemző rozsdásodási hajlam miatt is csekkold le a kocsit.
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3060, 94% Akkumulátor
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest