Hirdetés
- Dobja a némítókapcsolót a OnePlus
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Megtollasodik középkategória
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz
Zirowe #33525 üzenetére
Tudom en, hogy kene lennie. A helyi markakepviselet dolgozoit viszont nem szivesen csesztetnem. Jo a kapcsolat, ha barmi gubanc van, mindig segitokeszek. Azt mar tudjak, hogy HTC manias vagyok. Egy hete is telefonaltak, hogy van akciojuk. El is hoztunk (megert 1.- Ft-ot) egy Desire 310-et tartalek telefonnak, amig a masik szervizben van.
Nalam evek ota kiveri a biztositekot a garjegyen. Helyben hiaba is vernem a tamtamot. Foglalkoztam garancialis jogszabalyokkal egy idoben kereskedelmi cegnel. Egy jogharmonizalt garancialapot is alig lehet letolni rengeteg ceg torkan. De ez mar egy nagyon mas tema.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz
Zirowe #33521 üzenetére
Ez rendben is van, de a HTC álláspontja nem ez, hanem az, amit én is leírtam, mivel erre hivatkozva rákérdeztem még anno én is a cserénél, szóval aki ilyenben érintett lesz, az számíthat némi problémára.
Már csak azért is, mert a szolgáltatónál a legtöbb esetben akadékoskodnak és nem akarják átvenni a készüléket a garancialapon megjelölt eredeti garanciális idő után, főleg úgy, ha egy teljesen másik készülékről van szó, így ebben a helyzetben, ha valaki felhívja a HTC-t, akkor azt az információt kapja, hogy a kicserélt készülékre egy év garancia volt, ami lejárt.
Szóval jogszabály ide vagy oda, ez sajnos a legritkább esetben segít és többnyire harcolni kell az embernek az igazáért.[ Szerkesztve ]
-
-
kdennis
aktív tag
válasz
Zirowe #33416 üzenetére
Egyet értek! Én is beadtam akksi merüléses hibával, és 10 nap múlva vissza küldték hogy az akkumulátor a teszteken megfelelt, szoftverfrissítésen átment! Azt köszi!
Ugyan úgy csinálja... gondol egyet és 70%-nál nem merül tök sokáig, pedig használom. Aztán felgyorsul a merülés.
-
balageok
csendes tag
válasz
Zirowe #33416 üzenetére
Na most aztán meggyőztél.. .-)
Igen nagyon nincs kedvem ehhez, mert eszembe jutott hogy kint van ismerős, akkor bevállalom azt a pár ezer Ft-t és megy a németekhez, de az ottani szervízről dettó ugyanezeket írják..meg nem tudom hogy ilyen esetekben mit tud tenni a HTC Magyarország?
Üdv
B -
Geri89
aktív tag
válasz
Zirowe #33071 üzenetére
Én úgy tudom, hogy szolgáltatói vásárláskor is a gyártó feltételei az adottak, hiszen a garanciális javítást ugyan úgy a gyártó végzi, nem a szolgáltató.
A békéltető testület pedig ajánlást tud hozni, amit vagy elfogad az eladó, vagy nem..
A szerviz neked vagy javít, vagy cserél telefont, vagy csereutalványt ad, de maga a szerviz pénzt vissza nem tud adni. Nyilván a vásárlás helyén kérheted ezt is, de nem tudom, hogy egy szolgáltatónál, ha mondjuk 20 Ft-ért vetted drága előfizetéssel a telefont, akkor mit kapsz vissza. A 20 Ft-ot?
Hogy kicsit a témába is vágjak
Holnap én is elküldöm a saját telefonomat szervizelésre. ugyan úgy bekapcsológombom van beesve, mint neked, illetve nagyon-nagyon hangosan/erősen rezeg másik M7-el összehasonlítva (ezt már felírtam korábban is, amikor a kamerát cserélték, de akkor ez ügyben nem történt változás..).. aztán bízom én is egy M8-ban, hátha..
-
Geri89
aktív tag
válasz
Zirowe #33068 üzenetére
De ennyi erővel bármit vehetnénk fődarabnak, mert pl. kamera nélkül sem működik megfelelően egy okostelefon.
Azt nem tudom, hogy más márkáknál, és a HTC-nél ez hogy működik, de az előbb említett márkánál az úgy van, ahogy írtam. Gondolom, hogy ott is vannak jogászok, hozzáértők, így feltételezem, hogy úgy szabályozzák ezt, hogy az megfeleljen a hazai jogrendszernek, hiszen nem 1-2 éve vannak a piacon
Most nagyon sok Lumia 800-ast cseréltek 930-ra, itt a hardveraprón is jópár darab van/volt fent, és egyikre sincs garancia (vagy max annyi, amíg az előző telóra is van). A cserét nem vagy köteles elfogadni, ebben az esetben kapsz csereutalványt, amit a vásárlás helyén válthatsz be ugyan olyan értékben, mint amennyiért annó vetted a telefont, így új telefont kapsz, új garanciával (csak nagy eséllyel rosszabbat, mint amire amúgy cserélnék.. )
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Nuada herceg
őstag
válasz
Zirowe #30851 üzenetére
Én is úgy láttam, hogy az valami kép ott, vagy papír szív, vagy minta, de nem kamera hiba...
ThorsHUN:
Itt vannak lila képek a telómmal készítve
De azóta már szervizben kicserélték..
[ Szerkesztve ]
-
Juliuska
senior tag
válasz
Zirowe #30281 üzenetére
enginev3.0 ebbéli válaszát (#30280) csak megerősíteni tudom (kíváncsiságból belepislantottam, vajon mit tartalmaz ez az update konkrétan: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10..., sőt úgy látom, még a kernel is változott.
Sajnos, eltűnt a kikapcsolós tapicskolás, na és...? Hiányzik sokaknak...? Igen...? Nosza, keressünk rá valami megoldást: a Gravity Screen Pro (fizetős!) alkalmazással még szuperebbé tehetjük telónkat, hiszen itt hozzá sem kell érnünk a power gombhoz -> sem kikapcsoláskor, sem pedig élesztéskor. Fogyasztására sem lehet túl sok panasz: nekem eddig 1,5 napot bírt a vas. Most kábé bő 1 napot...
-
-
-
Bdanyy
addikt
-
ferob
őstag
válasz
Zirowe #29606 üzenetére
Nem a ROM küldi, de nyugodtan megkérdezheted a HTC ügyfélszolgálatán, mert meg tudják mondani, nem magamtól találom ki ezeket, hogy látják, hogy hányszor lett telepítve.
(#29607) csacsi67: A leírt módszerrel akkor nyitod és zárod, amikor kedved tartja.
(#29609) csacsi67: Csak simán használd abból a hozzászólásomból az Unlocked állapot beállítását és már nyitva is van, de mint írtam, S-OFF kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
s3nsitivity
addikt
válasz
Zirowe #28812 üzenetére
Látszik a képzavar.
Szigorúan véve minden amit nem a gugli ad ki az fork.
Nyílt forráskódnál fork az újra írást is jelenti.
Tezsem azt az Ubuntu a Debian forkja még ha anno ugyan azok is voltak csak ráhúzott magábak először a canonical egy UI-t és máris fork lett mert egy saját csapat saját erőforrásból írta újra a rendszert.
Tehát szigorúan véve még a vanilla UI-s droidok is forkoltak amíg nem a gugli csapatja dobja rá a cuccot hanem a gyártó.(#28813) Steve1207
Engem lassan már csak a Sense-es appok érdekelnek és ezekre is gondoltam.
Pl galéria. De valamelyik nap linkeltem egy blinkfeedet nexus 4-en.
-
s3nsitivity
addikt
-
Kocsó
aktív tag
válasz
Zirowe #28549 üzenetére
Hello!
Igen, igazad van, függetlent rak bele, de elvileg (!!) köteles visszaállítani a kezdeti állapotot.
Tehát jelen esetemben anno angol O2 függő volt a készülék (IMEI alapján vissza tudja keresni a HTC Support), az első tulaja megvette mint független (nyilván a bolt "megokosította"), majd ebben az állapotában került hozzám. Én beadtam garanciális szervizelésre, gondolom a bolt "visszaállította" az eredeti állapotot (O2 függőség) és úgy küldték ki a HTC szervizbe, ahol a(z első) javítást elvégezték. Majd visszakapta a bolt. Gondolom újra "megokosította", hogy ha kiadja nekem, tudjam használni a Voda-s kártyámmal. De akkor mégsem került hozzám vissza a készülék, (amit azóta sem értek) hanem május végén újra kiküldték a hivatalos HTC szervizbe, ekkor már alaplapot cseréltek benne, emiatt új IMEI száma lett. Végül megkaptam (volna) most jún. közepén de (szerintem) elfelejtették kifüggetleníteni, emiatt a Voda kártyámat meg sem ette.
Ezek után, illetve a készülék házának összebarmolása miatt adtam vissza, hogy akkor köszönöm de én ezt így ebben a formában nem vagyok hajlandó átvenni.Van vajon esély arra, hogy kicserélik nekem egy újra vagy ha mást nem, akkor vissza adják a vételárat (2013.ápr.-ban: 210.000 HUF volt, számlával tudom bizonyítani)
[ Szerkesztve ]
-
csacsi67
addikt
válasz
Zirowe #28562 üzenetére
Hidd el nekem az One biztos ,hogy függö volt mert azt probáltam és az is alaplap cserés volt .igaz ,hogy megbizhatatlan emberektöl származott .A másik minit szerintem meg nekem a T -cserélte nem is a HTC mivel 3 napon belül nem zajlik le egy csere igaz azt nem probáltam .De most hogy irtad ebben még kártya sem volt beleraktam egy telenoros kártyát és simán megy. Köszi .
[ Szerkesztve ]
-
toeki
senior tag
válasz
Zirowe #28553 üzenetére
és a szolgáltatón keresztül gariztattad vagy pikpakkpont és társain keresztül?
mert valószinű ha tfüggő telt ténél adsz le akkor amikor visszajön hozzájuk lockolják, de ha ilyen bizbazpontban adod le és azon keresztül is kapod vissza akkor bár függő volt, a szolgáltató kezén nem megy át hogy megint lockolja
-
csacsi67
addikt
válasz
Zirowe #28551 üzenetére
3 cserém volt de mint függő maradt nálam meg ezt mutatja a gyakorlat. Papirral tudom bizonyitani .Itt is van az az ember akitöl a Onét vettem és az is alaplap cserés volt még nála, és olyan T-s függö volt mint annak a rendje.
De most megint kaptam egy vadi ujj minit igaz még azt nem probáltam de szerintem az is függö.
[ Szerkesztve ]
-
hurrikan
addikt
válasz
Zirowe #28299 üzenetére
Számomra nem hozott semmi bosszantót.
Tetszenek az új funkciók, gyorsabb, akku jobban bírja, kamera jobb lett.
Inkább talán olyan van amit még elvártam volna de nem kaptunk. Pl. art környezet, dupla tapis ébresztés+gesztusok. Nade talán mjad 4.4.3-mal, vagy majd az 5-tel.
Bugot meg nem nagyon vettem észre. Csak pár pici apróságot, de azok előtte is megvoltak. Viszont simán együtt lehet velük élni mert tényleg aprók, amik nem befolyásolják a működést.De mivel tesztelek szinte minden más gyártónak is, és ismerem azok hibáit, így igen is magasztalom a HTC-t. Samsungnál, LG-nél, Sonynál, sokkal több és nagyobb hiba van. A Kínai olcsó húsokról nem is beszélve.
De a Nexusokon, Motorolákon sincs kevesebb bug. Sőt....[ Szerkesztve ]
-
-
Steve1207
veterán
válasz
Zirowe #27940 üzenetére
+1, nekem Win-en sincs vírusírtó, valamint egyéb "lassító" és ellenőrző progi. Így se szedtem be semmi nyavaját az elmúlt 10+ évben két kivétellel.
A legtöbb baj a "mindenre rákattintó és pár feltételt el nem olvasó" userek miatt van, pedig elég lenne csak átfutni ezeket. -
Steve1207
veterán
-
ffodi
veterán
válasz
Zirowe #27877 üzenetére
Nekem ez volt az első dolog, ami feltűnt a frissítés után, és nekem sem tetszik. Legalább a lapozáskor látható kis pöttyök ne tűnnének el nyugalmi helyzetben.......ha így lenne talán nem zavarna.
Másrészről a lockscreen sem lett a legfaszább szerintem, igazán visszahozhatnák a kb. 3 verzióval korábbi Sense-ben még megtalálható eyecandy időjárás lockscreent, vagy valami hasonlót...... Valamint az ugyancsak 3-as körüli Sense-ben megtalálható feljegyzések widget is nagyon hiányzik mióta One-om van, a 3d launcher, és még sorolhatnám.......
Persze-persze mindenre van 3rd party megoldás, de az mégsem olyan.....
[ Szerkesztve ]
-
szekra
addikt
válasz
Zirowe #27882 üzenetére
Sajnos igen, tudod a vélemény olyan mint egy... Downgradelni nem tudsz, szóval vagy megszokod, más launcher után nézel, vagy váltasz.
dani3l: biztos vagyok benne, hogy lehet majd letölteni témákat hozzá. (Xperia arc s-em volt régen, nem volt nehéz rá témázni, én magam is csináltam.) Persze root kell majd hozzá gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
szekra
addikt
válasz
Zirowe #27874 üzenetére
Ha megnezed, egy újabb ikonsor nem fért volna el ott. Eddig az volt a baj, hogy fekete csík volt ott, most meg az, hogy nincs fekete csík és hülyén néz ki... Nektek semmi sem jó.
Egyébként engem is zavart, de eltelt 27 perc és már megszoktam.Más: valakinek működik az extrém mód automatikus bekapcsolása?
[ Szerkesztve ]
-
Juliuska
senior tag
válasz
Zirowe #27442 üzenetére
Félre értés ne essék! Már a (4.4.2 alatt) pár embernek, "fű alatt, sebtében" kidobott Sense 6.0-át is kiválónak tartom annak mind működése, mind pedig az abban fellelhető remek feature-i miatt, sőt eszembe sem jutott a 4.4.3 (egészen eddig
) ellenben az a tudat, hogy a gyártó ezúttal tartja korábbi ígéretét, semmihez sem mérhető... Véleményem szerint, a kiváló termék minőség mellett, a hosszútávú szoftveres támogatottság hozhatja vissza a hTc-nek a pár évvel ezelőtti piaci sikereit.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma Ismét egy minőségi készülékkel jelentkezett a HTC, az új zászlóshajó prémium anyaghasználattal, Full HD kijelzővel és Ultrapixel kameratechnológiával támad.
- Apple iPhone 13 256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- iPhone 11 Pro 256GB Független Újszerű/1-3 hónap gar./Akku 97%/p4115
- iPhone 11 64GB Független Használt/1-3 hónap gar./Akku 100%/p4113
- iPhone SE 2020 128GB Független Újszerű/1-3 hónap gar./Akku 100%/p4112
- 1 db Samsung Galaxy A55 A556 5G 128GB GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest