- Egy szenzor, két zoomkamera: újraírta a Huawei a mobilfotózás történetét
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Poco M3 - felújított állomás
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- One mobilszolgáltatások
- Olcsó Galaxyk telepíthetik a One UI 7-et
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pr3ciSioN
aktív tag
Az a baj, hogy már recoveryt sem akarok felszenvedni rá mert ha megint nem működik akkor csak feleslegesen idegesítettem magam vele. Plusz már kicsi is nekem a telefon úgyhogy még el nem viszi valaki addig már nem babrálok vele.
Voltam múlt héten egy gsm boltba és azért nem vették be a telefonomat mert túl jó illetve kevesen ismerik
-
ScrapUnit
aktív tag
2. körben megy a VSP DATA szervízbe. Előzőleg kamera lilulás hibával volt bent, cserélve lett az akku, alaplap, kamera, rezgőmotor, hátlap, p senzor, valami összekötő kábel, füles, töltő. 3 féle simmel néztem, nem ismert fel 1-et sem. Felhívtam a htc mo-i képviseletét, ők a vsp-t és utóbbi pár óra múlva visszahívott, hogy küldjem be újra. Telekomnál leadva, majd valamikor visszaér. Az új imei-re azt mondta a htc, hogy független.
-
F_Gergely
őstag
Biztos hogy a voda, tegnap megjött a válasz a panaszlevelemre,1 hétig ők ültek a telefonon hogy megállapítsák a készülék valóban hibás e és indokolt a javítás majd miután erről megbizonyosodtak megpróbálták javítani, mivel ez sikertelen volt, továbbküldték a cseheknek. Hát a pofám leszakad de tényleg...
Most a hivatalos verzió az, hogy a készüléket megjavították (VSP Data szerint 18.-án elkészült a javítás), 23.-án megkapta a vodafone, de nem voltak elégedettek a javítással és visszaküldték a szervizbe. De azt se tudom mi volt a hiba ami miatt visszaküldték, valamint kilóg a lóláb mert tracking totálisan mást ír.
Úgyhogy ülhetek a seggemen és várhatom hogy majd egyszer megkapom - finomabb verzióban de lényegében ugyan ezzel zárta a levelet a voda is...
Telemax-nál pedig semmilyen nyoma nincsen a telefonnak mintha náluk nem is járt volna.(#35968) Bdanyy
Viszont a samsung prémium telefonokat nem kell leadnod házhoz jön az ember szervizkocsival, ha helyszínen nem tudja javítani kapsz egy ugyan olyan telefont cseretelefonnak, ha kész a javítás házhoz hozza a javított készüléket. Ezért is gondolkodom samuban. -
ferob
őstag
Igazából a kamera modulnál jelentkező probléma egy olyan tervezési hiba, amit ők is elismernek, így ha esetleg látták is, hogy már volt nyitva a bootloader, akkor is gond nélkül cserélték a modult, mert előzőleg a készülék rendelkezett hivatalos garanciával, ami még az adott napig is érvényben lett volna.
Az S-OFF a Security OFF rövidítése.
-
#41180928
törölt tag
A Telemax-nál valóban nem kértek semmit, de csak annyit mondtak, hogy beveszik, és majd a HTC ellenőrzi a gari állapotát - és tájjékoztattak, hogy a regionális szerviz el is utasíthatja a készüléket ha nem a jelenlegi régióból származik.
Ezzel nincs is gond.
A HTC chat-en csak az USA féle hd mondott világosan olyat, hogy garis, vagy nem garis.
A HTC magyar chat-jén amint szóba került a garis-e kérdés jött a másik kettő és közölték, hogy annak hiányában nem tudnak a telefonnal foglalkozni, merthogy nem bizonyítható sem az eredet, sem a tulajdonjog.
_Nekem_ ez a tapasztalatom.Disclaimer: ez nem jelenti azt, hogy csak ilyen tapasztalat van.
(#34197) ferob
Igen, ez le van írva (én is írtam többször)
De ez _Nekem_ nem a HTC HD okán derült ki.
A Telemax-nál segítettek többet. -
-
kirkri
addikt
Az a baj ezzel, hogy még a VSP is csak panel szintű javítást végez, szóval egységeket cserélnek a készülékekbe. (Alaplap, kijelző, hangszóró, akku, vibra) Tehát a sufni szerviz sem tud jobb hibaanalízis csinálni, részben mert semmilyen rajz nem elérhető a HTC telefonokról, részben pedig mert nincs meg a műszerezettségük/készülék ismeretük hozzá. Tehát ők is csak azt tudják megállapítani, hogy ki kell cserélni valamelyik egységet. Ha nincs szerencséje az embernek és nem egy hangszórót kell cserélni, hanem egy alaplapot, akkor azt nem fogják bevállalni, inkább a vevő lesz a felelős a hibáért.
-
kirkri
addikt
Így van.
Nem tudom a Telenor milyen gyorsan intézi a garanciális javítást, de ha valakinek T-s telefonja van, az inkább vigye a Telemaxhoz direktben, ha teheti (szolgáltatós telefonokat is le lehet náluk adni a szolgáltatós jótállási jeggyel), mert tapasztalataim alapján akkor max. két hét alatt visszakapja a telefonját, míg a T-nél leghamarabb három, de inkább 4 hét.
A Voda két hét alatt visszaadja a készüléket.Az igazán botrányos a dologban, hogy ebből a több hétből 2-3 nap az amit a HTC szervizben tölt a telefon, a többi csak a szolgáltató logisztikai ügyintézése.
-
kirkri
addikt
A gyártástól számított két éven belül elég az IMEI, azon túl nem!
Ha belegondolsz, a HTC nem tudhatja, hogy a készüléket mikor adta el a kereskedő, így mi alapján számítaná a két év garanciaidőt? Egy dátum áll rendelkezésére, a gyártás napja, ami a készülék sorozatszámából mindenki számára elérhető. Ez egy egyszerűsítés az ügyfél számára, hogy amennyiben 2 éven belül van a készüléke, akkor papírok nélkül is megjavítják. (Ez sem okvetlenül igaz minden esetben, mert pl. egy GSM boltokban belefuthatsz olyan készülékbe, ami nem EU-ba szánt és így csak egy év van rá. Ezért necces ilyen helyen telefont venni)Ne vezessétek meg a fórumtársakat, ha nem vagytok biztosak valamiben...
-
Dot
őstag
Újra nemigazán futja! :/
Emag-on volt most 120ér pár hete, igaz az 2 simes.
80-nál többet nem adnék érte. ebay-en láttam annyiért azt hiszem! Mondjuk ott láttam kékbe is! Létezik kékbe? Mármint olyan ami nem szolgáltató-függő?
Külföldről veszem pl ezt akkor itthon tudom érvényesíteni a garit?Ja, és ezeket lehet root-olni?
-
-
CptAdamica
veterán
Pont ezt szeretném ismételten elkerülni. Sokan megkaptak még plusz két frissítést M7-hez, az elmúlt egy-két hónapba. Én még semmit se, a sense 6-os frissítés is nekem plusz három hónap volt a német T-mobile -nak köszönhetően. Valahogy feltüntetik azt, ha szolgáltatótól veszik és nem gyári független?
-
hurrikan
addikt
Csak azt is nézd hogy a G3 esetén pl 5,5"-os 2K kijelzőhöz van 3000mAh.
Az S5-ben meg nincs nagyobb aksi az 5,2" mellé.
Egyedül a Sony ahol 5,2 mellé van 3100mAh.Régi kijelző felbontásoknál persze hogy láttad a különbséget.
Csakhogy mostmár nem fogod, ugyanis akkora ppi számot a szemed már nem érzékel, amekkorát 5"-on a QHD produkálna. -
-
-
KajmiHTC
újonc
Megcsináltam a teszteket mindent rendben talált, egyelőre itt járok, továbbra se javult a helyzet. Jó lenne, ha nem kéne szervizbe küldeni egy ilyen hülyeség miatt!
Elnézést bénaságomért, a factory resetet hogyan is csinálom?
Agony: Én is elég sok és sokféle újraindításon túl vagyok már, tegnap este szoftverfrissítést is csináltam, de nem változott. Amiről beszéltek frissítésről viszont nem tudom, hogy micsoda, én ilyesmit nem csináltam rajta a délelőtt folyamán amikor elromlott.
-
Vegyedvigyed
csendes tag
Igen aztán mire rájöttem ,hogy valami nem stimmel addigra már nem tudtam szerkeszteni. Köszi a helpet, te kipróbáltad vagy valaki kipróbálta? Úgy hallottam nagyon jól optimalizált. Van egy régebbi hTc One V most megnéztem még locked s-on ezen jobb lenne előtte egy kicsit gyakorolni ?
-
yodee_
őstag
Ezt kaptam a telefonos beszélgetés után emailben:
Dear Tisztelt Ügyfél,
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük, hogy kérésével a HTC Ügyfélszolgálatához fordult.
Telefonos beszélgetésünket követően az alábbiakról tájékoztatom :
Az Ön által vásárolt 357864050518552 IMEI számú, HT36JW907260 gyártási számmal rendelkező készülék Németországba került gyártásba , és a T-Mobile ügyfelei számára készült.
A készülék garanciális javítása a illetékes magyarországi telefonokat javító márkaszervizben nem lehetséges, mivel ezek a készülékek régióspecifikusak, alkatrész nem feltétlenül áll rendelkezésre a magyar telefonokat javítói szervizben. A készülék garanciális besorolása szerint, a gép csak Németországban javítható, a Magyarországi szervizhálózat csak a Németországból, a T-mobile-tól származó vásárlást igazoló dokumentum felmutatása ellenében vállalja a javítást, a gép származása miatt csak hosszabb átfutási idovel.
A garancia feltételek alapján (kivonat garanciális felhasználási feltételekből) :
"A Termék országra jellemző elemeket tartalmazhat ideértve a szoftvereket is.
Ha a terméket az eredeti rendeltetési országából újraexportálták egy másik országba,akkor a Termék olyan országra jellemzo elemeket tartalmazhat, amelyek megléte nem számít a jelen Korlátozott garancia hatálya alá esonek".A készülék, mivel nem magyar piacra készült, szoftvere gyárilag nem feltétlenül tartalmaz magyar nyelvet, a gyári szoftver nem bovítheto.
Természetesen a készülék kialakítása miatt - ahogy a garancia feltételek is tartalmazzák - az eredeti rendeltetési országtól eltéro használata esetén, az esetlegesen fellelheto eltéro beállítások miatt az adott országban muködési anomáliákat okozhat"
Meghibásodás esetén (a készülék régiós besorolása alapján) a gyártó természetesen megkísérlheti a javítást, de az átfutási idő esetenként a készülék alaktrész ellátási nehézségei miatt jelentosen meghosszabbodhat / ellehetetlenülhet.
A teljes garancia szövege elérheto az alábbi oldalon (magyar nyelven is):
http://www.htc.com/uk/support/warranty-statement.html (Android Eastern European Region)
Tekintettel a készülék újra exportálására felhívom szíves figyelmét, hogy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság oldalán tájékozódjon a kereskedőt terhelő kötelezettségekről további információt talál, mely segítséget nyújthat a készülék cseréjével / javításával / vételár visszatérítéssel kapcsolatban.
(http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag, http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/megtevesztes)
Amennyiben további kérdése van forduljon hozzánk bizalommal telefonon vagy emailen, szívesen állunk rendelkezésére.
Üdvözlettel:
Attila
HTC Technikai Támogatási Csoport / E-mail kommunikáció
Sincerely,
Attila
-
kirkri
addikt
Kb két hónapja volt szervizben nyitott bootloader-el egy One X telefonom kijelzőhibával, és az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy ha nincs kép a telefonon, akkor nem fogják visszadobni a nyitás miatt (nem is tették), mert a szerviz a készüléken nézi meg, hogy volt-e nyitva valaha. Mondta is a nyitás dátumát az ügyfélszolgálatos, de ezek szerint ehhez az adatbázishoz a szerviz számára nem adnak hozzáférést.
-
Gino20
őstag
Sajnos az alapvető problémák ott kezdődnek, hogy jelenleg elég gyatra a nyelvtudásom és nem találom a linkelt oldalon levő lépéseket az angol nyelvre állított telón.
Ha más nincs akkor ezzel fogok tovább próbálkozni, de a tuti az lenne ha magyar nyelvű androidot tudnék rá rakni -
csgabi1986
csendes tag
Beszéltem az Expansys magyarországi képviselőjével. Mondta, hogy küldjem el neki amit a telemax adott dokumentumot és felveszi a kapcsolatot a HTC Magyarországgal. Megkérdezi, hogy nem-e hibáztak megint, mert ebben a hónapban ez a harmadik ilyen eset. Mindegyiknek a vége az lett, hogy megcsinálták a telefont.
Remélem most is így lesz, mert nincs kedvem ki küldeni a franciákhoz, hogy ott javítsák meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- ASUS routerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung LCD és LED TV-k
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Starlink
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Egy szenzor, két zoomkamera: újraírta a Huawei a mobilfotózás történetét
- További aktív témák...
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB KOLINK Observatory Lite TT 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Épített KomPhone R5 4500 16GB RAM 240GB SSD RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest