- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
benfolds
őstag
válasz
Bdanyy #37146 üzenetére
a gyári headset áráért inkább vegyél egy fehér xiaomi piston 2-t, jobban szól, sokkal jobban össze van rakva, nem mellesleg nagyon jól megy a telefonhoz.
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #36773 üzenetére
Garanciális javítás volt, mivel ráhagyással számolják a jótállást, már csak azért is, mert az előző tényleges javítás miatt +3 hónappal kitolódott, de én mondtam is neked, hogy a szolgáltatót kihagyva sokkal többet lehet elérni, mert akkor senki nem próbál trükközni.
Írtam neked privátot.
-
Bdanyy
addikt
válasz
Bdanyy #36572 üzenetére
Végül nem írtam emailt,hanem szeptember 8.-an beadtam javításra a smarthsopba. Mondták hogy kb három hét az atfutas, egy hét után árajánlatot fogok kapni.
Két hét után még semmi ajánlat, felhivtam őket, de nem tudtak semmit mondani, erdeklodjek később, végül elfeledkeztem róla.
Ma hívtak, hogy elkészült a készülék, mehetek érte, kicseréltek egy rakás cuccot benne,nem csak a mikrofont. Rakerdeztem, hogy mennyi lesz, mivel ajánlatot sem kaptam még, de egyelőre azt sem tudták megmondani, mert a rendszerben nem szerepelt (hiába fizetoskent adtam be). Holnapra megprobaljak kideriteni, hogy mi történt.Volt valakinek ilyen? Elvileg ha nem fogadom el az ajánlatot, hozzá sem nyúlnak, így meg fogalmam sincs mennyi lesz a szerviz végösszege.
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #36569 üzenetére
Nem egy nagy összeg maga az alkatrész az biztos, így inkább a bevizsgálási/javítási/szállítási díj lesz az, ami a nagyobb összeget kiteszi, de esetleg, ha mindenképp érdekelne az ára, akkor írj a szerviznek a gsmservis@vspdata.cz címen és kérj egy hozzávetőleges ajánlatot a készülék típusának és problémájának leírásával.
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #36395 üzenetére
Oké, tehát a garanciális javítás kizárva, de a kérdés továbbra is fennáll, hogy egy számítógép kijelzőjén hogyan lehet szemléltetni a telefon pixelhibáját ilyen módon, ahogy te mutattad?
(#36396) Xiawave: Pont tegnap volt valaki, akinek nem vette a töltést, így egy akár egy percnél is tovább nyomva tartott bekapcsoló gombos trükköt megpróbálhatnál a töltőre dugott állapotban.
Ha nem segít, akkor érdemes lenne megnézni, hogy nincs-e eltömődve a kosztól és azért nem érintkezik rendesen. -
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #36393 üzenetére
Már említettem neked, hogy mi a helyzet, ha átvevőhelyen adod le, mellesleg a szervizben töltött idővel meghosszabbodik a garancia és a kijelző cseréje miatt +3 hónappal alapból kitolódik, itt inkább az a kérdés, hogy te mit akarsz.
Ha a telefonos ügyfélszolgálattal nem jutsz előrébb, akkor kár bárhol is leadnod, mert csak feleslegesen nélkülözöd a készüléket.
Mellesleg egy dolgot amúgy nem értek a tegnapi képed kapcsán, tehát a pixelhibát egy számítógép kijelzőn mutatod?
Mégis hogyan lehet megmutatni egy gép kijelzőjén a telefon kijelzőjének pixelhibáját? -
Bdanyy
addikt
válasz
Bdanyy #36345 üzenetére
Tegnap végre el tudam hozni. A pixelhibakkal viszont már nem fogok még egy kört szórakozni. Viszont a belakott kitkat után ez a friss lollipop titkosítás mellett is baromi gyors. Meglep, mennyire jól bírja a multitaskot.
(A dologhoz hozzá tartozik, hogy odatelefonaltam, hogy megérkezett-e már a telefon. Kiderült hogy délelőtt már mehettem volna érte, mert kiküldték az smst, de nem kaptam meg. Végül 18:00-kor az sms is megérkezett (pont akkor zár a szervíz, mérges lettem volna
)
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #36343 üzenetére
Próbáltál bent érdeklődni? Eddig miért nem próbáltad úgy kérni a telefon kézbesítését, hogy a postás hozza ki az általad megadott címre?
Szerintem csak nem szólnak, hogy visszaért, érdemes lenne utánajárni és nyugodtan engedd meg magadnak az emelt hangnemet és esetleg említsd meg nekik, hogy amennyiben ott abban a szent pillanatban nem kerítik elő, akkor a fogyasztóvédelemhez fordulsz, valamint kérd a vásárlók könyvét és az egész sztorit írd bele, ne kíméld őket, de arra készülj fel, hogy bármit ki fognak találni, hogy azt a panaszkönyvet ne kaphassad meg.(#36342) benfolds: Miért ne kéne újra? Főleg úgy, hogy gyári rendszert tettél fel, ami nem rendelkezik root hozzáféréssel, de te kifejezetten gyárit akartál, viszont rengeteg gyárihoz közeli, optimalizált ROM van, ami rendelkezik olyan dolgokkal, amire szükséged van.
Minden ROM telepítése felülírja a system partíciót, így nem meglepő, hogy elveszik a root jogosultság.
A BlinkFeed kikapcsolható, ha a kezdőképernyőn összehúzod a két ujjad, majd a widgetek kiválasztása helyett törlöd a hozzá tartozó képernyőt. -
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #36251 üzenetére
Ha elkülöníted a szolgáltatós ügyintézési problémát attól, hogy a javítás után minőségi problémád van, mert egy pixelhibás darabot kaptál, akkor ez egy olyan hiba, ami eddig nem állt fenn, így kérheted, hogy cseréljék ki a kijelzőt, mivel téged ez zavar és nem azért fizettél ennyit egy készülékért, hogy folyton a foltot nézzed a képernyőn.
Sajnos manapság már az sem mindegy, hogy a HTC-től is kivel beszélsz, mert ugyan neveket nem akarok írni, de van egy srác a három közül, aki kifejezetten lekezelő és bunkó, na vele elég nehéz boldogulni, ő konkrétan a telefon felvételekor bemutatkozni se hajlandó.
-
ferob
őstag
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #36247 üzenetére
Ne viccelj, a HTC-re vártak, hogy küldhetik-e a telefont?
Nem tudom ezen mit kéne várni, közvetlen szállítják a VSP Data-hoz a készülékeket, nem kérdeznek semmit.Az átvételkor az ügyintéző az üzletben ellenőrzi a készülék és a garanciajegy adatainak egyezését, majd felviszi azokat a szerviz modulban a rendszerbe, ezt követően az összes javítandó készülékkel együtt, a kijelölt napokon elszállítják őket.
A szolgáltatónál sajnos manapság bármit képesek hazudni, ami rendszerint abból áll, hogy a másik félre hárítják a felelősséget.
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #36245 üzenetére
Megmosolyogtam ezt a visszarendelést, mert ha egyszer kiért és javítják, akkor amíg nem adják ki, addig nem is megy vissza a készülék.
Ezt inkább csak azért mondták, hogy mondjanak neked valamit, de nem lepődnék meg, ha a végén a szolgáltató megpróbálná eljátszani a szokásos forgatókönyvet az általuk eszközölt cserével, hogy ők kapnak egy megjavított és újszerű készüléket a szervizből, majd egy látszólag egyben levő, de hibás készüléket átadnak a számodra, mert megígérték, hogy ők cserélik.
Sajnos a szolgáltatónál maximum nagyon komoly balhék árán fogsz bármit is elérni, ha belemész a játékba.A garancia valóban hosszabbodik, ez biztos, szóval bár tény, hogy mekkora kellemetlenséggel jár a dolog, de érdemes kitartónak lenni.
A TeleMax átvevőhelyen nem problémáznak, ha megnézik, akkor látják, hogy szervizben volt végig, de ha kérdezik, akkor max. szóvá teszed, hogy ez miatt kitolódott a garancia és gond nélkül át fogják venni.
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #36243 üzenetére
Igen ezt írtam is, hogy mivel ők a szolgáltatóval nincsenek szerződve, ezért az általuk okozott problémát nem kötelesek orvosolni, viszont szerintem ezúttal is ki fogják cserélni a kijelzőt és jobban jársz, ha kivárod, aztán lesz, ami lesz.
Az biztos, hogy a szolgáltató új M7 készüléket neked nem tud már adni.
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #36241 üzenetére
Nem szabad megegyezni ilyenekben a szolgáltatóval, mert képesek házon belül, anno saját használatra vásárolt, lelakott készüléket előkeríteni a számodra.
Tény, hogy bár a cseh szerviz sokszor nem elég hatékony, ami nagyban függ a hiba egyértelmű leírásától, amit a szolgáltatónál a magasan kvalifikált ügyintézők a sajátos nem létező helyesírásukkal csak még jobban megnehezítenek, de semmiképp nem szabad neked megtörni, hogy majd a szolgáltató megoldja, mert ezek csak látszólag hangzanak jól, amúgy mindig csak rosszabb helyzetbe kerül az ember, mert a szolgáltató mindig arra fog törekedni, hogy nulla ráfordítással vagy esetleg a legolcsóbban megússza.
Én számodra inkább azt javaslom, mert az említett megoldásból úgyse lesz semmi, amit te is elfogadnál, hogy a TeleMax egy átvevőhelyén add le és csak kb. ilyesmit írjanak a munkalapra, hogy foltos, pixelhibás kijelző (a dolgok jelen állása szerint úgy tudom, hogy csak ez a hiba áll fenn).
Szerk.: Beért a készüléked a VSP Data-hoz, szóval ne nagyon egyezkedj a szolgáltatóval, várd ki, hogy ezúttal mit kezdenek a készülékkel.Nem mondom, hogy ezzel minden problémád egyből megszűnik, de jelenleg az ingyenes postai kiszállításon kívül semmi más nem szól a szolgáltatón keresztüli leadás mellett, főleg akkor nem, ha azt nézed, hogy amikor a szolgáltató nem részese a dolgoknak, akkor a HTC is könnyebben hajlik bármilyen cserére, mivel az ő partnerük a TeleMax, így ha ők barmolnak el valamit, akkor az nem egy olyan fél hibája, mint a szolgáltató, akikkel a HTC nem tud mit kezdeni, mert nem állnak velük szerződésben.
A HTC esetében sok dolog máshogy működik, így a készülék cseréje is a szervizben, házon belül történik, nincs csereigazolás vagy bármi hasonló, így nagyon sok fejfájástól megkímél a gyártó, ami egy nagyon jó lépés, mert a szolgáltatónál mindig csak a gond van, ha az ember besétál egy ilyen kiállított igazolással.
A másik dolog, hogy amit írtál, hogy ők majd megegyeznek a szolgáltatóval, az konkrétan azt jelenti, hogy nem csinálnak semmit, mint ahogy eddig.
A garancia meg nem cserében hosszabbodik, hanem a jogszabály szerint a szervizben töltött idővel kitolódik a készülék garanciája, ami a te esetedben a csak az utolsó javítás esetén kapott új kijelzővel alapból +3 hónap. -
Bdanyy
addikt
válasz
Bdanyy #36232 üzenetére
Na újabb 1 és háromnegyedora ugyintezes után végre történt valami, voltam bent a T-Pontban.
Kerhettem hogy boxoljanak továbbra a HTC vel ki tudja meddig, cserébe a cserélt alkatreszekre hosszabbodott volna a garancia, és kerhettem hogy küldjék vissza a kinti szervizbol a telefont, ők pedig adjanak nekem a központi T-s raktárból/szervizbol egy újat, de garancia nélkül. Mivel már elegem van az egész ugyintezesbol, utóbbit választottam, ha az sem jó, akkor eladom és veszek egy másikat... Mondjuk kíváncsi vagyok honnan lesz M7 még nekik. -
Bdanyy
addikt
válasz
Bdanyy #35952 üzenetére
Időközben 29.-en visszajött a telefon egy szoftverfrissitessel, úgyhogy nem vettem át, ment vissza. Mára sikerült kiernie csehekhez, de most a HTC mutogat vissza a T-re, mivel 3 hétig ültek rajta, és ez esetben a fogyasztóvédelmi hatóság szerint a forgalmazó köteles a problémám hárítani... Egy hét híján 2 hónapja adtam le a telefont.
-
no more
veterán
válasz
Bdanyy #36127 üzenetére
Azzz de kemény!
Nálam ilyet nem csinál, a YouTube is azonnal elindul, bele tudok tekerni, rögtön letölti a videót... Nálam csak a menü gombnál szokott beszaggatni az animáció 4.4.3 óta, más problémám nincs. Pláne nem ilyenek.
Mondjuk a szaggatás elég irritáló, mert a büdös életben nem akadt a telefon, de hát... ez van, Snapi600.
-
ndavey
tag
válasz
Bdanyy #36127 üzenetére
Az igen..
nekem szerencsere ilyenek nem voltak, kisebb laggokra gondoltam multitasking kozben pl, vagy ha neten vagy instagramon lassan gorgetek akkor sem folytonos hanem picit akadozik. Ezek nem olyan durva laggok, mint a tieid, de eddig ezeket se csinalta es igy idegesito.
Nem hiszem, hogy nem lenne eleg a teljesitmeny ebben a telefonban ilyen alap hasznalati dolgokhoz.
-
Bdanyy
addikt
válasz
Bdanyy #35952 üzenetére
Na ma visszakaptam, végülis kicsivel több mint egy hónapig tartott
De elvileg csak szoftverfrissítés volt, úgyhogy nem vettem át. Már kicsit szarul érzem magam, hogy miért nem tojok az egészre, de zavar hogy kijelzőcsere előtt nem voltak pixelhibáim
De talán úgy érzem hogy ennek még bele kéne férnie a szervizelésbe, az hogy mennyire lóg ki a simfoglalat, mennyire koszos a fehér műanyag, mennyire lötyögnek állnak ferdén a gombok nem igazán zavar már -
F_Gergely
őstag
válasz
Bdanyy #35956 üzenetére
Volt kezemben Note4 nem volt vele bajom, annyi hogy az összes gyári 'plusz' alkalmazást letörlöm a fenébe, vagy letiltom. Ezek számomra feleslegesek. A boomsound nagyon fog hiányozni de igazából ez az egyetlen egy pozitívuma a HTC-nek. Nálam már az M7 is rohadtul tud melegedni főleg nyáron. Semmi bajom nem lenne mondjuk az M9-el sem ha nem ugyan annyiba kerülne mint egy S6 vagy egy G4. Holott messze de nagyon messze nincsenek egy kategóriában. Aki meg nagy HTC buzi és szajkózza hogy fém telefon 99%-a ezeknek mind tokban hordja a telefonját. Nesze neked fémház akkor nem mindegy mi van a tokban? Egyszerűen nevetséges hogy a mai világban 4 kib@szott hét kell egy telefon javítására? Logisztikus vagyok, ha én így végezném a munkám már rég kirúgtak volna... Vodával is összefogom rugni a port, fogalmuk nincs hol a telefon, mondtam kérem a nevét és elérhetőségét annak aki visszaküldte a telefont a szervíz felé, kérem azt hogy miért tette, és kérem azt is hogy miért kellett 5 nap ahhoz hogy ráeszméljen arra hogy visszaküldi a szerviznek.
-
F_Gergely
őstag
válasz
Bdanyy #35952 üzenetére
Vodánál adtam le, tegnap bementem asztalt borítani, de annyira értetlen volt az ügyfélszolgálatos hogy hagytam a fenébe, inkább felvettem a kontaktot a supporttal. Kb 1 óra kellett hogy kiderítsék most mi van.
Multitaskot miért kéne elfelejtenem? Tavaly volt szervizben a telefon kameracsere miatt, akkor Note2-t kaptam nagyon megvoltam elégedve vele. Néztem a Note4-et nagyon bejön, jó a kamera, van memória (tévhitekkel ellentétben nem eszik többet mint a HTC) és nagyon jó az akksikezelése.
És számomra a legfontosabb: ha gond van a telefonnal jön a samsung szervizkocsija, vagy helyszinen javítja, vagy ad egy ugyan ilyen telefont és elviszi a hibásat javítani, majd házhoz hozza ha kész! Ez support!
Nem poénból veszek ilyen telefont, rohadtul kell, nekem egy számítógépet kivált.
Ez itt nem a reklám helye, de nincsen más készülék amit most vennék. M9 meg egy rossz vicc 200 ezerért, hagyjuk már... Sense? marhára leszarom milyen a menü...
Viszont a samuban legalább van olyan hogy két alkalmazás egyszerre fut megfelezve a képernyőt. És nem melegszik! -
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #35898 üzenetére
Ne törődj azzal, hogy mit mondanak, mert nincs ilyenről szó, hogy visszakapod és így jártál, mert nincs garancia, mivel ilyen szempontból a HTC alapból egy rugalmasabb módon kezeli a készülékek garanciáját.
Amennyiben most is kifogásolható volt a javítás végeredménye, akkor át se vedd a telefont és küldjék vissza egyből, majd ezt követően, hívd fel a HTC telefonos ügyfélszolgálatát és a kialakult helyzet miatt kérd a készülék cseréjét és ne elégedj meg feltétlen azzal, hogy kiemelt szervizelési folyamaton essen át, ahol hozzáértőbb kezekbe kerül a készülék, ha nem akarod, amit így minden bizonnyal a folyamatos sikertelen javítások miatt meg is fognak adni.
Rá fognak nézni a javításokra és lehet kérnek egy írásos választ a részedről, amiben kéred a helyzetre való tekintettel a készülék cseréjét, majd ezt követően, ha beérkezett a szervizbe a készülék, akkor lesz egy plusz 1-1,5 hetes átfutási idő, míg a jelenlegi telefonod teljes előzményéhez hozzárendelik az új készüléket, de utána már az újat fogják küldeni, amivel remélhetőleg nem lesz problémád, mivel várhatóan egy újabb típust fogsz kézhez kapni.(#35899) pjen: A jótállási jegyre csak a szervizben töltött idő kerül felvezetésre, ami általában egyetlen nap, esetleg ritkább esetekben a hétvége miatt előfordulhat 4 nap, így annak konkrét nyoma nincs a javítás során, ha egy készüléket pl. 25 napot nélkülözött a tulajdonos.
Ilyen esetek fordulhatnak elő, ha az ember rossz napon adja le a készüléket, mert heti egyszer van elszállítás, majd a visszaszállításról is lecsúszik, mert az is ugyanúgy heti egyszer van csak, így ha pl. egy készülék keddi napon van beadva, de kedd reggel szállítják el a készülékeket, akkor 1 hétig ott pihen az üzletben, majd a visszaszállításnál is, ha keddi napról van szó és a készülék hétfőn érkezik meg a központba, akkor ismét 1 hét várakozás, mivel a javított készülékeket mindig előtte nap reggel viszik el.
Maga a javítási folyamat csak ezektől a dolgoktól ilyen hosszú, mivel a VSP Data többnyire 1 nap alatt megjavítja a hozzájuk beérkező készülékeket.
De mint említettem a HTC rugalmasabb az ilyen kérdésekben, így abból nem lesz soha vita, hogy valaki lecsúszott pl. 10 nappal a garanciáról. -
Xaels
félisten
válasz
Bdanyy #35752 üzenetére
SoT nálam átlagban egy órával kevesebbre jött ki. Pedig ugyúgy ugyanazokat használtam. A szoftver sem százas. Állandóan volt valami, 4.4-el simán újraindult a kezemben pedig csak Opera, FB+M és Poweramp ment maximum. 5.0.X és 5.1.0 alatt a memory leak verte ki a biztosítékot, a kamera bug is idegesítő volt. Olyanokról nem is beszélve, hogy a kijelző sem olyan jó, a hangzás sem. Na meg a szétrepedő keret és kipotyogó felirat. Nekem a Qi sem jött be.
16GB elvoltam, mivel motorozom sok holmi nem kell rajta legyen. 1-2 album meg játék maximum.
-
Pr3ciSioN
aktív tag
válasz
Bdanyy #35628 üzenetére
És tényleg
Nem tudom mi lehet a baj , hogy most trehányabbak egy picit.Ha szerencséd van kapsz egy M8-at.Nekem most csak annyit írt Zsigmond hogy :
A készüléket minél hamarabb vissza kellene küldeni szervízre. Amikor a készüléket beküldte kérem írjon nekem egy válaszlevelet és én továbbítom a fotókat és az eset leírását a szervíz felé, hogy minél gyorsabban és garanciálisan kerüljön az ön által tapasztalt hiba javításra.
Holnap viszem , kíváncsi leszek meddig lesz ott.
-
Pr3ciSioN
aktív tag
válasz
Bdanyy #35626 üzenetére
Illesztési hézagos képernyő mindjárt kiesik M7 telefont
Holnap megy vissza harmadjára remélem illedelmes bocsánatkérésük kíséretében legalább új házat kapok
amúgy ez változó , van aki elsőre mást kap van aki sose. Fentebb írta valaki hogy 5 hét után vissza kapta a telefonját de neki is csak cseréltek mindent de telefont nem
-
Pr3ciSioN
aktív tag
válasz
Bdanyy #35562 üzenetére
Én tegnap kaptam vissza és összeragasztóztak mindent még a hangerő gombot is , az usb csatinál is lehet látni hogy valamennyi "lefolyt" illetve a bekapcsoló gombnál is lehet látni elég szépen, vagyis csak lehetett mert megtakarítottam ezeket de a hangszóró műanyagnak a fém színű részéré is kentek a ragasztóból plusz a sim kiszedő tűmet is elherdálták valahova
-
enginev3.0
félisten
válasz
Bdanyy #35529 üzenetére
Nem tudom, nekem az m7 sosem lassult
De az ios-től sem kell azt várni, hogy mindig örökkön örökké, megállíthatatlanul gyors, ez akkora tévedés, hogy nem is tudom kikben él, hülyeségA legtöbb droidos telefonnál valószínűleg gyorsabb, de nem tökéletes ebből a szempontból ez sem
-
enginev3.0
félisten
válasz
Bdanyy #35518 üzenetére
Igazából, hogy őszinte legyek
Semmilyen
Évekig droidoztam, szinte mind volt a kezemben (verziók), és azok közül az egyetlen jó telefonom a One volt, mert az nem lassult be soseAz i6 sem lassul be, de hogy nem gyorsabb a One-nál abban szinte biztos vagyok
Kamerában fényévekkel jobb
Hangzásban, teljesen elfogadható
Kijelző is jó, pedig kisebb a felbontás, de szép, nem érzem hogy visszább váltottam ilyen téren
Mi van még? Appokban nincs hiány ugye, bár nekem nem sok van
Az itunes nem idegesít, néha másolok egy két számot, de akkor se itunes-szal hanem van más app rá
Ami közel sem összehasonlítható, az az akksi!! Én délelőtt már töltötte a One-t hogy nap végéig kibírja, az i6-ot, este 30-40%-on teszem töltőre, pedig zenét hallgatok, netezek, facebookozok, játszok, és 4g-vel használom (bár én nekem csak akkor megy a net ha tényleg használom, ha nem akkor mindig kikapcsolom), wifiről pedig csak itthon megy, esteAmi eddig szíven ütött, hogy flash hiányában, nem tudtam nézni telefonról streamelt focimeccset, pedig az ágyból szeretem nézni
Viszont maga az ios, nekem egy Sense (szóval nem android, hanem sense) után nagyon vérszegény, belépsz az appból meg kilépsz, ennyiből áll az egész
Régen azt hittem az a lényeg nekem, hogy gyors legyen egy okostelefon, de rájöttem, hogy ez nem elég, kell a Sense!!Sajnálom hogy nem HTC-t vettem, vagy is ez miatt, az m9 nem kellett volna, nem tetszik, de ha idén vagy jövőre alakít megint valamit a HTC akkor azonnal váltok, és jó tudni hogy azért egy értékálló telefonom van, mert egy apple-t még jövőre is nagyon jó áron tudok majd eladni
És még egyszer leírom, hogy nem androidról váltottam apple-re, tehát nem ezt a kettőt hasonlítom össze, nekem nincs olyan hogy android
Hanem a Sense-t, az ios-szel
és már csak azért is írom, mert mikor régen volt több androidos telefonom, hiába próbáltam bármilyen launchert, mindig Sense-re tértem vissza -
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #35412 üzenetére
A HTC logisztikai partnere a TeleMax, akiknek a központja Budaörsön van, de mivel nem látszik, hogy hova valósi vagy, ezért azt tudom mondani, hogy a TeleMax szervizpontjairól (átvevőhelyeiről) ennek az oldalnak az alján olvashatsz bővebben.
Ezek egyikén lehet leadni, ami után a javítást a cseh VSP Data végzi. -
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #35410 üzenetére
Engem szerencsére elkerült eddig az ilyen jellegű kopás, de ha észrevehetően jelentkezne, akkor max. beadnám anyaghibával, hogy cseréljék ki.
Régebben többen beadták ez miatt és szó nélkül kicserélték nekik a készülékházat.
A HTC hozzáállása ilyen témákban szerencsére pozitív, csak egy rövid és érthető hibaleírás kell a munkalapra, mert többnyire itt bukik el a legtöbb javítás, hogy litánia van írva a lapra vagy nehezen érthető a leírt probléma, így az ilyen esetekben rendre vissza is küldik a készüléket egy RUU lefuttatása után.
-
ferob
őstag
válasz
Bdanyy #35408 üzenetére
A teszt világosan leírja, hogy 70% alatt van elhasználódva jelentősebben az akkumulátor, szóval nem értem, hogy milyen 50% alá.
Az meg, hogy neked akkor jön elő, hogy a valós töltöttséget mutatja, amikor már eléggé le van merülve, nem azt jelenti, hogy egy elhasználódott akkumulátornál a rendszernek 20%-os töltöttségnél kéne vizsgálni az elhasználódás mértékét.
Az akkumulátor nem úgy működik, hogy fizikailag az ötödénél hirtelen elhasználódott.Ha képes tartani egy adott szint felett a töltöttséget, a tesztben meghatározott idő alatt, akkor nincs komolyabb probléma vele.
Ellenben, ha teljesen random töltöttségi állapotban teszed a töltőre, akkor egy idő után ilyesmit produkál, amit írtál, mert sajnos ennyit téved.
Ezt könnyen meg tudod figyelni pl. úgy is, ha hagyod feltöltődni a készüléket 95-97%-ig, majd elkezded nyomkodni, amitől egyértelműen gyorsabban merül, mégis 1-2 perc alatt ki fogja írni, hogy feltöltött 100%-ra, de ha nem nyúlsz hozzá, akkor akár még további negyed órát is folytatódik a töltés.Az ilyen hirtelen merülések csak számokban jelentkeznek, valójában a töltöttségi szint egyenletesen esett.
Ha 2-3 alkalommal hagyod teljesen feltölteni, akkor nem fogsz ilyen jelenséggel találkozni.
Nálam egyszer fordult elő ilyen, akkor is azért, mert össze-vissza töltöttem, de azóta se találkoztam ilyennel.Hogy a kérdésedre is válaszoljak, nincs egy kicsit sem megkopva a felirat a telefonomon, de még a kosz sem ült meg a résekben, mert rendszeres időközönként teljesen megtisztítom.
-
no more
veterán
válasz
Bdanyy #35335 üzenetére
Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de használsz vírusirtót, task killert, cleanert, ilyesmit? RAM optimalizáló, meg mik szoktak még lenni... Ezek tehetik nagyon csúnyán instabillá a rendszert (mert nem jók semmire). Megpróbálhatsz egy FR-t még, és 1-2 napig gyárilag használni a telefont, hogy úgy is olyan-e. Persze, majd, ha visszajött a szervizből.
-
Nuada herceg
őstag
válasz
Bdanyy #32554 üzenetére
Köszönöm az infót!
Ezt most tudtam meg pár napja, mikor először vittem a telefont. És mondta, hogy elküldi, de így az aksit nem tudja ráírni. Szóval az volt, amit Te mondtál... Most vittem a töltőt is és így lett elküldve.
Mindegy, a fontos, hogy csinálják meg a kijelzőt, mert nagyon kaka, hogy nem érzékel 1 sávban, megkeseríti a mindennapokat. Meg hogy elszíneződik, de azzal még együtt tudok élni.
Az aksi meg csak 1 bónusz próba volt, hátha kicserélik.
Igazából csak annyit írt rá a szervizes, hogy melegszik. Ami igaz is, de eddig is melegedett.. Hamarabb lemerül már, meg kikapcsol. Na mindegy, majd kiderül.Ami viszont kellemes meglepetés volt a T-Mobiltól, hogy ha kész a telefon, nem kell bemenni érte, hanem futár hozza házhoz!
Meg is lepődtem. Kérdezte a koma, hogy jó e így. Mondom a legjobb.
Adatokat leellenőriztük, nehogy másnak vigye, és mostmár csak várom...
Az üzletben, amíg vártam a soromat, volt
szerencsémmegtapogatni az istenített Samu Note 4-et.. Hát az valami borzalom!Kinézetre egész jó, akár tetszhetős is lehet... A képe szép, tényleg, le a kalappal. De kb. ennyi volt a pozitívum. Az a rendzsersebesség, futási teljesítmény, komolyan mondom, sehol sincs a One-hoz képest. Ahogy gyorsan lapoztam, állandóan beakadt. Elvettem a kezem, és még ugrott 2 lapot arra amerre jóval korábban húztam... Akkor Teljesen bal oldalt, az a My magazin, vagy mi volt, lehet már más a neve, ott meg komolyan szaggatott. Ahogy arra átváltott. Belassult, meg ilyenek.
Értetlenül álltam előtte, hogy mire ez a nagy Hype... -
no more
veterán
válasz
Bdanyy #32526 üzenetére
Ezt az appot tudom ajánlani neked (és mindenkinek)! Le tudod fagyasztani vele a háttérben futó appokat, így csak az fut, amit te szeretnél!
És már root nélkül is lehet fagyasztani rendszerappokat is. Persze, egyedül a facebookot nem lehet, mert valamiért a HTC úgy gondolja, hogy az nekünk kell alapból...
-
s3nsitivity
addikt
válasz
Bdanyy #31473 üzenetére
Huh hát az nagyon ronda.
Mondjuk ez az alap LG-s is elég gyér..
De mondjuk a HTC-s az nekem tetszik.Meg szerintem maga az elgondolás is igen jó, kisebb lesz a készülék mégis nagyobb a kijelző és ahol kell csak ott vannak gombok.. pl ha filmezek, játszok vagy ilyenek akkor eltűnnek ugye és használom az egész kijelzőt.
-
Steve1207
veterán
válasz
Bdanyy #31409 üzenetére
Nézegettem, teszteltem, meg ugye voltak az ingyenes alkalmazások, de arra jutottam, hogy minden legyen egy helyen, nem kell még egy "fölösleges" alkalmazás. Plusz tele van reklámmal és dög lassú. Ettől függetlenül jó tudni, hogy ott lehet így fizetni.
(#31410) s3nsitivity: az új trend az lesz, hogy topic alapján választunk telót
-
Steve1207
veterán
válasz
Bdanyy #30631 üzenetére
Nem, kb egy hete csekkoltam folyamatosan, mert külföldön már elindult, mondom hátha itthon is. Most meg beléptem weben és már ott figyel fizetős alkalmazásra kattnál a bankkártya alatt, hogy paypal acc hozzáadása, ami eddig nem volt. Utána persze hibaüzit dob a walletthez kapcsolódva, szerintem most állítják át (és a mobilos play is kb ilyen időközönként szokott frissülni).
Vagy csak nálam hülyült be? -
Kocsó
aktív tag
válasz
Bdanyy #30095 üzenetére
(#30095) Bdanyy: Igen tudom, de ahogyan írtam is, egy nappal korábban még ment
Egyébként meglett a hiba oka: a Vodafone-nál van valami hálózati hiba (legalábbis az egyik fórumtárs szerint)
A megoldás pedig egyszerű:
Viberben: Beállítások -> Általános -> Kapcsolódás javítása -> Mindig be.
Nekem így már megy! -
Szpisti
addikt
válasz
Bdanyy #29312 üzenetére
Hát a Duna Plázába ne menj, mert tavaly előtt ősszel a HTC One X-em gariztatásakor egy erősen használt fehér Galaxy Minit kaptam cserének, és mikor idén februárban vittem az M7-emet a kamera lilulás miatt, ahogy néztem ugyanazt a fehér Galaxy Minit akarta a manus adni, csak olyan leharcolt állapotban, hogy már a kijezőt sem lehetett jól látni olyan karcos volt... Inkább lemondtam a cseretelóról...
-
dani3l
őstag
válasz
Bdanyy #27388 üzenetére
Hát, sajnos már azt is b.szhatom, ki lett dobva a tok..
Visszaküldtem még tavaly angliába keresztanyámékkal, gondoltam majd visszaküldik ahova kell, onnan egyszerűbb, mert onnan lett rendelve. Aztán csak amcsi címet találtam, mondtam, hogy akkor hagyjuk a francba..
De lehet akkor teszek még egy próbát vele. Csak nem akartam havonta rendelni 15 euróért tokot...
Neked milyen színű van? Nekem fehér volt az ezüst Oneon, az tetszett, csak állítólag sárgul, amit nem volt időm megtapasztalni.. Nem tudom, a fekete hogy mutathat rajta.Lehet azért kapni még "rendes" fülest is, nem csak iem-et, bár nem olyan sokat. A Bose-nak (is) van egyébként egy kb a kettő közötti kialakítású cucca, az nem tűnik rossznak, csak az meg drága..
A TDII-höz viszont járt ilyen szivacs dugasz is, nekem az bejött, többi nekem is kiesett..#27390 doggie: Akkor lehet tényleg teszek mé. egy próbát, hátha mostmár nem hullik szét.. Ez már inkább a 3.0, az el ső szériát eleve elcseszték, nem hagyták ki a helyet az infrának. Utána hamar jött a "javított", az meg szétvált..
#27392 Ununquatrium: Szerintem az nem nekem, de egyébként egyetértek..
Jah és telefonról voltam...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Tőzsde és gazdaság
- Elstartolt az AMD munkaállomásokhoz szánt platformja
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Egyre csak fejlődik az AI, emberek tízezreit rúgja majd ki a BT
- PlayStation 5
- Lexus, Toyota topik
- További aktív témák...
- új bontatlan iPhone 16 Pro 128GB black titanium fekete titán független Apple 1 év garancia ajándék
- Honor X6b 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Iphone 13 Pro Max 128 GB /// 86% Akku // Számlával és Garaniával
- Iphone 12 Pro Max 128 GB /// 88% Akku // Számlával és Garanciával
- Xiaomi Redmi 9A 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD digital konzol garanciával, hibátlan működéssel
- DELL, HP gyári töltők, sok db. 7,4x5mm - 4,5x3mm + USB-C/Type-C 65W
- Újszeru GIGABYTE G5 - 15.6" FullHD 144Hz - i7-13620H - 48GB - 1TB - RTX 4050 - Win11 - 1,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged