- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- One mobilszolgáltatások
- Magisk
- Poco M3 - felújított állomás
- Honor Magic V2 - origami
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
kirkri
addikt
válasz
yodee_ #33700 üzenetére
A te esetedben az eredeti két év hosszabb ideig tart, mint a csere utáni egy év, szóval nálad tiszta sor, hogy a vásárlástól számított két évig (plusz a szervizben töltött idő) érvényes a garancia.
Az én esetem már kicsit nyakatekertebb, egy másik típust aminek hamarosan lejárt volna a két éves garanciája, nem javítottak meg, hanem cseréltek egy új M8-ra. Itt azt mondja a HTC, hogy csak egy év van az új készülékre, de fogyasztóvédelmis fórumokban azt állítják hozzáértők, hogy ilyen esetben is két év kell vonatkozzon rá. Mivel sokkal jobban jártam a csere készülékkel, így nem keresem az igazam, elfogadom az egy évet. (Ráadásul nem is tartom meg, majd az új tulaj kijárja magának a két évet, ha akarja)
-
kirkri
addikt
válasz
Ayse19 #33623 üzenetére
Van a One X készülékeknek saját topikjuk, ott szívesen segítünk.
-
kirkri
addikt
válasz
Kai_Rong #33276 üzenetére
Elviszed a T-be a jótállási jeggyel együtt (vagy ha az nincs meg, akkor a számlával) és leadod garanciális javításra.
Két év van rá, és a HTC adja mindkét évet, a T csak továbbítja a gyártói szervizbe ami Csehországban van. Meg fogják csinálni ingyen, ne idegesítsd magad feleslegesen. (A leesést persze ne emlegesd.)
-
kirkri
addikt
válasz
exelsior1 #33252 üzenetére
Ez így a One X-nél sem volt igaz.
Eddig minden HTC-nél a kezdeti példányok voltak függetlenek. Gondolom az lehet a dologban, hogy a megjelenés után mihamarabb szeretnék elkezdeni forgalmazni a készülékeket (aki először jön ki egy új típussal az mindig nagyobbat szakít) és ilyenkor még nem állnak rendelkezésre hálózat függő készüléket.Arra mondjuk kíváncsi lennék, hogy hol kerül rá a készülékekre a hálózati zár (szolgáltató vagy gyártó). Ugyanakkor sokan nem tudják, hogy minden alaplap cserén átesett HTC független alaplapot kap a szervizben, akkor is, ha korábban hálózat függő volt a készülék. (persze csak a hivatalos szervizben, nem a sufni szervizre gondoltam)
-
kirkri
addikt
válasz
TechData #33208 üzenetére
Semmi gond.
Valóban nem a VSP-ről szólt a hozzászólásom.Ugyanakkor, ha már felhoztad, a processzorok cseréjét kétkedve fogadom, illetve a nem-panel szintű javítást is csak maximum offline tudom elképzelni. (Ezt inkább nem fejtem ki, mert felesleges felháborodást váltana ki, bizonyítékom meg nincs róla, hogy így történik.) Ha megnézünk egy VSP munkalapot, akkor az is minden esetben panel szintű javítást mutat, ha alaplapot érintő bármilyen hibával lett szervizbe küldve a készülék. Tehát ilyen esetekben alaplap csere történik még akkor is, ha csak egy fülhallgató csatlakozó cseréje lenne szükséges.
Mivel különösebb jelentősége nincs, így javaslom lépjünk túl a dolgon.(#33209) datomi: A szolgáltató ad cserekészüléket a javítás idejére. Hogy milyen típust az attól függ, hogy milyen van az üzletben erre a célra.
-
kirkri
addikt
Az a baj ezzel, hogy még a VSP is csak panel szintű javítást végez, szóval egységeket cserélnek a készülékekbe. (Alaplap, kijelző, hangszóró, akku, vibra) Tehát a sufni szerviz sem tud jobb hibaanalízis csinálni, részben mert semmilyen rajz nem elérhető a HTC telefonokról, részben pedig mert nincs meg a műszerezettségük/készülék ismeretük hozzá. Tehát ők is csak azt tudják megállapítani, hogy ki kell cserélni valamelyik egységet. Ha nincs szerencséje az embernek és nem egy hangszórót kell cserélni, hanem egy alaplapot, akkor azt nem fogják bevállalni, inkább a vevő lesz a felelős a hibáért.
-
kirkri
addikt
válasz
Nuada herceg #33194 üzenetére
Az ilyen GSM boltos készülékek nagy része a HTC szerviz közelében sem jár sajnos.
Mivel világ végim helyről származó szürke importos készülékek, így a HTC nem javítja őket garanciában.(#33193) darál0w: Fentebb írtam, hogy az egyik fórumtárstól 27 fontot kértek erre, bízzunk benne, hogy téged nem akarnak ennyivel lehúzni.
Ha feldobtad a Hardverapróra, akkor kérlek dobj nekem egy privátot. Ha olcsón adod, akkor megveszem szerelést gyakorló telefonnak. -
kirkri
addikt
válasz
Nuada herceg #33123 üzenetére
A One X telóknál kezdődött a sárgulás mizéria.
Ott a Sharp kijelzők voltak a sárgulásra hajlamosak, a Sony kijelzőkkel soha nem volt gond. (Hogy ez a két gyártó volt a beszállító, azt a neten olvastam én is, de a zöld-sárga szalagkábeles kijelző volt a besárgulós és a mindkét oldalán sárga szalagkábeles volt az, amivel soha nem volt probléma. Nem mellesleg ez utóbbi kijelző színvilága nagyságrendekkel szebb volt, mint az előzőé.)
Aztán most az M8-on én vagyok az egyik, aki ismét belefutott a sárgulásba. -
kirkri
addikt
válasz
darál0w #33088 üzenetére
Azért gondolom, hogy drágább lesz, mert valakinek a kijelző cseréjért önmagában kértek 36k-t. Ezt figyelembe véve szerintem 24-ből nem cserélik ki az alaplapot. Indulj ki abból, hogy ezeken kívül kamerák, vibramotor, hangszórók, akku és szalagkábelek vannak már csak a készülékben. Arányaiban az alaplap és a kijelző adja ki a készülék árának 80%-át.
A bevizsgálás árát letisztáztad velük? Tegnap egy fórumtárs írta, hogy a HTC Chat-en azt az infót kapta, hogy a One X készülékére abban az esetben, ha nem kéri a javítást 27 angol fontnak megfelelő összeget számláznak ki, bevizsgálási, csomagolási és szállítási költségként.
-
kirkri
addikt
válasz
n6230i #33060 üzenetére
Ne foglalkozz vele.
Ha T-s a telefon, akkor bármilyen adatbázis bármit ír neked, akkor is az eladástól számított két év garancia van rá, ami az esetleges szervizben eltöltött idővel hosszabbodik. (Természetesen a vásárlás időpontját számlával, vagy jótállási jeggyel igazolnod kell)Fődarab csere esetén valami oknál fogva a HTC folyamatosan hangoztatja, hogy a cserélt fődarabra fél év garanciát ad, ez nem tudom mennyire egyezik az itthoni fogyasztóvédelmi jogszabályokkal. Nekem olyasmi rémlik régebbről, hogy ebben az esetben egy készülék garanciája újra indult, de ez lehet, hogy már nincs így (vagy soha nem is volt így, csak rosszul emlékszem).
-
kirkri
addikt
válasz
HUTCHDB #32943 üzenetére
Erről nekem nincs igazán tapasztalatom, mert az M8 előtt csak két hónapig volt M7-esem, így olyan alaposan nem ástam bele magam az M7 topikba.
Józan paraszti ésszel úgy gondolom, hogy véglegesen meg kellene oldania, mert ez egyértelműen a kameramodul hibájának tűnik.
Bár ki tudja mennyi kamerát gyártottak le a kezdetekben, így lehet hogy modul csere esetén is az első szériás kamerák kerülnek a készülékekbe, akkor meg csak idő kérdése, hogy újra előjöjjön a hiba. (Ettől tartok az eBay-en kapható kamerákkal kapcsolatban is, ugyanis anno a One X esetén is rengeteg olyan új kijelző került fel az eBay-re, ami a kezdeti sárgulásra hajlamos Sharp kijelzők közül került ki.) -
kirkri
addikt
válasz
HUTCHDB #32941 üzenetére
Kellene egy olcsó készülék gyakorolni, de csak egy igazán olcsóba futottam bele eddig, azt meg nem volt szívem megbontani, mert csak szoftveres baja volt, amit fél óra alatt sikerült rendbe hozni.
De mire elhaláloznak az M7 akkuk, addigra meglesz a rutin.
Bár lehet, hogy a kamera modul csere miatt már most is érdemes lenne vele foglalkozni, mert ahogy nézem sok garancia nélküli példány van lila kamerával. -
kirkri
addikt
válasz
no more #32938 üzenetére
Nem tudom, hogy ez a postázás dolog min múlik.
Nekem a közvetlen ismeretségi körömben több HTC is járt szervizben mostanában a T-től és egyiket sem postázták, hanem érte kellett menni oda ahol leadták őket.Pedig a példád mutatja, hogy azzal rögtön lehetne spórolni jó pár napot.
-
kirkri
addikt
válasz
#41635072 #32933 üzenetére
A készülék jó, a fórumok sajátossága, hogy a hibákat írják meg a tulajdonosok, ezért akiknek nincs semmi problémájuk, azok nem jönnek áradozni, hogy milyen jó a készülékük. Ez így van más készülékek topikjában is.
Viszont a további négy év akkuidőt szerintem felejtsd el.
A 2.5 éves One X akkuk már kezdenek tömegesen megfáradni, az M7-es akkuja valamivel jobb, az talán 3-4 évet kibír, de 5.5 évet kizárt. Azonban annyira nem nagy a probléma, ha már nem 70k-t ér a készülék, hanem csak 30-at, akkor a tulajdonosok is bátrabban szétszedik, akkut meg lehet venni hozzá. Kétségtelenül nem egyszerű szerelni ezt a típust, de azért nem is lehetetlen, max az akku mellé kell venni egy másik burkolatot is, mert az a szétszerelés legkényesebb pontja.Szóval az én privát véleményem, hogy nyugodtan megveheted.
-
kirkri
addikt
Így van.
Nem tudom a Telenor milyen gyorsan intézi a garanciális javítást, de ha valakinek T-s telefonja van, az inkább vigye a Telemaxhoz direktben, ha teheti (szolgáltatós telefonokat is le lehet náluk adni a szolgáltatós jótállási jeggyel), mert tapasztalataim alapján akkor max. két hét alatt visszakapja a telefonját, míg a T-nél leghamarabb három, de inkább 4 hét.
A Voda két hét alatt visszaadja a készüléket.Az igazán botrányos a dologban, hogy ebből a több hétből 2-3 nap az amit a HTC szervizben tölt a telefon, a többi csak a szolgáltató logisztikai ügyintézése.
-
kirkri
addikt
A gyártástól számított két éven belül elég az IMEI, azon túl nem!
Ha belegondolsz, a HTC nem tudhatja, hogy a készüléket mikor adta el a kereskedő, így mi alapján számítaná a két év garanciaidőt? Egy dátum áll rendelkezésére, a gyártás napja, ami a készülék sorozatszámából mindenki számára elérhető. Ez egy egyszerűsítés az ügyfél számára, hogy amennyiben 2 éven belül van a készüléke, akkor papírok nélkül is megjavítják. (Ez sem okvetlenül igaz minden esetben, mert pl. egy GSM boltokban belefuthatsz olyan készülékbe, ami nem EU-ba szánt és így csak egy év van rá. Ezért necces ilyen helyen telefont venni)Ne vezessétek meg a fórumtársakat, ha nem vagytok biztosak valamiben...
-
kirkri
addikt
(#32926) no more:
(#32927) Loboda:Egyikőtök sem tudja pontosan.
A garancialevél elég (a T-nek is, csak náluk egy T-s telefonszámot meg kell megadni, amire felveszik javításra a készüléket).
Illetve IMEI szám alapján csak akkor javítják meg a telefont, ha a gyártástól számított két éven belül van. Ez az esetek többségében legalább pár hónap buktát okoz, mert a gyártástól számítva hónapok telnek el, mire a készüléket megvásárolják. Ahhoz, hogy a gyártástól számított két év elteltével megjavítsa a készüléket a HTC, már nekik is kell a számla, (vagy garanciajegy) amin rajta van a vásárlás dátuma.
-
kirkri
addikt
válasz
BenHans #32855 üzenetére
+1
Én például eladóként mindenki előtt lefuttatom a tesztet, ugyanis egyszer belefutottam egy olyanba, hogy az átadás előtt leteszteltem a készüléket, minden pass-os volt, majd két nap múlva nem működött benne egy szenzor. Ugyan gyorsan és olcsón orvosolható volt a cseréje, de engem például zavart, hogy a vevő tutira azt hiszi, hogy már akkor is rossz volt, amikor eladtam neki.
Amennyiben nem sumákol az eladó, akkor nyugodt szívvel megengedi, hogy 3-4 perc alatt végigmenjen a vevő a teszteken. Ha nekem valaki nem engedné meg, akkor már el is búcsúznék tőle...
-
kirkri
addikt
válasz
Nuada herceg #32845 üzenetére
Első pillanatban én is így jártam az M8-al.
Mondjuk nekem gyorsan leesett, hogy nem olyan a tálca formája, mint egy SIM kártyának, de ettől függetlenül pár másodpercre én is lefagytam tőle. -
kirkri
addikt
válasz
kvojnovics #32789 üzenetére
Én szinte biztos vagyok benne, hogy ez hardveres probléma, nem szoftveres.
Van neked most elég bajod, így nem akarlak még én is ba..ogatni, de el nem tudom képzelni, hogy miként vásárolhattad meg a telefont anélkül, hogy egy ilyen alap dolgot kipróbáltál volna rajta?
-
kirkri
addikt
válasz
Derrewyn #32624 üzenetére
Ha a T nem ad rá garanciát, akkor elvileg a HTC-s garancia él a gyártás napjától számítva.
De ezt IMEI alapján tudnád letisztázni a HTC-vel, mert pár hete volt itt valaki, akinek a német T-s telefonját nem vette át a HTC szervizelésre, csak akkor, ha a T-n keresztül küldte volna szervizbe.Update: Meg is találtam a történetet. [link]
-
kirkri
addikt
válasz
Diokhan #32365 üzenetére
Nem vette szerintem bántásnak.
Az M7 topikban hozzászóló emberkék nagy része egy-két éve még a HOX topikban tevékenykedett, csak átnyergeltek az újabb típusra.
(jó részük pedig már az M8 topikban aktív mostanában) Mivel jó telefon a HTC, így a tulajdonosok hűek maradnak a márkához.
-
kirkri
addikt
válasz
Diokhan #32360 üzenetére
Nem gondolom HUTCHDB fórumtársat kezdőnek a témában.
A HOX topikban sokan az ő útmutatása alapján álltak neki custom ROM telepítésnek. -
kirkri
addikt
válasz
leonaprofi #32021 üzenetére
Csehországban javítják a HTC telefonokat.
Ha pesti vagy, akkor vagy Budaörsre a Telemaxhoz, vagy az Erzsébet körúton a SmartShop-ba tudod leadni javításra, onnan továbbítják a HTC szervizbe.
Jellemzően két hét alatt járja meg a szervizt a készülék.
-
kirkri
addikt
-
kirkri
addikt
válasz
szricsi_0917 #31951 üzenetére
Kicsit összezavarod az embereket, a te készüléked M8, ez pedig az M7 topik.
Javaslom inkább az M8 topikban tedd fel a kérdésed, az M7 tulajok készülékén nincs ilyen.Az XDA-n NFC logo-nak tippelik egyébként. [link] Az én készülékemen nincs ilyen szimbólum.
-
kirkri
addikt
válasz
yodee_ #31880 üzenetére
Értettem, hogy a VSP cserélte.
Ahogy írtam, csak azzal a kereskedővel szemben érvényesítheted a jogaidat, ahol vetted a készüléket, mert te mint végfelhasználó, nem állsz semmilyen szerződésben a HTC-vel.
Aztán a kereskedőnek szintén a saját jogait kell a forgalmazó felé érvényesíteni. Ha a HTC Magyarországtól szerezték be a készüléket, akkor elvileg nem lesz problémájuk. Ha nem tőlük szerezték be, akkor még nehezebb ügyed lesz, mint alap esetben, mert külföldre nem fognak reklamálni, inkább téged próbálnak lerázni. -
kirkri
addikt
válasz
Lexus sc #31824 üzenetére
80 teljesen jó ár érte, én is ennyiért adtam el két napja az enyémet, ami a tiédtől kb. 3 héttel volt idősebb. (Mondjuk egy hajszálkarc sem volt rajta)
Ha nem fontos gyorsan eladni, akkor megpróbálhatod 85-ért.(#31827) Sheepczx: 70-75-ért a hálózat függő M7-esek mennek.
-
-
kirkri
addikt
Kérlek ne kövezzetek meg amiért ide írok One Max témában, de a saját topikja teljesen halott.
Van arról valakinek infója, hogy lehet-e erre a készülékre magyar nyelvet tenni root nélkül?
Egy ilyen független készüléket kaptam ma a HTC-től egy meghibásodott One X-ért cserébe. Viszont nincs rajta magyar nyelv (pedig a Vodán keresztül volt szervizeltetve)...
Nem szándékszom ugyan megtartani (hatalmas nekem ez a 6' kijelző), de ha nem lehet egyszerűen magyarítani, akkor az már árcsökkentő tényező. -
kirkri
addikt
Gyanítom, hogy nem véletlenül nem megy.
Ugyanis az egy hónapos javítási időből max. 2-3 napot tölt a készülék szervizben, a többit a szolgáltató logisztikai központjában tölti. Ha nem látja az ügyfél ezeket a dátumokat, akkor a szolgáltató nyugodtan tudja mondani, hogy a szerviz húzza el a javítást. Ebből a szempontból a Voda rendszere jobb, náluk attól a ponttól, hogy leadtad a telefont javításra, végig lehet monitorozni az útját, illetve a Vodás munkalap számmal működik a VSPData javítás státuszának követése is. -
kirkri
addikt
válasz
1-N-2-3-4-5- #31524 üzenetére
Ha hivatalos garancia volt hozzá, akkor érdemesebb lett volna a Telemaxhoz leadnod. A 30 napos határidő semmire nem kötelezi a szervizt.
-
kirkri
addikt
válasz
1-N-2-3-4-5- #31521 üzenetére
Az a baj a GSM boltos telefonokkal, hogy nagy részüket a világ másik végéről szerezték be, így legjobb esetben is csak egy év hivatalos HTC garancia van rájuk, de előfordul, hogy semmi.
Anno én is belefutottam egy dél-afrikai Wildfire S telefonba mobil üzleten keresztül (nejemnek mindenképp pink szín kellett, és csak GSM boltban találtam) aminek a hivatalos garanciája a vásárlást követő harmadik héten lejárt a HTC ügyfélszolgálat információja szerint. Szerencsére nem kellett szervizbe adni, de félek tőle, hogy probléma esetén elhajtottak volna azzal, hogy a vevőnek felróható okból hibásodott meg. -
kirkri
addikt
válasz
1-N-2-3-4-5- #31513 üzenetére
Attól nagyobb szívás nem létezik, mint az egyébként is hosszadalmas HTC szervizelésbe be van vonva egy GSM üzlet is.
-
kirkri
addikt
válasz
1-N-2-3-4-5- #31511 üzenetére
A Telekom munkalapszámot nem fogadja el ami a jegyzőkönyvön van, amit T-től kapál, amikor leadtad a telefont? A Vodás jegyzőkönyv számát elfogadja a VSP Data trackere.
-
kirkri
addikt
(#31401) capulet75:
(#31400) s3nsitivity:Hagyjuk már srácok!
Olyan szinten elbeszéltek egymás mellett, hogy napokig folytathatnátok egymás meggyőzését, mégis ugyanitt tartanátok. Mindkettőtöknek van igaza, a telefon mindig kéznél van, így ha már ennyi pénzt elkérnek érte, akkor elvárható, hogy ne legyen visszalépés ezzel a parasztvakító UltraPixel technológiával. Ugyanakkor az is tény, hogy a belépő szintű kompakt fényképezőgépeket nem nézve, a telefonok képminősége elmarad bármilyen kompakt géppel készített kép minőségétől.Mondom ezt úgy, hogy telefonnal évente kb. 10 képet készítek.
-
kirkri
addikt
Nem tudom mennyire működik.
One X telefonoknál sokszor találkoztam egy címkével az alaplapon ami az IMEI számot és az alaplap cikkszámát tartalmazta. Ha ez a címke rajta van ennek a telefonnak az alaplapján is, akkor rögtön bukik a dolog, mert az alaplap cikkszáma és a CID nem fog egyezni.
Aztán még ott van a lehetőség is, hogy az ilyen jellegű adatokat elérhetővé teszi a HTC a szerviz számára.Ha ezen elcsúszik a fórumtárs, akkor rögtön megvonják a garanciát, szóval rizikó van benne bőven.
-
kirkri
addikt
Akkor van gebasz, ha alaplapot kell cserélni, egyéb esetben ugyanaz a készülék minden alkatrésze.
Ugyanis a T-Mobile specifikus alaplap helyett nem tehet bele a szerviz más alaplapot, mert ezzel átvitt értelemben a T-Mobile-t károsítaná meg. (A TMOB-101 CID nagyon T-Mobile-ra szabott, ha jól emlékszem, nem örülne neki a T-Mobile, ha egy szervizelés során az ügyfél megszabadulna a remek T-Mobile alkalmazásoktól) Szóval nem azzal van probléma, hogy a készülék Németországban lett vásárolva és esetleg szürkeimportos. Erre a HTC magasról tesz, ő inkább a saját hátsóját védi azzal, hogy lepattintja az ügyfelet az ilyen esetekben.
Mint tudjuk, az itthon forgalmazott szolgáltatós készülékek mindegyike CID-032-es, és nincs adott szolgáltatóra szabva az SW, így nem probléma, ha cserélni kell az alaplapot, ráadásul a szervizben lévő CID-032-es alaplapok mindegyike független, szóval a HTC-nél nem foglalkoznak azzal, hogy a SIM lock-olt telefon az alaplap csere után már nem lesz hálózat függő.Vagy olyat is el tudok képzelni, hogy a T-Mobile megvett jó nagy mennyiségben készülékeket a HTC-től, teszem azt olyan szerződéssel, hogy nem kér automatikusan mindegyik készülékre 2 év garancia időt, hanem amikor a hozzá leadott készülékeket eljuttatja a szervizbe, akkor fizet az adott készülék javításáért. Így a készülék árának jó nagy százalékát le tudja alkudni a HTC-nél és ha tegyük fel 10 készülékből 3 soha nem jár szervizben, akkor azokon jó nagy haszon van, a javításokra pedig köt egy olcsó javítási szerződést a HTC-vel. (Ez nem egy légből kapott elképzelés, léteznek ilyen gyártói szerződések, természetesen nem okvetlenül a HTC-nél) Egy hivatalosan forgalmazott készülék árában nagyon nagy százalék az adott országban érvényesíthető garancia, részben ezért tudnak olyan olcsók lenni a manapság kapható jó minőségű kínai telefonok, mert nem áll mögöttük worldwide garancia.
Nagyon eltérő szolgáltatói szerződések vannak, például tapasztalatból biztosan állíthatom, hogy a Vodafone UK telefonokra olyan szuper garanciát adott a HTC, hogy az összetört kijelzőt is kicserélték garanciában. (Egy barátom két One X készüléket is gariztatott így anno, mondták neki az üzletben, amikor bevitte árajánlatot kérni, hogy semmi gond, megjavítja a HTC garanciában)
-
kirkri
addikt
Kb két hónapja volt szervizben nyitott bootloader-el egy One X telefonom kijelzőhibával, és az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy ha nincs kép a telefonon, akkor nem fogják visszadobni a nyitás miatt (nem is tették), mert a szerviz a készüléken nézi meg, hogy volt-e nyitva valaha. Mondta is a nyitás dátumát az ügyfélszolgálatos, de ezek szerint ehhez az adatbázishoz a szerviz számára nem adnak hozzáférést.
-
kirkri
addikt
Egyébként még egy dologra nagyon jó volt a VSP adatok egyszerű kinyerése, nevezetesen arra, hogy kiszűrje az ember a csaló eladókat.
Kétszer is belefutottam olyan ügybe, hogy az eladó kis hibával árult egy telefont, a szokásos dumával, hogy garanciás, de nincs időm szervizbe vinni. Rákeresve az IMEI számra gyorsan kibukott, hogy mindkét telefon járt a szervizben és mindkettő garanciáját megvonták. -
kirkri
addikt
válasz
Steve1207 #31090 üzenetére
Ha szolgáltatónál adod le, akkor ott lehet csak felvenni, de ne okvetlenül Pestben gondolkodj.
Ha valamelyik vidéki Telemax átvevőponton adod le a telefont, ott nem fogsz kapni Telemax azonosítót hozzá, és ahogy írta Ferob, már nem adja ki a TMX ügyfélszolgálat a leadott telefonhoz tartozó azonosítót. (Sőt, már olyan inkorrektek, hogy a Smartshopban leadott telefonhoz semmilyen infót nem hajlandó adni, állításuk szerint a Smartshop-ban kell érdeklődni, de ők meg szerencsétlenek végképp nem tudnak semmit mondani, mert ők csak a Telemaxnak gyűjtik be a telefonokat, egyáltalán nem állnak szerződésben a szervizzel)(#31088) FGyula30: Én a logisztika miatt tartom szerencsés megoldásnak a készülék nyomon követését. Ha tudom, hogy egy-két napon belül visszakapom a készüléket, akkor úgy intézem az egyéb dolgaimat, hogy ne kelljen kétszer mennem, ha úgyis lenne más intézni valóm Pesten.
-
kirkri
addikt
válasz
stilo18 #30957 üzenetére
Köszi a javaslatot.
Az mennyivel lehet árnövelő tényező, ha még a legelső Hboot verzió van rajta? (Nyom nélküli S-off)(#30958) szegto: A Smartshop az egyetlen belvárosi átvevőhely.
Amit linkeltél azok az átvevőhelyek csak a Samsung telefonokra érvényesek Budapesten. Vidéken leadható más telefon is, nem csak Samsung. -
kirkri
addikt
Némi támpontra lenne szükségem, segítsetek kérlek beárazni, hogy mi a reális ára egy független, nulla perces, ezüst színű M7-es készüléknek, 1 év hivatalos HTC garanciával? .
Ma kaptam, a HTC szerviz adta készülékcsereként, de mivel nincs rá szükségem, így megválnék tőle, ugyanakkor nem szeretném áron alul eladni. -
kirkri
addikt
válasz
s3nsitivity #30852 üzenetére
Edigital már forgalmaz Mi3-at, szerintem csak idő kérdése és lehet náluk venni Mi4-et is.
-
kirkri
addikt
Hajszál karcok sincsenek a telefonon?
A nejem a One mini telefonját csak egy hónapig nem tartotta tokban és összeszedett vele jó pár hajszál karcot.Meg aztán, ha a zsebedben tartod, akkor ugyanúgy nem látszik, hogy "milyen szép" a teló, szóval akár lehet tokban is. Próba kedvéért rendeltem egy Nillkin tokot hozzá pár napja, mert olcsó volt, de szerintem az ilyen jellegű védelem nekem sem fog bejönni, nem azért mert csúnya lesz tőle a telefon, hanem mert vastagabb lesz tőle.
-
kirkri
addikt
válasz
Zirowe #16942 üzenetére
Furcsaságok a HTC-nél mindig vannak.
A garanciális feltételek szerint számla nélkül, IMEI alapján nem szervizelnek, ugyanakkor mégis volt, akiknek megcsinálták papírok nélkül is.
Illetve a Voda UK-s One X telefonokat úgy is lejavították garanciában az angol fórumok szerint, ha egyértelműen a felhasználó hibájából lett hibás (törött kijelző, beázás, stb). Gondolom ez függ attól, hogy adott szolgáltatóval/forgalmazóval milyen szerződést kötött a HTC.De ezekre az egyedi esetekre nem alapozhatunk, szóval én még mindig azt mondom, hogy csak 801n modellt szabad venni, gyári garanciával.
Ha az újonnan vásárolt készülék 801n típus, akkor mindenképp van érvényes garanciája, függetlenül attól, hogy GSM boltban lett véve, csak kérdés, hogy honnan indult a garanciája. A sufni boltos számlával is lehet vinni a HTC szervizbe, csak legyen a HTC rendszerben érvényes garancia rá. -
kirkri
addikt
válasz
hurrikan #16925 üzenetére
Ez nem bolt függő.
Az ázsiai modellt nem szervizelik az európai hivatalos HTC szervizben.Az más kérdés, hogy előfordul olyan bolt, ahol EU készüléket árulnak bolti garanciával, arra akár lehet gyári garancia is, de sajnos ez sem jellemző.
#16922) zola-: Az EU-ban vásárolt 801n (európai változat) telefonokat hivatalosan szervizelik, csak a számla kell hozzá.
-
kirkri
addikt
válasz
light0416 #16621 üzenetére
Valóban itthon csak ázsiai modell van megfizethető áron, (de bolti garanciával
) ezért én is kénytelen voltam az eBay-en nézelődni.
Most találtam egy angol boltot, akik 140-ért adnak két év hivatalos HTC garanciával bontatlan csomagolású európai modellt. (Bár magyar nyelv nem lesz benne, mert más a CID-je, de a Morelocal majd megoldja). -
kirkri
addikt
Van ennek egy SIM-es változata is, ott írja az adatoknál, hogy Sim: Dual sim and single sim optional
Láthatod, hogy minden igényt kielégítenek, ha kéred akkor lesz rajta HTC felirat, ha nem kéred, akkor nem."This phone have HTC logo on front and back of the phone which is same as real one,if you not like HTC logo,you can leave comments before check out,thanks"
-
kirkri
addikt
Az a 13Mp-es kamera számomra azért eléggé klónt gyanít.
A linkelt infóval csak arra utaltam, hogy van sok ONE változat. Ha egyesével rákeresel a linken szereplő változatokra, akkor megtalálhatod a pontos speckót róluk. Én is láttam anno a hirdetést, de nem mertem belevágni.
Sokat segítene, ha az eladó berakna egy képet a telefon azonosítóról, amit kiír neki a menüben. Akkor már csak adott modellre kellene rákeresni.UPDATE: A kínai változat ugyan nem Ultrapixel kamerával van szerelve, de nem is 16MP-es.
-
-
kirkri
addikt
válasz
Avicularia #15892 üzenetére
Beépített akkumulátoros HTC modelleknél minden szétszedésnél akkumulátort cserélnek biztonsági okokból, így a tiédben is biztosan cseréltek.
-
kirkri
addikt
válasz
Avicularia #15201 üzenetére
Kitartó vagy HTC témában, emlékszem a One X telód is járt párszor szervizben.
Bár meggyőződésem, hogy nálad a szolgáltató a hunyó ebben a kritikán aluli ügyintézésben. -
kirkri
addikt
Lassan nálam is eljön az idő, hogy HOX-ról One-ra váltsak, így elkezdtem olvasgatni az elmúlt néhány száz hozzászólást.
Nem értettem, hogy hová tűntek a HOX topikból az aktív fórumozók, erre most látom, hogy itt kötöttek ki.A kopás dolog nem hangzik valami biztatóan, illetve úgy látom, hogy a garancia megléte/hiánya sem olyan egyértelmű ennél a modellnél, mint a HOX-nál volt, aminél a bootloader nyitott állapota egyértelműen elárult mindent.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Hibátlan Apple iPhone 15 Pro - Kártyafüggetlen - 128GB Fekete Titán (87% Akku)
- Apple iPhone 14 Pro, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer Laptop, Gamer Monitor és Konzol Felvásárlás Magas Áron, Gyorsan és Egyszerűen!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Samsung Galaxy Watch Ultra LTE 47mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged