- Egy óra, két rendszer
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megjött a jubileumi Pixel széria
- Samsung Galaxy S25 Edge - a tegnap határán
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Új középpályást igazolt a Qualcomm
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
jozso1989
őstag
válasz
s3nsitivity #28899 üzenetére
...vagyis?
-
Nightfall75
tag
válasz
Geri89 #28894 üzenetére
A kamerát cserélték és a felső hangszórót. Az összes többi hővezető fólia, szivacs, és tömítés. Ezek általában ragaszva vannak belül, és szétszereléskor gyakran sérülnek, így újat tesznek bele minden alkalommal.
(#28896) Jolet
A már korábban belinkelt roadmap szerint nem is biztos hogy lesz 4.4.3, lehet már a 4.4.4-el tolják a köv. frissítést a nyár folyamán.
-
Balinov
titán
sracok, hasznalja valaki vetletlen a MoDaCo-s switchel a GPE romot velvaltva a stock rommal? tapasztalatok?
-
Jolet
őstag
válasz
Nightfall75 #28892 üzenetére
Sorry, azt hittem már a 4.4.3-nál tartunk
-
jozso1989
őstag
válasz
s3nsitivity #28888 üzenetére
-
saintex72
aktív tag
válasz
s3nsitivity #28888 üzenetére
Ne gonoszkodj már, minden hozzászólásból látszik, hogy imádja a telefonját. Úgyis csak mi olvassuk a fórumot, mi meg tudjuk mennyit bír az akku, sajnos.
-
Jolet
őstag
A szolgáltatóknál folyamatosan kint a frissítés vagy csak időszakosan?
-
Loboda
senior tag
válasz
Avicularia #28886 üzenetére
-
-
Avicularia
veterán
Pesten hol lehet leadni javításra EU garanciás one-t? Osztrák mediamarktos vásárlás.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz
s3nsitivity #28879 üzenetére
-
jozso1989
őstag
válasz
s3nsitivity #28882 üzenetére
4G-n vagyok folyamatosan, nem nyert.
Amúgy hogyan lehet net nélkül netezni?
-
csacsi67
addikt
válasz
s3nsitivity #28882 üzenetére
Egyikkel sem kell mert nem egy kategoria a 2 telefon .
-
-
jozso1989
őstag
Kemény, hogy a Sense6 gyorsabb a stocknál is.
Kipróbáltam most energiatakarékos nélkül is, mit bír az akksi. 10 óra 23 perc üzemidő és most 62% van még.
Ebben benne foglaltatik 1,5 óra zenehallgatás Poweramppel, kb. 1 óra facebook, kis messenger + kb. 10 perc böngésző. Szerintem teljesen jó.
-
HUTCHDB
nagyúr
Segítséget kérnék, hátha valaki tudja a választ.
Viber üzeneteket hogyan kell/lehet elmenteni? (A beállításoknál van egy "üzenetnapló elküldése e-mailben", de ezzel nem tudom mit, és hogyan lehet kezdeni....)
Ha romot cserélek, mindig nullázódnak, most viszont van 1-2 fontosabb dolog, ami jó lenne, ha megmaradna. -
Kocsó
aktív tag
válasz
s3nsitivity #28876 üzenetére
Azt JOKER kártyának tartogatom, remélem nem lövök vele majd mellé
-
Kocsó
aktív tag
Ahogy mondtam, ha kapok választ, itt jelzem. Hát kaptam:
"Kedves ..., a készülék hétfőn este vissza fog érkezni és fogja tudni használni. A szerviz elhúzódása sajnos nem a mi hibánk, több HTC készülékkel is hasonló a helyzet mert a külföldi szakszerviz különböző indokokkal elutasítja a készülékek javítását, amit pedig javítanak annak a felét rosszul teszik.
A hétre volt ígérve nekünk is, de az imént kaptunk választ, hogy hétfőn fogunk tudni menni érte.Maximálisan igaza van a hosszú átfutási idő miatt, de nem rajtunk múlik sajnos, a HTC szervizek ilyen nyögvenyelősek.
Kérjük szépen még erre a pár napra türelmét és amint nálunk van küldünk sms-t, hogy jöhet a készülékért, várhatóan a keddi napon fogja tudni átvenni.
Szép napot"
Még egy nap és kiderül, hogy lesz "normális" telefonom, vagy mehet az asztalborogatás.
-
sveczo
tag
Hellóka!olyan kérdésem lenne h lett egy hatalmas csúnya karc a telón
majd elsírtam magam mikor megláttam. Kérdés:tudom ezt vhogy gariztatni? Volt már szervízben kamera csere miatt és akkor úgy kaptam vissza h kapott új hátlapot. Nekem is kopott a szürke betű. Kérdeztem a boltot ahol vettem ott is meg tudják oldani.25-30e... Vkinek vmi ötlet? Előre is köszi!
-
robit74
tag
válasz
SeatLeon08 #28826 üzenetére
Nekem is ezt csinálta, főleg mikor zsebre tettem (kamera és hangszóró csere után érkezett vissza a szervizből). Elküldtem újra szervízbe, T-s szervizen keresztül, a hiba felvétele az ügyintéző részéről elég szabados volt
, ezért másfél hét után úgy jött vissza, hogy szoftver frissités (kicsit lettem csak ideges
). Azonnal forditottam vissza és jeleztem a problémát a HTC CallCenterének (igen sajnos amagyar vonal egy fős: Meggyesi István személyében), aki megígérte, hogy az általam jelzet problémákat mindenképpen megvizsgálják/orvosolják és csak kifogástalan készüléket kapok vissza. Most várok, hogy visszaérkezzen a kicsike.
-
s3nsitivity
addikt
válasz
enginev3.0 #28869 üzenetére
Jaaa ezt már láttam elevaten is.
-
dani3l
őstag
válasz
Nuada herceg #28853 üzenetére
Persze ez is, mint minden, relativ, de ezen az aron ez a telefon szerintem kifejezetten olcso.
Remelem kicsit beindul a HTC szekere. -
porkiy
aktív tag
Sziasztok, a Blinkfeed-et hogy lehet eltüntetni? Régebben tudtam, de most sehol sem találom.... köszi.
-
Steve1207
veterán
válasz
s3nsitivity #28859 üzenetére
Érdekes, nekem betölti mindenhonnan és mindennel, nem kell belépés se, direkt látogatóként vagyok, nem accounttal.
-
Steve1207
veterán
Talán ezért nincs Mike-tól is 4.4.3-as forrás, mert egyből a 4.4.4-et dobnák ki?
-
csacsi67
addikt
-
Nuada herceg
őstag
-
MaddeNNNN
addikt
Nektek nem szokott mostanában olyat csinálni, hogy magától leveszi a csengőhang hangerejét? Utóbbi 1-2 hétben vettem észre, hogy alkalmanként kb. 1/3 hangerőn csörög, és nem tudom mitől van.
-
stilo18
addikt
válasz
Nuada herceg #28849 üzenetére
Én meg úgy vagyok vele, hogy a TW régen jobban tetszett,mint most...
Hihetetlen milyen ronda lett... -
Nuada herceg
őstag
Nézegetek ilyen összehasonlító videókat az M8-ról meg az S5-ről.
De a szamszungnál szánalmasnak tartom ezt a lopást. A My Magazinra értem.
Egy az egyben le van utánozva a Blink feed.
Komolyan, egyszerűen szánalmas... -
stilo18
addikt
válasz
Reddevil84 #28843 üzenetére
Nálam is ez van sajnos. Valószínű a Voda lépte meg, de pl Line-on, Messengeren simán tudok képet küldeni...!
-
toeki
senior tag
válasz
Reddevil84 #28843 üzenetére
nekem is dettó - fogadásnál ugyanez
messengeren simán átmegy de viberen csak a wifin -
Levente17
tag
válasz
Reddevil84 #28843 üzenetére
Ha jól rémlik mi vodások nem tudunk küldeni mobilnettel kepet viberen.Néhány hónappal ezelőtt volt ez téma.
De az hogy miert nem azt nem tudom. -
-
-
Reddevil84
tag
Olyan problémám lenne,hogy a viber program nem hajlandó fotót elküldeni ha mobilhálózatra vagyok csatlakozva... Voda hálozatos vagyok adatmennyiségem van bőven tehát ezzel nincs baj! Ahogy wifire kapcsolok már küldi is,de mobilhálóról lehetetlen! Több embert kérdeztem nekik megy! Vodakorlát vagy a telón lehet gubanc? M7 gyári 4.4 sense6
-
Kocsó
aktív tag
válasz
s3nsitivity #28838 üzenetére
Közben az NFH-nál is utánanéztem és az alábbi szabályozás van érvényben:
" Hibás teljesítés miatt két lépcsőben, összesen négyféle szavatossági igényt érvényesíthetünk.
Az első lépcsőben kérhetjük a termék kijavítását vagy kicserélését amelyek közül – főszabály szerint – választhatunk. Nincs mód a választásra, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne az eladónak. Csere esetén csakis olyan terméket vagyunk kötelesek elfogadni, amely adottságai tulajdonságai tekintetében a korábbival azonos.
Árleszállításra és az elállásra (amelyek közül szintén választhatunk) akkor van lehetőségünk, ha a kijavításra vagy kicserélésre – a lehetetlenség vagy az aránytalanság miatt – nem volt jogunk, vagy azt az eladó nem vállalta vagy nem végezte el megfelelő határidőn belül, a számukra okozott jelentős kényelmetlenség nélkül.
Az árleszállítás esetén a termék vételárából kell kiindulni, és azt olyan mértékkel kell csökkenteni, amely az elszenvedett érdeksérelem megfelelő kiegyenlítésére alkalmas. Elállás esetén a már teljesített szolgáltatások visszajárnak, vagyis az eladónak a termék visszavételével egyidejűleg a vételárat vissza kell adnia. Jelentéktelen hiba miatt azonban elállásnak nincs helye.
Sem kicserélés, sem elállás esetén nem vagyunk kötelesek a terméknek azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.
Nem vagyunk kötelesek elfogadni azt sem, ha az eladó a termék árának levásárlását ajánlja fel, mivel ilyen szavatossági igényt nem ismernek a vonatkozó jogszabályok.
A kijavítást vagy kicserélést a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. Az eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze."
-
Kocsó
aktív tag
Na meguntam a várakozást és írtam a cégnek:
"Tisztelt Olcsomobil.eu Kft.!
2014.04.16-án azzal a problémával fordultam Önökhöz, hogy a 2013.04.17-én (210.990 Ft-ért) vásárolt telefonom kamerája nem működik megfelelően.
A készüléket munkatársuk a jelzett időpontban átvette és szóban tájékozatott arról, hogy a készüléket a hivatalos HTC szervizbe fogják küldeni és a várható javítási idő körülbelül 2 hét. Ennek elteltével Önöktől értesítést a telefon elkészültével kapcsolatban nem kaptam. Többszöri érdeklődésemre 2014.06.16-án (a leadást követően 2 hónappal) munkatársuk jelezte, hogy elkészült a telefon. 2014.06.18-án személyes átvétel alkalmával tapasztaltam, hogy a készüléken a javítást követően olyan sérülések tapasztalhatóak, amelyek a leadás pillanatában még nem voltak rajta, továbbá a készüléket csak nagyon nehezen, a bekapcsoló gomb erőteljes nyomására lehetett csak bekapcsolni, illetve a SIM kártya PIN kódjának megadása után 8 jegyű hálózatfeloldó PIN-t kért. Kérdésemre, hogy így hogyan tudnám a készülékemet használni, a jelen lévő kollégája nem tudott érdemleges magyarázatot adni.
Fent leírtak miatt a készüléket nem vettem át, Önök újabb garanciális javításra vették át 2014.06.18-án (az általam 2014.04.16. dátummal Önökhöz leadott készüléket).
Szeretném kérni hivatalos, írásbeli válaszukat az alábbi kérdésekre:
1, Miért nem készült el a telefon javítása a jelzett határidőre, és miért nem kaptam tájékoztatást a késedelemről?
2, Hogyan keletkezhetett sérülés a telefon kamerájának javítása közben a telefon egyéb részein, miért nem lehetett bekapcsolni?
3, Miért nem fogadta el a korábban benne használt SIM kártyámat?
Tekintettel arra, hogy 2014.04.16-tól nem tudom a telefonom használni ezúton szeretném bejelenteni kártérítési igényem.
6:174. § [Kártérítés kellékhibás teljesítés esetén]
(1) A kötelezett köteles megtéríteni a jogosultnak a hibás teljesítésből eredő kárát, kivéve, ha a hibás teljesítést kimenti.
(2) A hibás teljesítéssel a szolgáltatás tárgyában bekövetkezett károk megtérítését a jogosult akkor követelheti, ha kijavításnak vagy kicserélésnek nincs helye, vagy ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. E kártérítési igény a kellékszavatossági jogok érvényesítésére meghatározott határidőn belül évül el. A jogosult kártérítési igényét az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kártérítési igény elévült.Ha kapok választ, itt jelzem!
-
Steve1207
veterán
válasz
adodaniel #28829 üzenetére
A szerviz sok esetben nem is csekkolja online a készülék adatait, így az ott beírt hibákat sem. Megnézik mit írtak be a boltban a lapra, ha tapasztalják megcsinálják, ha nem jön elő akkor visszaküldik.
Ha leadás után konkrét átvételi számmal mondod az ügyfélszolgálatnak, akkor ők értesítik őket egyből és már úgy kezelik a telefont is, amikor megérkezik.
7x küldtem szervizbe, csak ez a módszer segített és volt, hogy másnak is. Első 4 alkalommal ugyanúgy kaptam vissza, ahogy leadtam.
-
SeatLeon08
tag
válasz
s3nsitivity #28827 üzenetére
Ott, ahol máskor 100%os a térerő, ott dobja el. Ötletszerűen csinálja.
-
Steve1207
veterán
válasz
SeatLeon08 #28826 üzenetére
Amikor leadod gariba és van róla valamilyen átvételi számod akkor érdemes a supporthoz fordulni. Addig nem sok mindent tudnak mondani, így meg egyből a leadott készülékhez passzintják a bejelentésedet, ami nyomósabb érv, mint egy üzleti hibabejelentő. Nekem így pöpecül ment, addig meg küldözgették vissza leadott állapotában, mert "nincs baja".
-
s3nsitivity
addikt
válasz
SeatLeon08 #28826 üzenetére
Csak úgy eldobja vagy ugyan azon a helyen dobta el?
-
SeatLeon08
tag
Ma ismét eldobta a térerőt, szerintetek küldjem szervizbe? A második szerviz után illesztési hibákat is találtam, amivel visszaküldtem, de nem csináltak vele semmit. Érdemes lenne a supportnak írni, hogy szervizbe küldöm a telefont ezzel-ezzel a hibával? A support csatolni fogja a hibalistát, több esélyem van a javításra, illesztési korrigálására?
Idegesítő, hogy dobálja a térerőt, bent pedig mindig faszán működik a teszten és nem csinálnak semmit.
-
dani3l
őstag
Reggel huztam le töltöröl a telefont, jatszottam <1 ora "mekgajvört", most vagy 66%-on.
Nem jatszottam eddig a telefonnal, de ahogy nezem, ez is olyan, mint a regi kontrollerek, csak kabellel lehet jatszani.
Mondjuk igy is izzik rendesen a hatulja. -
pedro7
tag
Kb. hány nap most egy szervíz kameracserére +egyebek ? T-mobilon keresztül , vagy máshogy gyorsabb ?
-
s3nsitivity
addikt
válasz
Zirowe #28812 üzenetére
Látszik a képzavar.
Szigorúan véve minden amit nem a gugli ad ki az fork.
Nyílt forráskódnál fork az újra írást is jelenti.
Tezsem azt az Ubuntu a Debian forkja még ha anno ugyan azok is voltak csak ráhúzott magábak először a canonical egy UI-t és máris fork lett mert egy saját csapat saját erőforrásból írta újra a rendszert.
Tehát szigorúan véve még a vanilla UI-s droidok is forkoltak amíg nem a gugli csapatja dobja rá a cuccot hanem a gyártó.(#28813) Steve1207
Engem lassan már csak a Sense-es appok érdekelnek és ezekre is gondoltam.
Pl galéria. De valamelyik nap linkeltem egy blinkfeedet nexus 4-en.
-
Steve1207
veterán
Android L Dev Prev forrás már kint van xda-n, rom is lesz hamarosan és kezdődhet a portolás!
(#28816) TyphooonHUN: Sense volt a ringtone és Teal az értesítő talán?
-
-FreaK-
veterán
Ha érdekel valakit, pénzügyi elemzés a HTC helyzetéről:
Feltámad a HTC? - Jönnek az új "kütyük" - Portfolio -
Steve1207
veterán
válasz
s3nsitivity #28808 üzenetére
Nexus-ra kétes a Sense port (persze van, de olyan, amilyen...), fordítva viszont ez egyáltalán nem így van. Így már egyből adott, hogy mit érdemes
Persze hw-től függetlenül értem ezt a következtetést.
-
Zirowe
nagyúr
válasz
s3nsitivity #28811 üzenetére
Nem, a nokia x az a normál fork, a sense továbbra is egy ui, ami mélyebben van beleágyazva a rendszerbe (bár már lassan ez sem igaz), de ettől még a fő rendszer és annak működése változtalan, továbbra is a guglitól kapja a htc a frissítéseket, nem pedig maga járja külön útját, ami egy fork lényege lenne.
-
-
Zirowe
nagyúr
válasz
s3nsitivity #28799 üzenetére
A sense nem egy fork, hanem egy ui.
-
enginev3.0
félisten
válasz
CptAdamica #28804 üzenetére
Nekem is tetszik, sokkal szebb mint eddig
-
-
s3nsitivity
addikt
-
jozso1989
őstag
válasz
s3nsitivity #28799 üzenetére
Áh, nem érted, amit akartam mondani. Mindegy.
Mondom úgy: inkább egy tuningolt vanilla android, nem mint pl. a touchwiz, ami olyan "jól" van optimalizálva, hogy egy S5 is lagol, meg akadozik tőle és visszaveszi a telefon teljesítményét 50%-kal kb. A Sense inkább hozzáad a vanillához. Pl. a kis saját extráit ugye, ami mind szuper gördülékeny, tökéletesen működik és beleillik a Holo UI környezetébe. Ez csak saját vélemény igazából, én így látom.
-
Xaels
félisten
válasz
s3nsitivity #28801 üzenetére
[link] vizuálisan egyre kevésbé tetszik az L...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest