Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kocsó

    aktív tag

    válasz Kocsó #28532 üzenetére

    A HTC Tech Support - Magyarország hivatalos álláspontja az üggyel kapcsolatban:

    "Üdvözlöm,

    A gép először Április 21.-én érkezett be a szervizbe és Április 23.-án jött ki kameracserét követően.
    Másodjára egy hónappal később, Május 21.-én került be, és ekkor nem volt hibaleírás mellékelve. A szerviz alaplapot és akkumulátort cserélt a telefonon, és Május 23.-án kiadta a logisztikai partnernek.

    Felhívom figyelmét, hogy az alaplapcserét követően a készülék csak az angol O2 SIM kártyáival működik.

    Az Ön által korábban küldött fényképeken látható sérülésekért a gyártó márkaszervize nem vállal felelősséget.

    Minden jót kívánok!

    István
    HTC Tech Support - Magyarország"

    Szerencsére nekik legalább korrekt a hozzáállásuk és próbálnak segíteni amiben tudnak. :R :R :R
    És mivel még mindig nem kaptam vissza elfogadható állapotban a telefonom, ezért érik a feljelentés (vagy a Fogyasztóvédelemnél vagy a rendőrségnél, bár utóbbinak nem tudom van-e jog alapja) :F

    [ Szerkesztve ]

    __▂▂▃▃▅▅▇▇ OnePlus 3, 3T, 5, 5T, 6, 6T McLaren, 7T Pro McLaren, 8T, 9 Pro, 12 + OnePlus Watch 2 ▇▇▅▅▃▃▂▂__ ''Szabad országban szabad ember szabad akaratából azt mond és azt tesz, amit szabad''

Új hozzászólás Aktív témák