- Yettel topik
- One mobilszolgáltatások
- Kijelző került a kamerasávra a Xiaomi 17 Pro és 17 Pro Max hátulján
- iPhone topik
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Apple iPhone 17 - alap
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kocsó
aktív tag
válasz
s3nsitivity #28838 üzenetére
Közben az NFH-nál is utánanéztem és az alábbi szabályozás van érvényben:
" Hibás teljesítés miatt két lépcsőben, összesen négyféle szavatossági igényt érvényesíthetünk.
Az első lépcsőben kérhetjük a termék kijavítását vagy kicserélését amelyek közül – főszabály szerint – választhatunk. Nincs mód a választásra, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne az eladónak. Csere esetén csakis olyan terméket vagyunk kötelesek elfogadni, amely adottságai tulajdonságai tekintetében a korábbival azonos.
Árleszállításra és az elállásra (amelyek közül szintén választhatunk) akkor van lehetőségünk, ha a kijavításra vagy kicserélésre – a lehetetlenség vagy az aránytalanság miatt – nem volt jogunk, vagy azt az eladó nem vállalta vagy nem végezte el megfelelő határidőn belül, a számukra okozott jelentős kényelmetlenség nélkül.
Az árleszállítás esetén a termék vételárából kell kiindulni, és azt olyan mértékkel kell csökkenteni, amely az elszenvedett érdeksérelem megfelelő kiegyenlítésére alkalmas. Elállás esetén a már teljesített szolgáltatások visszajárnak, vagyis az eladónak a termék visszavételével egyidejűleg a vételárat vissza kell adnia. Jelentéktelen hiba miatt azonban elállásnak nincs helye.
Sem kicserélés, sem elállás esetén nem vagyunk kötelesek a terméknek azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.
Nem vagyunk kötelesek elfogadni azt sem, ha az eladó a termék árának levásárlását ajánlja fel, mivel ilyen szavatossági igényt nem ismernek a vonatkozó jogszabályok.
A kijavítást vagy kicserélést a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. Az eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze."
Új hozzászólás Aktív témák
- Egér probléma
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Yettel topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Facebook és Messenger
- A karmos/ujjbegyes fogásokkal nyomulók örömére megjött az Arye szénszálas egere
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 8T 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- GYÖNYÖRŰ iPhone XR 64GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3117
- Dell Precision 5820 XL PC - Xeon W-2123 112GB RAM 512GB SSD 1TB HDD RX 580 GTS 8GB Win 11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10600KF 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Enermax 700W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest