Hirdetés
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- iPhone topik
- Műholdaktól is képes segítséget kérni az Apple Watch Ultra 3
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- Kézbe fogható paradoxon lett az iPhone Air
- Poco F7
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kocsó
aktív tag
Na meguntam a várakozást és írtam a cégnek:
"Tisztelt Olcsomobil.eu Kft.!
2014.04.16-án azzal a problémával fordultam Önökhöz, hogy a 2013.04.17-én (210.990 Ft-ért) vásárolt telefonom kamerája nem működik megfelelően.
A készüléket munkatársuk a jelzett időpontban átvette és szóban tájékozatott arról, hogy a készüléket a hivatalos HTC szervizbe fogják küldeni és a várható javítási idő körülbelül 2 hét. Ennek elteltével Önöktől értesítést a telefon elkészültével kapcsolatban nem kaptam. Többszöri érdeklődésemre 2014.06.16-án (a leadást követően 2 hónappal) munkatársuk jelezte, hogy elkészült a telefon. 2014.06.18-án személyes átvétel alkalmával tapasztaltam, hogy a készüléken a javítást követően olyan sérülések tapasztalhatóak, amelyek a leadás pillanatában még nem voltak rajta, továbbá a készüléket csak nagyon nehezen, a bekapcsoló gomb erőteljes nyomására lehetett csak bekapcsolni, illetve a SIM kártya PIN kódjának megadása után 8 jegyű hálózatfeloldó PIN-t kért. Kérdésemre, hogy így hogyan tudnám a készülékemet használni, a jelen lévő kollégája nem tudott érdemleges magyarázatot adni.
Fent leírtak miatt a készüléket nem vettem át, Önök újabb garanciális javításra vették át 2014.06.18-án (az általam 2014.04.16. dátummal Önökhöz leadott készüléket).
Szeretném kérni hivatalos, írásbeli válaszukat az alábbi kérdésekre:
1, Miért nem készült el a telefon javítása a jelzett határidőre, és miért nem kaptam tájékoztatást a késedelemről?
2, Hogyan keletkezhetett sérülés a telefon kamerájának javítása közben a telefon egyéb részein, miért nem lehetett bekapcsolni?
3, Miért nem fogadta el a korábban benne használt SIM kártyámat?
Tekintettel arra, hogy 2014.04.16-tól nem tudom a telefonom használni ezúton szeretném bejelenteni kártérítési igényem.
6:174. § [Kártérítés kellékhibás teljesítés esetén]
(1) A kötelezett köteles megtéríteni a jogosultnak a hibás teljesítésből eredő kárát, kivéve, ha a hibás teljesítést kimenti.
(2) A hibás teljesítéssel a szolgáltatás tárgyában bekövetkezett károk megtérítését a jogosult akkor követelheti, ha kijavításnak vagy kicserélésnek nincs helye, vagy ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. E kártérítési igény a kellékszavatossági jogok érvényesítésére meghatározott határidőn belül évül el. A jogosult kártérítési igényét az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kártérítési igény elévült.Ha kapok választ, itt jelzem!
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Borderlands 4
- SONY LCD és LED TV-k
- Elektromos autók - motorok
- Villanyszerelés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 Ti 8GB Zalman Z1 Plus Corsair 750W
- LG 29WP500-B - 29" IPS LED - 2560x1080 Wide FHD - 75Hz 5ms - AMD FreeSync - HDR10
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3052, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest