Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Veron
addikt
válasz
Gabesz87 #196508 üzenetére
Én is néztem az új Leonokat és csorgatom a nyálam, mert nagyon szépre sikerültek.
Viszont jól elbaltázták az érintőkijelzős beállításokkal, minden x@rért rá kell pillantani a kijelzőre, sőt a lámpakapcsoló is érintős, szinte lehetetlen tapintásra bekapcsolni a lámpát. Az összes tesztben ezt emelik ki az egyik legnagyobb negatívumként. PErsze, ha minden automata és alig kell állítani valami, az enyhíthet a fájdalmon.
Nem értem, ennek ellenére lehet elcsábulnék, ha nem überprecíz Excel táblából akarnék autót tenni.@alázógyík: Egyetlen érv szól az új autók mellett, az a hitelkamat. Nagyjából 3-4%-kal jobb kamatokat lehet elérni új (elismerem, túlárazott) autó esetében. Ez akkor is erős érv, ha kp-re vennél autót, mert az alternatív költség sokkal nagyobb lesz kp-s vásárlás esetén.
-
-
BigBlackDog
veterán
-
válasz
Gabesz87 #196391 üzenetére
Pajszerral még beférhet: Corolla TS DF. Ha ez szempont, ennek nornálisabb csomagtartója van, a Proceed nagyon alacsony belmagasságú/magas a padló.
Qru: Használt vagy új, mindig 0 Ft volt amit alkudni tudtunk (gyakorlatban ugyanannyiért adta mindenki, a hahus áron).
Kivéve az eUP, mert ott úgy hívott a kereskedő, hogy fél napom van eldönteni (előleg utalással együtt) kell e 9ért. -
BigBlackDog
veterán
-
válasz
Gabesz87 #196282 üzenetére
én a kért lízingajánlatokra (peugeot, opel) még januárban a listaárhoz képest 20-21-22% kedvezményeket kaptam, de ennyi szerintem magányszemélyként nem érhető el. nekem tetszik a vag megoldása, hogy ezt bepipálhatod már a konfigurátorban, de ez is jó esetben 7-8% kedvezmény csak.
-
6030D
addikt
válasz
Gabesz87 #196282 üzenetére
2019 év vége, csak az árak miatt: szép Ceed kombi 6,6 millió, akciós ár 6,3 millió. Alku nincs, sehol, mert az importőr határozza meg az árat. Csomagtartón, hótálcán lehet szerencsétlenkedni. Skodánál a kalkulátorba tudsz magadnak pipálni 900e Ft árengedményt kapásból, illetve még lehet beszélgetni. Céges vásárlás, de így lett a 8 milliós Skodából 5,97, igaz készletes autó, de akkor is. Ford hasonló.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Gabesz87 #196282 üzenetére
Anno, mikor aktuális volt a családban, én kiküldtem egy mailt az összes márkakereskedőnek az országban (legalább 50-60 db).
A kapott ár viszont kb. ugyanannyi volt mindenhol, inkább az egyéb költségek, ajándékok terén volt különbség. Az eddig általam hallottak alapján Kia esetén is kb. egységes az árképzés.
VAG esetén pl. cégként/orvosként/ügyvédként/őstermelőként azért nagyobb kedvezményeket lehet behúzni, ha jól tudom.
Kérj ajánlatot minél több helyről! Ha van pontos konfig (motor, váltó, felszereltség, egyéb extrák), akkor arra, ha nincs, akkor a minimális kívánalmaidat írd le!
Esetleg megemlíteném, hogy érdekelnek-e a kedvezményes-készletes ajánlatok, tesztautók is.
-
footy
addikt
válasz
Gabesz87 #196222 üzenetére
+1 a Superbre ha mar 2.0tdi.
Egyebkent ha nem kell akkora meret es inkabb a benzin fele huzol, akkor meg lehet nezni egy FL elotti 1.6T Astra kombit is. 200 loval eleg szepet lep, automataval pedig ki lehet maxolni a komfortot.
Kulonben megertem ha inkabb benzinest szeretnel, mert a jaraskulturaja szvsz meg egy 3 hengeres benzinesnek is jobb mint egy dizelnek. Az egyeb nyugok pedig nem hianyoznak.
Most itt nem a 2 tomegu+ reszecskeszuro kombora gondolok, hanem mondjuk nalam bejott az elozo verdanal izzito gyertyak csereje, ami 150euro/DB!(nyomaserzekelos) , DPF elotti +utani homersekleterzekelo 500euro. Aztan ehhez jon meg az ADblues szarakodas, hogy telen ne fagyjon be, de ne is szivja le az aksit es utantoltesnel ne menjen melle, mert akkor indul a rozsda...
Szoval hosszu tavon gondtalanabb eletet iger egy benzines(foleg lexus) mint egy TDI. -
Doki16
addikt
válasz
Gabesz87 #196213 üzenetére
Szerintem vegyél egy sima Passat B8 dízelt valamelyik 2.0 TDI-vel. Baromi sok lesz belőle. 70-80% pályára semmi értelme nincs GTE-t venni. Ha nem nagy a futása akkor a DPF sem lesz bajos. GTE és a D6 megállja a helyét pályán, de nem oda valók elsősorban. Én a helyedben simán ránéznék egy hibrid Corollára vagy IS300h-ra.
-
footy
addikt
válasz
Gabesz87 #195966 üzenetére
Ez is a nemetek fillerb@szasa. A Ford, VW ugyanazt csinalja. Benne van a kulcs nelkuli inditas, de a nyitas nem. Szerintem semmi ertelme igy, mert elo kell venni a kulcsot az ajto nyitasahoz , akkor pedig mar mindegy ha bedugom a gyujtaskapcsoloba es akkor legalabb nem kell helyet keresgelni a kulcsnak.
Egyebkent amikor Passatoknak nezegettem, talaltam ra forumot, hogy milyen alkatreszek szukesegesek azutolagos beepiteshez. (antennak, kilics, kabel, vezerlomodul, kb 500euro volt anyagkoltsegben)
Az Opelekben egyebkent nincs szetvalasztva ez a funkcio es nalam hibatlanul mukodott.#195976 Qru
Az eladok mindig azt nyomjak amiket ki kell szorniuk. Nekem az a benyomasom, hogy a technikai dolgokrol nem sok fogalmuk van. -
Doki16
addikt
válasz
Gabesz87 #195964 üzenetére
Tolatókamera mindegyikben van. Ülésfűtés is 3 zonás digit klímával. Holttérfigyelő ritka. AA és CP mindegyikben van.
Amire nagyon figyelj oda. A kulcs nélküli indítás és bejutás két külön extra volt és csomóan elfelejtették beikszelni a nyitás/zárást. Egyetlen egy dologból lehet felismerni, hogy minden kilincsen ott kell lennie a vonalnak. [link]
-
6030D
addikt
válasz
Gabesz87 #195955 üzenetére
De, a tiéd jó vétel lesz, amennyiben lecserélték benne a többi folyadékot is előírásnak megfelelően (reménykedjünk a szervizben). De ahogy írták, mindenből van peches darab, például sok embernek eszi az olajat meg a vizet a TSI, nekem pont nem, pedig valamikor a nagy mínuszokban is csak 1-2-3 km-t megy. Viszont ott van a fórumtárs, akinek meg 45e (?) km-nél cserélték a motort az új autóban, és most az új motor ugyanazt a tünetet produkálja. Másnak meg nincs baja olyan motorral. Az új autóban az a jó, hogy visszaviheted pár évig, ha bajod van, csak legyen ideged vitatkozni, hogy a hiba garis, vagy nem (ledes rendszámtábla világításra először bemondták telefonban, hogy nem, aztán kiderült, hogy mégis).
Amúgy céges kell.ngaba: kereskedőként a kollégám fogalmazta meg jól: abból élünk, hogy átbaxuk az embereket, hiszen rengeteg utánajárással és munkával ők is meg tudnák venni a terméket, de minket hívnak, hogy oldjuk meg. Az a lényeg, hogy a vevő ne érezze magát nagyon átbaxva, később se, és visszatérjen.
-
ngaba
aktív tag
válasz
Gabesz87 #195955 üzenetére
1. Olyat nem lehet ígérni, hogy gondozásmentes autó. Annyit tudsz mondani nyugodt lelkiismerettel, hogy eddig nem volt vele gond. Lehet, hogy holnapután megadja magát benne egy drága cucc, akár nálad, akár bárki másnál.
2. Az autókereskedő jó eséllyel ferdít / kiszínez / kamuzik, így állj hozzá. Akkor kevesebbet fogsz csalódni. :) Annak higyj, amit a saját szemeddel látsz / szerelő-márkaszerviz mond. -
válasz
Gabesz87 #195955 üzenetére
Akkor egy sztori- a volt könyvelőm megvette az ország legelső mkV golfját. elindult vele a fővárosba és a nulla km-s autón felrobbant a hűtőventi. Természetesen nem ismerték el gariban. Van még végtelen történetem ilyen, egészen A8 és fölé is.
Egy új autó sem életbiztosítás. Erre nem lehet játszani.
De én itt megállok, nem akarlak meggyőzni semmiről csak próbáltam tapasztalatot átadni -
válasz
Gabesz87 #195953 üzenetére
Nincs olyan ember aki teljes bizonyossággal ki tud jelenteni valamit egy használt autóról. Olyan van hogy jó esélyjel ráérez sok mindenre vagy tapasztalatból tud sok dolgot, de olyan nem létezik hogy gondozásmentes használt. És ezt most úgy írom neked hogy itt páran ismernek a hivatali optimizmusomról, de én is mindenre ráfutok pedig megvétel előtt még márkaszervizes átvizsgálást is fizetem , meg utazok a kocsit nézni akár 2-300 kmt is (vagy legutóbb Graz-ig mentem).
Itt mindenki csak jót akar neked. Kivéve [vilike]. Ő csak egy minimum V6st akar látni mindenki alatt, még ha az ZIL 157-is. -
-
-
Gombinyó
őstag
válasz
Gabesz87 #195922 üzenetére
Nem érezted gyengusznak? Tegnap én a testvérét hajtottam meg kicsit, a Superb iV-t és sport módban, padlózva 90%-os akkuval valahogy többet vártam tőle. Egyébként az autó bejött, 15e km van benne és szar úton nem nyekergett meg zörgött még sehol. Plug-in létére a csomagtér is élhető (kombi).
-
molnarpeter
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Gabesz87 #195781 üzenetére
Nagy csodára ne számíts de azért nem megy rosszul. Nekünk egy 2010-es 160/250-es volt, rugalmasságban jobb mint egy szívó benzines és a karakteres is jobb városi használatra (alacsonyan ébredő nyomaték) de állóból indulva pl nem volt jobb mint haverom 2.0i VII-es Accordja.
-
válasz
Gabesz87 #195586 üzenetére
Picit régebbi modelleknél a 6-os nedves volt (QD250), a 7-es száraz(QD500), de már ezekben az évjáratokban utána kell nézni, mert csináltak a nagytestvér Audis QD500-ból egy QD381 típusú 7-es nedves DSG-t gondolom az is jó már és nagyobb nyomatékot is kell bírjon, nagyon meg kell nézni., ez az információ sajnos elégtelen.
Van 1.6 dízel 250Nm-rel 7-es DSG-el, ez biztos hogy a száraz.
Van 2.0 dízel 300Nm-rel, 7-es DSG-vel, ez nem biztos, hogy már az új nedves 7-es
Van 2.0 dízel 360Nm-rel és 150 lóval évjárattól függően 6-os DSG-vel, ez biztosan a QD250 nedves, és 7-es DSG-vel is, ez biztosan az új nedves DSG
Van 2.0 dízel 400Nm 190LE évjárattól függően 6-os és 7-es DSG-vel is, ennél ugyan ez lesz a helyzet. -
válasz
Gabesz87 #195586 üzenetére
all itt egy az utcan, es megbamultam most amikor leugrottam kaveert, nagyon formas, aranyos. mas tapasztalatom nincs. de azt hiszem ez is - nem csak a sharan - kerheto volt toloajtoval, amit igazi kincskent irnaknle a gyerekesek, en tuti arra mennek ra ha valoban letezik
-
Kickass
őstag
válasz
Gabesz87 #195543 üzenetére
Ez mar az ujabb B20DTH motorkod ha jol sejtem, erdemes lenne InsigniRicsit megkeresned az Insignia forumrol, biztos ad neked bovebb infokat a motor+valto parosrol, bar a 2.0CR (ha ezel van parba allitva) eleg jol sikerult.
Viszont belulrol a Spurb/Passat tagasabb az Insignianal, ha ez szempont akkor a VAG termekek ebben jobbak. -
Doki16
addikt
-
yodamester10
őstag
válasz
Gabesz87 #195385 üzenetére
Ahogy Peti is írja egy remekmű kopp-kopp.CUK motorkódos és klassz verda.Doki nem nagyon kergeti benzinnel én annál inkább és így sikerült 2,1 literes átlagot hozni 15 ezer km alatt.Mindennap tölteni kell még úgy is,hogy most kaptam garanciába új akku pakkot.Több mint egy éve meg van és imádom.Nálunk nincs gyerek így kettőnknek elég a Golf.Dízel után azt mondom,hogy verhetetlen nyomatékban, fogyasztásban.Nem kell tojni ha jön az autópálya átlököd ha kell GTE módba aztán hajrá.140-nél kb 6,5 litert kajál előzésekkel.Ritkán járok pályán.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Gabesz87 #195385 üzenetére
A GTE szvsz egy best of válogatás. Szíjas 1.4 TSI (ha jól rémlik, még nem a henger lekapcsolós), és a sima változattal ellentétben itt olajos DSG váltóval társították a villany nyomatéka miatt (simában száraz DSG van olajcsere nélkül, ez pedig az 1.8 és nagyobb motorokhoz volt, 60 ezrenként előírt olajcserével - meg is látszik a dolog élettartamban). Kb csak a koksz maradna (mint minden direkt befecskendezős motornál), viszont itt legtöbb esetben ideális körülmények között működik a motor, árammal letudja az amúgy koromtermelő helyzeteket. Eltérés szerintem csak akkuban van a változatok között, eddig nem hallottam más különbségről, sem kerülendő dologról. Volt egy visszahívás akkura, szerencsés esetben kapsz egy újat, és akkor 1-2 km plusz hatótáv
Azt mondjuk érdemes otthagyni, ahol a váltóban elhanyagolták az olajcserét, illetve vétel után a következő alkalommal érdemes a szűrőjét is külön kérésre ledobatni, mert nem lenne kötelező alapból.
-
Doki16
addikt
válasz
Gabesz87 #195377 üzenetére
A tolatókamera mindegyikben van. Külön gomb nincs hozzá, a hátramenettel együtt kapcsol. Amiről te beszélsz az a 360 kamera és az fent van az óra alatt. A váltó mellett nincs semmi a Passatnál. Nekünk van Golf és Passat GTE is, nagyon jól ismerem a típust. Írtam is róla egy kis FAQ-t. [link]
Benne van a kamera rész is. -
yodamester10
őstag
válasz
Gabesz87 #195377 üzenetére
Kamera csak tolatáskor nyílik fel vagyis a W jel hátul ha R-ben van addig nem látható,sima csomagtartó nyitáskor sem látszik.Amúgy nincs gomb az aktiválásra,a 2 gomb a váltó mellett csak extra felszereltségű példányoknál van mint pl az enyém ami 360 fokban radar a másik a beparkolás mód.Amúgy jogos mert ennek egyik sincs a váltó mellett.
-
válasz
Gabesz87 #195368 üzenetére
Beállításra nem tudok jó videót, 3-4ben van összeszedve hogy kellene; de a fenti kiindulásnak jó.
Pedig hidd el, hogy a 9 és 3 óránál a csukló (lapocka hátul nekiér a támlának) a kormányon nem hülyeség; egy tréningen érdemes lenne ezt js megtapasztalni.Ha valamihez többször visszakanyarodsz és tetszik, azt kell venni.
Jó, én a Picassohoz ezerszer kanyarodtam vissza, de amilyet kerestem (és amennyiért), olyan nem volt(mindig elvitték ha jött is), de a több tíz alternatíva közül a mostanim volt amihez második legtöbbször kanyarodtam vissza. :DD
-
válasz
Gabesz87 #195364 üzenetére
Nagy az esélye, hogy nem úgy ülsz ahogy kellene, érdemes rákeresni.
Amúgy a kompakt kombik általában nagyobb tengelytávúak, itt is kb 4,5cm a különbség (itt pl azt írják hátul a fej 190cm-ig elég, de a lábhely csak 175-ig (185ös sofőr mögött). A kombinál már 190 centis magasságot adnak meg.
Adacnál (auto test) meg lehet nézni a kinézett típusoknál mennyi hely van.
Nem kell egyből Superb-re célozni, más kompaktot is meg lehet még nézni (kb bármelyik kombit ami szimpatikus, 308, Leon ST, stb). Scenicet is, bár rekordkicsi, papíron (se?) egyterű már.
C4 SpaceTourer(ebből marha jó a kanyarxenonos, de relatív ritka), 5008 is megérhet egy rápillantást; előbbi nem csak tágas, annak is érződik. -
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Gabesz87 #192481 üzenetére
Utólagos xenonosítással nem számolnék. Lámpatesteket kellene cserélni, lököst (hogy lámpamosó legyen), kellene ballaszt (automatikus szintezéshez), kábelezés és esetleg szoftveres mókolás. Szerintem nem éri meg.
Scenicre eddig elég sok panaszt hallottam olvastam összeszerelési minőség, illetve zörgések miatt. És egy EDC-s (Renault duplakuplungos robotizált váltója), amire megint nem izuglnék rá annyira (ha jól rémlik, elég lassú és sok beszámoló alapján butácska is tud lenni). Ha Scenic az is képben van, akkor Renault topikba is érdemes bekérdezni, szerintem ott is tudnának hasznos tanácsokat írni.
-
Doki16
addikt
válasz
Gabesz87 #184846 üzenetére
Nem is fogsz még egyhamar, egyelőre azt se tudni, hogy mikor jelenik meg. GTE-ből kiindulva tippre olyan 10-11 millió körül lesz a fapados.
Használtan is drágák a Passat GTE-k ez igaz és azért bennük lesz a 100k+ km simán. Egyébként ebben már a legújabb generációs TSI van és a legmegbízhatóbb 6 sebességes olajos DSG. De tény, hogy nem fog tudni versenyre kelni megbízhatóságban egy Corolla 2.0 TS-el. A Toyota nagony jó választás lehet neked, de mindenképpen próbáld bele magad, mert elég hasonló a Megane-hoz.
(#184851)Tin: Toyotában nincs Android Auto. A tablet megszokást igényel, biztosnágtechnikai okokból van ott. Az Aurisban nagyon elrontották, hogy annyira lentre rakták. Most a Corollában észszerűbb.
-
Tin
veterán
válasz
Gabesz87 #184849 üzenetére
Annyit siman elbir, max megpakolva nem lesz egy erogep, de attol meg siman hasznalhato. En a 2.0 valtozatot neztem, vezettem, tetszett, de a B1-ben eppen elferek a 185 centimmel. Hatso labter van, csomagtarto is jo meretu, jok az elektronikus cuccok is, egyedul az a szornyeteg tablet es a Toyota hiresen fejlett Navija nem kellene bele, de utobbi kivalthato az Android Autoval.
Mindenkepp ulj bele es vezesd, hogy elfersz-e benne. Hatul nem fog a fejed, es az anyosulesben sem, mert nem allithato magassagban. De ha a B1 jo, siman lehet jo.(#184850) emvy : tizennyolcmillio?
(#184852) emvy : pontosan erre hivatkozva nem fogsz kapni a gumiszonyegen kivul semmit. De szivbol kivanom, hogy legyen szerencsed!
-
Tin
veterán
válasz
Gabesz87 #184846 üzenetére
En ennyiert (ha belefersz) a Corolla TS-t vennem hibrid motorral. Tud mindent amit szeretnel, es arban is belefer a keretbe. Palyan nem lesz annyira izmos, de kis fogyasztas, jol pakolhato, kozepen meg letakarod azt a 10 eves tabletet
(#184848) Qru: te, oszinten, amikor en osszel szamonkertem itt par kereskedot, hogy mi ez a gagyizas, hogy heteket kell varni egy autora, mindenki tok furan nezett ram. Mondjuk azok nem konfiguralt autok voltak. Azota latom, hogy ez a modi (amit egy egyedileg konfiguralt autonal megertek, amugy nagyon nem), mar nem szolok semmit. De meglepodnek, ha valami nesze semmi ajanlatnal tobbet kapna. Nem hulyek ezek, ketlem, hogy a szerzodesbe csuszas eseten barmifele karterites lenne.
-
Doki16
addikt
válasz
Gabesz87 #184831 üzenetére
Te neked találták ki a Passat GTE-t. Rengeteg extra van benne. Led Fényszoró például alapfelszereltség. Ha tudod tölteni a legjobb választás lehet számodra. Vagy ha van türelmed és pénzed akkor ahogy molnarpeter is írta jó lesz az Octavia plug-in is.
GTE vonalon tudok segíteni mert elég jól ismerem a típust. -
albiosz
őstag
válasz
Gabesz87 #175353 üzenetére
Nem hülyeség, köszi! Megmutatom majd neki.
(#175354) rbalint88: ez az utólagos jó ötlet. bevált cég tipped van erre? Mondjuk kérdés, hogy mennyire lenne esztétikus Vitarán pl., meg garancia szempontból problémás-e. Ennek utánajárok a topikban.
(#175356) kisza25: köszi! Dacia kizárt, erről beszéltünk régebben vele. Rossz emlékei vannak még a szoci verzióról. Tudja, hogy már kvázi Renault ez is, de nem szeretne. Pedig ár-értékben szerintem se rossz. Ignis szerintem nagyon ronda, de megkérdezem majd. -
Doki16
addikt
válasz
Gabesz87 #175341 üzenetére
Outlander nem Toyota szinten megbízható, de alapvetően szeretik az emberek. A Mitsubishi-nél azért annyi bejön a képbe, hogy ha tudod tölteni akkor azért eltud menni olyan 50 km körül tisztán elektromosan. Az azért a napi bejáráshoz nagyon jó. Méreteit tekintve nagyjából akkora mint a Rav4.
Természetes, hogy idővel több lesz a fogyasztásod. Telítődik a részecskeszűrő is folyamatosan. A napi 16km nem túl sok.
-
Doki16
addikt
válasz
Gabesz87 #175334 üzenetére
Akkor már inkább hibridet vegyél, ha a benzinest alapból kizártad. Nekem az utolsó szériás Auris kombi Hybridem van. A technika nagyon jó, megbízható és keveset fogyaszt. Csomagtartó hatalmas, de sajnos a hátsó tér rovására megy. 178 vagyok és magam mögött ekkora hely van. [link] Ha a formával meg tudsz barátkozni akkor kapsz egy jó kocsit összességében ami a dízelednél is kevesebbet eszik.
A Rav4 kicsivel nagyobb a számok tekintetében. Nagyobb motor van benne ami ezáltal erősebb is és jobban megy. Viszont többet fogyaszt. A megbízhatóság azonos. Mondjuk lényegesen drágább mint az Auris. Ámbár ha van pénzed egy 2016 körüli Rav4-re akkor tényleg azt vedd, ha jobban bejön.
(#175335) Gabesz87: Mondeoban is a Toyota rendszere van.
+1 az Outlanderre
-
-
Gabesz87
veterán
válasz
Gabesz87 #175334 üzenetére
Mondjuk a RAV4 már eléggé a megcélzott áron felül van. Ha ilyen 3 éves. kevesett futott példányt nézek. Ill. ami még nagyon tetszik híbridből, és tényleg sokkal jobban tetszik, mint a Toyoták, az a Mondeo híbrid. Csak hát az a picike csomagtartó...
Kár érte. Az 5 ajtós Megané nagyobb.
(#175336) zoo8800: Bocs, csak kiegészítettem az előző hosszas gondolatmenetet. De egyébként nyilván tippekre, típus ajánlatokra volnék kíváncsi.
-
footy
addikt
válasz
Gabesz87 #157406 üzenetére
En mar leszoktattam az asszonyt a mini autokrol. Most mar egyre nagyobbat akar
A pici autoknak tobb hatranya van mint elonye. Altalaban pont annyival kisebbek, hogy nem fer be pl.a babakocsi. Yaris,/Swift ala szerintem ne menjetek meretben, komfortban es biztonsagban a mini autok nagyon gyengek. Egy tolatoradarral vagy kameraval konnyu a parkolas is. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Gabesz87 #157403 üzenetére
Peugeot ion, Citroen c-zero, Mitsubishi i-miev. Ha néha városon kívül is kell, Ampera. Ingyen parkol (kezdőnek Bp-n előny lehet), otthon konnektorról tankol, adózni sem nagyon kell utána, nem sok dolog tud elromlani rajta, kopó dolgokkal is ritkábban kell foglalkozni a visszatöltős motorfék miatt, az automata pedig az első piros lámpa után imádat tárgya lesz
-
footy
addikt
válasz
Gabesz87 #157403 üzenetére
Ezek a mini autok nem olcsok, foleg ar-ertek aranyban adjak ki dragan.
Varosi kozlekedesre valami Swiftet vagy Jazz-t vennek. Ezekbol inkabb az automatakat keresnem.-Szerk-
Egy hibrid Yaris is befuto lehet. -
-
#94529552
törölt tag
válasz
Gabesz87 #134862 üzenetére
A hozzáértése egy neppernek annyi, hogy melyiken tud több hasznot minél gyorsabban realizálni. Sose bízz meg egy nepperben. Vajon miért tekerik a használtatók km számlálójának a 90%-át?
ACAB95 Állítólag nagyon orr nehezek ezek a dízelek, talán e miatt problémásak az első futóműveik. -
-
#94529552
törölt tag
válasz
Gabesz87 #134855 üzenetére
Nem tudom milyenek a Jazz-ek, használatóságra és a fenntartási költségei, de az a bizonyos nepper csak a saját bizniszét építi, azért ajánlja azt amit, mart a saját érdeke ezt kívánja. A Jazzt nem ismerem, és konkrétan még nem is próbáltam, szóval a típustól most elvonatkoztatnék.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Gabesz87 #134855 üzenetére
Kis eszmefuttatás után arra jutottam, hogy ha 87-es születésú vagy (nicked alapján) és a párod is hasonló korú, akkor a szülők 50-es éveik nagyon végén, vagy 60-as éveikben járnak. Ezzel gondolom nem lőttem mellé nagyon, ugye?
Mindenképp valami jó magas üléspozíciójú autót ajánlgatnék, így kihullik amúgy sok jó vétel.Mennyire fontos az a fajta variálhatóság amit a Jazz nyújtana nekik?
Unokatesóméknál szolgál egy Suzuki SX4, igaz dízel. Sose panaszkodtak rá, azt viszont nem tudom milyen a menetkomfortja.
Ekkoriban (2006-2008) már voltak kis egyterűek is (szintén jó magasak az üléspozíciók), pont nemrégiben került szóba Ford Fusion egy másik fórumtársnál, hátha tud róla Vesztor87 nyilatkozni, ha kipróbált 1-2 példányt.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest