- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
konci79 #223450 üzenetére
az S-Cross 4,2-ig főleg első facelift előtti verziókat ad, ott viszont sok volt az 1,6 szívó
Toyotából az volt az első találat, de 4,2 felé közeledve azért van még pár ajánlat: [link] [link] [link] [link]
ha kell a SUV akkor lesz szívó Mokka, még egy meg még egy illetve azért én adnék egy esélyt a Dusternek (ennek például)
van pár Outlander aminek az az érdekessége, hogy pont megegyezik az ASX-el a tengelytávja, így a beltérben nincs több hely annak ellenére, hogy vagy 20 centivel hosszabb. 4,2-ig felbukkan pár PHEV is -
szőröscica
addikt
válasz
konci79 #223450 üzenetére
Az ASX egy klasszik értelemben vett japán autó. Egyszerű, gyenge, zajos, de keveset fogyaszt és sosem romlik el. Van a családban 1.6 benzin, csak tankolják. Szerintem nem rossz, de egy K Astra vagy valami Golf7 testvér egy TSI-vel nem annyival nagyobb taposóakna, hogy ne érje meg.
-
rbalint88
addikt
válasz
konci79 #223443 üzenetére
A turbot azert nem vetnem el, mert kizarod vele a valasztek nagyjat es alapvetoen nem a turbo a problemas alkatresz. Tulmisztifikalt dolog, amivel lehet riogatni, aztan a legtobb auton elmegy minden gond nelkul 10-20 evet es a benzineseken jellemzoen egy szogegyszeru szerkezet.
Nyilvan ami nincs benne, az nem tud elromlani, de ha 4M-ert nem 10+ eves autot akarsz venni (rozsda szempontjabol a minel fiatalabb lenne udvos), akkor bizony szamolni kell azzal, hogy a szivo valasztek marginalis. Fiatal autobol olcson pedig abbol lesz valasztek, ami vagy eleve olcso autonak keszult (Dacia, Fiat Tipo) rossz hiru (Puretech, Ecoboost) vagy nagyon sok van belole (Puretech, Ecoboost, Renault tce), tehat a potencialis ceges autok jonnek szoba.A hsz masodik reszevel egyetertek, sajnos a felporgetett fejlesztes es az egyre szigorodo emisszios normak es egyeb elvarasok miatt sokszor beta allapotban kerulnek az utcara bizonyos tipusok es megoldasok. Azzal tudsz magadon segiteni, hogy valami szeria vegi, kiforrottabb tipust keresel, na ezt nyilvan be is arazza a piac sokszor.
Itt is igaz, hogy nincs ingyenebed, valahol ki fogod fizetni azt a penzt mindenkepp, vagy a vetelarban vagy a szerelonel.A Bogarat sajnalom, remelem jo helye lesz majd
-
ph_5.5
aktív tag
válasz
konci79 #223445 üzenetére
K Astrabol van 1.4 szivobenzin. 101 Le ha jól rémlik. 1.4 Turbo 125 Le vagy 150 Le-vel. 1.6 Turbo 200 Le. Csomagtér 370 Liter, de a mankókerekes változat pl síkpadlosra dönthető osztottan. A turbo 1.4-es remekül fogyaszt és szerintem csak előnye van a szívóhoz képest. (mert néha kell előzni és használni a belső sávot)
-
szabonagyur
félisten
válasz
konci79 #223445 üzenetére
Meg kéne nézned igazából pár autót élőben, hogy legyen irányvonal, hogy mi az ami méretben/formában bejön és jó. Mert írsz eléggé sokfélét, de amíg nem próbáltad belül melyik milyen addig nehéz bármerre is menni.
K-ból 1.6 nincs szerintem, max 1.6T. Én tuti nem szivatnám magamat a szívóval.
-
rbalint88
addikt
válasz
konci79 #223437 üzenetére
Koreai autokon a fenyezes gyenge, hosszu tavon biztos lesz legalabb feluleti rozsda. Volt kollegamnak az 1.gen i30 a hatso ajtok felso elen kezdett rohadni (tipushiba), pedig garazsos auto volt. Mivel vegig markaszervizbe hordta, vegul kicsereltek neki gariban.
En nem felnek a turbotol, 1.4t Opel vagy 1.4tsi VW csoportos autot keresnek.
Esetleg ha kapsz mar lancost puretechbol vagy ecoboostbol, azt talan mar be lehet vallalni.
Renault 1.6sce es 1.3tce is jo motor, igy akar a Daciak is szoba johetnek. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
konci79 #223437 üzenetére
Kérdezd meg TTF-nél, mennyi a Mike Sanders zsíros kezelés. Aztán annyival csökkentett keretből bármi rozsdamentes marad.
Nekünk egy kombi Golf van, és gazdálkodunk... Ha így, napi használatban is jó a földszintes autó, akkor évi pár napra miért ne lenne? Max teszel alá egy kartervédőt.
-
válasz
konci79 #223437 üzenetére
ahogy #223438 szabonagyur irja, S-Cross vagy ASX
de ha nem kell pszeudo-terepjáró, akkor hibrid Auris? Civic kombi (bár ez se szép)?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kikristályosodik a Razr 60
- ZIDOO médialejátszók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- EAFC 25
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Formula-1 humoros
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- Új Dell 14 Inspiron 5435 FHD+ Ryzen7 7730U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega 8 Win11 Garancia
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest