- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- iPhone topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz
NeoPampalini #227558 üzenetére
Attól függ milyen piacon, de átlagosan minimum 800k-t ér a 2018-as 400k.
Egyszerű példa a fóka 2-es, H Astra, Golf 5 trió. 10 évvel ezelőtt is kb 1,5M volt belőlük egy értelmes darab, meg ma is annyi. Ezzel az a gond, hogy azóta 2x annyi méter van bennük és sokkal elavultabbak lettek. Reálisan azok kéne max 1M-ban megállniuk, de az extrém infláció ezt megoldotta... Egyébként 1 kg kenyér vagy 1 l tej árával is be lehet mutatni, csak az más piac. -
szabonagyur
félisten
válasz
NeoPampalini #227558 üzenetére
Csak sajna ez nem ökölszabály, hogy amit akkor vettek autót 400-ért az mind megy mai napig is gond nélkül.
-
rbalint88
addikt
válasz
NeoPampalini #227554 üzenetére
2018-ban a 600k kb olyan vasarloerovel rendelkezett a hasznaltautopiacon, mint jelenleg masfelmillio forint.
-
szebe
addikt
válasz
NeoPampalini #224486 üzenetére
Szűken belefér a keretbe egy 1.6 dci Megane is, ha eddig esetleg kimaradt
1.5-ből nagyobb a merítés, de “csak” 110 ló. Vagy meg kell piszkálni
-
zgospel
őstag
válasz
NeoPampalini #224492 üzenetére
Gazdasági és megbízhatósági szempontból a Ceed a legjobb választás ezek közül. 500 ezret futott taxiként van tapasztalat egy 2011es példánnyal, és nevetségesen kevés baja volt, motor turbó bontatlan, olajat nem eszi, DPF volt kétszer takarítva de az is gyári még. Kényelemre viszont talán ez van a legalján a listádnak, az ülés elég kemény, főleg a háttámla.
Ha a praktikusság fontosabb akkor az Octaviát választanám.
Én személy szerint a Fordokat hagynám a listádról a legvégére, illetve a Peugeotnál (Citroen ugyanez) az Adblue tartállyal lehetnek gondok, ami egy igen drága javítás.Ez csak egy vélemény.
-
zgospel
őstag
válasz
NeoPampalini #224486 üzenetére
Ha a Focus és a 308 mérete megfelel, akkor Kia Ceed 1.6 dízel? Megbízható, takarékos, olcsón fenntartható.
-
szőröscica
addikt
válasz
NeoPampalini #224486 üzenetére
Egy utolso evjaratos 159-es Alfat vennek.
-
lockdown90
senior tag
válasz
NeoPampalini #224486 üzenetére
Kia Optima 1.7 CRDI miért maradt le?
-
benfolds
őstag
válasz
NeoPampalini #223404 üzenetére
köszi. amúgy nem ebbe a topikba akartam, hanem a sima autósba, bocs. a gépi megoldás tartósabb? nézegetem a fiat bravo 2-ket, és mindegyiknek iszonyatosan be van mattulva a lámpája, azért vettem meg a készletet, mert ha ez az autótípus lesz, amit venni fogok, akkor meg akarom majd csinálni. bár egy helyen azt írják, hogy ez eléggé típushiba, van, aki felpolíroztatja, átlátszóval lefóliáztatja, aztán utána a fóliát cserélgeti, de úgy sem az igazi.
-
KAMELOT
titán
válasz
NeoPampalini #222355 üzenetére
Igen tudom, hogy kombit keresel én csak mutattam, hogy valami ilyesmit vennék.
Erősebb szívó benzin és automata.
Ha tudnál hozzátenni, akkor ez egy jó vétel lenne. [link] -
KAMELOT
titán
válasz
NeoPampalini #222352 üzenetére
Annyi pénzért amit írtál én ilyet vennék [link]
Automata, szívó benzin és kevés km.
Egy automata sebváltó a kényelemhez jár! -
KAMELOT
titán
válasz
NeoPampalini #222349 üzenetére
Pedig ez az első szempont egy vásárlás során, hogy az ülés és a körülötte lévő hely komfortos e számodra, valamint hátul is megfelelő e a hely.
-
KAMELOT
titán
válasz
NeoPampalini #222344 üzenetére
Ezeket ki is próbáltad, hogy neked kényelmes e benne ülni?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
NeoPampalini #222344 üzenetére
Kia meg a Renault. A Chevy korszerutlen, haveromnak volt nem szeretts. J Astra ok de az meg nagyon nem megy mert nehez ahogy irtak elottem.
-
dellfanboy
őstag
válasz
NeoPampalini #222344 üzenetére
sztem a j nehéz mint a sár, chevy-nél én is olvastam fogyi gondokat,szóval skippelném
kia nekem nemgyerebe, meg a 7 év gari miatt sztem inkabb használták minthogy rendes tulaja legyen
megane-t megnézmém -
szebe
addikt
válasz
NeoPampalini #222235 üzenetére
- ne legyen hosszabb, mint 455 cm, mert akkor már nem fér be a garázsba
Ezzel az octaviat ki is lőtted, hahu szerint 4659 mm. Meg ennyibe nem fog beleférni ajánlott tsi-vel.
Megane 3 (1.6 16v 110le), Focus 3 (1.6 ti-vct 125le) 455x mm, azok lehetnek jók talán.
i30/Ceed is oké 1.6 MPi-vel, 449x mm-t írnak a kombira. -
TrollBalint
addikt
válasz
NeoPampalini #208349 üzenetére
Teljesen egyetértek, az elmúlt bő 2 évben 2x váltottam melót, mindig azért valamivel többért, vagy nem sokkal belépés után kaptam többet, és tök boldog voltam, aztán az infláción azt látom, hogy nem nagyon vagyok előrébb... Még jó, hogy nem megfogadtam, csak mondtam magamnak, hogy a következő autóm egy S90 lesz. Hát nem, majd az ezután következő. Talán
-
válasz
NeoPampalini #208349 üzenetére
Ha amúgy semmi gond nincs vele, és kielégíti az igényeket, lehet megfontolandó.
Most megnéztem, hogy az 1999-es autó 7 év múlva lesz 30... szaladnak az évek. -
válasz
NeoPampalini #153509 üzenetére
Javasolt azonnal, mivel, amikor mész hazafelé, épp nincs biztosítva az autó, és ugye bármi történhet.
Én az adás-vételi aláírását követően szoktam megkötni ott a helyszínen (ez szinte mindig márkaszerviz, vagy márka-specifikus szerviz, ahol épp átvizsgálták az autót). Amíg átér az utalás netbankon a vevőnek, addig notin megkötöm a kötelezőt, és annyi.Szerk.: ha nincs nálad mobilnet valamiért, akkor megkéred a márkaszervizeseket, hogy engedjenek oda egy géphez pár percre, amíg megkötöd.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
NeoPampalini #153265 üzenetére
Őszintén szólva ez az a kategória, ahol vagy ismerőstől, vagy nagyot kell meríteni. Ami neten egyben van, nem látszik probléma, egyből megnézés érdemes. Márkaszervizbe nem fogják hordani, esetleg márka klubokat keresd meg. Leon, Octavia is talán lehet ennyiért, utóbbira s Hungarian Octavia Klub fb csoport érdekes lehet, ott azért vissza lehet keresni nagyjából a történetet személyenként.
-
t1
veterán
válasz
NeoPampalini #153245 üzenetére
Vegyél egy Megane kombit ennyiért egész jót ki lehet már fogni belőle.
-
tony_snow
tag
válasz
NeoPampalini #153165 üzenetére
Igen, ez kissé rémisztő egy olyan valaki számára, aki egyáltalán nem ért az autókhoz és első kocsiját tervezi vásárolni (én). Ráadásul a család és ismerősök között sincs olyan, akitől nyugodt szívvel segítséget kérnék e témában. Úgyhogy egyetlen reményem, hogy itt majd kapok segítséget.
Vagy van valami olyan lehetőség, hogy fizetek valakinek aki ért az autókhoz és Bp környékén eljön velem néhányat megnézni?
De arra is gondoltam, hogy egy kalandként felfogva fogom magam és kimegyek Németországba autót venni. Feltéve ha nem lesz több a végső számla utazással, mindennel együtt, meg nem vernek át (vagy inkább úgy fogalmazok, hogy kisebb eséllyel vernek át Németországban). Vagy ez bármi miatt nem igazán ajánlott?
-
Gombinyó
őstag
válasz
NeoPampalini #153165 üzenetére
Nissan Primera Wagon vagy B Vectra Caravan?
Benzines motorral. -
válasz
NeoPampalini #152921 üzenetére
Ha nem tart vissza a dízelek kitiltása a városokból, akkor a b4 egy nagyon jó választás a 90-110Le-s motorral. Igaz nem eu4 , de amit azok elviselnek... Akár lehet vele napi 10x 2km is városon belül, csak a turbót kell takarítani néha, meg olajat cserélni benne sűrűbben.
-
rbalint88
addikt
válasz
NeoPampalini #152863 üzenetére
Megane 1 ph2 kombit is nezd meg. Astrabol meg inkabb egy szep F-et vennek, G-bol szerintem csak sokkal hitvanyabb allapotu lesz ennyiert.
-
diegho
nagyúr
válasz
NeoPampalini #152863 üzenetére
Ha nem leszel rosszul tőle, akkor egy E11-es Corolla kombi iszonyú tartós szerkezet.
Ilyen a Corolla -
kelly416
veterán
válasz
NeoPampalini #152863 üzenetére
A Ford Mondeó nem pici, nekem Mazda 626 van, az sem kicsi, praktikus, kényelmes. 2.0 DITD, most jártam meg Erdélyt, majd 2000km-t mentünk, 5,64 átlagfogyasztással. Az ekkora dízelek mind hasonló módon fogyasztanak. Ilyen korú gépekben szerintem ajánlott a japán vonal, ha nem rohad nagyon. Mivel ezeknek ez a nagy rákfenéjük, motorikusan kinyírhatatlanok, felfüggesztés, futómű jó. De jók a Mondeók is, ugyanúgy a rohadásra oda kell figyelni, bár ebben az ársávban mindegyiknél.
Szerintem a Focus-ok és az Astra-k relatíve kicsik kategórián belül. Civic és Corolla passz részemről, semmit nem tudok. Golf-ból is van variant, azok sem pöppek, bár kb. Focus méret. A Passat már nagyobb érezhetően. VW-ből 1.9 TDI-t keress, kimegy a világból szintén. Igaz, már egyszer ki is ment előtted is, gyanúsan. -
footy
addikt
válasz
NeoPampalini #133395 üzenetére
406 kombi
-
válasz
NeoPampalini #133395 üzenetére
Fiat stillo kombi,
"Talán" skoda fábia kombi. -
válasz
NeoPampalini #133395 üzenetére
F astra kombi.
-
dj79
senior tag
válasz
NeoPampalini #133389 üzenetére
600K az nem G astra árkategória sajnos, ahhoz kell még 200K pluszban.
Marea / Megane kombi talán jó választás lehet az olcsóbb árkategóriában egy alapos átnézés után szvsz. -
válasz
NeoPampalini #133389 üzenetére
Szia! G astrara keves lesz az 5-600 ezres keret, annyiert nem kapsz problema menteset
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest