- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
veterán
-
grizlisandor
veterán
-
Gombinyó
őstag
válasz
mamboo #205417 üzenetére
A márka mindegy, de tényleg. Férjetek el benne, legyen szerkezetileg és műszakilag stabil, semmi más nem számít már ezen az ár szinten.
Faceliftes megane 1ből pl ki lehet fogni jót az 1.4 vagy 1.6 motorral. Ha kisebb is jó, akkor citroen c3, 1.6 benzinnel, de sztem ne korlátozd a keresést tipusra. -
válasz
mamboo #202126 üzenetére
B7 az akkora mint a kompaktok; belül. Sőt, a kompakt kombim ennyiből utastérben hozza azt a helykínálatot, széltében tágasabb is, csomagtartóban meg lekörözi; és ezt még tudja pár korabeli modell.
Mekkora autó kell? Milyen kategória/fenntartási költség sáv? Mire (milyen rávokra)?
Van valami szempont ami fontos/előnyös?
Oktáv/Megane túl prosztó, vagy ezek is játszanak? Mondjuk egyik barátomnál az A3 Sportback kannibalizálta épp. -
-
BigBlackDog
veterán
válasz
mamboo #202095 üzenetére
Egy válasz már ment rá korábban.
-
grizlisandor
veterán
válasz
mamboo #202095 üzenetére
Azt nézem az a motor FSI így ami biztos: kokszosodik és kényes a benzinminőségre (kénmentes benzint kell neki), sokat eszik és nem megy.
Szerintem nem akarod te azt.
-
-
válasz
mamboo #201977 üzenetére
Kell az, majd megízleled magad
Quatro többet eszik, bajosabb chippelni, remegést megtalálni/kardánt balanszíroztatni, difivel foglalkozni, meg a kardánfelfogatást igazi élvezet levadászni (ne nagyker programok alapján keressetek cuccot hozzá).
Aki azt hiszi ettől milyen szipiszupin lehet szágoldozni vele esetleg, hát... Ahol normális emberek elveszik mert tolja le az orrát, patent aszfalton rárúgva tényleg sokazor kihúzza. De ott már nem nagyon marad tarcsi, pici úthiba és ez a lendület+súly megindul. A fék meg ha olyan, mint a dízeleken, akkor nem túl acélos, hogy finoman fogalmazzak.
hobizoli: Néccsázért árult dízel 156ban? Semmi, minden olcsó, gumi, futómű, dízelmotor...mind fillérekért javítható, elnézést.
Időnként elfelejtem miért hanyagolom pár hónapig a topikot...
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
mamboo #201932 üzenetére
A linkelt Audit én csak a JSZP-n és a totalcar kártörténeti oldalán nézném meg, mert az első forgalomba helyezése magyar volt, tehát teljesen lekövethető a magyar lekérdezőkkel. A többi se fog pluszt mutatni, max valami hülyeséget.
cappa72: Távol álljon tőlem, hogy ilyeneket védelmezzek, de előfordulhat, hogy még nincs használatban az az útszakasz…
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
mamboo #201595 üzenetére
2.0 FSI: kokszosodik és kényes a benzinminőségre (kénmentes benzint kell neki), sokat eszik és nem megy
1.8T: karbon képződés az olajkádban, olajpumpa szívókosarában, tud repedni a turbó, rángat a gyújtótrafó hibája miatt, kényes a hűtésre
1.4 TSI 2010: kokszosodik és vezérműlánc problémás (megnyúlik)
1.2 TSI 2010: kokszosodás és vezérműlánc problémás ez is. -
-
BigBlackDog
veterán
válasz
mamboo #201385 üzenetére
Némi zavart érzek az erőben.
Ha egy átlagos 8-10 éves autót nézünk (Golf/Megane/Astra/Focus), akkor is szerintem kell számolni hosszabb távon legalább havonta 30-50e Hufos átlagos ráköltéssel, ha nincs semmi extra (biztosítás, olajcsere, kötelező kopó-fogyó csere, gumi, stb.). Ha erős autó kell, akkor az kapásból növeli ezt a költséget, márkafelár pedig szintén érezhető lesz egy 10 év körüli Audi-Volvo esetén szerintem.
RS Octaviát nem feltétlen érzem rossz iránynak, ha sikerül egy nem lerúgott példányt találni. Egyedül a kemény futómű és itthoni utak párosa miatt félnék.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
mamboo #201382 üzenetére
Ezt miért offba írtad?
És még lenne néhány kérdés; milyen felhasználás lenne, mennyi lenne az országút-autópálya-város használat aránya? Fenntartási költség mennyire fontos? Mekkora a keret? Évjárat tekintetében van valami elvárás? Volvónál pl. a V8 4.4-es motort én élném, ha csak egy erős és gyors jármű kellene.
Új hozzászólás Aktív témák
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- World of Tanks - MMO
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Eredeti játékok OFF topik
- Lexus, Toyota topik
- Goddess of Victory:Nikke
- EAFC 25
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W11 I CAM I Garancia!
- Apple iPhone 14 Plus 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 13" 2020 M1 16GB 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Motorola G72 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest