- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
akela91
addikt
válasz
HKorn #160732 üzenetére
5.5M körül jön ki, kevesebb extrával. (Challange felsz. G120 motor, sedan, ajánlat alapján). Jelenleg használtan 1db van ebből itthon... Az is 4.9M 4 éves létére.
(#160729) xEon1337 : Igen, nekem is ez jár a fejembe, a K-s astra viszont nem sedan, kb ennyi a gondom vele, de kérni fogok arra is ajánlatot, illetve tuti kipróbálom.
-
i-sti
senior tag
-
apholyon
aktív tag
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
HKorn #159999 üzenetére
Igen, a City-ből csak a második generációsnak emészthető a formája.
-
-
TomMusic
őstag
válasz
HKorn #159723 üzenetére
Akkor itt inkább a szerencse játszik nagyobb szerepet.
(#159724) rasotamas: az kétszer annyi, mint amennyit rászánnék.
(#159725) w333:
nem fogsz kapni csak olyat amit tolni kell
sajnos francia autókról ugyanezt hallottamAkkor ez így valszeg felejtős. Egyik kollégám autószerelő, de ért a dologhoz, és nagyon becsületes, őt mindenképpen vinném magammal, meg esetleg mégegy emberkét, hogy biztosra menjek. De ha ez még így is lutri, akkor inkább hagyom a témát.
Tudom, ennyi pénzért ne várjak csodát, ezért érdeklődök, hogy egyáltalán van-e realitása a dolognak. Vagy felejtsem el, és még tyeplák autót se kapok ennyiért... -
Kickass
őstag
válasz
HKorn #159677 üzenetére
Lufifütty, a szénerőműeikhez meg nem nyúlnak illetve a 2020-ig vállalt szén-dioxid kibocsátás csökkentés is sz*rban, nekik kapóra jött a dizelbotrány van mire mutogatni.
Nyilván ezek az autók az erőfeszitések ellenére sem tiszta levegőt pöfögnek ki, de ez a probléma egy kicsi szelete csakhát ugye az autósokkal bármit meg lehet tenni, az energialobbival meg nem feltétlen. Sokan legalábbis igy gondolják és eléggé logikus.Szintén kérdés, hogy valósul meg, az ott se fog működni, hogy egyik napról a másik egy dizellel se lehet behajtani semelyik német városba, csak a hazai kattintásvadász un. újságirás szereti ezt igy eladni.
-
footy
addikt
válasz
HKorn #159667 üzenetére
Ami meglehetősen vicces, annak fényében, hogy már elég hamar mentek a viszajelzések a megnyúló láncokról.
Pár mérges/csalódott vevőt azért csak sikerült kiharcolniuk.Az europai vevot leszarjak, mert nincs normalis erdekkepviselet.
A DSG botranyok miatt Kinaban es az allamokban is meghosszabbitottak a garanciat, a hazai piacon pedig nem.Ezres Ecoboost-ot próbáltam egy kombi Fókában, nehéz volt neki a kasztni, pályán lendületben már ok volt. Szerintem egy Fiestában lehet optimális.
Jo az fokaban is, csak a 125 lovasat kell venni. A 6-os valto kiosztasa sokkal jobb mint az 5-ose ami a 100 lovashoz van. -
-
-
-
válasz
HKorn #159606 üzenetére
Oké, hogy "presztizs", de ne keverjük már a BMW, Mercedes, Porsche stb. olyan típusokkal, mint a legendásan megbízható 1.9TDI A4 B5 vagy szintén legendásan megbízható Volvo 5 hengeres. Ezek nem annyira presztizs autók mint az előbbiek. Az Audi A4 egy olyan VW Passat ami még jól is néz ki. Jó, persze egy Swifthez nem mérhető a szervizköltsége, de olcsó hozzá minden. Kettőstömegű max fele a japánokénak.
-
Kickass
őstag
válasz
HKorn #159612 üzenetére
A prémiummal sincs gond ha valaki tudja mit vállal és előre kalkulál. Én pl. direkt eggyel magasabb kategóriát vásároltam, vállalva hogy öregebb ~2-3 évvel és magasabb a futása mint valami kisköbcentis akármilyen gyösznek.
De pl. itt a fentebb linkelt Opelek se biztos, hogy azt tudják amit kedves fórumtárs vár/hisz róluk.... -
Kickass
őstag
válasz
HKorn #159603 üzenetére
CSak egy a baj.
Mindenki új autót akar max. 1,5M forintért. Ez van, az embereknek nincs pénzük, de azért ami van a legjobbat szeretnék meg leginkább gondozámentest. Ez az ami nem működik és a legtöbben nem is tudják elfogadni.
Nemzeti sajátosság, hogy kell az autó, de fenntartani nem tudjuk.Azért az nem véletlen, hogy az újautó eladás még mindig nem úgy pörög és használtból csak bizonyos kategóriák mennek + az átlagautó életkor is csak öregszik.
Mindenki minimálpénzből szeretne csodaszekeret, amíg ez a mentalitás vagy az emberek anyagi helyzete nem változik (utóbbi rövidtávon és az egész társadalomra kivetítve nem reális) addig marad a panaszáradat meg horrorsztorik. -
kisza25
félisten
válasz
HKorn #159458 üzenetére
Végén az olvasók is a vitarára szavaztak
Ezek közül a vitára motorja a legjobb/tartósabb, a KIA-tól 1,4- el venném, de az már 4,4M, a Seat és opel nem fogtak meg.
Én már kezdem elengedni ezeket a kicsi SUVokat
4,2 M a kia ceed, 3,5M-4M a Fiat Tipo sokkal nagyobb helykinálattal
Ezek a kis SUV-ok nem nyújtanának többet, mint a mostani i20-am, azt meg újonnan 3,5M megkapnám. -
nesa
veterán
válasz
HKorn #159212 üzenetére
Egyébként feltett szándékomban áll ahogy lehetőségem engedi befogok szerezni egy ikarus E98 at mert imádom, legszebb busz nekem.
-
-
-
#47205632
törölt tag
válasz
HKorn #158942 üzenetére
Akkor hagyom, nem fogom szétfúrni a szép gyönyörű 18 éves kislányomat. Ú, de magas labda.
Az normális, ha nőneműnek van tekintve egy autó? És az, hogy tetőcsomagtartót keresek mert ezen nincs, de tök menőn néz ki hátratolva és azon kívül soha az életben nem használom?
[link] -
molnarpeter
nagyúr
válasz
HKorn #158612 üzenetére
Akku: kb. 10k egy cella, plusz munkadíj, de sokszor csak el van oxidálódva néhány csatlakozás. Inverter stabil technika Prius 2-ben, amiről szó van, inkább a 3-asban gyenge, ott is főleg power módban nyomva neki lesz gond, sima használattal elég ritka. Ha a taxisoknak jobban megéri, mint egy dízel a maga kockázataival, valamint egy szívó a magasabb fogyasztással és persze mindkét esetben a magasabb kopóalkatrész-igénnyel, akkor ilyen kis futással tényleg az lehet a legnagyobb veszélye egy HSD-nek, hogy egyszerűen nem használják.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
HKorn #158553 üzenetére
Ez ugye 2017es, azt mondta a kereskedő, hogy egy idősebb figura vitte be, mert neki csalódás volt a Merci után. (És persze újabb Mergát vitt helyette) Hát a hang engem meg lepett, mert kívülről tök halk volt, belül meg gázadásra traktorosodott keményen. Anyagokkal nem volt bajom, a teljesítmény természetesen közelében sincs az 525d-nek, de itt ugye közre játszik az AWD. Mondjuk ez sem zavar annyira.
A start-stop megviccelt, mert ürest raktam, rögzítő be, kuplung fel, kocsi leáll. Kiszálltam, néztem a csomagteret, meg jobban szemügyre vettem a kocsit, hamár kettesben voltunk. Mikor beültem, villogott a műszerfalon hogy i-start vagy mi aktív, de nem akart indulni mikor kuplungoltam.
Szerencsére ki kapcsolható, szóval elfér. (Vagy csak szimplán ki kell tapasztalni, megszokni)
(#158554) joamilestoné: Meg kell tanulnom zenét hangosítani?
Vagy csak ne figyeljek rá?! Ezek szerint ez normális nála.
-
ReFleXx
addikt
válasz
HKorn #158171 üzenetére
100k km az nemsok.
korabban 6M FT keretet irt a kolega, abbol 3M kp 3M hitel, hat en lehet inkabb vennek 3M-ert egyet, ott meg lehet jokat kifogni amik jo par evig elfutnak. Igy hitel sem kell.
Uj autot nem vennek magamnak, de a 6M-s keretnel mar elgondolkodnek rajta.
De ha most 6M-ert megvesz egy lassan 6 eves Peugot-t aztan meg azzal beleszalad valami nem vart javitasba az ugy mar eleg cink. -
-
-
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz
HKorn #157488 üzenetére
Nem fájós derekú (még), illetve neki annyira nem jön be a SUV dolog, hiába Suzuki párti amúgy
Jobban utánaolvastam a KIA-nak és nagyon dícsérik még az 1.4-es motorját is, az 1.6-ról nem is beszélve.
Új Opel Astra-t is néztünk, aztán kb. 2 perc alatt el is ment a kedvünk tőle.
-
batai15
félisten
válasz
HKorn #157221 üzenetére
Igen jogosan az.
Mondjuk én nem idegenkednek a dizeltől, mert azért a nagyszámú meghibásodás túl van spirálva.
Viszont a benzinn esetén a nagyobb fogyasztás árán megbízhatóbb volt mert egyszerűbb.
Már a downsize és a bonyolítás miatt, számomra már nincs előnye így ha oda kerülök dízelt veszek ismét. -
rbalint88
addikt
válasz
HKorn #157206 üzenetére
vitara 1.6 nem direkt befecsis? meg vagyok lepve. mondjuk koksszal együtt is inkább a boosterjettel kérném, abban legalább van nyomaték(ocska). btw egy polgári 1.4 T vitara egész korrekt autó lenne, kár hogy csak az S verzió létezik belőle, mert annyit nem ér. s-cross árban (vagy max 200-zal drágábban cserébe, hogy nem hannibal lecter) azonos felszereltséggel az évszázad vétele lenne.
-
kisza25
félisten
-
válasz
HKorn #157128 üzenetére
Ne is mond vett a cég idén kb 20db új 208-ast 1.6 hdi-vel, bárcsak ne tette volna... Folyamatos váltó problémák(recseg, nem veszi a fokozatot), szinte állandó hibakód a műszerfalon adblue végett, szintén ez miatt egyszer csak gondol egyet és elkezd vissza számolni 1000km-ról ami hirtelen 100-200-ra lecsökken és ha eléri a 0-t trailer.
Ezek mellé alapjáraton csattog mint az istennyila vagy a nyelestengely csapágy, vagy a kuplung ugyanis ha kinyomod elmúlik a zaj és még mindég új autókról beszélünk szóval én többet pugot nemhogy használtba, de még újonnan se fogok venni. Szóval ha sikerül szabadulunk tőlük és egy ft-ot se locsolunk rá többet.
-
-
-
TayRol
nagyúr
válasz
HKorn #157088 üzenetére
hamar megvan.
bár a K Astra eléggé jó versenytárs - és a Seat is az lett volna, ha engednek az árból - de nekem 6.1-ért nincs jobb. focusból ugye májusban jön az új, szóval arra jó árat kaptam, de kicsi hátul (két gyerekem van), kia-hyundai nem a legjobb ár/érték arányúak, toyota nagyon kicsi, hondából nincs kombi, nissanból sem, octavia 400e-rel drágább mint a golf (őstermelői ugyan úgy), szóval kb. ennyi. -
Chereiose
addikt
-
bandi0000
nagyúr
válasz
HKorn #156997 üzenetére
kelleni nem kell, csak jobban tetszik... persze lehet hülyének néztek, de ez nálam azért fontos, nyilván nem a külső a legfontosabb de fontos
amúgy ezek az első nagy szervizekre mennyit érdemes félre rakni kb?
km óra állás tudom hogy elég lutri, de ha feltételezzük, hogy be lehetne minden állást bizonyítani, hogy tuti annyi, akkor mennyi az aminél meg lehet venni az autót? Nyilván nem számít az állás ha folyamatosan van szervizeltetve .és cserélve a kopó alkatrész gondolom én
Jah most nézem H astrából van 1 milka körül sedan, bár elég kevés
Most 500k ide vagy oda már nem számítana így már, majdnem mind1 hogy 1 milkáért veszek valamit és arra költök pár 100-ast, vagy 1,5 ért veszem és arra nem költök
-
-
-
Vesztor87
senior tag
válasz
HKorn #156965 üzenetére
Ha oda jutok hogy vennénk kipróbálom mit megy az 1,6 vagy 1,8-as. Öcsém 1,4-esét próbáltam, bár csak rövid távon, nehézkesebbnek tűnt mint az Almerám. Nem kellene alapvetően nagyobb autó, de sedan, rosszul bővíthető, illetve a hátsó ajtó (meg a tető) nagyon lejt lefelé, kényelmetlen hátra ülni. Pici baba miatt asszonykám szokott panaszkodni erre. Nagyobb babakocsinkat a csomiba betenni kva nehéz, még az 5 ajtosba is lazán bemenne gondolom (szülők Ignisébe befér, szal abba is bemenne...)
-
-
TayRol
nagyúr
válasz
HKorn #156913 üzenetére
De néztük, beültünk négyen, és az utastér még csak-csak okés, de a csomagtartó kicsi. Ezért eset ki a Quasqhai és a Golf Sportsvan is. A motorig el sem jutottam, de 3 hengerest nem fogok venni.
Napi szinten használom a Waze-t elég sokat, nálam ez miatt ez a fícsőr alap.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Automata kávégépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Formula-1
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natura Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3007, 91% Akksi
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
- LG 24GQ50F-B - 24" VA / 1920x1080 FHD / 165Hz 1ms / AMD FreeSync Premium / Adaptive Sync / HDR 10
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest