- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31081216
törölt tag
válasz
molnarpeter #177269 üzenetére
Igen, méretre jók, de külsőre nem igazán tetszetősek nekem. Pont ezért nehéz a választás: kevés olyan autó van, ami úgy igazán tetszik külsőre.
-
#31081216
törölt tag
válasz
molnarpeter #177267 üzenetére
Sedan mindenképpen.
Munkába busszal járnék továbbra is. Az autóval leginkább hosszabb utakra mennék.
Nem igazán vannak preferenciák, mivel ez az autós-világ nekem valahogy eddig kimaradt, így nem igazán értek ehhez a részéhez. Gyakorlatilag az első saját autóm lesz, de már régóta van jogsim.
Amiket eddig néztem sajnos mindegyik kiesett valamiért.
Például: Egy 2010-es Toyota Avensis-t néztem, ami úgy tűnt hogy megfelel a fő szempontjaimnak, viszont amikor megláttam a belső utasterét, sajnos csalódnom kellet.
-
pit stop
addikt
válasz
molnarpeter #177258 üzenetére
Flottában nekünk volt sok, de amikor odakerültem akkor 407-ből csak néhány volt, ezért nem tudok biztosat.
208 is újabb, de a 2011-es pl. nem ajánlott, csak facelift utáni. Facelift előtt sok baj volt vele, és a nagyobb gond hogy sokszor a márkaszervíz se tudta hogy lehetne megoldani - vagy ha megoldott valamit lett más baja. -
válasz
molnarpeter #177217 üzenetére
VW-nél azért a feláras ülések jók szoktak lenni.
Ez nagyon jó hír!Merthogy ma megnéztem egy Kodiakot, elvittem a legnagyobb fiamat (193cm
), hogy hogyan fér el a középső sorban. Hát... nem volt lenyűgözve...a szélső ulés még csak-csak, de a középső, az egy házi puff... (na jó, ez túlzás, az iskoláig oké, de már a Balatonig megőrülne tőle.
Majd átvittem a Touran-hoz, na ott rendben volt a hely, főleg a srác lábainál lehet lemérni, milyen térköz van az első és középső üléssor között. Ha neki elég, akkor másnak is az lesz. A középső sor középső ülését is megülte, és azzal sem volt gondja. Ez is fontos szempont.S-Max esetén én egyértelműen dízelt vennék, az meg nem opció, ahogy látom.
Anyókának nem, nekem igen (nekem S-max van, 10 éves, mk1-es kivitel, 2.0tdci, 140LE - az való ehhez az autóhoz, papókásan, de gyorsan lehet vele közlekedni).@(#177219)ribarszki
Hát bizony nem volt megnyerő a Kodiaq. Kicsit csalódott vagyok ez miatt, de nem letört. A fényképeken már gyanítottam, hogy az ülések elrendezése miatt nem feltétlenül ez lehet a kiválasztott. Kívülről azért elég mutatós, ezért is szúrt szemet (a Tarraco-val együtt)De nekem ez az új, feszes, kemény futóműves német (VW konszern) vonal nem jön be.
Erre kíváncsi leszek majd a teszvezetésnél (augusztusban). A céges Golfot vezettem 2x, nem volt zavaró.Nagyon úgy tűnik, hogy egyre korlátozódik a kosárban lévő lehetőség...
Touran , S-max. (legalábbis nálam, mert a női változót még nem kalkuláltam bele a képletbe)
Oké, S-max drágább nem kevéssel (bár nagyon hirdetik a fordkredites ólcsósítást, de ezekkel hadilábon állok)
Ez csak kettő, valahogy kéne egy harmadik. De ha mégsem, akkor e kettő között dől el a verseny (meg a kereskedők között). Árat tekintve meg a Touran...
-
dewil666
őstag
válasz
molnarpeter #177218 üzenetére
Úgy lesz!
Köszönöm szépen a tanácsot! -
válasz
molnarpeter #177199 üzenetére
Köszönöm, valahogy erre számítottam. (szerk.: és kicsit örülök is neki)
Nem piaci megfontolásból nézzük a dolgokat, és tényleg hosszabb távra tervezzük.
Hasmagasság nem számít, mert nem horgászunk/vadászunk.
Akkor leszek bajban, ha a VW csoport ülései nem jönnek be... mint ahogy az új golf alapkivitelű vezetőülése 60km után már kényelmetlen.(Én s-max párti vagyok, csak a pénztárcámnak vannak fenntartásai; no meg hosszabb 10 centivel, mint a touran. Női szemmel nézve neki ez fontos különbség. Neki ugye a pözsó 5008 volt az első "ilyet akarok" rámozdulása a 7 ülésesekre, aztán közbebelépett a blokkoló tényező – ez volnék én –, hogy nana... nem csak külső alapján választunk autót!)
-
dewil666
őstag
válasz
molnarpeter #177202 üzenetére
30km és 3 naponta van munka. Nyáron motorral lenne a bejárás. De az asszony is ki tudja hová meg dolgozni (vissza a régi munkahelyére 30km vagy helyben talál valamit)
-
dewil666
őstag
válasz
molnarpeter #177200 üzenetére
Igazából át írva + vonóhorog (jó ha van) max 3.5M (+ a 2.5M támogatás) lenne rá.
Km-ről nem tudok nyilatkozni, mert nem sokára költözünk 30km-el messzebbre a jelenlegi helyünktől. Persze a munkahely es egyéb be járás kb ki számitható.
Ez lenne a fő autónk a fabia meg második autónak maradna meg.
6-8e km évente szerintem. -
dewil666
őstag
válasz
molnarpeter #177182 üzenetére
Igen nagycsaládos kedvezményt szeretnénk igénybe venni.
Jelenleg egy Skoda fabia HTP 1.2 (2008) 70Le van.
Ha motor teljesítményben hozza/erősebb lenne mostanitól a 100Le disel akkor nekünk meg felel az is.Autópályán nem lesz egyáltalán használva vagy csak 2-3 évente egyszer.
Viszont a késöbbiekben kirándulás 2felnőtt és 3 gyerekkel igen. -
dewil666
őstag
válasz
molnarpeter #177173 üzenetére
Sajnos nincs annyi keretem
Vagy az 1.2 Picasso vagy Pözsi Rifter PureTech 110 S&S Euro 1.2 (110LE), BlueHDI (100LE), BlueHDi (130LE) S&S de ez utóbbi is nagyon-nagyon fog csikorgatva. -
motoflug
őstag
válasz
molnarpeter #177144 üzenetére
Azt esetleg lehet tudni, hogy ha kinézek egy ilyet, az érintve volt-e a kigyulladós visszahívásban?
-
gzbotii
nagyúr
válasz
molnarpeter #177132 üzenetére
Irónia nélkül, komolyan írtam. Talán rossz volt a smiley választás.
Amúgy én is 80% angol tartalmat fogyasztok úgy mindenből. -
runner 125
nagyúr
válasz
molnarpeter #177131 üzenetére
Az MHVlog-os srác meglepően jó videókat csinál. Nekem ő volt a legnagyobb pozitív csalódás. Elsőre nem néztem volna ki belőle, de tényleg van jó néhány szórakoztató anyaga.
Ezt a részt pont tegnap láttam. Számomra felfoghatatlan kategória, h ilyen "cég" és műhely létezhet. -
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #177128 üzenetére
Ezeket meg kiegeszitenem a VW-s HumbleMechanic, Italia autos, Davide Cironi, PapadakisRaving es persze Engineing Explained csatornakkal.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
molnarpeter #177128 üzenetére
Kösz a tippeket, jegyzeteltem
-
akooos
veterán
válasz
molnarpeter #176979 üzenetére
Köszi a válaszokat mindenkinek, hasznos volt. A V60 PHEV a legszimpibb az ajánlottak közül, asszonynak is tetszik
Egyébként a dízel hibrid mennyire tartós megoldás? Nem teszi tönkre a dízelmotort mondjuk egy tél?
Szerk: oké, közben találtam erről egy cikket, átolvasom.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #176990 üzenetére
Nem maga a technika katasztrófa, hanem a bódé. Nagynak néz ki, de valójában egy odú az egész.
Gondolom innen már sejted a többit.
-
diegho
nagyúr
válasz
molnarpeter #176940 üzenetére
Külsőre nagyon bejövős. Lehet felrakom a listára a Ceed helyére az új szívót.
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #176929 üzenetére
Az 1,33 tce az már nem merci? Vagy a renault gyártja a mercinek?
-
válasz
molnarpeter #176929 üzenetére
de azt még árulják az 1.6-al nem? vagy már azt sem?
-
válasz
molnarpeter #176907 üzenetére
És nem is nevezném egyértelműen előnynek a hazai autókat.
-
Csaby25
őstag
válasz
molnarpeter #176858 üzenetére
Nem annyira fontos..
-
expander
senior tag
válasz
molnarpeter #176840 üzenetére
nincs semmi baj, csak "oroklodik" tovabb csaladon belul, es egy kis verfrissites kellene, ezert is kerult szoba az ujabb octavia, akar ugyanezzel a motorral is, csak mivel a VAG kivul tenyleg 0 tapasztalat van csaladon belul, ezert inkabb rakerdeztem
-
t1
veterán
válasz
molnarpeter #176835 üzenetére
Nem feltétel
-
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #176833 üzenetére
Az viszont lofing
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #176801 üzenetére
Főleg ezért elszomorító, hogy egy alap Octavia sokkal drágább egy alap Ceed-nél.
-
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #176803 üzenetére
Prius jó lenne ,de hát annyira családias ...
Vectra C dízel +automata = megbízható ? Sántít nekem .
Peugeot automata milyen ?
Ugye mint tudjátok nekem Pug van ,2.0 HDI amivel elégedett vagyok,csak kicsi az autó,és ugyan praktikus meg kényelmes mégse annyira férfias egyik sem .
Egy 508 fenntartása az accord melett hogy festene ? -
válasz
molnarpeter #176770 üzenetére
Jah MurdR is szokta hordani a swiftet tshirt helyett csak amikor le akarja vetni segítség kell neki.
-
soldi3r
veterán
válasz
molnarpeter #176759 üzenetére
En azert sokkal jobban elferek az Insigniaban, mint a Golfban. Pont azt neztem a Golf helyere
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #176759 üzenetére
Pontosítanék: "Az Insignia kívül Vectra, belül Corsa."
-
soldi3r
veterán
válasz
molnarpeter #176756 üzenetére
Az Octavia inkabb Golf meret. kb 15 centivel kisebb tengelytavban, mint az Insignia.
(#176752) bbubby00, Passat.
-
bbubby00
őstag
válasz
molnarpeter #176756 üzenetére
Nem eleg az insignia, nagyon kicsi belulrol. Magam moge nem tudok beulni :S 185/90
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #176751 üzenetére
"Egyre biztosabb vagyok benne, hogy a Suzuki – legyen szó akár motorkerékpárról, akár autókról – a motortervezés Mozartja. Gyárthat a Ferrari kakaduhangon rikoltozó V12-eseket, mi az ahhoz képest, ha kis pénzből, kevés anyagból kell százezres darabszámban olyan remekműveket előállítani, amelyek tartósak, megbízhatóak, keveset fogyasztanak és még jól is működnek."
Stump András - forrás
szerk.: Én is szívesebben látnám a WagonR-ünk M13A motorját a Jazz-ben, de a Honda váltót megtartanám.
-
ALgore2
tag
válasz
molnarpeter #176686 üzenetére
Rémlett ez a cikk!
Köszi neked is! -
soldi3r
veterán
válasz
molnarpeter #176684 üzenetére
A 20 szelepes VAG nem szereti enni az olajat, hanem issza, nagy tetelben
-
aero.
veterán
válasz
molnarpeter #176674 üzenetére
errol lemaradtam, de az se keves
-
aero.
veterán
válasz
molnarpeter #176671 üzenetére
Irta, hogy evi 50e km+-ra kellene. Szerintem erre sem egy 360-at futott Superb, akar 200 ezret futott jtd, sem egy új autó sem való, maganszemelykent. Itt fel kell adni a heti ingazast es min. 2 vagy inkább 3 hetente. Nincs az a fizetés, ami mellett ez megéri.
-
nesa
veterán
válasz
molnarpeter #176561 üzenetére
Nem veszek dácsiát, csak megnéztem.
Inkább hajlok elektromos irányba Pl egy Leafet rohangálósnak ingázni.
-
mario1012
tag
válasz
molnarpeter #176484 üzenetére
Köszi, nézelődök. A VW-t azért nem is írtam arról az egyről van némi ismeretem, miként ebből a márkából eléggé sok dolognak utánnajártam, olvastam.
Ezeket a típusokat keresem majd. -
Csabex
őstag
válasz
molnarpeter #176436 üzenetére
Köszi az infót
Akkor majd lekérdezem a másik országban is
-
Csabex
őstag
válasz
molnarpeter #176434 üzenetére
Azt nem tudod véletlen, hogy ha nem a Magyarországi hatóság által lett kiállítva, viszont EU-ban, akkor a pontok átvezetődnek az országok között?
-
válasz
molnarpeter #176414 üzenetére
Bakancs micra benzinesei nem opciok? Dizelt nem partolom, ha ennyit valaszthatok.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #176386 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #176375 üzenetére
Igen, így tudják ellopni az üzemanyagot. Az elmúlt időszakban 3-an is megbuktak vele, instant fel is mondtak nekik persze.
-
8th
addikt
válasz
molnarpeter #176338 üzenetére
Népi bölcsesség: jót meg kell fizetni, a szart duplán.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #176201 üzenetére
Ha én ezt tudtam volna, amikor még megvolt az ETZ!
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #176136 üzenetére
Bénák a kereskedők
-
Doki16
addikt
válasz
molnarpeter #176074 üzenetére
Vegyesre nekem max 83g/km-t ír. A Spritmonitor szerint jelenlegi fogyasztásom mellett 118g/km.
Ez mondjuk szépen kúszni fog lefele ameddig nem esik be hms. 10 fok alá. -
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #175988 üzenetére
Van rajta Casco új kora óta, úgyhogy eddig mindig ingyen volt.
-
g@bo
nagyúr
válasz
molnarpeter #175990 üzenetére
azt kötöttem, de valami fizikai nem ajánlott?
-
Doki16
addikt
válasz
molnarpeter #175926 üzenetére
Pont a minap nézegettem a kettes Priusokat, de nem igazán van itthon olyan ami belefér 1.5 millióba.
Sajnos az egekben van az összes Prius ára, már-már nevetségesen. Az az egy vigasztal, hogy cserébe az Aurisom is majd jól fog érni pár év múlva
Amúgy való igaz, hogy a HSD rendelkezik az egyik legmegbízhatóbb automata "váltóval". -
szabonagyur
félisten
válasz
molnarpeter #175909 üzenetére
Kimenni nem fog érte fater, én még annyira sem, nincs meg hozzá a képesség.
Itthon legalább jó szerelő van aki átnézné.
-
szabonagyur
félisten
válasz
molnarpeter #175906 üzenetére
Csak kivel hozassa be? Meg mite hazajon a 2,5-et tullepi szerintem.
-
válasz
molnarpeter #175864 üzenetére
Mi az elképzelés nagy vonalakban? Motorcsere
-
TeeJay
félisten
válasz
molnarpeter #175864 üzenetére
most hogy láttam az árakat megnéztem a MK2 focus-t 1,6-1,8-2,0literes benzin motorokkal
a 2 literes furán olcsó az 1,6-1,8-hoz képest
annyira zabálja a benyát?illetve dízelből megnézem mit tudnak ezek 1,6 liter 109LE vagy 2,0liter 136LE
nem rosszakcsak nézelődök elsőre hogy kb. 1,5-1,6millióból mit lehet kihozni ami jónak számít
anyum 1,4-es H Astrája bejön de 90paci nem túl acélos és bár az jól felszerelt de olvastam itt hogy a Focusok jobbak mint a H Astra -
HKorn
veterán
válasz
molnarpeter #175828 üzenetére
Mk3.5-ben is volt még 1.6, ha jól emlékszem. Mondjuk mindegy is. Mk4-et ST-Line kivitelben csipázná a testem
-
HKorn
veterán
válasz
molnarpeter #175826 üzenetére
Az még nem 1.6 ecoboost volt, vagy már 1.5 az is?
-
trassher
addikt
válasz
molnarpeter #175738 üzenetére
Köszi, úgy látszik akkor ez sem nyert hangszórót.
-
válasz
molnarpeter #175687 üzenetére
Azt mondjuk nem ertem mitol nagyszerű, két ilyen volt a csaladban, egy 1.6 nfl 2-es octi, ami 200e km-nel mar 2L olajat kert egy 15 ezres periodus alatt, benzint eszi, menni nem megy. A masik egy 2-es, de FL 1.6 mpi octavia, amiben 180-nal mar teljes motorfelujitas volt, dugattyu, gyuru, hengerfej sikolas ...
Egyszoval en nem vagyok elajulva ettol az 1.6-os motortol.
-
Humbucker
senior tag
válasz
molnarpeter #175688 üzenetére
Karbantartásra évente max 200-at szánnék ha lehet
-
Humbucker
senior tag
válasz
molnarpeter #175672 üzenetére
Passatoknak sajnos nem nagyon van kisebb kasztnija...
-
Humbucker
senior tag
válasz
molnarpeter #175670 üzenetére
De akkor jó motorja van ugye?Ezzel sincs sok gond?
-
válasz
molnarpeter #175607 üzenetére
És ez csak egy villany! Másik topikban linkelte vki a 700k-s teslát. Két akkupakk cserével... aha, nem környezetszennyező, kicsit sem.
-
trassher
addikt
válasz
molnarpeter #175595 üzenetére
Szerintem pedig adja el, mondom ezt G tulajként.
Sosem volt egy jó autó cserébe az alkatrész is drága.
-
p4radox
csendes tag
válasz
molnarpeter #175478 üzenetére
Nem előfeltétel, a linkelt példány is manuális. Mit ajánlanál helyette?
-
Core2duo6600
veterán
válasz
molnarpeter #175467 üzenetére
Lassan mindegyik mai autóban fel kell tanítani az új akkut.
Hát ez röhely és elkeserítő is egyben.
-
válasz
molnarpeter #175467 üzenetére
A cimborám Prius 3-asában cseréltek akksit májusban; spéci akku kell bele, mert az utastér felé szellőzik; 50 + párezer Ft volt.
-
válasz
molnarpeter #175402 üzenetére
7gen dízelről írtam, 2010-ben már 8gen ment, arról nem tudok sajnos semmit.
(#175458) batai15
fost mind, én is csak azért nyúzom őket mert olcsó és nincs más
-
szabonagyur
félisten
válasz
molnarpeter #175272 üzenetére
Na ezt jó lenne tudni, más kivetni való van benne?
-
SPeti1984
senior tag
válasz
molnarpeter #175204 üzenetére
Nekem is egyre több kereskedő mondja hogy állítólag januártól benzinesből majdnem hogy már csak hybrid verziókkal lehet autót eladni ezért nemigen fognak pár év múlvaaz emberek fennakadni azon hogy 999 ccm-es a motor mert még mindig kevésbé lehet költséges mint egy hybridnél ha hiba van.
Ami még esetleg a Kadjarban zavarna hogy nincs radar és hát ahogy ültem benne a kilátás nem a legjobb tehát amíg nem szokja meg az ember nehogy meghúzza az ember illetve a garázsunk olyan hogy nem egyenesen lehet bejárni hanem picit oldalasan és ha tolat ki az ember ott a ház sarka amit nem lenne öröm elérni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #174903 üzenetére
Ez a legjobb szvsz. Én pl úgy vettem használt autót, hogy csak akkor fizettem amikor már a kezemben volt a nevemre szóló forgalmi (némi foglalót persze adtam előre, hogy komolyan vegyenek). Persze lehet kreálni hamis forgalmit az is igaz.
-
rayoliviero
veterán
válasz
molnarpeter #174786 üzenetére
Mondeoból valamivel fiatalabbat kapnék, mint Volvoból. A Mondeo és a Volvo leállítja a motort piros lámpánál? Volvora némelyikre írja, hogy start stop, de hogy azt ilyenkor arra értik-e, hogy automatikusan le is állítja a motort, azt már nem tudom.
Ma beszéltem egy Volvo tulajdonossal, akinek volt Mondeo is. Azt mondta, hogy az 5 hengeres szebben jár, jobban megy, tehát Volvo, de ha a méret a lényeg, akkor Mondeo, mert az sokkal nagyobb. Mérete nem érdekel.
pit stop: Azt gondoltam eddig, hogy a Mondeo tartja ezek közül a legjobban az árát, utána a Mazda. A Mazdáról azt olvastam, hogy korrózió előfordulhat még az újabbaknál is és tűzkarika hiba.
-
m3tr0
őstag
válasz
molnarpeter #174714 üzenetére
Porscheról én beszéltem le elég meleg árak vannak alkatrész téren.
Jó tudom a Range se lesz olcsó de azért mégis más liga.bitpork: túl vagyunk rajta,nem tetszik neki.
-
Declare
őstag
válasz
molnarpeter #174578 üzenetére
Mindenkepp jo az ötlet köszi, megnezegetem majd.
(#174581) rbalint88 igen, pont erre gondolok en is, hogy a yaris az tenyleg ilyen kis varosi futkoso, mig a polo azert a kis autok között egy komolyabb auto.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #174580 üzenetére
Az ár képlékeny az ár/érték arány miatt, de nagyon-nagyon max. 5M. 4M fölé csak akkor mennék, ha már 100LE felett lenne, illetve van benne nagyobb kijelző parkoló kamerával. Ez utóbbi extra azért érdekel, mert a mai autókból nem lehet kilátni kb. semerre.
Csak a mondás miatt nem mondom azt, hogy soha többet használtautót... De amúgy tudod mit, SOHA többet használtautót!
Ja, és automata váltó is kizárva, mert csak évi kb. 5-10 alkalommal járok Pesten, és ott is viszonylag rövid szakaszon. Itt helyben meg így érezném magam az automatától: [link]Tehát szummázva az alap feltételek:
-4 méter körüli
-min. 300L csomagtér
-hátul elég hely, mert néha hurcibálom az ismerőseimet, meg remélhetőleg a nem túl távoli jövőben egy gyerekülés is férjen be
-komfortos, de stabil futómű
-benzines, lehetőleg négyhengeres
-kézi váltóExtra funkciók:
-tolató kamera
-100LE feletti négyhengeres motor
-nem hányinger minőségű belső -
Declare
őstag
válasz
molnarpeter #174518 üzenetére
Az a Yaris olyan kis gagyi autonak tünik, meg amugy sem szimpatizalok a japokkal, de hybridkent lehet nem hülyeseg, megnezem azert, köszi
(nem csak eladni veszem, hanem hasznalni es nyilvan kesöbb nem orias bukoval eladni)
(#174519) rbalint88 A polo sem egy autopalya zabalo szörnyeteg, de nem is ez a lenyeg. Ez szerintem mar csak regi beidegzödes, hogy huuuu kis auto, akkor az autopalyan meghal. Pont erröl beszeltünk picit feljebb, hogy miert dragultak meg a kis autok is. Pont ezert, mert sokkal komolyabbak is lettek. Regen beültel egy poloba aztan egy Passtaba vagy A4 audiba es azt mondtad, hogy atyavilag, eg es föld. Most megnezed a polot es stabil, biztonsagos es hasonloan felextrazhato, mint egy passat. A Passat nyilvan jobb lesz palyara, nem erröl beszelek (komfortosabb, csendesebb, erösebb stb...), de egy ilyen uj kis poloval sem fogsz semmi egetverö különbseget erezni napi 2x 20 perc autopalyazas alatt.
(#174535) footy 2019 jan. 1-töl van ez az uj szabalyozas. Egeszen pontosan a reszleteket nem tudom, de nyiltvegü lizingnel ceg eseten, asszem minden fele bizonygatas nelkül elfogadjak bemondasra azt a hasznalati arányt, hogy az afa 50%-at visszaigenyelheted. Ha többet akarsz, akkor bizonyitani kell.
-
Gaben92
őstag
válasz
molnarpeter #174560 üzenetére
Lehet bekerult valami oda nem illö a hengerbe es az verte szet mind a szelepet, mind a gyertyat. Ha csak egy henger volt erintett akkor benne lehet. Mas esetben nem uszta volna meg az a motor egy szelep + gyertacserevel aminek a hengerfejtömites mar csak a szerelesböl adodo hozadeka.
-
cintula187
addikt
válasz
molnarpeter #174560 üzenetére
Ennyit tudtunk meg. Még egyszer megbontatni nem fogom vásárlás előtt, ebbe senki sem egyezne bele.
Lehet nem is görbült hanem letört és bent csinált gondot, amíg ki nem szedték. -
soldi3r
veterán
válasz
molnarpeter #174545 üzenetére
Januar 1-tol nem kell irni nalunk sem.
-
rbalint88
addikt
válasz
molnarpeter #174518 üzenetére
Napi 160km-re, palyazni? A te excsajod Declare jelenlegije, hogy igy ki akarsz szurni vele?
Mar 70-nel is hangos, nem hogy palyan uvegelve
-
Vesztor87
senior tag
válasz
molnarpeter #174508 üzenetére
Nem kapok rá semmit, illetve a 15ft/km pénzt... Mivel azonban ezzel járok évi legalább 15e km-t, így fontos a fogyi
E15ös corollát kínált ismerős 1,4-es benyás motorral, azzal 5,5-6,5 közt ő eljár, de az sedan.... :S
footy: jó az 5-ös is végülis, csak ne 3000 legyen a frsz 90-100-nál
-
DrDobos
őstag
válasz
molnarpeter #174481 üzenetére
Köszöntem
-
DrDobos
őstag
válasz
molnarpeter #174443 üzenetére
Molnarpeter: bocsi a kesoi valaszert. Sielni is megyunk majd vele, es az auto munkaeszkoz, sokat, nagy tavokra is lenne hasznalva :)
-
DrDobos
őstag
válasz
molnarpeter #174416 üzenetére
Nem letszukseglet, de sokszor jol fog jonni. Miert?:)
-
nesa
veterán
válasz
molnarpeter #174384 üzenetére
Ez előtt meg volt 1H az meg benzines, szerintem semmi logika nincs benne.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz
molnarpeter #174381 üzenetére
inkább kihagyom, hehe
vidéki vagyok, nem fogok 1 ilyen autó miatt még 200km utazni -
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #174365 üzenetére
Ja, és jó lenne valaki, aki próbakörön követ, illetve első indításnál segít, mert forgalomban feltűnően rossz SDI-ből csak kéken füstölőt láttam. Hosszabb motorfék után pamacs szelepszár szimeringre utalhat, de ennél a futásnál már porlasztók is gyengélkedhetnek.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz
molnarpeter #174363 üzenetére
Rendben, holnap kiderül ha elmegyek megnézni, hogy milyen állapotú
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz
molnarpeter #174360 üzenetére
Nemsemmi ha ez az óra 2x is át fordult! Mindenesetre jól körbe kell néznem, ha már olajfolyás nem lesz az jó dolog, a rozsda meg mellékes
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz
molnarpeter #174349 üzenetére
ennek az sdi motornak tök mind egy hogy 300 ezer vagy 500 ezer nem?
amúgy kb az a folyamatos 3000 ezres fordulat károsítja a motort? -
galervin93
addikt
válasz
molnarpeter #174084 üzenetére
No majd ránézek erre, köszönöm szépen!
-
#94529552
törölt tag
válasz
molnarpeter #174069 üzenetére
Ez is Aisin lehet, itt egy videó az automata váltó javításról, hátha érdekel valakit.
-
máyköl
veterán
válasz
molnarpeter #174069 üzenetére
Jót kérdezel... Holnap megtudakolom.
De azt hiszem igen.
-
footy
addikt
válasz
molnarpeter #174039 üzenetére
Mas csapagyak es olajpumpa(legalabbis tomites). Ebben a forumban erdemes szetnezni.
A motoron kivul meg volt par kisebb dolog amit javitottak.(#174040) venom8888
A hirdetesben nem valoszniu hogy igy benne lesz.
Alul balra a Facelift jobbra pedig a Facelift elotti. -
venom8888
őstag
válasz
molnarpeter #174034 üzenetére
Koszonom az osszefoglalodat,kedves toled. 80% ban mondeora hajlok mar,de az accord sincs kilove, skoda azert nem tetszik,mert oreg papás,nem igazan fiatalos. Es insignia is johrt 2013 utani,
-
venom8888
őstag
válasz
molnarpeter #174025 üzenetére
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_digitklima-14135407
Erre gondolsz? Ez mondjuk tetszik nekem, es eleg jo paci elosztas .
-
Janusz001
őstag
válasz
molnarpeter #173996 üzenetére
Scross FB csoportban azt írták, hogy nyár/ősztől az 1.4t is kap részecskeszűrőt. 1.0T -ben jelenleg is van tudomásom szerint.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #173996 üzenetére
Per pillanat valóban csak az egyliteres “kiváltsága” a GPF, de elvileg ősztől már az egynégyes is kapni fog.
-
theooracy
aktív tag
válasz
molnarpeter #173909 üzenetére
Szerintem is. Pálya nem valószínű, az útdíj miatt is, amit említettél....
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #173850 üzenetére
Nem, amire gondolsz, az a turbós.
Új hozzászólás Aktív témák
- pr1mzejEE: Viszlát CoD2, CoD4, CS:GO!
- Háztartási gépek
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Need for Speed: Rivals
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen NAS-t vegyek?
- Windows 10
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Keychrone Q1 V2 billentyűzet / Számla / Garancia /
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest