- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Llew
senior tag
válasz
rayoliviero #228385 üzenetére
2-4 hónapra érdemesebb lehet bérelni
-
rbalint88
addikt
válasz
rayoliviero #228385 üzenetére
Megneznem a berlesi opciokat is, ha osszeadod az atirast, esetleges ertekvesztest, hiba kijavitasat, stb, lehet nem sokkal dragabb, viszont kockazatmentesebb opcio lehet
-
kenguru99
senior tag
válasz
rayoliviero #228385 üzenetére
A Swift tökéletes erre a feladatra, de igazából bármelyik egyéb Suzuki is jó ebben az ársávban. Ha jót sikerül választanod, akkor nem lesz gondod az eladással. Napok alatt el fog menni.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
rayoliviero #228385 üzenetére
Swift.
Gyorsabban elkél, mint egy Iphone. -
emvy
félisten
válasz
rayoliviero #209035 üzenetére
Nem.
-
Declare
őstag
válasz
rayoliviero #174849 üzenetére
A legalapabb alapszabaly, hogy allapotot kell nezni nem km-t. Elsöre durvanak tünik a kijelentes, de ha valaki kicsit beleassa magat, gyorsan kiderül, hogy ez valoban igaz.
Gondolj bele, hogy van valami kis papika, hetente 2x elmegy, hideg motorral (amikor is a legjobban kopik es hasznalodik az egesz auto) 3 km-re leveö tescoba, majd hazamegy. Közben csusztatott kuplunggal üveghangon közlekedik, mert az erzekei mar nem a legjobbak, olajat meg tarsait nem cserel, mert hat alig van benne km....lehet egy 50k km es auto siman roszabb allapotban, mint egy 150k-t futott olyan auto, ami szinte csak üzemmelegen közlekedett es azt is jobbara 6-ik sebessegben, folyamatos haladas mellett palyan/föuton...
Persze az is igaz, hogy 150k km fölött mar azzal is szamolni kell, hogy eljutnak az alkatreszek a tervezett elettartam vegere, de itt lehet nagyjabol tudni, miknek a cserejere lehet szamitani. Ergo tervezhetö kb. En pl a turbo dizel Astramat 160 k km el vettem meg es közel 300k km ig hasznaltam, minden fele extrem hiba nelkül.
-
válasz
rayoliviero #174849 üzenetére
nehéz ezt megmondani, de flottakezelőnél dolgozó barátom mindig azt mondja max 150-200 ezres futás az, ameddig megtartanak autót, mert ott szoktak kezdődni a drága bajok, több hetes szervizben állások
nyílván a 240 ezret futott autó sem fog széteseni darabokra (legalább is nem egyik napról a másikra), de szerintem itt már jó eséllyel vége a problémamentes üzemeltetésnekmindenkinek más a toleranciája ezzel kapcsolatban, én azt szeretem ha 2 évente elég elvinni szervizbe az autót, amugy meg nem kell vele foglalkozni gumicserén, tankoláson kívül
-
válasz
rayoliviero #174845 üzenetére
szvsz inkább vegyél kevesebbet futottat drágábban
3.7 millát elkölteni egy elhasznált autóra...nem tűnik jó dealnek -
válasz
rayoliviero #174845 üzenetére
3.7 milláért már gondolom az MK5-ös verzió. PS-t ne vegyél eléggé beteges váltók, inkább manuált.
-
rbalint88
addikt
válasz
rayoliviero #174825 üzenetére
Szep, ugyhogy erdemes nezegetni, de az a5 sportback meg szebb
Viccet felreteve a multitronic valtot nem eroltetnem, egyebkent olyan nagy dolgokrol nem tudok. Csaladi autonak en is ilyet vennek szivem szerint. Elvileg a 2.0tdi a legjobb motorja. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
rayoliviero #174807 üzenetére
Szó szerint fapadként értettem. Nagyon kemény és túl sík az ülés és a háttámla, egyáltalán nem találtam ergonomikusnak vagy kényelmesnek (plusz ugye a jobb láb alig fér el a középkonzoltól ahogy Munez is írta). De mivel a szóba jött V60-ban még egyáltalán nem ültem, így ahhoz a konkrét típushoz nem tudom hasonlítani, csak a sajátomhoz, amibe áldás volt visszahuppanni.
Após Mondeojában a tolatóradar éppen most kotlott meg, csipog mint a veszedelem. A navit nem használja, mert elavult (nem jártam utána), a fedélzeti bluetooth pedig el-eldobja néha a jelet, de ezen kívül összességében rendben van a kocsi. Ja igen, és nagyon behallatszik a menetzaj a kerékdobok felől.
Most ezek nagyrésze olyan apróság (apróság?) ami simán lehet, hogy csak erre a szent példányra igaz és ugyanígy előjöhet más típusoknál is. Szóval tényleg, nézz meg több példányt élőben ebből is, abból is, amabból is és saját ízlésed szerint dönts. Nagy szarba egyik típussal sem nyúlhatsz úgy gondolom.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
rayoliviero #174782 üzenetére
A Mondeo nagyon fapad még az én 2007-es S60-amhoz képest is. Anyóséknak van Titanium felszereltségű 2015-ös kombi és jópárszor megjártuk már a Budapest-Sepsiszentgyörgy és Budapest-Bécs útvonalakat. Nem tudom ajánlani. Azt mondod sokat mész, akkor No.1 szempont az ülés kell, hogy legyen és abban a Volvónál nincs jobb (ebben a kategóriában). Ha ki tudsz fogni régi konstrukciójú 2 literes öthengerest, akkor pedig a megbízhatósággal sem lesz gond.
A Mazda egy szexi dög, de a technikai oldaláról nem sokat tudok. A BMW meg BMW, Munez mindent elmondott róla
-
pit stop
addikt
válasz
rayoliviero #174782 üzenetére
Szerintem először is nézd meg őket élőben.
Véleményem: első kettő közül választanék ha egy évre kell.
Ismerős most akarja eladni Mondeo-ját, ránéztem mennyit ér, hát azt hittem Fordból nincs ennyi az országban ahány Mondeot feldobott... 3asból meg tudom hogy szintén rengeteg van, ismerős szintén nehezen szabadult tőle. Amikor el akarod adni tömegből kitűnni sok idő vagy hirdetésre sok pénz lesz (kiemelés vagy árból engedésre gondolok, mert mondhatja 32 másikat is nézek).
Első kettőből kevesebb van, kevesebben is keresik valszínű, de jó árral normá állapotban azoknak könnyebb is lesz eladni. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
rayoliviero #174782 üzenetére
Szerintem Mondeo (2.0 TDCI) vagy V60 (1984 vagy 2400 ccm öthengeres dízellel)
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
rayoliviero #174782 üzenetére
Akkor a BMW-t ki is húzhatod a listáról.
-
kisza25
félisten
válasz
rayoliviero #174482 üzenetére
Érdemes tanukkal menni az adásvételre és készpénzzel.
-
máyköl
veterán
válasz
rayoliviero #174482 üzenetére
nem
-
válasz
rayoliviero #174482 üzenetére
a kérdés az hogy ki fogad el utólagos átutalást vagy kinek mersz előre utalni 3 millió ft ot
szóval nemhiszem... -
válasz
rayoliviero #174453 üzenetére
100-200 e Ft-ot.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
rayoliviero #174449 üzenetére
Jármű, eladó/vevő és helyzet függő - hogy milyen állapotban van a gép, mennyire sürgős az eladónak, hogy elmenjen, milyen a beszélőkéd, stb. Magán, nepper, márkakereskedés, etc. Sorolni is nehéz a variációkat.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
rayoliviero #174449 üzenetére
38.765 ft-ot.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
rayoliviero #173163 üzenetére
[link] fb csoportban néha felbukkan olyan példány is, amin már el vannak végezve a beugró szervizek.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
rayoliviero #173163 üzenetére
azt vágod, h irtó picike belül?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
rayoliviero #173134 üzenetére
Ha nap közben tudsz tölteni, akkor Ampera tulajdonképpen csak elektromosan kihúzná, D6 esetén durván 35 km-re lehet számítani általában (ennyit télen is elmegy, nyáron és városban nyilván jóval több is kijön belőle).
V60 D6 tudnivalók(klíma visszahívás van, csere után átmosás 90k, aztán néha töltet csere nem árt)
Ampera tudástár (hajtásban csapágy, féltengely, és nyitógomb hibák rémlenek jellemzően)
-
Doki16
addikt
válasz
rayoliviero #173134 üzenetére
Itt nagyon jól levan írva a zöld rendszám előnye.
Nem minden hibrid zöld rendszámos. Csak a plug-in hibridek. Például egy Prius vagy Auris nem kapja meg.
Előnyei még az, hogy városban jól fogyaszt, azon kívül már nem annyira
-
Doki16
addikt
válasz
rayoliviero #173124 üzenetére
Jogos, az nálam alapból kiesett amikor néztem a hybrideket, mert dízel. Gázolajos kocsit adtam el, nem akartam, megint egy problémát a nyakamba venni utána.
Az akksi miatt kell ezekben a legkevésbé aggódni. Magasan a legtartósabb eszköz bennük. Olyan energiamenedzsment van bennük, hogy még 5-6 évesen 180k km körül is simán hozzák a kapacitásuk 80-90 %-át. Nyilán nem az összesre igaz ez, de ha volt gazdája akkor a nagy része hibátlan.
Ezek közül a prius plug in a legmegbízhatóbb technológia. És a legrondább, leglassabb, legkevesebbet elmenő
Úgy mondom, hogy Toyotám van
-
Doki16
addikt
válasz
rayoliviero #173119 üzenetére
Plug-in Hybridként a te árkategóriádban az Ampera aminek a legnagyobb a hatótávja, nagyjából 60km. Utána jön az Outlander Phev ami kb 40-50 km körül megy el. mondjuk ez inkább 5 millió felett van. Ezek után jön a Prius 3 plugin, ennek nagyon kicsi a hatótávja, mindössze 15-20km. Persze mindegyikből kisajtolható még minimális hatótávnövelés, de akkor vagy nem haladsz vagy nem fűtesz/hűtesz
Megbízhatóság szempontjából is ugyanez a sorrend nagyjából
Sima hibridben meg vagy Prius 3 vagy Auris Hybrid van csak ezen az áron. Ezek sokszor 2km-t tudnak elmenni
-
Doki16
addikt
válasz
rayoliviero #173109 üzenetére
Csak plug in hybrid érdekel vagy sima nem tölthetős is?
-
kisza25
félisten
válasz
rayoliviero #173109 üzenetére
A hyundai i30, i40, kia ceed nem tetszik, az ampera meg igen? Fene az izlésedet
-
tibbike01
őstag
válasz
rayoliviero #173092 üzenetére
150 lovas Astra K kombi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
rayoliviero #173109 üzenetére
Ampera valószínű jobban megéri a nagyobb hatótáv okán (80-at is elmegy megfelelő körülmények között, Volvo annyit nem tud). Prius plug-in még van talán, de kicsi az akkuja. Outlander népszerű még, viszont drágább (megvenni), nameg emeletes autó nem mindig előny.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
rayoliviero #173102 üzenetére
Pénzügyileg egy leszervizelt Ampera biztosan jól jönne ki, az elég tisztes hatótávval bír.
-
kisza25
félisten
válasz
rayoliviero #173102 üzenetére
Azért mert 5 év kilométer korlátozás nélküli garancia van rá?
Magyarán még garanciásak, meg az új ára is felment -
kisza25
félisten
válasz
rayoliviero #173092 üzenetére
I40?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
rayoliviero #173092 üzenetére
Régi superb diesel?
Oktáv? Golf? C5? 508at nem találsz, pedig egész jó. Insignia?
Stb.. Van boven, de én ennyiért mk4et vennék. Jó kocsi 170ezerig. -
bajnokpityu
félisten
válasz
rayoliviero #173090 üzenetére
Lehet h g ennek volt egyedi baja, de én teljesen letettem róla. Diesel lancat úgy lehet cserélni, ha kiveszed a motort, benyas nem megy, bőgő motorral meg nem lehet mindig menni..
3ert jó mk4 et vehetsz, 4bol meg a legalja 5ot
-
bajnokpityu
félisten
válasz
rayoliviero #173081 üzenetére
13as 16os mondit próbáltam, és 16os mazda6 ot is. Meg 19es superbet. Régi mondi féke közepesen hirtelen, de fekereje jó. 5os kicsit élénkebb, de kormány, viselkedés kb egal. Sztem nem jobb vezetni mk5ot mint mk4et.
Mazda egész új fekekkel bírt, de én még ilyen tompa fekhatast nem ettem. És az egész jóval kisautosabb. Nomeg ereje se sok. Nekem totális csalódás. Hiába fizetik jól az újságírókat...
Superb meg steril, biztonságos, és piszok hirtelen fekei vannak. Es erősebbnek hát a 150lovas diesel is a 7es dsgvel. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
rayoliviero #173081 üzenetére
Én inkább vennék 3 körül mk4.5 Mondeo-t, mint mk5-öt 4 tájékán.
4 alatt meg már van V60 D6 is, villannyal lehetne spórolni.
-
válasz
rayoliviero #173081 üzenetére
a rözsó 508ban nincs már ennyiért hybrid?
-
rbalint88
addikt
válasz
rayoliviero #172864 üzenetére
az 1.6 az a peugeot féle hdi, 4 hengeres. és baromi kevés lesz bele. unokatesómnak egy 2.0 D3 van, az 163 lovas, annyit azért kér ez a nagy böhöm kasztni. és Bp-Hévíz oda-visszát nem útakadályként lehozta tankolásból számolva 4,7l/100km fogyasztással, atommód klímázva...
öt henger: szép a hangja, nem az a buta kerepelés, mint egy négyhengeres dízelnél. nyilván alapjáraton traktor ez is, de forgatva szép a hangja, nem csak az a buta búgás van, mint az átlag négyhengeres dízeleknél. a 2.0 és a 2.4 is öthengeres. -
válasz
rayoliviero #172824 üzenetére
Opel?
-
rbalint88
addikt
válasz
rayoliviero #172824 üzenetére
hát, jót dugni és szűznek maradni egyszerre nem lehet... nyilván megéri ennyit menni, ha csinálod egy ideje és nem tervezel váltani, akkor meg valószínűleg ki tudsz gazdálkodni egy új autót vele pár év alatt. 3M beülővel futtass ki egy Tucsont 4 év alatt, 4,5 évesen eladod még fél év garival.
ha meg fontos a jó beltér és nem akarsz új autót semmiképp, akkor nézz meg Volvo V60-at is, az öthengeres motorok nagyon jók és bámulatosan keveset tudnak enni. -
rbalint88
addikt
válasz
rayoliviero #172817 üzenetére
dízel hyundai, szalonból, újonnan. 5 év km korlát nélküli garancia van rá.
-
diegho
nagyúr
válasz
rayoliviero #172811 üzenetére
Heti 4k az 200k/év. Az interplanetáris autópályán tolod?
-
válasz
rayoliviero #172811 üzenetére
Most kicsit az ördög ügyvédjét játszom: oda költözni nem opció?
-
válasz
rayoliviero #172811 üzenetére
az lehet hogy működik, kérdés mennyi ideig volt közben szerelőnél és mennyit kellett rákölteni
megteheted hogy adott esetben egy hétig vagy tovább álljon az autód?
nem gond zsebből 1-2-3 kilót kicsengetni, ha ugy adódik?
matematikai alapon biztos nem fogja megérni, de ha nincs pénzed újra és nem akarsz hitelt, akkor végülis nincs is más lehetőséged mint a használt -
válasz
rayoliviero #172808 üzenetére
évi 70-80 ezer km futásnál csakis újat és megkockáztatom dízelt szabad venni
minden más drágább lesz, plusz majd a hibák, lerobbanások miatt állni fog napokig
értékvesztés számolgatását pedig el kell felejteni, 4 év után gyakorlatilag 80-90% értékvesztés lesz
ilyen használatra egy használt peugeot, renault venni egyenes út lesz a harakirihezén egy jókis 1.6 dízel octaviát vennék ilyen használatra
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
rayoliviero #172808 üzenetére
Focus mk3-3.5, Mondeo mk4.5?
-
-
válasz
rayoliviero #172802 üzenetére
A te esetedben minden autónak nagy lesz a futása mert te használni veszed nem befektetésként. Szerintem jobban járnál ha elengednéd az értéktartás kérdését ilyen felhasználás mellett. 2-5 év alatt 100k km-nél még lenne értelme ezt is figyelembe venni, de évi 60k+nál csak és kizárólag új autónál számolható itthon, mert itt ugye a kettessel kezdődő km is sok. Osztán ha már itt vagyunk akkor még mindig (sajnos) tartja magát a 3F hiedelem - emellett a Peugeot sem lenne jó választás.
-
válasz
rayoliviero #172800 üzenetére
Ha előtted is úgy használták ahogy te fogod akkor az a 200k éppen a bejáratás.
-
Integrale
veterán
válasz
rayoliviero #172797 üzenetére
Mire szeretned hasznalni? Mert a kozepes szedan, az alsokozepes kabrio es hatch, kozepes SUV meritesbol erre nehez rajonni.
-
kisza25
félisten
válasz
rayoliviero #172797 üzenetére
-
#94529552
törölt tag
válasz
rayoliviero #172084 üzenetére
Úgy tudom, hogy ilyenkor a kereskedő az adásvételivel, amivel megvette az autót, kivonatja a forgalomból (pár ezer Ft-ért), amit be is jegyeznek a forgalmiba, és ezzel további költsége nincs. Ezt kb. 8 napon belül meg kell tennie hivatalosan. Ha elkéred a forgalmit, akkor ezt látnod kell benn. Ha eladta, akkor az új adásvételivel íratja át(talán ilyenkor a megbízási szerződéssel a kereskedés adja már el, azt hiszem, hogy ez is hivatalos eljárás), és ekkor már minden költséget a vevővel fizettet.
Vagy a sumák módszert próbálja alkalmazni, egy előre aláírt adásvételivel, hogy ne legyen további felelőssége. -
válasz
rayoliviero #172084 üzenetére
csakis az autó tulajdonosával köss szerződést, és csakis úgy hogy személyesen találkoztok és úgy írjátok alá a szerződést
ne menj bele semmiylen más megoldásba, mert szívás lesz a vége -
HeavyToys
senior tag
válasz
rayoliviero #168311 üzenetére
1.5 Dci-ben a 110 lovasban mindegyikben van kettős tömegű lendkerék és szerintem ennél az évjáratnál már DPF is van. DPF kiírás amúgy nem feltétlen ördögtől való, bár tudjuk a hátrányokat...
Önmagában nem horror a fenntartás, II-es Megane is van a családban és motor-váltó tekintetében teljesen hibátlanul teljesített 270.000 Km-ert eddig. Most érezni, hogy elkopik a kupung, majd azt cserélni kell.
-
Lacy6
senior tag
válasz
rayoliviero #168311 üzenetére
Az MIII maga a megbízhatóság.
Nem vicc a diesel is kiforrta magát, egyszóval jó választás. -
válasz
rayoliviero #168311 üzenetére
legyen zsebbe még 7-800 ezer ft javításokra ha iylen renault veszel
legfeljebb ha nem lesz rá szükség, megmarad -
Gombinyó
őstag
válasz
rayoliviero #168311 üzenetére
Vezérlést minden használt autóban érdemes cseréltetni. Ne márkaszervizben kérj árat... Egy szaki az összes olajjal, szűrővel, folyadékkal együtt kicserélni 100k körül. Nálam plusz pont, ha az eladó őszintén elmondja ezeket a dolgokat.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
rayoliviero #168298 üzenetére
Volvo fórumokon nagyon fikázzák, nagyságrendekkel több gond van vele, mint az öthengeres dízelekkel. (Ezért is kerül ennyivel kevesebbe.) Persze, ha mindent időben és jó minőségben megkapott, akkor elgurul ez is sokáig
-
Gombinyó
őstag
válasz
rayoliviero #168302 üzenetére
-
Gombinyó
őstag
válasz
rayoliviero #168298 üzenetére
Ha jól tudom az a két literes psa dízel motor, ami ajánlott pl a Mondeoban, Peugeotban, stb, már ha a kérdés a motorra vonatkozott.
-
szőröscica
addikt
válasz
rayoliviero #168190 üzenetére
Te, ebbol a szebbek masfelszer, ketszer ennyibe kerulnek.
-
válasz
rayoliviero #168190 üzenetére
A kérdésedre a választ én nem tudom megadni, lévén olasz autóm legutóbb egy 164-s alfa volt , az sem most
Szerintem az olasz autó topikban fognak tudni nyilatkozni a motorról is.MOD
(#168188) LuckyL : picivel több autót szerelt már mint a többség - vélhetőleg veled együtt - innen. A karbantartás a kocsinál nem abban merül ki hogy tankolunk meg olajat cserélünk. Van ám km megkötéses csereperiódus turbóra is meg mindenre. Más kérdés h nem magyar pénztárcának van kitalálva meg ugye a magyar ha tehetné sem fizeti ki a rendes üzemeltetés költségét.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
rayoliviero #168190 üzenetére
Huhh, olasz dízel, külföldi előélettel, órában 200k km-el, a fővárosi
piacrólautópiacról. Szeretsz veszélyesen élni!Egyébként a típus kívül, belül bejön nekem is, de nem merném megvenni. Viszont én punci vagyok ilyen téren, ne vedd figyelembe, hogy mit írok!
-
válasz
rayoliviero #168170 üzenetére
Szia!
Mindkettőnek vannak több országban szerződött partnerei. Semmi olyat nem fognak tudni megmutatni ami nem vetne fel további kérdéseket alkalomadtán. Szerintem csak akkor adj ki érte pénzt ha el tudod fogadni a félinformációkat.
-
válasz
rayoliviero #166213 üzenetére
ha van klíma akkor 1-1.3 közé tippelném attól függően hogy mennyi ideje van hirdetni
kereskedő kb 700 körül fogja beszámítani, ha az a terv -
máyköl
veterán
válasz
rayoliviero #166213 üzenetére
Ne cserélje le.
-
válasz
rayoliviero #166206 üzenetére
olvastam vissza, de nem találom
miylen évjárat, motor? -
kisza25
félisten
válasz
rayoliviero #166195 üzenetére
én nem adnám el az aurist
-
válasz
rayoliviero #166195 üzenetére
300 ezerrel is csak brutál olcsón fog elmenni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
rayoliviero #166201 üzenetére
A hibrid rendszere nem olyan jó és megbízható mint Toyotának. Az akksi pakkja sem olyan tartós és egy új szett belőle kb 750k + munkadíj. Ez simán gazdasági totálkár egy 1,5M-s autónál. [link]
-
vzsryl
nagyúr
válasz
rayoliviero #166195 üzenetére
De az Auris ekkora futásteljesítménnyel is jobb autó, mint bármi 1.5m-ig. A használt autók most élik reneszánszukat, már évek óta nem csökkenek az árak...
-
Integrale
veterán
válasz
rayoliviero #166195 üzenetére
Toyota, azt el lehet, mert sosem romlik el, sohase, ha igen, az kamu.
Egyebkent mar most "sok" a km kesobb is sok lesz, szoval akar mar most is nehez lehet eladni, plusz vesztek valamit, amiben akar ugyan ennyi is lehet, vagy tobb, de nem is ismeritek. En az Aurist nem cserelnem le.
-
sagesz93
addikt
válasz
rayoliviero #166193 üzenetére
Szerintem teljesen jól látod, egy auris után nem igazán lenne jobb autója ezért a pénzért.
-
Integrale
veterán
válasz
rayoliviero #166188 üzenetére
308 fasza, A3 is, 147 bol is kifoghatsz jot. Igazabol ennyi idosen foleg az allapot a lenyeg. Golf puritanabb mint az A3, muszakilag ugyan az, szoval inkabb az Audit vennem. Kortars Leon belseje hanyinger, semmi tobb.
-
w333
félisten
válasz
rayoliviero #166186 üzenetére
Ilyen árban nagyon Golf, Leon, Octavia -t kapni !
-
válasz
rayoliviero #166188 üzenetére
1-1.5 kozott lehet kapni a 7g civic kinalat tetejet, en abbol valasztanek. Nem rossz technika, a valtora kell fokepp figyelni, a nyelestengely csapagy hajlamos megdegleni. Ufobol szvsz csak lefingott lesz ennyiert, amivel csak szopni fogtok. A 3 ajtos szerintem semmivel nem ferfiasabb mint egy focus vagy egy astra, nezzetek meg valahol, uljon bele, tetszik-e neki.
-
sagesz93
addikt
válasz
rayoliviero #166186 üzenetére
Fiat Bravo / Grande punto
Alfa 147
Suzuki SX4
Focus 2
Hyundai I30/Kia CeedMod: Peugeok is jók lehetnek, de ha az alfa pénznyelő, a pug is ugyanúgy lehet az. Szerintem az összes típusra érvényes lehet, attól függ mit fog ki belőle az ember, ezek már nagyjából ~10+ éves autók
-
vzsryl
nagyúr
válasz
rayoliviero #166186 üzenetére
Civic-ből max. buszkuvik' van ennyiért, de az nem túl csajos, az UFO sokkal drágább. Az 1-es BMW-t szerintem maga a gyártója is bánta, hogy kiadta, viszont az A3-as az egy Golf, szóval nem kell tőle megijedni.
Egyébként ebben az ársávban H Astra és Focus MK2 a nyerőpáros. -
#16514048
törölt tag
válasz
rayoliviero #104157 üzenetére
Szerintem ennek már a nevében is van egy hazugság, ugyanis nekem nem tűnik Ghia-nak. De elnézést ha tévednék.
-
raczger
őstag
válasz
rayoliviero #104157 üzenetére
Ez már szimpatikusabb, viszont nem tudom, hogy ez a dízel motor megbízható-e.
Egyébként ekkora futásra, ha szempont a fenntartási költség, egy 1.4 - 1.6-os benzines jobb választás lenne, akár ugyanebből a Focusból (bár kicsit necces az ár, mert ez tényleg a kínálat alja). -
Dare2Live
félisten
válasz
rayoliviero #104157 üzenetére
tudomásom szerint 1.6 TDCI nem ajánlott.
Majd vki mindjárt jól beírja mel ford dizelek az ajánlottak... olyat nézz.
-
raczger
őstag
válasz
rayoliviero #104154 üzenetére
Az ismerősöd ávente mennyit megy? Milyen távokra használja? Város/vidék/autópálya?
-
TayRol
nagyúr
válasz
rayoliviero #104134 üzenetére
6-osból csakabenzinest.
-
raczger
őstag
válasz
rayoliviero #104134 üzenetére
1 milláért külföldről behozott kevés km-es dízel 6-os? Viccnek is rossz, kint sem olcsóbb a jó autó mint itthon. Szerinted mennyiért veszik meg ezek kint az ilyen autókat? Szerintem reálisan 1500-2000 euró között, ha még keresni is szeretnének rajta. Annyiért a német/osztrák nem adja el a megkímélt, jó állapotú autóját.
Én a helyében VW Passat 1.9 TDI-t nézegetnék (vagy Octavia 1.9 TDI), abból több eséllyel lehet találni valami jót.
Lehetőleg PD nélkülit keressetek, de ha jól tudom ez még nem a hibás féle, de aki jobban ért hozzá, az majd úgyis leírja, hogy melyik az a PD-s motor ami felejtős.
Ebben az árkategóriában csak magyar autó jöhet szóba, külföldről behozottat én nem igazán néznék a fentebb említett okok miatt.
Iratkozzatok fel autóvadászra és az újonnan felkerülő autók közül válogassatok, ne a már fent lévők közül, mert ami jó, azt pár nap alatt megveszik.
Én 200k alatt 10-15 éves dízel kombit nem néznék, azoknak a többsége jó eséllyel tekert, ami meg valóban kevés km-es, annak általában el is kérik az árát. Nekem a 9 éves benzinesben van 235k km, dízelt pedig az vesz, aki sokat megy. -
#16514048
törölt tag
válasz
rayoliviero #104136 üzenetére
Képekről nem lehet megmondani, el kell menni egy hozzáértővel és átnézetni. Csak nehogy így járjatok. Az egyik Vectrán és Mazdán az a felni amúgy nagy igényességről árulkodik... A szervízkönyv megléte se garancia mindenre egyébként.
Amúgy az előző hozzászólásomban nem hiába ajánlottam más típusokat. Én ha autót vennék, azt nézném, hogy a legjobbat vegyem a pénzemért. Szerinted egy adott típusból a legolcsóbb példányok mennyire jók? Egy valóban jó Mazda 6, Vectra C és Astra H százezrekkel többe kerül. Mondeo mk3-at például könnyebb találni ennyiért.
Ezzel nem azt mondom hogy a drágább példányok biztos, hogy jobbak, azokkal is simán átverhetnek. Mégegyszer mondom, el kell menni, meg kell nézni egy hozzáértővel. De arra mérget vennék, hogy a való életben nem tudsz mutatni az általad említett autók közül 1 milkáért olyat, amit meg mernék venni, akármilyen jól is néznek ki a képeken.
-
maggi1886076
addikt
válasz
rayoliviero #104136 üzenetére
Meg kell őket nézni. Opelt én nem venném, inkább a mazda.
-
maggi1886076
addikt
válasz
rayoliviero #104134 üzenetére
Ez biztos behozott autó, tekert órával...
-
#16514048
törölt tag
válasz
rayoliviero #104129 üzenetére
Focus, de nem ez hanem egy jó mk1. A linkeltek szebbek, újabbak, de mindegyik a kínálat alja. Esetleg Mondeo.
-
-v-
addikt
válasz
rayoliviero #104129 üzenetére
(egy fehér 1.4-es kombi focus biztosan cégautó volt
)
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Battlefield 6
- Napelem
- Xbox tulajok OFF topicja
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- One mobilszolgáltatások
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3047, 94% Akkumulátor
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 i7-1260P 16GB 512GB OLED touchscreen, GARANCIA: 1ÉV
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest