- Kis telefon hatalmas teleppel
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Soulfly842
addikt
válasz
vwpolopg #67166 üzenetére
(#67166) vwpolopg,
Szerintem csak jó áron volt sokáig az S6 és teljesen ki lettek pucolva a készletek.
Vissza fog az valószínűleg kerülni idővel állandóra... néha a kifutót és a 'korlátozottan elérhetőt' egy kalap alá veszik.
Kivételt képez szerintem - szigorúan találgatva, ha idejekorán jön az s7
(#67167) kali
Nincs ebben semmi váratlan max azon lepődött meg, hogy hogy eldugta a szemek elől és hogy hogy elrakta neked
(#67168) Ákinard
Semmi közömbös nincs benne, az ügyintézőnek tök közömbös, hogy hogy viszed el. Lehet, hogy már este volt és a G4S elvitte a pénzt, s emiatt javasolta inkább a részletet, hogy a záróállomány ne legyen magas.
(#67181) staker
Melyiket nézted?
Ha nem lesz extra-kedvezmény rá, akkor a Telekom üzletekben megveheted arany/platinkártyásként részletre is.
Én a Harman Kardon Onyx Studio2-t teszteltem a múltkor.
Ritka, hogy ilyen komolyabb jószágnak telepített aksija legyen...
Kellemes meglepetés volt.
-
anonymus89
addikt
válasz
vwpolopg #66556 üzenetére
Eddigit tapasztalataim szerint 5 percen belül mindig kapcsoltak biztos, hogy én nem várnék 30 perceket...
Akkor inkább chatelek ha nem nagy hangvételű dologról van szó.Változás: mivel előző hónapban megkaptam a 300,-Ft E-pack kedvezményt és most nem így chat-en rögzítették a reklamációmat. Meg is jött a válasz: "Nyilvántartásunk szerint, egy sajnálatos informatikai hiba miatt, az e-Pack kedvezmény nem érvényesült szeptember hónapra." - informatikai hiba
-
Soulfly842
addikt
válasz
vwpolopg #66504 üzenetére
Még egy dolog jutott eszembe. Lejárt számlája nincs a múlt hónapról? Mert azt előbb be kell fizetni, hogy a köv. szintre emelkedhessen.
(#66532) Wind-Storm
Ha valakit zavar akkor le is lehet tiltani a szolgáltatónál a visszahívó sms-eket.
Nem lehet, hogy erről van szó?
(#66534) jagertibi
Kaptál új sim kártyát is hozzá? (a régi előfizetést lezárták és újat csináltak?). Más készülékben működik a netes sim?
Ha új a kártya és a net sem működik máshol, akkor célszerű kérni az aktiválását ügyfélszolgálaton keresztül - ez is lehet a probléma (Néha megragad 'on hold' státuszban).
Ilyen routert már többször aktiváltam 4G-s stick-vel - ment hibátlanul a fentebb írt 'varázsló' végigfuttatását követően. Ott ki kell választani, h. 4G router és Go..
-
#23310336
törölt tag
válasz
vwpolopg #66068 üzenetére
Kérdés, hogy az autóban utazás beltéri vagy kültéri lefedettségnek minősül-e (vonatot inkább ne is említsük)... Amúgy ezeket a térképeket állítólag nem mérések alapján csinálják, hanem a tervező szoftver rajzolja be a tervezett báziállomás köré, na ezt teszik rá a térképre. Mondjuk ezt én a hatóság helyében keményen büntetném, mert átverés!
A Telenor térképe ennél még valótlanabb, ha ez vigasztal... -
Soulfly842
addikt
válasz
vwpolopg #65544 üzenetére
Néhány készülékre vannak eseti kedvezmények, de sok esetben ua. az ár - s van aki nem szererti 20 hónapig nyögni, hanem inkább kifizeti 10 hónap alatt, vagy egyben.
(#65546) generic
Naptári évente maximálisan fél évig, s a szüneteltetés díja 1100 Ft.
A szüneteltetés időtartalmával viszont kitolódik a hűségidő.
S figyelni kell, hogy a fél év letelte előtt vissza legyen kapcsolva, mert különben kötbér kötelezettség kerülhet előtérbe.
(#65545) hunterrop8
Hivatalos üzletben nem vágnak, nem faragnak. Csak az előfizető részére cserélik személyes iratok ellenében.
-
-
glaci
őstag
-
SNor
tag
-
Blackmirror
őstag
válasz
vwpolopg #63321 üzenetére
Ha nem intézik el akkor tényleg feljelentem őket, ilyen homár oldalakat kihagynám belőle az biztos.Elég volt nekem írásban ill szóban is többször panaszt tennem...többet nem fogok, komolyabban az NMHH-n meg a fogyvéden gondolkodtam el.
A végén kiderült hogy még van 6000 körüli túlfizetésem is, szóval jól nézzetek meg én vagyok kb az egyedüli akinek az előfizuját úgy kapcsolták ki hogy túlfizetése van.
A felszólító smseket jóváírták meg 2000 forint körüli összeget ami a behajtási csoport hívása miatt keletkezett.Egy forinttal se többet.Amúgy semmit nem kapok, 8 éve vagyok előfizető,de még egy tartozék kupont sem vágtak hozzám.Nem mindenkit szeretnek úgy mint Vangelist.
-
b.daniel
senior tag
válasz
vwpolopg #63299 üzenetére
Pont ezt akartam írni,hogy nem kizárt,hogy valami szolgáltatás felkerült pluszban,és emiatt lett több neted. A baj ezzel az,hogy nincsen olyan limitbővítő,amivel ennyi adatforgalmadnak kellene lennie. Érdekes helyzet
ha privátban elküldöd a számodat hétfőn megnézem neked, esetleg T-pontban biztos meg tudja valaki mondani mi a helyzet
-
Soulfly842
addikt
válasz
vwpolopg #62998 üzenetére
Egyelőre csak a telefonnal összecsomagolva kaptunk belőle, de megnéztem a kapcsolódó rendszerekben, önmagában is be van árazva.
A tartozék részletfizetési konstrukciókat még nem néztem rá, hogy élnek-e.
Az a baj, hogy viszont egyelőre cikkszám szerint is csak 'összecsomagolva' kapunk ezekből az eszközökből, önállóan nem.
(#63044) Vangelis
Ó, ne hidd!!
Nem kell mindenhol összeesküvés elméletet sejteni!
A helyszínen, ha értik a dolgukat bármit megoldanak, de a webshop néha szeszélyes. A mobil részen a felületek stabilak, a készüléket tudják értékesíteni, stb. de a webshopnál tényleg vannak időszakos leállások.
Ezeknek az időtartalmáról nem szeretnék írni, de hogy mikor áll helyre ők sem tudják. Ezért is mondják, hogy menj vissza később, pl. másnap.
(#63083) tylerddd
Nem, akkor is nyilatkozhatsz, hogy maradjanak változatlanul az árak.
Ahogy én látom a jelenlegi történéseket arról is írnék egy keveset.
Az RTL Klub és több média is demagóg, félretájékoztató módon tájékoztat az árváltozásokkal kapcsolatban, mindennemű következmények nélkül, mintha általános áremelésről adna tájékoztatást.
Nevetséges és indokolatlan plusz terhelést ró ezzel sok esetben mind az üzletekre, mind a telefonos ügyfélszolgálatra, mind az online megkereséseket feldolgozó kollégákra.
Tömegesen jöttek ma is a megkeresések, hogy Ugye a vezetékes telefonom/internetem/tv szolgáltatásom/flottás csomagom nem változik....
NEM!
Ritkán mondom ezt, de ez így - nem feltétlen az ügyfelek hibájából - sok volt mára.
A tájékoztatás kiment már sms-ben, levélben, e-mailben. Arra az esetek komoly százalékában tettek az emberek, de bezzeg az RTL félrevezető, demagóg tájékoztatási módja tömeges és brutális megkeresést generált.
Embertelen sokkot kapnak a kollégák is, legyetek velük korrektek, ha már így napi beszélgető viszonyban kérhetek ilyet
Köszönöm
Holnap, ha lesz időm majd írok a júliusi változásokról, van belőle jócskán. Bár no para, lesz benne pozitív is
-
A@ron
tag
válasz
vwpolopg #62965 üzenetére
így van.
meg lehet csinálni pontban is meg partnerben is, csak nem mindenki tudja hogyan kell. Pedig egyébként az ő érdekük is lenne.
(#62960) TeebyKay: pontosan így működik a dolog.
(#62961) attiati: nem, kifejezetten csak a szöveg és kép jellegű tartalmak, pl már a beágyazott videó sem minősül annak, az általad említettekről nem is beszélve.
-
A@ron
tag
válasz
vwpolopg #62807 üzenetére
3 db papír:
- "Csatlakozási, belépési, és változásbejelentési nyilatkozat"
- még egy papír a feltételekről, ennek most fejből nem tudom a címét
- ÁSZF egy példánya ("Készülékbiztosítás - tájékoztató" címmel)+
ha az elmúlt másfél hóban volt kötve, akkor "készülékbiztosítás- összefoglaló" címmel egy dokument hogy mit vettél át
milyen összegről, mekkora időszakról van egyébként szó? az elejéről lemaradtam.... de lehet hogy tudok akár közvetlenül is segíteni
ha gondolod írj PÜ-t
-
A@ron
tag
válasz
vwpolopg #62788 üzenetére
Ez nettó hülyeség, 3 darab papírt is alá kell írnod és az ügyintéző köteles neked átadni a biztosításhoz kapcsolódó ÁSZF-et (az egyik papír arról szól hogy átvetted). Ha telefonon kötöd akkor meg ott a hangrögzítés ugyebár.
Verd az asztalt nyugodtan.
#62780 kali: 90-95%-ban a flottás csomagokra is a publikus árak érvényesek (a magasabbak, mivel nincs a csomagokban alapban net), tehát ha arany vagy platina szintű a szám, akkor az 590 ft-os 200 megás net mehet, és engedi is a rendszer. csak ezt kevés ügyintéző tudja/használja sajnos.
#62801 pietrasko: Igen, EcoSurfre vált, viszont az 5000 ft kötbért nem 1, hanem 2 év után engedjük el,
-
#73820095
törölt tag
válasz
vwpolopg #62788 üzenetére
Menj el a Békéltető Testülethez, jók az ügyvédek. A UPC-t úgy helyre raktama segítségükkel, h jobban se kell
************************************************************************************************************
Ma este felhívtam a trét, de minek... Csak felbosszantottak... Az egyik se magyarul nem tud, se smihez nem ért. A másik úgy tűnt, ismeri a dolgokat, de azzal meg lemehet a tréa p...-ba.
Van egy dominó, amit mivel minden díjcsomag tré, átvinnék máshova, de van még rajta pénz. Egyik ötletem az lett volna -más okból is-, h átváltok havidíjasra, de emiatt ugye -meg úgy egyáltalán- nem vagyok hajlandó aláírni hűságidőt. Aszongya a kiscsaj, h lehet hűségidő nélkül, de akkor ki kell fizetnem a sim-kártyát, ami 5000-be kerül. Eddig is tudtam, h idióták ezek, de már nincs szemernyi 2ség: ott lopnak meg, ahol tudnak, de h ennyire átlátszó hazug indokokkal...
-
Zeki
nagyúr
válasz
vwpolopg #62529 üzenetére
Nem mószeroltam be a faszit, mert még fél éve nálunk melózott mint diák.
A röhej nem csak ez. Bementünk a nagy telekom boltba délelőtt... nyitás 10-kor a plázában.. azt a tömegjelenetet a sorszámosztó gépnél... öreg mamik nyomultak, azt sem tudták eszi vagy isszák, nyomták a platina ügyfelet, ment a vita ki volt előbb a sorbanállásnál ... engem a 3 gyerekkel le sem szartak, vagy 30-an nyomultak ott mintha ingyen osztogatnának valamit. Otthagytam a frászba a boltot, és inkább az elcseszős T partnert hívtam fel, hogy oldjuk meg a gondot. Ott legalább nem volt sorbanállás. -
ForRedGlory
félisten
válasz
vwpolopg #61958 üzenetére
Erto olvasas megy? Kerlek linkeld be hogy pontosan melyik mondatommal allitottam biztosan, hogy nincs igazad, mert ezt az ongol reszt nem ertem...
Egyebkent nagy szivesseget tennel, ha valoban elkezdenel hatosaggal fenyegetozni, mert akkor egy kicsit specialisabb csoporthoz kerulne az ugyed es alaposan ki tudnak vizsgalni a gondodat.
Arra meg ne vegyel merget, hogy nem mondtak ugyanugy hulyeseget telefonban, tapasztalat.
Varhatod, hogy majd valaki a kedved szerint fog ugrani es egy het alatt vigyazallasban ker elnezest. Olvasd el az ASZF ide vonatkozo reszet, hogy hany nap a kivizsgalasi ido.
-
válasz
vwpolopg #61728 üzenetére
Szuper, hogy persze hogy nem megy. Miért is éppen most működne, amikor jelzett, hogy megjött a számla?!?
Komolyan mondom, egyszer elmegy, kétszer előfordul, de hogy állandóan ez legyen... Nem tudom, hogy mi az akadálya annak, hogy egy ekkora cég, ekkora pénzügyi háttérrel, ekkora ügyfélbázissal ne legyen képes egy működő, egyszerűen csak működő online rendszert megcsinálni. Ami nem válik hétről hétre közröhej tárgyává. Hihetetlen.
-
-
ForRedGlory
félisten
válasz
vwpolopg #61700 üzenetére
"Miért én telefonáljak? Miért nem keresnek meg? Ez nem így működik... "
Az első kérdésre a válasz: javaslat volt
A második kérdésre és a kijelentésre: látom nem fogtad fel, senki nem mondta, hogy nem lettél megkeresve, te sírsz itt látatlanban, hogy a nyomi Telekom nem keresett meg brühühühü, miközben halvány lila fogalmad sincs az egészről, lehet hogy a levél már régen úton van a postán. Megjegyzem, 25 naposnál régebbi panaszok esetén AUTOMATIKUSAN keresik az ügyfeleket TELEFONON, ha neked nem volt ilyen és nem fogadott hívásod sincs ismeretlen számról, akkor jó eséllyel már rég ki lett vizsgálva. Persze ebben is benne van a hiba lehetőség. A kedvedért megnéztem, összesen 10db olyan ügy van ami 30 napon túli, nem sok az esélye, hogy a tied is közte van...Amúgy nyugodtan menj el az NMHH-hoz így látatlanban, de lesz egy rossz hírem, körbe fognak röhögni, mert első kérdésük az lesz, hogy mi a kivizsgálás eredménye és megkaptad-e már. Te meg majd gagyogsz, hogy ja bocs, azt nem tudom, a csúnya Telekom nem kérdezett meg én meg fafejű vagyok és csak azért sem érdeklődöm meg. NA ez nem működik így...
-
-
ForRedGlory
félisten
válasz
vwpolopg #61698 üzenetére
Gondolom nem vagy tisztaban azzal, hogy a 30 nap nem azt jelenti, hogy 30 napon belul a postaladadban kell lennie a levelnek, hanem azt, hogy 30 napon belul kell az ugyet kezelni...ha a 30. napon zarjak az ugyet, lehet hogy 35. napon kapod meg a levelet
Attol meg nem tortent hiba...
Ahelyett hogy itt tombolsz esetleg emeld fel a kagylot es kerdezd meg a 1430-at, hogy wtf...
-
-
válasz
vwpolopg #61491 üzenetére
velem vezetékes szolgáltatások kapcsán eljátszotta a telekom, hogy a harmincadik napon küldött sms-t, miszerint a korábban telefonon tett panaszom kivizsgálásra került, annak eredményéről postai úton küldött levélben fognak tájékoztatni a későbbiekben, aztán napokon belül hozta is a postás a küldeményt.
azért nem foglalkoztam a dologgal különösebben, mert biztos voltam benne, hogy a számomra kedvező irányban kerül elbírálásra a panasz, ami úgy is történt aztán.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Raspberry Pi
- Linux kezdőknek
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Metal topik
- Az új vezér szerint már nincs a legjobb tíz chipgyártó között az Intel
- Új szintre emelte a fényűzés fogalmát az ASUS
- Egyesítené a ChromeOS-t és az Androidot a Google
- Autós topik
- Kis telefon hatalmas teleppel
- További aktív témák...
- IPhone 15 Pro 128GB Szép Állapot! Akku:88% Jótállás: 2026.04.09.-ig
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP ProBook 440 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gar
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest