- Milyen GPS-t vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin topik
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Olasz webshop szivárogtat Honor Magic7 árakat
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz ForRedGlory #61703 üzenetére
"Amúgy nyugodtan menj el az NMHH-hoz így látatlanban, de lesz egy rossz hírem, körbe fognak röhögni, mert első kérdésük az lesz, hogy mi a kivizsgálás eredménye és megkaptad-e már. Te meg majd gagyogsz, hogy ja bocs, azt nem tudom, a csúnya Telekom nem kérdezett meg én meg fafejű vagyok és csak azért sem érdeklődöm meg. NA ez nem működik így..."
De hát ez pont nem így van. Nem neki kell üldözni a választ, érdeklődni, hogy miért nem válaszolnak, a szolgáltatónak van kivizsgálási és válaszadási kötelezettsége.
Pont az az egyik mulasztás, amit szankcionálhatnak, ha határidőben nem történik meg a kivizsgálás. Nem válaszoltak = nem történt meg.
Egyébként meg tényleg szokásuk a határidő vége felé reagálni. Erről mondjuk értékelendő lenne, ha leszoknának. -
vwpolopg
őstag
válasz ForRedGlory #61703 üzenetére
Látom Te nem fogod fel, hogy attól, hogy engem osztasz egy fórumon, az én ügyem nem fog előrébb lenni és tök jogosan verem a nyálam ahol akarom mert egy közületek megkárosított. Nem csak engem, de ez az én ügyem szempontjából mellékes. Pont nem érdekel, hogy ,,a nyomi Telekom nem keresett meg brühühü,, ideje lenne felfognod, hogy többek között belőlem kapod a fizetésed és főleg ha jogosan, ott anyázok ahol akarok. A boltban is így osztod az ügyfeleket? Vagy csak itt neten ekkora az arcod és kiéled a boltbéli sérelmeket? Az, hogy itt óbégatok a 30 nap miatt,te meg rinyálsz, hogy nem fogom fel, hogy biztosan úton van a levelem postán, az is téged minősít de megsúgom, hogy engem az zavar, hogy elhúzzák eddig. Semmi nem indokolja, hogy a 30. napon küljdenek egy levelet postán, bőven el lehetett volna küldeni előbb, vagy ha el is húzzák eddig, dobni egy sms-t, emailt stb.
De rendben, kapok majd egy levelet, tudod mit, megvárom, ebben igazad van, hogy 3 munkanapon belül megjöhet. Tehát ha keddre nincs a postaládámban, akkor nem küldtek semmit időben. De az, hogy kapok egy sablon levelet amiben leírják, hogy sajnos hiba történt stbstb blabla, az a gyökér kollégád meg vígan húzza le tovább az ügyfeleket, na az nagyon nem oké... kíváncsi vagyok a levélre és majd megosztom itt a tartalmát, nehogy szú érje a hát elejét...
Senki nem keresett meg semmilyen formában. Nem volt hívásom rejtett számról, sem felvett, sem elmulasztott. Se sms, se email, semmi megkeresés nem jött. Legyen az akármilyen nüansznyi panasz, ezért is jogosan verem a nyálam, hogy annyit se képesek jelezni, hogy panasza kivizsgálása folyamatban van. Az se érdekelt volna ha egy automata üzenet, legalább tudnám, hogy foglalkoznak az üggyel.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest