- Íme az új Android Auto!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Aaron14 #104038 üzenetére
Én szerencsére a kiírásuk optimista oldalával találkoztam mindig - na jó, egyszer majdnem csak a rendelést követő második napon kaptam kézhez a telefont, mert a Telekom ügyintézője figyelmetlen volt, de résen voltam és időben intéztem a GLS-sel, így a rendeléstől számított egy napon belül átvehettem azt is.
-
Soulfly842
addikt
válasz
Aaron14 #103302 üzenetére
Ha másik folyószámlán lenne akkor is ua. lenne.
Ügyfélszinten és nem szerződés, vagy folyószámlaszinten szinten nézi a webshop. Mobil folyószámlák, otthoni szolg-ok. Ezernyi tényezőt figyelembe véve van egy kialakított vásárlási keret, amin ha túl csúszik az ember, akkor jön a borsos előleg.
-
Soulfly842
addikt
válasz
Aaron14 #103299 üzenetére
Hidd el, mindenben van logika. Okkal szigorúbb az online HKV.
Két iphone-ról lehet tudni, amit most szeretnél. Hány törlesztő van még azon felül...? Otthonin van törlesztő?
Úgy adnak kamatmentes részletet, hogy nem kérnek semmilyen munkáltatói igazolást, nincs rajta kamat, az előleget meg 100%-ban jóvá írják a havi számlázásban. Van ahol van kamat, van ahol több hónap után íródik csak jóvá az előleg is
És már a 'kezdeteknél' is súlyosabb az előleg.
Mindenben van logika
Átíratni akkor tudsz előfizetést más nevéről másik magánszemély részére, ha minden törlesztőrészletet kifizettél. Ettől hamarabb nem.
-
Soulfly842
addikt
válasz
Aaron14 #103287 üzenetére
Butaság, ügyfél szinten nézi. Online szigorúbbak a feltételek, mivel ott más a hitelképességi vizsgálat. Offline, más a logikája. Ez nem hiba, okkal működik úgy, ahogy.
Két új iphone listaára nem kevés, okkal kér online akkora előleget.
Ha megszüntetsz egy régi számot, aminek kiemeltségi szintje is van, akkor csak magad alatt vágod a fát.
-
-
punky10
addikt
válasz
Aaron14 #103248 üzenetére
Menj be egy üzletbe,mert webes rendelésnél az autómata szokott vad előlegeket írni,ami személyes vásárlásnál nem jelentkezik.Ez a szokásos telekomos baki,miért működne jól,ha működhet sz@rul is...
Én részletre vettem pl a fiam által használt előfizetésre S8‐at,az asszony előfizetésére Huawei P Smartot,mobilnetre(duo kártyával)egy Samsung táblagépet,vezetékes hosszabbításra egy Huawei P20‐at,tv hosszabbításra egy 50"‐os Samsung tv‐t.Mindezt 4 hónapon belül,személyes ügyintézéssel,előleg nélkül...Az internetem még szabad...
-
#77646080
törölt tag
válasz
Aaron14 #103180 üzenetére
Ha ott látod, akkor már a célegyenesben vagy.
Az én telefonos csomagomat tegnap hajnalban juttatták el a GLS központból a szomszéd településen lévő GLS depóba. 1/2 8-kor került a futár kezeihez, onnan pedig nagyon hamar hozzám ért.
_____
Ellenben a 8 napja rendelt Dominó, nos... az totál befagyott. Direkt nem jelzem feléjük - mivel baromira ráér - mert kíváncsi vagyok, hogy magától mikor ér ide (egyáltalán ide ér-e valaha?)
-
Carline
őstag
válasz
Aaron14 #103155 üzenetére
Nekem nem volt probléma a rendeléssel bár tartottam az itteni írások miatt tőle.
13.-án este adtam le a telefon igényt, 20-án délben hozta a Gls (5 munkanap). A Telekom egy nap csúszással írta hogy átadták a futárszolgálatnak az árut, igy későbbre vártam, de a csomagkövető honlapon láttam hogy aznap már kiszállítás is lesz.
Ez alapján nálam rendben ment minden. -
Intel fan11
őstag
válasz
Aaron14 #103144 üzenetére
Szia! Még mindig itt tartasz? Nincs teló?
Amúgy mikor én rendeltem a telót volt lehetőség megadni másik személyt igazolvány számmal aki átveheti rajtam kívül a telefont. Én megadtam a feleségemét, mert tudtam h én nem leszek otthon aznap épp. Teló biztit meg sztem baromság kötni. Manapság már annyi a havidijja, hogy 2 év végére a fél teló árát befizeted! Ha mázlid van nem töröd össze ha meg igen hát így jártál. Többire meg ott a 2 éves gari!
-
válasz
Aaron14 #103155 üzenetére
Az legyen a futár és a cége problémája...
Ha nem hallottál róla, olvass vissza akár ebben a témában, vagy a Homáron, hogy valaki más adataival adott le rendelést, de az ő saját címére, átvette az telefont előfizetéssel, tartozást csinált, aztán azon akarták behajtani, akinek az adataira a rendelést leadták.
Megelőzhető lett volna a probléma, ha a futár betartja az előírást, kér személyi igazolványt...stb. és másnak nem adja át a rendelést, mert az okmányokkal nem rendelkezett a csaló, csak ismerte a másik fél adatait egy más jellegű szerződés kapcsán. -
-
#77646080
törölt tag
-
Nikaré
őstag
válasz
Aaron14 #103094 üzenetére
Előrébb vagy már ezzel legalább.
Nekem kettő rendelésem volt, az elsőt le kellett mondanom (a részletek mindegy, szinte ilyen nem is volt, hogy lemondjak rendelést) Gondoltam telefonozok mi újság a második rendeléssel, megkaptam a sablon választ, ok.
Kérdezem, hogy az előző rendelés lemondása hol tart mert nem kapok értesítést semmiről. A válasz - még nem foglalkozott senki ezzel a rendelés számmal. Jó akkor legyen szíves most foglalkozzanak vele.
Kíváncsi vagyok mi lesz? -
#77646080
törölt tag
-
#77646080
törölt tag
válasz
Aaron14 #103081 üzenetére
Gondolom, a kezdeti státuszában sincs változás. Ez számomra a leginkább furcsa. Miután megtörténik a rendelés beérkezése, a további lépések nem történnek meg. Nincs összekészítés, majd futárnak átadás stb, ami idáig gyorsan lezajlott. Egyszerűen megfagy a folyamat.
Sem SMS, sem mail, csak néma csend.
-
viktorhu
veterán
válasz
Aaron14 #103069 üzenetére
Ez az elállásos sztori tényleg képtelen helyzetet teremt. Sajnos sokan vannak, akik ezt otthoni kipróbálási lehetőségként élik meg, itt a fórumokon is rendszeresen írja valaki, hogy megrendeli, aztán ha nem válik be, legfeljebb visszaküldi. A másik oldalon meg ott van a kereskedő, aki nem tudja, mit kezdjen a visszaadott több százezer forintos telefonnal - ami mondjuk minden járulékos költséggel együtt egy alkalmazott havi bérköltségét kiteszi, és nyilván nem egy ember adja vissza a telefont.
Én szivattyút kaptam úgy, hogy látszott rajta, hogy ezt már visszahozták (szerelési nyomok), de mivel az nem egy telefon, és ha működik, akkor teljesen mindegy, elfogadtam így is, ment is minden gond nélkül.
De egy drága telefont újonnan karcokkal megkapni kellemetlen, szerencséd volt az apple id-val, mert ez bizonyította, hogy használtat kaptál. Nem tudom, milyen ember az, aki megvesz egy drága eszközt, kipróbálja, és inkább visszaadja, hogy fizesse más az ő tévedését, csak mert joga van hozzá. Az élet sok területén nem tiltja törvény, hogy halálra szívassuk egymást, de az nem menti fel a szememben emberileg az elkövetőket.
-
Zeki
nagyúr
válasz
Aaron14 #103055 üzenetére
Barátom, igen fura dolog, amikor valaki magából indul ki, és azt vetíti rá mindenkire.
Nagyon sok ember van, aki TUD várni akár 3 hetet is, mert nem opció hogy 70Km-t autókázzon valamiért.----
ja,a munkaerő, az egy érdekes dolog, 2 évtizede dolgozok "ugyanott", ezalatt végig diákokkal dolgoztunk, és bizony esik a színvonal. -
válasz
Aaron14 #103055 üzenetére
Üzleti dolgozó mondhatná legfeljebb, aki külsős cégnél dolgozik és személyes anyagi érdekeltsége fűződik az üzletben történő vásárláshoz...
Mindenhol az évszázad üzlete a webshop és az onnan történő kiszállítás, sok cég hamarabb számolja fel az üzleteit és támaszkodik csak webshopra, mert sokkal jobban megéri.
Ilyen szolgáltatónál kell persze az üzlet is, de nagyban építenek a webshopra, jelentősen esne a forgalmuk, ha megszűnne a futárszolgálatos kiszállítás, ezt még ők sem engedhetik meg maguknak és biztos nem is akarják.
Azt kellene megértened, hogy nem az a jellemző, ahogy a te esetedben történt és történik.
Előfordulnak problémák mindenhol, de attól még nem arra kell alapozni, hogy mindig és mindenkivel úgy történik.
Az emberek jelentős része nem akar vagy tud üzletbe menni, kivárni a sorát...stb., pláne, ha nagyon vidékről van szó és fél napját elvenné az oda és vissza úttal együtt.
Nekem csak néhány perc a legközelebbi Telekom üzlet, de inkább rendelek még így is a webshopból, kiszállítással. -
válasz
Aaron14 #103051 üzenetére
Kényelminek abszolút nem nevezhető, de értem mit alarsz mondani.
Tök igazad van! 3 perc gépbe pötyögés és 6 m gyaloglás plusz kaputelefongomb megnyomása rács kinyitása és az ujjam hegyével PDA-ba aláírás nekem is rohadt kényelmetlen volt!
Legközelebb autózok negyedórát +10 perc parkolás és gyaloglok 15 percet, majd sorbaállok a T üzletben, ha van amit venni akartam akkor sebesen haza hasonlóan, mint ahogy idefelé jöttem. Másfél óra 5 perc helyett az egyéb költségekről nem beszélve.......- tényleg nem kényelmi a házhoz szállítás, igazad van.
Gondolom már nem invesztálnak bele.
Ebben is igazad van! Mivel nincs mit beleinvesztálni. A rendszer adott, a human resources a gond. Az oktatás romlik, egyébként ha sok sok csimpi lenne hazánkban, simán be lehetne tanítani őket is a rendszer kiszolgálására. Őket lehet még motiválni!
-
válasz
Aaron14 #103051 üzenetére
Szerintem soha nem fog megszűnni a házhoz szállítás, egyrészt egy ilyen nagy cégnél és ekkora adott forgalomnál nem mérvadó összeg a futárcéges átalány, másrészt jelentős az ilyen jellegű rendelés a Telekomnál, meg vélhetően a haszon is nagyobb, mint az üzletekben eladni bármit a külsős cégek által.
Egyszerűen csak vannak esetek, amikor valami fennakad a webshopos rendszeren és nem sietnek, vagy nem tudják gyorsan megoldani, de az ilyenekből nincs értelme (téves) következtetéseket levonni.Látni szoktam egy nagy Telekom üzletet, ahol a sok pultból, néha csak kettő vagy három üzemel, annyiban van csak ügyintéző, a többi üres, szerintem ez azt jelenti, hogy egyre kevesebben vannak, lassan senki sem lesz és hamarosan bezár minden üzlet!
-
-
válasz
Aaron14 #103043 üzenetére
Együttérzek veled, valóban furcsa néha a hazai kiszállítás. Ellenben volt már olyan, hogy a német amazonról rendeltem valamit haza Magyarországra, vasárnap rendeltem meg és kedden kiszállították. Persze tudatában kell lenni annak hogy az amazon erre van specializálva, a telekomnak meg ez egy kényelmi kiegészítő szolgáltatása. Meg lehet, hogy lassan kezdenek ők is túlterhelődni így közeledve az év végéhez.
-
Intel fan11
őstag
válasz
Aaron14 #102938 üzenetére
Az érdekes, mert van 1 pont, mi szerint nem vonható össze
Érdekes banda ez.
"Az ajánlatok kizárólag online vásárlás esetén érvényesek, amennyiben a készülékvásárlás 2 éves határozott időtartamú havidíjas előfizetésre történő szerződés megkötéshez, vagy új hűségidő vállalásához kapcsolódik. A készülékkedvezmény Magenta1 extra készülékkedvezménnyel együtt nem vehető igénybe."
-
-
Zeki
nagyúr
válasz
Aaron14 #102870 üzenetére
Az ügyintéző diákok csakis nagyon kedvesek lehetnek. Különben jajj nekik. Amúgy is Szegeden veszik fel a telefont. Először én is csak néztem mikor mondták, hogy a Telekom telefonos üfsz Szegeden van, de végülis az egyik autómárka magyar nyelvű ügyfélszolgálata meg az észak-íreknél. Azt sem gondolnád mikor felveszik a telefont.
-
migabi24
nagyúr
válasz
Aaron14 #102804 üzenetére
Én mint átlagos előfizető semmilyen kedvezményt nem látok, bármelyik telefont annyiért kapnám meg mintha bemennék egy telefonos boltba és függetlenül megvenném, én ezért nem fogok hűséget hosszabítani, pedig nagyon szeretné a telekom mert már megszünt a csomagom és több pénzt tudnának lehúzni róllam az új csomaggal, de nem adom könnyen magam😂
-
válasz
Aaron14 #102751 üzenetére
Alapesetben csak akkor, ha pénteken 13 óra előtt adtad le a rendelést, de mivel most a szombat is munkanap volt, így igen, elképzelhető, hogy holnap kiszállítják akkor is, ha pénteken 13 óra után rendeltél.
Érdemes lesz majd a futárszolgálat nyomkövetőjére ránézni.coolrob: Szia, Nem rossz az oldal/webshop, előfizetés nélkül, listaáron is lehet készüléket vásárolni.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
Aaron14 #96532 üzenetére
Volt rá példa régebben, amikor szolgáltatótól vásárolt készüléket szolgáltatón keresztül szervizeltettél, és nem volt rá lehetőség, hogy pl. mobilnetezz a cserekészüléken, akkor kaptál jóváírást.
Ha a Telekomos készülékedet a Telekomhoz adod be javításra és a SIMet nem tudod használni más eszközben( vagy butatelefonod van csak tartalékban, ezeket vissza tudják ellenőrizni könnyen), akkor ha írsz levelet feltehetőleg kapsz jóváírást, de ez nem garantált és nem is kötelessége a szolgáltatónak.
Ahogy írták te a szolgáltatótól a SIMet kapod, ha valami hibás a SIMen/rendszerben, akkor illet meg a kötbér, ha nem tudják időben kijavítani.
-
fornettisuti
veterán
válasz
Aaron14 #96532 üzenetére
1. A Simet nem adod le, ergo nem vagy korlátoztatva.
2. Feltételezve, hogy szolgáltatótól vásárolt, garanciális készülék, garanciális javíttatása esetében a javíttatás idejével tolódik ki a garancia ideje.Dióhéjban, semmi okod ilyet kérni, semmi okuk jóváírni ez esetben a számlából bármit is.
-
válasz
Aaron14 #93632 üzenetére
Akkor még más konstrukcióban voltál a hűség alapján, de új díjcsomagra/konstrukcióra váltottál, amit már csak így, az új szerint tud értelmezni szerintem a rendszer, az alapján számol, nem lát már benne az első 3 hónapban és csak a 25% Telekom kedvezményt vonja le a 9984 Ft-ból, úgy jön ki a 7488 Ft.
-
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
Aaron14 #89119 üzenetére
Meghatalmazással átvehette volna más is, ahogy bestbuy topikban olvastam.
Illetve bárkinek lehet telekom fiókja és tud vele rendelni.
Egyedül KAP pont beváltásnál fontos, hogy az előfizetés adataival rendelsz, tudtommal.A másik dologra nem tudok mit mondani, nem műszaki ember, de cikkszám alapján kéne tudni, hogy ez nem az az adapter. A webshop pár éve mióta megújult elég érdekesen működik.
-
Bferibörs
addikt
válasz
Aaron14 #89119 üzenetére
Alapvetően a szolgáltatás jó ( háló) az ügyintézés rendszeresen kaki , még nem sok mindent sikerült elintéznem első nekifutásra
(eddig semmit ) most majd meglátom, hogy a net lemondás,hogy sikerül/t
ez lenne az első sikeres ügyintézésem náluk
(tizen éve vagyok az ügyfelük )
-
dragon1993
őstag
válasz
Aaron14 #88976 üzenetére
BestBuy topic, de válaszolva nem probléma.
-
-
thomas77
senior tag
válasz
Aaron14 #88690 üzenetére
Nekem dominó kártyával és független S7-tel nem.
Tudom, nem is kéne, de nem értem, hogy miért...
A telekom oldala azt írja, hogy csak telekomos S7 és S8-cal megy és a lista folyamatosan bővül. Ezt nem is értem, van olyan másik szolgáltatás, ami csak a szolgáltatói készülékeken működik? A hagyományos HD hang remekül megy bármelyik független telefonon. Éppenséggel a VoLTE is mehetne.
A dominó pedig a másik érdekes kérdés: miért kell várni egy szolgáltatás bevezetésére hónapokat vagy éveket a kártyás csomagok esetében? Mi indokolja ezt? -
-
tsteve
senior tag
válasz
Aaron14 #86898 üzenetére
grat.. jó tudni, hogy a gyakorlatban így is működik, talán többen férnek igy a korlátlanhoz a nyáron...szerintem nyugodtan válts lejjebb... én is megtettem 2 napja gond nélkül... bár igaz, az hűséges csomag volt.. 10 gigásra pedig hűséggel és hűség nélkül is bármikor, garantáltan vissza fog engedni
-
tsteve
senior tag
válasz
Aaron14 #86889 üzenetére
a 400 megára visszamehetsz ilyen vállalt költségszint esetén, sokan tettük ezt már itt... a második kérdésedben szereplő dolog is megér egy próbát, max. az asztalra csapsz, ha emiatt képesek lennének hűséget indítani rá (nem tartom valószínűnek, meg nyilván jogszerűtlen is lenne)
elméletileg persze hűség nélkül nem működik, s könnyen lehet, hogy nem kapsz sms-t majd a bekapcsolásról ez esetben, vagy be sem engedi kapcsolni az opciót majd az alkalmazás... -
[P]laci
senior tag
válasz
Aaron14 #83271 üzenetére
annyira nem bonyolult a helyzet!
amikor egy teljesen új csomagot veszel 2 év hűséggel, akkor a csomag összerakása után két opció közül van lehetőséged azonnal választani:
- havidíj kedvezmény, vagy
- készülékkedvezmény.Havidíj kedvezmény esetén, a díjcsomag alapján számolódik ki a kedvezmény mértéke, valamint abban az esetben ha készüléket vásárolsz, akkor listaáron, de részletre is veheted a telefont (ez akár azonnal, vagy később is meg tudod tenni).
Készülékkedvezmény esetén, a díjcsomag költési szintje alapján lesz egy kereted, amit elhasználhatsz készülék, vagy tartozék vásárlásra, ez rajtad áll.Ezután, ha több szolgáltatásod van, annak függvényében, ha csak mobil, akkor partner kedvezmény jár, ha van otthoni, akkor Telekom kedvezmény.
-
gianone
őstag
válasz
Aaron14 #83271 üzenetére
A nem társkártyás Nexteknél eddig is így volt. Csak eddig arra helyezték a hangsúlyt, hogy vegyél telót, és pl. Next M-re fizess plusz 96000-t két év alatt. Most a készülékárakkal tényleg nagyon úgy néz ki, hogy nem akarnak telót eladni. Az idén vett telefonom annyiba kerül magentás 50000-rel, mint a tavaszi 15 %-os kedvezményben volt 50000 nélkül, nekem 40-nel olcsóbb volt. És a társkártyára nem jött plusz költség.
-
CHIPman
nagyúr
válasz
Aaron14 #82454 üzenetére
Te beletartozol abba a kb 1%-ba, akinek megéri. Én Fun S+korlátlan opcióval forgalmazok havi 10GB-ot, és fizetek kb 3800-at (és kb semennyit nem telefonálok, de ezt akár figyelmen kívül lehet hagyni), édesapám pedig Next L-ben korlátlanul beszél bárhova havi 10k-ért (az enyémre társkártya), és még 1GB nete is van, amiből egy darabot sem használ, csak néha én a duonet simmel. Nekünk egyikünknek sem érné meg váltani, mert nem én nem kapnám ugyanezt, ő pedig jóval drágábban.
-
Huroq
senior tag
-
Huroq
senior tag
válasz
Aaron14 #78965 üzenetére
Idén ugyan csak édesanyám előfizetésével, de az én nevemmel személyigazolvány számommal rendeltem egy fejhallgatót és bármit csinálhattam nem adták ki. Bár érdekes a Telekom eljárása, konkrétan nagyon sok üzletben csak felírják a személyigazolvány számodat és bárki átveheti még akkor is, ha azt online bankkártyával kifizetted és általában nem 1-2 ezer forintos termékről van szó.
(#78969) -secret-
Az online rendelést a mai világba ilyen vaskalapos szigorral kezelni elég elkeserítő. Bár ez csak az én véleményem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Canon imagePrograf PRO-6100S plotter - szinte új, 500m2 nyomat
- Nintendo Switch bazár (Okosított Nintendo Switch konzolok, játékok, tartozékok)
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest