-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
lugosi #128143 üzenetére
A feltöltés nem, viszont a a céges SIMről, ha elkölti, pl. Parkolásra, arról kap számlát, ami elszámolható.
Így a cég számszakilag ugyanott lesz, csak nem x számról költi el a pénzt, hanem yról (nem vagyok nagy szakértő, de a mostani céges SIMre került 15.000 forinttal sem tudna elszámolni a cég, ha kellene)
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
lugosi #128049 üzenetére
Te nagyon leragadtál valahol…
válaszviktorhu #128034 üzenetére
a PTK szerint szóban is lehet szerződni (jognyilatkozat szóban, írásban vagy ráutaló magatartással tehető), csak a bizonyítás nehéz. Én is ugyan ezt írtam, hogy szóban kötött szerződést nehéz bizonyítani, felvétel nélkül. Pl. videóbankos számlanyitásnál szóban kell szerződést kötni, amiről persze felvétel is készül, majd hiteles írásos dokumentum is.
Mivel ha nem tudják bizonyítani a szóban kötött szerződést, az olyan mint ha nem is lenne, tehát semmis.
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
lugosi #128027 üzenetére
Hogy miért is nagy gond a szóbeli szerződéskötés amiért nem igen fogadják el sehol
Szóbeli szerződés
Szóbeli szerződés akkor jön létre a felek között, ha kifejezetten megállapodnak abban, hogy egymással szerződést kötnek, és szerződés lényeges, vagy valamelyikük által lényegesnek ítélt feltételeit is megbeszélik egymással. Tekintettel arra, hogy a jogszabályok a mindennapi életben felmerülő szerződések megkötését szűk körben kötik írásbeli alakhoz, így széles lehetőség áll a felek rendelkezésére, hogy az egyszerű megítélésű, esetlegesen gyorsan teljesedésbe menő megállapodásaikat szóban kössék meg.
A szóbeli szerződések esetén gyakori, hogy azok egy régebb óta fennálló hosszútávú együttműködésen, bizalmi és / vagy családi, rokoni kapcsolatan alapulnak. Ezekben az esetekben ugyanis a felek bízva a másik félben, az adott szóban gyakran könnyelműen nem gondolnak arra, hogy ha a későbbiekben megromlik közöttük a kapcsolat, akkor a szerződésben foglaltak bizonyítása, kikényszerítése sokkal nehezebb, mintha azt írásba foglalták volna. Előfordulhat, hogy a szóbeli szerződést kötő felek máshogy emlékeznek a szerződés egyes elemeire, az ellenszolgáltatásra, annak pontos mértékére. További probléma, hogy a szóbeli szerződéseket a felek szűk körben szokták megkötni, így vita esetén vagy egyáltalán nem áll, vagy kevés tanú áll a rendelkezésre, aki bizonyíthatná a szerződés pontos tartalmát, illetve lehet, hogy ők is eltérően emlékeznek a megállapodásra.
Ha nincs se tanú, se felvétel róla,akkor utólag szinte lehetetlen bármit is bizonyítani. Nyilván az ádásvétel tényét könnyű bizonyítani, de a további elhangzott dolgokat már elég nehéz. -
#76055552
törölt tag
válasz
lugosi #128004 üzenetére
Ha elolvastad az egész sztorit, akkor.....Hááát nem kicsit meredek a történet....
A 2. tulaj vállalja, hogy ő (aki nem is állt kapcsolatban a telekommal) nem ad okot a letiltásra?
vagy
A 2. tulaj vállalja, hogy az első tulaj fizeti a számlákat ezáltal nem ad okot a letiltásra?
Vicc...komolyan. -
blackmajesty
aktív tag
válasz
lugosi #127898 üzenetére
Gondolom az van, hogy a telefonodon beállítod, de a rendszer törli ezeket, ezért nem tudod állandóra beállítani. A szolgáltató nem fogja neked beállítni a feltételes hívásátirányítást, mert a multisimek miatt nem tudja. Tehát neked van egy félmegoldásod, amivel ideig-óráig megkerülöd a működést. Ez nem garantált, hogy bárki másnál is menni fog, illetve bármilyen más telefonon is működni fog.
-
válasz
lugosi #127030 üzenetére
A hét elején váltottam iPhone-ról Samsungra és nem akartam külön Telekom üzletbe is menni a SIM kártya visszaváltása miatt - mert a telefont SES-ben vettem -, holott volt bennem kétség a honlap működése kapcsán és az S21U-ba mehet két fizikai SIM is, ezért nyomtam a fiókban az eSIM átvitelt és szerencsére jól működött, így most ebben a telefonban is egy fizikai és egy eSIM van.
-
válasz
lugosi #126929 üzenetére
Próbáltam, akármeddig nem szólok, nem kapcsol senkihez, hanem kiküldi az SMS-t arról, hogy a webes felületükön intézzem az adategyeztetést, aztán bontják a vonalat
Ha tényleg csak arról a számról lehet hívni őket, amelyiket adategyeztetni kell, akkor mit lehet tenni? Most az egyszer vegyem ki a kártyát, egyeztessem az adataimat utána húzzak másik szolgáltatóhoz
-
tibor23
senior tag
válasz
lugosi #126917 üzenetére
Hiába van max. B20 térerő, a Telekom a magasabb frekit fogja preferálni, ezért van, hogy a legtöbb helyen alig van 1-2 pálcika. Telefonáláskor viszont elengedi ezeket a gyenge jeleket, és a megfelelően erős frekire áll rá, sok esetben lemegy 2G-re is emiatt.
Szóval nem biztos, hogy gyenge nálad a 4G térerő. -
Landsmann
addikt
válasz
lugosi #126278 üzenetére
Igaz, hogy én Telenoros vagyok, de itt keleten a Telekom adja a 4G-t a Telenornak is. Tegnap és előtte 1-2 nappal volt olyan, hogy nem jött be a hívás. SMS-t kaptam a hívásról, hogy kerestek. Olyan volt, mintha foglalt lett volna a számom, pedig nem volt használatban a telefon. Mikor megcsörgettem másik számról, kicsörgött. A telefon VoLTE hívásokra van beállítva.
-
#33802016
törölt tag
válasz
lugosi #125994 üzenetére
Szuper
A műsorban, az első prezentáció volt megemlítve - olyan szemszögből, amit anno a nagy közönség nem tudhatott, láthatót, de így 15-18 évvel később elmondható, már nem oszt, nem szoroz. (kutyát nem érdekli, akkor hogy csaltak).
Amúgy lehet pár héttel, később, sikerült egy működőképesebb verziót összehozni, de a prezentációra még nem volt.
Én a magam részéről jobban szeretem, ha nem vagy teljesen bekorlátozva. Így inkább anroidot választottam, mikor erre került a sor.
De kinek a pap, kinek a papné
-
#33802016
törölt tag
válasz
lugosi #125983 üzenetére
Nem kell utána néznem. Lehet a "megfogalmazás" nem volt a legjobb, mert volt előtte is sybian meg mit tudom én mi. De a mai formában "forradalmi" volt, ha az iphone koncepciója megbukik, akkor valószínüleg másképp alakul ez a piac.
- Ezeket az infókat meg a nat geo azok a 2000 évek .c műsorából vettem, ha vmire pontatlanul emlékszem, bele lehet kötni... az egy dolog, a lényeg ettől nem változik. Esetleg néz utána ha érdekel
Az, meg, hogy túl van árazva, stb, az meg kb mindenki tudja. A márkát övező "hit", "rajongás", az amiért eltudják passzolni ennyiért...
-
válasz
lugosi #125707 üzenetére
Lehet, hogy az van, amit Renwick is írt, szeretné a szolgáltató, ha váltanék, de azt ugyan leshetik...
(Örüljenek, hogy a céges korlátlan - az is Telekomos - mellett megtartom egyáltalán havi díjas előfizetésnek a privátot, de hozzám nőtt már a telefonszám, mert lassan 25 éve használom, sokan csak azt ismerik, a másikat nem.)
A előfizetésekbe belépve, majdnem legfelül írja, hogy 30 nap korlátlanság, ott rányomok, hogy érdekel és dobja a díjcsomag módosításának a lehetőségét. -
AnonymusX
őstag
válasz
lugosi #125555 üzenetére
Nem normális. Két dolgot tudok elképzelni:
1) Telekom app nem a legfrissebb állapotot mutatta. Azután frissült az érték, hogy repülőt nyomott az előfizető. Viszont az előfizető a korlátlan netet használja. A repülő mód egyébként trigger, tehát az addig nem riportolt, de elfogyasztott adatmennyiségek is riportolásra kerülnek.
2) Túl gyorsan nyomott repülőt az illető és addigra még nem ment végig a csomag aktiválása a rendszereken.
Jött valami visszaigazolás a sikeres aktiválásról?
-
Joachim21
őstag
válasz
lugosi #125512 üzenetére
A szöveges többnyire, de nem is az a legidegesítőbb része, hanem automata pakolja a díjcsomagokat össze-vissza, és amit eddig egy kattintással ki lehetett választani, azt most lenyíló ablak, kikeres, rákattint módon sokkal több lépésssel kell elérni, nem értem miért kellett ezt így.
-
válasz
lugosi #125268 üzenetére
Nem csak nálad problémás.
Sőt, magukat az előfizetéseket sem jól kezeli a fiók/webshop, olyan hülyeségeket ír ki, hogy csak na...
Készüléket (is) akartam vásárolni, de elengedtem a dolgot, megveszem inkább máshol, nem a szolgáltatónál, mert ez így nem állapot.
Nekem nem gond, hogy továbbra sem kötök újabb hűséget az előfizetéseimre, pedig jó ideje nincs már azokon. -
-
pitiless
senior tag
válasz
lugosi #125140 üzenetére
A telefon be van állítva arra, hogy a wifi hívások a preferáltak. Akkor reboot után miért csatlakozik vissza. Mondjuk az az érdekes, hogy egy iPhone 6s Plusban is produkálta ezt. Az elmúlt majdnem 2 napban viszont stabil, 9 GB-nyi logot írt a telefonom teljesen fölöslegesen.
Bejövő hívás problémám még nem volt. MultiSIM-es előfizetés, a másik kártya a feleségem telefonjában van, eddig még mindig kicsörgött mindkettő.
-
UHHH
őstag
válasz
lugosi #124620 üzenetére
Ki vannak kapcsolva az egzotikus dolgok, a hangposta úgy kapcsol be magától, mint amikor TE bekapcsolod a telekom appban, én nem akarok hangpostát, a telekom mégis oly kedves és bekapcsolja. Nem a telefonom a hibás, neki sem a 3 telefonja a hibás.
-
kchris78
veterán
válasz
lugosi #124418 üzenetére
vagy legalabb a kicsit kiemeltebben kezelt ceges flottas ugyfeleknek megadnak az 5G-t. Kicsit vicc hogy ennyire premium szolgaltatasnak kepzelik ezt.. vagy direkt zarjak el a nagyobb mennyisegu ugyfelet az 5Gtol mert addig lehet kiralykodni a mediaban a tobbszaz mbites letoltesi sebesseggel? (nyilvan ha egyedul van valaki egy cellaban
) Utana mar kiderulne hogy az a feldobott partucat -100 cella mit is bir normal production korulmenyek kozott... mert ami most van az igy kb tesztuzem..
-
MadMancs
veterán
válasz
lugosi #124418 üzenetére
Mivel verseny van, nem kizárt hogy változtatnak a hozzáálláson.
Sőt, Telenornál is lesz egy 1 napos rendszer karbantartás, ugyanúgy kb minden off lesz mint vodánál. Lehet ők is most vezetik be (idénre ígérték ők is). Ha igen, tuti feltöltőkártyásoknak is, nem szoktak különbséget tenni ügyfelek között. Akkor viszont tényleg lépnie kell Telekomnál is. -
MadMancs
veterán
válasz
lugosi #123660 üzenetére
Nem teljesen. Telekom (pontosabban akinek eladja tartozást) is nekivág. Csak ha nem tudja miből bukta. Ha ellentmond a delikvens mert ugye 1 év után elévül távközlési tartozás, bukta. Magánúton indított fizetési meghagyás meg ugye már nem távközlési, így 5 év alatt évül el, ha elévül egyáltalán (ezt nem tudom konkrétan).
Illetve ha tartozást eladta már Telekom, náluk amúgy se tudod kifizetni, mert náluk már nullás egyenleg van folyószámlán (feketelista ennek ellenére értelem szerűen marad a címen/személyen).
Hogy kinek adta el, meg igen nehéz kideríteni, mert adatvédelmi okokból nem adhatja ki infót. Behajtó cégeket hívogatni meg szintén értelmetlen, ok se adnak ki harmadik félnek semmi információt. -
korpicschess
veterán
válasz
lugosi #123204 üzenetére
Hát igen, egyébként ad ki számlát, a tulajnak személyivel... Szóval azért is kérdezem, mert lehet, hogy hivatalosan ez az álláspont, de lehet-e tudni, hogy ettől függetlenül "jófejek"-e. Lehet kipróbálom 1(-2) üzletben, ha mást nem, de ha bárki tud erről valamit, megköszönöm...
Kaba: Igen-igen, sajna arra nincs módom, hogy megszerezzem, mármint az eredeti vevő adatait. Garanciajegy nem kell, csak a számla szükséges.
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
lugosi #122966 üzenetére
A normális 5G-s cuccok még rohadt drágák, majd talán 2-3 év múlva lesznek megfizethető áron.
#122963: nem biztos, hogy modul rendszerű, ha minden integrált egy ilyen eszközben, akkor komplett eszköz csere szükséges. Ha netán cserélhető is lenne benne a GSM modul, akkor is mérlegelendő,hogy melyik érné meg jobban?
-
Landsmann
addikt
válasz
lugosi #122799 üzenetére
Ilyen hibát én tegnap óta tapasztalok. Azt hittem készülékhiba, de sokszor tényleg kín kivárni mire kapcsol és bizony valóban nem VoLTE hívás. A híváslistában visszakeresve lehet látni, hogy míg korábban a hívások legalább 90-95 %-a VoLTE hívásként jött létre, az utóbbi 2 napban csak körülbelül 50 %. Nekem is úgy volt, hogy próbálkozott a VoLTE módban, aztán leváltott 3G-re, de szerintem volt amikor 2G-re, mert a hangminőség igen gyatra volt. A történet füszereződik azzal, hogy én, mint Telenor előfizető itt a keleti alvégeken a Telekomtól kapom a 4G szolgáltatást. Tehát a hiba nem a Telenor háza táján keresendő.
-
szpetyko
csendes tag
válasz
lugosi #122633 üzenetére
Hidd el, hogy kiszámolták, és ennyiért is megéri árulni nekik. Amúgy nagyon sokan nem nézik az árakat. Árösszehasonlításokat pedig még kevesebben végeznek vásárlás előtt. Arra jár - bemegy - megtetszik neki - árban belefér - megveszi.
Előfizetéseknél ugyanez van. Sokakat nem érdekel annyira, hogy váltson is. A cégesnél már nem így van, ezért kedvezőbbek a flottás előfizetések.
-
válasz
lugosi #122202 üzenetére
NET 3 GB 2019
Mely alkalmazások használata nem csökkenti a 3 GB adatmennyiséget?
Az alábbi alkalmazások használata böngészővel és a letölthető alkalmazással sem csökkenti a 3 GB adatmennyiséget:
Facebook, Instagram, Waze, Messenger, WhatsApp, Spotify, Tidal, Apple music, Deezer, HBO GO és TV GO.
Fontos!
A díjmentes adatforgalom nem foglalja magában a beágyazott video- és hangfájlok lejátszását és letöltését, az alkalmazáson belül bonyolított telefonálást és videotelefonálást, az alkalmazások letöltését és frissítését, a harmadik felek által biztosított alkalmazáson kívüli tartalmakra és funkciókra (pl. regisztráció, alkalmazás-letöltés, frissítés, beágyazott videó stb.) felhasznált adatmennyiséget. A díjmentes adatforgalom a BlackBerry APN használata esetén technikai okok miatt nem érhető el.
-
#70635776
törölt tag
válasz
lugosi #121682 üzenetére
Na jó, leírom a szívfájdalmam.
A Telekom a jelszint -104 és -120 dBm között (leggyakrabban -107 és -114 közötti)....attól függ, melyik állomásra és melyik frekvenciára kapcsolódik a készülékem. 5db állomás 10db cell ID-jai (B3 és B20) között váltogat a készülékem. Sebesség: amit linkeltem (tehát 1Mbps alatti) és 7 Mbps közötti.
És utóbbi időben folyamatosan ledobál 3G-re a Telekom (ugyanez a készülék soha nem dob le voda 3G-re).
Mielőtt jönne a "készülék/sim kártya rossz": több telefonnal és több sim-mel is ugyanez a jelenség.
A telenor és a voda lefedettsége oké.
Tnor : - 80 dBm körüli, Vdf: általában -95 de -104 dBm fölötti érték soha nincs.
A digi is -100 dBm körüli.
A telenoros sim 1db állomásra csatlakozik, amit nem is értek, mivel pont a fejem fölött van az antenna (ilyenkor nem az van, hogy lefele nem sugároz...).
A sebesség mindig 100Mbps körüli.Vodás sim 3 állomásra csatlakozik, de az esetek 99%-ban csak az egyikre kapcsolódik a telefonom. Sebesség 10-50 Mbps közötti.
Digi szintén 3 állomás, ami szintén 99%-ban csak 1 állomásra csatlakozik. Sebesség legjobb esetben 3Mbps.
Céges T-s kártyám van (értelemszerűen a munkáltatóm fizeti), van rajta egy szép havi adatkeret.
Szóval hiába a céges ingyen net, nem tudok "potyázni"ezzel a T-s jelerősséggel/sebességgel, így a másik 2 közül valamelyikkel netet kell vegyek.
-
Kaba
veterán
válasz
lugosi #120971 üzenetére
Igen így van.Ezt a tényt kifogásolta a kérdező,mivel nem tartózkodik otthon.
Viszon kéheti a kiszállítást Pick Pack pontra is,ott is ingyenes lesz,mivel SIM van a csomagban.
Ezenkívül lehetősége van még egyeztetni a Telekommal más szállítási napra és kiszállításkor még a GLS-sel is egyeztethet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest