- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
Dr. Mózes #222467 üzenetére
Audi 1.8T, igaz meg oldschool motor ezekhez kepest, de abban is 30ezrenkent/2 evente csereltek (akkor jott ez be, Jurgen tartotta), 20 evesen 196-nal koszoni szepen, nincs szetkopva. En nyugodt szivvel vennem a Renault-t. Ilyen fiatalabb autonal okostelefon integracio nalam kotelezo lenne, erdemes rakerdezni/kiprobalni, hogy tenyleg benne van-e.
Ezekre is vess egy pillantast: [link] , [link] , [link] , meg Golf, Leon, Octavia 1.4-1.5tsivel is jo vetelek -
vzsryl
nagyúr
válasz
Dr. Mózes #222467 üzenetére
Annyit segített, hogy elment 188k km-t, de az a motor biztos szétkopott már. Ha sokat megy valaki, akkor a 15k km-es olajcsere még tűrhető. 30k km egy olajjal és olajszűrővel biztosan kopottabbá tette a motort, mintha lefelezték volna a periódust.
Ez a kopás pedig nagy valószínűséggel komolyabb olajfogyasztást jelent. Ha számodra belefér a költségvetésbe egy hamarosan várható motor generál, akkor rendben van. Kérdés, hogy az 1.33TCe mennyire viseli jól a felújítást, nem túl vékonyak-e a hengerfalak. -
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Dr. Mózes #222463 üzenetére
A Focus-nál mindenképp csekkold le, hogy van-e benne ISOFIX, mert hiába 2011-től kötelező, sajnos ilyen 3-as fókából láttam 2012-esnél ilyen hiányosságot. Nem is értem, hogy történhet ilyen.
A Megane 4 egy sokkal komolyabb verda, és nem a részecskeszűrőtől meg a kettőstömegűtől kell félni egy benzines autónál, hanem amit te is írtál, a 30k-s olajcsere periódustól. Nincs se olyan olaj, se olyan motor, amit ezt tolerálja. De ebből is az következik, hogy az 1.33TCe egy mocsok jó motor, ha elment eddig 188k km-t így.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Dr. Mózes #222463 üzenetére
Klíma cső szokott lámpa mögött kikopni, hegeszteni kell, meg a problémát okozó műanyag fület eltávolítani, cső rögzítést ellenőrizni.
Okoskerék mellé számold a vezérlés cserét. Tud kopogni dugattyú kopás miatt is, az nem gond, csak zavaró (alacsony fordulaton nem szabad erőltetni). -
dellfanboy
őstag
válasz
Dr. Mózes #222463 üzenetére
az hogy a megane 200-at futott, ez a barnás focus meg 12év alatt 130-at. főleg németbe az nálam hiszi a piszi kategória.
nincs atombiztos hasznaltautó, mindegyikkel lesznek gondok. ha a pirost körbekell gumizni sztem az nem gond, mocskosul alkudj lefelé az árából, klíma töltés szintén.
am ha megane-l pályáztak én nem tartom eretnekségnek azt a 30-as olajcsereperiodust... ha nem eszi még jó is lehet rá kell kérdezni, mit tartalmaz a gari, bár ez még mindig nem véd attól, hogy megveszed, ne adj isten most nem belevaló-vastagabb olaj -
#01881923
törölt tag
válasz
Dr. Mózes #222258 üzenetére
Mindenből vannak túlárazott példányok.
Kifejezetten Classic II-re keresve is a kínálat legfelső 5%-a az 1,3 millió feletti, a linkelt példány meg a 3 legdrágább Classic II közül az egyik (a 180-ból).Én azért nem gondolom, hogy csak ezekből szabad válogatni.
Nehogy már ne legyen még 1 milláért se vállalható G Astra, túlzásba esnek azért itt páran...
-
-
szebe
addikt
válasz
Dr. Mózes #222140 üzenetére
ér-e kb. 1 mFt-tal többet egy hasonló paraméterekkel rendelkező Auris, mint egy Focus.
Nem.
(Ahogy pl a 8-9 gen Civic is hasonlóan "jó" áron megy, de ~10 éves alsó-közepet 4-ért, hááát...)
Tudom hogy nem konkrét kocsira kértél véleményt, de közel 3 millióba majd azért férjen bele a tempomat meg az ülésfűtés (meg esetleg csipogó, minimum hátra).Ti melyik típust választanátok?
Megane -
slett27
addikt
válasz
Dr. Mózes #222118 üzenetére
Suzuki SX4 ezt sem vetem meg. Ha nagyon bizonytalan vagyok akkor lehet egy ilyet nézek. Ami zavar hogy nagyon magas, ha le lehetne tenni egy 5cm-el amit a műszakin sem vetnek meg akkor jó lehet(ne). Eléggé drágák.... gondolom nem véletlenül.
Mitsubishi Lancer 2.0 ez milyen kockázatokat rejthet a rozsdán kívül.
-
kisza25
félisten
válasz
Dr. Mózes #222062 üzenetére
2020- as mirrorból több is volt 4-4,5M Ft környékén
Szóval nem lehetetlen, csak most azokat megvették és megint a túlárazott maradt q piacon
Van pár darab amit 1,5 éve árulnak.
Volt egy időszak mikor egy 2020- as mirror 5,8- ért is elment (4,5 M Ft volt újonnan)
Figyelni kell, a jó vételek hamar elmennek -
kisza25
félisten
válasz
Dr. Mózes #222059 üzenetére
Lépjél be a FB új fiat tipo csoportba, mert egy csomóan oda rakják fel először az autót eladni, van hogy beárazni, így elsőként értesülsz. Mostanában volt is pár kombi eladó.
Mondjuk a 3,5M Ft az valóban nem nagy választék, 4M Ft környékéig kellene nézelődni (alkudni kell)
Amúgy 5 ajtós az kicsi? Elég hosszú a tipoból, 440 liter 165*80- as gyerekágy siman befért hátra lehajtott ülésekkel -
molnarpeter
nagyúr
-
AssAssynn
addikt
válasz
Dr. Mózes #210743 üzenetére
Igen, ezt gondolnám, hogy 2 év múlva azért valamelyest mérséklődik a piac. Azért az mégiscsak nonszensz énszerintem, hogy 2-3 éve még 7-800e körül néztem a Jazz-eket, most meg ugyanezek 1,5misiért vannak. Vagy Prius volt már 1,6-ért, most meg ami nem bontószökevény, az 3 körül van, ugyanez az Insight is, hogy 3 felett inkább. Még 2-3 éve vettél új autót 4-ért, most ennyiért max használtban gondolkodhatsz (talán néhány apróságot kivéve). Olvastam itt fórumon, hogy a tag a Corola Verso-ját 1,35-be adta el 2 éve, most ugyanez a típus 2 misitől indul.
Számomra mindez egy hatalmas nagy piros STOP táblát jelenít meg a szemem előtt, hogy most csak eladni szabad, venni nem. Csak sajna a helyzetem meg egyre inkább megkívánja a vásárlást. Szóval mindenképp olyat akarok venni, ami nem igazán drágult. Valami olyan típust, ami elkerülte eddig az emberek figyelmét, vagy felfedezetlen maradt, egy ilyen sleepert, ami még közel azonos áron kapható. Vagy, ha ilyen nincs, akkor egyszerűen egy marha olcsót, amivel amúgy sincs mit vesztenem. Egyrészt azért, hogy ne legyen az az érzésem, hogy marhára ráfizetek a dolgokra, másrészt, ha rendeződik a helyzet, akkor ne bukjak óriásit.
Ha 2 év múlva is ugyanennyi lesz minden, akkor azon túl, hogy felakasztom magam, végül is nem veszítettem semmit, ugyanott leszek, mint most. Ha viszont drágul (erre nem számítok), akkor marad az akasztásegyrészt mert nem szeretnék olyan világban élni, ahol ilyen mértékben elszalad az áruk ezeknek az alapvető dolgoknak a fejem felett, úgy, hogy semmit sem tudok tenni ellene. Másrészt pedig alapvetően irreálisnak tartom azt az árat, amit egy autóért kérnek, és ha még ezt tetőzik, akkor nem is a pénztárcám, hanem a jó érzésem fogja azt mondani, hogy ez nekem így nem kell.
-
ZolkoW
őstag
válasz
Dr. Mózes #210513 üzenetére
fűtésre: már írtam korábban, a régi ótóban 15km-ig semmit nem éreztünk a fűtésből (2001 Focus TDI), mondom legközelebb ide benzines kell, erre végül újra dízelt vettem, és ez tudja, hogy pár perc után már melegszik, elektromos fűtésre mondjuk nem tudom, hogy kell szűrni hahun. Az ülésfűtés is király, az még gyorsabb, de ha ezt tudom, lehet hogy nem is ragaszkodom hozzá (azért persze inkább legyen).
Én 25 km-re ingázom, de minden nap, az évi 20k km körül van.. -
tboldi
nagyúr
válasz
Dr. Mózes #209956 üzenetére
Ennyit még a #szarolasz (alias anyum Lanciája) sem produkál.
Nem értek a VW-k lelkivilágához, de nem tartom kizártnak, hogy ezeknek egy része csak korábbról eltárolt hibakód, nem pillanatnyilag is jelen lévő, sőt azt is elképzelhetőnek tartom, hogy egy új aksi megoldana párat... 🤔 De ismétlem, hülye vagyok a Népautókhoz.
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Dr. Mózes #209765 üzenetére
Rohadnak már, 1.9 PD ezekben egyrészt ha részecskeszűrős, nyűgös több dolog (veztengely, DPF), másrészt meg ha anelkuli, akkor is egy csapágysor cserével kell indítani a pályafutást… 4Motion attól függ, volt-e karbantartva, Haldex azért érzékeny rá, egyébként meg néznék első kerekeset ha nem sípálya mellett laksz
Holland származás nem rossz, elég jól le lehet őket informálni jellemzően.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Dr. Mózes #187112 üzenetére
Nem feltétlenül problémás, az is lehet, hogy csak egy körben akarja intézni a dolgokat (hitel papír bemutatása, átírás), előfordulhat persze más dolog is. Ha amúgy jó a kocsi, akár letétbe is lehet helyezni a pénzt, aztán ha le törölve lesz a terhelés illetve sikeres az átírás, megkapja a nepper a pénzt
(ilyen szempontból érdemes lehet együtt, vagy magadnak intézni a dolgokat).
-
parandroid
félisten
válasz
Dr. Mózes #186893 üzenetére
Remélem, hogy az mx-5 mellé keresel autót, és nem helyette.
Amúgy ezeknél az öreg kombiknál inkább az számít, hogy melyikből találsz egy még használható példányt, mind egykutya, modern, gyors, vagy menő egyik sem lesz. Főleg ennyiért. Gyakorlatilag már ahhoz is költened kell majd rá, hogy a következő hetekben ne rohadjon ki, illetve szét alattad. Ncapet, meg ilyesmit meg felejtsd el, akkoriban még másképp teszteltek, meg nagyon nem mindegy, hogy mi van az autón szétrohadva, megütve, meggyengülve, elöregedve, elállítódva, ami nagyon nem úgy fog törni, mint a teszteken 15 éve. No meg akkoriban nem 1,5-2 tonnás szuvokkal ütköztettek, úgyhogy a legtutibb, ha leszarod az ncapet, és óvatosan vezetsz.
p -
Elektrosokk
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dr. Mózes #165303 üzenetére
mondjuk nemtom mikre kellene veletlenszeruen 200k-t betapsolni
teny, hogy a DW futomu nyugosebb tud lenni az Alfa-kban, de nem is azt adja, mint egy McPherson futomu
elol egy felso lengokarral van tobb benne
wowpont errol volt szo amúgy a FB-s csoportban is
Passat-ban is van az a 8 lengokaros futomu, na az pl dragabb a DW-enel is
erdekes modon megsem sir meg kop ra senkimeg minek az arait hasonlitjuk mihez?
egy Golf-ba siman megveszik a FK meg a TA csüccsrugókat is, de ilyen hokisz.r gyartotol egy Alfas nem rak bele az autojaba semmit
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Ingatlanos topic!
- Battlefield 6
- Milyen videókártyát?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Napokon belül megjelenik a Warhammer 40k: Rogue Trader
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- További aktív témák...
- Bluering Libra irodai forgószék
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- Akció! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi 10 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Felújított laptopok számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Gamer Notebook! Lenovo Ideapad Gaming3! I7 10750H / GTX 1650Ti / 8GB DDR4 / 256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest