Hirdetés
-
Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
ma Elkezdtek frissülni a Xiaomi új felületére a Redmi K40-ek, ámde Android 13 alapon megy a dolog.
-
Végre Steamre tart a Sins of a Solar Empire II
gp A nyár folyamán véget ér az Epic Games Store exkluzivitása és a Valve rendszerében is megjelenik a teljes kiadás.
-
Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
it Az FCC szerint sokkal több kormányzati tőkére van szükség, hogy kirakják a kínai eszközöket az amerikai telekomcégek hálózataiból.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
Csak nehogy valami önérzetes tádés megvakarja az autóját egy kulccsal/csavarhúzóval.
Én az ilyen és ehhez hasonló (különböző márkajeleket lehugyozó kölök, biztos sokan láttátok már) matricákat nem merném kitenni, akár poén akár nem. Lehet én vagyok paranoiás, de annyi frusztrált ember van, hogy félnék, hogy valaki nem érti a poént és revansot vesz a Tesco parkolóban.
Meg mondjuk nem is jutna eszembe kitenni alapból sem, nekem ugyan mindegy, hogy mit vezet a másik, egészen addig amíg nem akarja rámerőszakolni, hogy az övé a létező egyetlen igazi/tuti/legjobb autó.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Nekem nagy tervem, hogy ilyen IS250 lesz a következő autóm, de azért várnom kell még vele, valamint abban egyelőre csak bízni lehet, hogy 13-16 évesen ezek is olyan hibamentesek lesznek, mint az IS200.
Kornelka autóvásárlásához csak annyit fűznék még hozzá, hogy említette, hogy nem szívesen venne kintről behozott autót. Ez elgondolkodtatott.
Lényegében mostanában szerintem eljut szép lassan oda az itthoni használtautó piac, hogy a 2008 utáni autóknál a piacon csak kintről behozott, vagy pedig céges autók lesznek, mert lényegében új autó eladások magánszemélyeknek itthon nem nagyon vannak. Amit meg mégis megvesznek magánszemélyek, azok általában alsó, vagy alsóközép kategóriás autók.Így akinek jelenleg olyan igénye van, hogy legyen 140 Le+ meg legalább felső középkategória, az nem nagyon fog találni 6-8 éves autókból magyarországi magánszemélyest, mert egyszerűen alig akad, aki vett ilyeneket újonnan.
-
Qtya123
őstag
válasz bitpork #130445 üzenetére
Ezek közül kettőt azért érdekes lesz bizonyítani csak így kamerarendszer alapján:
- Kihangosító nélküli telefonálásért: 30 000 Ft
Ugyan hány olyan eset lesz, hogy a tökéletesen vitathatatlanul éles képen a tökéletesen egyértelműen kivehető telefonkészülék lesz látható, ahogy a sofőr a füléhez tartja...
Én úgy gondolom, ha egy olyan kép lesz, amin annyi látszik, hogy a sofőr egyik keze a füle mellett van, de rohadtul nem látszik, hogy abban van-e egyáltalán valami telefon, vagy épp a fülét vakarja, akkor ilyenre érdekes lenne bírságot kapni.- Autópálya leállósávjában jogtalan megállásért: 50 000 Ft
Na itt is majd érdekes lesz a döntés. Ha csak megáll elakadásjelzővel kapja a bírságot, de ha jól láthatóan felnyitja a motorháztetőt és csinál egy nagygenerált, akkor nem?Ezek olyan dolgok, amiket egy rövid videofelvétel alapján nem nagyon lehet egyértelműen meghatározni a legtöbb esetben. Ha van esze a rendőrségnek, akkor ezeket a funkciókat nem is nagyon erőlteti....
(és az vajon minek számít, ha az indulás napján alatta elhaladva mindkét kézzel egyszerre mutatva a leghosszabb ujjamat üdvözöltem a VÉDA rendszert?
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Néztem azt a TC-s videót, amin bemutatták, hogy melyik nyomtató nyomtatja a határozatokat és melyik gép végzi az automata borítékolást. Hát mit ne mondjak, olyan gyorsan köpte ki a kétoldalas lapokat a nyomtató, hogy szemmel alig lehetett követni, mikor fordítja a lapot. A borítékoló gép szintén brutál volt.
Más hivatalokban meg vársz a sorodra és nézed, hogy akadozik az ezer éves nyomtatójuk. Múltkor a földhivatalban nem tudtak számlát nyomtatni nekem, kb 15-20 percig, mert kifogyott a toner, a másik nyomtató nem volt hálózatra kötve, a harmadikban meg már hetek óta kifogyott. Az x emelettel feljebb lévő irodában lévő nyomtatóból szedték ki és hozták le a tonert.
Apám anno rendőr volt. Egy időben vitte magával szolgálatba otthonról a wc papírt, mert nem adtak a melóhelyen. Gumikesztyű meg például kb sosem volt. De ezekre a full új, ipari gépekre futja a rendőrségnek. Biztos vagyok benne, hogy ezekbe mindig lesz tartalék toner, illetve az üres borítékok sem fogynak el.... -
Qtya123
őstag
válasz Integrale #131145 üzenetére
Akkor én eladáskor szopóágon leszek majd. Az összes létező folyadékot, gyertyákat, mindent pontosan az előírt intervallumban cserélem. Kivétel ez alól a motorolaj, ami 15ezer helyett 10ezrenként csere és a légszűrőt is cserélem egy évben kétszer, mert én úgy ítélem meg, hogy fél év alatt úgy telemegy, hogy nincs gusztusom benne hagyni, akármennyit is ír elő cserének a gyár.
DE folyadékokról, szűrőkről a számlákat eldobáltam, az intervallumokat meg nem füzetbe írom, hanem excelben, amit mindig felülírtam/felülírok, mikor van a következő km vagy dátum. Cserékről meg számla nincs, mert magam cserélem.Ja és az autó lökhárítója, motorházteteje és két első sárvédője kompletten fényezve van, mert sok kavicsfelverődés volt rajtuk. Ki fogja majd elhinni eladáskor, hogy nem rommá volt törve az eleje.
Ezek alapján az én autóm egy igénytelen, kettőből összerakott fos. -
Qtya123
őstag
válasz Integrale #131158 üzenetére
Értem én, amit írtál, max Te értetted félre az eszmefuttatásom.
Nyilván előny, nem elvárás a vezetett múlt, erre írtam, hogy szopóág, hogy ebből az előnyből kikerültem az első bekezdésben részletezett dolgok miatt.A második bekezdés meg egy továbbgondolt eszmefuttatás volt, hogy vajon hány ember hiszi el, hogy nem törött az autó.
-
Qtya123
őstag
Vezetett dolgok ide, vagy oda a lényeg az alábbi, ha magánszemélytől vesz valaki autót (kereskedéseket most hagyjuk):
Én úgy gondolom, hogy az ügyletek 70%-a úgy néz ki, hogy a vevő csodát keres kicsi pénzért, kicsi futással, a magánszemély eladók meg ugyanekkora %-ban elképzelik az autójukról, hogy attól, hogy néha lemosták és olajat cseréltek benne, majd eladáskor kiporszívózták, már az övék a piac legjobbja és személyes sértésnek veszik, ha bármi hibát találsz az autón. Persze sokan a hibákról is hallgatnak. Szóval nagyon ritkán találkoznak a realitások az autóvásárlásnál magánszemélyek között is. -
Qtya123
őstag
válasz werszomjas #131460 üzenetére
Itt én user error-t látok inkább.
-
Qtya123
őstag
Nyilván romolhat a minőség és recseghet-ropoghat, de ez nekem egyértelműen szétkaparászásnak tűnik. Kollégám Aurisában több km-el nincs ilyen macskakaparás az ajtóbehúzók környékén. (zörejek viszont valóban vannak benne kátyús úton)
Egyébként én sem rajongok ezért a dologért, hogy "faszajapóautó" aztán összerakja a Mustafa Yasin a Toyotát Törökországban a Hondát meg szintén Mustafa Yasin és Blazej Senkowski, csak épp Angliában.
Oké, hogy profit meg minőségellenőrzés stb..., de akkor sem bont pezsgőt az ember örömében.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
TC mostanában ráállt a használtautó átverés vonalra, újabb cikk:
[link]Amúgy mikor 2 éve autóvásárlás előtt álltam és elkezdtem nézni az autókat, azon lepődtem meg, hogy a használtautó.hu-t mennyire ellepték a magánszemély wannabe nepperek. Nem tudom, hogy minden márkánál megszaporodtak-e, de IS vonalon sok volt.
A legviccesebb az volt bennük, hogy általában a legtöbb ilyenhez volt szervizkönyv, meg töltötték fel a fotók közé a sok külföldi szervizszámlát (általában Belgiumból és Olaszországból hozták be őket).
A baj csak az volt, hogy a legrendezettebbnek tűnő előélethez képest ők adták leginkább ár alatt a gépeket. Ilyen 1.1-1.4 milliós ársávban mozogtak, miközben a jó állapotúak 1.8-ért mentek el 1 nap alatt. Ha felhívtam valamelyiket, kb lelőni nem lehetett, mert kérdeztem egy dolgot, de mellé darálta tovább másik 100 dologról a szöveget, a szavába kellett vágnom, hogy egyáltalán szóhoz jussak.
A legszebb az egészben az ilyen 1.2 milliós árban, ha levonod a "magyarosítás" költségeit+a behozatal költségét+a hasznot, akkor kijön, hogy nagyon maximum ilyen 800-900ezer környékén kellett megvennie, hogy egyáltalán maradjon neki rajta némi haszon.
Megnéztem mobile.de/olasz és belga oldalakon az árat, nem voltak hirdetve ilyen olcsón sehol sem. Kb 1.2-től indultak.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz Tsebacsi #131897 üzenetére
Valóban hihetetlen rövid idő alatt le tudnak csapni egy-egy autóra és nem mindig nepper. Korábban már írtam erről személyes eladási tapasztalatokat.
Mondtam is mindig az eladások után, hogy nincs itt válság, vásárlás van. Mikor hirdetsz egy autót előkerülnek a magánszemélyek milliókkal a zsebben és jön az ország másik végéről munkaidőben, aznap. Mondom, hogy nincs itt válság kérem szépen. (Munkaidőről jut eszembe: egyik munkatársam napi önidegesítő tétele, mikor munkaidőben járjuk a város útjait, bankokat, irodákat, postákat, boltokat és mindenhol full embertömeg van, akkor kifakad és fél órán keresztül kell hallgatni az okfejtését, hogy "b@zdmeg itt 8-4-ig senki nem dolgozik, csak vásárol meg ügyintéz?" -- mondjuk néha tényleg elgondolkodtató)[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz LógaGéza #131913 üzenetére
Bakker, sosem néztem meg az IS220d árát. Nem gondoltam volna, hogy gyakorlatilag majdnem egy millával olcsóbb, mint a benzines társáé! Egy patika IS200-nál meg pár százzal drágább.
Amúgy tényleg méltatlan volt az a motor bele. Csodálkozom is, hogy annyian megvették vele mégis. Mikor látok a forgalomban egy 2. gen. IS-t, 10-ből 8 dízel. -
Qtya123
őstag
Üdv!
Tekintettel arra, hogy a H-P 8-16. irodai monotonitást minden próbálkozásom ellenére 3 év alatt sem sikerült megszokni, esélyes, hogy kilépek ebből és nemzetközi kamionozásba kezdek.
Ehhez kellene nekem egy 2. autót venni, amit nem sajnálok 3 hetekre a telephelyen rohasztani. Mivel ez abszolút munkaeszköz lenne így márka lényegtelen, illetve 5-600e Ft-nál többet nem szánok rá, viszont nem bánnám, ha nem halálfélelmem lenne benne a pályán. Számításaim szerint ha magyar cégnél leszek, úgy 10-12e km/év, ha külföldinél, akkor úgy 18-20e km/év fog belemenni.A dízelekhez nem értek, sosem volt, de nem zárkózok el előle. Én az alábbi autókra gondoltam, kb ilyen sorrendben:
- Avensis
- Passat
- Octavia
- Focus
- FabiaSzerintetek mi lenne a célra a legmegfelelőbb megbízhatóság/fenntarthatóság terén? A felsoroltakon kívül is jöhetnek a tippek. Illetve dízelből az 1.9 TDI-k valóban olyan jók, mint ahogy írják?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Sziasztok!
A szüleimnek szeretnék segíteni használt autó vásárlásban. 2.5 millió Ft a keretük rá.
A lényeg az, hogy a megvásárolt autót elég sokáig szeretnék használni, nem nagyon szokták cserélgetni az autót, ha vesznek egyet, akkor azt 20-21 éves koráig használják és utána adják el.
Ebből kiindulva hosszú távra is tartós és nem szétrohadós típus kellene nekik. Én Toyota Corollát és Suzuki Swiftet javasoltam nekik. Tekintve a hosszú használati időt jobbnak tartanám, ha Swiftet vennének, ugyanis az adott pénzből fiatalabb autót kapnak, mint Corollából.
Jó állapotú Corolla ilyen árkategóriában minimum 11 éves, míg Suzukiból 5-6 éveset is kapnak ennyiért. Nem mindegy, hogy 9 év után lesz 20 éves az autójuk, vagy 14-15 év után. Legalábbis ez az én véleményem, annak ellenére, hogy Toyotás ember vagyok.
A kérdésem az, hogy ezekkel a 2010 utáni MK5-ös Swiftekkel szokott gond lenni akár rozsda, akár típushiba tekintetében? Ajánlhatóak hosszú távra?
Meghallgatok szívesen más ajánlatokat is, bár hozzá kell tennem kicsit japánbérenc vagyok, de mivel nem nekem kell, jöhet bármi, ami ár/érték/megbízhatóság tekintetében megfelel a fenti elvárásnak.
Köszi!
-
Qtya123
őstag
-
Qtya123
őstag
válasz aero. #179813 üzenetére
Nekem 16 éves IS-em van. 5 éve van nálam és vezérlés,fék,kuplung alkatrészeken kívül nem igazán kellett költeni rá (kivéve egy szélvédőcserét és abból adódó fényezés javítás), de az tény, hogy kasztnielemeket nem lehet leakasztani ehhez sem minden bokorban.
Ha úgy adódik egy hátsó lámpát is ki kell várni, míg bont valaki itthon, vagy ebayről az angoloktól rendelni. Ettől függetlenül nem bánom, hogy anno ezt vettem, tudtam, hogy mire számítsak ilyen téren.
De egy tény: nem vennék ilyen autót, ha az már 17 éves. Az árukat viszont nagyon tartják. Én 11 évesen 1.8 millióért vettem. A szép példányokért ma is elkérnek 1.5-1.8 milliót, még 17-18 évesekért is.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz aero. #179815 üzenetére
Egyébként szemeztem anno GS-el is, de az egyik ami miatt mégsem, az az automata váltó, a másik pedig a még ritkább magyarországi előfordulás.
Az enyém újonnan Magyarországon forgalomba helyezett. Láttam már elég sok IS-t, de egy kivételével nem találkoztam még másikkal, ami nem behozott lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz V.Stryker #179818 üzenetére
Jó, hát azért itt az összehasonlításod kissé hibás. Főleg a "régi vs újabb " autó kifejezés.
Az újabb a videóban 41 évvel újabb. Nagyon nem ugyanaz, mintha egy 2002-es autót hasonlítasz össze egy 2010-es autóval. Tény, hogy az újabb általában jobb valamivel, na de ez a videó, mint meggyőző alap? -
Qtya123
őstag
Na meg lett a döntés szüleim részéről. Nem mennek el 3.2 millióig. 2.4-2.5 millióig bezárólag költenének autóra. Marad akkor egy 2013-2014 körüli Swift.
-
Qtya123
őstag
válasz LuckyL #179958 üzenetére
Amúgy ha nagyon muszáj lenne választanom, hogy egy 20 éves dízel Passat kipufogófüstjét szívom, vagy egy vadi új dízelét, bizony én a Passatot választanám. Annak a nagy dög koromszemcséit legalább kiszűri nagyjából az orrom.
A modern dízel elektro-mikroszkóppal látható, többszörösen összetett felületű részecskéi egyenesen a véráramba mennek. Olvass utána. Sok esetben egy modern dízel szennyezőbb, mint egy régi. A dízel semmilyen formában nem való városokba az én véleményem szerint, de ha választani kellene, akkor inkább a régit szívnám.
-
Qtya123
őstag
Ez valóban így van. Itt vannak a hú de környezetkímélő, alacsony CO-t kibocsátó kis turbós benzines csodák, aztán ugyanúgy tolja a mikrorészecskéket, mint a modern dízel. Micsoda jóság.
Olcsó benzint és szívó V8-at a népnek! Lehet több lenne a CO, de kevesebb az ember számára kiszűrhetetlen részecske. Na ez az egyetlen ok, amiért szeretném, ha elterjednének a városokban az elektromos autók, mert már tökmindegy, hogy modern benzin, vagy modern dízel.
-
Qtya123
őstag
Sziasztok!
Szüleim autót szeretnének venni és ebben szeretnék tanácsot kérni. Két kiszemeltjük van:
- szalonból Swift 1.2 dualjet benzinmotorral (ezt én javasoltam nekik)
- 2015 12. havi VW Polo 1.4 dízelmotorral (ez most merült fel náluk, rokontól lenne, első gazdás 54e km-el, 2.8 millió Ft-ért)A legfontosabb céljuk a megbízhatóság és a minél hosszabb ideig való használat. Minimum 10 évig meg szeretnék tartani.
Azért fordulok hozzátok, mert nekem még sosem volt német autóm, dízelem meg végképp, szóval a másodikat én egyáltalán nem ismerem, bár gondolom beltér minőségben jobb a Polo.
Mennyire megbízható? Van benne részecskeszűrő, kettőstömegű lendkerék és egyéb költséges, meghibásodásra hajlamos alkatrész?
Munkába járásra lenne fpként használva, heti 3-4 alkalommal 13 km oda, 13 km vissza, illetve havonta 2x40 km-es út, valamint évente pár alkalommal 200-300 km-es utak, tehát viszonylag rövid távra. Emiatt kicsit aggaszt a dízel engem.Mi a véleményetek?
-
Qtya123
őstag
Akkor jól gondoltam, hogy észszerűbb lenne a Swift.
Köszi a válaszokat! -
Qtya123
őstag
Igen, közben én is végignéztem és tényleg gyorsan kiszórták a sima benzinest, úgyhogy nem lesz választásuk.
Nem sokkal drágább a +200e, de ahogy olvastam a teszteket, olyan nagy értelme nincs is a rendszernek. Van egy 6 kg-os lítium akku és kész. Gyakorlatilag én még hibridnek sem nevezném. -
Qtya123
őstag
Korábban beszéltünk itt a hibrid Swiftről, kis érdekesség, hátha valakit érint, vagy érdekel:
Ma leadták a szüleim a rendelést egy Swift 1.2 GL dualjet hibridre.
Ahogy mondtátok, arra esély sem volt, hogy a sima benzines 1.2 dualjetet tudjanak venni szalonból, mert már sehol sincs, csak ez a mild hibrid.Ami viszont meglepett, hogy több szalonnal is beszéltek, illetve ma voltunk kettőben és ezek a 3.390.000 Ft alapáron árult és nemrég bejött hibridek is kifutóban vannak már. A legtöbb kereskedés egyöntetűen azt mondta, hogy most átmeneti időszak van, ezek már nincsenek náluk és nem is kapnak, hanem helyette május környékén jönnek majd ismét a Swiftek.
Kérdeztem, hogy mi lesz azokban a különbség. Egyik sem tudott konkrétumot mondani. Nagyjából annyit tudnak, hogy kicsit kisebb károsanyag kibocsátásúak lesznek, de azt nem tudják, hogy ez kimerül egy szoftver módosításban, vagy nyúlnak-e máshoz is. Volt olyan szalon, amelyik azt mondta, hogy enyhe ráncfelvarrás is lesz, van amelyik ezt cáfolta. Gyakorlatilag nem tud senki semmit, egy dolgot kivéve, mégpedig azt, hogy valamennyivel drágábbak lesznek, tehát a jelenlegi 3.390.000 Ft alapárnál (ami lényegében nemrég jött be), már a következők drágábbak lesznek valamivel.
Egyik kereskedésben pár napja be tudtak még rendelni egy GL és egy GL+ Swiftet, így a GL-re le is tették az előleget a szüleim.
Remélem sokáig megbízható marad, ahogy a korábbi Swiftek is. Azért kicsit félek ettől a szolid hibrid rendszertől, bízom benne nem lesznek hibái.
-
Qtya123
őstag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, mert eléggé elszaladt mellettem az idő, lévén nem sűrűn cserélgetem az autót.
Lassan 8 éve használunk egy 2003-as Lexus IS200-at, szerencsére valóban rendkívül megbízhatónak bizonyult, semmi komoly baja nem volt, a legköltségesebb dolog egy rosszul elvégzett szélvédőcsere miatti ismételt javításban kimerült az általános karbantartásokon felül.
Most viszont elérkezettnek látom az időt a cserére, mert csodák nincsenek, az idő telik, lassan 20 éves lesz, szeretnék egy fiatalabb autót és az igények is változnak, ritkán van már használva, már nem túlzottan szempont a vezetési élmény, az, hogy hátsó kerekes és szép a 6 henger hangja, stb...
A felhasználás tekintetében kb évente 8-9.000 km-t futással és sajnos elsősorban városon belüli használat lenne, heti 3-4 alkalommal nagyon rövid 4 km-es távok és 2-3 hetente egyszer szintén városon belüli 20-25 km-es távok. Továbbá havi, kéthavi rendszerességgel 200-250 km körüli autópályás táv. Ezek a fix felhasználások, illetve külföldi nyaralás és társai évente 2-3 alkalom.
Amúgy sem vagyok oda a dízelekért, de ezer százalékban nem zárkóznék el tőlük, viszont gyanítom ilyen jellegű felhasználásra nem tenne jót neki. A keret kb 5 millió Ft és minimum 7 évig szintén megtartanám az autót. Kombi és Prius nem kell, elsősorban sedan érdekel, de az 5ajtóstól sem zárkózunk el. Ketten vagyunk gyerek nincs.
Vennék szívesen ismét Lexust, de IS250-et nem szeretnék, a 300h meg a kereten túl van már. Gondolkoztam még Toyota Corollán, a Hyundai is eszembe jutott, de egyáltalán nem ismerem őket, egyszer vezettem egy 2010-es i30-at, elájulva nem voltam tőle, már nyüszögtek benne a műanyagok. Passat és Octavia felé is kikacsintottam az ázsiai vonalról, de nem tudom mennyire megbízhatóak a TSI motorok. Új Swiftre is gondoltam, de a csomagtartó a vasaló Swift óta olyan kicsi, hogy 5 szatyor és 1 zsugor víz pont befér, ennél azért egy kicsivel nagyobb csomagtartót szeretnék. Nem bánnám, ha egy szívó benzines autónk lenne, valamelyik megbízható típusból.A Lexus nem rohadt, megbízható a motorja, nagyon jól bírja a futóműve és az egész autó könnyen szerelhető. Valami ilyesmi az elvárás továbbra is. Ne rohadós legyen és ne szétbonyolított legyen egy egyszerű futómű javítás. Szerintetek mit lenne érdemes venni?
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Köszi a válaszokat, megnézem majd, hogy a CT-be mennyire férek be (185 cm/110 kg). Csomagtartó szerintem kettőnknek elég lenne.
IS300h tényleg tök jó lenne, olyan brutálisan nincs is a keret felett ( [link] ), de annyival már pont felette van, ahol én határt húzok a hathaviban, szóval fájdalom, de kiesett.
TSI-ből én ezeket a 150 lovasakat látom: [link]
Amúgy fogalmam sincs, hogy egy ilyen Octavia egy Corollához viszonyítva milyen. Nem kényelemre és beltérre gondolok, hanem az évek alatti szervizigényességre.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz vzsryl #204034 üzenetére
Igen, elég vegyes, hogy melyikben mennyire lehet elférni. Szoktam a munkahelyen néhány típust vezetni, Focus, Rapid, Nissan Leaf, J Astra. Nem kell bennük táncolni. A legrosszabb a J Astra, úgy benyúlik a konzol a jobb térdem irányába, hogy vicc.
KMT: Avensis méretre nincs szükségem, továbbá a kínálatban inkább a dízelek és a kombik vannak belőle.
Annyi körvonalazódik összességében, hogy szerintem maradok a szívó benzinnél, lehetőleg valamilyen koxosodás mentes változatnál.
Valamiért a Corolla felé hajlok, de utánanézek a CT200h és Mazda 3-nak is.Próbáltam olyan szemszögből is megközelíteni, hogy melyikhez drágább/olcsóbb a karosszéria elem, ha törik, de igazából rá kellett jönnöm, hogy mindegyikhez k.drága és a casco az egyetlen, ami véd.
Arra lennék még kíváncsi, hogy egy 7-8 évre tervezett használatban melyeknek a legkedvezőbbek a szervizköltségei, de szerintem ez egy nehéz kérdés és nem hiszem, hogy egyértelműen ki lehet mondjuk jelenteni azt, hogy egy 2017/18-as Corolla kevesebbe fog kerülni a szervizelések során, mint egy 2018-as Mazda 3, vagy egy Octavia.Biztonság kérdésében is úgy gondolom, hogy az előbb emlegetett autók kb egálban vannak, de javítsatok ki ha tévedek.
dong86: Na én pont ehhez nem vagyok hozzászokva, hogy 5 éves autó és kokszosodás, meg kuplung, váltó, kézifék, mittudomén mi típushibák. A 18 éves IS-nél kettő típushiba van, elromlik mindegyikben a 6-os CD tár és idősebb korban a fűtés/szellőztetés állító motorok néha ciceregnek. Ilyen szintű típushibákkal szeretnék továbbra is együtt élni, erre alkalmas autót keresek.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz szőröscica #204039 üzenetére
Nincs sajnos, a garázs tervben van, de kihalásos alapon megy.
-
Qtya123
őstag
válasz Vismajor01 #204048 üzenetére
Köszi a GS tippet, közben már eldőlt véglegesen. A Corolla lesz. Vezettem is, rendben találom, bár úthibákon némi hangja van a műszerfalnak és ezt olvastam más fórumokon is. Az adott példányban nem volt ingerküszöböt megütően zavaró.
2019-20-as évjáratot fogok venni. Szeretném a legújabb 12. generációs kasztnival venni, jobban tetszik, mint a 11. gen. A legutolsó generációból vannak olyanok, amelyek nem a legújabb 3 hengeres 125 lovas 1.5-ös motorral szereltek, hanem az előző genben is lévő 1ZR-FAE motor (1.6 4henger 132 LE). Olyat akarok.
Ilyesmire fogok vadászni: [link]
Új kasztni, de a régi motor még.Aztán, ha esetleg lesz egy jó példány, lényegesen kedvezőbb áron a 11. generációból (ilyen a kinézete: [link] ), akkor az lesz, mert pusztán a kicsit jobban tetsző kasztni miatt nem akarok jelentős felárat fizetni. A technika alattuk ugyanaz motorban, váltóban, futóműben.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Üdv!
A jövő hónapban úgy néz ki aktuális lesz az autóvásárlás. Sedan benzines Toyota Corolla mellett döntöttem.
Viszont meglepődve látom, hogy a használtautón 2018-as évjárattól gyakorlatilag nincsenek a használt Corollák 6 millió Ft alatt. Általában Active, vagy Active Trend+ felszereltséggel.
Ezek még az 1.6-os 132 lovas motorral szereltek. Viszont 6 millióért van új Corolla alap Active felszereltséggel, ebben már az 1.5-ös háromhengeres 125 LE motor van. Ez ennyivel "rosszabb" modell? Vagy a motorja gáz? Miért kerül annyiba egy 4 éves, mint az új?
-
Qtya123
őstag
válasz molnarpeter #205785 üzenetére
Szedánt szeretnék.
Amúgy vicc már ami megy. Januárban nézegettem, akkor 5.2-5.3 környékén volt több eladó autó is, most ugyanez az évjárat és felszereltség 5.9-6 millió.
Hiány mindenütt, új autó nincs, stb...Kíváncsi vagyok az IS200-at mennyiért fogom tudni eladni, nemsokára meghirdetem.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Androidos tablet topic
- macOS PC-re
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen