- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- DIGI Mobil
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 Pro - pro és kontra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Valahogy úgy Ampera van esetleg 2.8-ért [link], ha belefér, hogy mondjuk 1-2 év alatt pár napra pihen, mikor olyan javítás kell és nincs időpont. Típust ismerő szerelővel átnézve be merném vállalni, ha amúgy is tetszik a PHEV és megoldott a töltés. Magasság kompatibilitás passz
[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
Volt/van is a családban. Az enyémet édesanyám örökölte meg, miután totalkárra vágták az övet. Igénytelen egy autó, viszont a csomagtere szörnyen picinyke.
De nem veszett fejsze.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Az ugyanaz, mint a Note. A szomszéd kálváriája a Modussal és úgy alles zusammen a Renaulttal elvette a kedvem a francia vonaltól.
A Modust nem lehet bezárni, de ha bezártad, nem lehet kinyitni. Illetve beázik (nem úgy, hogy Bea Bea ) Ha van kedve melegben leengedi az ablakot, ha nincs ,akkor nem.
Ja, és 3 Renaultjukból kettőben besült a motor.Nem kockáztatok.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
-
ngaba
aktív tag
Akkor vegyen franciát. Sajnos ez pont az a keret, ami lutri, bármit is vesz.
Ennyiből egy faceliftes Peugeot 307 kombit talán ki lehet fogni, ebből elvileg a benzines és a dízel is OK. (Kicsit lehetne könnyebb, más kifogásom nem volt vele, amikor nézegettem. A facelift előtti kerülendő.)
A szintén rossz hírű Megane2 is elvileg valamikortól már megbízhatóbb, de azt nem tudom. -
vidocq
csendes tag
Update: Szülői segítséggel nőtt a keret, a duplájára, 2 millió forintra. A vásárlási szempontok ugyanazok, viszont így fiatalabb, kisebb futásteljesítménnyel rendelkező modellek is szóba jöhetnek gondolom.
Így a Priusok is bekerültek a képbe, viszont érdekelne minden ajánlott alternatíva, mert most ahogy nézem, a Prius csomagtere nem túl nagy, gondolom az akkumulátorok miatt.
Az "antipollution fault" az a lambdaszonda miatt jön elő? Anyósom 1.6-os Peugeot 207-ese "Depollution system faulty"-t ír ki rendszeresen, gondolom ez ugyanaz lesz, ha a szonda okozza akkor gondolom a cseréje megoldhatja a problémát. -
vidocq
csendes tag
Megnéztem a Megane-okat, meglepően nagyobb futásteljesítményük, mint amiket i30/Ceed oldalon láttam, hasonló évjáratokban. Nehezebb visszatekerni a Renault számlálót, vagy tényleg több kilométert tesznek ebbe a típusba?
Más, megbízható, nem rohadó típusok vannak esetleg még talonban? Tetszik a Megane, de ha nagyobb hálót tudok vetni akkor nagyobb eséllyel jön szembe valami jó ajánlat talán.
Köszönöm az eddigi és jövőbeli segítséget egyébként, nagyra értékelem! -
-
-
őstag
Hát ja, itthon az hazai pálya suzukinak. Ha nyugati ár arányban (tehát jóval közelebb árban a többihez) menne és nem lenne ennyi szerviz itthon sem lenne sehol... Mikor vettem az scross automatát majd dupláznom kellett volna máshoz. Persze jobb lett volna de nem volt annyi rá.
-
Biztos, nem követem már, 2018- ban teszt vezettem, 1-2 éves még biztos van 1,4-el, de nem megy sokkal jobban, mint az 1,2, de többet fogyaszt, hiába a hatos váltó, mondjuk pályán halkabb, de nem oda való
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
SPeti1984
senior tag
Niro-t néztük a hybrid miatt, de valahogy nem volt az a hű de bejön érzés, inkább belül olyan visszafogottabb, nem a prémium irányba mentek el sőt ugye nem is sportos irány hogy legalább megdobogtassa az ember szívét ha már nem magasabb minőségű. Olyan működik és pont. Ami persze tök jó. :)
-
viharhozo
addikt
Uj. Hosszu idore vesszuk, az ertekvesztes igy nem tul nagy tetel. A keret az eleg tag, vhol 5-8 millio kozt, ami a legjobban megeri.
A hibrid előnye nem csak fogyasztásban jön ki.
Akkor miben? Pont azert merult fel a hibrid Yaris, mert most egeszen elkepeszto fogyasztasokat produkalunk a rovid utas, dugos, hegyre fel-hegyrol le menetekben, tehat ha erdemben kevesebbet eszik, akkor siman a fogyasztasban visszahozna az arat.
[ Szerkesztve ]
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
Sokkal szivesebben keresek autot a limit masik oldalan.
Hibrid esetében nincs pl önindító
Nem ertek hozza, de akkor hogy indul be a benzinmotor? Elvileg a Start/Stop minden Euro6-os auton kotelezo.
Városban tudok vele hármassal kezdődő fogyasztást, jelenleg 4,4 az átlag, ez egy auris hibrid kombi.
Na, errol meselj nekem egy kicsit. Ez dugos/nem dugos? Mennyi az atlagsebesseged varosban? Nalunk ez 20-25 km/h kozt van, ugy vettem eszre, ez nagyjabol mervado lehet az osszehasonlitasban. Akik kedvezo fogyasztast mondanak, azok altalaban 30 folott tudnak varosban is, mert kevesbe forgalmas helyen jarnak.bandus:
azt irtam is, h egy liternel semmi nem jon vissza, igazabol kettonel se nagyon, ha figyelembe veszem, h a penzem kamatozhat is. Aztan ott van meg, h a vegen majd picivel tobbet er a hibrid, nem ismerem a jovobeli uzemanyagarakat stb. Tul sok a valtozo, nem lehet hibatlan dontest hozni.
De az is igaz, h ha az auto teljes koltseget nezem a teljes elettartamra, akkor az egymillios kulonbseg nem tul jelentos.
Yaris cross az amugy nagyon nem, amig van barmi mas, nem veszek semmi olyat, ami kicsit is hasonlit egy suvra.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
-
MC Pite
veterán
Köszi a korrekciót. FHP jeladó nem szintén a kettestől volt jellemző (plusz injektorok, vezmódosítő kerék, az egyesre vonatkozó dolgokon felül)? Nem ismerem annyira a régieket, főleg az M3nál koncentráltam a K4M-re, M1-ből meg a K4J a favorizált nálam (hasonszörű autókba meg inkább a TU5JP4).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
V.Stryker
nagyúr
Oké. Tegyük fel, hogy ez igaz. Egy kb. 260ezret futott, egyébként jó autónál mekkora gond, hogy egy új utángyártott katalizátor van berakva?
Illetve azt olvastam, hogy náluk fel lehet emelni az autót, alá lehet nézni. Ott gondolom egyből látszik a turpisság.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Oké, akkor van egyáltalán normális kereskedő, akinél érdemes priust keresni?
Amúgy ezeket a katalizátor cserés dolgokat lehet valahol olvasni, hogy a kereskedő inkább utángyártottra cserélni? Én erről itt olvasok először.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Figyi, elmegyek megnézni az autót. Honnan tudom,hogy eszi-e az olajat?
A kiflibehajlást elvileg az alvázszám fizetős lekérdezésel meg lehet tudni. Az nálam is alap, hogy rászánom azt a pár ezer forintot.
Van valaki, aki ennyi vizsgálatot valamennyi pénzért elvégez? Az elite autót kérdeztem, azt mondták, hogy nem adnak vele olyan papírt, hogy milyen állapotban van az aksi.
Navi csak azért kell, mert akkor van telefonkihangosító.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Igazából nem konkrét autóra vonatkozott a kérdés, hanem csak szemleltetésnek linkeltem.
Amugy beszéltem ezzel a fehér úti, nyirimpex bt-s kereskedovel. Aranylag teljesen normalis volt.
Mondjuk az enyém beszámítására vicces árat mondott, de nem is vártam mást.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Tegnap meglett a P2. Baromi jó. Nem is értem miért csak most vettem.
De az az igazság, hogy ezt meg se akartam nézni, mert nem néztem 2006 előttit. Aztán megnéztem vagy 25 -öt autót, de baz, mindel volt valami. A lényeg,hogy vasarnap is hívtam párat, de kiderült ,hogy hibakód van benne, stb. Aztán mondom, ez 2005-ös, itt van mellettünk, Vecsésen, felhívom, majd az időt elütöm, megnézem.
Megnéztem, tök rendben volt az autó, nem leharcolt. A kocsiban van egy relatíve új,2016 gyártású akkupakk, de a csávó mondta, hogy nem adja azt, hanem megcseréli a másik priusával és azzal él a meghírdetett ár. Hát az anyád, majd ott hagytam... Téli gumi acélfelnin... mondom a gyári magnézium-alu felni? hát azokat most rakatta rendbe, 80 ropi gumikkal együtt, nem szeretné adni.. hát az anyád... amúgy a kocsi jó volt.
Volt neki egy másik, faceliftes... megnéztem... azt annyira nem akarják eladni. Mondom vaz, 2 milláért azonnal megveszem! Nem eladó csak a másik. Mondom a másik ára nem éri el azt az ingerküszöböt, hogy bevállaljam a faceliftes helyett. Meg aksit akar cserélni, meg a felnit se adja a nyári gumikkal... Mondott egy árat. Mondom neki, hogy hát figyelj, a másikat azonnal megveszem, ezt meg csak az új akksival gondolom meg, meg a plusz kerekekkel(nagyon faszák...patika felnik,tényleg megérik a 80 ezret.) Mondta, hogy olyan 1.8 körül gondolta az új akksival, felnivel... mondom, hogy az ingerküszöböm az 1.7, úgy érezném azt,hogy jól jártam és érdemes bevállalni. Vagy a másikat 2 milláért azonnal. Elbúcsúztunk...Gondolkodtam veszettül, mert egy faceliftes 1,9-től indul átíratva és akkor még nem tudod mivel van dolgod. rájön minimum egy olajcsere... téligumi... katalizátor védő...akkor még az akksit elviszed kitakaríttatni... megáll vagy 2-2.1 -ből.
Ez basszus meg konkrétan költségmentes... ott a papír, hogy most két hete volt olajcserén... új fékek, új kipufogó...fotók mindenről... rajta a katalizátor védő... cserélt fékolaj, váltóolaj... és ugye ott az új akksi, ami fontos egy hibrydnél. Látszik volt gazdája.
Ócsa előtt csörög a telefonom, hív a csávó, hogy megbeszélte a feleségével, aki mondta,hogy nehogymár 50ezer forinton múljon, amúgy is az újjba beszámíttatták volna és így még az aksicsere árát is megspórolnák... 1.7-be oké.
Megbeszéltük a feleségemmel, visszamentünk és megvettük. És mit ne mondjak, kurva jó az autó. Nem zörög, nem csattog, jó feeling ez az elektromos menetel. Se váltó, se kuplunk. Esküdj nekem találták ki. És ja... fogyasztása jelen átlag szerint 4,7 liter. :D Én kérek elnézést. :D
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
tboldi
nagyúr
A WagonR-ben is 202k-et már kibírt, és semmi baja. Nincs is csereperiódusa, mert egyszerűen nem szükséges, előbb porlad el a kasztni.
Jazz ua., Varga Miklós, jazzes körökben elismert szerelő is mondta egyik videójában, hogy eddig 1-ben cserélt láncot, de az is 400k körül járt már. Az enyémben még csak 147k van, úgyhogy ez még odébb van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Jogász topic
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- 2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Luck Dragon: Kenyér
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Formula-1
- Elden Ring
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen