- Mobil flották
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
hellomi #229111 üzenetére
Esetleg majd a többiek, használt autó felmérés nem az erősségem (egyszer vettem használt autót, remélem többször nem fogok). De a vw plug in hybrid rendszer tesztek/tapasztalatok alapján teljesen jó. Vennék újonnan ha az lenne az élethelyzetem (de pl. remélem hogy a most kijövő vw "rendes hybrid" ezen alapul csak kisebb akkuval, azt simán lehet hogy veszek majd).
-
rbalint88
addikt
válasz
hellomi #229112 üzenetére
Kevesbe fancy, de sztem ez jobb vetel GTE-n belul: [link]
Vegignezve a kinalatot en nem mernem bevallalni a 7M-s savban levo Teslakat
c0xEr is megvette a Model 3 Performance-t tok alacsony futassal (30-40e km talan) es mar volt garis motorcsere meg mas tortenes is veleehhez hozzajon az az igazi alja mubor belso, amire mar ha csak ranezek elkezdek izzadni, nekem nem hozza meg a kedvet a teslazashoz. Egy Highland mar oke lenne, de az nyilvan arban mas liga.
-
-
imyourfriend
őstag
válasz
hellomi #228643 üzenetére
Őszintén? Most kezdődik a költés, generátort már cseréltek aztán hogy a DPF, Adblue rendszer, 4x4, porlasztók, DSG vagy épp a magasnyomású pumpa meddig bírják majd kiderül.. Könnyen meglehet most jó állapotnak örvend az autó, de nem 10-15ezret szeretnél vele futni 350ezerig 1.5-2 milliót simán kérhet.
szerk.: vezérlést ki ne hagyjam a tételek közül.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
hellomi #213619 üzenetére
D-Max talán… Ha nem olyan sok a km, esetleg Ranger 3.2, de ott olajpumpa átalakítás kötelező, üzemanyag rendszer talán kevésbé stabil. Amarokot mondanék, ha nem lenne annyi amennyi, vagy kényelem miatt Navara/X-Klasse, ott nem üt annyira a hátsó tengely úthibán teher nélkül.
-
-
Bdanyy
addikt
válasz
hellomi #213246 üzenetére
Golf 6-nál az nem is vészes, ami a családban van nálunk azt hiszem 3 éves kora és 80k km óta, az 140ezernél kérte az új nagynyomásút, 170-nél az injektorokat, most épp úgy tűnik a DPF-fel van valami
Ezek mind többe kerülnek egyenként is, kiváncsi vagyok 17-ben mennyi lett volna. Sokat már az sem szorozna ha a váltóval lenne valami, nem tartana vissza a DSG-től
Bár nálam biztos az is beszarna.
-
kisza25
félisten
válasz
hellomi #213252 üzenetére
Én például 5,5 évet használtam egy skoda fabiát, új korától és 68ekm-t raktam bele hiba nélkül és a motor típus ami benne volt, bekerült a 20 legrosszabb motor közé is. Az 1,2- es HTP: szelepátégős, vezérlés átugrós, folyamatosan átégett katalizátorok, problémás pillangó- és EGR-szelepek jellemezték.
"Alacsony a gyújtótrafók élettartama is, ráadásul a kis motor nem bírja jól a hosszú és tempós autópályázást, az olaj könnyen túlmelegszik és a koromlerakódás miatt a hidrotőkék is tönkremehetnek, illetve átéghetnek a szelepek."
Na én arra használtam, hogy autópályán ki jártam vele dolgozni Ausztriába agyig pakolva és tudom, hogy 175 a vége.
Nekem semmi gondom nem volt vele azon kívül, hogy nagyon gyenge volt és iszonyatosan kényelmetlen volt benne azülés
5,5-6 literrel eljártam vele.
A második gazdájánál nem biztos, hogy nem volt gond, na ezért érdemes új autót venni -
válasz
hellomi #213200 üzenetére
a CX5 rövidebb úgy cirka 15 centivel, így kényelmesebben elfér a garázsban, benzines, így nem nyírja ki az ovijárat, nem 7 üléses, mint a Kodiaq amit soha nem használtunk 3-nál többen, és ami a legfontosabb: piros (Soul Red), ellentétben a Kodiaq-al, ami szürke volt.
és a csere után még maradt lóvé a beltéri ajtók cseréjére is, nem mellesleg
ami hiányozni fog, az az automata váltó, a memóriás ülések és a tetőablak
ami meg eddig nem volt a Skodában, de most lesz, az a HUD, a holttér-figyelő, a 360 fokos kamera rendszer, az elektromos csomagtér ajtó és a sávtartó. -
válasz
hellomi #211610 üzenetére
nálunk ez második autó lesz azokra az esetekre, amikor nem vagyok otthon (és velem együtt a céges autó sem)
speciális élethelyzetben vagyunk, feleségem full home office-ban dolgozik, én meg hazafelé általában elintézem a bevásárlást, tehát neki menni nem nagyon kell sehová, max. a gyerekért ha én nem tudom intézni. van tapasztalatunk, a Clio 6 éves volt decemberben, újonnan vettük, most van benne 28 ezer kma mérleg másik serpenyőjébe a kényelmet is bele kell számolni, ezt ne feledd. az, hogy csak felveszi az asszony a kulcsot és elmegy amikor kedve tartja (szélben esőben hóban) a meleg garázsból az nehezen számszerűsíthető, de ha már ehhez vagy hozzászokva, akkor nagyon sokat ér. a város szélén lakunk, nekünk a legközelebbi bolt ~2,2 km-re van, minden más meg még messzebb.
8 millióra egyébként kamatos kamattal állampapírt venni így nézne ki: MÁP+ 1,69 millió 4 év alatt, 7 éves PMÁP 48 hónapra véve 5,2 millió 4 év alatt, 4 éves PMÁP 4,82 millió, és 6 éves € alapú PMÁP 1,588 millió forint
-
válasz
hellomi #211593 üzenetére
ha a belvárosban laknánk, vagy legalább Budapesten, akkor talán
vidéken 1) nincs carsharing 2) ahol lakunk még taxi sincs 3) bérelni nem lehet előre nem látott random időpontokra úgy, hogy az éppen a meleg garázsban álljon (például esik az eső, és így nem akar biciklivel menni a gyerekért az oviba) havi bérlés meg 150 ezer lenne kb
ha 4 évre számolok havi 150 ezret, akkor az 7,2 millió - kizárt, hogy a most 8-ért megvett autón legyen ennyi szerviz, értékvesztés meg biztosítás 4 év alatt. -
diegho
nagyúr
válasz
hellomi #211182 üzenetére
Nekem a Kodiak nagy csalódás volt, igaz csak 1.5Tsi volt, amit vezettem és ültem benne, de egy Nagykanizsa - BP út elég szenvedős volt az ülésben, míg mondjuk egy Octavia 3 Scoutban letoltam 1000km-t egy pihenővel gond nélkül. Ha kényelem kell, akkor szerintem Superb, de ki kell próbálni.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
hellomi #211142 üzenetére
en azert elotte utananeznek az esetleges szopohegy faktoroknak is, mert a TDI-knel egy idoben hasznaltak olyan CR pumpat is a derek nemetek bizonyos dizel motorknal, amiben elkopik a nyomaseloallito dugattyu feluletedzett palastja, onnantol fogva ledaralja sajat magat es telehanyja az egesz uzemanyagrendszert is a femforgaccsal... es 1500-2000bar nyomasoknal azt nem fogja meg semmilyen szuro
ami az ilyen ezred millimeteres luksis befecs csucsoknal nem tul jo buli, meg le lehet bontani hozza tankot is, azt is kimosatni, ami egy 4WD-s autonal lehet kicsit nyugosebb temakor
ilyesmi egy 6 hengeres motornal siman lehet egy 1,5-2+ megaforintos koltsege is pl egy "rendes" Bosch szervizben
legalabbis 1-2 eve 1,5 misibe mar beleszaladt egy ilyen mutatvany, azota meg olcsobb biztos nem lett
pl a javitott/felujitott CR pumpa onmagaban ~300k korul van/volt 1.5-2 eve, amire vallanak garit is (ha uzemanyag tank is ki van mosva melle), es amivel meg lehet ezt elozni, egy tervezett elozetes feljavitassal
mert ha mar beut a szar, akkor is kelleni fog, csak mar sokkal tobbe kerul a tobbi jarulekos kar miatt a javitas -
Pfiucska
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest