- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Ghostface #229630 üzenetére
Ami negatívum, hogy az olajpumpa szíjas (filléres alkatrész, de figyelni kell, hogy le legyen cserélve). Viszont a lényeges rész, a vezérlése már láncos, de legjobb odasétálni az alkatrészes pulthoz alvázszámmal, ellenőrizzék le - a régebbi szériákban olajban futó szíj volt a vezérlésnél is, ami drágítja a fenntartást és jelentős extra kockázatokat rejt.
Bedobnám a Clio Grandtour és Fabia Kombi típusokat még - hétköznapokban, kevesebb személlyel ingázva takarékosabb tud lenni, de ott a nagy puttony, sok csomag esetére.
-
ParmaBoy
tag
válasz
Ghostface #229595 üzenetére
Nem tulzottan problemas az 1.0 t-gdi, de ilyenkor egy diozas mar nem arthat. Maganak a ceednek vannak aprosagai (toronycsapagy, kormanycsillag, rosszul oregedo belter stb), viszont ennel nagysangrenddel kellemesebb auto az astra, 4 henger, erosebb is (ezzel a 100 loerovel kombikent a ceed... megtanit a turelemre), raadasul gyakorlatilag a legfapadabb a ceed, a silver felszereltseg alatt nem vennem.
Szerk: es szerintem siman csak lejart a lizing, nincs koze a garanciahoz az eladasnak, a kia garancia 2 ev (gyartoi) utan amugy is csak disz.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Ghostface #229557 üzenetére
Az 1.4T oké, kevés típushiba.
Az 1.5TDCI már nem HDI származék, de majd egy Ford guru megmondja, hogy vehető-e.
1.6 CDTI-ről úgy tudom, hogy 60k km-t bír a vezérlése, és csak motorkiszedéssel lehet cserélni, tehát bőven fél millió feletti mutatvány. Javítson ki valaki, ha tévednék! -
KoVee84
senior tag
válasz
Ghostface #229394 üzenetére
Ez az 1.5 hdi szerintem az amit a toyota is használ és elég rossz hírű motor [link]
Viszont a korábbi, 1.6 hdi meg kifejezetten ajánlott. Inkább olyat keress. Nekem volt 3-as octaviám 1.6 crtdi-vel, nagyon szerettem és sose volt semmi baja, esetleg azokra is ránézhetsz octavia/leon/golf7 vonalon. -
-
ParmaBoy
tag
válasz
Ghostface #229099 üzenetére
Az elsot NE!
Mol-os teruleti kepviselo auto volt, majd atkerult a Mol Limohoz, ekkor rendszamoztak ujra, es bekerult a leggyilkosabb felhasznalsba.A masodik is lehet Mol-os volt rendszam alapjan, de az utolagos kormanyvedo (amugy mehh) es a disztarcsa (mehh) arrol.arulkodik, h ez maganszemely hasznalta masodik tulajkent. Ez jelenthet barmit persze...
-
válasz
Ghostface #225216 üzenetére
2016-os autó az most volt 8 éves, 200 ezer km meg azt jelenti, hogy éves 25 ezret mentek vele, az azért annyira nem sok, én is annyit megyek az autómmal.
ha igyekszel problémamentesebb autót keresni (mint az 1.4T Astra) akkor 300 körül kezdődnek majd a nyűgök.
megnézed mondjuk, hogy a választott modellnél/motornél mikor kell(ene) vezérlést cserélni, lehet egy 110 ezresben 10 ezer múlva (120-nál) kell majd zsebbe nyúlni, egy 145 ezret futottnál meg már 30 ezer óta túl vannak rajta, és 240-nél jön a következő. automata váltó szintén, van akiknél 60, van ahol 80 ezrenként, de illik olajat cserélni bennük.a becsületesnepper ezerszer elmondta: állapotot veszünk nem km-t
-
ZolAK
csendes tag
válasz
Ghostface #225216 üzenetére
A Fiat Tipo kombit még felvenném a listádra. A 95 lóerős 1.4 szívó motornak jó híre van, nem lesz egy erőgép, de úgy tűnik megfelelne a felhasználásnak. Anno én is néztem, amikor kerestem kombit (egyébként ebből a ferdehátúnak is egész nagy a csomagtartója, nem néztem meg literre, de érzésre van akkora mint a V60 PHEV-é). Minőségre azért a focus alatt van, de úgy látom fiatalabbat kapsz belőle.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Ghostface #225216 üzenetére
“Egy olyat ami 8 év alatt több mint 200ezer km-t megtett van még értelme megvenni, vagy ha olyat vennék ott már készülni kell arra hogy szét van hajtva”
Az valószínűleg pont nincs széthajtva, mert a megtett km-ek nagyon nagy része üzem meleg motorral történhetett, ami sokkal jobb, mintha állt volna a garázsban.
-
válasz
Ghostface #225205 üzenetére
bármit is veszel, a 3-4m az adott típusból lehetőleg ne a kínálat legalja legyen.
nem néztem rá, de J Astra nyilván nem az alja, ha belefér a K is
az 1.4T vállalható motor belőle
308-ból szerintem csak 1.2 Puretech lesz, ami messzire kerülendő, illetve Hyundai-ból meg 1,6 GDi ami szerintem csak azonnali dióhéj-szórással vehető (plusz rendszeres időközönként ellenőrizni a kokszosodást) de azért jó híre nincs, nem véletlenül.
a Clio kicsi lesz a többihez képest (az 1,2 szívó harmatgyenge és sokat eszik, a 0,9TCe ugyan jobban megy, de az is sokat eszik) így azt kihagynám
a Logan meg... hát minőségérzetre a Focus vagy az Astra köröket (sok sok kört) fog ráverni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad X13 Yoga i5-10310U 16GB RAM 256GB SSD 13.3 FHD Touch 2in1
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- Microsoft Surface Pro 6 i5-8350U 8GB 256GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest