Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wiz Khalifa
veterán
Én a jobb alatt nem azt értem hogy tényleg jobb. Nekem ez is megfelelne.
Csak hát a jobb nekem azt jelentené hogy nem fossa össze magát mindig.
A havi költség mindig más miatt tevődik össze. Most pl a jobb első elektromos ablak mechanikája cserés. Felfelé nem bírja felhúzni az ablakot csak félig kb. Aztán segítséggel felmegy teljesen.
Szóval mindig előjön valami ami miatt a havi 20k-t biztosan rá kell költenem.
-
BigBlackDog
veterán
"Ezt a autót hajtani kell amíg megy és annyi."
Ok, ha csak ez a cél, akkor nem szóltam. Mondjuk hosszabb, külföldi útra én nem indulnék el egy kocsival, ha nem tudom róla szinte biztosan, hogy mindene -funkcionálisan- rendben van nagyjából (aztán lehet, hogy csak én értettem félre és nem havi gyakoriságúak a hosszabb utak). Csak a kérdése arra vonatkozott, hogy mit ajánlanánk neki, ha xy lenne a keret.
(Valamiért vagyok olyan fsz, hogy nem tudom egyszerű használati tárgyként tekinteni az autót, számomra valamennyire hobbi is. Emiatt nem csak A-B közötti eljutás eszközeként fogom fel, hanem ezen felül még fontosnak gondolom, hogy kellemes legyen beleülni, komfortos, élvezetes legyen menni vele. Ez megint csak az én felfogásom, kicsit racionálisabban is gondolkozhatnék, jogos. Egyébként én is úgy látom, hogy csak napi munkába járáshoz (A-ból B-be eljutáshoz), 10-30 perces utazásokra bőven elég, ha gurul biztosan, meg nem esik ki alólad.)
-
mycso
veterán
Nekem fekete (sötét grafit) a gyári felnim. Szerintem jól fest az autón.
De ezek szerint nem vagyok krém....Jah meg az előző autómon volt kipuff vég, fekete-polír alu, sötétítés, ültetés és mégsem vagyok bojrészer, illetve az autó sem volt lefingva.
Én már elengedem ezeket a sztereotípiákat. -
nesa
veterán
Nem kevered véletlen a CR rendszert a PD vel mert azt használtak régen hajókon meg kamionokon meg mozdonyokon, szerintem maga a CR rendszer nem lett volna megvalósítható az 50 és évekbe, de maga a PD meg talán a 30 as évekig is visszanyúlik ...
Szóval a PD vel a vw nem a spanyol viaszt találta fel csak a régi terveket újra gondolta.
-
Integrale
veterán
Pedig a Thema aztan tenyleg nem problemas, (Croma sem, tapasztalat), annak meg a bele is rendben van, egyik sem rohados, motorok is tartosak. Elektronikus nyavalyak adodhatnak, ez igaz, de egyik sem eget rengeto, na meg van minek elromlania, nem ugy, mint az akkori konkurensek jelentos reszeben.
164-bol es Saab 9000-bol is latsz a mai napig is, egy kutya az osszes.
80 as evek elejere igaz amit mondasz, bar az akkori modellek 70-es evek beli fejlesztesuek, de az akkori dolgok is durvan tultoltak, rohadni azt viszont nagyon tudtak. Mara viszont kioregedtek, ahogy az akkori autok szinten, aranyaiban szerintem hasonlo mennyiseg van ezekbol, sok Passat 3-at sem latni ha mar Croma, es E34 sem hemzseg ha mar Thema. -
Integrale
veterán
Itthon sosem volt sok Croma, mai napig latni beloluk, nem is egyet, maximum nem figyeled, mint auto jo volt, a beltere viszont szuper gagyi, cserebe nem rohadt, muszakilag pedig tartos volt.
Azzal gondolom tisztaban vagy, hogy mik a kovetelmenyek egy hajo es egy szemelyauto eseteben, senki sem irta, hogy a vilagon elsok voltak, mert nem, CR is volt teherautokban mar a 80-as evekben is, csak a tema nem ez volt. (Neked a kisarkitas nagyon megy).
Ennyi erovel minden lopas amit ma hasznalnak, mindenki mindekitol.
-
Mikor én vettem az autómat, kb 3 hete (Focus MK3 1.6 tdci) a tulajdonos mutatta a szerviz számlákat, assistance igazolást, forgalmit, törzskönyvet. Mondom minden ok, már csak egy személyi igazolványt és egy lakcímkártyát szeretnék látni. Rám nézett, elmosolyodott, (látni lehetett az arcán, hogy én ezt most komolyan gondolom?), majd megmutatta.
De erre a cikkre nem lehet mit írni.
-
BigBlackDog
veterán
És akkor most meg is nyugodtam, hogy nem én vagy a fsz, mikor vásárlás előtt 1-2 órán keresztül nézegetem az autót (minden egyes kapcsoló minden állásban történő kipróbálása, minden világítás ellenőrzése, összes azonosító vizsgálata, fényképezés, papírok leellenőrzése, motortér elemlámpával történő végigkutatása, illesztési hézagok lemérése, stb). Majd még megyünk vele egy próbakört is.
-
Mr.Csizmás
titán
ez tök jó lenne, de sehol nem látom, hogy meddig érvényes a műszaki
illetve a J-s rendszám is felvet kérdést, vagy feltámasztott újraműszakiztatott, vagy behozott autó.
mdani01-el ismerjük egymást
(#139602) B-L-A-C-K mi oka lehet, hogy nem írja be a hirdetésbe?
mondjuk egy hét múlva lejár, ergo ma érvényes még.
-
#94529552
törölt tag
Negyedmillió mindenestül? Majd ha járok a beszerelő műhelynél, megkérdezem én is. Amúgy nem szeretem a gáz szagot, mert az van nekik, és a csomagtartóba rakott tartályt se, neked ezek biztos nem számítanak. Még a parkolás is lehet problémás, a szervizekbe se viheted bármelyikbe, szóval azért van gond vele. Ha használtan vennéd, akkor tuti, hogy millió km-t futott már.
lancerboy Erről beszéltünk, mindenre van példa, és az ellenkezőjére is. Hát, hogy egy Swift nekem nem volt felüdülés, amikor vezettem, az biztos. De másnak lehet élmény bármi, akár még egy ős Swift is.
-
zoo8800
veterán
Az a rendelet már nem hatályos, a 54/2014. (XII. 5.) BM rendelet hatályos. Mondjuk a lényegen nem változtat.
-
Kornel
veterán
Mondtam, hogy nem így van?
Sőt.
Ha láttad volna még írtam is, hogy azok is megernek egy misét.
Amúgy pár méterrel arrébb VAG gyűlés volt valamelyik este, ott az volt a menő, hogy kinek füstöl jobban a verdaja. Biztos a smoke&charm kemény magja lehetett. 😂
Szóval bármelyik "csoportrol" el lehet mondani hasonlót, csak szét kell nezni. -
footy
addikt
A hagyomanyoshoz kepest azert van kulonbseg, foleg ha mar van egy par meter a DSG-ben.
Egyebkent az elindulasnal ill. stop&go helyzetekben jelentosebb a kulonbseg.
A DSG-nek egyetlen elonye van a fogyasztas, ami regen kb 1,5l volt mara viszont 0,2L lett.
(ZF duplakuplungos(pl PDK) vs ZF 8HP osszehasonlitasanal) -
footy
addikt
Itt nem a kezi vs automata a lenyeg. Hanem hogy a megbizhatosaga es a komfortja a hagyomanyos automatanak mas ligaban jatszik mint a DSG-e es elobbivel sokkal nagyobb nyomatekot lehet atvinni.
ui: Nem vagyok suger, de a kovetkezo automban nem lesz kuplung.
ui2.: Max ami a wandlert hidalja.(#136115) Tsebacsi
Legkozelebb vegyel a billaban repas kenyeret - karottenbrot. Olyan finom besz*rsz es meg 3.-4. nap is teljesen eheto. Mondjuk kerul is vagy 2.79-be a fel kilo -
hobizoli
nagyúr
van egy 1.6-s is, ami hasonlo produkciot tud eloadni, de nem jut eszembe a motorkodja
abbol is volt par, ami siman tunnerolas meg minden nelkul is gyari allapotban kikonyokolget 150-200k km futassal
aztan ott ez a hatszogtengely meghajtasu olajszivattyu tortenet is... bitch plzhat nemtom
de mas gyartoknal miert nincsenek ilyen tobbszazezrekbol javithato taposóaknák, amikrol itt uvolt, hogy azert ilyen, mert ezt a motor elettartamat eleg draszitkusan meghatarozo dolgot (is) igy elruppotlankodtak?mert ehhez kepest egy szetfikazott HDi vagy dCi is egy hibatlan konstrukcio, ha betartod a 15k km-s olajcseret veluk
(30k-val meg mindennel copni fogsz elobb-utobb) -
SaNyEe
aktív tag
Azonos vezetési stílussal, azonos tömeget, ugyanolyan üzemanyagtípussal és hatásfokkal kb ugyanolyan mennyiségű üzemanyaggal lehet, ez teljesen megállja a helyét.
Az állítás az volt, hogy kevesebbet fogyaszt és a probléma itt vanNyilván ha az összehasonlítás alapja dezső egy 30.000-es kisvárosban és lali a magyar dugók mekkájában a kisebb űrtartalmű motorral szerelt ugyanolyan bódéban az nem túl reprezentatív, sem reális
#135463: csak ha kevés km-t mész, vagy leeszi a nadrágod ST220
-
rbalint88
addikt
Na az asztma ugyanezt (se*) tudja, csak kozben 9-10litert eszik. A prius egy tok jo kozlekedesi eszkoz, de aki elmenyert akar autozni, az tenyleg ne azt vegyen. Nalunk a csaladban csak en vagyok ilyen kattant, magamnak nem is vennek. De unokatesomnak ez az ultimate valasz az autozasi igenyeire, de ha csajom akarna priust, akkor se tiltakoznek.
*75 lovas 1.2 16vampir, erosebb emelkedon ki kell nyomni a klimat.
-
Mágus2
Közösségépítő
Egy HONDA nem lehet szar.
A honda rotációs kapám is szeret pörögni... a hátán.
lenko Amikor 90-fokot hazudik a vízhőmérő, már korántsem hideg üzemről beszélünk. A kritikus helyeken elég meleg az már. Meg a dúsítás sem megy már olyankor.
Nem arról volt szó, hogy mikortól lehet neki rúgni, hanem hogy 12km-en miért fogyaszt sokat.
-
Dr.Zoo
őstag
16 km alatt a benzines, és a dízel sem melegszik fel üzemi hőfokra kb.
Talán egy kis cm3 benzines. Egyébként 16km-re inkább robogóval járnék. Olcsóbb.
Az 1.4 PD az űrtechnológia szvsz az 1.9 90 lóhoz képest.
Ha kérdező 8000 km-ként ledobja az olajat, és nem Tescósat tölt bele, akkor megkövetem magam, és igazat adok Neked! -
molnarpeter
nagyúr
Akkor pláne nehéz kérdés
Motorkód szerint személyautóba építve lenne esetleg érdemes utánanézni az adott erőforrás megbízhatóságának. Személyszállító vonalon is érdemes lehet körülnéznie, ha nem gond az üvegezés, ott több a benzines, persze a kétoldali tolóajtó és a hátul oldalra nyíló ajtó így is megritkítja a lehetőségek számát. Kárpit-ülések ki, és máris furgon. Nem akarom erőltetni a villany dolgot, de külföldről már 2-3m körül meg lehet kapni őket, és ilyen felhasználásra az lenne hosszú távon a legolcsóbb, kérdés persze tervezett futás is.
-
molnarpeter
nagyúr
Egy EUR raklap kb mindenbe befér. Ha oldalra nyílik a hátulja, akkor targonca is oké (mondjuk ez felszereltség függvénye is). A két oldali ajtó és a benzin eléggé behatárolja, de újat, vagy használtat szeretne? Mennyit menne naponta kb?
Városi használatra van kitalálva az e-NV200, 8m az alap listaár, 50k a plusz tolóajtó [link], grátisz ingyen parkol.
-
lenko
aktív tag
Tudom, hogy nincs az országban 3-4 embernél több aki tud is írni.
Faternak volt Golf 5 1.9pd chippelve, abból is csak kövér gázra jött ki egy kis pamacs.
Rosszul sem ment, de nem az én világom. Első kerékre pl. semmi értelme nincs ennyi nyomatéknak.(4 motion pedig + hibaforrás)
1-2 be nem lehet kihasználni. + Mire bemelegszik a dízel az egy örökké valóság, turbot visszahűteni stb.
Ennél a V5-nél ilyen időbe már 2km után 90-en áll a vízhőfok. Nyilván ekkor se nyomom, mert az olaj 50fokos kb. , de nem kell sokkal több az üzemi hőnek sem. A teljesítmény görbéje pont megfelelő, jó gumival 1-esbe lepadlózva mondjuk 1500-s fordulaton még pont nem forog el a kerék. Múltkor lámpánál B6 Passat 2.0tfsi-t lahagytam kb. 3 autóval 100ig, mert az leforgott. Pedig az számok alapján jobban menne.
Úgyh. elég jó kis meglepetéssel bír ennek a karakterosztikája sok erősebb auto számára is. Pályán meg eddig 1x mentem gyorsan, egyébként bármi van 145 a vége. -
lenko
aktív tag
Aha... Csak, hogy az enyém 20v, és nem 4 motion(+súly)...Kicsit benézted, de nem probléma.
(#134545) hobizoli Valameniyre kell, hogy füstöljön, technologiából adódóan, olyan nincs, hogy nem.
Többször nem mondom el, pont nem érdekel a gyorsulási verseny, főleg egy kerregő végképp nem!
De jól elkerregtem, ez aztán a nagyon nagy dicsőség.
Ha járnék ilyenre, AUTÓVAL jelennék meg... -
lenko
aktív tag
De most hol érdekel engem egy gyorsulásokra kihegyezett fekete füstöt okádó sz*r?
Most őszintén?!
Én nem járok gyorsulásokra ez nem azaz autó, nézőként sem, mert full nem érdekel(500ló alatt meg se jelennék ha igen, mert minek mennék el ha nem én nyerek?). Drift inkább értelmesebb dolog. -
lenko
aktív tag
Ezek az adatok honnan jöttek?
2.8 leon: 0-100-ra 7.2s
1.9 pdtdi 150le: 0-100-ra 8.9sNa már most, ha szarrá húzod is a tdi-t se fog 2s-t javulni a gyorsulás....
Akkor más beavatkozás is kell, mert kb 220lóra kéne húznod a dízelt, ami alap állapotban nem lehetséges.
A dízel pedig nagy fordulaton elgyengül, mert valamelyik nap összetalálkoztam egy gusztustalan füstölő A3-al, könnyű az auto ~1200kg, gondolom 1.9tdi felhúzva 150-160lóra. M6-on 160-170-ig fej fej mellett, utána elgyengült 200ig nyomtam... -
lenko
aktív tag
Akkor gondolom 190-200lóra van húzva kb. Csak akkor tud megenni, ekkora tömeg mellett, de akkor is 7.8-8körül van a 0-100.
2.8-ast kétlem. Annak 7.1 a gyári adat 0-100ra.
Másrészt mondtam nem kell koromgyár, a V hang a kerregés helyett pont megéri a 3l difit.(#134500) Declare
Éves szinten a 6l vs.9l között a difi 15ekm alatt 160e Ft.
Ez csak a pálya az átlagom 8.6 körül van, tehát ennyi sem. Ha kijön valami hiba a dízelnél DSG stb. Ez az összeg eleve elbukva. De tegyük fel semmi se jön ki. Nekem megéri a különbözet, hogy ne olyannal járjak mint bárki más. TÉMA LEZÉRVA RÉSZERŐL! -
lenko
aktív tag
A 2.3 V5 pont nem az, hanem az aranyközépút. Tegnap Érd legvégétől hidegen indulva Érden keresztül 22.ker. 7,5l az átlag. Ez minden csak nem benzintemető. Többször kiszámoltam már a fogyasztást, decire pontos az MFA. Tohonya...mihez képest... 170lovas P.D. C.R. stb. dízeleket lehagyom pályán mert nehezek. Nekem ez elég mert ezekkel van tele a pálya.
-
w333
félisten
Na oké Diesel (nyomatékos) azért érződik erősebbnek
De aki erős benzinest akar az nem fogja a fogyasztást nézni szerintem !
Mondjuk azt megnézném hogy ha nyomod neki 5.2L az igazából inkább 8-9L tudom mivel főnökömnek ugyan ilyen PD -s 150LE-s Leon -ja volt !
Ezzel nem azt mondom hogy rossz, csak azt hogy teljesen más a két autó !
-
Integrale
veterán
Mondok egy cudarabbat.
Haverom elhatarozta, hogy autot fog vesz.
Mazda 6, na ez jol nez ki, kinezett kettot hasznaltautorol, egyik Pecsen, a masik Pecs mellett valahol, mind a ketto kereskedesben. Neki ez az ut egy laza 200km.
A Pecs mellettit elvittek, maradt a pecsi, de ugy volt vele, hogy aznap vesz egy autot.
Megerkezett megnezte az autot, 1.3 milla, de azt mondta a srac, hogy fizet 1,4-et, ha elintezi az atvizsgaltatast a kereskedo egy kozeli szervizben
Megvette az autot, 200e alatt mutat az oraja, nala van fel eve es rakoltott mar 800e korul, kuplung, befecsi, aszem a trubo volt most az etlapon.De a szankat hiaba teptuk, hogy ne, nezzen meg tobbet, Papan van 10 kereskedes, biztos tekert nem is kicsit. Nem baj, en ma veszel egy autot!
-
máyköl
veterán
Igen, sajnos.
Anyám is most áll autócsere előtt, de 2 hónap alatt még nem sikerült meggyőznöm, hogy ne azt a rohadt km állást figyelje.
Simán megvenné a 110ezer km -t futott Octaviat, agyonkopott kormánnyal, váltóval, lelakott beltérrel, rohadozó karosszériával. Mert csak 110 van benne, ergo megbízható. -
-
Qru
MODERÁTOR
Végigzongoráztam én is ezt a kört az elmúlt pár évben így elég "frissek" még az élmények (mind a háromba darabonként cca 50k km-t pakoltam, tehát nem csak egy tolatásnyi tapasztalat beszél belőlem):
- 2.5i 230/170 - 2000 alatt semmi, 4000-nél Nm csúcs és 6000-nél teljesítménycsúcs. Szűk a tartomány, váltogatni kell ez ilyen... cserébe elvan 14,5 literrel hajtva is.
- 1,8 TSI 250/160 - 1500-4200-ig Nm csúcs és 5000-6200-ig teljesítmény csúcs. Fickós és szalad kifulladásig. Nagy móka de iszonyat sokat zabál ha taposod, 16 liter feletti fogyit nem kunszt összehozni vele.
- 2.0 TDI 350/170 - 1750-től mennyország kb 3000-ig de sajnos felül már semmi nem történik (legalábbis az alsó rpm-es toláshoz képest érzetre). Nekem nagyon fura volt megszokni a karakterét de én ugye szivóbenyóson szocializálódtam.
-
w333
félisten
Pontosan látszik miről beszélek ... 1500- tól 4000 -íg eléri a max. NM -t és onnan már csak csökken az egész, pontosan 1-2 másodperces élmény, de hamar elfogy alatta az erő, nagyon sok mindent vezettem már aminek 4 kereke van, de engem ezek az 1.4 TSi -k nem győztek meg !
Persze tudom nincs nagy motorválaszték, már szinte minden benzinesben is ott a Turbó amivel nincs is baj, de akkor legalább legyen 1800 köbcenti !
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Apple iPhone 14 Pro Max (USA Model) / 256GB / Gyári függeteln / (CSAK E-SIM) / 12 Hó garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest