Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Lokids #145884 üzenetére
A sok kicsi sokra megy alapon 100 000km alatt a 7 liter fogyasztó autó 2000 literrel több üzemanyagot éget el. Legyen ez mondjuk 4 év alatt. Ennek az árán elég sok mindent ki lehet cserélni, de az első 4 évben a dízel sem fog elromlani. Lehet neked nem pénz, mert telik M5-re, de a többség nem így gondolkodik. És az a különbség nem 2 liter szokott lenni, inkább 3 vagy több. Persze a sport autó más kérdés, de itt mintha családi sedanokról ment volna a vita.
-
Acheron
őstag
válasz
Lokids #145873 üzenetére
Vennék én, de nem nagyon találtam eddig olyat, ami benzines, erős, alul is húz, megbízható és nem egy vagyon a fenntartása. Emellett nem ártana, ha az autó is tetszene, a párom szerint legyen 4 - 5 éves és még 3 - 4 millióba is férjem bele... Tudom, cukros ló...sz nem kéne?
Valamiből vissza kell vennem, mert ilyen csoda egyelőre nem jött velem szembe
Az a probléma, hogy a feltételeimnek egy modern turbós benzines felel meg, de mint többen is írták már, annak kb annyi a hibalehetősége, mint egy gázolajosnak. Dízelben pedig azért van pár igen jó konstrukció. -
8th
addikt
válasz
Lokids #145873 üzenetére
Ó fákk a benzin meg a fűkaszába. Lehet puffogtatni pro és kontra ilyen baromságokat de nézz meg egy nagyobb családi autót (Mondeo, Zafira, Espace stb) mennyit eszik benzines és mennyit dízel motorral. És már az az állítás sem állja meg a helyét, hogy az alacsonyabb szervízigénye miatt hosszútávon gazdaságosabb lehet egy benzinest üzemeltetni. Nem tudom feltűnt-e de már jó ideje ott a turbó a kettőstömegű a közvetlen befecskendezés meg a kisf***om ugyanúgy a benzinesben is. Amelyek mellesleg többet is fogyasztanak a dízelmotoros verziójuknál és minél nagyobb nehezebb bódét kell mozgatnia annál inkább nyílik az olló a két motortípus között. Akkor miért is vegyen alsó-közép kategória felett bárki is benzines autót? Ettől a dízel a kamionba való dumától mindig a hajam tépem pedig nincs sok. Ja és nyugi, megígérem: meghagyom a "rendes embereknek" a benzineseket.
Mági: Suzuki Vitara egyhatszívóbé.
-
-v-
addikt
válasz
Lokids #142045 üzenetére
Okosítani kell bele egy önzáró difit
(#142064) focvis: Golf -> legjobb! 👌 Ha autóként is használni akarod.
Igazából annak kiváló, hot hatchnek meg mókás autónak az 1-es 2-es meg 5-ös gti volt, a többiből csak felszereltségi szint a gti kb (nem saját tapasztalat nyilván, de minden tesztben és cikkben ezt írják) - ha mosolyfaktor is kell (az nem feltétlen csak a száraz gyorsulástól lesz), akkor szvsz ez nem az a kategória, amit keres
-
-
aero.
veterán
válasz
Lokids #141958 üzenetére
Asszem a vezess.hu tesztjén volt, hogy a napi kakucsringes hajtás után fél liter olajat kellett rátölteni a Corsa OPC-re.
Ezzel nem fikázom, szerintem egy jó kis turbós nyelezés után ez még hibahatáron belül van nálam, csak számolni kell ezzel is. Az enyém is eszi, ha padlózom. A 20 éves merciből 2200km alatt semmi sem tűnt el szerencsére.
-
válasz
Lokids #141961 üzenetére
Magamnak a Corsa OPC-t választanám, mert jobban megbízok az Opelben (sok - kb. 13 db - Opelem volt, sosem hagytak cserben), és németebb autó a Fiestanál. A tesztekben viszont a Fiestát hozzák ki mindig játékosabbnak az összes hot hatch összehasonlításban, a Corsa inkább szike (ahogy ezt valaki tegnap nagyon jól megfogalmazta itt).
Illetve én 1/2-2/3 részben autópályán közlekedem, oda meg inkább kell a powa' és az aránylag takarékos üzem, mint a játékos futómű. A Hungaroringen bizonyára más a helyzet, de kérdés, mennyit jársz oda - én semennyit.
Szerk:
Ha vas blokkos, akkor jó eséllyel az olajevős Ecotec 1.6 16V az alapja. Az meg az enyhén háromszög keresztmetszetű dugattyúk miatt kajálta az olajat. Ezeket anno a Lotus tervezte az alacsonyabb súrlódás miatt ilyenre. Vélhetően a turbóhoz más dugókat használnak. Ha meg eszegeti egy kicsit az olajat - pár decit ezer kilométerenként - az nem a világvége és itt feature, nem bug. -
Kornel
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Lokids #141928 üzenetére
Persze de ha pályára mennél akkor a Genesis óriási csalódás lenne. Az egy nagy, nehéz erős utazóautó semmi több, hiába a sportos forma. Ha erős hátsókerekes kell akkor 350/370Z amivel már fel lehet merészkedni pályára (bár az is elég "kövér"). De az meg 2 személyes tehát az ki is esett egyből.
Arra elég egy OPC/Fityó is ha alkalomszerűen mennétek csak 4-en.
-
w333
félisten
válasz
Lokids #141924 üzenetére
Leon Cupra ? ez azért már csúnyán odavág a Type R -nek
-
Rick4
félisten
Tényleg Punto2 a tuti, 1.2 8V, 60 ló, de frankó hosszú az egyes is, jól lehet vele tempózni. Országúton 100 alatt 4.5 liter is elég neki. elektronyos szervó, klíma dupla légzsák, és ezek 2001-2002-esek, 4 csillagos törésteszttel. [link] Ha nagyon nem jön be, és csak swift nem, de másik suzuki lehet, akkor 500 fölötti irányáron van WagonR+, városba tuti, és cucc rengeteg fér bele. [link]
Ennél nem sok van ami kevesebbet eszik, és olcsóért van hozzá minden... Anno nézegettem sokat, hogy mi a tuti, Punto lett. -
k.
őstag
Az volt, hogy megvette 2004 augusztusában-Készpénzre, szóval nem hitelre-, és 2004 októberében Stroke-ot kapott, és a fél oldala lebénult. Gyak 2 évig az autó 0km-et futott-lehetett benne valami 50km- és utánna is csak nagyritkán hétvégénként elmentek temetőbe/bevásárolni stb. De igyis pl mindkét lököse végig volt karcolva, mert 75-82 éves kora között-Stroke után meg föleg- az ember már nem lát faján.
Szóval nem gondolta, mikor megvette, hogy ez lesz. Azért adták most el, mert már úgy itélte meg, hogy nem igazán kéne neki ilyesmivel "bohóckodni". -
_seth_
veterán
Egy nyitva lévő vizsgabázisra begurulsz, megmondod, hogy náluk akarsz vizsgázni de még nem volt szervizben az autód és hosszabbítást kérsz, nekem is adtak 1,5 hetet (nem volt időm foglalkozni vele), 0 forintba kerül, NKH hatósági papír, a rendőr sem köthet bele.
Stafni:
Nekem pedig a régi forgalmi szerint piros matricát kapott volna az autó mert helytelenül 04 helyett 02-es besoroslású volt papír szerint de kérhettem az átminősítést ingyen (ingyen
új forgalmi és törzskönyv) így nem kaptam csak zöldkártya matricát, 15 nap van rá, hogy okmányirodában el lehessen intézni (12 órán belül sikerült). Rendőr megy előttem félrehúzódik, majd az autó fenekére tapadt és mégsem intett le pedig ezt azon a helyen mindig a matricák ellenőrzése miatt csinálják, 1 perccel később egy kistehert meg is fogott 50 méterre onnan
Jah, városunkban kb 2 hetes várakozás lett volna az intézésre így inkább szomszéd városba mentem intézni az új forgalmit, autópálya lehajtó mellett ellenőriztek a rendőrök és ott mentem el én is, 4x, ebből 3x még kint voltak ellenőrizni és egyszer sem intettek ki igaz a hátsó rendszámot csak akkor látták amikor ellenkező irányba mentem
Na de kék matrica megvan és az új forgalmi és törzskönyv is. Az autó most már nem "VECTRA CD 2.0" hanem "J96" mindkét iratban.
-
ha teljesen hivatalos akarsz lenni:
aki a tulaj akar lenni: adjon két tanú előtti meghatalmazást annak, aki jelen lesz és aláírja helyette (helyette és nem a nevében!!!) az adásvételit
ha jelen nem lévővel kötsz szerződést, akkor te is a tanúk is közokirathamisítást követnek el
-
Rick4
félisten
Többször voltam már ezen a telepen, legutóbb épp akkor mikor a Punto-t vettem. Volt itt 480-ét egy 2004-es Punto, (400-ét most is fent van) mondom licitálok rá, (merthogy nem úgy van, hogy odamész, kirakod az 1.8-at, vagy alkudozol és viszed, hanem letöltesz egy űrlapot a weboldalról, kitöltöd az autó és a Te adataiddal, majd megjelölsz egy összeget, ezt faxolod, mailben küldöd, ha Te vagy a legmagasabb ajánlatot tévő, akkor 2 napod van elmenni és kifizetni a kocsit) aztán majd megnézem. hát, elmentem, megnéztem, belül a kárpitok leszaggatva,az oldala végig ecsetmetál, körben mindene huplis, mondhatni végig összerugdosva, stb, menthetetlen állapotban, holott 900 körül mentek a piacon azok az évjáratok. 450-nel én nyertem, a 150 kevés lett volna rá, 600-ért mentek a 4 évvel öregebbek akkor, és azt mondtam, köszi, veszek máshol mást.
Ez már csak a legvége, a morzsák, a jó kocsikat olcsón elvitték a haversrácok, akiknek van sok sok autókereskedésük a környéken.... -
#10726912
törölt tag
Polír pasztát neki, pár óra alatt végzel vele, most jó idő van hozzá. Lehet kapni javító krétát, eltüntetni nem tudja a csikarásokat, de kevésbé lesz feltűnő. A külső műanyagokat is érdemes leápolnod, emellett a gumikat és a felniket is: ne legyen fakult a felni, és ne legyen kiszürkülve a gumi, minden újszerűen hasson. A belsejét is ápold le műszerfal ápolóval, előtte persze egy alapos tisztítás. Az ablakokat se hagyd ki, ragyogjanak. Fényképezd le natúrban a belsejét, aztán tedd vissza a kormányvédőt és vegyél szürke ülés huzatot rá. Valami díszítés mentest...és így is fényképezd. A motorteret is pucold le legalább egy sor brigéciollal és azt is tedd fel. Pár évet fiatalíthatsz a külsején. Sok használt eladó kocsi van fent, tedd látványosan igényessé, látszódjon rajta, hogy nagy becsben tartottad. A dísztárcsákat is ide számolva 10-15 ezer forint és egy napi munka alatt mindezt meg tudod csinálni, de cserébe lesz bőven érdeklődő.
Sok sikert!
Üdv! -
k.
őstag
-
k.
őstag
Igazából az van ilyenkor, hogy megnyerő képeket kell feltenni.
Tehát, ha lepolírozod, kimész egy rétre, szép képeket csinálsz róla, az bizalomgerjesztő.
A dísztárcsát meg nepperek mondták, hogy kell, valami emberi gógyi, de anélkül nem igazán lehet eladni. Veszel rá 4db tescos cuccot, ami relative vállalható 2 ezerér és kész.
Kormányvédőt is szedd le, biztos lesz pár önjelölt "én kurvára tudom, hogy azért van rajta, mert rongyosra kopott" szakértő, jobb az ilyeneket elkerülni.
Kb ilyenek. Auto Bildben volt 3-4 éve egy cikk, hogy egy régi, e36os bmw-t elvittek nepperhez, hogy vegye be. Mondott rá egy x árat. Elvitték profi autókozmetikus szakihoz, kipucolták, kb 30 ezer magyar forintnak megfelelő öszeg lett. Az autó ára x+kb 300 ezer forint lett.
Azért mondtam, ha szépen kirittyented 20-30 ezerből, tutira 7 kilóért lazán elviszik. -
zoo8800
veterán
Nem feltétlen kell új autó.
Aki BKV és kocsi közt vacilál, az nem új kocsival tervez. Kocsival egy kicsit magasabb színvonalon lehet közlekedni, ennek bizony ára van.
(#1561) Mekk Elek
2008-ban pár hónapig én is így voltam, 2009-től van "csak" autóm.(#1558) VR6-Fan
két hete a Morrisons2-ből majd 2 óra alatt értem haza Budaörsre. Taxival ez kb. 15 perc lett volna. BKV rulez. -
tomcsi23
veterán
-
hobizoli
nagyúr
Fateromnak azert (is) van Swift-je, mert olcsobb, mint a BKV berlet. Egy honapban 5-6k-ert tankol bele, hogy bejarjon vele meloba, meg anyammal elmennek vasarolni hetvegen. Evente 2-3x lemennek zalaba rokonokhoz is, siman olcsobb akkoris, mint a MAV.
Teny hogy Bp-n van tomegkozlekedes (nappal), de pl Budafok-rol becsettegni csak a belvarosba meg nappal is siman tovabb tart, mint MAV-l bejonni pl Albertirsa-rol (45km), nem hogy ha meg vmi 17ker az uticel onnan, aztan mennyi is az, max 15km es vagy 1.5-2 ora.
-
dízelracer
őstag
-
hobizoli
nagyúr
Kezifeket addig hasznaljatok, amig igy besatuzva lebetonzva vmi le nem tolatja, amit igy az auto nem tud kirugozni. Na meg amig egyszer telen be nem fagy a bowden a hazba. Persze tudom, most jon az aaa nekem meg sosem fagyott be, majd amikor meg megis, akkor meg nezel bociszemekkel -8fokban hogy es most megis miafasztcsinaljak vele? Egyebkent meg nem csak a bowden tud befagyni a hazba, hanem a betet-pofa is a fek felulethez, ha nagyon hideg van, a bowden mozog csak a betet-pofa nem engedi el a fekdobot-fektarcsat.
Fater mar mindkettot beszopta, eccer Tesco parkoloban tolattak le es tortek el a lokharito rogiteset, pont eleg lett volna ha 2-3cm-t odebb tud rugozni az auto, de igy mas engedett az eroknek, a lokharito. Persze cedula az nem volt, hogy bocsika, en voltam.Egyszer meg befagyott neki a kezifek, aztan havon allo hatso kerekkel ment. Utana par hetig nem hasznalta, de most ujra ha jon hallom amikor megall a haz elott, nem behuzza, betepi. Megint addig fogja ezt csinalni, amig megint le nem tolatjak neki vhol...
En meg ezt nem varom meg, siman sebessegben hagyom az autot, ha olyan helyen allok meg ahol keves a hely pl egyes lakotepelek, meg az se, hogyha kell odebb tudjak tolni. Elgurulni meg nem gurult el sosem. Aki szerint meg sebessegben hagyva is el lehet tolni, az siman huje.
Azert hujeseg kupplung nelkul inditani, foleg ha mas is hasznalja azt az autot, mert Te lehet nem hagyod sebessegben, de a masik igen, aztan sebessegben rainditozva meg beleugrik az auto egy masikba, vagy felugrika jardara, vagy neki a oszlopnak.Minden autot berogzulve fek-kupplunggal inditva ijenre nincs esely. Egyebkent nekem mar az oktato is megtanitotta, hogy inditaskor fek-kupplung es csak aztan forditjuk el a kulcsot...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest