- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz Speeedfire #81200 üzenetére
Egy golf max hátsó lábtérben sorolható a kisméretű autókhoz, és nem is fogyasztanak olyan nagyon keveset a benzines verziók, 6L alá pl csak lakott területen kívül lehet levinni. De ha már puntyo akkor ott van a polo.
Give them hell Ukraine!
-
neduddki
nagyúr
válasz Speeedfire #81200 üzenetére
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
TaaT
veterán
válasz Speeedfire #81207 üzenetére
Mondjuk 8L benzin már semmilyen formában nem nevezhető alacsony fogyasztásnak, főleg az alsóbb méret kategóriákban, pl a 150lovas 1.8T golf átlagfogyija 9L a németek szerint. De így legalább bővebb lehet a lista.
Amúgy ott vannak az egyéb közös padlólemezes konszern márkák, skoda, seat, audi, azok között is nézelődhetsz.
Give them hell Ukraine!
-
őstag
válasz Speeedfire #83182 üzenetére
az autóhitel szerintem kedvezőbb mint a szabadfelhasználású
legalábbis régen mikor néztem kedvezőbb volt
egyébként szerintem néz dki az autót és együtt az eladóval menjetek el egy helyi hitelirodába ls intézd el ott a hitelt
tény hogy kicsit nyűgösebb az eladó szempontjából mint a készpénz, dehát ez van, ha van ideje elmegy veled ha nincs akkor evszel másiaktcryptot minden termékemért elfogadom
-
Melack
veterán
válasz Speeedfire #83182 üzenetére
Amikor mi néztünk autóhitelt, gyorsan letettünk róla. Nagyon magas összeget kértek. Személyi kölcsön ilyen téren jobb, ott nem a kocsi a fedezet.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Melack
veterán
válasz Speeedfire #83198 üzenetére
Autóhitelnél a kocsit bukod, ha valami nem jó, plusz kötelező a casco is. Ülj le és számold ki, hogy melyik mellett mennyi plusz költséged van.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
veterán
válasz Speeedfire #83198 üzenetére
milyen autóra?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Kornel
veterán
válasz Speeedfire #83203 üzenetére
szerintem ilyen korú autóra nem is kötnek casco-t.
meg nem is éri meg.
minimum egy 50k évente, számold ki...(#83206) 8th: egy baj van vele, hogy a jobb állapotúak lényegesen drágábbak, mint a swiftek.
a jobbak nem 300-ról indulnak...[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Speeedfire #83198 üzenetére
az a baj nálad hogy kicsi az összeg ezért magas a thm!
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Speeedfire #83228 üzenetére
közben még eszembe jutott egy jó ötlet
ha megegyztetek az eladóval menjetek be egy autókereskedésbe, és mivel majdnem mindegyik közvetít autóhitelt (és kap jutalékot utána), ezért kérjétek meg az autókereskedőt hogy vásárolja meg az eladótól az autót készpénzre és utána adja el neked hitelre (persze foglalót adsz majd neki)
de iylen kis összegnél valószínűleg tényleg nem fogsz sokkal jobban kijönni mint a szabad felhasználásúnálcryptot minden termékemért elfogadom
-
DeFranco
nagyúr
válasz Speeedfire #83182 üzenetére
Egyszer fogom leírni, aztán nem erőltetem: szerintem hülyeség használt autót hitelre venni, ilyen értékűt/korút/állapotút meg még nagyobb hülyeség. Feltéve, hogy nincs valami nagyon alapos indokod, hogy miért kell neked azonnal személygépjármű.
Ha belátható időn belül össze tudod rakni az árát, akkor azért, ha nem, akkor meg azért. Mindenképpen megkened vele magadnak a sz*rosszendvicset, és bukni fogsz vele.
Te pénzed, te autód, de szerintem ne csináld. Nem fog kihullani az összes fogad, ha egy fél év alatt rakod össze az árát, ne akarj magadnak rosszat.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Speeedfire #83245 üzenetére
Értem. A véleményem továbbra is fenntartom, de a te pénzed
-
nagyúr
válasz Speeedfire #83245 üzenetére
A cigi árából a nagyrésze meglesz, de tényleg le kell tenni
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-v-
addikt
válasz Speeedfire #83245 üzenetére
Igen, ez a tipikus eset amikor a nem pénzben mérhető dolgok többet nyomnak a latban, még ha elvileg - szigorúan forintokat tekintve - nem is úgy jár jobban az ember. Ha valamivel, akkor esetleg azzal érdemes vigyázni, a hiteltörlesztőn meg benzinpénzen felül is legyen azért arra némi havi plusz, hogy ez egy autó, amivel bármikor lehet bármi, aztán repülnek a tizesek szervízre ... (fokozottan igaz ez egy régi meg olcsó gépre).
-
trassher
addikt
válasz Speeedfire #83338 üzenetére
Nálam az audi 80 b4. A cikkbe okos módon egy b3-asról készült képet sikerült berakniuk.
Redmi Note 7
-
neduddki
nagyúr
válasz Speeedfire #83338 üzenetére
HI!
400ert ne lcivic legyena befuto, mod: hacsek nem jozsi bacsi a sozmszed ezer eve a tuajdonso
udv
neduddki
mod: ebbol benzimes is nezke, deg a pozso dizlet is
rio-accent parost is neznem
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hobizoli
nagyúr
válasz Speeedfire #83342 üzenetére
"jo" 5gen VTI-t 700k alatt nem nagyon fogsz kapni, 6gen FL-s meg 1M korul megy, ami patent
a jobbak amugy is inkabb gazdat cserelnek a hondaforumos korokben
több drón kell ;P
-
-
neduddki
nagyúr
válasz Speeedfire #83356 üzenetére
HI!
na akkor haladunk foleg ha a hetes fele:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Speeedfire #83361 üzenetére
HI!
7g3d fl nem ez az arkat, inkabb egy kivaloallpotu almeraba nevenek be jewnlwgi allapotodban
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Speeedfire #83373 üzenetére
HI!
mert sok evvel fialtabb es jobb llapotu almerat tansz sokal konyebben mint 6gent
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
m3tr0
senior tag
válasz Speeedfire #83373 üzenetére
Ebben az árkategóriában azért ki lehet fogni jobb 6gent is.
Én 520-ért vettem az enyémet.
Azt viszont tudni érdemes,hogy 5-6gen-nél a hátsó sárvédőívek mindegyiknél rohadnak, ha még nem volt javítva,ha meg volt is akkor három év múlva is fog...ez ilyen. Sajnos.Civicből 1.5-ös motort ajánlanám, kicsi fogyi, de előzni is lehet vele.
Ha nem eszi az olajat és nem egy vértunertől vásárolod nagy baja nem lesz szerintem.De mondjuk ennyiért lehet kapni fiatalabb 1.2-1.4-es jó kisautókat, olyanom is volt.
Puttó MKII vérdisznó 1.2 8V 60 lóerővel iszonyatos 102 Nm-rel. (mondjuk a Civicnek se nagyon több )https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
neduddki
nagyúr
válasz Speeedfire #83384 üzenetére
HI!
akkor vegyel 4 ajtosat, ennyi pizi en a max megbihatosagot es ocso fenntartast keresnem /dragabban is;- )/, foleg ha jol sejtem hogy az i-q-ban nem osztnak fizeteset, egy oto megvenni kell hanem fenntartani is
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Speeedfire #83390 üzenetére
HI!
"foleg ha jol sejtem hogy az i-q-ban nem osztnak fizeteset
Ezt nem biztos, hogy értem, vagy meg akarom érteni....
Egyszerűen nem akarok kocsira ennél többet költeni! Nekem csak egy eszköz, nem hobbi lenne az autó. Feleslegesen nem akarok rákölteni milliókat, mikor még garázs sem lesz, sem zárt parkoló neki."hat ha jol tevedek eppen ezt irtam, gondolt at meg 1x mit is irtam /segicseg: vik hun i svan?;- )/ mod: es ha jol sejtem meg csak most kezdeted a bsc-t
szipsiggel nem lehet vitatkozni, de ijjenkorben 3-4 ev igencssk sok lehet, foelg egy ojjan otonal aminel gyari allporut lassan lampassal kell kerresni
udv
neduddki
mod: mazzag 323fv olt legtovabb versenybennalam, hatranya az alkaresz ar
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
footy
addikt
válasz Speeedfire #83390 üzenetére
Punto 1.2bol 8V-t neznek, ott hamarabb jon a nyomatek es egyszerubb konstrukcio. En 2 dologrol tudok ami ki szokott menni, egyik az ECU, mert nem a legjobb helyen van ez kb 20e, a masik pedig a gyujtokabel korai oregedese ez kb 8e. Kategoriajaban bestbuy szerintem.
-
footy
addikt
válasz Speeedfire #83394 üzenetére
Az asszonynak 1evig volt, semmilyen komoly hibaval nem talalkoztunk, gyertyat es gyujtokabelt csereltem.(A 8 szelepesnel allitolag akkor sincs gond ha szakad a vezermuszij - bar ezt nem teszteltem ) Az auto szinte csak hidegen ment es ugy lett egy 6,5-es atlagfogyasztas 6e kmre. Szerintem a 60 lovas elhetobb, de ha teheted probald ki mindkettot. Amennyire en tudom egyik sem egy betegagy, ennel olcsobban csak a swift tarthato fennt, de ott ugye a kenyelem az mas dimenzioban mozog. A prioritasaidat neked kell meghataroznod.
-
neduddki
nagyúr
válasz Speeedfire #83394 üzenetére
HI!
mea culpa oruje hogy fitalabbnak nezek:- ) emis a Te 500km/ho-d ami mervado lesz, az ember meg nem ok nelkul veszjapo joszagot...
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-v-
addikt
válasz Speeedfire #83394 üzenetére
Mondjuk a havi ~500km-es futással nem lehet túl hamar gallyra vágni egy kocsit
Általában nem azért jönnek a rejtett költségek, mert te vágod gallyra (havi sokkal több km-rel is nehéz), hanem mert már gallyra van vágva meg lóg a bele Aztán ha valami az utolsókat rúgja, akkor abból előbb utóbb issue lesz.
(#83386) neduddki: ösztöndíjat viszont osztanak
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Speeedfire #83394 üzenetére
azert itt vannak eleg nagy űr-okossagok:
"A 2003 utáni modellekhez jó választás a 95 lóerős 1,4-es a Stilóból, amelyet szintén fenyeget a hengerfejtömítés kiégése. A tömítés maga olcsó alkatrész, de cserélni drága, mert a művelet munkaigényes, a vezérműszíjat is le kell venni a cseréhez"
meliyk autohoz nem kell levenni ehhez a vezermuszijat?
na meg a 8v es a 16v nyomateka azonos, csak a 16v tovabb kitartja azt, azert erosebb
es van hozza 6-s valto is, sot speedgear neven fél-szekvencialis 7 sebesseges istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Speeedfire #83401 üzenetére
pedig pont atto lesz jobb a relativ kis ccm-s motor, hogy a rovidebb fokozatok miatt jobban veszi a lapot a motor terhelve, konnyebben a "jo" rpm savban tarthato a motor, nincs olyan erzesed, hogy el kene mar valtani, de a kovetkezo fokozat meg buta
több drón kell ;P
-
-v-
addikt
válasz Speeedfire #136692 üzenetére
Olyat nem, de ha tudod az áttételeket, akkor utána itt ki tudod már számolni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Speeedfire #136692 üzenetére
Itt 130 km/h-ra van kalkulálva, illetve az áttételek is meg vannak adva a legtöbb típushoz.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Speeedfire #136982 üzenetére
Szia! Ep3 jó, de 2M is kevés lesz egy jó példányra. A corolla TS viszont beleférhet a 2 misibe 200 paci, akár 5 ajtós karosszériában.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
-
nagyúr
válasz Speeedfire #136984 üzenetére
Patika, kevés km-es, utolsó évjáratos ep3 kb. 3.5(!) misi, külföldről is. Ez egy támpont, ehhez mérten keresgélj 1.5-2M körüli tepertőt.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Speeedfire #136987 üzenetére
hat a lovak zabbal mennek
azzal a Busso V6-l nem szokott gond lennia GTA is lassan eler arra a szintre hogy mar egyre tobbet fog erni az ido elorehaladtaval
több drón kell ;P
-
veterán
válasz Speeedfire #136982 üzenetére
G5 GTI már van (szokott lenni) 2 millió környékén. Én arra hajtanék, sima FSI-t nem erőltetném, a GTI viszont szépen lép.
Leon 1.8T van tomcsi123-nak, nagyon fasza. Clio RS is állítólag tisztességesen megépített autó, nincs sok köze a mezei Renaultokhoz.
-
-v-
addikt
válasz Speeedfire #136995 üzenetére
Clioban a valto az szet is esik, azt irjak forumon.
-
veterán
válasz Speeedfire #136995 üzenetére
G5 idejéből a sima FSI (lasd kb. 10-20 hsz-szel lentebb/fentebb) is koxosodik, meg a TSI / TFSI is. Utóbbi viszont megy, mint a golyó, ha kell; ha meg ésszel hajtod, akkor kb. ugyanannyit fogyasztanak. Nekem GTI van és 9,04 a nagyátlagom, most nyaraláskor (1520 km) 7,51 volt ésszel, de korántsem tötymörgősen haladva.
Ami hatalmas plusz (számomra), azok a GTI-specifikus részletek: kockás üléshuzat, felni + létező erőtartalék (1500-től szabályzásig [7200] húz).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #137000 üzenetére
Kokszosodás: [link]
Minden direkt befecsiset súlyt (többé-kevésbé). Ezért van az, hogy az új(abb) TSI-kben már pl szívócső és direkt befecsi üzem is van.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Speeedfire #137002 üzenetére
"Nyugtasson" a tudat, hogy szinte minden modern motor - legyen dízel vagy benzines - közvetlen befecskendezésű.
Együtt lehet vele élni.Ki kellene menned 18-án a bp-i topiktalira és megnézni tomcsi Leon 1,8 T-jét.
-
veterán
válasz Speeedfire #137004 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Speeedfire #137004 üzenetére
st170?
-
Kornel
veterán
válasz Speeedfire #137009 üzenetére
Leon 1.8T.
Lehet hogy en is lovok egyet.
Tomcsie az enyém,stipi stop 😂[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Speeedfire #137020 üzenetére
100k-120k-bol megvan a komplett turbofelujitas.
Nem nagy cucc. -
w333
félisten
válasz Speeedfire #137004 üzenetére
Egyértelmű hogy Leon ... de ne a belépő 1.8T keresd, kb. 1.2-1-5M a reális ára !
(#137012) mdani01
1.3M ? nem baj vannak olyanok akik csak árulni szeretnének !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
footy
addikt
válasz Speeedfire #137002 üzenetére
En bedobom a kedvencemet, a Bravo 1.4 T-jetet(nem multiair) @150LE + 230NM(overboost-tal). Annak nincs baja a kokszosodassal , megy becsuletesen, szep is es a fogyasztas 8l korul tarthato.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Speeedfire #137030 üzenetére
Hany kis kobcentis benyasat probaltal mar? Illetve a fentit probaltad e?
Mert 1 utan vagy mert a TC-n azt irjak hogy a 5,7 V8 aalatt nincs elet attol meg a szemelyes tapasztalat mast mutathat.
Nekem volt 2literes benzinesem es megfordult az utobbi idoben tobb nagyobb szivo benzines(~3L) a kezeim kozott, de a hetkoznapokban sokkal elhetobb egy kis turbos benzines. Mar alacsony fordulaton megvan a nyomatekod es ha nem taposod akkor tud keveset enni.Az Abarth Stilo-val ket gond is van, az egyik hogy az tenyleg leeszi a gatyad masik, hogy legjobb tudomasom szerint csak selespeed automataval volt. (Ami amugy eleg szar)
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Speeedfire #137032 üzenetére
Most is kiköbcentis benyásom van.
Igaz nincs turbó és csak 8 szelepes. De nem ez a lényeg.
De pont ez a lenyeg, a "turbo adja a nyomatekot".Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ezeket nem gyilkolják szét 200e km alatt.
Nem hinni kell, el kell menni megnezni 1-2-t. Egyebkent Bravobol
Itt van 10db 200e km alatt 2M-ig.Az a szerencsétlen motor eléggé ki lehet helyezve. 150le 1.4l alatt...
Ah manapsag 1.6-bol lazan kihoznak 200Le felett.Lehet nezni itt a nagyobb szivobenzineseket, de ezeknek az egyetlen elonye a kevesebb hibalehetoseg.
Fogyasztasban, nyomatekban szinte barmelyik 1.4 turbo elveri a 2.0 koruli szivo benzineseket...Ezeket a dumakat hogy regi jol bevalt szivo benzines kell venni, max az tolja aki nem probalt meg normalis modern turbot. 1M ertekhatar alatt ez meg oke is mert azalatt nehez normalis allapotu turbot venni, de 2M korul en biztos nem sz*patnam magam szivoval.
(#137033) hobizoli
azzal amugy jol ment? Az automatat mindenhol nagyon fikaztak...[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Speeedfire #137041 üzenetére
Részemről ezt a kis köbcenti turbó dolgot le is zártam.
Ez a beszéd. Nagy köbcentis turbó kell
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest