- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
Speeedfire #138681 üzenetére
Három éve vett egy haverom ilyen GT-T kombit. A kötelezőeken kívül amit költeni kellett rá mind azért volt mert széttaposta nyomorult kocsit és igen, az alkatrész az jó qrva drága hozzá. Egyébként meglepően sokáig tolerálta a technika ezt a hülyegyerek használati módot. Adta rendesen a klasszikus Subaru feelinget jó volt vezetni. Jól gyorsult nagyon jól fordult fogta az utat isteni hangja volt csak baromi sokat evett. Ezért is adta el végül. Második autónak jó móka lehet egy ilyet tartani mindennapi rohangálósnak biztos nem kéne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #138722 üzenetére
Persze. A benzinkúton is, meg a kopó alkatrészeknél is.
Második autónak mehet, nálam is az. Kellett vmi ami ellensúlyozza a csalódízeles Paszujt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #138715 üzenetére
Igen, ezért írtam, hogy ez az a kategória amit nem megvenni sok, hanem fenntartani.
Az alkatrész meg ilyen, nem elég ,hogy drága de sok esetben várni is kell. Múltkor féktárcsát akartam cserélni, bekocogok a vezérképviselet alkatrészraktárába: kéne 2 első tárcsa + betétek. Oké, 1,5 hét mire megjön mert ők is külföldről rendelik. Ok... És ez egy polgári verzió amin nem Brembo fék van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #138684 üzenetére
Jogos.
Hát pille kasztni, azért olyan könnyű. Ha megnézed az újabb Imprezák (mk3 pl) kb 300 kg-al nehezebbek. Azok már biztonságosak. De ha ilyenre vágysz akkor ezt olvasd át: [link]
mod:
kisza25: Ebben minden benne van amit tudnod érdemes: Lakossági: Mitsubishi Lancer Sportback 1.6 Invite - 2016.
-
válasz
Speeedfire #138681 üzenetére
Sokat fogyaszt, óvod majd a széltől is, kevesen értenek hozzá igazán (ahogy hallottam).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #138681 üzenetére
Uhúúú, baba.
Motorikusan jó ez a 2.0-ás (2,5-ös turbó viszont kerülendő), a kasztni törik mint a ropi akárcsak az összes korabeli japó gépnél, ne karambolozz vele lehetőleg.
-
HoaryFox
őstag
válasz
Speeedfire #138566 üzenetére
Ez kegyetlenül jó szöveg
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
Speeedfire #138566 üzenetére
Jó szöveg én néztem mondikat, a benzinesek mennyire ajánlottak amúgy ?
-
válasz
Speeedfire #138566 üzenetére
Ez nem semmi, olvastam pár érdekes eladásra kínált kocsit, de ez bent van a top ötben.
-
rbalint88
addikt
válasz
Speeedfire #138530 üzenetére
én is nagyon ritkán ülök csak hátul, saját kocsimban soha, de akkor is gáz, ha nincs. átszellőztetésnél jó, meg ha komfortelektronika felhúzza az ablakokat, akkor is hasznos.
-
alázógyík
addikt
válasz
Speeedfire #138383 üzenetére
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Speeedfire #138245 üzenetére
Igen, tényleg meglepően alaposak voltak, azt hittem 30 perc alatt megmondják a tutit, pénzt elkérik és heló szia, de 1.5 órát csinálták, és 15e volt csak, szerintem ez nem is volt vészes.
Eagl3: Papírt írtunk előtte hogyha 200e-t meghaladó vagy annál több gond lesz vele elalhatok tőle, így ezt köteles volt vissza adni.
Luck Dragon: Igen, jobb is így ez mintha látatlanul beleugrok, amúgy motorikusan tényleg jó volt, de így nekem akkor se érte volna meg.
Land: Én csak ezt az 1 alfát néztem eddig, és igen 159-es volt.
-
Kornel
veterán
válasz
Speeedfire #138141 üzenetére
Gyere el az autós topic talira, lesz ott legalább 2 civic. (Csut 18:00-tol)
Mármint 8 gen.
A régebbiekbol több is volt már 😉Black: akkor nagyot hazudott a gyár 😉
-
Kornel
veterán
válasz
Speeedfire #138134 üzenetére
Ha pesti vagy szívesen mutatok egy 1.8-as civicet.
-
válasz
Speeedfire #138134 üzenetére
A benzines tuti nem. A dízel passz, de mindennapi használatnál jobb motor, viszont a dízeles bajokat bele kell venni.
-
Speeedfire
félisten
válasz
Speeedfire #138059 üzenetére
Ezekről vélemény? Bár a civic-ről elég sok infó lett az utóbbi hsz-ekben. A civic is hajlamos a szívósor koxolódásra?
A fóka hogy áll?
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #138110 üzenetére
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #138106 üzenetére
G3-ra reális a 310 ha a G4 330. Picivel nagyobb a G4-é mert volt G3-am.
Kb. most ebben elfér grátiszban a 22l-es mélyládám a G3-hoz képest. -
Kornel
veterán
válasz
Speeedfire #138106 üzenetére
A gyári adat a 485 liter, de szerintem kalptartot kivéve értik.
Ezt nem jelzik sehol se. -
alázógyík
addikt
válasz
Speeedfire #138099 üzenetére
Akkor az nem túl nagy, mert az én Bravomé 400l. Az is passzentos gyerekcuccoknak...
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #138099 üzenetére
-
Kornel
veterán
válasz
Speeedfire #138099 üzenetére
A gyári katalógusban nem ennyi.
Volt már erről egy kis vita itt 😉
Onsem ki betonnal, amit lemerek előtte? 😂 -
alázógyík
addikt
válasz
Speeedfire #138062 üzenetére
Mondjuk a Leonnal nagyon nincs 1 súlycsoportban.
Az azért tud meglepiket okozni. -
alázógyík
addikt
válasz
Speeedfire #138059 üzenetére
Az Ufo Civic 1.8 az sportos kocsi?
-
Szada85
aktív tag
válasz
Speeedfire #137732 üzenetére
De ez mindenre igaz, ha karbantartod, akkor jó marad.
A gond onnan fakad, hogy veszel egy 100-150-200 ezret futott autót, aminél ezek addigra 2-3-4 karbantartások elmaradtak, akkor az azalatt bekövetkezett állapotromlást már nem tudod elkerülni.
Persze, fel lehet újíttatni mondjuk a váltót, és utána vigyázol rá, akkor sokáig jó lesz.Ráadásul a váltó talán a leginkább elhanyagolt alkatrész, a legtöbb használtautó-kisokosban Sem írják, hogy cserélj váltóolajat.
Az Opel M32-jénél is annyi az egész, hogy idöben kell olajat cserélni/illetve rendszeresen akár, csak egy átlag user megveszi az autót vele, aki nem ért ennyire a témához, és csodálkozik, hogy szinkrongyürüt, satöbbit kell cseréljen egy szabad szemmel is jól látható összegért, és máris kész az " Egy szar autó, senki se vegyen ilyet " megállapítás. -
Integrale
veterán
válasz
Speeedfire #137718 üzenetére
Nem pontatlan a valto, csak nem a legjobb konstrukcio. Csapagy problema, tobbnyire nem megfelelo kenoanyag miatt, de egyebkent is hajlamos ra.
-
válasz
Speeedfire #137700 üzenetére
Pontos váltót ne Opelben, kanyarvadász futóművet pedig ne Astra G-ben keress - lehet az gyári Sport, OPC, bármi; elemeli az ívbelső hátsó kerekét. G 2.0 Sport és G Coupe Turbó volt nekem újonnan, feltehetően 10+ éves korukra sem lettek jobbak.
Hétköznapi autónak ugyanakkor tökéletes egy Astra G.
-
footy
addikt
válasz
Speeedfire #137700 üzenetére
Ha a pontos valto donto, akkor Honda a valasz.
(#137701) [rvilike]
Johet ellene barmi is -
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #137674 üzenetére
Szerintem ilyen G OPC-vel jobban jársz. Nyár elején volt fent egy ezüst patika állapotban 1.2M-ért.
-
válasz
Speeedfire #137679 üzenetére
Nos nem mindegy hogy az ember 2-2,5M-ből mit is vásárol. Az nem baj ha minden dolognak utána jár.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Speeedfire #137668 üzenetére
Nem tetszenek, golf az jó lenne mondjuk, de kombi kell, abba meg nem tetszik.
kornelka: Igen én meg olyan vagyok aki a "menőségért" veszi..., mondjuk egy 8 éves Passátba se tudom mi lenne a menő.
-
Kornel
veterán
válasz
Speeedfire #137668 üzenetére
Az nem menő...
-
válasz
Speeedfire #137613 üzenetére
Nem teljes volt a lista természetesen
-
rbalint88
addikt
válasz
Speeedfire #137593 üzenetére
fekete, a matricázás f1 teames sárga-kék.
Vilike eléggé le volt törve 25i meg 28i próbája után, ezek ugye 192-3 lóerősek, 30i meg 231 lovas, de nehezebb, mint a megane, meg csak fent megy, szívómotor. és akik beleásták magukat a típusba, azt mondják, hogy inkább 3, mint 2 millió egy tisztességes példány. -
rbalint88
addikt
válasz
Speeedfire #137529 üzenetére
ha belefér, akkor vedd azt. én 2,5 évig jártam olyan autóval, amit a fenntartási költségek miatt választottam, valahogy nem sikerült mosolyt csalnia az arcomra annak egy-egy út végén, hogy "most de jót spóroltam"
utána jött az Alfa, ami eddig nem kért több törődést, viszont szeretek beleülni és hajtani.
-
Elektrosokk
veterán
válasz
Speeedfire #137529 üzenetére
Fiatot itt? remélem nem első autód lenne, mert megmondták hogy első autónak a Fiat nem ajánlott!
-
rbalint88
addikt
válasz
Speeedfire #137526 üzenetére
Ezek közül mazda és leon
Mindkettőre kell költeni majd, Mazdánál kasztni, Leonnál a motor lehet necces, plusz mindkettőnél ami a korából adódik és nem volt mostanában cserélve. De kettőből már beleférhet a Fiat Bravo és adott pénzért fiatalabbat és jobb állapotút fogsz kapni, mint a többiből. a 1,5-2 az csak a kocsira van vagy benne van az átírás, első szerviz is? Utóbbira legalább 200ezret érdemes számolni, de a teljes nyugalom érdekében legyen 300.
footy: mindenhez is!
-
rbalint88
addikt
válasz
Speeedfire #137520 üzenetére
unalmas, hogy mindenkinek soha el nem romló, az üzemanyagot termelő seggrakéta kell
el kellene fogadni, hogy jót dugni és szűznek maradni nem lehet, valamiben engedni kell.
talán két régi szívóbenzin, két "egyszerűbb" turbóbenzin (VAG 1.8T 2x), és 4 turbódízel autó után (ebből kettő CR) van némi üzemeltetési tapasztalatom ahhoz, hogy megalapozott véleményt mondjak ebben a kérdésben. Elárulom neked, hogy csak egy autómon volt gond a turbóval, azon is leginkább azért, mert valami pék elbaszta a geometriát.
Nagyjából 4 opció közül lehet választani, ha nem csak az alap igények vannak:
-Veszel új autót és buksz az értékvesztésen kurvasokat, garancia lejárta után eladod.
-Veszel fiatal (3-5 éves) használt autót, amiben azért már benne van a kockázat, viszont még mindig nagy értékvesztése van.
-Veszel idősebb (7-10 éves) használt autót és fizetsz a szervizben előbb vagy utóbb, sokat. Emellé még mindig lehet milliós nagyságrendű értékvesztésed pár év alatt.
-Veszel öreg autót, amire kezdettől fogva folyamatosan költeni kell.Azt számoltam, hogy az Alfára kb egy év alatt ráugrott kötelezőkre, gumikra és egy 30ezres futóműszerelésre 350ezer, most lesz megint futómű meg pár apróság 100-150 körül, aztán téligumi 50-80 ezer... És baja még nem volt, ez csak az elmúlt 13 év és 300e km amortizációja.
-
-v-
addikt
válasz
Speeedfire #137520 üzenetére
minden topicban mindenki jobban tudja, hogy mi kell a másiknak
Hát nem tudom, csak így a címéből következtetve, ez a topik nem arra való, hogy emberek megmondják mit kéne?
Mintha te is tanácsért jöttél volna, nem? [link]kérsz tanácsot, és utána baj, hogy mindenki megmondja mi a véleménye?
Értem én, hogy van amivel nem értesz egyet, meg nem tetszik stb. csak kicsit fura, hogy megkérdezem mit kéne, aztán berágok, hogy mindenki jobban tudja mit kéne >:
csak egy kósza gondolat: akkor ne kérdezd meg, meg ne írd ide
no offense
-
válasz
Speeedfire #137520 üzenetére
"csak unalmas, hogy minden topicban mindenki jobban tudja, hogy mi kell a másiknak..."
Üdv az internetes fórumok világában!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #137496 üzenetére
Már ott vagyunk, hogy egy turbóbenyós se olcsóbb mint egy dízel. Utóbbi legalább kevesebbet eszik. Én most az elmúlt években végigjártam a dolgot (az 1.8 TSI-t egy 2.0 TDI váltotta).
Ha összeszámolom mennyit költöttünk rá a CR-t olcsóbb fenntartani, igaz +1 DPF és EGR csere a benyóshoz képest de ennek az ára bőven kijött abból amit a hajtóanyagon spóroltunk.
Szóval ha nem mész olyan sokat akkor is inkább dízelt vennék (annak ellenére hogy nem szeretem a dízeleket).
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Speeedfire #137494 üzenetére
Nem egészen ezt írta. Lehet benned van a hiba, hogy nem ment át a lényeg.
-
zoo8800
veterán
válasz
Speeedfire #137490 üzenetére
Igazad van, de tulajdonképpen szánalmas, amikor valaki a többmilliós kocsiban egy turbócserén szarik, ami egyébként elenyésző része az üzemeltetési költségeknek.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Speeedfire #137490 üzenetére
Amúgy igaza van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #137473 üzenetére
-
mdani01
aktív tag
válasz
Speeedfire #137152 üzenetére
Inkább szvsz ehelyett egy Swift. Sokkal szebbeket lehet kapni.[link]
-
válasz
Speeedfire #137156 üzenetére
ecotec
-
válasz
Speeedfire #137152 üzenetére
DAEWOO lanos van az egyik volt osztálytársam édes apjának, több százezer km van már benne de még mindíg megy
-
Integrale
veterán
válasz
Speeedfire #137152 üzenetére
Tudtommal inkább a Kadettre, de aztán lehet, hogy az F Astra is a Kadett E-re épül, mint ahogy anno sok modell az elődjére. (Golf 3 a 2-re, Renault Megane a 19-re stb)
-
Kornel
veterán
válasz
Speeedfire #137152 üzenetére
Ugyanúgy rohadnak, mint az F astrák.
Apámnak ilyen volt, 8 évesen vette rozsdamentesen, és 15 éves korára teljesen átrohadtak a küszöbök és a kerékjárati évek, 120k huf-ért ment el.
Garázsban tartott autó volt, és teljesen sérülésmentes.
Biztos van ellenpélda is, de ez szemem láttára rohadt porrá. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Speeedfire #137032 üzenetére
150lo meg nem a csucsa ennek az 1.4TJET motornak, az alulol a harmadik kb, kb a kozepe
felette van meg az Abarth meg az Abarth SS is, meg az Abarth Assetto Corse is 200loval, gyarilag, gyari garival
es no para, de a jobb tuningcegek meg azt is fel tudjak okositani, garival perszeesz nelkul meg szet lehet rugni barmit
-
rbalint88
addikt
válasz
Speeedfire #137041 üzenetére
csak elsőre ezt nem úgy kommunikáltad le, hogy neked nem szimpatikus, hanem hogy biztos csak szar lehet. Ezután nem kell csodálkozni, ha a másik fél is belefeszül kicsit a válaszadásba.
nem tudom 2M-ba belefér-e, de Volvo C30 T5 is mókás jószág. keveset nem fog enni, viszont menésre ösztökélés esetén se nagyon kérdez. -
-v-
addikt
válasz
Speeedfire #137041 üzenetére
Részemről ezt a kis köbcenti turbó dolgot le is zártam.
Ez a beszéd. Nagy köbcentis turbó kell
-
footy
addikt
válasz
Speeedfire #137032 üzenetére
Most is kiköbcentis benyásom van.
Igaz nincs turbó és csak 8 szelepes. De nem ez a lényeg.
De pont ez a lenyeg, a "turbo adja a nyomatekot".Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ezeket nem gyilkolják szét 200e km alatt.
Nem hinni kell, el kell menni megnezni 1-2-t. Egyebkent Bravobol
Itt van 10db 200e km alatt 2M-ig.Az a szerencsétlen motor eléggé ki lehet helyezve. 150le 1.4l alatt...
Ah manapsag 1.6-bol lazan kihoznak 200Le felett.Lehet nezni itt a nagyobb szivobenzineseket, de ezeknek az egyetlen elonye a kevesebb hibalehetoseg.
Fogyasztasban, nyomatekban szinte barmelyik 1.4 turbo elveri a 2.0 koruli szivo benzineseket...Ezeket a dumakat hogy regi jol bevalt szivo benzines kell venni, max az tolja aki nem probalt meg normalis modern turbot. 1M ertekhatar alatt ez meg oke is mert azalatt nehez normalis allapotu turbot venni, de 2M korul en biztos nem sz*patnam magam szivoval.
(#137033) hobizoli
azzal amugy jol ment? Az automatat mindenhol nagyon fikaztak... -
footy
addikt
válasz
Speeedfire #137030 üzenetére
Hany kis kobcentis benyasat probaltal mar? Illetve a fentit probaltad e?
Mert 1 utan vagy mert a TC-n azt irjak hogy a 5,7 V8 aalatt nincs elet attol meg a szemelyes tapasztalat mast mutathat.
Nekem volt 2literes benzinesem es megfordult az utobbi idoben tobb nagyobb szivo benzines(~3L) a kezeim kozott, de a hetkoznapokban sokkal elhetobb egy kis turbos benzines. Mar alacsony fordulaton megvan a nyomatekod es ha nem taposod akkor tud keveset enni.Az Abarth Stilo-val ket gond is van, az egyik hogy az tenyleg leeszi a gatyad masik, hogy legjobb tudomasom szerint csak selespeed automataval volt. (Ami amugy eleg szar)
-
footy
addikt
válasz
Speeedfire #137002 üzenetére
En bedobom a kedvencemet, a Bravo 1.4 T-jetet(nem multiair) @150LE + 230NM(overboost-tal). Annak nincs baja a kokszosodassal , megy becsuletesen, szep is es a fogyasztas 8l korul tarthato.
-
w333
félisten
válasz
Speeedfire #137004 üzenetére
Egyértelmű hogy Leon ... de ne a belépő 1.8T keresd, kb. 1.2-1-5M a reális ára !
(#137012) mdani01
1.3M ?
nem baj vannak olyanok akik csak árulni szeretnének !
-
Kornel
veterán
válasz
Speeedfire #137020 üzenetére
100k-120k-bol megvan a komplett turbofelujitas.
Nem nagy cucc. -
Kornel
veterán
válasz
Speeedfire #137009 üzenetére
Leon 1.8T.
Lehet hogy en is lovok egyet.
Tomcsie az enyém,stipi stop 😂 -
-v-
addikt
válasz
Speeedfire #137004 üzenetére
st170?
-
válasz
Speeedfire #137004 üzenetére
-
válasz
Speeedfire #137002 üzenetére
"Nyugtasson" a tudat, hogy szinte minden modern motor - legyen dízel vagy benzines - közvetlen befecskendezésű.
Együtt lehet vele élni.Ki kellene menned 18-án a bp-i topiktalira és megnézni tomcsi Leon 1,8 T-jét.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #137000 üzenetére
Kokszosodás: [link]
Minden direkt befecsiset súlyt (többé-kevésbé). Ezért van az, hogy az új(abb) TSI-kben már pl szívócső és direkt befecsi üzem is van.
-
válasz
Speeedfire #136995 üzenetére
G5 idejéből a sima FSI (lasd kb. 10-20 hsz-szel lentebb/fentebb) is koxosodik, meg a TSI / TFSI is. Utóbbi viszont megy, mint a golyó, ha kell; ha meg ésszel hajtod, akkor kb. ugyanannyit fogyasztanak. Nekem GTI van és 9,04 a nagyátlagom, most nyaraláskor (1520 km) 7,51 volt ésszel, de korántsem tötymörgősen haladva.
Ami hatalmas plusz (számomra), azok a GTI-specifikus részletek: kockás üléshuzat, felni + létező erőtartalék (1500-től szabályzásig [7200] húz).
-
-v-
addikt
válasz
Speeedfire #136995 üzenetére
Clioban a valto az szet is esik, azt irjak forumon.
-
válasz
Speeedfire #136982 üzenetére
G5 GTI már van (szokott lenni) 2 millió környékén. Én arra hajtanék, sima FSI-t nem erőltetném, a GTI viszont szépen lép.
Leon 1.8T van tomcsi123-nak, nagyon fasza. Clio RS is állítólag tisztességesen megépített autó, nincs sok köze a mezei Renaultokhoz.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Speeedfire #136987 üzenetére
hat a lovak zabbal mennek
azzal a Busso V6-l nem szokott gond lennia GTA is lassan eler arra a szintre hogy mar egyre tobbet fog erni az ido elorehaladtaval
-
válasz
Speeedfire #136984 üzenetére
Patika, kevés km-es, utolsó évjáratos ep3 kb. 3.5(!) misi, külföldről is. Ez egy támpont, ehhez mérten keresgélj 1.5-2M körüli tepertőt.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Speeedfire #136982 üzenetére
147GTA
-
válasz
Speeedfire #136982 üzenetére
Szia! Ep3 jó, de 2M is kevés lesz egy jó példányra. A corolla TS viszont beleférhet a 2 misibe
200 paci, akár 5 ajtós karosszériában.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Speeedfire #136692 üzenetére
Itt 130 km/h-ra van kalkulálva, illetve az áttételek is meg vannak adva a legtöbb típushoz.
-
-v-
addikt
válasz
Speeedfire #136692 üzenetére
Olyat nem, de ha tudod az áttételeket, akkor utána itt ki tudod már számolni.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Speeedfire #83401 üzenetére
pedig pont atto lesz jobb a relativ kis ccm-s motor, hogy a rovidebb fokozatok miatt jobban veszi a lapot a motor terhelve, konnyebben a "jo" rpm savban tarthato a motor, nincs olyan erzesed, hogy el kene mar valtani, de a kovetkezo fokozat meg buta
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Speeedfire #83394 üzenetére
azert itt vannak eleg nagy űr-okossagok:
"A 2003 utáni modellekhez jó választás a 95 lóerős 1,4-es a Stilóból, amelyet szintén fenyeget a hengerfejtömítés kiégése. A tömítés maga olcsó alkatrész, de cserélni drága, mert a művelet munkaigényes, a vezérműszíjat is le kell venni a cseréhez"
meliyk autohoz nem kell levenni ehhez a vezermuszijat?
na meg a 8v es a 16v nyomateka azonos, csak a 16v tovabb kitartja azt, azert erosebb
es van hozza 6-s valto is, sot speedgear neven fél-szekvencialis 7 sebesseges is -
-v-
addikt
válasz
Speeedfire #83394 üzenetére
Mondjuk a havi ~500km-es futással nem lehet túl hamar gallyra vágni egy kocsit
Általában nem azért jönnek a rejtett költségek, mert te vágod gallyra (havi sokkal több km-rel is nehéz), hanem mert már gallyra van vágva meg lóg a bele
Aztán ha valami az utolsókat rúgja, akkor abból előbb utóbb issue lesz.
(#83386) neduddki: ösztöndíjat viszont osztanak
-
neduddki
nagyúr
válasz
Speeedfire #83394 üzenetére
HI!
mea culpa oruje hogy fitalabbnak nezek:- ) emis a Te 500km/ho-d ami mervado lesz, az ember meg nem ok nelkul veszjapo joszagot...
udv
neduddki
-
footy
addikt
válasz
Speeedfire #83394 üzenetére
Az asszonynak 1evig volt, semmilyen komoly hibaval nem talalkoztunk, gyertyat es gyujtokabelt csereltem.(A 8 szelepesnel allitolag akkor sincs gond ha szakad a vezermuszij - bar ezt nem teszteltem
) Az auto szinte csak hidegen ment es ugy lett egy 6,5-es atlagfogyasztas 6e kmre. Szerintem a 60 lovas elhetobb, de ha teheted probald ki mindkettot. Amennyire en tudom egyik sem egy betegagy, ennel olcsobban csak a swift tarthato fennt, de ott ugye a kenyelem az mas dimenzioban mozog. A prioritasaidat neked kell meghataroznod.
-
footy
addikt
válasz
Speeedfire #83390 üzenetére
Punto 1.2bol 8V-t neznek, ott hamarabb jon a nyomatek es egyszerubb konstrukcio. En 2 dologrol tudok ami ki szokott menni, egyik az ECU, mert nem a legjobb helyen van ez kb 20e, a masik pedig a gyujtokabel korai oregedese ez kb 8e. Kategoriajaban bestbuy szerintem.
-
neduddki
nagyúr
válasz
Speeedfire #83390 üzenetére
HI!
"foleg ha jol sejtem hogy az i-q-ban nem osztnak fizeteset
Ezt nem biztos, hogy értem, vagy meg akarom érteni....
Egyszerűen nem akarok kocsira ennél többet költeni! Nekem csak egy eszköz, nem hobbi lenne az autó. Feleslegesen nem akarok rákölteni milliókat, mikor még garázs sem lesz, sem zárt parkoló neki."hat ha jol tevedek eppen ezt irtam, gondolt at meg 1x mit is irtam /segicseg: vik hun i svan?;- )/ mod: es ha jol sejtem meg csak most kezdeted a bsc-t
szipsiggel nem lehet vitatkozni, de ijjenkorben 3-4 ev igencssk sok lehet, foelg egy ojjan otonal aminel gyari allporut lassan lampassal kell kerresni
udv
neduddki
mod: mazzag 323fv olt legtovabb versenybennalam, hatranya az alkaresz ar
-
neduddki
nagyúr
válasz
Speeedfire #83384 üzenetére
HI!
akkor vegyel 4 ajtosat, ennyi pizi en a max megbihatosagot es ocso fenntartast keresnem /dragabban is;- )/, foleg ha jol sejtem hogy az i-q-ban nem osztnak fizeteset, egy oto megvenni kell hanem fenntartani is
udv
neduddki
-
m3tr0
őstag
válasz
Speeedfire #83373 üzenetére
Ebben az árkategóriában azért ki lehet fogni jobb 6gent is.
Én 520-ért vettem az enyémet.
Azt viszont tudni érdemes,hogy 5-6gen-nél a hátsó sárvédőívek mindegyiknél rohadnak, ha még nem volt javítva,ha meg volt is akkor három év múlva is fog...ez ilyen. Sajnos.Civicből 1.5-ös motort ajánlanám, kicsi fogyi, de előzni is lehet vele.
Ha nem eszi az olajat és nem egy vértunertől vásárolod nagy baja nem lesz szerintem.De mondjuk ennyiért lehet kapni fiatalabb 1.2-1.4-es jó kisautókat, olyanom is volt.
Puttó MKII vérdisznó 1.2 8V 60 lóerővel iszonyatos 102 Nm-rel. (mondjuk a Civicnek se nagyon több)
-
neduddki
nagyúr
válasz
Speeedfire #83373 üzenetére
HI!
mert sok evvel fialtabb es jobb llapotu almerat tansz sokal konyebben mint 6gent
udv
neduddki
-
neduddki
nagyúr
válasz
Speeedfire #83361 üzenetére
HI!
7g3d fl nem ez az arkat, inkabb egy kivaloallpotu almeraba nevenek be jewnlwgi allapotodban
udv
neduddki
-
neduddki
nagyúr
válasz
Speeedfire #83356 üzenetére
HI!
na akkor haladunk foleg ha a hetes fele:- )
udv
neduddki
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Speeedfire #83342 üzenetére
"jo" 5gen VTI-t 700k alatt nem nagyon fogsz kapni, 6gen FL-s meg 1M korul megy, ami patent
a jobbak amugy is inkabb gazdat cserelnek a hondaforumos korokben
-
neduddki
nagyúr
válasz
Speeedfire #83338 üzenetére
-
trassher
addikt
válasz
Speeedfire #83338 üzenetére
Nálam az audi 80 b4. A cikkbe okos módon egy b3-asról készült képet sikerült berakniuk.
-
-v-
addikt
válasz
Speeedfire #83245 üzenetére
Igen, ez a tipikus eset amikor a nem pénzben mérhető dolgok többet nyomnak a latban, még ha elvileg - szigorúan forintokat tekintve - nem is úgy jár jobban az ember. Ha valamivel, akkor esetleg azzal érdemes vigyázni, a hiteltörlesztőn meg benzinpénzen felül is legyen azért arra némi havi plusz, hogy ez egy autó, amivel bármikor lehet bármi, aztán repülnek a tizesek szervízre ... (fokozottan igaz ez egy régi meg olcsó gépre).
-
válasz
Speeedfire #83245 üzenetére
A cigi árából a nagyrésze meglesz, de tényleg le kell tenni
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Speeedfire #83245 üzenetére
Értem. A véleményem továbbra is fenntartom, de a te pénzed
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Speeedfire #83182 üzenetére
Egyszer fogom leírni, aztán nem erőltetem: szerintem hülyeség használt autót hitelre venni, ilyen értékűt/korút/állapotút meg még nagyobb hülyeség. Feltéve, hogy nincs valami nagyon alapos indokod, hogy miért kell neked azonnal személygépjármű.
Ha belátható időn belül össze tudod rakni az árát, akkor azért, ha nem, akkor meg azért. Mindenképpen megkened vele magadnak a sz*rosszendvicset, és bukni fogsz vele.
Te pénzed, te autód, de szerintem ne csináld. Nem fog kihullani az összes fogad, ha egy fél év alatt rakod össze az árát, ne akarj magadnak rosszat.
-
válasz
Speeedfire #83228 üzenetére
közben még eszembe jutott egy jó ötlet
ha megegyztetek az eladóval menjetek be egy autókereskedésbe, és mivel majdnem mindegyik közvetít autóhitelt (és kap jutalékot utána), ezért kérjétek meg az autókereskedőt hogy vásárolja meg az eladótól az autót készpénzre és utána adja el neked hitelre (persze foglalót adsz majd neki)
de iylen kis összegnél valószínűleg tényleg nem fogsz sokkal jobban kijönni mint a szabad felhasználásúnál -
válasz
Speeedfire #83198 üzenetére
az a baj nálad hogy kicsi az összeg ezért magas a thm!
-
Kornel
veterán
válasz
Speeedfire #83203 üzenetére
szerintem ilyen korú autóra nem is kötnek casco-t.
meg nem is éri meg.
minimum egy 50k évente, számold ki...(#83206) 8th: egy baj van vele, hogy a jobb állapotúak lényegesen drágábbak, mint a swiftek.
a jobbak nem 300-ról indulnak... -
válasz
Speeedfire #83198 üzenetére
milyen autóra?
-
Melack
veterán
válasz
Speeedfire #83198 üzenetére
Autóhitelnél a kocsit bukod, ha valami nem jó, plusz kötelező a casco is. Ülj le és számold ki, hogy melyik mellett mennyi plusz költséged van.
-
Melack
veterán
válasz
Speeedfire #83182 üzenetére
Amikor mi néztünk autóhitelt, gyorsan letettünk róla. Nagyon magas összeget kértek. Személyi kölcsön ilyen téren jobb, ott nem a kocsi a fedezet.
-
válasz
Speeedfire #83182 üzenetére
az autóhitel szerintem kedvezőbb mint a szabadfelhasználású
legalábbis régen mikor néztem kedvezőbb volt
egyébként szerintem néz dki az autót és együtt az eladóval menjetek el egy helyi hitelirodába ls intézd el ott a hitelt
tény hogy kicsit nyűgösebb az eladó szempontjából mint a készpénz, dehát ez van, ha van ideje elmegy veled ha nincs akkor evszel másiakt -
TaaT
nagyúr
válasz
Speeedfire #81207 üzenetére
Mondjuk 8L benzin már semmilyen formában nem nevezhető alacsony fogyasztásnak, főleg az alsóbb méret kategóriákban, pl a 150lovas 1.8T golf átlagfogyija 9L a németek szerint. De így legalább bővebb lehet a lista.
Amúgy ott vannak az egyéb közös padlólemezes konszern márkák, skoda, seat, audi, azok között is nézelődhetsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Parkside szerszám kibeszélő
- Kerékpársportok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple MacBook
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Tesla topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A55 5G / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB ZALMAN I3 NEO Enermax 650W
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- PS4 + VR szemüveg / Számla / Garancia /
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest