Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
-
-
t1
veterán
válasz
Kornel #145122 üzenetére
Biztos nem, asszonynak nem tetszik, Ignis is kilőve az sem.
206 PUG nálam tiltó zóna, kolléganőmnek az van, 1,1-es első tulajok többet áll a szerelőnél mint az eddigi összes kocsim.
Titkos favoritom amúgy a C Corsa lenne, illetve egy Fabia kombi ( ez sem tetszik neki nah meg a Yaris ) Clio is tetszik, de tartok a franciáktól, Punto se lenne rossz, de szintén nem tetszik neki, és az ő kocsija lenne az esetek 40%ban egyedül, maradék 40% gyerekkel ( 3 éves lesz ) maradékban pedig 3-an utaznák, de akkor is inkább a 323 Mazdában. Régebbi Kia / Hyundai?
Pl egy Accent vagy Getz? -
-
Y72
aktív tag
válasz
Kornel #145048 üzenetére
Nem gondolom hogy ez sértés, tudom hogy nem értek a témához, többek között azért is írok ide.
Viszont akiknek a segítségét tudnám kérni, a nagy szakértelmükkel eddig úgy vásároltak használt autót / motort, hogy hibásat fogtak ki, nem is tudták használni amíg kb a vételár összegét el nem költötték javításra.
Ilyen ismerősökkel ha vakon rábökök valamire és pusztán a leírás alapján megveszem, (akár átutalással) még még mindig nagyobb esélyem van jó autót kifogni. -
footy
addikt
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Kornel #144793 üzenetére
Nem irigyellek titeket.
Főleg, aki időt se tud rászánni, ha még akarna is. Na, azt még sajnálom is.
(#144795) [rvilike]: Pontosan.
(#144791) focvis: Nem volt nehéz gyorsabbnak lenni a szupersportautóknál.
reworked Sierra V6 was a tenth quicker to 60mph than even Lamborghini’s V12 supercar
Na, nem offolok, csak behoztam pár rendes autót.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Kornel #144716 üzenetére
Milyen egy gonosz hely ez a Budapest.
Még a végén jobban megérné bejelentett meló helyett ezzel foglalkoznunk, legutóbb egy kadett teljes rendberakásának (2 küszöb, 2 belső küszöb, első doblemezek javítása, első sárvédők javítása, jobb első ajtó javítása, két hátsó sárvédő cseréje, 2 hátsó doblemez és hátfal javítása) volt kb 50k+ javítóívek. Mondjuk jelenleg, munka és suli mellett ez kb 3 hónapos meló lenne minimum.
Ja, és nem kértek semmi kezelést rá kb (+10k), hogy spóroljanak, de azért alapozóval lefújtuk, lassan 1 éve az út mellé a fűbe dobva áll az autó, ahogy visszaadtuk.
Ezért aztán kipofozhattuk.
(#144718) kornelka: Én elhiszem, de ezért örülök, hogy vidéki vagyok sok ismerőssel és kíváncsi természettel.
Ha valamit nem tudok, tudok valakit, aki igen.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Kornel #144707 üzenetére
Az igen. Fél miskát egy B Vectra kasztnijára rákölteni elég elvetemült dolog lenne.
Itt a környékén a lényeges dolgokat szakinál kb. 100k-ból meg lehet oldani, haveri alapon 40-50k anyagköltséggel együtt.
(#144712) Integrale: Évi 10-15k km-t megyek, és 365-ből minimum 360 napot használva van a járgány, szóval családi felhasználás mellett simán lehet egy 15-20 éves autóban 200-300k km környéke, főleg ha ilyen kis benzines, vélhetőleg nem céges múltú kocsiról van szó.
-
domojko
senior tag
válasz
Kornel #144707 üzenetére
Köszönöm mindenkinek az eddigi válaszokat.
Egy picit elbizonytalanítottatok.
Jó kis autó a swift, de ugye kicsi. No meg a komfort érzet 0. A kopogós műanyag kárpitot aki kitalálta, lelőném. 7.-k éve van nálam a swift, és az tény h a kopó alkatrészeken kívül komoly probléma nem volt vele.
Ezen igények mellett, esetleg más alternatíva?kornelka: csak 5 évvel öregebb mint a swift
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Kornel #144666 üzenetére
Mondjuk az megint jó kérdés, hogy Seat vagy VW. Egyikben sem ültem még, tippem sincs, hogy abból a korból melyik a halkabb/kényelmesebb/problémamentesebb. Mondjuk talán a leglényegesebb, hogy Seatban van nem kék műszervilágítás, VW-ben meg látszólag fasza multikormány.
Szerintem volt az talán VW-ben is, csak eléggé ritka, ahogy látom.
-
válasz
Kornel #144392 üzenetére
Ja, ezért nem lesz mazdám. Pedig a szívóbenzines motorja és az automatája is tetszik...
Nem tudom ezt miért nem képesek rendbe rakni (legalább átlag japán szinten), biztos vagyok benne hogy ezen többet veszítenek mint amennyibe kerülne. Minden autóhoz kicsit értőnek a mazdáról az jut eszébe hogy jó-jó de rozsdál...És én újat vennék, tehát nem az a kategória vagyok akire azt lehet hogy mit érdekli a gyárat hogy a használtan vevőkkel mi van.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #144286 üzenetére
Felejtsd el a huliettát.
Hogy néz már ki...
A rendes alfa rendes alfa motorral van, az meg csak kettő volt számomra 2.5 V6 meg a 3.2V6 és nem a GM, azt húzza a fütykösre amerika.
Ez jó orrnehéz, de ez még igazi alfa. Sajnos kanyarban jobban túrja az orrát, mint egy 3.0V6 TDI.
-
Integrale
veterán
válasz
Kornel #144251 üzenetére
Milliószor leírtam már, hogy benzinest már nem vennék ezekből, dízelt igen, mivel kevésbé kényes. Tipo platform rozsdapontjait is leírtam már, első doblemez torony alja (találkozik ott van 4 lemez) és a hátsó doblemez, de ez jellemzően csak az első szériásokra (1992-ig, pl nagylámpás Tipo).
w333
: jó sok autód volt már.
a szerelő barátodnak pedig jó sok Alfája van.#2
-
válasz
Kornel #144145 üzenetére
Mondjuk ez a tutibiztos Mazda rohadás azért nem teljesen reális nekem, mert nekem volt Mazdám (egy Millenia), amit 18 évesen adtam el, és makulátlan volt rozsdailag. Pedig még lakatolva is volt, mert eleve úgy vettem 11 évesen, hogy meg volt húzva az oldala, meg a hátulját is megtalálta egy kamion még az elején. Normálisan meg lett lakatolva-festve, de olyan helyen sem volt semmi baja, amihez nem nyúltunk. Pl. ajtók alja vagy sárvédőívek.
-
válasz
Kornel #144117 üzenetére
Az árát nézve vicces, hogy az én autóm 2 évvel idősebb, és árban ezekhez simul. Vagy a civic tartja iszonyatmód az árát, vagy ezek nem. Hiába volt 2 olaszom is, félek/félnék tőlük. Pedig nagyon szépek, ezt el kell ismerni.
Szerintem próbálj ki egyet, ha találsz hozzá megfelelő szakit, garantálom hogy a 2 linkelt típus messze jobb vezetési élményre (motorerő), de hogy minőségre vagy futóműre milyen?! Na ezért kell kipróbálni. De utána írd meg nekem is
-
Land
veterán
válasz
Kornel #144117 üzenetére
Én csak annyit olvastam, hogy a Fiat turbó benyás motorjai az egyik legjobb turbós motorok jelenleg a piacon. Ebből a szempontból vélhetően picit rizikósabb a részecskeszűrős 2.0 JTDm. Annak valami EGR ház repedéses típushibája van, melyet meg lehet előzi 60k km-kénti házcserével. De én eleve nem erőltetnék Pestre dízel autót. Most tapasztalom, hogy a 19 km-es napi utamon a melóhelyem felé az Alfa hidegben jó esetben 10-12 km után melegszik be (legalábbis ekkor lesz 90-en a mutató), míg a benzines Toyota 2-3 km alatt 90-en áll. Nem is szenvedtetem már szegényt, a melóhelyen parkol várva az új gazdáját a Párduc.
-
Integrale
veterán
válasz
Kornel #144117 üzenetére
Motorokkal nincs igazán gond, (kivéve ugye a szokásos pontokat, lendkerék, turbo stb), első szériánál a műanyagok könnyen karcolódnak (műszerfal fényes betétje pl), első futóműben egy összekötő hibája miatt volt visszahívás, csomagtérzárral van valami nyűg, ha megadja magát akkor belülről nem nyitható, hátsó ablaktörlő kábeltörés miatt megállhat (eltörik a gumiharmonikában a vezeték).
-
Acheron
őstag
válasz
Kornel #144007 üzenetére
Japánból talán egy IS 250. De inkább valami alul is nyomatékos motor kellene, ne forogjon sokat. (Leginkább a VW 2.0 TSI és a Ford 2.0 EcoBoost van képben, esetleg a Volvo öthengeresei (utóbbi volt Volvoban, Fordban egyaránt). Mostanában alig várom, hogy lejöjjek a pályáról, az 1.4 Auris 4000 -es fordulaton abszolválja a 130 -at, nagyon fárasztó, még jó, hogy csak rövid szakaszon kell hallgatni.
btw Auris: a kuplung a végét járja (érezhetően kezd csúszni), a márkaszerviz adott rá egy 120 -as ajánlatot (teljes kuplung szerkezet + munkadíj). Ez jó ár, vagy nagyon nem, és érdemes a független szervizeket is megnyaggatni ajánlatért? (Miskolc) Eladás előtt áll ez is, mindenképp rendbe akarom rakni, de ha lehet, költséghatékonyan (eddig csak márkaszervizben volt szerelve, minden számlája megvan - meglehet ez is segít az eladásnál.)
(#144015) richie900812:
-
a8l
aktív tag
válasz
Kornel #143940 üzenetére
Nálunk a hasonló kb úgy nézne ki hogy kezdésnek fizetsz 3M-t,után a havi 150 ezret és a végén leadod az autót.
Németeknél meg kb 1M befizetővel és havi 31ezer részlet, két év múlva meg átülsz egy újba.
Biztosítás így is úgyis van, elég magas egyébként. Nekem 740Eur csak a kötelező, meg 300 az adó évente. -
válasz
Kornel #143944 üzenetére
én ezt a német gols gti-s ajánaltra írtam
azt a 29xx eurót kezdőbe fizethetedszerk:
Sonderzahlung: 2.990,– €
nem aztmondom, jó az ajánalt, ha valakinek arra van szüksége hogy egy zsír új autója legyen amit 2 évesen lecserél, de nem azért mert sokat megy vele, hiszen max 20 ezret tehet bele
mindezért pedig fizet vagy 3 millát kb. -
-
Coyot
őstag
válasz
Kornel #143922 üzenetére
130eur a havi biztosítását sem fedi szerintem
(#143925) kornelka
Igazából a havi törlesztő akár lehet is annyi életed végéig meg még az unokáid is azt fogják valószínőleg fizetni - más kérdés hogy mennyire rizikós ez.
De elég jó infóim vannak arról hogy a biztosítás is rúg ennyire havonta - főleg hiteles autónál meg is követelhetik akár a drágábbat is. -
i-sti
senior tag
válasz
Kornel #143907 üzenetére
"ki lehet nyírni, ha hidegen is tolják neki"
Ezért is néha jó, hogy kb 600m csak így tudok menni. -13 fokokban ami már egy hete van itt, az első méterek csak így nyugisan teszem meg. És utána is míg az olaj nem éri el a 60 fokot 2400 fordulatnál már el is váltok és odáig is csak finoman nyomom fel.
60-70 között már 2600on kapcsolok el.
Sajnos kell a fordulat mert másként ez a #szarfosdiesel nem melegszik be soha. -
i-sti
senior tag
válasz
Kornel #143905 üzenetére
Faluban én úgy próbálok vigyázni a lendkerékre, hogy 1esben közlekedek. 2000-2200 fordulaton.
Kettesben, hogy 1500 fölött legyek majdnem 30km/h kellene haladjak ami lehetetlen olyan rossz az út.
Így egyesben a futóművet is kímélem és a lendkereket, vagyis remélem, hogy jó az amit csinálok. -
footy
addikt
válasz
Kornel #143853 üzenetére
A kozvetlen befecskendezes se cumi, csak a VW-nel volt gaz az elso 2 generacional, mas gyartot nem nagyon erintett a problema. Jopar forumot atturtam mar, a lendkerek cserejet meg soha nem olvastam, de a turbo csereje is nagyon-nagyon ritka. Tul van lihegve ez a turbo/lendkerek para.
Jah, nemreg hallottam; sogor ismerose vett egy BMW 320i-t, vegig pecsetelt szervizkonyvvel 170e km-rel noi tulajtol.
Elvitte a szervizbe mert elegge fustolt. Ott kiderult hogy az autoban soha nem volt olaj cserelve.
Az elozo tulaj nem engedte az olajcseret, mert valaki azt mondta neki hogy az penzpocsekolas es ne engedjen az olajlobbinak.(#143856) I-sty
Ha nem lenne muszaj, en tuti nem dizelt hajtanek, hanem valami biturbo benzines V6-ot(#143868) Motion_Blur
Ebbe a kategoriaba siman belefer egy 1.4tjet bravo. Ha nem rugod hidegen semmi baja nem lesz. Ha paras vagy akkor csokkentheted az olajcseret 15-rol 10e km-re. -
#94529552
törölt tag
válasz
Kornel #143876 üzenetére
Hát, elég szokatlan forma, mondjuk úgy.
Rendszeresen karbantartott, vezetett szervizkönyv A Reifenzentrale Rieger + Ludwig GmbH, vagyis egy gumis cég szerviz bejegyzései inkább elriasztanak, mint hogy pozitív jelzést hordoznának a 35 ezer km-enkénti olajcserékkel...
Luck Dragon A Lanosnak nagyon gyenge a beltere azokkal kopogós műanyagokkal. -
Brumi˘
addikt
válasz
Kornel #143879 üzenetére
Szerintem az újabbak se esnek szét ha normálisan vannak használva. (Tapasztalatom nincs)
1.9 kereszt motorok abba a kasztniba ASZ(130ló), ARL(150ló) ami frankó szerintem.
PD elemek állapotára lehet jóslatot tenni diaggal, de sok tényező befolyásolja az értékeket.
Turbó sarkalatos pont ezeknél. Amikor én kerestem autót akkor 100/99-en szar volt valami. Vagy maga a turbó vagy a vezérlésében valami. Szal. ha nem akarsz aknára futni vigyél egy tényleg hozzáértőt.Szerk.: DMF kimaradt. Luk/sachs utángyártott szettek 100-200k + a munkadíj. De ezek tartóssága elmarad a gyáriétól. (Ez nem saját tapasztalat)
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Kornel #143858 üzenetére
+ (#143857) rbalint88: No igen, a felszereltség.
Ami most már kéne az a digitklíma, ülésfűtés, tempomat, multikormány, középső kartámasz, elektromos ablak (legalább elől), legalább MP3 lejátszás, ülésmagasság állítás.
Ami jó lenne, de valahogy meg tudok békélni a hiányukkal: kétzónás digitklíma, plüss kárpit, xenon, tetőablak/üvegtető/panorámaszélvédő, bluetoothos (gyári) kihangosító, 4 elektromos ablak.
Értelemszerűen ez sem olyan merev dolog, a "jó lenne" dolgok nagy része a Civicben sincs meg és nem sírok napi szinten, nem annyira hiányoznak. Viszont úgy tűnik, hogy Tsebacsinak fertőző amije van, mert én is szeretnék már kicsit nyugodtabb módon haladni a tömeggel, nem pedig folyamatosan a felpörgő motor miatt nyugtatni az utasokat.Meg aztán pályán 130-nál én sem érzem magam már annyira kellemesen a 3500-as fordulaton hangoskodód motorzaj és beszűrődő gördülési zajok tengerében. Tudom van rosszabb is, de törekednék a jobbra. Aztán lehet, hogy bő fél év múlva havi 1100 km helyett inkább havi 2000 km lesz az átlagos és elgondolkodtam valami dízelben, bár itt még a benzines érné meg jobban, ha jól sejtem. Kicsit nézegetek más irányokba is, hogy tágítsam a látóteremet, aztán vagy nem cserélem a Civicet, vagy cserélem és keresek utódot 2.5-3m között, vagy belövök egy 1.5(-2)m limitet. Ahogy látom 2.5m környékén a Civicnél nem nagyon találnék jobbat a saját igényeim alapján...
Szóval kéne valami megbízható, alacsonyabb pénzigényű csendes gép főképp pályára. Nem érdekel, ha nem kemény a futómű, teljesítményben azért a Civic szintjét közelítse meg legalább, de legyen komfortos, csendes és két ember (alkalomadtán 3-4) férjen el.
-
válasz
Kornel #143842 üzenetére
Igen volt, de az OPC 206 kW280 LE , szerintem ez totál felesleges.
Az opel fórumban vannak gazdik akiktől lehet érdeklődni. 1.4T=140Le
De ha ettől erősebb kellene még ott van az 1.6T ami 180LEÖsszesen 9 fajta benzines motorral és 15 dízeles motorral adták ki a J-ket .Ebben benne vannak a motor fejlesztések,faceliftes kiadások, átalakítások, változtatásos motorok.
-
-
-
Nestor16
senior tag
válasz
Kornel #143825 üzenetére
Köszi mindenki.
Csak benzines jöhet szóba, kevés és rövid táv.
A Leon nem jön be külsőre. Autó formájú autót keresünk.
Én is fenntartásokkal kezelem az ilyen kereskedéseket, sajnos magánszemélytől alig van autó eladó.Szóval akkor típus vagy a Komfort miatt volt prémium érzésű az autó?
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #143530 üzenetére
Csipegeti? Neee, egy honda? Ez már a vég kezdete.
A helyes válasz, ameliyk érzetre a legjobban egyben van és a legjobban húz, azt kell megvenni. Tök mind1 mennyit futott. 1000km latt is szét lehet hajtani és fél millió kilométeren át is lehet rá vigyázni. Van egy 420 000km-t futott skoda favoritom(a csehszlovák rettenet), említettem már? Mai napig nem eszi az olajat.
A szar honda meg eszi?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #143524 üzenetére
Nem válaszoltál a kérdésre, vagyis csak részlegesem, értsem úgy, hogy 200k futás fölött már nem is honda a honda? Nem az volt a kérdés milyet vettél és milyen szempontok szerint, hanem a fent említett három közül melyiket vennéd.
[rvilike] Topik zárható, mert nem hiszel a tanácsokban?
Pedig néha aranyat ér, csak nem fogadják meg.
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #143522 üzenetére
Nem feltétlen igaz egyik sem... Nagyon törötteket a nepperek sem hozzák be már... Csak ami még javítható és pld a motorháztető van picit roncsolódva vagy lökös vagy csomiajtó mert itt még valszeg nem sérült annyira az autó.. Lehet olyan vételeket is kifogni kint ami nincs törve de mégis olyan árba van ami megéri neki. Németbe már egy törött lökös javítás sem 20e ft(60-80euro)... Persze most már ott is megtalálhatóak a kókányolók, kiköltözött pár magyar és nyitot 1-2 sufniműhelyt ahol tényleg az igazi magyar-román megoldások vannak.. Hab-gitt-ujságpapír-szórófesték... Szerencsére még nem annyi mint itthon de vannak már azért..
Az első meg azért nincs így mert kint nagyon nem veszel 200ezer km alatt még 8 éves autót sem ergo kb a kinti autók 80-90%a tekert amit én speciel pont lesz@rok
mert itt jön az miért tekerik? Mert erre van igény.
Innéttől kezdve nekem egy autó vásárló se panaszkodjon mert az fogy ugye amire igény van most jelen esetben egy szolgáltatásról beszélünk..
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #143446 üzenetére
1-es laguna jó.. II-es ből vannak eléggé sz@rok az fix... Egy átok. És ezt nem csak én mondom hanem , akivel mentem (telekocsis) schallerbachba autónepper de én melózni mentem akkor.. Neki is volt neki már a 2003-4 körüli példány, volt pénz ebőven javítani de azt mondja hiába javítatta orrba-szájba azon mindig volt valami.. vagy a xenon, vagy az elektronika, vagy a motor, vagy nem indult. Eladni alig tudta, 1 éven keresztül ,1év után tudta valamire elcserélni.
Előbb vennék egy idősebb I-es lagunat mint egy II-est.. Forma 10ből10 nagyon szép és elegáns autó , illetve kényelmes, jó vezetni is.. De hát erre mondják... nem minden a külső.
#143471) 8th : szerintem rám gondolsz, én adtam el gyorsan(II es laguna).. Idegrendszerem nem bírta suzuki után, a sok problémát.
Még a jelenlegi corsanal is ezek a kis problémák is idegesítenek az meg egyenlő volt a betegággyal.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Omen 80G8E9 - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB Type-C
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer Notebook! Acer Nitro 5! Csere-Beszámítás! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3060, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest