- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
domojko #148562 üzenetére
Hátul szűkös, bejutás nehézkes, alapjait a 80-as évek végétől gyártott Fiesta adja, fődarabok is attól jönnek így az ilyen jellegű alkatrészeket könnyen be tudod szerezni, a specifikusakat már körülményesebb.
Rozsda az ellensége, ahogy a KA-nak is, ajtók alja, sárvédők, csomagtartó stb.
Fogyasztása az akkori konkurensekhez képest magasabb, viszont (szerintem) már az 1.4 is egész kellemesen viszi, az 1.7-tel már repül. -
válasz
domojko #148548 üzenetére
Corsa nem minőségbajnok, szerintem már ezek közül sok rohad is. Seicento és Ford Ka is öreg, dettó rohadás és egyéb bajok, plusz nulla ütközésvédelem.
Punto II-m nekem is volt, imádtam, nagyon jó kis autó, tágas, ami kell, az benne van nagy eséllyel, én simán pályáztam a 82 lovas 1.2-essel.
Yaris szintén ajánlott, ki kell fogni egy megkímélt példányt és nem lesz gond. -
Szada85
aktív tag
válasz
domojko #144886 üzenetére
Csak sajnos ez a fajta mentalitás/ gondolkodásmód, mint a Tiéd, az, ami ritkább. A nagy többség olyan szemmel / szempontokkal néz meg egy használt autót is, mint egy újat, ami bizonyos kor felett már szerintem vakvágány.
Nyilván senki nem önmaga ellensége, és nem egy lelakott, leharcolt autót szeretne, ezt nem vitatom, de az, hogy egy autó 10+ évesen mondjuk hajszálkarcos, vagy van rajta pár ajtórányítás ( ami ellen szerintem nem nagyon tudsz védekezni ), esetleg apró javítanivalók, akkor máris olyan kanosszajárást rendez a vevöjelölt, mintha egy triplaszaltót dobott autó állna ott javítás nélkül...
Kicsit korábban írtam, hogy az általam hírdetettnél azon rugóznak most, hogy miért nincs meg az autóhoz az eredeti ( 2003-mas! ) CD a navihoz, mert így az akkor "nem müködik"...
-
diegho
nagyúr
válasz
domojko #144881 üzenetére
Ha az ilyen dolgok visszatartanak egy megnézéstől is, akkor szalonban keress autót. Én már előre képzem magam az anyázásra, amit a Mervia eladásakor kell megejtenem amiatt, hogy a bal első sárvédő és az ajtó újra lett fényezve és a sárvédő-küszöb találkozásánál kicsit nagyobb a hézag (tény, hogy hülyén lett visszarakva, de nem fogom emiatt újrarakatni, pláne, hogy nem nálam volt fújva)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
domojko #144876 üzenetére
1.6 benzin megbízhatóság és menetdinamika miatt is kell bele minimum (vagy dízel). Trafók hullhatnak benne, első sárvédőket és a csomagtérajtót nézd meg rozsda ügyében, illetve az első sárvédő dobbetétei mögött évente ajánlott kimosni (plusz bent felül levágni a szivacsból, vagy teljesen kiszedni), máskülönben jól bírják. Klímakompresszor lehet hiba, rossz klímával ne vegyél szvsz. Eleje kicsit alacsony, ha nem lett rendelve rossz útra kitalált (emelt) futómű. Váltó tud némelyikben széthullani, de ennyi idő/km alatt ez már jellemzően megtörtént, ha akart, szóval attól nem tartanék. Facebookon van Hungarian Octavia Klub néven egy csoport, ott szoktak lenni szebb példányok, klubon belül kicsit olcsóbban is.
-
Studi
veterán
válasz
domojko #144876 üzenetére
Az 1.4 benyás az szánalmasan mozgatja azt a kasztnit. Volt olyan exemnek, ugyanaz a motor van most asszony V Golfjában is. Semmi dinamika. Mondjuk nyuggerként lehet vele közlekedni, és nem fogyaszt rosszul.
szerk: ja, és a legtöbb használt ezzel a motorral van, ami nem, az meg jó eséllyel céges volt.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
domojko #144833 üzenetére
Ha jól emlékszem, a család miatt kell egy nagyobb járgány. G Astra vagy Fóka kombiban nem gondolkodtál? Astraból a tetejét kapod 900k-ból, 1.6 elegance kivitelben, 116 lóval, de Fókából is elég csinosak vannak ennyi pénzért. Fogyasztásban pedig jobbak a lasagnenél...
-
Integrale
veterán
válasz
domojko #144833 üzenetére
Minosegben es komfortban nem lesz elorelepes, helykinalatban igen. Fogyasztas motorfuggo, de a korabeli kategoriatarsai ~ 1 literrel kevesebbet esznek.
Vezetni jo, szerintem az 1.6 mar kelloen dinamikus is, hangja baratsagos, nem ordit.
De Swiftrol nem biztos, hogy valtanek. -
rbalint88
addikt
válasz
domojko #144704 üzenetére
tetőcsomagtartó nem jelentene megoldást? megbízhatóságban, szervizköltségben és fogyasztásban is egyértelmű visszalépés lenne a swift után ez a vectra. oké, kényelemben ad pluszt. viszont én nagyobb motorral venném, ha muszáj váltani, terhelten már azért többször meggondolós vele egy országúti előzés. 2.0 ugyanennyit eszik (nem erőlködik) és még tartalékaid is maradnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- HP Omen 80G8E9 - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB Type-C
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB ZALMAN I3 NEO Enermax 650W
- Prémium! Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R 9 9950X / RX 9070XT 16GB / 64GB DDR5 / 1TB 990Pro
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3052, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest