- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Három Pixel 9 jött Magyarországra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
-
Mobilarena
Kedves Érdeklődő!
Mielőtt kérdeznél, kérlek olvasd el a téma összefoglaló-t,
illetve használd a topikban a kereső-t!
LG V10 téma összefoglaló
Az is, ami a tesztből kimaradt…
Új hozzászólás Aktív témák
-
sixpak
nagyúr
Köszi.
A gyári szám rajt volt az adás-vételin, valamint a termék ára, vásárlás dátuma.
Valóban, hivatalosan nem ismerik el a hibát, ezt a live chat-en megerősítették.gjoco1:
Arween: volt szerencsém nemrég összehasonlítani egy S7 és egy V10 kameráját, manual mode, nyilván ugyanazok a záridők, iso, etc...hát, nagyon elvérzett a Samsung.
Ettől függetlenül használd egészséggel és minden jót. -
Nigér
őstag
Szia, igen, a jól ismert bootloop hiba.
Semmiképp sem akarták bevenni ingyenes javításba, mert egyrészt csak partnero-s adásvételim volt, másrészt épp kicsúsztam az 1 évből.
Azóta szifonoztam egy darabig, most MI MIX amivel tolom, de LG-t egy darabig skippelem mert takony banda, a szériahibás sz@rjaikat illene díjmentesen javítaniuk, attól függetlenül hogy szürkeimportos a telóm.
Mert ettől függetlenül a pénzem az LG zsebébe vándorolt, nem a Samuéba (pédaként csak).
És ugye 56k+fa az több mint 70k, ennyiért beletesznek (de nincs is raktáron amúgy) egy ugyanolyan szar alaplapot.
LG V10 tökéletes állapotban, halott alaplappal eladó! -
psg5
veterán
Teljesen érthető ahogyan kezelted, nincs is azzal baj. Eleve ritka, hogy valaki így utánajár és utánamegy.
Majdnem kihoztad a legtöbbet a szemét sufni gsm tekintetében. (újfent: az ő beszerzési szabályozásuk rendben lenne nem lenne gond, igaz drágább lenne a sufni isTermészetesen a 49/2003-as krom rendelet már 2012-ben hatályát vesztette vagyis az arra való hivatkozás bukó megint a sufni részéről (19/2014-es van helyette, ami picit változott azért).
Pontosítás: 19/2014 mondja: " Ha a fogyasztó kijavítás iránti jótállási igényét közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál kívánja érvényesíteni, a javítószolgálat köteles a vállalkozást haladéktalanul értesíteni a jótállási igény bejelentéséről."
A 151/2003 (kötelező jótállásról) pedig mondja: A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.Vagyis az fontos, hogy a jótállási jegy kitöltve legyen a javítószolgálat elérhetőségével (amit nyilván meg kell nézni, hogy mi, márha volt jótállási jegy, ugyanis annál lehet, hogy a sufni magát határozta meg!).
Nos sufni újabb bukója tuti a kitöltetlen/rosszul töltött jótállási jegy, azonban ha az LG szervíz javította és hivatalosan, akkor ő is kellene hogy értesítse az eladót...
De sose feledjük, hogy szerződésben az eladóval állunk, nem pedig a szervízzel, ez fontos ezért dobja a cuccot magáról az LG (jogosan).
Vannak itt problémák a rendszerben.
A termékszavatosság lesz a jövőbeni járható út csak legyen már rá akár kúria általi állásfoglalás egy ügyben.
Vagyis, hogy azonnal mehet a gyártó-importőrhöz a cucc és ő vállalja a felelősséget, javítja, cseréli mindegy hol vetted. Egyet nem fog tudni pénzt visszaadni. (igaz itt meg a mikrtól áll fent a termékszavatossági időintervallum lesz a kérdés, ezért kell egy végigfutott döntés, de mert pár éves az új jogintézmény erre még várnunk kell, pedig él a jogszabály...) -
psg5
veterán
Az egész történetben a "legnagyszerűbb", hogy az eladó viszonylag kultúráltan állt a dologhoz. (hozzátéve, hogy még így is kibújt a jogérvényesítés teljessége alól).
Véleményem szerint ez 100-ból max 1 esetben történik így...nekem ez a legnagyobb bajom a rendszerrel...
Természetesen az alap probléma, hogy egy ilyen premiummal ilyen történhet szomorú, de úgy gondolom, hogy az a kisebbik baj. A nagyobbik, hogy neked sikerült a jogaidat érvényesíteni (majdnem teljesen), de ezzel kb egyedül leszel. Hozzátéve mindehhez, hogy amennyiben sufni gsm az eladó.
Azért gondolom, hogy ez a nagyobb baj, mert ha a jogérvényesítés (gyorsan) működik, akkor teszek nagy ívben rá, hogy a prémiummal baj van rövid időn belül.
Örülni is nehezen tudok a kimenetelnek, hisz egy beismert hibánál nem a teljes vételár járt vissza...nonszensz.
Szerintem bíróság előtt is simán megáll az ügy. Ezt szerintem nagyon kifelejtette a tékozló a neked írt válaszból.
Szemét sufnik beszerzését szabályoznák inkább. -
gretzky77
veterán
Az hogy ugyanolyan hibával visszaadják valóban nem korrekt,de ebben az esetben tolnám is vissza nekik!
A csereutalvány mindenhol így működik,az,hogy a Part Nero nem tud vele mit kezdeni nem az LG hibája sztem!
Anno egy igen drága Denon fejhallgatóval jártam így,hogy megadta magát,bevittem szervízbe,azt mondták javítják vagy csere! Majd hívtak,hogy sajnos nem tudják javítani így csere! Kaptam egy utalványt én is és nem ők (hivatalos márkaszerviz) cserélték hanem az értékesitőhöz kellett visszamennem,igaz az én esetemben ez a Média Markt volt,de ez máshol is így kellene,hogy működjön!Azt is megértem amit te mondasz,csak ebben az esetben a Part Nero sem volt annyira korrekt sztem,ez így a kisebbik rossz mindkét félnek! Az hogy a Part Nero ebben az esetben nem tudja lerendezni az Lg-vel az meg gondolom a szürke importnak köszönhető!
Amúgy más gyártó javítja gsm-s számlával a készülékeket? Nem hiszem! A cseh Samsung pl leboltolná szerinted a magyar samuval adott esetben? Kötve hiszem
Na de mindegy is nem akarom itt az LG-t védeni,de nekem csak jó tapasztalatom volt velük,mind készülék (G2,G3,G4,V10) mind gariügyileg! Nekem a G4 esetében a kopott bőr hátlapot is cserélték gariban!
-
kovaszoskeny
aktív tag
Oké így érthető dehát ez egy cserutalvány....
"Egyébként a vásárlás pillanatában a Partnero-s eladó meg is mondta, hogy tudjak róla, hogy ha valamikor esetleg az LG csereutalványt adna ki, ő azzal nem tud mit kezdeni. Valószínűleg azért, mivel nem hivatalos LG disztribútor."
Na etz volt a pati részéáről az ordas kamu..Pontossan erről szól aa cserutalvány ha nem, tud ugyanolyan készüléket adni vagy neked amit ajáél nem felel meg ELÁLLHATSZ a szerződéstől ergo pénz vissza.
De tényleg mindegy már én másképpen csináltam volna másnak meg meglesz a tanulság.
-
kovaszoskeny
aktív tag
"Csakhogy, ezt a kereskedő nem köteles elfogadni!"
KÖTELES elfogadni.Az NNHH a saját jogaszabályait nem tudja jól?
"De, ez ilyenkor sajnos valóban egy piac. Semmilyen jogszabály nem kötelezi a kereskedőt arra, hogy előfogadja az LG szakvéleményét, és semmilyen konkrét határozatot nem tud hozni ez esetben a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság!"
Dehogynem kötelezi..Jól is néznénk ki.Ha hivatalos csereutalványra rákakkantana a kereskedő és azt mondaná,hogy ááá ez csak 10 forint...
A másik meg még jó ,hogy nem tud döntést hozni a NFH hiszen nincs is rá jogköre .Békéltető testület a jogosúlt rá első körbenDe kérlek tisztázzunk már valamit CSEREUTALVÁNYT kaptál vagy szakvéleményt nem mindegy..Mert a szakvéleménnyel jó ,hogy "kiröhögnek"
Ha nem tud ugyanoylana készüléket adni akkor jelentsd be a szerződéstől valló ellállásod és követeld tértis levében a a boltol a pénzed visszautalását 30 napon belül.NE hagyd magad
-
kovaszoskeny
aktív tag
De ne haragudj megértlek de ha csereutalványt adott az lg azt tényleg csak a kereskedőnél tudod törvény szerint beváltani ILLETVE NAGYON FONTOS ha nincs már ugyanolyan vagy AKÁR NEM akarod ott levásárolni akkor a kereskedő KÖTELES visszafizetni a vételárat.
"A PartNero - a választást meghagyva - 90.000 Ft-os javítási vagy készpénzes visszatérítést ajánlott."
Ilyen nincs a vételár jár vissza egészben.Ez nem piac,hogy alkudozik jogszabály kötelezi illetve nem is krumplit vettél..
-
gretzky77
veterán
Szia!
Azt szabad tudni ez a felajánlott ár mit takar? Sejtésem szerint te egy csereutalványt kaptál igazából az Lg-től amit a kereskedőnél kellett volna érvényesíteni,utána ő azt lezongorázza az Lg-vel! Ha így van akkor a Part Nero az általad kifizetett V10 árát kellett volna,hogy visszaadja!
Abban igazad van hogy mi az,hogy nem tudják javítani ezt a kijelző bénaságot,de a kártalanítást ők javasolták számodra a kereskedőnél! Ha az Lg-n keresztül került a készülék a kereskedőhöz akkor szerintem az LG ezt rendezi a Part Neroval!Illetve röviden miért nem lett V20?
-
zoleeno1
veterán
-
gjoco1
addikt
Szia E2E4!
Az előző hozzá szóláshoz szeretném hozzá fűzni,hogy Én vagyok,akinek a fényerő beállítása vacakolt.Újra indítás után el felejtette a beállított értéket és felhúzta 100%-ra a fényerőt.
Nos közben a múlt hét kedden meg is érkezett a Központi szervízből és érzékelő szenzort cseréltek,árnyékoló szalag kábelt+valami hi ic-t.Bónuszban a kamerát is cserélték.
Le a kalappal az LG dolgozói és ügyintézői előtt.A lehetőségek szerint gyors és pontos munkát végeztek és az ügyfélszolgálatos fiúk is nagyon udvariasak és segítő készségesek voltak.Olyan Email-eket kaptam,mintha nem is ebben az Országban lennék.(Mert közben érdeklődtem a fejleményekről).
Szóval a 10-es skálán 10+. -
kovaszoskeny
aktív tag
áldassék az erdeg
köszi szépen!
Használtam és kb találtam én is de nem ezeket mint te topik gazda.Nyilván te pont ezért tudtál konkrétabb tapasztalatokat linkelni amirt én találtam hivatkozás volt.
Más ...A powerampot eléggé szépen belöttem de ez a 0-100 DVC mod nem értelmezhező.Erre egy kis segítséget ismét kaphatnék?
Ismét köszi.
-
saddybaddy
tag
Úgy,hogy ráírták az előlap cserét csak mivel én tudtam,hogy volt két kis karc a bal sarkában egyből csekkoltam és ugyanúgy ott voltak a karcok mint mielőtt leadtam és a kijelző ugyanúgy beégett. Ezért visszaküldtem mégegyszer és akkor valóban kicserélték. Azóta hibátlanul működik.
-
MaxxDamage
félisten
Meg is jött a válasz az LG-től...hát nem lesz itt Kijelző csere
Majd jon a V30 vagy V40...addig bőven jó a V10 is.Tisztelt XY!
Igyekszem válaszolni a kérdéseire.
1, Kijelzőn ideiglenesen képmaradvány látható
Azon esetekben, amikor egy készüléknél rövid időre ott marad a korábbi kép, de ez viszonylag gyorsan helyreáll, az nem számít hibának, ezért kijelzőt ilyen esetben nem cserélnek a szervizben.
Olyan esetben, amikor beégés lesz belőle ill. a gyári paramétereken túli időre marad meg ez, abban az esetben valóban hibáról beszélünk, amire a szerviz megoldást is ad.2, Szerviz figyelmetlensége:
A szervizes kollégák a beadott hibajelenségeket minden esetben figyelembe veszik és tesztelik. Ha nem cserélnek alkatrészt, annak oka szokott lenni - pl. a tesztelés alatt nem jelentkezett a hiba, vagy az a gyári működési paramétereken belül található.
Így biztosak lehetünk benne, hogy ezért nem történt változás ezen a területen.Amennyiben a szakszerviz megállapítja, hogy a készüléke a jelenlegi javítás után a paramétereknek megfelelően működik, akkor azt az ügyfélszolgálatunk nem bírálhatja felül.
Azt megteheti, hogy felkeresi a szervizt személyesen, hogy erre a jelenségre nem kapott papíron választ és javítás sem történt, ezért kéri a korábbi javításként kezelni az esetet.
Ilyen esetben újra bevizsgálják és az eredményeknek megfelelően javítanak vagy hivatalos papírt állítanak ki Önnek róla. (Amennyiben regisztrálták a korábbi kijelző tesztet, úgy annak eredménye alapján azonnal is eljárhat a szerviz.)Így jelen esetben ezt tudom Önnek javasolni.
Továbbá, ha a mobilkereskedés 2 év garanciát adott, akkor rajtuk keresztül is lehet intézni egy esetleges garanciális javítást.Üdvözlette,
XY
LGE
ÜgyfélszolgálatEzt a választ kaptam....(ma 18:02-kor)
MD
L -
Ixion77
addikt
IMHO nem tapasztalják, mivel a beégés probléma kb. 10-12 hónap után jelenik meg.
Úgy tűnik, hogy a megjelenését lehet siettetni azzal, ha a telefon rendszeresen meleg (gamerek).
Nekem 11 hónaposan jelent meg (előtte azt se tudtam miről írnak a fórumokon), 13 hónaposan már elég feltűnő volt, manapság (kb. 15 hó) meg már igencsak bosszant, mert már pár perc után, hideg telefonnal is feltűnően jelentkezik.
-
MaxxDamage
félisten
Pontosan!
tapasztalják -e ugyanúgy az átmeneti ideig tartó, fátyolos kijelző beégés problémáját? Ha cserélik (nekem ügye nem is cserélték) akkor sem jelentkezik a pillanatnyi beégés jelenség. (Idővel biztosan) elvileg... No mind1, LG majd ír a levelemre és kiderül majd mit sikerül intézni. Előzménye van nálam is a dolognak legtöbb dolog dokumentalva is van nekem, további meg az LG megtalálja a rendszerében. Vagy ott van még a fogyasztóvédelem, vagy békéltető testület (vagy mi az)
MD
L -
gjoco1
addikt
Nos ott tartok,hogy ma reggel bevittem az itteni Samung-LG szervízbe(Szolnok) és felküldik még ma a központiba
és kb. 5-6 munkanap és várhatom az SMS-t,hogy vissza érkezett(remélhetően javított állapotban).
Azt tudtátok,hogy ebbe a készülékbe 80 papír egy alaplap?
Viszont azt nem értem,hogy csak a számla kellett Neki a garancia nem.Pedig 2x is meg kérdeztem. -
rejtettlampa
tag
Én megpróbálnék egy olyat, hogy egy régebbi verziójú androidot feldobni rá. Ha avval is ezt csinálja, akkor mégiscsak valami hardveres hiba lesz és az bekavarja a rendszert, ha pedig megjavul a dolog, akkor pedig szoftveres hiba volt! Ez az én tippem, lehet hülyeséget mondok, akkor javítsatok ki!
-
gjoco1
addikt
Hát ez az,hogy a fény érzékelő tökéletesen végzi a dolgát,míg újra nincs indítva a vas.
Van gari,(GSM)de annyira friss a dolog és az eladó is hajlik a kártalanításra.Én nem akarom küldözgetni.Ha itt a helyi Samu-LG szervíz meg csinálja a SW újra rakást és segít(3000.-),akkor még jó vagyok.De ha az sem,akkor áthárítom a herce hurcát az eladóra.Kínlódjon vele Ő.Nekem erre momentán se időm,se idegzetem nincs. -
psg5
veterán
Figyeljetek srácok, lányok. Nem akarom tovább húzni ezt az off témát, van erre itt a prohardveren is megfelelő topik, de nagyon elfele mentek a valóságtól.
Mi az hogy készpénzfizetési számla meg imei
Onnan indul a dolog, hogy el kell fogadnunk, hogy a sufni azért sufni mert sufni.
Tényleg ezután én itt ezt befejezném úgy gondolom:Eleve Korm. rendelet alapján (151/2003) jótállási jegyet kellene adnia az eladónak. Biztosan mindegyikőtök kapott a telefonhoz...
Ugyanezen korm. rendelet:
"3) A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek."
Ló...szt kizárólag számla, a sima nyugta mellyel igazolod, hogy ott vetted annyiért teljesen elegendő.
Imei meg max az LG-nek érdekes, aki korrektül írja, hogy a saját "garija" egy év (kivéve, ha kettő), bár az imeit egy esetleges gariztatáskor is meg tudja nézni, előre ha jól gondolom max azért kell, hogy biztosan EU-s legyen. DE ebben az egy évben a kötelező jótállás sokkal szigorúbb az eladóra nézve, mint az LG garija, DE sufni miatt az LG-vel gyorsabb az ügyintézés.
Mondhatnám, hogy ördögi kör, pedig az...
Sufni=nehézkes ( bár nem lehetetlen) gariztatás.
Egyébként meg a gyártót két évig terheli a termékszavatosság...csakhogy pontosak legyünk.
A fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. -
-
psg5
veterán
- igen a 12 honap garit alapvetoen a kotelezo jotallasra gondoljak egyertelmuen és ezek az uzletek komolyan is veszik. Azert azt tuntetik fel mert arra van nekik kozvetlen kotelezettseguk csupan kovetkezetesen garanciat irnak...azert ok sem angyalok...pontosan tudjak a garancia jotalkas szavatossag kozti kulonbsegeket s a kifejezesek hasznalata is tudatos de marketing szempontbol...
- alapvetoen mindig jobb ha kozvetlenul szervizbe kuldjuk a dolgainkat hisz rovidulhet az atfutasi idob Csakhogy jogi ertelemben a szervizhez nem kötődünk. A szerzodeses viszony az eladoval van. Javaslat hogy szervizhez fordulassal parhuzamosan ertesiteni kell az eladot is. Ez roppant fontos a kesobbi jogervenyesites miatt. (panasszal az elado fele tudsz elni, de ha az még arrol sem tud hogy jotallasi vagy szavatossagi igenyed miatt szervizbe kuldted a terméket hamar megakadhat a panaszkezeles is pl, s ez csak egy pelda). -
psg5
veterán
Kb jól írod. A gond leginkább ott van, hogy az unióban maga a jótállás jogintézménye mint olyan nem létezik és a gyártók egyöntetűen a 2 év szavatosággal kooperálnak (pontosabban általuk megszabott 2 év "garanciával").
No de mikor nálunk érvényesítődne a jog akkor ugye bejön ez a jótállás, ami eleve szigorúbb az általános szavatosságnál és/vagy gyártói "garanciánál" és ami a legfontosabb a jog a felelősséget egyértelműen az eladóra (végfrogalamzóra) és nem a gyártóra teszi. Csakhogy természetesen ez az eladókat egyáltalán nem érdekli, azonnal dobják (jogtalanul) a felelősséget a gyártóra/szervízre.
A mi és a többi szürkeimportos termék esetében ez azt jelenti a gyakorlatban (itt már sajna a jogérvényesítés csorbulni fog, de ameddig nem pontosabb a szabályozás ez lesz), hogy ha 1 éven belül hibás a készülék (megjegyzendő: tök mindegy milyen, ha 10k feletti és a Korm.rendeletben szerepel, akkor még az sem érdekes, hogy jótállási jegyet adtak-e hozzá, elég a számla) akkor a sufni az alábbi opciókat dobja fel:
- vidd a márka szervízbe (ez járható út, ha úniós tagországból származó a készülék. Ha harmadik oszág akkor csak a bolt fog vele foglalkozni) ekkor eredeti alkatrésszel javítják
- nem javítják, hanem csereutalványt kapsz, ez bukó, mert a sufnik azért adják olcsóbban mert nem a magyarrszági LG-n keresztül vették, így nem fogják mkicserélni a csereutalványra, mert azt neki az LG (úgy tudják ) nem számolja el. Egy kis jogi huzavona után persze működik így is a csere, de be kell vonni az LG régiós forgalmazóját.
- ne vidd szervízbe a bolt megcsinálja ekkor egyáltalán nem biztos, hogy eredeti alkatrésszel javítják
- Elutasítja, mert te tetted tönkre.
1 év után 2 éven belül:
- ha kötöttél biszem baszom szoftveres garanciát, akkor elutasít, mert csak szoftverbajra vonatkozik
- elutasít mindenképpen, mert 1 évet ajánlott
- nem a sufniba viszed (nálunk LG-be) és az Lg mivel a figyel a renoméjára és uniós a készülék kijavítja, plussz ma már a legtöbb termékére 2 év "garit" ad uniós szinten
- elviszed egy szervízbe bevizsgáltatod, megjavíttatod a saját kötlségen vagy kiállítatsz egy szakvéleményt, hogy gyári eredetű a hiba és felkeresed angol nyelvű levéllel a gyártó régiós képviseletét aki az úniós jogszabályokkal ma már harmonizáló termékszavatosság jogintézménye okán cseréli vagy javítja (megjegyzendő ez esetben pénz soha nem jár vissza).
Kb ennyi.Ha nem sufniból van akkor minden sokkal egyszerűbb, gyorsabb.
Itt jön mindig a dilemma, hogy sufni -30 akár -40k (nagy értékű készüléknél) vagy a biztonság és "hivatalos" hely pl szolgáltató. -
MaxxDamage
félisten
Netezés, pár videó és kb.ilyen 60-70 db kép (vagy inkább több) készítése / nap. (jahm és a telefont a nap is sütötte, ha nem akkor táskába volt nem közvetlen napfény hatása alatt, de meleg helyen)
zoleeno1: jahm az kimaradt, hogy az is ment folyamatosan... (kb.) és roppant zavart, hogy eszi az akksit...(valami) most itthon vagyok és sokkal jobb, de nem olyan jó mint anno volt...(hiába új az akksi és csak pár hónapos gyártás..sz*rt sem érek vele) nincs meg a régebbi 5-6+ órás SOT time...az már csak egy álom marad nekem?
MD
L -
Gabatt
csendes tag
Végülis lehetne abban ráció amit mondasz, de leírom hogy történt:
Áprilisban bootloop hiba, szervíz azonnal javít no question asked..
Kb 1 hónapja kezdte produkálni a beégéses hibát a telcsi, először el akartam adni így, mivel egy éves elmúlt májusban, de gondoltam, hogy nem "szúrok ki" az új tulajjal inkább utána járok, szóval felhívtam a központi szervízt és ott a telefonban mondta a hölgy, hogy amennyiben EU készülék, és rendes ÁFÁs számla megvan, akkor 1 év garancia plusz 1 év jótállás vonatkozik rá. Örültem és vártam, hogy ráérjek leadni a telefont.
Múlt hétfőn szabin voltam, bementem, mutattam a beégést, szerelő srác mondta, hogy ki tudják cserélni a kijelzőt, remélhetőleg jobb lesz. Mondtam, hogy legyen akkor, rendeljék be a kijelzőt. Ekkor még nem kértek semmilyen számlát, nem ellenőrizte IMEI alapján, sem a készülék korát. Másnap bevittem, akkor csinált munkalapot, mondtam, hogy több mint egy éves a telcsi, mondta, hogy nem baj mert EU és 2 év jótállás és már ütötte is fel a rendszerbe, mikor látta az előzményeket kérdezte is egyböl, hogy volt-e alaplap csere a telefonban..Szal igazából vagy emlékezett rám a srác még áprilisból(nem hiszem), vagy tényleg csak simán 2 év jótállás van. Nem kellett veszekednem (pedig szeretek
), nem kellett fenyegetőzni (azt is szeretek
.
-
MaxxDamage
félisten
-
Giorgio7105
tag
Ez így igaz. Egyébként megítélésem és tapasztalatom szerint ebben a hónapban, de legkésőbb júliusban kijön az összes régióra a Nougat ( Legalábbis a gyári független verzióra)! Ez abban az esetben igaz, ha legalább olyan ütemben dolgozik az LG, mint a Samsung. Én maximálisan türelmes vagyok, lényeg, hogy tökéletesen legyen optimalizálva, hiszen ez nagyon is készülék specifikus!!! Na, ez az, amire pl. a Samsung nem képes ( S7 edge)!!!!
-
MaxxDamage
félisten
Nálam 1.5GB (általába) SD kártya nélküli opció kihagyással)
Most jó is, elsőre, új kábellel.. tehát a BlitzWolf kuka (hát nem gondoltam volna)
Akkor lehet a töltés is nem megfelelően zajlott...na azt is tesztelem a gyári kábellel, BlitzWolf meg tényleg "kuka" lesz(2016.08.-hó vásárlás)
MD
L -
MaxxDamage
félisten
Sajnos nincs másik eszköz amivel le tudnám fényképezni (csak a V10 van mint fotós eszköz)
A Bridge program ismerős, már használtam korábban és igen hasznos. (nem sokat kell manuálisan állítgatni visszatöltés után) csak az a baj, hogy el sem jutok a teljes mentésig (most)majd kép /lehet itt a kábellel lesz a gond! megnézem gyári kábellel is...hátha!/
MD
L -
MaxxDamage
félisten
Jahm, veszteni nem vesztek vele (többi gyári alkatrész nem volt az életbe használva, értem ez alatt a gyári fülest
)
Köszönöm a kijelzős probléma figyelmeztetést. Garanciálisan cseréltetném a kijelzőt is, de kellene hozzá konkrétum, képpel igazolva, stb... de ezek hiányában nem jutnék előrébb a szervizzel szemben. (nem tudom igazolni a reális problémát) leírva meg nem tudom mit is írhatnék nekik ...?
(úgy jönne vissza ahogy lett küldve, mint a sicc. ez a sanda gyanúm) de ha van konkrét hiba megfogalmazásod erre a kijelzős problémára, akkor szívesen fogadom a segítséged!
Míg szervizbe küldöm a telefont addig nem lesz semmi(m) amit használhatnék, szóval addig nélkülöznöm kell a (mobil) telefont mint opciót. Felküldés előtt csinálok is egy teljes mentést a telefon tartalmáról. (LGBridge)MD
L -
psg5
veterán
Csak annyit tennék, hozzá, hogy minden esetben - amennyiben sufni gsm-ből történt a vásárlás - egyeztessünk az eladóval a javítás tekintetében és ne azonnal az LG szervízbe vigyük, ugyanis amennyiben LG csereutalványt állítana ki arról előre nem biztos, hogy tájékoztatnak, azonban a sufni gsm nem fogja elfogadni a csereutalványt. (a sufni nem a magyar LG-n keresztül hozza be így a magyar LG nem fizeti ki neki a telefont ezért nem fogadja be a csereutalványt) Ha csak javítás -biztosan - akkor mehet közvetlen az LG szervízbe.
-
MaxxDamage
félisten
Töltőm az egy ilyennel van használva , gyári kábelt a múltkori szervizeltetéskor cseréltettem (mert a csatlakozója nem pattant és könnyen kicsúszott a telefonból, és így sikeresen cserélték) a nem gyári kábel meg bárhogy csatlakoztatható. Akkor azt mondod küldjem fel a töltőt + gyári kábelét is ? (ügyfél szolgálatos csak a telefont + batteryt mondta)
Úgy küldöm fel, hogy ezeket elcsomagolom és mellékelem hozzá a beszélgetés szövegét is (ügyfél szolgálatossal folytatott beszélgetést kinyomtatva mellé) + kell ügye a return posta cím, stb. (ahova a csomagot várom)
MD
L -
psg5
veterán
Bár ez nagyon off lesz ezzel befejezem, de nem kell ám szakerto a bevizsgalashoz elég egy telefonos aki vallalja belyegzovel es leirja hogy gyartasi eredetu a hiba (persze ha tenyleg az mert kamuzni nem erdemes mert az elado elkenvelemenye utan birosagig megy a dolog). Már rég nincs kermi meg kijelolt kutyatoke. Ja és mindig forgalmazot irsz, de a kotelezett mind szavatossag mind jotalkas tekinteteben az elado (érsd: uzlet ahol vetted) a gyarto hogy vallal ra valami "garanciat" az mar más teszte.
Bocs de ezek roppant mod nem tisztak nalunk még és ezt ugy hasznaljak ki az eladok mint a pinty.
Off vége. -
psg5
veterán
Biztosan elérthetted. Szavatossagnal 6 honapig az elado bizonyitja utana a vevo. Annyi van hogy a telora alapvetoen 1 ev kotelezo jotallas is vonatkozik (151/2003 as korm rendelet alapján) ami erosebb mint a szavatossag és abban 1 évig az eladóé a bizonyitas , de arra nyilvan nem érthette.
-
tothak
tag
Valójában maga a beégés kérés engem csak szélsőséges és ennek köszönhetően ritka esetekben zavar. Az elején jobban rápörögtem a dologra, de aztán hozzászoktam. Néha-néha, amikor erősen előjön, akkor kicsit kiakadok, de ez főleg nagy szivatás alkalmával jön elő (navigálás Google Maps-on + zenehallgatás Spotify segítségével BT headset-en (LG Tone Infinim) + gyorstöltés).
Ami jobban zavar, hogy a fent említett nagy szívatás esetén a délutáni időszakban igen durván melegedik nálam a telefon. Ebből adódóan egy bizonyos idő elteltével lekorlátozza a sebességet, és be is lassul. Ilyenkor van egy forró telefonom, ami még lassú is mint a veszedelem. Erre találtam ezt a videót, ami alapján megcsináltam saját magam is.
Az apró különbség, hogy én nem thermal pad-ot használok jelenleg még, mert amit rendeltem (1 mm vastagságú) már nyomta a kijelzőt és lett ott egy kék folt, úgyhogy majd szerzek 0,5 mm vastag thermal padot és megpróbálom azzal.
Ellenben már a jelenlegi megoldás is sokat segített az én problémámon, úgyhogy örülök, hogy végül megcsináltam.
A másik ami számomra sokat dobott az a BL nyitása és ezáltal a mélyebb rendszer szintű beállítások módosításának lehetősége. Ha valaki érez rá affinitást, akkor csak ajánlani tudom. Én ezt csináltam meg (XDA).
A kijelzőcserére pedig nem tudok mit mondani. Én részemről örülök neki, hogy nem kellett feleslegesen várnom 1-3-x napot arra, hogy visszakapjam a telefonomat, főleg úgy, hogy valószínűleg ugyanolyan csodás kijelzőt kaptam volna
Szóval összességében azt kell, hogy mondjam, hogy számomra akkor kezdett igazán érdekes lenni a telefon, amikor lejárt a garancia
Persze tudom én, hogy egy ilyen minőségű telefonnak már gyárilag jónak kéne lennie, de úgy gondolom, hogy amiket megcsináltam, azokat az LG azért nem tette meg gyárilag, mert vannak buktatói, ami nagy mennyiségben jobban kijön.
Ilyen buktató pl az, hogy a SoC által termelt rengeteg hőt a váz vezeti el, ami átadja a körülötte lévő komponenseknek is (kijelző, akkumulátor, stb.). Ez értelemszerűen hosszú távon nem jó dolog, de én szeptember magasságában váltani fogok, addig pedig ki kell bírnia ezt a plusz terhet.
Másik buktató a rendszer szintű tuning, ami szélsőséges esetben értelemszerűen téglásítást vonhat maga után, de legalábbis egy rossz beállítás értelmetlenül gyors merülést is eredményezhet ha véletlenül beakad egy rosszul megírt alkalmazás (és ilyen esetben nem az alkalmazás lesz a szar, hanem a telefon és az LG.. láttunk már ilyet, nem is egyszer... ) -
Yaksy
csendes tag
Eme beégősdivel kapcsolatban már hónapokkal ezelőtt foglalkoztunk valamely fórumtársakkal. Akkortájt nem volt jellemző az érdeklődés . Pedig ahogy elnézem egyre több készüléket érint. Többek között az enyémet is. Nálam a jelenség , a készülék 8-9 hónapos korátol kísér utamon. Gariztatni nem tudtam mert a partneros adásvételire a hivatalos ügyfélszolgálat azt nyilatkozta , hogy az nem válik be náluk csak a partneronál. A partneroval meg nem foglalkoztam mert nem is hallottam jókat meg nem is akartam kivárni azt a csilliómilló időt míg lebonyolódik a mizéria. Igy ugy döntöttem majd csak akkor lépek ha rosszabodik a helyzet. Ami nem történt meg ezidáig. A helyzet változatlan. Ami érdekes a dologban , hogy a képernyőmentés következtében lőtt fotókon nem lelhető fel semilyen nyoma a hibának (legalábbis nálam). Ezért gyanakodtam valami szoftveres gabajodásra.
-
psg5
veterán
Ptk-ból:
Itt a két év szavatossági időről van szó, s nem az 1 év 151/2003 Korm.rendeletben szabályozott kötelező jótállásról, de alapvetően újraindul a szavatosság:
" 6:163. § [A kellékszavatossági igény elévülése]
(1) A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.
(2) Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.
(3) Ha a szerződés alapján szolgáltatott dolog ingatlan, a kellékszavatossági igény a teljesítés időpontjától számított öt év alatt évül el.
(4) Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.
(5) A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik." -
psg5
veterán
Nagyon kíváncsian várom az LG Márkaszerviz bevizsgálás utáni cselekvését. Bár gondolom dobnak rá egy új kijelzőt aztán kész.
Én nem tapasztaltam egyébként ezt a hibát, de most már jobban fogom figyelni, lévén, hogy 10 hónapos...
Légszíves tegyetek fel egy képet ami "felett" egyértelműen látható ez a hiba.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Villanyszerelés
- Autós topik
- Sugárhajtómű ihlette a Zalman CPU-hűtőjét, de nem az üzemzaj tekintetében
- Gaming notebook topik
- E-roller topik
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- The Crew sorozat
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- További aktív témák...
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- BANKMENTES részletfizetés Noblechairs HERO Fekete/Platinafehér Gamer Szék
- AKCIÓ! ASUS STRIX B650E-E R7 7700 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Thermaltake Ceres 500 850W
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z390 i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060Super 8GB Corsair Carbide Series 200R 600W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest