- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Egy óra, két rendszer
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
-
Mobilarena
Kedves Érdeklődő!
Mielőtt kérdeznél, kérlek olvasd el a téma összefoglaló-t,
illetve használd a topikban a kereső-t!
LG V10 téma összefoglaló
Az is, ami a tesztből kimaradt…
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
kovaszoskeny #5990 üzenetére
tévedésben vagy hogy bármilyen szinten is negatívan érintett volna, ne aggódj - én csak és kizárólag a szerzői jogaid védtem mint anyatigris távollétedben, mert én ennyire jó ember vagyok
-
E2E4
aktív tag
válasz
kovaszoskeny #5952 üzenetére
Ha kérem a teljes vételárat, akkor valószínűleg semmit sem adott volna.
Mehettem volna a bíróságra évekig pereskedni.Nagyjából ez lehet az egészből az a bizonyos tanulság - amit említettél.
(#5953) gretzky77
Én csak azért tettem szóvá az egészet,mert az LG lett szidva,ami sztem nem korrekt,Szerinted korrekt az, hogy:
- Visszaadnak a szervizből egy készüléket ugyanazon hibával? (Nem tesztelik előtte!)
- A cserélt új kijelző az első pillanattól kezdve azt a hibát produkálja, mint a régi 6 hónap után?
- Tudnak egy típushibáról, de 2 évig nem javítják?
- Egy új készülék is - és nem csak a V10, hanem a G4, G5, G6, és V20-is - magában foglalja a kockázatot, hogy vagy az első pillanattól kezdve, vagy kb. 6 hónap használat után ugyanúgy produkálja a "ghosting image" hibajelenségét?
- Tisztában vannak vele, hogy a kereskedő nem LG disztribútor, de az egészet lepasszolják a vásárlóra, hogy oldja meg az vele a problémát?
- Nem oldja meg egymás között a cserét/kártalanítást a magyar és a cseh LG forgalmazó, hanem az ügyfélre passzolják a történetet? -
gretzky77
veterán
válasz
kovaszoskeny #5952 üzenetére
Igen ebben az esetben vagy csere,de mivel ugye ez nem megy árban megegyezőt vagy pénzt kéne visszakapni!
Én csak azért tettem szóvá az egészet,mert az LG lett szidva,ami sztem nem korrekt,mert ez egy tök megszokott gyakorlat! Nem vagyok LG fan,jelenleg sem Lg-m van,de kedvelem a márkát és a garis ügyintézésük sztem korrekt! Legalábbis ez az én tapasztalatom! -
E2E4
aktív tag
válasz
kovaszoskeny #5943 üzenetére
Na akkor még egyszer elírom.
Az LG-től egy ilyen papírt kaptam:
(Egy ideig itt hagyom a dokumentumot, hogy megnézhető legyen, természetesen az érzékeny adatok kivakarásával.)
Tehát ez egy "Jegyzőkönyv/szakvélemény a fogyasztó kifogásáról a 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet alapján". Ennyi. De kaphattam volna nyugodtan akár egy csereutalványt is, nagyjából azzal is ugyanennyire mehettem volna.
Ha nem fogadja el a kereskedő, akkor csak a polgári peres út megy. Az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól két helyről is kértem telefonos konzultációt, mindkét helyen ugyanezt mondták.
Semmit sem csinál ilyenkor az NFH.Egyébként a vásárlás pillanatában a Partnero-s eladó meg is mondta, hogy tudjak róla, hogy ha valamikor esetleg az LG csereutalványt adna ki, ő azzal nem tud mit kezdeni. Valószínűleg azért, mivel nem hivatalos LG disztribútor. Neki az LG nem kompenzálna semmit. Így meg simán eladhatta a telefont védőfóliásan, új akkumulátorral, ráadásul vezeték nélküli töltős hátlappal, karc mentes állapotban valamivel olcsóbban a jelzett típushibával, és én is örülhetek, hogy legalább a használt piaci ár felett kaptam készpénzt. Ezt hívják a kereskedővel való megállapodásnak.
Semmi értelme sem lett volna hőbörögni. Konszenzusra törekedtem, hogy mindketten a lehető legksiebb veszteséggel zárjuk a történetet.A Bélétető Testület pedig nem csak a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szerint egy látszat intézmény. Egyszer már én is próbálkoztam náluk egy másik ügy kapcsán. Úgy van, ahogy leírtam. Nem kötelező megjelennie a feleknek (esetemben sem jelent meg a kereskedő képviselője, csak az ügyvédjük küldött egy levelet) és a született határozat egyik fél számára sem kötelező érvényű. Egy vicc kategória az egész. Felesleges idő és energiapocsékolás.
Ha nem tud ugyanoylana készüléket adni akkor jelentsd be a szerződéstől valló ellállásod és követeld tértis levében a a boltol a pénzed visszautalását 30 napon belül.NE hagyd magad
Úgy látom nem világos. Követelhetek én bármit, max. azt mondja, hogy annyit tudott adni, és jó napot! Pereskedjek a maradék 35.000 Ft-ért évekig? Fizessek ki ügyvédi költségre ezen összeg többszörösét?
Nem fogom ezt tenni.Régebben rutinosan elintéztem sok mindent fogyasztóvédelmi eljárás keretén belül. Akkor még olyan voltam, és akkor még olyanok voltak a jogszabályok is. Azóta változtam, és a jogszabályok is lazulhattak.
Vagy szerinted két külön helyről, ugyanazt hazudta volna a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság képviselője?
Nem hinném.Azért köszönöm a véleményedet, mert úgy érzem, segítő szándék vezérelt annak megírásában.
-
E2E4
aktív tag
válasz
kovaszoskeny #5922 üzenetére
Az LG kiállított egy "Jegyzőkönyv/Szakvélemény"-t, amiben valóban azt írta, hogy menjek vissza a kereskedőhöz készülék cserére.
Csakhogy, ezt a kereskedő nem köteles elfogadni!
Alaposan körbejártam az ügyet, többször egyeztettem a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósággal, nem önszántamból mondtam le 35.000 Ft-ról. Az NFH állásfoglalása is az volt, hogy állapodjak meg a kereskedővel.
Az első pillanattól kezdve konszenzusra törekedtem a kereskedővel, mert így járok a legjobban.
Ha ez nem sikerült volna, akkor az egyetlen megoldás a bíróság, és nem volt szándékom éveket szenvedni azért, hogy a bíróság megítéljen majd valamilyen összeget (egyáltalán nem biztos, hogy a teljes vételárat, hiszen a készüléket használtam egy évig, és ezért van értékcsökkenése!) amit majd esetleg megkapok valamikor, ha egyáltalán fizet akkor a kereskedő.Esetleg beírhattam vonala újra a panaszkönyvbe. Tök feleslegesen. Az NFH csak azt vizsgálja ilyenkor, hogy érkezik -e válasz a kereskedőtől, utána pedig úgy állapodnak meg a felek, ahogy akarnak. (Lásd. fentebb.) Tehát ilyen esetben az NFH-nak semmilyen további jogköre nincsen, nézeteltérés esetén a felek csak polgári peres úton rendezhetik problémájukat. (Lásd. fentebb.)
lyen nincs a vételár jár vissza egészben.Ez nem piac,hogy alkudozik jogszabály kötelezi illetve nem is krumplit vettél..
De, ez ilyenkor sajnos valóban egy piac. Semmilyen jogszabály nem kötelezi a kereskedőt arra, hogy előfogadja az LG szakvéleményét, és semmilyen konkrét határozatot nem tud hozni ez esetben a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság!(#5923) gretzky77
ez az ára hogy GSM boltban lett vásárolva olcsóbban!
Ez valóban így van. Csakhogy a vételár közötti különbség tetemes volt. 200.000 Ft vs. 132.000 Ft.
Csak halkan kérdezem meg, a fórumon hányan vannak, akik megvették az LG V10-et 200.000 Ft-ért egy hazai LG disztribútortól, és hányan, akik jóval olcsóbban, nem hazai disztribútortól? (GSM bolt, webshop.)De az LG nagyon korrekt mert 1 éven belül így is javítja!
- Mennyire nevezhető korrektnek egy olyan javítás, ahol javítás után ugyanolyan hibásan adnak vissza egy készüléket?
- Milyen minőségbiztosítás van egy ilyen szervizben?
- Mennyire nevezhető korrektnek az, hogy ha ezt követően a valódi megoldást hozó javítástól elzárkóznak "aránytalan többletköltségre" hivatkozva és lepasszolják az egészet a vásárlóra?
- Amikor - fórumon olvashatóan - egy LG G4-nél kicserélték az alaplapot, az akkumulátort, a kijelzőt, a vázat, mindent, csak a bőr hátlapot nem, akkor nem volt "aránytalan többletköltség", ez esetben pedig egy második kijelző cserénél igen? -
gretzky77
veterán
válasz
kovaszoskeny #5922 üzenetére
Igen erre próbáltam én is célozni,hogy nem hivatalosan került az országba a készülék,ez az ára hogy GSM boltban lett vásárolva olcsóbban! De az LG nagyon korrekt mert 1 éven belül így is javítja! Itt sztem pont a part Nero aki jól járt
-
válasz
kovaszoskeny #5866 üzenetére
-
válasz
kovaszoskeny #5858 üzenetére
V10->V20 váltásnak sztem sincs értelme. Aug végén bejelentik a V30-at, tavasszal pedig meg lehet venni 130k körül.
-
válasz
kovaszoskeny #5858 üzenetére
csak racionális alapon nem éri meg váltani, ebben igazad van teljesen, nincs radikális különbség a V10 és a V20 közt - viszont most számomra minimális összegbe kerülne a csere ( és a mostani V10-en sincs már gar )
-
saddybaddy
tag
válasz
kovaszoskeny #5858 üzenetére
Igen,a V30 az várós! Már csak a Full Vision OLED display miatt is 😍
-
Ixion77
addikt
válasz
kovaszoskeny #5843 üzenetére
Attól függ, mit értesz "kihajt" alatt. Én Sennheiser HD650-nel használom (300 Ohm), és hangerő terén nincs probléma. A hangminőség is oké, de szigorúan csak mobiltelefonos viszonylatban. (Audiofil viszonylatban értékelve tré, fémes hangja van, nulla színpaddal.)
A HiFi Plus G5 Dac modul hangerőben hasonló, viszont hangminőségben jelentősen jobb. A fémesség megszűnik, színpad is van valamelyest, tisztább, élvezhetőbb a prezentáció. Én hang alapján a reális árát 20-30eFt közé tenném.
Egy komolyabb hordozható dac, pl. iFi iDsd BL vagy Chord Mojo annál is klasszisokkal jobb, mint erősségben, mind hangminőségben. Nagyságrenddel analógabb hangzás, tisztább, teljesebb színpad és hangkép, sokkal több részlet, és legfőképpen jelentősen muzikálisabb, hosszú távon is élvezhető hang. Mindez közel egy nagyságrenddel magasabb áron.
Összességében azt mondanám, hogy akinek csak az kell, hogy a háttérben menjen valami, vagy elnyomja valami a busz/vonat hangját, annak bőven jó a V10 magában. Aki igényesebb, szeretne odafigyelni arra amit hallgat és élvezni, ugyankkor vékony a pénztárcája, annak a HiFi Plus kitűnő választás a mostani ebayes árakon. Aki viszont le akar ülni és igazán élvezni a zenét komoly fejhallgatóval (100e+), és futja rá, az egy iFi iDsd vagy hasonló komolyabb külső dac való (újabb 100e+).
-
E2E4
aktív tag
válasz
kovaszoskeny #5843 üzenetére
50 Ohm feletti fej/fülhallgatónál természetesen nem kell az impedancia növelő trükk, mivel ez esetben automatikusan high gain üzemmódba kapcsol az erősítés.
Specifikáció szerint a felső határ 600 Ohm, de nyilvánvalóan, ahogyan közelít a fej/fülhallgató impedanciája ehhez az értékhez, úgy lesz a hangerő egyre halkabb. Nem emlékszem a topikban ez irányú gyakorlati megosztásról, mivel a felhasználók leginkább az alacsony (50 Ohm alatti) impedanciájú fej/fülhallgató + impedancia növelő trükkel használják a V10-es telefonjaikat.
-
saddybaddy
tag
válasz
kovaszoskeny #5845 üzenetére
Bocs, félreértettem.
-
saddybaddy
tag
válasz
kovaszoskeny #5843 üzenetére
De minek a V10 mellé külön DAC modul mikor maga a telefon is extra durván szól? 50 ohm felettit is kihajt csak ahhoz impedancia növelő kell és garantáltan leszakítja a fejed.
-
E2E4
aktív tag
válasz
kovaszoskeny #5838 üzenetére
Jelenleg nélkülöznöm kell a telefont, így nem tudok neked egzakt választ adni, de a 0-100 DVC emlékeim szerint az erősítéssel van összefüggésben.
Javaslom, hogy keresd meg stemplar07-et, - aki egykoron ebben a topikban igen aktívan közreműködött, - és a részleteket kérdezd meg tőle. (S egyben add át neki üdvözletem.
)
-
E2E4
aktív tag
válasz
kovaszoskeny #5836 üzenetére
-
hito
nagyúr
válasz
kovaszoskeny #4890 üzenetére
Talp, licence...nalam egyre megy, ott*@×÷%;& meg, az eredmeny ugyanaz
sixpak: hianyzott a habzo szaju hisztim, mi?
Panasonic FZ2000-rel felvett videoim.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Bittorrent topik
- Léghűtés topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- BMW topik
- Autós topik
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- BESZÁMÍTÁS! HP ZBook 15 G6 munkaállomás - i7 9850H 16GB DDR4 RAM 512GB SSD Quadro T2000 4GB WIN10
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest