Hirdetés
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- One mobilszolgáltatások
- Műholdas AI chippel fedné le a bolygót a Samsung
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
-
Mobilarena
Kedves Érdeklődő!

Mielőtt kérdeznél, kérlek olvasd el a téma összefoglaló-t,
illetve használd a topikban a kereső-t!

LG V10 téma összefoglaló
Az is, ami a tesztből kimaradt…
Új hozzászólás Aktív témák
-
psg5
veterán
Teljesen érthető ahogyan kezelted, nincs is azzal baj. Eleve ritka, hogy valaki így utánajár és utánamegy.
Majdnem kihoztad a legtöbbet a szemét sufni gsm tekintetében. (újfent: az ő beszerzési szabályozásuk rendben lenne nem lenne gond, igaz drágább lenne a sufni is
Természetesen a 49/2003-as krom rendelet már 2012-ben hatályát vesztette vagyis az arra való hivatkozás bukó megint a sufni részéről (19/2014-es van helyette, ami picit változott azért).
Pontosítás: 19/2014 mondja: " Ha a fogyasztó kijavítás iránti jótállási igényét közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál kívánja érvényesíteni, a javítószolgálat köteles a vállalkozást haladéktalanul értesíteni a jótállási igény bejelentéséről."
A 151/2003 (kötelező jótállásról) pedig mondja: A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.Vagyis az fontos, hogy a jótállási jegy kitöltve legyen a javítószolgálat elérhetőségével (amit nyilván meg kell nézni, hogy mi, márha volt jótállási jegy, ugyanis annál lehet, hogy a sufni magát határozta meg!).
Nos sufni újabb bukója tuti a kitöltetlen/rosszul töltött jótállási jegy, azonban ha az LG szervíz javította és hivatalosan, akkor ő is kellene hogy értesítse az eladót...
De sose feledjük, hogy szerződésben az eladóval állunk, nem pedig a szervízzel, ez fontos ezért dobja a cuccot magáról az LG (jogosan).
Vannak itt problémák a rendszerben.
A termékszavatosság lesz a jövőbeni járható út csak legyen már rá akár kúria általi állásfoglalás egy ügyben.
Vagyis, hogy azonnal mehet a gyártó-importőrhöz a cucc és ő vállalja a felelősséget, javítja, cseréli mindegy hol vetted. Egyet nem fog tudni pénzt visszaadni. (igaz itt meg a mikrtól áll fent a termékszavatossági időintervallum lesz a kérdés, ezért kell egy végigfutott döntés, de mert pár éves az új jogintézmény erre még várnunk kell, pedig él a jogszabály...)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen notebookot vegyek?
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- AliExpress tapasztalatok
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- Arc Raiders
- Villanyszerelés
- Meggyi001: Több tucat Eiffel torony??? ... Igen, gyere mutatom, hogy hol...
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő





