- iPhone topik
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- One mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
-
Mobilarena
Kedves Érdeklődő!
Mielőtt kérdeznél, kérlek olvasd el a téma összefoglaló-t,
illetve használd a topikban a kereső-t!
LG V10 téma összefoglaló
Az is, ami a tesztből kimaradt…
Új hozzászólás Aktív témák
-
E2E4
aktív tag
Az előttem szólókat tudom megerősíteni: ha nem jött ki a V10-en az ismertetett hibák valamelyike, és fontos a jó kamera, akkor nem feltétlenül lenne jó ötlet eladnod.
Emellett szoftveres stabilitásban, megjelenésben, audio tulajdonságokban a V10 - szignifikánsan - felülmúlja a ma kapható, akár még 100 ezer forint feletti telefonok jó részét is.
(Ha jómagam nem futok bele a már kellően ismertetett hibába, fel sem vetődött volna a váltás ötlete.)
-
takcslajos1
tag
LG G4 Nougat-on is tapasztaltam ilyet. (V29a, ez elvileg béta, ez az egyetlen komolyabb bug rajta.. illetve nem tudom, hogy ti tudtok-e Nougat-on fekvő panorámát lőni, MM-on lehetett, itt nem, csak állóban tud.)
Illetve valaki valahogy fel tudná valahova tölteni a Nougatos V10 camera apk-t?
A MM-ossal nem tudok full hd@60fps videót csinálni, korrupt fájlt tud csak csinálni, megpróbálnám a Nougatos camera apk-t, hogy azzal vajon megy-e.
-
MaxxDamage
félisten
Szia!
Igen, ennyit az LG -ről !
Én is oda küldöm/küldtem fel (mindig) bármi problémám is van/volt vele és korrektül megoldották a problémám/kérésem és cserélték amit kértem...Milyen gyártású a Battery ? (nekem 2017.07. adtak) nekem is kvázi új a battery és mondhatni, még 1-1.5 évig tuti kihúzza ilyen intenzív használat mellett is ahogyan én (is) használom
Csak az a baj, hogy mondom szerzek be új batteryt (hasonló új gyártásút) és ez kb. máshonnan lehetetlen...csak az LG -től személyesen lehetséges...ha legközelebb Bp.-en járok, előtte rájuk szólok, hogy legyen "készleten/raktáron" battery és személyesen hozok el egy darabot...
Van 2 db batterym , egyik új a másik 2015.11.-ik hó gyártású (kb. első széria) és az még tökéletes (kb. 5-6x volt töltve) és most ezt raktam be és használom.. (ezt USA CA -ból szereztem be)
Az "új" battery amit LG adott, van róla dokum is, hogy mikor "cserélték" azt elvileg 1 éven belül tudom velük cseréltetni, vagy rosszul tudom ? /ha személyesen be viszem a Váci útra/
MD
L -
zoleeno1
veterán
Kíváncsi leszek mennyit mondanak kijelző cserére... Mielőtt bele mész, szerintem kérdezz rá itt a fórumon fagyalllo kollégánál is, cseréltettem vele anno G3 kijelzőt, gyári alkatrésszel dolgozik, sokkal olcsóbban, mint amit LG mondott... Azt nem tudom, hogy V10-el foglalkozik e...
-
rejtettlampa
tag
-
zoleeno1
veterán
Na pont ezt csinálta nekem is amikor gps-el mentem pár hete, 2x dobta el 3 óra alatt. Csak nem gondoltam, hogy köze van a helymeghatározáshoz/adatkapcsolathoz. Azóta nem dobta el egyszer sem a térerőt (kopp-kopp). Mondjuk nekem csak úgy jött vissza, hogy repülőbe tettem és vissza...
-
E2E4
aktív tag
Az üzlettel kapcsolatban több csavar is volt, ami miatt (eddig) így alakult a történet.
1. Már a tavalyi vásárláskor mondta az eladó szóban, hogy ha az LG valamikor adna csereutalványt, azzal ő nem tud mit kezdeni. (Mondhatnám erre, hogy egyéni probléma. Én készpénzfizetés számlával vásároltam az üzletben, ez alapján a hatályos jogszabályok ilyen kitétet nem ismernek.)
2. Mivel 2017. január 1-től a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség a járási hatóságokhoz került, így érzésem szerint némileg hígult ez a hivatal, emellett a garanciális kérdésekben történő, felek közötti megegyezésekbe eddig sem folytak bele a bírságolási gyakorlatuk kényszertő hatásával. Csakhogy itt - most már látom - nem egy megegyezés kellett volna, hanem készülékcsere, illetve mivel a telefon már nem forgalmazott, a szerződéstől való elállás mellett vásárlási ellenérték visszafizetése.
3. Eddigi vehemens fogyasztóvédelmi fellépéseimet félretéve, eleve úgy mentem oda hozzá, hogy milyen megoldást tud erre javasolni. Szóval túlságosan is konstruktívan álltam az egészhez, hogy valamiféle - akár kompromisszumos megoldás - létrejöhessen. (Ez amúgy meg is történt.)
4. Az eladó nem foglalkozott az LG papjaival, azt mondta, majd ő megpróbálja megjavíttatni. (Ezt nem is kellett volna hagynom.)
5. Amikor 12 nap múlva érdeklődtem, akkor jött a "javítás régebbi kijelzőre vagy a felajánlott pénz adása -
válasszak" szöveggel. Nagyon ügyesen hazardírozott, szerintem biztos volt benne, hogy a pénzt fogom választani, mert totális őrültség lett volna hagyni azt, hogy szétbarmoltassa a telefont valami zugszervizben.6. A telefon július 15-ei javításra történő leadásáról kaptam jegyzőkönyvet (Jegyzőkönyv a fogyasztói kifogásról a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet alapján) amire ő azt írta "A fogyasztó által érvényesíteni kívánt igény" rovatba, hogy "Javítás", illetve a "Ha a kifogás rendezésének módja eltér a fogyasztói igénytől, ennek indoklása:" részbe, hogy "Lejárt garancia". Ezeket az LG szakvéleménye után nem is írhatta volna bele, de - mint mondta - a "lejárt garancia" szöveggel önmagát védte.
Azonban augusztus 3-án, amikor átadtam a készülék gyári tartozékait, ő pedig átadta a végül kérésemre picit módosított összeget, - bár előtte e-mailen is kértem - semmilyen jegyzőkönyv, vagy egyéb dokumentum nem került írásra.Így utólag én is látom ezeket a csavarokat, de mentségemre legyen hozva, hogy tényleg szerettem volna sokkal lojálisabban hozzáélni ehhez az egészhez, mint ahogyan a múltban a fogyasztóvédélemi ügyeimet intéztem. Így legalább eddig ezt a részeredményt elértem. Ha azonnal letámadom, akkor szerintem a "mindent vagy semmit" lett volna a következménye - s mivel azt jómagam is tudtam, hogy ez azért egy elég 'sajátos hely', ezért tartózkodtam ettől - eddig. Egy hivatalos disztribútornál (pl. Media Markt) nyilván máshogy léptem volna fel, és természetesen az átfutási idő, és az elsődleges kimenetel is más lett volna - de ez egy 'ingoványosabb' és főleg számomra ismeretlenebb terep volt. Most már itt is tapasztalatot szereztem, s mint fentebb írtam, szándékom szerint az ügy kimenetele még változhat...
-
E2E4
aktív tag
A probléma az, hogy - ahogyan azt a Tékozló Homár szerkesztőjétől megtudtam - a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda válasza a történet egy korábbi változatára érkezett, amikor még a GSM bolttal az ügyintézés nem történt meg. (Azóta lett pár "csavar" a történetben.)
Mivel Tékozló Homáron már a kibővített történet jelent meg, de a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda állásfoglalása még csak a rövidebb verzióra történt meg, így éppen ma arra kértem direktben őket, hogy az állásfoglalást frissíteni, majd azt a Tékozló Homáron közzétenni szíveskedjenek.A frissített GVTI válasz megérkezésekor a történetet végkifejlete még változhat... (Ha van rá igény, természetesen azt is megoszthatom.)
("Szerintem bíróság előtt is simán megáll az ügy." - az üzlettel vagy az LG Magyarország Kft.-vel szemben?)
Egyenlőre még nem kaptam az LG-től semmilyen megkeresést, (bár én sem tájékoztattam őket a Tékozló Homáros megjelenésről) nagyon úgy tűnik, hogy részükről ez az ügy rendezettnek tekintendő. Ha a személyes történetemben nem is reagáltak, legalább a típushibával kapcsolatban megnyugtatóbb lehetne egy szakmailag is elfogatható állásfoglalás. (Nyilván egy szakmai fórumon senkit nem a PR szöveg érdekelne.)
-
E2E4
aktív tag
"Mi az hogy készpénzfizetési számla meg imei"
Az Lg Magyarország álláspontja az, hogy - a jogszabályoktól függetlenül - jótállási jegy hiányában is elfogadja javításra az EU-s vásárlású LG V10 H960A típusú készülékeket, ha az EU-s számlán fel van tüntetve az IMEI vagy gyári szám, azaz a termék egyértelműn beazonosítható.
Ez az LG Magyarország részéről, a jótállási jeggyel nem rendelkezők részére (tehát mindenkinek, aki sufni GSM-ből vásárolt) egyfajta gesztus.Tehát más a jogszabály és más az LG Magyarországnál alkalmazott gyakorlat.
Ennyi.(#5700) gjoco1
Ilyen hibajelenség még nem fordult elő a topikban.Hibaelhárítás lehetséges menete:
1. A fentről legörgethető gyors menüben, a fényerő állítás csúszka jobb oldalán, az "Auto" résznél ott a pipa?
2. Ha igen, újraindítás előtt megfelelően érzékeli a készülék a környezeti fényviszonyokat? Tehát pl. ha szobában használod, akkor alacsonyabb, ha pedig kint a tűző napon, akkor magasabb (akár 100%) fényerőre állítja az automata fényerő beállítás a kijelző megvilágítását?
3. Ha az előző kettőre a válasz igen, és mégis újraindítás után produkálja a jelzett hibát, akkor - főleg úgy, hogy még most lakod be a telefont - csinálj egy FR-t. (Gyári beállítások visszaállítása.) Próbáld ki "szűz rendszeren" a telefont. -
E2E4
aktív tag
A szerződéses viszony valóban az eladóval van.
Jómagam a Partnero-s eladót telefonon értesítettem, hogy a készüléket az LG Központi Márkaszervizébe vittem, javításra. Elmondása szerint ő maga is így járt volna el.(#5690) .:Ádám:.
Ha kaptál készpénzfizetési számlát, de azon nincs feltüntetve a készülék IMEI vagy gyári száma, akkor a készüléked nem beazonosítható a számla alapján. Az LG weboldalán történő regisztráció nem biztos, hogy bármit is ér. Sajnos, az ott leírtaktól eltérően, a szervizben a gyakorlatban bekérik az eredeti készpénzfizetési számlát is.
Ez esetben jogilag a Partnero-s eladóhoz fordulhatsz. Nagyon valószínű, hogy nálad is úgy járna el, amit nekem mondott (lásd előző bekezdésben.)
Vagy bepróbálkozhatsz közvetlenül az LG Központi Márkaszervizénél, hátha szerencséd van, és pozitíavan eltérnek az LG Ügyfélszolgálat álláspontjától. (Miszerint az EU-s vásárlású LG V10 H960A készülékeket, ha van hozzá olyan EU-ban kiállított számla, amely tartalmazza a készülék IMEI vagy gyári számát, ők szervizelik.)(#5691) koxx
Anélkül tényleg az.Én kifejezetten kértem a Partnero-s eladótól, hogy írjon egy IMEI számot tartalmazó készpénzfizetési számlát, ezért kaptam. Alap esetben - ha ezt a vevő nem kéri - a kereskedőnek elegendő egy nyugtát adnia (ezt hívják tévesen a régi időkből blokknak). Azzal viszont lehetetlen hitelt érdemlően bizonyítani azt, hogy a konkrét készülék vásárlása ott és akkor történt.
-
.:Ádám:.
tag
Akkor mit csináljak a Partneros, de eu-s telóval?Regisztráltam is az LG hivatalos honlapján és imei-vel el is fogadta. Most írjak emailt a partneronak hogy beégés miatt kijelzőt kéne cserélni? Amikor vettem akkor meg nem akarta volna ráírni az imeit a számlára, azt mondta LG nem fogja javítani, én azzal érveltem, hogy egy próbát megér. De ha MMben vettem volna akkor sem szólnék az MMnek hanem vinném az LG szervízbe.
-
E2E4
aktív tag
Köszönet a bőséges tájékoztatásért.
Két apró megjegyzés:
Ha nem sufniból van akkor minden sokkal egyszerűbb, gyorsabb.
Az-az érdekes, hogy a hivatalos LG viszonteladói értékesítésnél (MediaMarkt, ExtremeDigital) a weboldalon "12 hónap garancia" volt feltüntetve.Itt jön mindig a dilemma, hogy sufni -30 akár -40k (nagy értékű készüléknél) vagy a biztonság és "hivatalos" hely pl szolgáltató.
Volt az akár -70k is a sufni javára, s ugye a V10 esetén nem is került a készülék szolgáltatói kínálatba. Hivatalos LG viszonteladói vásárlás és ott leadott hibás készülék esetén, ugyanúgy az LG Központi Márkaszervizébe kerül a készülék, csak a javítási idő megnövekszik a hivatalos viszonteladó - márkaszerviz oda-vissza küldésének időtartamával. -
psg5
veterán
Már nem tudtam szerkeszteni:
Nekem is azt mondták személyesen az LG-nél, hogy két éven belül nyugodtan vihetem. Egyébként ezt el is hiszem. (persze el is akarom hinni), hisz őket nem köti az 1 év kötelező jótállás, mert nem ők az eladó. Őket a saját maguk 1,2,3, akrámennyi éve köti. -
E2E4
aktív tag
OPiiPO szavaihoz csatlakoznék.
Jelenleg a V sorozat jelenti az LG-nél a csúcs szintet, a G széria az alá van pozicionálva, így elég nehezen lehetne a G6 a V20, vagy akár csak a V10-nek is az utódja, pláne úgy, hogy a G6 EU-ra szánt verziójából az infra porton kívül a dedikált DAC és a vezeték nélküli töltés is hiányzik - utóbbi azért még a G sorozatot nézve is eléggé felfoghatatlan.
-
E2E4
aktív tag
Mivel pontosan ilyen hibajelenségekkel vittem be telefonomat az LG Központi Márkaszervizébe, és azokat javítással orvosolták, ezért tapasztalatból írtam le azt, amit tanácsoltam.
A cserutalványos tájékoztatás valóban úgy van, ahogyan leírtad.
Bár szerintem a V10 esetében - lévén ez már az értékesítésből szinte teljesen kifutott - egy esetleges csereutalványos megoldás a gyakorlatban már nem nagyon jöhetne szóba.
-
ADAM1337
nagyúr
Nekem még nincs készülékem, de hamarosan belépek a klubba.
Nekem ezek általános hibának tünnek, legalábbis nagyrésze software bug, third party app miatt.
Wifi a G4-nél is szorakozott bár ott van egy opció hogy váltson mobilnetre ha nincs net a wifin. (Gondolom ez a gyenge wifi jeles mizéria)
A közelség szenzort leszámítva, de azt is lehet kalibrálni. -
MaxxDamage
félisten
Nem érint, viszont a Batteryvel vannak gondjaim.
Ma is 15% -nál átváltott energiatakarékosra, majd 14% -nál instant kikapcsolt a telefon. (ezt már párszor tapasztaltam korábban is 1-2x talán)
Mindjárt rá is kérdek, hogy csak a batteryt fel lehetne-e küldeni a Váci útra szervizbe (van másik gyári batterym, így tudnám azzal használni a telefonom..UI.:
Közben beszéltem az LG -vel és azt mondták, ha még garanciális (még az e hónap 20.-ig) akkor a készülék + battery amit kell küldenem fel Váci útra, de ha már nem garanciális, akkor a battery is elegendő.MD
L -
E2E4
aktív tag
Szerintem azért mondták ezt a telefonban, mert a szavatosság ugyan 2 év, de csak az első évben áll az fenn, hogy a forgalmazónak kellene bizonyítani azt, hogy nem gyári hiba miatt viszi be a vásárló. (S hogy emiatt megtagadja a garanciális javítást.)
A 2. évben ez megfordul, ott már a vásárlónak kellene bizonyítani azt, hogy márpedig az gyári hiba - ezt viszont szekértővel kellene csináltatni, ami nem kis költség, és ezt a legritkább esetben szokta megtenni a vásárló. (S az első évben is ritka, hogy ezt a költséget bevállalja a forgalmazó.) -
E2E4
aktív tag
Csak hogy beazonosítható legyen a hiba, mellékellek egy képet, ami „Gyári beállítások visszaállítása” után, (ügyfélszolgálat kérte
) 10 perc Facebook használat után készült. Ez a gyári háttérkép tesztelés céljából lett kiválasztva, mivel itt látszik a legjobban a hibajelenség.
Az ügyfélszolgálatnak elküldtem ezt, és még 8 db mellékelt képet, amik különböző idejű felhasználási idők után, különböző háttérképekkel és appokkal készültek. Továbbították a szerviznek. Az ügyfélszolgálat szerint: „Mivel a szerviz erre nem reagált (a képeket is átküldtem nekik), így elképzelhető, hogy nem lehet egyértelműen megállapítani a szükséges alkatrészt.”
A szervizt telefonon direktben is hívtam, azt a választ kaptam, hogy bevizsgálják előtte, s hogy jó esetben – ha éppen nem lesz bent sok hibás telefon – a csere 1 napon beül megtörténhet, mivel V10 kijelző jelenleg van raktáron. -
.:Ádám:.
tag
-
MaxxDamage
félisten
Látod, én biztos nem használnék ilyen dolgokat....telefon eredeti dolgai és minden rendben! Max.témákat rakok fel és így a gyári ikon kinézete változik, de az nem okoz semmilyen problémát.
Ez olyan kb. mint mikor valaki a gépet (PC) tele rakja minden sz***al. (nem megfelelő és rendszer számára freeware programok, vagy nem megfelelően lettek telepítve) és havonta behal neki, vagy lassú lesz...lefagy...stb...
L
-
parts
tag
Annyit tudok javasolni, hogy telepítsd fel a QuickShortcutMaker appot. Ezzel ikont tudsz hozzárendelni appokhoz, vagy akár rendszerfolyamatokhoz is. Az Applications fül alatt megtalálod a két "Névjegyek" alkalmazást (az egyik a névjegyek, a másik a telefon). Ha kiválasztod, akkor a következő ablakban a "Try" mezőre rányomva kipróbálhatod, hogy működik-e (nekem igen). Ha minkét apphoz a fehér ikont rendelné hozzá, azt ki tudod cserélni, ha hosszan rányomsz.
-
MaxxDamage
félisten
Az általam leírt mód tudsz rakni alulra összesen 5db ikont, ahol neked most 3 van csak és egyik az lehet a képernyő rögzítés app is...pl.
(#3939) Yaksy: Vagy azzal is megoldható. Én mielőtt ezt megcsináltam (alsó sáv) , mindig a lehúzós sávban indítottam el, de az általam használt beáll. jobb és egyszerűbb (gyorsabb)
L
-
MaxxDamage
félisten
Szia!
Ha erre gondolsz:
beállítások / kijelző / előlapi érintőgombok / gombkombináció (és ott beállítod a megfelelőket -5 db- amit lehet!) nagyon egyszerű és jó megoldás így... csak egy kattintás és már tudok is a képernyőről tetszőlegesen képet csinálni.)kép: (remélem tudtam segíteni) - kijelölt az amivel tudsz képet készíteni -
L
-
stemplar07
őstag
ne idegeld magad, nem csak Neked , nekem is , ugyanakkor az ebayos Ugreen Quick Charge 2.0 Qualcomm Certified hálózatival, illetve a yotaphone2 gyors töltőjével haha.. és a kocsiban használt Aukey 2-Port USB Car Charger 36W 5V 2.4A Quick Charge- val azonnal gyors töltésre vált, a gyári töltőfejjel, viszont az van amit mondasz .. ( vagy csak később vált át ? na ezt még kipróbálom.. )( függetlenül a kábeltől..)
..de legalább nem gyullad ki ...
-
MaxxDamage
félisten
Nekem egy darab karc vagy bármi sérülés sincs rajta sehol... [link] vagy [link] , vagy [link] (mind3 van nekem és nincs okom panaszra, volt már, hogy a telefon kiesett a kezemből és a telefonnak semmi baja sem lett és volt már olyan is, hogy kijelzővel laffant le.....és mondom na most tört be a védő üveg, de annak sem lett baja!)
L
-
sixpak
nagyúr
-
Kavinton75
senior tag
Pontosan úgy, de csak 1-et vettek tesztelésre.
Mivel amúgy nagykereskedelmi cég így eladták.
Azt is bevállalta volna, hogy lemeccseli a telefon vissza szerzését az LG-vel, de közben visszakaptam a szervíztől.
Most majd ő visszaviszi az Osztrák nagykerbe és kap egy újat.
De a hazai LG Európai garancia az egy vicc.
De nem csak az LG, hanem a többi "nevesebb" gyártóé is.
Ami nem Magyar cég által forgalmazott, az már nem is LG és arra sok minden nem érvényes...érdekes felfogás.De lehet holnap veszek egy másikat és minden marad a régiben.
-
saddybaddy
tag
Te tényleg semmit sem tudsz az Ebay-ről.
Javaslom az Ebay topik olvasgatását.
A "jó nagy büntit szabnak ki"- ra meg annyit,hogy eléggé nagy érvágás az az eladónak ha bannoljak a profilját amit már évek óta èpitget és azzal keresi a kenyerét...( Mert ugye értékeléses rendszer van)
Mivel kis tételekről beszélünk így nincs vám,és én csak úgy rendelek ha Free Shippinges azaz ingyé hozzák 😂
Most jött meg egy nálunk boltban kapható HiFi audio kábel Free Shippingel 2000 ft-ba. Nálunk ez 5200 ft...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Steam Deck
- BestBuy topik
- Once Human
- Autós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- OLED TV topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- Honor 400 Lite+ Honor Choice Earbuds fülhallgató, fekete, bontatlan, eladó
- iPhone 14 Pro Max 128GB Független Újszerű/1-3 hónap gar./Akku 84%/p4337
- iPhone 14 Pro Max 128GB Függetelen/1-3 hónap gar./Akku 86%/p4336
- Makulátlan állapotú fekete Xiaomi 15 12+12/256GB+8GB
- Samsung Galaxy s23 256GB !!! (Snapdragon Gen 2-es SOC) Cream színű gyári gari + carbon szálas tok.
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G2 - i5-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Samsung 980 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Honor 400 Lite 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest