-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bopeti98
őstag
Értem.
Most egyenlőre jegelem az egészet, mert az utóbbi 2-3 hetem csak a szolgáltatókhoz való rohangálással telt, és konkrétan alig jutottam előrébb.
Egyébként azt sem értem, hogy akkor interneten miért nem lehet számhordozást igényelni. A szükséges papírokat kinyomtatom, kitöltöm, aláírom, felszkennelem, elküldöm nekik e-mail-be vagy ahova kell és mindenki boldog. De nyilván ez túl egyszerű lenne így. -
bopeti98
őstag
Köszi!
Annyira imádom, amikor ennyire túlbonyolítják a dolgokat. Gondolom ha áthozom dominóra, akkor utána 30 nap míg át tudom váltani előfizetésre.
Ráadásul ma, amikor voltam bent, mondtam az ügyintéző csajnak hogy nagyon keveset telefonálok de erre ő elkezdett mindenféle 5-6 meg 10 ezer forintos ilyen-olyan korlátlan csomagokat ajánlgatni hogy ez mennyire megéri. Könyörgöm, még a Move XS-t sem használnám ki! Hihetetlen. Fel is idegesített.
Persze arra nem talált megoldást, hogy mi van ha én csak online rendelhető készülékkel akarom a számomat megtartani.Lehet inkább maradok a Vodafone-nál.
-
Nem-nem. Éppen ez az. Kezdettől ( 2+ év) ugyanaz a díjcsomag, ugyanaz a bővítő. Ugyanahhoz a fő kártyához, mobil előfizetéshez. Korlátozva vagy felfüggesztve soha nem volt egyik sem, mert akkor a többi is bukta lett volna. Meg aztán egy folyószámlán fizetem őket.
Ezért vagyok tanácstalan, lehet, megkérdezem e-mailben. Csak aztán nehogy én faragjak rá. Igazán mondjuk nincs mire...
... na mindegy. Majd megoldódik.
-
-
Beca1990
senior tag
az érdekesség amit látok hogy "Utolsó havi Kapcsolat pontszám:" 8
ez azért is érdekes mert eleve 1990Ft-os díjcsomagom van és átlagosan mindig 3500Ft körül telefonálok, és ha jól olvasom 500 Forintonként kell hogy kapjak 8 pontot.
Van egy másik előfizetésem, MobilOtthon Prémium, ez 750Ft havonta, erre is 8 pontot kapok.(ez helyes, mert erre ennyi is járna)Szerintem itt a rendszerrel lehet valami, irjak az ügyfélszolgálatnak?
-
Soulfly842
addikt
Én egy Note 3-at használok egy ideje, amikor bevittem Samsung Experience Store-ba a szerviz-vezető ismerősömhöz (őswesteles szervizes volt, aki a szervizek felszámolásával sodródott oda) csak pislogott, hogy létezik olyan, hogy ez még nem volt tranzakcióban sem (Kiküldve, értékesítve, stb) és hogy tényleg bontatlanul két év jótállással vettem?
-
bopeti98
őstag
Igen, biztos sokan meglépik ezt, de ettől függetlenül az egyszeri szolgáltatóváltó dolgát is megnehezítik ezzel. Egy lassan 10 éves flottás számot csak úgy tudok áthozni a Telekomhoz, ha először átíratom a saját nevemre, de ugye ehhez ki kellett szedni a flottából és itt a legkézenfekvőbb megoldás a feltöltőkártyásra váltás volt, de ez máris új SIM kártyát eredményezett. Gondolom nem túl sűrűn fordul elő ilyen. Eddig direkt nem töltöttem pénzt a kártyára mert gondoltam jövő héten megyek, és elindítom a számhordozást de akkor így muszáj lesz feltölteni.
Egyébként érdekes, hogy se a Telenor, se a Vodafone oldalán nem írják hogy 30 napnak el kell telnie a kártya aktiválásától számítva. Ha esetleg be is mennék jövő héten, akkor a Telekom nem indítaná el a számhordozást, vagy a Vodafone nem adná át a számot? -
-
grafikus17
senior tag
Köszi a választ. Igen az külön fizetős ( klikk ) igazad van, de én most főleg a nyári időszakra gondoltam csak, amikor többen vagyok kint a szabadban kevesebbet otthon a wifi közelben.
Lehet, hogy most ez lesz, ápr-máj-ban, jún-júl-aug-ban meg a klikk, ha addig lesz még
Ezzel a Net&Roll Teszt kártyával mi történik 2 hónap után?
-
#71835392
törölt tag
Nem arról nem ők tehetnek.
Viszont a főnökeid arról már igenis tehetnek, hogy a profitmaximalizálás miatt nem hálózatot, hanem vonalzatot tartanak fenn. Egy hálózatban vannak csomópontok, van redundancia és nem áll le egy kábelhibától. Hatványozottan igaz ez egy mobilhálózatra.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Thx, azt írja hangposta nem aktív, csak aktiválni lehet. Mégis 20-30 másodperc után jelentkezik a hangposta, a korábbi helyzettel ellentétben, amikor bontotta a vonalat.
Na végül ez a kód megoldotta: ##004#
reset all divert optionsFura, mert a telefonon nem volt piszkálva ez a beállítás. Tuti szolgáltatói oldalon volt valami kavarás ezzel.
-
-
bopeti98
őstag
Értem.
Néztem egyébként a Move M ATK-t is, de ott azt nem értem hogy itt 2990 Ft-os havidíjat ír, de ha egy telefonnál választom ki, akkor hirtelen már 3990 Ft lesz a havidíj. Gondolom készülék nélkül kedvezőbb, vagy nem tudom. A többi csomagnál ilyet nem láttam.
Szóval pontosan hogy is van ez?
2990 Ft-ért még lehet jó is lenne, de 4 ezerét már sok, mivel úgysem használnám ki. 20-30 percet telefonálok csak havonta. -
zebede
őstag
Alap csomag, 4.500Ft önrész, 590Ft havidíj, 2014 augusztustól fizetem
Mivel az én nevemen van az előfizetés és a telefon is, úgy gondolom egyszerűbb ha azt mondom én ejtettem vízbe, egyébként a fiam is elmúlt már 16.Akkor ez így menni fog szerinted, vagy hagyjam a fenébe nem érdemes vele cirkuszolni, hiszen a mai használt ára ennek a telefonnak 10k körül lehet?
-
Bazsee71
őstag
Köszönöm a válaszod!
Közben lefutottam a dolgot. Az üzletben finoman elhajtottak, hogy ezt a 1430-on kell rendezni. A telefonos ügyintéző hölgynek viszont csillagos 5-ös, készséges volt, 1,5 órán belül vissza is hívott. T-pontban (nem partner üzlet!) ingyenesen kifüggetlenítik a készüléket. Ha nem hajlanának erre a megoldásra, akkor a szakmai vonalon ezt visszaigazolják nekik.
Nemsokára indulok, meglátjuk mi lesz. Függetlenítő PIN kódot kér a telefon, így remélem, hogy az egyszerű történet lesz.
-
SUPREME7
őstag
Azért csúnya lenne ha ez így menne. Ez így ebben a formában szerintem hibás teljesítés, tehát ha visszajön a szervizből és nem tudják javítani, akkor tudja bizonyítani, hogy a hiba a vásárláskor fennállt, tehát még akkor is elállhat a vásárlástól. De persze célszerű a T-nél leadni és minél előbb, hogy nyoma legyen náluk.
-
a panaszomat 4 munkanapon belül kivizsgálták - a szolgáltatásokban bekövetkezett változtatásból már akkor tudhattam, illetve az alapján bebizonyosodott az igazam is - és postázták, de azt csak ma kaptam kézhez, mert időközben elköltöztünk, ilyentén úgy hozták utánam a levelet.
le a kalappal a contact center illetékes előtt, amilyen részletes panaszt írtam, olyan tételes kivizsgálás készült, nem tudta le az amúgy szokásos sablonos szöveggel, továbbá (egyedi elbírálás alapján) nagyon korrekt jóváírást is kaptam. -
#73820095
törölt tag
Szokás szt folytatod az arrogáns hülyeségeidet...
Csak 2 sorral lejjebb a kivételek:
Telekom mobil és vezetékes irányba történő átirányítás 50,8 Ft/perc
Más mobilhálózatba történő átirányítás 56,896 Ft/percNaja, nyilván nem igaz, csak mert te (nagyon kis tével) nem ismered... haha...
-
punky10
addikt
A kábel nem is érdekel,azonnal kicseréltem Sonyra(pedig csak jó minőségű csatlakozóim vannak,viszont szeretem egybelátni a dolgokat:Sony töltő Sony csatlakozóval,Huawei a Huawei-jel...stb)
A KK már érdekesebb.Hivatalosan ment a frissítés,amikor megvettem,akkor 4,4 volt rajta,de pár hónapon belül jött az üzenet az elérhető 5,0-ról,majd egy javítással 5,1 lett.Mindez hivatalosan,a T által jóváhagyva.Most pedig közli ugyanaz a gyári program,ami eddig szolt az elérhető frissítésről,hogy nincs újabb...Tavaly még volt...
Tudom ez nem a szolgálható sara, de bosszantó, hogy igen neves gyártok is ilyen céggel vannak szerződésbe, mint az említett Cordon. -
-
Chrystall
senior tag
Azt akarok majd kérni. Sőt ha lezárul az ügy egy nyilatkozat is jólenne, amin tanúsítják, hogy a szerződésben foglalt minden részlet ki lett egyenlítve. de nem tudom ilyet kiállítanak-e, pedig ezek után nagyon hasznos lenne, és ha lehet mostmár ezt elkérem mindenhol. A fene se gondolta, hogy még 5 hónap után is a lejárt szerződés részleteit kell fizetnem.
-
Chrystall
senior tag
Én ma felhívtam őket, úgyhogy ilyen szempontból már előre léptem, és meg is tettem a panaszt, csak a gond még mindig ott van, hogy azt nem válaszolták meg hogy lehet az, hogy most akarják rajtam behajtani a befizetett tételt. Tehát azt hajtogatják folyamatosan, hogy utaljak nekik x összeget bankban, csak az nem derült eddig ki, miert nincs nekem az a részlet kiszámlázva, és miért 5 hónap után értesítenek. Láthatóan rendszerhiba van, vagy egy tétel nem lett kiszámlázva, vagy egy befizetett tétel lekönyvelve. Ez nem zavarja őket, csak, hogy fizessem be a késedelmet. Pl. az ügyintéző akivel személyesen beszéltem az ott akarta a beszélgetést befejezni, hogy elmondtam neki mibaj, ő meg mondta utaljak. Mondom kösszi de mennyit meg miért? Felőle mindegy volt, hogy semmit nem írtak erről az SMS-ben, azt mondta ő ebben nem tud többet segíteni. Aztán miután veszekedni kezdtem vele és fél órája állt a sor volt hajlandó belenézni a számlámba, hogy nincs kiírva tétel. Teljesen abnormálisak, még ő kérte ki magának.
Online meg: egyik ügyfélszolgálatos azt mondta hogy egy 2014 elejei számlával volt valami gubanc, és kimaradt így egy részlet, a másik meg azt mondja a tavaly szeptemberi utolsó részlet nem lett befizetve. Na, ezen igazodjak el. De változatlanul, azt nem vette be egyik agya sem már, hogy ha online kírnak egy tételt, csak befizetéssel tűnik el. Nem értem ezt olyan nehéz felfogni? És akkor most komolyan gondolják, hogy ezért többezer forintért hívogassam őket? Legalább az SMS-ben említenék mennyit fizessek miután meddig. Nekem meg küldözgetik az emailt, hogy köszönjük, hogy elektronikus számlára váltottam. Hát szívesen, imádom ezt mikor utána nem számláznak rendesen azt szívok.
-
Chrystall
senior tag
Köszi, a panaszt a megadott linkre leírom.
Viszont szerintem igenis van súlya a kellemetlenségnek. Ha történetsen a számla lejárta és ezzel egyidőben a hűségnyilatkozat lejárta után 5 hónapig nem értesítenek, hogy elmaradás van, és akkor is csak annyit hogy sürgősen fizessek, vagy kikapcsolják a telefont, de azt nem közli mennyit meg mi után, és online tétel meg nincs kiírva, az úgy szerintem fogyasztói szempontból aggályos. Főleg, azzal együtt amit hangsúlyoztam, hogy az online számlalistában ha van tartozás az ott van, onnan akkor tűnik el tétel, ha befizeted. Mivel nekem egyedül az ehavi telefonszámla van kiírva, be is fizettem mindent, ami az utóbbi 2 évban ki volt írva. Ha nem fizetsz időre, akkor ott marad a tétel, csak ki van írva mellé, hogy lejárt. De amúgy is, ha tartozásod van, 2 hónap után szankcionálnak, itt meg 5 hónapig semmi bajuk nem volt.
Tehát ez itt a gond, hogy se info arról mennyit fizessek, se arról pontosan melyik számla után, tétel pedig nincs arról, hogy tartozás van. Csak annyi, hogy fizessek azonnal, mindez 5 hónappal a szerződés megszünte után. Így azért szerintem van súlya, ha kellemetlenül hat számomra a dolog, főleg, hogy ami ki volt írva tétel, fizettem szorgalmasan évek óta.
-
Soulfly842
addikt
Nem sok üzletben, hanem mindenhol megszűnt. Ez irányú kötelezettség bár sosem volt - A Telekom sok-sok éven át fenntartotta ezt a szisztémát, ami már amiatt sem működne most már, hogy cutár viszi házhoz szervizelést követően a készüléket. Indokolatlan logosztikai körkörös futamok lennének ebből...
(#70839) Keem1
Előrehozott készülékcsere továbbra is van - arany, ill. Platina kiemeltség esetén - de csak 21 hónap leteltével.
-
Bornie127
aktív tag
Nem büszkélkedtem, viszont nem látom, hogy a 20gb-s letöltés posztra is válaszoltál volna, ellenben az enyémre reagáltál. Sehol sem említettem torrentet, ettől függetlenül lehet, hogy igaz, lehet hogy nem.
A cellaterheltségről annyit, hogy az én környékemen alig laknak. Van sok-sok erdő, egy temető, pár bunkerlakó, és közel 200 ház, a nagyrésze idős, azt sem tudják mi az a net.
Szóval, pont amikor ideköltöztünk, akkor volt ez a technikai error és kapóra jött. Azt viszont nem tudod, hogy a környéken nincs semmilyen vezetékes szolgáltatás, jelenleg is 20gb+éjszakai net+korlátlan böngészős csomag megy a sticken, nekem van 1gb+korlátlan böngészés, a páromnak is korlátlan böngészés van.
Másnak meg 5000-ért gigabit otthon.
Ennyit a csodálatos etikáról, meg arról, amikor beragadt a parkolásom és három órát parkoltam ott, ahol már nem is. Egy részét visszafizették, de hozzátették, h nem teljesen az ö hibájuk.
Hol is van az nagyratartott etikusság!? Bár ez egy másik téma. -
LeRoy18
aktív tag
etikai kérdés, topikgazda, komolyan?
attól, hogy mobilnetre telik, még nem vagyok milliomos (levelezős hallgató vagyok meló mellett, és tegnap/ma oktatási nap volt, amit nem otthon töltök, tehát nincs vezetékes netem
lehet neked telik netfix előfízetésre, megengedheted magadnak, de az átlag magyar még nem itt tart, csak szeretne elérni erre a fizetési szintre, álmodik róla, vagy tobább tanul, ahogy én is
ha egy kicsi szórakozásra vágyna, mert ne adj isten nincs téve a szobájában, már ugranak rá a jogvédők -
Ed3r_X_
nagyúr
Sehogyan, állandóan azt írja ki, hogy vagy az azonosító nem jó, vagy a jelszó. Próbáltuk már az MT kóddal is, de ugyan az.
2007-2008-ban lett még csinálva a szerződés, azt hiszem. Új jelszónak meg csak a Telekom fiók jelszavát akarta cserélni, de azt tudjuk ugye, most csináltuk.
-
meroly
veterán
Aham... tehát a kiegészítő díjcsomag megléte a feltétele a közösségi opciónak.
Viszont havi szinten a surf 890 + net 890 + közösségi már nem annyira éri meg főleg hogy a normál nethasználat kevés.
Havernak kellene, mert igazából csak ezekre használja a telefonját, fb, messenger, insta stb. Böngészni nagyon ritkán böngészik de akkor ha elfogy, akkor lassítani fogja, nem vált át a napinetre attól függetlenül hogy a Domino 5-ben az van, ugye? És mellette a kiegészítő nem lassul?
Elolvastam minden apróbetűt, csak megerősítést szeretnék. -
zuzu000
őstag
Android beépítettje szerencsére jól működik, abban bízom inkább. Bár elméletileg küldenek sms-t, meg csak lassítanak.
Ezzel az 1 éves hűséggel amúgy milyen szabad mozgásom van? Mit változtathatok és mit nem? Gondolom nagyobb csomagra bármikor válthatok, de 1 évig előfizetéses vagyok fixen?
-
zuzu000
őstag
Akkor surfnél 890+az adott bővítés ára lenne a díja?
Szerk.: illetve még annyit, hogy szerinted mi érné meg a legjobban? 2600-ért havi 1 giga, vagy surf+1600-ért havi 1 giga.
Utóbbi talán jobb, mert abban még a hívások/sms-ek is olcsóbbak. De azt nem tudom, hogy ilyenkor ha túllépem a limitet, akkor lassítanak, vagy a surfnek ez a Domino Go!NapiNet-e lép érvénybe? -
Mr. Teddy
őstag
Jaja azt tudom, hogy az a feltétele. Csak amíg dominóban "pihen" a szám, addig gondolom mindegy, hogy kié a domino tulajdona, aztán természetesen egy előfizető alá tartozna. De a legegyszerűbb, ha ez így működik, hogy az előfizető (édesapám) leváltatja a számot dominora, aztán ha letelik a 30 nap, next S társkártyába vissza.
-
Egyszerűen nem tudom, mitől lehet, mindenesetre amíg nem közösködtek a Telenorral, vidéken is mindig 3G-re váltott a telóm. A 2x20 MHz bevezetése óta viszont csak egy időszakban volt jó (asszem 2-3 hétig tartott), aztán azóta soha. Biztos, hogy nálad mindig 3G-re vált a teló vidéken? Mert nem hiszem, hogy a SIM kártyámmal lehet baj, pláne hogy ismerőseim telói is ugyanígy viselkednek itt. Mindezt úgy, hogy itt és az egész környéken borítékolva full 3G térerő van, az antennák a víztornyon (innen kb. 300 m-re), a ház erkélyéről teljesen rá is látok.
A hálóváltás viszont tényleg gyors, csak épp ekkor teljesen megszakad a net, mivel 2G-re vált.Amikor nyáron elutaztunk a Balatonhoz (800-as és 1800-as 4G is volt, mindkettő közepes térerővel), ugyanez: amikor épp 1800-on volt, 3G-re ment híváskor, amikor 800-on, 2G-re. Mindezt egyazon helyen, egyazon házban, és minden egyes alkalommal. Asszem tényleg elkonfigolás lehet a háttérben, amit egyszerűen nem tudnak (akarnak) normálisan megoldani.
Az lehet, hogy a keleti országrészben (amit a Telekom fed le) rendben van a váltás, de a Dunántúlon (Telenor...) nem.
-
Az egyik lakhelyemen van full térerős 2G, 3G és 800-as 4G is, mégis mindig 2G-re vált le a teló (szifon 6s, de az előző 5s-em is ugyanezt csinálta). Nem tudom, hogy ez a szifon sajátos viselkedése-e, de lehet, hogy van a topiktársnál 3G, csak egyszerűen nem arra vált le a telója. Érdekes, hogy 1800-as LTE-ről viszont mindig 3G-re vált le a telóm, még ha csak 2-3-as térerő is van.
Hozzáteszem, Ausztriában a T-Mobile 800-as LTE-jéről is mindig 3G-re vált le a telóm (ami amúgy köröket ver lefedettségben a Telekom 3G-jére), tehát lehet a hiba a Telekom / Telenornál van (erre tippelek). Anno szépen meg lett nekem mondva a Telekom "support" által, hogy biztos szar a 3G nálam. Hát nagyon nem, csak szerintem egyszerűen szarul van konfigolva a háló...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- GAMER PC : RYZEN 5 4500 / 16GB DDR4 / ASUS RX 480 8GB / WiFi / Bluetooth / 512GB M.2 SSD / 500GB HDD
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS , I5-7300U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Acer PREDATOR HELIOS NEO 16 / i9-14900HX / RTX 4070 (140W) / 1 TB SSD / 240HZ
- Topping A70 Pro fejhallgató erősítő
- Topping D70 Pro Octo DAC
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 7 7800X3D Processzor!
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- Csere-Beszámítás! Felsőkategóriás számítógép PC Játékra! I9 13900KF / RTX 4080 / 32GB RAM / 1TB SSD
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 7 7700X Processzor!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged