- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
madgie
titán
válasz
Stauffenberg #40654 üzenetére
Egy fotós/autós/akármi kéziszótárnál ez van a jap(p)ó címszó alatt: nyugati szemmel teljesen érthetetlen döntések sorozata, kínosan tálalt bemutatókkal, rosszul belőtt premierrel, borzalmasan válaszreakciókkal, egyet előre-kettőt hátra szoftverfrissítésekkel
Nyilván nem feltétlenül igaz ez, sőt, de van elég sok japán gyártó, aki erősen Mr. Bean bármiféle marketingtevékenységben... és a sajnos a Fujifilm fotórészlege is ilyen. -
Stauffenberg
nagyúr
Tartok tőle, hogy VFX-re nem a Fujifilm lesz a jó választás, legalábbis az X-T3 biztosan nem, de feltételezhetően a többi sem. Erősen szűri a chroma csatornákat, amitől hiába adsz neki 10 bit 4:2:2 mintavételt, se internal, se external módon nem tudsz szabadulni az erős chroma mosástól.
Chroma key feladatokra nem igazán ideális, nincs meg hozzá a megfelelő színszeparáció. A videós topikban évekre visszamenően vannak erről posztok.
-
randras_83
addikt
használtpiachoz: én most cseréltem le az asszony T4-ét egy T5-re mert elég kellemes áron jött szembe, az eladó korrekt volt, a váz is. Viszont a T4 eladásával nem volt kedvem vacakolni, így 220Volt lett a vége, valószínűleg jobban is kiszállhattam volna a belőle, de se időm, se kedvem nem volt hozzá, illetve a T5 ára kompenzált. De pl az XH1 markolatom fogalmam sincs mióta van bent a 220-nál. Döglöttnek nem mondanám, mondjuk én csak az agyszámjegyes T vázakkal kapcsolatban tudok nyilatkozni.
Viszont jelenleg se vázban, se obiban nem nagyon van olyan amire ugranék. -
trkp
friss újonc
Fuji X-T3 tulajokat kérdezném, hogy van-e valakinek tapasztalata Atomos Ninja V-vel?
Valami normális kontroll monitort + ProResHQ felvételi megoldást keresünk X-T3-hoz.
VFX oktatáshoz szeretnénk teszt anyagokat rögzíteni, azaz kontrollált felvételek (értsd: nem dokumentum vagy esemény rögzítés), mindenféle fényviszonyok és képkompozíciók mellett.
Mivel oktatás a cél (kamera tracking, roto, cg integráció, color key, gradelés, stb.), a 4K 24fps 422 10bit ProResHQ szintet szeretnénk belőni, az kb. a profi szint alja, viszont nem baj, ha nem 444 16bit 8K raw, hogy legyen némi kihívás a kodek technikai minőségében is, de azért az X-T3 alap h265 420 10bit-nél legyen valamivel jobb.A dilemma első sorban az, hogy érdemes-e megtartani a már meglévő X-T3-at és egy külső hdmi recorderrel megtámogatni (+ valami épkézláb cine objektív, + kamera rig), vagy inkább vegyünk egy új vázat, ami alapból tud proresben rögzíteni (X-H2S, Sigma FP, BMPCC, stb.).
Az X-T3-hoz jelenleg csak egy XC 16-50 kit objektív van, így az x ökoszisztéma nem kritikus tényező.
Az Atomos Ninja V most olyan 150-210k körül mozog használtan, egy jobb váz meg 800k-1M között, ebből esetleg lejönne az X-T3 ára (280k objektívvel), azaz olyan 350-550k lenne az árkülönbség.
Képminőségben az X-T3 tökéletesen megfelel, a napi professzionális használat nem cél, max. heti néhány alkalommal dolgoznánk vele.
Kb. olyan szintet próbálunk belőni, hogy az anyagból utómunkával ki lehessen hozni a profi szintet (demoreel-ben fel lehessen vállalni), de magánember büdzséből is össze lehessen rakni a felszerelést. Így ha valaki végigtolja az oktatást, akkor az nem tízmilliós cuccokkal szerez tapasztalatot, hanem amivel később otthon is gyakorolhat.
Abban is kérnék némi tanácsot, hogy ha maradunk az X-T3 + Ninja V kombónál, akkor milyen cine objektívet ajánlanátok, vagy esetleg maradjunk valamelyik Fuji XF prime-nál (23mm 1.4, 16mm 1.4)? Ezek mennyire használhatóak cinematic videózáshoz? (AF zaj, manuális fókusz minősége, fókuszáláskor lens breathing, stb.) -
Ijk
nagyúr
válasz
madgie #40653 üzenetére
Nekem az első Fuji gép ami tetszik ez a GFX100RF. X100 sorozat nekem mindig egy kicsit "bazári" cucc volt azzal a hibrid keresővel, optikai képességével, konstrukciójával. Rendszerben a MF nekem böszme és baromi elmaradott sebességben FF-ekhez képest, APS-C-re meg már nem akarok komplett szettet építeni.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
madgie #40653 üzenetére
De én ezt tökre nem bánom, sőt megfelelő stratégiával a flúgos meg hype gépek nem csak megférnek a normál modellek mellett, de egymást erősíthetik az eladásokban.
Nem teljesen párhuzamos példa, de a logika hasonló, hogy a Porsche is azért csinál krumpli SUV-okat, hogy legyen belőle pénze hobbiból 911-est gyártani, miközben a 911-es hírneve miatt vesz valaki eleve krumpli Porsche SUV-ot.
Szerintem a legnagyobb stratégiai hiba az volt, amikor a Fujifilm nem a jövőbe fektetett a nagy X100 hype közepén, hanem kihúzta a káddugót mindkét közeli alternatíva alól és bejelentett utód nélkül megszüntette az X-E4 és az X-Pro 3 gyártását is, miközben mindenki meg volt őrülve, hogy ilyen formájú gépet vásároljon. Ezeknek és az muzeális elődeiknek lőtt ki az ára a használt piacon, nem a T és H sorozatnak.
A mennyiségi harcot meg nem kell megnyerni. A Fujifilm a világ egyik legnagyobb vegyipari és optomechanikai vállalata, ha hirtelen feljönne fényképezőgép darabszámban az első helyre, az is aprópénz lenne cégcsoport szinten. De a bővülésnek mindig van tere és egy stabil harmadik-negyedik pozíció is képes vígan eltartani a fotós részleget.
-
madgie
titán
válasz
Stauffenberg #40652 üzenetére
A mennyiségi harcot már sok éve elvesztette a Fuji, maradt a flúgos hülyeségek, felkapott hype-ok és matatófal-mániás fotósok gyártója.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
madgie #40648 üzenetére
Az álló tájolású képelés nem annyira kuriózum annak, aki fotózott már half frame analóggal, ott is álló fotókat gyártasz alapesetben, mert így tudja duplázni a tekercsenkénti expo számot. A Pentax 17 is ennek szólt (csak igazi analógban), igaz annak most szünetel a gyártása, valószínűleg nem jött be, marha drága egy vintage half frame vázhoz képest ami ugyanúgy működik a mai napig egy gombelem cserével.
De én lugosi fórumtárssal vagyok, ha ez megint n+1 réteg és/vagy hype váz lesz, ami miatt nem lesz kapacitás hagyományos gépekre, akkor kenjék a hajukra. Ez csak akkor vicces meg jópofa, ha van feles gyártási kapacitás rá. Az X-E4 is ezért lett kifutott az életciklusa közepén (eddig) utód nélkül, mert nem maradt rá kapacitás.
-
Zanik
addikt
válasz
Elektrosokk #40650 üzenetére
Kell hozzá egyfajta flúgosság, az biztos.
-
madgie
titán
válasz
kovsol #40640 üzenetére
Nemtom, engem egyáltalán nem zavar, ha ilyen lesz. Egyrészt tényleg a social media nagyon erős, másrészt ha az a szenzor lesz benne, ami pl a DJI 1" szenzoros cuccokban, az 48 MP, abból azért bőszen lehet croppolgatni (főleg, hogy 3:4 a képarány, nem is 2:3, tehát nem annyira "hosszúkás" az álló formátum sem).
-
válasz
kovsol #40640 üzenetére
Nem is hallottam még róla, gyorsan utánakerestem. Ha kijönnek ezzel, akkor komolyan mondom az a véleményem, mintha a Fujinál direkt utaznának arra, hogy minél jobban szétaprózzák a palettájukat olyan termékekkel, amiket még az átlagosnál is vékonyabb közönség vesz meg, hogy aztán azokat a termékeket, amiket az emberek amúgy megvennének, kapacitáshiányra hivatkozva ne tudják legyártani. Én ezt tényleg nem értem.
-
kovsol
titán
válasz
Stauffenberg #40641 üzenetére
Ha nem tudsz értelmes választ akkor minek kellett ez?
-
Varoz
addikt
válasz
Stauffenberg #40643 üzenetére
Ja tényleg, ezek zseniális baromságok.
Fizikai képtelenség kihasználni a tudását, de tudja! -
Varoz
addikt
válasz
Stauffenberg #40641 üzenetére
Nem tudom eldönteni, hogy ez azért vicces, mert akkora ökörség vagy azért, mert el tudom képzelni a valóságalapját.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
kovsol #40640 üzenetére
Dehogy, két GFX szenzor lesz egymás felett tandemben és csak álló 9:16 videókra lesz alkalmas open gate 16K felbontásban a legexkluzívabb TikTokos vevőközönségnek, akik Leica és Hasselblad kamerákról, Patek Philippe karórákról és szupersportkocsikról vlogolnak, hogy végre beemeljék a márka presztízsét az őt megillető helyre.
-
kovsol
titán
Ezt a X-Half pletykát nem tudom még hova tenni. Ez most valami 1" kompakt cucc lesz amivel alapból portré orientációban van a szenzor?
-
hemaka
nagyúr
válasz
Elektrosokk #40638 üzenetére
Persze, a 14 napos elallas joga ott is adott.
-
Varoz
addikt
válasz
Stauffenberg #40635 üzenetére
Mert "Leica", így csont ugyanaz a tudás majdnem 2x annyi pénz, kösz nem.
Persze ha szólni mersz, akkor te vagy minden negatív. -
Stauffenberg
nagyúr
De csak a hasáb vázakkal történik ez. A T-vázak aránylag oké áron mennek, így állnak elő az anomáliák amikről írtam a múltkor is, hogy valaki X-E2-től akar szabadulni 230-ért, míg X-T3-at kapsz 250-ért és nagyon nem egy súlycsoport.
Bár én egyre kárörvendőbben nevetek azon, hogy a hasáb vázakat már inkább csak hirdetik ennyiért, nem pedig eladják.
-
hemaka
nagyúr
Eleg nyomott aron veszik meg a turelmetlenektol, megnezik mukodik-e, csekkoljak a tartozekokat, befotozzak, aztan annyi. Egy jol arasitott 100s-t vettunk toluk meg tavaly, a szenzor konkretan ossze volt maszatolva, de olyan szinten telibe, mint amit nedves torlokendovel takaritottak meg. 😂
Ijk
Szerintem sonyra a 20-70 tok jo kirandulos, nyaralos, varosnezos obi. A 20-as vegen elegge hordo, de korrigalva teljesen oke. -
gorgo
őstag
válasz
Stauffenberg #40632 üzenetére
na csak óvatosan, mert kapsz egy extraprofitadót! De ja én is emlékszem arra az X-A2-re (nem A1 volt, de tök mindegy). Nonszensz. Tényleg sok az idióta. Reális áron semmi nem megy, csak az extrém túlárazottak (hype), meg az extrém diszkont áron adottak.
Hülyékből jól állunk... -
Stauffenberg
nagyúr
válasz
kovsol #40630 üzenetére
Én meg egyre többször látok X100 hirdetéseket, amikre már nem harapnak az emberek, pedig 1-2 éve nem tudtál olyan árat mondani, amiért nem vitték el azonnal. Szerintem itthon kipukkadt a Fuji hype. Többször visszateszik, egy fillért nem engednek, a vásárló meg eközben már nem hajlandó kifizetni a hype-adót. Azt játsszák ki rántja el előbb a kormányt.
De az alacsonyabb ligákban is láttam érdekeseket. Felrakja az X-E2-est 230-ért és hetekig hirdeti sikertelenül aztán jön valaki egy eladó X-T30-al 180-ért, azt már egyből vitték (pedig még ez is szájhúzós ár, de ma már örülni kell 200 alatt minden olyan ajánlatnak, ami nem muzeális darab).
De a verseny "merjünk nagyot álmodni" különdíjasa egyértelműen a delikvens, aki az X-A1-et próbálja eladni 150-ért. Újonnan nem került ennyibe 12 évvel ezelőtt (tudom, mert 143.900 Ft-ot fizettem érte anno, most kerestem elő a számlát a levelezésből). Hetek óta fent van a hirdetés, frissítgeti, újra feltölti, de semmi. Én meg anno azért nem adtam el, mert 30-40 ezer forintért a fene fog ezzel szórakozni. Mindjárt felrakom én is az enyémet 145-ért és örülök majd, hogy még nyertem is egy kis profitot.
-
gorgo
őstag
Az MPB-t biztos jobban ismeritek nálam. Az csak egy hirdetői oldal, vagy egy olyan cég, aki megveszi a cuccot az embertől (esetleg átnézi, megtisztítja, stb. mittomén) és úgy árulja tovább? Merthogy 12 hónap garit látok a használt vázakra...
-
Ijk
nagyúr
válasz
hemaka #40627 üzenetére
Szerintem ennyi bármilyen gépért drága és pont ez a legfőbb problémája. A7RV szettem igazából 10-15 év alatt raktam össze több vázcserével, objektívcserével mindig hozzátettem folyamatosan és szinte minden használt, így nem tűnik csak soknak. Ezt kifejezetten egyetlen gépnek szántam, mert nekem 28-50mm tartomány mindenre elég és ha beválik elmegy a Sony. Csak nem tudom mennyire tudnék a kezdeti lelkesedés után együtt élni fix 35mm F4 üveggel, még ha nincs is nagy átfogás igényem.
Előző két hétvégén kirándultunk, bevallom akkor nagyon jó lett volna A7RV+3 üveg helyett, kérdés nélkül elcseréltem volna.
Nekem Q3 nem üti meg a lécet AF-ben (ez a gép teljesen használható gyerekekhez is), optikában hiába a nagyobb fényerő, rekeszelve úgy tudom jobb a Fuji, de a fő bajom az AF, na meg annak is az ára. Illetve itt majdnem annyi pluszt ad a KF mint a plusz fényerő FF-nél, más képi világ.gorgo:
Ide felraktam egy gyors tesztet, nem profi szintű azért. -
gorgo
őstag
Az azért necces, ha rekeszelni kell nyitott (f4) rekeszen!
Az f2 azért az messze szép álom, már egy 2.8 nagy dobás lett volna.Más: ki mit tapasztal X obi használt piacon? Nekem totál döglöttnek tűnik. Eladnék és vennék, de konkrétan f*s. Az, hogy eladnék és totál semmi reakció, de hogy vennék, ráírok és arra sincs reakció?!?!? WTF?!?
-
hemaka
nagyúr
Ezzel abszolut egyet kell ertsek. Nekem a legnagyobb bajom volt vele, hogy nincs hattermosasa kb semmi. Tajkepelni meg kicsit draga, rengeteg alternativa van, raadasul ott annyira a kompakt meret sem szamit.
En csak azt tudom mondani, ha valaki esetleg szeretne egyet venni, elotte egy Leica Q3-at probaljon ki mindenkeppen. -
Ijk
nagyúr
Volt nálam 2 napot a GFX100RF.
Legjobb fényképező "váz" amit fogtam életemben, szinte mintha az én igényemre szabták volnta: magas, vékony RF felépítés, az összes ujjam elfér a markolaton, dönthető kijelző és hatalmas EVF a sarkon. Nem tudom miért nem képes senki ilyen ILCE vázat gyártani, X-PRO széria közel áll hozzá, bárcsak lenne nagyobb érzékelővel, modern AF-el.
A kínom az optika. Egyáltalán nem rossz, azonban nekem F4-en túl lágy 5.6-on viszont egészen magára talál, karcol. Másik a fényerő, bárcsak F2 lenne az induló, mégha jóval nagyobb is lenne. Ezek nem a gépnek szólnak, technikailag kihozták a maxot, de egyedüli gépnek nekem így éppen hogy kevés pedig baromira tudnám szeretni. Az a 4:3 MF érzékelő képes volt meglepni annak ellenére hogy nem sokkal nagyobb mint a kisfilm, valahogy mégis érzem a különbséget, hirtelen az A7RV-t croppos szenzornak érzem. -
juliensorel
őstag
Igen, bár a Leica és a Zeiss ZM optikák élőben kifejezetten könnyűek és aprók korabeli slr társaikhoz képest. Meg gondolom a voigtlanderek is de még egy se volt a kezem ügyében.
Viszont van nekem egy 7artisans 28 1.4, na az kb nehezebb mint maga a Konica Hexar RF váz, konkrétan egy "masszív tömör nehéz kő", pedig a gép sem könnyű egy Leicahoz vagy Minolta CLE-hez képest
-
madgie
titán
Kollégánál befigyelt egy különlegesség, alig várom, hogy 40 MP-n megnézzem, milyen ez a shift zoom
-
gorgo
őstag
válasz
juliensorel #40616 üzenetére
Baromira érdekes ezeknek az RF stílusú obiknak a felépítése. Mint egy masszív tömör nehéz kő. A frontlencse átmérője olyan kicsi, hogy fene nem mondaná rá hogy 1.2-es max rekesszel rendelkezik. Aztán némelyik legendás, de sajnos némelyik csak átlagos...
Szemben a modern obikkal, amik méretesek, jó nagy frontlencsével, aztán könnyebbek mint egy ilyen old school üveg.
De szívesen birtokolnék egyet!Vagy az az ezüst Simera, hát maga a gyönyör, olyan szép, hogy húúúú. Igazi férfiékszer!!!
-
gorgo
őstag
válasz
Mr.Csizmás #40620 üzenetére
Csak poénból rákerestem, élő ember is birtokolhat ilyet, ha kicsenget érte 1 millát!
Illetve ott vannak még Hispán által bemutatott vintage üvegek, felteszem azok sem gonbokért vannak, de vannak. Mondjuk ő inkább portrés cuccokat mutogat inkább. -
Mr.Csizmás
titán
konica hexagon AR 28 - kicsit szűkebb, de fain rangefinder. bár ebből a vonalból a 40/1.8 AR a legjobb, olyanom volt, imádtam. (persze átalakító köll, de legalább nem a buci orrnehéz M42 kit lesz belőle)
vagy M-Hexanon dual 21-35/3.4-4 (igen, zoom rf!), de olyat élő ember még nem látott szerintem.
-
Stauffenberg
nagyúr
Szerintem keress egy vintage 24mm-es objektívet. Minolta, Olympus, Pentax bőséggel van eBay-en.
De én még messzebbre mennék: Keress egy 35mm-est és mellé egy speedboostert és akkor megkapod a képmező széleit is.
Akkor legalább kitaposod előttem az utat, hogy melyik manuális speedboostert érdemes megvenni.
-
gorgo
őstag
válasz
juliensorel #40616 üzenetére
Köszi szépen!
Én is néztem a Voigtlander-t de ezek meg csilliárdba vannak. Aztán lehet hogy jó, de lehet hogy annyira mégsem, ekkor pedig eladni lehetetlen és csak óriási bukóval. Szó se róla, hozzám vágnának egy modern Meyer-Görlitzet v. Voigtlandert hát örülnék mint majom a farkának!
Amire gondoltam az egy ezen gyártók valami 'vintage' üvege, ami meg persze a hype miatt nem reális árakon mehetnek. Vagy akár orosz gyártótól!
Aztán legvégül lehet megnézném a kincsi 20-30k-s üvegeket már ha van ilyen kategória (full manuál távolság skálával).
Streetelni kéne végre jókat!Hiába natív üveg, hiába teszem MF-be ki bekapcs és lófaszt nem tartja meg hogy hová lőttem be az élesség tartományt...
-
gorgo
őstag
Tud valaki mondani 23mm-es optikát, ami:
- full manuális rekesz és élességállítás
- távolság skálával
- kompakt, jó rajzú
- min rekesz nem lényeg lehet f4 is.
Lehet natív X végű, vagy adapterezhető, viszont a 20khuf kincsi szarok nem érdekelnek. -
madgie
titán
válasz
LeadZeppelin #40612 üzenetére
Tippek a régmúltból, egy messzi-messzi blogbejegyzésből
-
LeadZeppelin
tag
válasz
LeadZeppelin #40612 üzenetére
Talán a húsvét szellemében ezt mégis meg merem osztani.
-
LeadZeppelin
tag
válasz
Stauffenberg #40611 üzenetére
Köszönöm a tippeket és jókívánságokat, alakítom a kívánságlistám
Elszórakoztam a kamerával, lőttem 200-300 képet, nem gondolom, hogy van értékelhető közöttük, bár néhány szép emlék lesz belőle. Mosmár tudom nagyjából mit tudnak a kamera funkciói papíron, zseniális, hogy szinte soha nem kell menükbe járkálni. Azon felül pedig a minőségérzet fantasztikus, van a családban egy Nikon D60, tudom nem magas léc, de ég és föld.
Kutyát is próbáltam fotózni vele, az autofókusz tényleg nem a leggyorsabb, de manuálisan állított fókusszal sikerült egész éles mozgásokat elkapni, csak jó helyre kellet menjen az alanyÉs mivel fekete a kutya az exposure meteringgel is megismerkedtem
Gyakorlatilag csak a 35mmes f2őt használtam egyelőre, talán segített kivenni egy változót az egyenletből.A képek minősége engem lenyűgöz, mind a színek, mind a részletesség tekintetében, de nyilván teljesen laikus vagyok a témában.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
LeadZeppelin #40610 üzenetére
Van egy csomó megfizethető frankó objektív amit még megvehetsz hozzá. A 35mm f/2 WR egy tökéletes mindenes fix, nagyon sokféle témára alkalmas, szóval kezdésnek jobbat nehéz lenne elképzelni, nagyon király, hogy a csomagod része. Még bedobsz mellé egy Viltrox 56mm f/1.7-et (kb. 77 ezer) és lesz egy jó kezdő portré üveged is. Széleslátóra is bőséggel vannak lehetőségek akár 100 ezer alatt.
Tanuláshoz a Youtube tengernyi anyaggal szolgál, csak ne engedd, hogy nagyon lehúzzon a technikán buzulásba, szerintem egy feneketlen dögkút, eltereli a figyelmet a kompozíció fejlesztésétől és arra csábít, hogy költs még több pénzt (nem kis részben a márkák és szponzorok ráhatására). Legyenek meg az alapok, de ne tulajdoníts túl nagy jelentőséget neki, hogy elég éles-e, kellően zajmentes-e, senkit nem fog izgatni ha a fotód tartalmilag jó (meg nem tudom hol fogod megosztani, de mondjuk az Instagram esetén ezen még aggódni is kár, olyan kis felbontásban dolgozza fel a feltöltött fotókat).
Az X-T1 és a 35mm f/2 kellően kicsi hozzá, hogy bárhova magaddal vihesd, fotózz minden nap valamit (tényleg mindegy mit). Olyan ez, mint a gitározás, minden nap gyakorolsz egy kicsit és lesz eredménye.
Jó fényeket!
-
madgie
titán
válasz
LeadZeppelin #40605 üzenetére
Jó fényeket, sok örömet kívánok hozzá
-
gorgo
őstag
válasz
LeadZeppelin #40605 üzenetére
Nomeg az örök igazság: jó üvegek is kellenek, a maradék lóvéból azt is lehet.
-
válasz
LeadZeppelin #40605 üzenetére
Használd egészséggel! Majd tegyél be képeket a topikba!
-
vakablak93
őstag
válasz
LeadZeppelin #40605 üzenetére
Sok örömet és szép fényeket kívánok neked hozzá
-
LeadZeppelin
tag
Megrágva minden inputot végül behúztam az XT1et. Nagyon tetszett élőben. a büdzsé maradék részét majd felélem kamatostul ha bejön a hobbi
-
arn
félisten
válasz
turbulencia8 #40603 üzenetére
A lenyeg az, amit meghagysz, az milyen jo… aki nem dolgozik vele, azon szvsz nincs rajta a kenyszer hogy nem lehet hibazni. De szvsz nem nagyon lovok melle, ha azt mondom, hogy a digitalis kepek 10%aval erdemes foglalkozni, es kb 1%a jo.
-
turbulencia8
őstag
2013-as Fujifilm X20-nal a kepek min. 20-30%-a kuka, annyira gyenge az auofokusz es kicsi a dinaikatartomany.
-
madgie
titán
válasz
randras_83 #40600 üzenetére
Magyar hangja Julia Roberts
-
Varoz
addikt
Nekem X-T10 van, meg némi amatőr képességem.
Új hozzászólás Aktív témák
Üzletelni a Hardveraprón lehet csak!
- iKing.Hu - Honor 200 Pro - Moonlight White - Használt, karcmentes
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG MAXIMUS Z790 HERO alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest