Hirdetés
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Az 5 legnagyobb bénázás a mobilpiacon idén
- Poco F8 Ultra – forrónaci
- Yettel topik
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wavid
csendes tag
válasz
csabi98
#7521
üzenetére
Érdekes ez a dolog, én is One-ról váltanék számlás One számot, május 16.-án adtam le a megrendelést online, de azóta sehol semmi, senki sem hívott, és semmi sem történt, de úgy, hogy még én is írtam nekik.
Tudom, hogy hosszabb idő egy One-Netfone váltás, de ennyire?
Ha továbbra se lesz semmi, akkor megkérdezem egy Netfone értékesítőtől is, hogy ilyenkor most mi van ezzel a hordozással.
Lehet, hogy valami hiba miatt nem is ment át a rendszerükbe, hogy az a rendelés le lett adva?
Pedig kaptam a rendelés leadása után szerződést, One-nál nincs tartozásom sem, se hűség, és a személyes adataim mindkét helyen pontosak voltak, ebben sem lehetett hiba. -
4Grider
félisten
-
dzf007
senior tag
-
Jozsó
tag
Egyébként fejlesztget valamit a One? Mert eddig olyan 100-120 megabit volt a letöltési sebesség (Budapest, 5G) most meg sokszor mérek 600-700-at.
-
macika eger
friss újonc
Sziasztok!
Nem.működik a hívásértesítő, nem jönnek sms-ek. Az átirányításnál semmi nincs beállítva. Mi a hívásértesítő telefonszáma? -
Chris.G
tag
Valaki használ Netfone otthoni internetet? Ha igen mennyire megbízható? Melyik nagy szolgáltató hálózatát használja?
-
dzf007
senior tag
Az is ritka amikor a hálózat szinte szimmetrikus le és feltöltés azonos... [kép]
Továbbá azt nem értem, nekem miért vodafone- t ír ki azonosításképpen? Apn netfone! -
Cranberries
aktív tag
Az lenne a kérdésem, hogy egy előfizetőhöz tartozó előfizetések egymás között “ingyen” (nem csökken a csomagban foglalt percek száma) beszélnek vagy a percek terhére történnek a beszélgetések. Nekem az ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy egy előfizetőhöz tartozó számok egymás között “ingyen” beszélnek viszont az ÁSZF-be azt látom, hogy csak az 500 perces csomagban van 0 Ft-os költség a 100 percesben már 19,9 Ft-os percdíj van.
-
Foose
addikt
Azt elfelejtettem hogy ha bekapcsolom a vpn-t (proton vpn) akkor mobilnettel is minden hiba nélkül működik.
-
Foose
addikt
válasz
4Grider
#7571
üzenetére
Hát, szeretném tudni..oka van hogy nem működik míg másnál igen. Most a Google dns-t bírtam, azzal van net,de a Google app lent ugyanúgy írja hogy offline vagyok. Tehát a gond továbbra is fennáll.
Bocs, mégsem. Már csak teker minden de semmit nem tölt be. Időkép app,protonmail app, semmi nem tölt. Tehát a Google dns sem jó nálam.
-
Foose
addikt
Hát ez az! Pont ez a bajom, hogy nálam nem működik..
Talán másfél vagy két éve vagyok netfone-os. Nemrég próbáltam először és nem volt jó. Csak ugye nem tudom hogy miért!? Ha működne a dns, lehet a reggel írt nincs internet probléma sem lenne. -
Foose
addikt
válasz
4Grider
#7561
üzenetére
DNS eleve kilöve a netfone miatt. Nem működik netfone-al semmi DNS. Nem csak ma van gondom ezzel, több hete.. Kb minden nap. Ipv4 és ipv6-ra van állítva a protokoll. Ez szerintem ettől bonyolultabb probléma lesz a Google app pl jó pár hete nem megy már. Vagyis működik, de azt írja lent hogy offline vagyok. Ez most készült kép. [kép]
-
Foose
addikt
Sziasztok! Valami gond lehet nálam. Nagyjából két hete bizonyos alkalmazások nem akarnak működni a netemmel. Wifit kap a telefon, azonnal megy minden.. mostanában többször nem fértem hozzá a saját google fiókomhoz. Email appban pl nem tudott csatlakozni (nem gmail,de gmail app sem tudta hozzáadni a google fiókot) youtube már több hete csak kb egy órát működik, utána nincs internet hiba jön.. mobilnettel. Wifivel megy ez is. Most vásárolni akartam havi előfizetést proton vpn-hez, hibát dobott a play áruház. (Nincs net kapcsolat) Bekapcsoltam a vpn-t és azonnal ki tudtam fizetni.. Mi lehet a baj? Apn első perctől netfonera van állítva. Már számtalanszor újra megadtam a netfone kapcsolatot és töröltem az előzőt, nem segít. Tehát, wifivel minden működik, mobilnettel nem..ramdom nem férek hozzá dolgokhoz mert hogy nincs net kapcsolat.. Most vettem új telefont néhány hete, gondoltam ezzel már jó lesz, de semmi változás. Két napja jött Android 16 frissítés, ez sem segített. Aktív vpn-el minden működik,vpn kapcsolat nélkül ramdom dolgok alkalmazások nem..google fiók, Google play, youtube.....
-
dzf007
senior tag
Majd újra előkerülnek a színergiák..Talán kezdik az üzletkötőkkel a partner boltokkal a felszámolást, majd az one saját üzleteibe értékesíti tovább, picit emel vagy ajánl saját "jobb" csomagot
....Ki tudja még mi lesz itt..Nem véletlenül vette meg.. -
trec12
addikt
válasz
4Grider
#7556
üzenetére
Nem gondolom, hogy einstand lenne a cél - bármennyire is azt lehet jövendölni - 106 ezer ügyfél szerintem ezért önmagában kevés. A Netfone addig érték, amíg olcsó és hozza az ár érzékeny réteget. Inkább egy piaci szegmens megszerzése lehetett a cél, a többit majd az idő úgyis megmutatja.
-
trec12
addikt
válasz
4Grider
#7554
üzenetére
Az MVNO-knál tényleg később jön pár extra (VoLTE/VoWiFi, eSIM, 5G), de a legtöbb embernek ez nem döntési szempont és pontosan ezért számít jobban a márkaismertség meg a reklám. A Netfone-t nem ezért kerülik, hanem mert alig hallanak róla. A 4iG bevásárlása pont ezt a láthatóságot tudja majd felhúzni, ahogy a KÜF bevonása is egy erős értékesítési csatorna. A Digi példáját meg szerintem nem érdemes ide hozni ez nem pont ugyan az helyzet. Az ár/érték most a Netfone oldalán áll, és ha a 4iG rákapcsol marketingben, pillanatok alatt nőhet az ügyfélszámuk. Kíváncsian várom mikor és milyen irányba mozdulnak el....
-
4Grider
félisten
Totálisan másképpen látom. Az MVNO-knál jellemzően később jelennek meg a fejlesztések (5G, VoLTE, VoWiFi, eSIM, stb.), az alkalmazásuk kevesebbet tud, kevesebb extra szolgáltatás, stb. miatt döntenek kevesebben mellettük.
Azt pedig, hogy miért vették meg őket, a Diginél már láthattuk...
A Küf pedig még jó kérdés, hogy meddig csinálhatja itt a bizniszt. -
trec12
addikt
válasz
zoltaneger
#7549
üzenetére
A legtöbb ember látóterében csak a Telekom a One meg a Yettel lebeg, egyszerűen nem is tudnak róla, hogy léteznek olcsóbb és jobb ajánlatok is. A többség nem is tudatos tarifaválasztásban, megszokásból van vagy megy a "nagyokhoz". A Netfone ügyfélszáma ezért alacsonyabb – nem a szolgáltatás miatt, hanem mert kevés a reklám, kicsi a márkaismertség. Most, hogy a 4iG megvette őket, simán lehet, hogy ezen változtatni fognak. Cél lehet az ár érzékenyebb réteg megszólítása ill. előfizetők átcsábítása más szolgáltatóktól. Ezekkel az árakkal ez nem nehéz. Tovább bevették a KÜF-öt az értékesítésbe ahol további előnyök érhetők el, nincs hűség, flotta így flottán belül ingyenes a hívás....
-
StarKiller89
senior tag
válasz
Ferenczi Áko
#7550
üzenetére
-
Ferenczi Áko
addikt
válasz
StarKiller89
#7548
üzenetére
🤣🤣🤣
-
zoltaneger
tag
Azért a 106.000 ügyfél elég kevés ahhoz képest amilyen olcsónak és jónak mondja magát. Én többre gondoltam.
-
kl122
tag
-
gambeca
tag
Mint a Digi Mobil...
-
gambeca
tag
[link] https://index.hu/gazdasag/2025/12/01/4ig-netcom-telecom-uzlet-vasarlas-tranzakcio-gvh-jovahagyas/
-
Jozsó
tag
De akkor azt jól értem, hogy itt többeknek sikerült meglevő előfizetőként a korlátlan/50 gb-t lealkudni 6600 ft-ra, ahol a jelenlegi akciós ár van, igaz?
-
Jubejo
csendes tag
válasz
orbangeza90
#7540
üzenetére
mi az apn amit használ?
-
4Grider
félisten
válasz
orbangeza90
#7538
üzenetére
Én nem gondolnám, hogy ezek mögött a Netfone lenne. Vagy miért on?
-
VGNGR
senior tag
Az is csoda, hogy nem emeltek az eddigiekhez hasonlóan sim kártyánként kb 500 forintot. Lehet, hogy lett valami konkurencia és megindult az elvándorlás?
-
4Grider
félisten
válasz
Ferenczi Áko
#7533
üzenetére
Azért gondolom nem ért meglepetésként, hogy kis mértékű áremeléssel próbálnak újabb hűséget aláíratni, hiszen a beetető áraik nem a meglévő ügyfeleknek szólnak. Mert hogy ez a taktika itt már nem egyszer le lett írva, nem csak általam...
-
boborján2
senior tag

Kutyafáját neki , micsoda ajánlat
Főleg hogy eddig is ennyit fizettem! -
kl122
tag
válasz
csabi98
#7521
üzenetére
bocs, de ez most komoly, hogy 7 hetet, azaz közel 2 hónapot vártál egy számhordozásra és még tapsolsz is hozzá???
-
bodeesz
tag
válasz
4Grider
#7524
üzenetére
Hát az számmra eddig ismeretlen volt pl a volt vodafe-nál. Egyébként meg azért érdekelne ennek a jogszerűsége. Mert értem hogy lehet számolgatni hívásnaplóból, de ez nonszensz. A lezárt hó hívásrészletezője pedig már késő bánat adott esetben. Illetve megkérdeztem a másik két nagyot is. Ők azt mondják náluk meg van jelenítve. Szóval vagy a netfone-os kamuzott, vagy mindenki más.
-
bodeesz
tag
Sziasztok. Az létezik hogy lebeszélhetőséget tartalmazó csomagokat úgy forgalmaznak hogy nem jelzik mennyi a még felhasználható keret? Az ügyfélszolgálatos azt mondja ez standard a szolgáltatóknál, senki nem jeleníti meg. Ezt valaki tudja validálni hogy tényleg itt tartunk lassan 2026-ben?
-
4Grider
félisten
válasz
csabi98
#7521
üzenetére
Azonos infrastruktúrát használóknak adott telefonnal azonos frekvenciát használva azonos lesz a térerő, azt nem lehet előfizetőnként felnyomni.
Ami a térerőt felnyomhatja az az, hogy ha 2600 MHz helyett 2100 MHz-et, az helyett 1800 MHz-et, az helyett 900 MHz-et, az helyett 800 MHz-et, az helyett 700 MHz-et, az helyett 2G-t használ épp a telefon. Minél kisebb ui. az épp használt frekvencia, annál jobban terjed, ergo annál jobb lesz a térerő. Az alapsáv meghatározása a telefon és a bázisállomás egyeztetésének eredménye, folytonosan változik a vételi viszonyoktól függően.
A térerő kijelzését a határértékek átírásával a szolgáltató is feltornászhatja, de ez nem szép dolog, mert ettől a térerő maga nem változik és becsapja az előfizetőit. (Anno a Digi Mobile játszott ezzel.)
Ha androidos telefonod van és felteszel rá egy hálózatmonitorozó szoftvert (pl. netmonstert) látni fogod hogy milyen térerővel és jelminőséggel dolgozik épp az alapsávon a telefon és milyen sávokat fog hozzá esetlegesen. -
csabi98
tag
Sziasztok.
Nos már én is a Netfone tagok közt vagyok így megosztanám az eddigi tapasztalataimat az esetleges később áttérőknek. (Bocsi,ha kicsit hosszúra sikerült,pedig igyekeztem a lényeges dolgokat leírni leginkább!)
Végre átkerültem. 1nap híján 7 hétbe telt az átállás One szolgáltatóról.
Mivel már kb. 5-6 hete ment a folyamat és semmi plusz infó nem volt ami kicsit zavart ezért írtam nekik kiváncsiságképpen egy emailt 11.07.-én és 5-10 percen belül jött is a válasz. Utána nagyon gyorsan felgyorsultak az események mert 30 percen belül még aznap felhívott a Netfone egyik munkatársa telefonban és elmondta,hogy sikeresen zárult a számhordozás ezért Hétfőn fog keresni a Szállítási részleges kollégája.
Hétfőn 10 óra körül csörög a telefon +3670850xxx telefonszám,na mondom magamba biztos a Netfone ügyintéző,mert ők használják a 850-es számot ezt már tudom.
Igen ő volt,elmondta,hogyha jóvágyom a szállítási adatokat akkor még aznap feladják a kártyát nekem. Feladták,másnap 13:30 körül hozta is a Gls.
Borítékban a sim kártya+átállási tájékoztató levél az időablakkal stb... + Az Apn beállítások
Megtörtént az átállás. Eddig minden szuper. A Netfone app is jól működik Netfone Apn-t használva.
Térerő szerintem hiába One hálózatot használ ugyanúgy,de ugyanazon helyeken nézve a házban szerintem picivel jobb jelerősséget produkál.
Mobilnet is stabil,5G is egész jó,egy szóval korrekt eddig!
A vicc az egészben: közben párom is jelezte,hogy neki is jó lenne ez a csomag. Ő is One-os és ugyanabban a csomagban volt mint én.
Online megkötötte a szerződést akárcsak én. Mondtam is neki,hogy December végétől hamarabb szerintem ne nagyon számítson semmire az eddigi tapasztalatok alapján.
11.02-án kötötte online a szerződést és hívta az ügyintező akinél kötöttük de kb. 5-7nappal később (ügyintéző akinél a szerződést kötöttük ugyanaz volt mint nálam is,csak engem már másnap hívott is az ügyféltájékoztatás miatt)
Lényeg a lényeg,hogy mondta neki,ha átküldi emailben a személyi+lakcím másolatát akkor tud gyorsítani a folyamaton ami meg is történt így neki már Hétfőn hozzák a kártyát,Szerda este lesz az átállás úgyhogy érdekes ez,mert kb. Így össz-vissz. fele annyi időt fog igénybe venni nála a folyamat az enyémhez képest.
Remélem ő is elégedett lesz vele,hozzám hasonlóan!
Én eddig azt mondom a saját tapasztalatomból,hogy megérte kivárni! -
trec12
addikt
válasz
enginev3.0
#7518
üzenetére
Illetve a roaming sem fog menni.
-
enginev3.0
félisten
válasz
orbangeza90
#7517
üzenetére
Ha Vodafone apnt allitasz akkor a netfone app nem számolja az adatforgalmat
-
orbangeza90
csendes tag
Egész családom jött velem netfone flottás csomagba egyelőre nagyon elégedett vagyok. Apn próbálgatom one vagy netfone,hogy használja ?
-
4Grider
félisten
válasz
Lordi88
#7515
üzenetére
Nálunk flottában az volt a szabály, hogy csak minden harmadik új előfizető jöhet házon belüli hálózat felől. Nyilván nem tudhatjuk, hogy mi volt a One felé a megállapodás, de simán el tudom képzelni, hogy itt is így van. Ha pedig itt is így van, akkor érthető, hogy miért lassú a One-os bármilyen előfizetések átkerülése.
-
Lordi88
csendes tag
Elnézést, ez a lassú ügyintézés akkor is igaz a One-ról áthordozással ha most átraktak feltöltőkártyásra?
(Végül a család többi tagja maradt náluk, az én számomat meg különszedte a csomagból) -
Mesitaki
friss újonc
-
ioles
csendes tag
sziasztok,
Egy ideje nem merült fel a kérdés, ezért megkérdezem hátha változott valami a Roaming jegyek kapcsán, esetleg bennfentes hátha tud valamit. Ugye a ONE-nak vannak különböző Roaming adat világjegyei, Balkán, Egyiptom, USA, egyéb nem EU.
Ezek még nem lettek bevezetve sajnos a NetFone-nál pedig ígérték, hogy érkezik.
Ezek bevezetésének várható idejéről esetleg valakinek nincs háttérinfója, talán ez az egyik még létező nagy hiányosságuk, hogy ilyen adat-jegyek legyenek, nem EU roamingolásra. pl: városlátogatások, nyaralás, üzleti utakra.
Erről tud valaki esetleg háttérinfót, mikor várhatóak ezek?
Köszi előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Vásárlunk iPhone 12/12 Mini/12 Pro/12 Pro Max
- Xbox One S 500 GB + Series kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Apple iPhone 13 Pro Alpine Green ProMotion 120 Hz, Pro kamerák 128 GB-100%
- Dell Latitude 5320 - hibás kijelzők - i5 1135G7 ,16GB RAM, SSD, jó akku, számla
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Talán másfél vagy két éve vagyok netfone-os. Nemrég próbáltam először és nem volt jó. Csak ugye nem tudom hogy miért!? Ha működne a dns, lehet a reggel írt nincs internet probléma sem lenne. 
....Ki tudja még mi lesz itt..Nem véletlenül vette meg..
Ügyesek tényleg.




