- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Sony technológiáinak krémje lett az Xperia 1 VII
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- VoLTE/VoWiFi
- Yettel topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Ujjal lehet mutogatni a Huawei csúcsórájára
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Új hozzászólás Aktív témák
-
martongunar
tag
válasz
MadMancs #7166 üzenetére
Ez rendeletileg van szabályozva és "partnerség" nem kell hozzá. Esetetekben:
- vagy a rokonod lemondott az előfizetői szerződésben az utólagos számhordozás lehetőségéről.
- vagy nem élt még a rendelet
- vagy lejárt a határidő
- vagy a Yettel hibázott, ha ezért utasította el a hordozást.
[link] -
MadMancs
veterán
válasz
gabor9991 #7165 üzenetére
Ez így van. De ehez nem árt ha partner ügyintézés közben mindkét fél. Még régebben csaladtagnak veszett el így száma. Yettelnél felmondta szerződést, majd Telekomhoz ment volna számhordozassal. Yettel visszadobta hordozást már.
Ezért az a biztos ha senki nem mond fel semmit, hordozással úgyis megtörténik a szerződés felmondása.
-
bodrikutya20
újonc
Nyilván tudom nem publikus, de kb. mennyi előfizetője van a Netfone-nak?
-
4Grider
nagyúr
válasz
Chereiose #7159 üzenetére
A számhordozással kötött előfizetői szerződéssel automatikusan megbízod az új szolgáltatót, hogy mondja fel a szerződésed az előzmény szolgáltatónál. Az új szolgáltató ilyenkor a neki átadott adataiddal megkeresi az előzmény szolgáltatót és az, ha az adataid stimmelnek, akkor az áthordozást jóváhagyja/egyben a felmondást elfogadja.
-
Chereiose
addikt
Sziasztok,
15-én lejár a hűségem, és szeretnék átmenni a one-hoz, mert ott otthoni csomaggal egész jó részletért tudok új telefonhoz jutni. Mi a felmondás menete a netfonenál? Nem találtam ilyen opciót az ügyfélkapujukban.
-
4Grider
nagyúr
válasz
StarKiller89 #7155 üzenetére
Másfél év lenne az általános? Mennyi lett volna az új havidíjad ha változatlan feltételekkel fizeted tovább a határozatlan idejű előfizetésed?
-
samu2062
senior tag
válasz
bodrikutya20 #7152 üzenetére
Én most újítottam meg mindhárom előfizumat, újabb 10 hónapra, így maradt ugyanannyi minden. Nem emelkedett. Ha nem vállaltam volna, 1600 ft-al emelkedett volna előfizetésenként. Meg ugye írtam, hogy az SMS-eket kivették a csomagjaimból.
-
4Grider
nagyúr
válasz
bodrikutya20 #7152 üzenetére
Már számtalanszor leírták itt a választ. 10-500 Ft-ot, amellett vagy kivesznek valamit a díjcsomagból, vagy nem, vagy érint az iká, vagy nem.
-
4Grider
nagyúr
válasz
bodrikutya20 #7150 üzenetére
Ja, ha végül is szereted az állandó hűséget, tényleg nem rossz szolgáltató...
-
bodrikutya20
újonc
válasz
StarKiller89 #7148 üzenetére
Köszönöm. Remélem nekem is jó lesz.
-
4Grider
nagyúr
válasz
StarKiller89 #7148 üzenetére
Nálatok nem próbálkoztak 10 hónap környékén a durván megnyomott árakkal vagy az újabb hűséggel minimális emelés mellett?
-
StarKiller89
senior tag
válasz
bodrikutya20 #7147 üzenetére
négyen használjuk a családban 1,5-2 éve, semmi panasz nincs rá, egyik szolgáltatótól sem jobb vagy rosszabb, roamingal vannak problémák több ügyfélnél, de minket nem érint, erről nem tudok nyilatkozni konkrétan...
-
bodrikutya20
újonc
Sziasztok!
Kötöttem egy szerződést a Netfone -nál. Kinek mi a tapasztalata velük? -
Foose
addikt
válasz
martongunar #7142 üzenetére
Minden app minden nap frissítve van, és egyáltalán nem használok reklám blokkolót. Pont ezért nem értem, mi lehet a gond. Csak ez az apn van, ami konkrétan netfone.
-
Foose
addikt
válasz
martongunar #7140 üzenetére
Nem feltétlenül szeretnék bármit is állítgatni emiatt. Normál esetben ezek nélkül is működnie kellene, nem tudom mi lehet a megoldás!?
-
Foose
addikt
-
samu2062
senior tag
Hívtak ma, hogy lejárt a hűségem, mindhárom előfizetésemre.
(Múlt hónapban járt le, hamar megtaláltak.)
Vállaltam újabb 10 hónapot. Mondta az ügyintéző, hogy ugyanígy marad minden, kivéve, hogy kiveszik az ingyenes SMS-eket, a korlátlan díjcsomagokból. Innentől minden SMS 25 forint. Én nem igazán, de például a párom szokott SMS-eket küldeni a munkája okán is. Neki jó volt, hogy benne volt 100 SMS a díjcsomagban. Gondoltam jelzem, hátha mást is érdekel, mert még nem láttam itt ezt szóba kerülni. Mellesleg ez is egy burkolt áremelés az én olvasatomban. -
MadMancs
veterán
válasz
boborján2 #7132 üzenetére
Persze igazad van. Nálam az a baj hogy egy 4 éves Asus Vivobook ot használok. Ebben van 8Gb ram. Teljesen szépen és gyorsan teszi a dolgát, de amikor itthoni meló esetén egyszerre 6-7pdf el (szerkesztés), pár Excel táblázattal dolgozok egyszerre, fut outlook és még ráengedem Chrome ot is, hát megérzi lapos, és én is a sebességben. Edge böngesző eseten nincs ilyen gondom.
-
MadMancs
veterán
válasz
boborján2 #7129 üzenetére
Nem, semmi bajom Google-el. Nagyon sok szolgáltatásukat használom. Chrome széleskörű elterjedését annak köszönheti, hogy valamikor tényleg nagyon jó böngésző volt. Aztán elszúrták az egészet, hatalmas erőforrás igény, egyre többször hibás CSS, JS feldolgozás.
Érdekes módon pl Edge harmadannyi RAM al megelegszik pedig szintén Chromium alapú. És gyors, megjelenéséi hibáktól mentes.
Pl munkahelyemen összes munkaállomás PC-n Chrome volt az alapértelmezett, termelés pedig CyGNUS MES és CyGNUS 3 által zajlik. 1 éve kénytelen volt IT edge re váltani mert több adat egyszerre történő bevitele (scanneléssel zajlik komponens SN ek felvitele CyGNUS on keresztül SQL be) megrogyasztotta már Chrome ot. És ez vállalati környezet ahol nem sz@rral gurigáznak.
De otthon is megnezhető, nyiss meg 3 random oldalt (ugyanazokat mindkettőben ), majd nézz egy feladatkezelőt melyik mit eszik.
-
MadMancs
veterán
-
Foose
addikt
Sziasztok! Na és ezzel mit lehet kezdeni? Nincs netkapcsolatot ír mobilnettel a chrome és a brave böngésző is.... (érdekes módon pl opera nem) Wifin keresztül itthon nincs ilyen gondom.
-
Értem, most a többiek segítségével gyorsabban ment a számhordozás.
Valóban segített az itteni kérdés feltevés a számhordozásban?
Ezt te sem gondolod komolyan?
Komolyan gondolod, hogy én ide írtam, attól rosszabbul sikerült?
Ha tényleg befolyásolt valamit, akkor hamut szorok a fejemre és bocsánatot kérek. Nem gondoltam volna, hogy ilyen erővel bírok. -
gabor9991
őstag
válasz
martongunar #7122 üzenetére
Előtte azért ezt is írják ám:
" A számhordozás igénybevételéért az átadó szolgáltató hordozásonként egyszeri díjat határozhat meg, amelyet az átvevő szolgáltató fizet meg az átadó szolgáltató részére. A fizetendő díj nem haladhatja meg a számhordozás teljesítésével összefüggésben felmerült indokolt költségeket."
így kiderül hogy lehet pénzt kérni érte (mert semmi sincs ingyen) csak nem az előfizetővel fizettetik meg a költségét a hordozásnak hanem a szolgáltatók egyeznek meg egymással
-
beni18
aktív tag
válasz
Dluinet #7109 üzenetére
Gratulálok, ez egy segítőkész komment, de leírom újra, hogy ez volt leírva a használatiban is, szóval semmi nem lett elrontva, csak szerinted. Elismerték, hogy létezik ilyen 1000ből 1 esetben.
A nem kell számothordani is egy kifejezetten nagy segítség. Feleségemnek 20 éve ez a száma, eddig 7x hordozott számot és sosem volt ilyen probléma. A munkája miatt új szám nem megvalósítható, és ha meg van erre lehetőség akkor miért ne élne vele az ember. Tipikus felhasználó hibáztatast nyomsz, inkább ne írjkálj így a fórumba, ha már segíteni nem tudsz -
Mi van ha a hiba az előző szolgáltatónál keletkezett? Akkor is az új szolgáltató a hibás szerinted?
Az ítélet persze az lesz amit mondtál, mert mindig a fogyasztó javára döntenek, valódi vizsgálat nem történik.
De legalább mindenki szarul jár.
A fogyasztónak nem lett előbb számhordozása.
Az új szolgáltató fizet a másik hibája miatt.
A fogyasztó védelem is dolgozott ingyen (az adófizetők pénzén).
Igazi lose-lose szituáció. -
8
senior tag
tipikus felhasználó-hibáztatás, ahelyett, hogy egyből felvették volna hibára már az első bejelentéskor
Utólag majd mindenképp kérjétek vissza a havidíj időarányos részét.
Menete: panaszként elkülditek nekik emailben, 30 napos határidővel válaszolnak, elutasítják (100% nem fognak semmi más típusú kompenzációt sem felajánlani), utána békéltető online bejelentés https://bekeltet.bkik.hu/urlap/kerelem-online-benyujtasa. 2-3 hónap múlva lesz egy 10 perces online meeting, ott megítélik nektek.
Nem nagy erőfeszítés, email megírása 1 perc, online űrlap 2 perc, online meeting 10 perc, elenyésző számú előfizető szrakodik ennyit párszáz-párezer forintért, de érdemes végigvinni.bár ez rajtatok most ebben a pillanatban nyilván nem segít
-
boborján2
senior tag
-
boborján2
senior tag
válasz
Dluinet #7111 üzenetére
A lőtéri kutyát nem érdekli hogy oldják meg ,mennyi pénzből ,hogy beszélnek vagy nem beszélnek egymással.
Van egy szabályozás (nagyon helyesen!) ami lehetővé teszi a számhordozást.Ennek kell megfelelni kész pont.
Nem hogy pénzt ,de még egy gömbrágót sem kérhetnek érte ,mert ingyenesnek kell lennie.
Ha nem így lenne ezek a vízfejű múltik természetesen irreálisan magas összegeket kérnének ezért is!El is morzsoltam egy nagyobb könnycseppet, már annyira belémbeszelted hogy ezek a szegény szolgáltatók milyen szenvedéseken mennek keresztül 1-1 számhordozás miatt.
Nem kell számot hordozni és nem lesz probléma.
Minek eszel ,ha úgyis éhes leszel?? -
martongunar
tag
Nekem a legutóbbi számhordozásnál (Telekom-Telenor) a hordozás után nem tudtak (akkor még) Telenor irányból hívni, "a hívott számon előfizető nem kapcsolható". A számhordozási műszaki csoportnak (mint kiderült, ilyen is van) kellett megoldani a problémát. Persze nekem is kellett idő, mire rájöttem, konkrétan mi a probléma.
Egyébként meg hadd ne kelljen már tényleg a lúzernek azzal foglalkoznia, hogy mikor cserél SIM-et, örüljünk annak, hogy ki tudja cserélni...
-
válasz
boborján2 #7110 üzenetére
Nem fejlesztenek rá, mert egyszer sok pénz, másodszor a távozó ügyfél egy fillért sem fizet érte, sőt ingyen akarja. Esetleg ha a számhordozásért kérnének 60000 Ft-ot, akkor jogosan várnád el a helyes szolgáltatást. A lőtéri kutyát nem érdekli egy nemfizető ügyfél problémája.
Nem kell számot hordozni és nem lesz probléma.Úgy érzem nem voltál közelében sohasem ügyfélszolgálatbak, sem üzemeltetésnek, sem cégek közötti kapcsolattartást sem láttál, de még gazdasági vetületével sem vagy tisztában.
-
boborján2
senior tag
válasz
Dluinet #7109 üzenetére
Később találta ki a jogalkotó a számhordozást, minthogy a rendszereket megalkották.
Aha ,értem.
És 21 év nem volt elég a rendszerbe fejleszteni a számhordozást.
Nincs közös rendszer , ez oké. De 21 év után is ott tartanak hogy egy mezei júzer egy rossz időpontban elvégzett sim cserével két rendszerben okoz galibát két külön társaságnál és azt napokig tart megoldani. Szánalmas! Nem tudok rá jobbat mondani.
Egyébként a kolléga a leírás szerint járt el. Úgyhogy ez itt most csak egy irreleváns mellékszál.
-
válasz
boborján2 #7105 üzenetére
Később találta ki a jogalkotó a számhordozást, minthogy a rendszereket megalkották. Ezért a rendszerek nincsenek felkészítve a számhordozásra.
A cégek szolgáltatás managementje ráadásul nem kompatibilis egymással. A cégeknek nincsen közös alkalmazottjuk, sem közös szoftvereik, így ha rosszul csinálod, akkor egyből két rendszert borítasz meg, amiknek nincs egymásról tudomásuk, és azt sem tudják hol keressék a hibát. Ezért az indokoltnál jóval nagyobb időszakot hagynak, hogy az ilyen jellegű hibákat kivédjék, de mindig jön egy felhasználó ... -
boborján2
senior tag
válasz
StarKiller89 #7106 üzenetére
Én is számhordoztam lassan már 2 éve ,meg egy másikat kb. 1 éve.Emlékeim szerint nekem azt mondták a megadott időablakban lekapcsol a régi kártya, akkor cseréljem.
Így is tettem, nem volt semmi fennakadás.Ugyanakkor nem tudom azt a dolgot hova tenni ,hogy egy zárt rendszerben valami nem jól működik, de "szerver" oldalon nem látni a hibát.
-
beni18
aktív tag
válasz
StarKiller89 #7104 üzenetére
Kizárt dolgoznak tartom. A leírásban is az van hogy amikor az aktuális kártyáról elmegy a térerő, akkor helyezzük be az új kártyát. Pontosan így is csináltam, és amúgy meg nevetséges lenne, hogy az embernek kell a telefon és ne rakja be az új kártyát, ami aktív. 3 éve Netfoneos vagyok ugyanígy csináltam és nem volt gond, szóval egyértelmű hogy itt náluk ment félre valami, de nagyon
-
StarKiller89
senior tag
válasz
boborján2 #7105 üzenetére
igen boborján, komoly!
nekem a legutóbbi információm ez, amikor én számhordoztam (kb.2 éve) ez volt meghatározva, hogy az időablakon belül ne cseréljem át a kártyám, ami valami éjszakai időpont volt , szóval nem is foglalkoztam vele... hogy jelenleg hogy működik azt nem tudom, de nem is érdekel, vannak erre itt emberek akik megmondják majd úgyis... -
boborján2
senior tag
válasz
StarKiller89 #7104 üzenetére
Ez most komoly?
Ma ott tart a technika ,hogy akár csak véletlenült is az ember máskor teszi a be a kártyát mint a megadott időablak és megborul úgy a rendszer ,hogy napokig tart mire valaki gatyába rázza? De közben úgy esik szét valami ,hogy a szolgáltató kijelenti náluk nincs hiba!? Azért ez valahol mégis csak vicc kategória. -
beni18
aktív tag
Bementünk ma az egyik üzletükbe, kipróbálták a kártyát egy másik ottani kiállított telefonba és ott sem ment...majd kaptunk valami tesztkártyát, amivel viszont rögtön működött. Adtak egy új simkártyát, megvártuk míg aktiválódik és ugyanúgy nem volt jó, több telefonon is kipróbálták és ott sem működött. Végül arra gyanakodtak, hogy a számhordozásnál valami gond lett, így bejelentették hibára, ami 72 óra. Ez csak azért dühítő, mert feleségemnek munka miatt, folyamatosan kell a mobilnet és így lehet, hogy még 3 napig nem lesz.
-
beni18
aktív tag
válasz
MadMancs #7100 üzenetére
Most beszélt velük feleségem, és hogy szerintük minden okés a központi rendszerbe, de ők arra gyanakodnak, hogy nem független a telefon. Nagyon profik, mert akkor térerő se lenne és telefonálni sem tudna, illetve az Iphone is kiírja, hogy nincsen SIM korlátozás. Feltették a kezüket, hogy ők ennyit tudnak csinálni és menjen el egy telefonszervizbe mert biztos az a baj.
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Politika
- Kedvenc zene a mai napra
- Napelem
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Sony technológiáinak krémje lett az Xperia 1 VII
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! GAMER PC: Új i5-14400F (10mag/16szál) +Új RTX 5060 Ti +16-32GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- AKCIÓ! GAMER PC: Új i5-14400F (10 mag/16 szál) +RX 6800 16GB +16-32GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Nagyon kedvező áron!Eladó Synology DS923+ Alza Gari 2027.10.23-ig
- Enermax Maxtytan 750W Titanium Moduláris Tápegység
- Cooler Master MWE Gold V2 1250W Moduláris Tápegység
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Apple iPhone 13 / 128 GB / 89% akkumulátor / 12 Hó Garancia
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- Apple iPhone 11 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest