- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Indian74
senior tag
válasz
Indian74 #96429 üzenetére
Csak hogy beszéltem,közben egy telefonos ügyfél szolgálatossal,azt mondta hogy a mindenkor akciós kisker árlistát kell figyelembe venniük,nem a ksiker árlistát,igy azért kezd még érdekesébe válni a történetem,és ku.vára unom sz egészet.
Ja és mindenkit fárasztók a problémámmal,és ezúton mindenkinek köszönöm a segítségeket -
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz
Indian74 #96422 üzenetére
Szia!
Én biztos nem fogadnám el.
Megpróbálnám a Huaweit bevonni, mivel:
"Amennyiben a jótállás feltételeivel kapcsolatban kérdése merülne fel, kérjük keresse a Huawei Technologies Hungary Kft.-t az alábbi elérhetõségen :
Huawei Technologies Hungary Kft.
Tel: 06 80 HUAWEI (06 80 482 934)A készülék meghibásodását a fenti, díjmentesen hívható telefonszámon van lehetõsége bejelenteni, szervizpartnereink elérhetõségét pedig az alábbi linkre kattintva érheti el:
http://szerviz.huawei.hu1. A Jótállás ideje alatt Huawei elsõsorban kijavítja vagy kicseréli a terméket vagy annak érintett alkotórészét abban az esetben, ha a termék vagy annak érintett alkotórésze hibás, betartva a Ptk. 6:159. §-ban foglaltakat."
Mivel a telefont jelenleg is gyártják/forgalmazák a cserének akadálya nincs!
Ui:
Ha kifutott, még akkor is megoldható a javítás... -
Keem1
veterán
válasz
Indian74 #96422 üzenetére
Bocs, hogy belevau, csak fél szemmel láttam a történteket. De nekem egyből feltűnt, hogy olyanba akarnak belekényszeríteni, amit nem akarsz. Ugye tönkrement a készülék, tehát a fogyasztói szerződésben ez hibás teljesítés.
- Kijavították a hibát? Nem
- Kicserélték azonos készülékre? (nem tudom miért, de) NemEzentúl, ha olyan ajánlatot kapsz, ami neked nem szimpi, elállhatsz a szerződéstől. Ez már nem biztos, hogy jogi részben van, de minimum etikailag kéne elfogadottnak lennie, hogy minimum azonos kategóriára, vagy feljebb cserélendő (akár ráfizetéssel), de semmiképp sem lefelé. Az nonszensz.
Ha nagyon nem tetszik amit kínálnak, elállsz a szerződéstől és új fogyasztói szerződés keretein belül veszel olyat, ami neked tetszik. A kulcsszó itt a hibás teljesítés. Ez fogyasztóvédelem, nem Telekom. Egy cég ÁSZF-je jogszabállyal szembe nem mehet.
A Ptk. 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a jogosult az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja/mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha:
- a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta;
- vagy e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem tud eleget tenni;
- vagy, ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. -
Soulfly842
addikt
válasz
Indian74 #96399 üzenetére
Akkor a tényeket kihámozom neked.
183480 a kisker akciós árlista szerinti ára.
A normál kisker árlista szerinti ára:
183480/0,7=261 114
A jelenleg érvényben lévő kisker árlista
A 261 114 Ft-hoz képest alatta lévőt nézhetsz, vagy legfeljebb +5000 Ft (efelé sehogy sem tudnak menni! - alatta lévőt persze választhatsz).
Ha beleférsz a keretbe, akkor közvetlenül cserélik. A hűségidő nem változik és az új készülékre természetesen új garancia is lesz.
Egy valamit viszont nem értek
Miért is kellene leoltani őket? Eszerint cserélni fogják/cserélniük kell. Lehet volt valamilyen kommunikációs zavar a háttérben.
Partner üzlet vagy Telekom saját üzlet?
-
Zeki
nagyúr
válasz
Indian74 #96390 üzenetére
Igen, a telód vásárláskori listaára a kiinduló alap, a mostani listaáras cserére.
Hasraütök, ha akkor 180 ezer Ft volt a listaára a telefonnak (tehát csak úgy pőrén, se hűség, se dominó, se csomag), akkor most is 180 ezres listaárig nézelődhetsz csere készüléket.
Az hogy ott a boltban buták/tudatlanok, vagy csak átvernek, már szinte természetes. -
Vangelis
félisten
válasz
Indian74 #96389 üzenetére
Éppen ezért kell a kiskereskedelmi árlistát nézni (vagyis mennyit ért akkor a készülék)
Ehhez viszonyítva a mostaniról tudsz választani. Természetesen szintén a kisker árlistáról.Miért csinálják..... te kapsz egy p10 lite telót.... Ők meg nyernek egy ..... kurvafaxa telót.
-
Vangelis
félisten
válasz
Indian74 #96386 üzenetére
Egyébként ne idegeskedj, mert természetesen megpróbálnak átverni.
Eddig még mindenki csak panaszkodott....
Én annak idején utána jártam de csak miután engem (vagyis akinek eladtam a telefont) átverték szépen.Lényeg, hogy a készüléked vásárláskori kisker árát kell figyelembe venniük és azon az áron választhatsz a mostani kisker árlistából.
-
Vangelis
félisten
válasz
Indian74 #96386 üzenetére
Csereutalvány beváltásnál kettő lehetőség adott:
1: értékegyeztetéses csere: az xy készülék vásárláskori kiskereskedelmi ára alapján, az aktuális kiskereskedelmi árlistában szereplő nem drágább készülékekből;
2: visszavásárlás: az ügyfél által eddig kifizetett készülékár (teljes összeg vagy részletfizetés esetén a kezdő-, és további befizetett részletek). -
válasz
Indian74 #96035 üzenetére
Szia,
Jelezni kell(ett volna) leadáskor, illetve ideális esetben a Huawei Customer Service Centerbe kell eljuttatni (leadni, vagy kijelölt pontok segítségével elküldeni).
A TMX hajlamos ilyenkor is javítani - olvasható ilyen eset a fórumon -, ezért fokozottan érdemes utólag felhívni a figyelmüket a VIP garanciára, hogy az alapján a cserét igényled, nem pedig a javítást, már ha megállapítják, hogy a készülék valóban hibásan működik. -
Nikaré
őstag
válasz
Indian74 #92046 üzenetére
A linket azért küldted, hogy átláthatóbb legyen az elmúlt év, hónapok változásai?
A szerződéskötési / hosszabbítási szándékomat nem az ASZF ezer oldalas bő lére engedett szövegkörnyezete határozza meg, hanem az amikor látom mennyi Ft lesz a havi számlám.
Amúgy köszönöm a linket.Az meg igen bosszantó, hogy (sajnos kénytelenek vagyunk néha külföldi példákat hozni pedig nem szerencsés tudom) amikor azt látjuk környező országokban, mennyire "más" az árképzés per szolgáltatás.
Ezen utolsó bekezdésem nem vita indító csak leírtam mit gondolok.(#92047) Indian74
Ugye! -
-
dptrsk
Topikgazda
-
-
tsteve
senior tag
válasz
Indian74 #86955 üzenetére
vmilyen hűség elvileg kell, bár volt nemrég valaki, aki azt mondta, anélkül is ment neki... mobil L vagy mobil XL is kell hozzá mindenképpen... s válthatsz úgy is hogy nem hosszabbodik meg a hűség... visszamenni olyanra tudsz elvileg szeptemberben ami a jelenlegi hűséged szerint is lehetséges...
-
tsteve
senior tag
válasz
Indian74 #83682 üzenetére
lezárt csomagba eddig sem tudtál belépni (visszalépni sem) lezárás után.. ez mindig így volt.. sőt.. az egész világon így működik, nemcsak a telekom-nál... én a helyedben nem változtatnék addig felfele sem (ha hűség alatt vagy) amig nem tisztázódnak a június 15. utáni játékszabályok..
-
goop
őstag
válasz
Indian74 #83682 üzenetére
Rosszul érted, mivel senki sem kényszerít, hogy válts, továbbá ha most van a net plusz szolgáltatásod az is marad, amíg le nem mondod, és azt is rosszul érted, hogy új hűség lenne, ha díjcsomagot váltasz, mert az is marad. Egyedül a variálás esik ki, hogy egyik hónap net plusz l a másik hónap meg m.
-
dptrsk
Topikgazda
-
ANDROID???
addikt
válasz
Indian74 #73117 üzenetére
Webshop rendelésem volt (fél éven belül), a készülék 2. napja volt nálam amikor kiszúrtam kijelző hibát bementem T-pontba, hátravitték megnézték és már hoztak is egy bontatlan készüléket.
Megpróbálod, max nem jársz sikerrel, de azért még rugalmasan kezelik ezeket a dolgokat, és ha nem jön össze szervizeltetni akarják max 14 nappal élsz és nem szervizeltetsz, hanem elállsz a vásárlástól, pláne, ha Budaörsre kerülne "szervizbe" (Alcatel, Samsung, HTC, Huawei..)
Ja, egyébként műszaki cikkről van szó, ki kell fogni, minden bizonnyal egy gyári hibást fogtál ki, ami nem azt jelenti az adott típus sz@r.. -
A@ron
tag
válasz
Indian74 #73125 üzenetére
létezik a "72 órás csere" fogalma. menj be ezt mondogasd és verd az asztalt. Lehet majd megpróbálnak lebeszélni róla, mert valamivel több adminisztrációval jár az ügyintézőnek, de attól még csak ragaszkodj hozzá. Ha minden tartozékot, stb mindent beviszel kötelesek visszavenni és egy ugyanolyat adni érte bontatlanul.
-
lupus_l
aktív tag
válasz
Indian74 #73117 üzenetére
Ezért érdemes online vásárolni, ott él a 14 napos elállás. Pont azért van 14 nap, mert a fizikális üzletben elvileg ki tudod próbálni a terméket. Szervizelés esetén pedig sok esetben jobban megéri a gyártóhoz vinni a telefont, mert gyorsabban megvan a javítás/csere, mint a szolgáltatónál.
Természetesen üzlet válogatja, sok helyen visszaadják a pénzt, becserélik vagy különbözet árán a drágábbat megveheted. Illetve Karácsony után is engedékenyebbek az üzletek.
-
-
Akor
csendes tag
-
Akor
csendes tag
válasz
Indian74 #50957 üzenetére
Én azon gondolkodom veszek a vissza pénzből egy vérbeli kínai telefont és kész. Tudja amit kell és OLCSO legyen. Hogy nincs garancia rá? Hát kit érdekel, ez garancia, hogy futunk a telefonunk után már lassan 2 éve. És még én vagyok a unfear mert szeretném a legtöbbet kihozni ennyi szivás után az egészből. Örüljek neki, hogy kapok 2 év után egy új telefont, meg hasonlók. De kinek éri ez meg ilyen áron?
-
Akor
csendes tag
válasz
Indian74 #50886 üzenetére
Remélem neked több szerencséd lesz. Vagyis gyorsabban belátja a gyártó, hogy kuka amit adott és nem javítható. Nekem ezt kb 21 hónap alatt ismerte el. Ez idő alatt volt nálam 15- 20 db cseretelefon. Már szatyorba kell tartani a javítási jegyzőkönyveket.
Így a 2 év vége fele elmondhatom, hogy
-havi 17k előfizuért alig tudtam telefonálni-és alig értek el
-7gb nett csomagot eleinte még használtam, de már vagy egy éve csak nettezek rajta(weboldalakat nézegetek csak, eredetileg meg a telefonon keletkező képek mentek volna a szerverre.
-ügyintézéssel töltött időre inkább nem is gondolok -
dptrsk
Topikgazda
válasz
Indian74 #50886 üzenetére
Ha visszakéred azt kapod vissza amennyiért vetted az egyszerűség kedvéért 130k(~24x5400).
ha levásárolod megnézik hogy a k zoom amikor szerepelt a kisker listában utoljára mennyibe került, pl 200k
akkor a jelenlegi kisker listából 200kig választhatsz.Neked kell döntened visszakapsz 130k vagy választasz a kisker listán 200kig
A számok csak példák...
-
313313
addikt
válasz
Indian74 #50886 üzenetére
Nyilván ő 47-k-ba vette kp-ra anno a készüléket, azért annyit kap vissza.
A kisker árhoz szoktak mindig viszonyítani garanciális cserénél, ha adott telefon nincs a listában, bent mondanak rá egy összeget.
Nem értem, hol ezzel a probléma?
Esetedben a cserejegy azt fogja jelenteni, kapsz egy új K Zoom készüléket, vagy felajánlanak x összegben cserét és lepapírozzák, mintha elálltál volna a vásárlástól... ha ez se jó, akkor pénzt adnak vissza, nyilván folyamatban lévő előfizetésnél nem pikk-pakk megy, de a vége az lesz..Nem úgy volt, hogy kaptál egy cserejegyet a múlt héten?
-
hurenzon
senior tag
válasz
Indian74 #50839 üzenetére
Tudom,hogy a K Zoom már beszéltünk róla.
Nem számít, hogy részletre vetted 24x 5 XXL Ft-ért ha jól emlékszem.
Tehát kb 130 e Ft ért vetted annyiért vehetsz másik telefont vagy visszakéred a pénzt.
Az előfizetéshez nem nyúlnak az változatlan marad.Én visszakértem a pénzt mert máshol függetlenül olcsóbb volt mint a telekomnál.
-
Ákinard
aktív tag
-
hurenzon
senior tag
válasz
Indian74 #49850 üzenetére
Szia! Írj ide egy emailt
sehsupport@samsung.com
telemax bevizsgálja és ha megint hibás, akkor kapsz egy utalványt, amivel mehetsz a Telekomhoz és kapsz egy új telefont vagy a pénzt vissza.
Csak csatolt a garancia levelet, számlát és a hibáról képet vagy videót.
1 hét alatt meg lesz minden. -
zsolt19900
őstag
válasz
Indian74 #48248 üzenetére
oksi, akkor kinyomztatjuk
én is csodálkoztam rajta, hogy nem adtak
és ez a sima / mikrosim csere hogy is megy? bemegyek kamuzok, hogy elhagytam, vagy kötelesek ingyen kicserélni mindenképpen? szóval kamuznom sem kell? nem akaródzok a kártyacseréért is 4.5k-t leszurkolni, vagy mennyiről hallottam
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Philips LCD és LED TV-k
- Formula-1
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Hálózati / IP kamera
- Milyen légkondit a lakásba?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Nagyon erős ajánlattá kezd válni a SteamOS
- További aktív témák...
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged