Új hozzászólás Aktív témák

  • Indian74

    senior tag

    Sziasztok csak megosztanám tapasztalataimat meg észrevételeimet,hogy a Telekom szervizesei hogy nincsenek képben sajnos.
    Itt már leírtam hogy kétszer volt szervizben a Samsung Galaxy K zoom okos telefonom,de egyszer javítva másodszorra kicserélték,de még az nap ugyan azok a hibák kijöttek rajta,másnap vissza Telekom szerviz,érvényisteni szeretem volna a 3 nap csere garanciát de ellát tőle a szervizes,így hogy már cserélték erre nem vonatkozik,vagy megint szerviz (15 munka nap),vagy még tesztelgessem mert a memóriakártya hibás lehet.
    De ahogy tudtam hívtam a Samsung,hogy a telefonom prémium garanciális (5 munka nap max),és rá kérdeztem hogy erre a csere garancia érvényesíthető,aznap nem tudta megmondani de mondta visszahív,na vissza is hívott és csodák csodája arra is szól a 3 nap csere garancia.
    Ebben az a szomorú hogy így félrevezetik az embert,és egy majdnem 130000 ft os telefont nem cserélik ki állandóan csak szerviz,és a sok utána járás,várakozás,és még nem is tudom kihasználni a drága fényképezős csodatelefonomat.
    Mindenkit aki járatos ebben kis segítséget kérnék hogy most mi tudok majd tenni ha megint hibás lesz,javítva lesz,és ugyan úgy rossz,mert most már nagyon el vagyok keseredve,erre nekem pedig nincs időm mert otthon vár a öt hetes kislányom,és az számomra sokkal fontosabb,és se kedvem sincs ehhez a tortúrához!?

    Előre is köszönöm

    :W :W :W

    NAGYPAPA

Új hozzászólás Aktív témák