Hirdetés
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Fotók, videók mobillal
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fényképeken az újra lilába boruló Xperia 1 VII
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mi a határideje az adategyeztetésnek? Mert a neten még mindig nem akar működni, nap közben pedig nem volt időm az elmúlt hetekben telefonálni vagy bemenni.
-
MATEO6600
őstag
válasz
Soulfly842 #97291 üzenetére
Köszönöm a részletes válaszodat.
Úgy tűnik jóval egyszerűbb lenne személyesen bemennem...
Ha nem is 14, de 21 napon belül ezt meg tudom tenni.
Azt lehet tudni, hogy körülbelül milyen jelentőségű kötbérekkel terhelhetnek meg? és hogy miért csak feltételes módban van a mondat?
Innét a postázás is pénz, és idő is. -
lorinho
tag
válasz
Black_Raven #97296 üzenetére
Én is nagyon furcsállom.
-
lorinho
tag
válasz
Soulfly842 #97293 üzenetére
-
lorinho
tag
válasz
Soulfly842 #97291 üzenetére
Természetesen a részletfizetést választottuk és új előfizetésre lenne. Az a legfurcsább, hogy amikor van az adatellenőrző rész...szépen levezeti hogy mennyi a havidíj, mennyi a törlesztője a telefonnak. Tehát ott stimmel hogy részletre van, aztán ha lejjebb görgettünk, ott meg már azt írja hogy átvételkor fizetendő: X összeg. Válasszunk hogy a futárnak fizetünk vagy utalással.
Érdekes -
Soulfly842
addikt
válasz
MATEO6600 #97290 üzenetére
1, Igen, eredetire van szükség - emiatt marad a posta.
2, Ezzel is a te érdekeidet védik a vissszaélésektől
3, Nem valakinek, hanem annak akit meghatalmaztál.
4, két tanú is szükséges lesz rá.
5, ha két héten belül nem kerül visszakapcsolásra, akkor kötbéreket terhelhetnek aktív hűségidő esetén.(#97289) lorinho
1, A részletfizetést választottátok?
2, ha igen, akkor felmerül a kérdés: aranykártya meg van-e a szerződésekhez, mert ha nincs, akkor szokott lenni lehetőség csak egyösszegű fizetésre. -
MATEO6600
őstag
Egy kis segítséget igényelnék.
A múlt héten sikeresen eltulajdonították Telekom kártyás telefonomat, és le is tiltattam az ügyvezetővel, telefonon (nem az enyémen)kereszül.
A gond az, hogy én külföldön vagyok, és leszek még legalább 3 hétig, és letiltani csak 14 napig tudják.
Emiatt kéne írnom egy meghatalmazást, amit valami hozzátartozómnak be kell vinnie egy T-pontba.
Sajnos nem tudtam megtalálni a megfelelő dokumentumot, és az ügynek a menetét se értem teljesen...
Kinyomtatott, általam aláírt meghatalmazást kéne hazapostáznom, és azt kéne valakinek bevinnie? -
lorinho
tag
Sziasztok!
Nézegettük ma a telekom kínálatát és sikerült is választani mobilt. Meg akartuk rendelni részletre, de a végén azt írja hogy átvételkor a teljes összeget kell kifizetni egyben. Ez mitől van? Megbolondult az oldal?
-
válasz
Black_Raven #97286 üzenetére
Szia,
Kikapcsolás: -HANGPOSTA a 1414-re.
-
Black_Raven
veterán
válasz
zsoltzsolt #97285 üzenetére
Sziasztok. A hangposta kikapcsolásnak mi az ussd kódja?illetve statusnak.
-
#73820095
törölt tag
válasz
Szellem. #97272 üzenetére
Régen vban az átirányításokkal kellett bíbelódni, most már a webes felületen megadva elvileg megcsinálja ezt automatikusan, és a telóban le tudod ellenórizni, h át lett irányítva.
Aztán meg, amióta "fejlesztették" pár éve, roaminghelyzetben jól szétbassza az egészet, és átteszi hangpostára, akkor is, ha az be sincs kapcsolva, de amikor hazajössz, nem teszi ám vissza...
Nem lehet, h utaztál? -
válasz
Soulfly842 #97281 üzenetére
Kipróbáltam jelenleg minden esetben kapom az sms-t. Ha foglalt vagyok, akkor is, vagy ha ki van kapcsolva a telefon akkor is!
Nem gondoltam volna, hogy IOS esetében ez ilyen körülményes! Köszönöm!
-
Soulfly842
addikt
válasz
Szellem. #97280 üzenetére
Max. még betudod állítani foglaltság esetére is a fent leírt módon, hogy akkor is kapj értesítést, ha éppen valakivel telefonálsz és akkor próbálnának keresni.
Androidnál ilyenkor szépen elé vágja a szükséges dolgokat
Sejtettem, hogy almánál valami huncutság lesz még erre is
bár lehet, ha a 30-at sem írod elé megoldotta volna
-
válasz
Soulfly842 #97276 üzenetére
Köszi!
Viszont becumiztam kicsit! A lényeg, hogy követtem amit írtál 309876543 számot írtam be és amikor hívni akartam a számomat a feleségem számról, akkor azt dobta, hogy a hívott számon előfizető nem kapcsolható!
A pontos megoldás: **62*+36309876543#
Ezzel lehet tutira bekapcsolni! Így, már minden működik megint!
Akkor ezek szerint stimmel minden?:
-
válasz
zsoltzsolt #97277 üzenetére
iPhone/iOS esetén nem ilyen egyszerű a dolog, ott közvetve lehet csak eszközölni a szolgáltatónál a részleges átirányításokat, különböző GSM kódokkal.
-
Soulfly842
addikt
válasz
Szellem. #97275 üzenetére
Az minden esetre átírányítást generál. Kapcsol ki ott az átirányítást majd próbáld meg USSD kóddal.
Ha biztosra akarsz menni akkor; minden átirányítás törlése USSD kóddal.
##002#
Hívásátirányítás ha nem elérhető:
bekapcsolása:
**62* telefonszám#kikapcsolása:
##62#lekérdezése:
*#62#Tehát:
Miután törölted próbáld meg:
**62*9876543#
Elvileg a 30-as előhívót így autmatikusan elé írja, de a státusz lekérdezéssel utána ellenőrizheted, hogy jó-e a szám.
iPhone-nál sajnos ilyen fogyi módon van
Ha akarod foglaltságra is beállíthatod, egyszerű, csak a 62-est kell kicserélni 67-esre.
-
válasz
Soulfly842 #97274 üzenetére
Na, erre voltam kíváncsi! A telefonban nálam csak arra van lehetőség, hogy Hívásátirányítás/ megadom azt a számot, amit fentebb már írtak. Utána a telefon folyton jelzi fent, hogy át van irányítva a számom, és nem csörög nálam csak folyamatosan jönnek az sms-ek! Ma ezt Kali kollégával kipróbáltuk!
iPhone 8 Plus ios 11.3.
Ki van kapcsolva a Hívásátirányítás a telefonban! Jelenleg ha kikapcsolom a telefont vagy repülő módba teszem és keresnek jön az sms!Úgy gondolom, hogy amit írtok, azt a Ügyfélszolgálaton vagy hol kell beállítani, mert anno kérdezték tőlem, hogy mely esetekben kapjak ilyen sms-t. Ott be lett állítva, hogy kikapcsolt állapotban is és ha épp beszélek, akkor is jöjjön ilyen sms.
-
válasz
Soulfly842 #97271 üzenetére
Nem mosolyogni kell, hanem a kérdésemre válaszolni egyértelműen.
Hol kell, hogy aktív legyen a Hívásátirányítás? Szolgáltatások között vagy a telefonban? -
válasz
Soulfly842 #97268 üzenetére
Pontosan ez alatt mire gondolsz? A telefonban vagy a szolgáltatások között?
-
Egy érdekes dolgot szeretnék megosztani, hátha másnak is segít, akinek hasonló problémája van vagy volt:
Nálam nem működött a Hívásértesítő SMS. iPhone 8 Plusom van. Legutóbb elküldtem a:
1414-re az alábbi SMS-t:
+HIVASERTESITO
Visszajött az üzenet, hogy már be van kapcsolva. Ennek ellenére, amikor ki voltam kapcsolva vagy nem voltam elérhető, nem jött sms, hogy kerestek.
Ma kikapcsoltam ezt a -HIVASERTESITO sms-el és jött az üzenet, hogy kikapcsolták.
Majd vártam pár percet és elküldtem újra a 1414-re a +HIVASERTESITO üzenetet, mikor is jött a válasz, hogy bekapcsolták. Most már mindenkitől megkapom az sms-t ha kerestek de nem vagyok elérhető.Nem tudom, hogy mi ennek a jelentősége, mert a webes felületen bejelentkezve is aktív volt a szolgáltatás, de ennek ellenére nem működött.
A fenti eljárással viszont ismét működik! -
#08205312
törölt tag
válasz
Soulfly842 #97265 üzenetére
Kicsit elbeszélünk egymás mellett.
Az állítások:
- nem mindig működik az online adategyeztetés
- külföldieknek személyesen egyeztetik az adatokat
- a külföldi okmány ellenőrzése csak az ügyintézőn múlik, az nincs összekötve a központi nyilvántartó rendszerrel
- a személyes adategyeztetés során az ügyintézőnek van jogosultsága okmány típus megváltoztatására, és a magyar okmányt külföldinek regisztrálni, ezáltal a nyilvántartó rendszerrel való adamegfelelés ellenőrzése is elkerülhető
- innen már csak egy kérdés, hogy a telefonos ügyintézőnek is van-e ilyen lehetősége?Azt hogy érted, hogy le van védve? Beállítja az ügyintéző hogy külföldi okmány, felviszi a magyar igazolvány adatait, és a rendszer szól, hogy ejnye: ez biza magyar igazolványszám? Kétlem....
-
#08205312
törölt tag
válasz
Soulfly842 #97263 üzenetére
Nem ezt írtam, hanem azt, hogy mivel nem sikerült az ügyintézőnek az adategyeztetés (személyesen voltam bent, boltban) átváltotta az okmány típusát külföldi útlevélre, miközben magyar okmány/személyi adatait vitte be a rendszerbe. Ezzel el is dicsekedett, hogy milyen okosan megoldotta....és kihasználta ezt a kiskaput...
Szerintem telefonon is így csinálják, azért nem futnak hibára.Azt pedig evidens, hogy online nincs ilyen lehetőség és ezáltal nincs kiskapu adva a "júzernek".
-
Soulfly842
addikt
válasz
#08205312 #97262 üzenetére
A telekomnál biztos, hogy nincs kiskapu a rendszerben. Külföldi személynek nem működik a webes felületen történő adategyeztetés - pont emiatt (is).
Külföldi személy csak személyesen tud adategyeztetést bonyolítaniA Telekomnál ilyet - hogy arra hivatkozva h. külföldi személy - fix h. nem csinál senki.
S eleve, direktíve bonyolultabb ott a történet.
-
#08205312
törölt tag
válasz
Soulfly842 #97260 üzenetére
Én úgy tudom, hogy van egy kiskapu a rendszerben: ha külföldi útlevelet ír az okmány típusához az ügyintéző (még ha a magyar személyi igazolvány adatait is viszi be a rendszerbe), akkor nem fogja a központi nyilvántartó ellenőrizni az egyezést.
Ennek tanúja voltam egy telenoros adategyeztetés során.... -
válasz
Soulfly842 #97260 üzenetére
Lehet, hogy ugyanazt a rendszert használják, csak valószínűleg más prioritással és más sávszélességgel. Vasárnap délelőtt kb. negyed óráig néztem én is a #97245 hsz-ben mutatott foglaltsági képernyőt (pedig 15 másodpercenként nyomtam egy vissza gombot és újra rámentem az adategyeztetésre).
Aztán felhívtam a 0680-630045-ös számot, de ott úgy tűnt, hogy az ügyintéző egy másodpercig sem várt az adategyeztető felület megjelenésére
-
Soulfly842
addikt
válasz
Donki Hóte #97259 üzenetére
Az a vicces, hogy személyesen és telefonon is ugyanazt a weboldalt használják alap esetben... Kivétel ez alól csak a külföldi személy s a riasztóban használt kártya. S mégis megoldják valahogy
-
válasz
Wind-Storm #97254 üzenetére
Hagyjátok a fenébe az online adategyeztetést, vagy T-Pontban személyesen, vagy mobiltelefonon keresztül élőszóban sokkal kevesebb vesződséggel el lehet intézni a dolgot.
Online felületen vagy 30 alkalommal próbáltam, ebből 0 (nulla, semmi, zéró) esetben volt sikeres az adategyeztetés.
Telefonon viszont 10 perc alatt két számot is sikeresen adategyeztettem
Ez van, a telekom internetes rendszere teljesen alkalmatlan a feladat ellátására
Nem tudom, hogy van-e itt valaki a telekomtól, de nézzenek már szét a rendszerükben, mert ezt kifejleszteni, működtetni kidobott pénz
-
Soulfly842
addikt
válasz
nyuszó #97256 üzenetére
Nem. Ezeknek többsége 10 havi kamatmentes részletre van és hiába tesz rá egy év technikai hűségidő jelölőt, az csak annyit jelent, hogy évente lehet legfeljebb egy tartozékot elvinni (Készülékhűségidő nem befolyásolja, ha le van kötve a hűségidő pl. egy telefonra, akkor is lehet egy aranykártyás előfizetőnek legfeljebb egy ilyen részletfizetése). Egyedül talán az apple watch-ok vannak még hosszabb részletfizetésre.
-
nyuszó
tag
Sziasztok!
Emailben érkezett, miszerint okoskiegészítők üzletben részletfizetéssel vásárolhatóak. Ehhez két éves hűséget kell vállalni az előfizetésre? -
thomas77
senior tag
válasz
Wind-Storm #97254 üzenetére
Pár hónapja már így van.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- PlayStation 5
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- World of Tanks - MMO
- Riasztó topik
- Milyen NAS-t vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nintendo Switch 2
- Az Intel szerint a régebbi processzoraikat keresik az ügyfeleik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Black & Decker töltőt keresek
- PROHARDVER matricás ház ingyen elvihető
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest